Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pardubice vs. Třinec: zuří zákulisní válka?

Říkalo se přátelsky: červenobílé semifinále. Ale teď mají jeho aktéři, především na pardubické straně, před očima spíš rudo. Po včerejším čtvrtém zápase v Třinci cítili hostující hokejisté křivdu, útočník Lubina prý píše dopis předsedovi svazu Karlu Gutovi a trenér Miloš Říha si stěžuje na rozhodčí i na rozhodnutí komise, která distancovala obránce Dubna hodinu před zápasem. "Nebylo to ideální řešení, " uznal šéf komise Šulc. "Brečí" tedy Pardubice oprávněně? Co říkal trenér Říha po čtvrtém zápase? Čtěte ZDE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kuta

Videorozhodčí
Nezlobte se na mě, ale nebylo to poprvé co se videorozhodčí utnul.
Loni ve 4. čtvrtfinále mezi Slavií a Pardubicemi (Slavia vyhrála 1:0 a zvýšila vedení v sérii na 3:1) vyrovnal v poslední minutě Mikeska a neviděl to ani videorozhodčí (utkání se hrálo také v Edenu) ani redaktoři ČT, nicméně kotouč byl za brankovou čarou, což bylo z horního záběru prokazatelné.
Jestli tomu nevěříte, dejte mi k dispozici záznam v odpovídající kvalitě a já vám to dokážu, ať to zas nevypadá, že jako Pardubák neoprávněně brečim (beztak si to letos vynahradíme).
0/0
1.4.2003 22:38

Saib

Podvodnik Sulc
No zahrat si tenis s panem Husickou ? Ze se nestydite pane Sulc , takhle okate !!! Stejne se vam to nekonec nepovedlo , co ???
0/0
31.3.2003 11:32

Fanda Parubic

Osobní názor
Jestli někdo kazí hokej tak to jsou v letošním Play- OFF rozhodčí. Vím, že falují všichni, ale to co předvedli Třinečtí hráči v poslední třetině bylo nad rámec vše¨ho sportovního chování.   
Jakmile na led skočila pětka mládých Pardubických hráčů, bylo jednoznačně vidět, že Třinečtí hráči po nich jdou s úmyslem je zranit, protože jim v bruslení a nasazení nestíhali. K distancu Dubna se nebudu vzjadřovat každý si svůj názor udělá. Jen doufám, že dnešní zápas bude hraný více fér.
A malá poznámka k ubrečenosti Pardubic. Až někdo bude řezat jiný tým jako Pardubice tak bzch rád viděl, že se nikdo neozve.
Malý vzkaz fanouškům Třince v Pardubické Duhovce je ZAKÁZÁNO PLIVAT.
0/0
28.3.2003 11:40

hokejový expert

Šulci vzpamatuj se !!!!!!!!!!
Nechci být sprostý, ale jestli Duben provedl nějaký likvidační faul tak asi koukáme každý na jiný hokej.
0/0
27.3.2003 19:28

Vega

pro Mr. Šulce
Pořád se řeší, proč byl distanc Dubna oznámen až před začátkem utkání. Ale z jiné strany, ruku na srdce pane Šulci, byl to opravdu tak záludný faul? Byla to čelní srážka dvou hokejistů, loket Dubna rozhodně nebyl v obličeji Zadiny. Kdyby tu srážku neustál Duben a válel se po ledě, byl by snad distancován Zadina? Navíc jste si určitě všimnul, že po několikaminutových oživovacích pokusech Zadina v následné přesilovce hrál (jak je u některých třineckých hráčů zvykem) a pálil ostošest. Takže já pro to mám jediný závěr - ze strany Zadiny simulace a z vaší strany kompenzace za distanc Žabky. Ale docela se vám divím, protože soudný pozorovatel musí uznat, že Žabka řezal Divíška jak smyslů zbavenej, což s "faulem" Dubna nelze vůbec srovnávat.
0/0
27.3.2003 17:34

