Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slavii srazil i uznaný-neuznaný gól

Celou první přestávku úvodního finálového duelu hokejové extraligy prožili hokejisté Slavie v euforii. Současně se sirénou totiž vstřelil Josef Beránek vyrovnávací branku na 1:1. Jenomže po nástupu na druhou třetinu je čekala ledová sprcha. Branka neplatila, Pardubice nakonec vyhrály 1:0. "To jsme ještě nezažili. Aby branku nejdřív uznali a pak byla odvolaná. Ale co se dá dělat, nebudu tady brečet. Na hotelu si dám studenou sprchu a zítra do nich jdeme znova," prohlásil kouč Slavie Vladimír Růžička.Dále čtěte: Pardubice vyhrály první finále x Svoboda měl štěstí, Málek dostal smolný gól

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lopez

Uznaný - neuznaný gól
0/0
9.4.2003 13:10

Lopez

Uznaný - neuznaný gól
Pokud padl gól Slavie v regulérní hrací době, což dokazoval ukazatel časomíry (19:59), hra by měla být přerušena a mělo by následovat vhazování ve středovém kruhu. Tak to hlavní rozhodčí i ukázal, poté, co uznal branku. A pravidla říkají, že rozhodnutí může být změněno pouze pokud se ještě nepokračovalo ve hře. A ono se sekundu ve hře pokračovat mělo. Tak by potom už nemohlo být změněno rozhodnutí rozhodčích. A co se týče posouvání branky těsně před gólem? To už by pak mohl jít chytat kdokoli z nás s tím že si spoustukrát vychytá nulu v rámci pravidel. Zde souhlasím s kanadskými pravidly o uznání technického gólu v případě posunutí branky. Sportu zdar a hokeji zvlášť! L.
0/0
9.4.2003 13:19

Jirky

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
7.4.2003 13:06

petr

posunuta brána
Krásný návod jak tu hru zkazit  jakmile by byl na brankaře breik  tak stačí strčit do brány a utéct ostatní zařídí sudí
0/0
7.4.2003 12:47

Aleš

Gól by měl platit!
Podle mého názoru, a psal sem ho už když stejný gól dala Sparta, je ten, že v obou případech šlo o úmyslné posunutí branky brankařem a měl být uznán technický gól, v horším případě nařízeno trestné střílení nebo vyloučení brankaře na 2 minuty.  Z hlediska řešení situace mi to trochu připomíná řešení anonymních telefonátů o uložení bomby, kdy řešení o opakování zápasu nahrávalo opětovným telefonátům. Až poté co se zápas dohrával, telefonáty utichly (aspoň doufám). Tím ,že se branka neuzná a ani brankář není potrestán ! se opět nic neřeší a situace se budou opakovat. Vždyť pokud hráč umyslně posune bránu je vyloučen. A brankař je taky hráč.  
0/0
7.4.2003 10:21

JANČA

Jen u nás
se může stát takový nesmysl, že se branka uzná a pak zase neuzná. Dovedete si něco podobného představit v NHL??? No hlavně, že je stav v sérii 1:1!!!!!!
0/0
7.4.2003 6:14

xxx

Re: Jen u nás
No tak snad tady nebudeme fandit Slavii...
Jinak souhlasim rozhodci sou nejslabsim clankem v celym play-off
0/0
7.4.2003 19:38

Roman Durdis

??
Mam tomu rozumět tak, že kdykoliv brankář posune branku, nebude následný gól platit?? Docela divný pravidlo...  Je to přece naprosto bez přispění soupeře. Takže buď úmysl nebo nešikovnost brankáře = gól neplatí? Kdy se teda aplikujou trestný nájezdy? To pak může posunovat branku při každym nájezdu, když vidí že na něj jedou, nebo při každym závaru před svojí brankou, a gól nebude nikdy platit...
0/0
6.4.2003 20:06

dalton

Re: ??
Souhlasim. Kdyz uz nebyl gol uznanej pro posunutou branku brankarem jakto, ze nedostal trest pro zdrzovani? Neco podobnyho jsem jeste v NHL nevidel.
0/0
6.4.2003 22:37