Franta

Jak zařídit finále Sparta x Pardubice
Navrhuju zřídit "podmazligu" protekčních hokejových týmů. V této lize by hrály jenom Pardubice a Sparta. Naše liga by si oddychla, byla by čistější a navíc by se oba týmy dostaly do finále :-)))) Není to úžasné?
Co se týká tzv. "brečení" pana Říhy potažmo pardubickýho hokeje kterej reprezentuje, myslím že pan Říha (nebo nějakej jinej Pardubičák) není žádnej hlupák a moc dobře ví, že čím bude víc "brečet", tím víc budou rozhodčí pískat v jejich prospěch, což se bohužel povrzuje. K téhle taktice patří taktéž pochválit rozhodčí kteří v prvním zápase semifinále (třetí zápas sem neviděl) pískali očividně ve prospěch Pardubic a to i přesto že v tomhle zápase by Pardubice nepochybně vyhráli i kdyby rozhodčí pískali rovinu. K téhle taktice patří teatrální gesta když rozhodčí pískají rovinu (ve druhém zápase byli rozhodčí jen mírně tolerantnější k Pardubicím, ve čtvrtém zápase pískali rovinu, bohužel pískali špatně na obě strany). Pan Říha moc dobře ví co dělá a jak už sem jednou napsal, bohužel se mu to vyplácí. A dokud se mu to bude vyplácet i dál, tak asi nemá důvod aby se začal chovat jinak.  
0/0
27.3.2003 13:41

Jonathan

Re: Jak zařídit finále Sparta x Pardubice
Proč do toho taháš Spartu, když pak najdeš jen něco na Pardubice ty "vocásku". V tom článku je, že Spartě neuznali gól a tímto hasne.
0/0
27.3.2003 13:50

Franta

Re: Re: Jak zařídit finále Sparta x Pardubice
Díky za urážku, myslím že každá urážka svědčí o kvalitách jejího autora.
Protekčnost Sparty sem nerozebíral záměrně, protože sem nepatří neboť nemá nic společnýho s tímhle článkem. Ale na Tvoji výzvu musím reagovat.
To že je Sparta protekční mužstvo bylo bylo vidět během celé základní části a velmi okatě to bylo vidět na čtvrfinále proti Budějovicím. Osobně si myslím že Sparta by z tohoto čtvrfinále postoupila i kdyby všechno bylo fér, o to víc se mi hnusí jak nestoudně tento její postup "pojistil"  rozhodčí. Rozhodně to Sparta neměla zapotřebí, o to víc zůstává rozum stát nad tím, proč rozhodčí předváděli co předváděli. 
Ta neuznaná branka je průšvih, v tom souhlas. Ale nemyslím si že tím to hasne (hasne to možná jen pro Tebe a doufám že tohle play-off brzo zhasne pro Spartu). 
0/0
27.3.2003 14:18

Io

Re: Re: Re: Jak zařídit finále Sparta x Pardubice
To je snad spíš o tom jak zařídit finále Slavie-Třinec, ne ty posero!!!
0/0
27.3.2003 18:47

Racek

Re: Jak zařídit finále Sparta x Pardubice
Jestli chceš zřídit tu svou "podmazligu",tak si tam hlavně nezapomeň dát Třinec.Zřejmě víš proč jsi ho tam nenapsal....A nyní fakta milý Franto:
1)Jako první brečel v téhle sérii pan Král....od té doby to funguje při kontaktu s ním přesně tak,jak popisuješ,dokonce byl vyloučen Lubina i za to ,že ho trefil pukem....
2)Vzpomeň si na základní část a divadlo s nedohranými zápasy....hlavně ta fraška o tom jak se Třinec dohodl s Havířov,to bylo ukázka přesně toho o čem píšeš...
3)No a když jsi u toho protěžování Pardubic,tak ti připomenu,že těsně před koncem přestupů byl oznámen doping Vyhlídala a 90 min. před začátkem 4.SF byl oznámen distanc zase Dubnovi a to po tenisovém mači Šulc-Husička!!!...
Milý Franto toto jsou fakta a ne nějaké hypotézy tvého typu,když nic jiného tak se nad tím alespoň zamysli a pak teprve začni někoho napadat. 
0/0
27.3.2003 14:35

Franta

Re: Re: Jak zařídit finále Sparta x Pardubice
:-))))
Vím proč jsem tam nenapsal Třinec. Protože hraje proti Pardubicím :-))) mrk :-)) Pokud vyřadí Pardubice, pak svůj úkol splnil a dál mi jeho osud bude volnej (pokud ovšem do finále nepostoupí Sparta, neboť fandím všem kdo hrají proti Pardubicím a Spartě).
Doufám že se na mě za mou upřímnost nezlobíš. :-))
Teď k těm bodům co jsi uvedl.
Bod 1 kauza Král - máš pravdu že byl první kdo v této sérii brečel a taky v tom že neměl být vyloučen Lubina (jak jsem uvedl, rozhodčí pískali v tomto zápase špatně, ale špatně na obě strany a i na druhé straně bylo neoprávněné vyloučení, avšak bez reakce jakou předvedl Lubina), naopak na druhou stranu si myslím že i po Králově brečení pár faulů na něj zůstalo nepotrestáno. Nicméně Král brečel chvíli a ne pořád dokola jako Pardubice.
Bod 2 kauza Třinec a Havířov ... v tomhle su s Tebou zajedno, tam měl být výsledek kontumován stejně jako ve 4. SF ... a i v kauze Třinec-Havířov i ve 4. SF měly být uděleny klubům vysoké pokuty.
Bod 3) Ohledně Vyhlídala opravdu nevím zda se doping prokázal těsně před oznámením nebo už dřív ... pokud by se doping prokázal dřív tak je to svinstvo, pokud se prokázal až v době kdy byl oznámen, pak je vše v pořádku. Distanc Dubnovi byl nešťastnej (mohli jej distancovat až na zítřejší zápas) ale třeba bylo Šulcovi líto že zrovna on nedostal od Pardubic úplatek a tak to udělal naschvál a třeba to vyloučení zařídily chvíle strávené s Husičkou, ale jak to doopravdy bylo se asi nedovíme.
Zmiňoval jsi fakta, rozhodně faktem je že většinu zápasů (ne všechny) rozhodčí pískají ve prospěch Pardubic a je fakt že Pardubický trenér i někteří další (ne všichni) Pardubičáci se chovají tak jak by se chovat neměli.
0/0
27.3.2003 15:18

Racek

Re: Re: Re: Jak zařídit finále Sparta x Pardubice
No za úpřimnost se vůbec na nikoho nezlobím,ale nemyslíš ,že právě tím,jak uvádíš jenom polopravdy přiléváš olej do ohně?Takhle se to dělá v politice a je to jeden velkej bordel!Ohledně toho,že Pardubice stále brečí pořád dokola....není to spíš tím,že jim to spíš takoví jako ty pořád podsunují?viz např.: včerejší rozhovory s Malinským,Jančaříkem a Pavelkem. Když jim reportér podsunul otázku na téma odchod Pardubic do kabiny,tak jsi si mohl všimnout,že pouze první dva jmenovaní(mimochodem bývalí Pardubáci) mluvili o tom,že to je věc Pardubic a ,že to ve vypjatých zápasech Play-of i chápou,ale Pavelek opět jako papoušek plácá o ubrečenosti už před 3 roky.Takže je to spíš psychologická bitva,která bohužel na Pardubice často platí.
Jestli jde hráč k rozhodčímu a nedělají to jenom Pardubice,tak nikdo kromě nich neví o čem se vlastně baví nebo nebaví,takže z toho nikdo nemůže usuzovat,že si stěžuje.
A co se týče chování.Nevím kolik ti je a jestli jsi někdy sportoval,já ano a mohu ti říct,že jsem dostal nejednu červenou kartuza kecání,ale že by mi někdo říkal ,že jsem špatný člověk:))).nechceš mi snad tvrdit,že jsi se nikdy s nikým nepohádal?To by jsi mě opravdu rozesmál.Mimochodem si myslím,že nějaký usednutý slušňák,který si nechá všechno líbit by se v profesionálním sportu nikdy neprosadil a možná ani v rekreačním.
0/0
28.3.2003 8:04