Axel

Rozhodčí je jenom člověk
No, celkem slušná diskuze. Musim uznat, že to byla celkem komedie, ale i videorozhodčí je jenom člověk. Hlavní na ledě správně konzultoval a když mu video řeklo, že gól platil, tak co měl dělat? Když to prokonzultovali během přestávky, zjistili, že byla posunutá (neúmyslně) branka a gól prostě dodatečně neuznali, protože jim to pravidla dovolují. Gól LZE dodatečně odvolat do té doby, dokud bezprostředně po vstřelné brance nebyla vhozena buly. Tak to prostě je. Kuriozní situace, ale podle mě zcela správně posouzená.
0/0
6.4.2003 17:18

poldis

Růžičko ty kašpare, koukej se probrat !!!
koukej se trochu probrat ty ocasu !!!
píšeš že nechceš vypadat ubrečeně, jako je to zvykem, tak proč to teda tak komentuješ.
jseš totálně vypatlanej, asis dostal na trénikku pukem do hlavy buřte !!!
Na Pardubky letos nemáte, taxe s tím smiř, ale neboj, vynahradíš si to tím, že vezmeš na truc do repre samý vaše v čele s Dudou (ten to tím pukem dostává do hlavy pořád)
Smiř se s tím a běž si raději koupit bílej kapesníček, jo a nebo zavolej SLAVOVI LENEROVI, myslim, že jste si padli do oka, tomu si stěžuj, ten tě uchlácholí buzík.
0/0
6.4.2003 16:36

dalton

Re: Růžičko ty kašpare, koukej se probrat !!!
A jak je to s tvojim IQ? Mam pocit, ze prsty na jedny ruce budou bohate stacit. Uz vis jak skoncilo druhy finale? Probud se!
0/0
6.4.2003 22:35

Petr

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
7.4.2003 3:17

Karel Kroulík, Pardubice

Rozhodčí a funkcionáři
Naši hokejoví rozhodčí a s nimi i komise rozhodčích se usilovně snaží zničit český hokej a začíná se jim to dařit. Na hokej už se pomalu nedá koukat a na řadu mužstev nebude nikdo chodit. Samé hákování, držení, sekání, diskuze, urážky, simulování a bohužel i záměrné ovlivňování průběhu zápasu je zcela běžné. 
Během jednoho střídání napočítáte víc jak 10 faulů a prosadit se pro hráče, který chce hrát hokej je velice obtížné.  V každé třetině a pro každé mužstvo platí jiná pravidla. Rozhodčí vytahují tresty jak kouzelníci z klobouku. Hlavní rozhodčí se ze 2 metrů dívá na hrubý krosček do obličeje a ukázuje - hrajte dál, a za chvíli vyloučí mužstvo do 3 za zákrok, který nebyl.
Komise rozhodčích vyloučí čárové, že přehlédli 6 hráčů na ledě, ale hlavní ani videorozhodčí nemá zájem nikdo trestat za daleko výraznější ovlivnění zápasu.
Divím se sponzorům, že do této komedie ještě vkládají své miliony.
Je načase vymést neschopné nebo všeho schopné funkcionáře hokejového svazu a vrátit se ke sportu!
 
 
0/0
6.4.2003 13:30

Jolante

Re: Rozhodčí a funkcionáři
Musim uplne souhlasit. Bohuzel. Rozhodci delaji takove seky, ze cloveku beha mraz po zadech. Dokonce i televizni komentatori kolikrat zakoktaji, protoze nechapou, co se vlastne prihodilo, nebo spise prihodit melo. A nebo zoufale hledaji duvod, proc ten a ten sedi na trestne lavici.
To, ze to skodi hokeji je jasne, to, ze to drasa nervy hracum je jeste jasnejsi. Jedinym, co to nevadi, jsou funkcionari, ty maji sve platy, tak o co jde. Mozna