Franta

Re: Re: Re: Re: Jak zařídit finále Sparta x Pardubice
OK :-))
Mám radost že existují rozumní lidi jako jsi Ty (tohle myslím zcela vážně).
To že přilévám oheň do ohně to jsi vystihl přesně, bylo mým záměrem trošku rozvířit hladinu (podařilo se) :-)). Navíc jsem prezentoval to co si opravdu myslím a byl bych docela rád kdyby někdo mohl předložit důkaz že se v některých kritických názorech mýlím. Bohužel jsem přesvědčenej že moje názory nejdou vyvrátit stejně jako nejdou dokázat.
 Přesně na to sem chtěl poukázat cos napsal, že slušňák nemá ve sportu šanci a že sport je na tom podobně jako politika. A to je podle mě moc velká škoda. Duch sportu se tak nějak vytratil. Ach jo.
:-))) jen se musím ohradit, protože jsem neřekl o komkoli že je špatnej člověk, jen jsem řekl že by se někteří měli chovat jinak a na tom trvám. V souvislosti s tím u mě Pardubičáci získali malé bezvýznamné plus za to co dneska prohlásili. To mě opravdu upřímně překvapili.
Možná překvapím i já Tebe tím že jsem byl fanoušek hokejové Sparty i Pardubic v době kdy Břízovi dělal dvojku Čapek a kdy diváky výtečně bavil svými kousky pověstný Ervin Tatek, kdy v Pardubkách chytal Hašek.
Jenže od těch dob se moc změnilo. Já vím, změnilo se to nejen v těchto dvou klubech, ale v těchto klubech to vnímám nejvíc.
A co se týká pohádání, pohádal jsem se mockrát ať už to bylo ve sportu a ještě mnohem víc v životě. Jen doufám že i přesto že jsem se mockrát pohádal, že jsem ze sebe nedělal chudáčka kterýmu někdo ublížil a že jsem v zápalu hádky nikdy nedělal naschvály  jak malej Jarda. Ale to musí posoudit jiní. Hmmm?
0/0
28.3.2003 14:23

Io

Re: Jak zařídit finále Sparta x Pardubice
To je snad o tom jak zařídit finále Slavie-Třinec ty posero.
0/0
27.3.2003 18:48

Saib , Pardubice

Re: Jak zařídit finále Sparta x Pardubice
Kolega Franta bude asi Z Trince ??? To nevadi , treba za rok !!!
0/0
31.3.2003 11:39

Pavel

sulci ty curak.u
0/0
27.3.2003 13:03

BOSS

Všechno by se mělo říct
Nemám rád ani Třinec, ani Pardubice a ani SS, takže pro mě už sezóna stejně nemůže dopadnout dobře (možná MS, ale s Lenerem asi né), ale občas vidím kousky zápasu semifinále a úroveň všech zápasů je fakt dobrá dokud to rozhodčí nečnou ku.... A co se týče "brečení" si myslím, že když na Pce v Třinci někdo plive, tak by to měli říct, jestli Lubina fakt rozhodčímu nic neřekl a šel ven, tak by se to mělo říct, jestli se Šulin teda Šulc se šel před rozhodnutím o Dubnovi, tak by se to mělo říct a Šulc pokud někde na veřejnosti řekne, že odsoudili Dubna, protože na to měli záznam a Jančaříka né protože záznam neměli a ani se po něm nesháněli tak je to fakt magor a výsledkem jsou tyhle nekonečné a urážlivé debaty
P.S. Tak se alespoň těším na sobotu na Tulipány a doufám, že naši předvedou minimálně stejný výkon jako ve Francii (důsledná obrana a agresivní napadání)
0/0
27.3.2003 12:48

Mario

Re: Všechno by se mělo říct
Clape my o Voze a ty o Koze.Sulc hraje tenis taky ...... cela spicka co se toci kolem sportu.Jestli si mysli Pardubice ze jsou lepsi tak at to ukazou na lede ne na puse.Sportu zdar.
0/0
27.3.2003 23:58

Jahoda

Re: Re: Všechno by se mělo říct
No tak už Ti to ukázali.
0/0
1.4.2003 17:10

Tom

Šulci,styď se...
Šulci,styď se,když mastíš tenis s Husičkou.
0/0
27.3.2003 12:11

fido

Re: Šulci,styď se...
kdo vi, jestli to byl Tenis...
0/0
27.3.2003 15:19

kiss

Re: Šulci,styď se...
Jenom jestli si  nemastili Šulc s Husičkou něco navzájem při tenise a pak nepokračovali u Husičky v kanceláři.Ale nic na to nemám.ale připadá mi nejpravděpodobnější.Oba by se měly stydět!  
0/0
27.3.2003 15:40

CigiCaga

Re: Šulci,styď se...
Co se furt rejpete v tenisovém mači Šulc-Husička?????? Kdyby Kusý nebyl vyžraný kancelářský prase a trochu se pohyboval, třeba hrál tenis tak by Říha nemusel brečet, ale chváli rozhodčí jak výborně zvládají vypjaté situace play-off. Poměry v letoštním ročníku extraligy jenom odrážejí poměry v celé banánové České republice. Když sledujete například zprávy a tam je 1) krach Union banky 2) arbitráž NOVY alias Vlád'ovej 10 miliardovej průser 3) vyděrač v Olomouci 4) narození rozotmilého zvířátka tak pak už nemá cenu se vůbec nečím zabývat a dělat si nějaké zbytečné iluze. 
0/0
28.3.2003 7:36

Mameluk

Stereotyp
Zkuste vymyslet nějaký jiný urážky Pardubic. Mě už nebaví číst pořád to samé...
0/0
27.3.2003 12:03

KOCI

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.3.2003 11:24

puppy

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.3.2003 11:19

Burton

Re: stížnosti na rozhodčí a apk...
Jo Puppy máš naprostou pravdu,ale tady takovéto názory neobstojí, protože tady všichni dokážou jenom papouškovat jak jsou Pardubky ubrečený.Bohužel i samotný články dokážou poradit těm "chytřejším", o tom že Pardubice brečí,jak už sem poukázal v nějaký reakci na "názor".
0/0
27.3.2003 11:30

Jirka

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.3.2003 10:33

jirik22@atlas.cz

Je škoda, že si stěžují zrovna Pardubice.
V hokeji se dějí podivné věci a pan Šulc má máslo na hlavě, když si však stěžují vždy ubrečené Pardubice, které jsou spíše rozhodčími protěžované (v domácích zápasech je to přímo katastrofa), tak to působí kontraproduktivně, protože nad tím každý mávne rukou. V podstatě největší podraz v play-off, byl neuznaný regulerní gol Sparty a nad tím pro změnu mávl rukou ten ubožák Šulc. Stačilo aby nařídil, že do příštího zápasu bude na Slávii technika odpovídající 3.-mu tisíciletí, pro jistotu jim dal pokutu alespoň půl milionu a měl by pokoj.
0/0
27.3.2003 10:12

mikél

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.3.2003 8:59

fanda

Rozhodčí
Je zajímavé, že pan Říha si vždycky stěžuje na výkon rozhodčích, když Pardubice prohrajou. Naučte se prohrávat vy ubrečené děti!!!!!!!
0/0
27.3.2003 8:18

Burton

Re: Rozhodčí
Zkus si přečíst názor pana Říhy i na jinejch stránkách o hokeji ať vidíš jestli brečí jenom když prohrajou.iDnes to píšou a lá bulvár.Jeho názory jsou si myslím slušný a ne jenom po prohraným zápase v Třinci. Ty tady dokážeš napsat názor že brečí taky jen když prohrajou a napoví Ti ňákej "IGE"(autor článku podle mě zku.. syn),kterej to "brečení" dá hned na začátek článku.
0/0
27.3.2003 11:01

Fantom

Re: Re: Rozhodčí
S tim brecenim na zacatek clanku,to je pravda,nechapu jak si to muze dovolit.
0/0
27.3.2003 11:48

Mario

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.3.2003 1:59

Mario

Re: ALE,
JO SORRY WAYNE.
0/0
27.3.2003 2:02

highlander

Zrejme plati heslo:"Money talks"
Tak to je teda sila.Takove trapne vymluvy,ze neni zaznam,ze videorozhodci maji spatnou techniku,to je opravdu hnus.Takze celou sezonu videorozhodci rozhoduji z cernobilych monitorku a nekdy i spravne posoudi situaci,jenze v zakladni casti je to celkem kazdemu jedno,gol sem,gol tam...Ale v semifinale,kdy uz jde o hodne,to je teda dost spatna vymluva...Aby ta branka potom Sparte nechybela...Otazka teda zni,k cemu jsou tedy videorozhodci,kdyz nedokazou spravne posoudit situaci?Kdyz ne oni,kdo potom???Bude se hazet korunou??Pane Sulci,hrat tenis s manazerem toho ci onoho tymu,je opravdu neskutecne,rozhodnuti komise je taky docela zarazejici,ale na druho stranu proc pardubicka strana nezareagovala pred zapasem??A dalsi vec,kdyby Pardubice vyhraly,tak by byly slyset docela jine komentare,napr:"Rozhodnuti komise nas stmelilo a sportovne nabudilo a proto jsme vyhrali..."Jenze vysledek byl trochu jiny a tak se to na nekoho svest muselo.Opravdu tezko rict,kdo z teto dvojice nakonec postoupi,protoze tady je mozne uz uplne vsechno...
0/0
27.3.2003 1:27

kom-ex

Šulci - odejděte
Pane Šulc, spočítejte si, kolik bylo vůči vám výhrad a to ne ledajakých, zvažte jejich reálnost a odejděte. Zbyde po vás jen trochu smradu!
0/0
26.3.2003 23:48

Milan

Zamyslete se nad sebou
Pane Řího už by jste měl ty šaškárny odložit v šatně a neotravovat s tím fanoušky který chtěji koukat jen na hokej. Jste už celkem trapnej a známej tím že rád vyvoláváte extempore za každou cenu. Být vašim reklamním partnerem tak vám na rovinu říkám že za takové chování bych vám vypověděl smlouvu. Máte být vzorem pro mladý kluky jako sportovec, ale přitom jste neštěstí hokeje. Nefandím ani Třinci ani Pardubicím ale nad vašimi některými reakcemi zůstává rozum stát a říkám si jestli by jste se neměl jít nechat vyšetřit do Bohnic.
Přeju úspěch všem kteří hrají fér a ať postoupí ten kdo je nejlepší. Hrajte hokej a přestaňte - "všichni hráči"  s těmy zákeřnými zákroky.
0/0
26.3.2003 21:50

Drobek#89

Re: Zamyslete se nad sebou
Tys na tom hokeji byl ? seš nějakej moc chytrej,vzhledem k tomu co se tam dělo.Když u něčeho nejsem a nevím o tom, tak do toho nekecám takový blbosti.V televizi není vidět všechno.A o novinách se nemusíme bavit vůbec,takže laskavě komentuj pouze to,co vidíš na vlastní oči a neplácej takové kraviny Milánku S poslední větou souhlasím.
0/0
26.3.2003 22:14

klaun

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.3.2003 10:49

Burton

Re: Re: Re: Zamyslete se nad sebou
Tvoje máti je p...(kosočtverec)
0/0
27.3.2003 11:03

jeny

Re: Re: Zamyslete se nad sebou
Milan měl pravdu, vždyť se Vám už všichni smějí a jestli byl nebo nebyl na hokeji?. Na hokej chodím pravidelně a rozhodně v televizi je toho vidět mnohem víc, protože neustále opakují sporné situace, záběry na hráče, trenéry atd,  Přál jsem Pardubicím, ale teď už mám jiný názor. A pokud se nezačnete chovat jinak, tak i když  budete mistři, tak zas jen mistři ukňučánci.
0/0
27.3.2003 12:40

fx

Vo co de 2?
Zrovna jsem si přečetl co prohlásil na pardubických stránkách buznatrenér,už vám tedy nefandím...
0/0
26.3.2003 21:05

Pardubice

Re: Vo co de 2?
Tak to jsme teda v háji...
0/0
26.3.2003 21:25

fx

Re: Re: Vo co de 2?
Snad to vyjde
0/0
26.3.2003 21:32

Kloki

Je to jako loni!
Loňské play-off, vypadalo ze strany Pardubic úplně stejně. Vzpomínám jak např. O.Janecký vulgárně urážel novináře. Hrajte radši hokej a přestaňte předvádět ty trapárny.   
0/0
26.3.2003 20:50

Dilina

Re: Je to jako loni!
tak za prve vloni nebyli v semifinale a za druhe to bylo pred dvema lety..kdyz uz machrujete at aspon ctete ty dva roky stary noviny poradne..
0/0
26.3.2003 21:09

Romek

Hmmmmmm
Z pohledu nezaujatého diváka musím uznat, že Parrdubiční sice byli lepší, ale žádné výkyvy ve vylučování v utkáních nebyly. PARDUBIČÁCI, přestaňte už brečet a dokažte, že na to máte. Jinak si s těma vašema ubohýma stížnostma vytřete prd***.
0/0
26.3.2003 20:49

Burton

Re: Hmmmmmm
Kdby jsi byl nezaujatej Romku tak by jsi určitě nepsal tak jako ostatní o brečení.Buď radši zaujatej a jdi taky do prd***.
0/0
27.3.2003 11:19

fx

Vo co de?
Jakožto skalní fanda Třince budu vždy naprosto stranící,přesto-přestante prosím už plakat,jste k smíchu.Jestli si postup vybojujete na ledě,budu vám ho přát a určitě nebudu sám,fandové jsou v klidu,tedy aspon většina.Čus,3nec do finálé
0/0
26.3.2003 20:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze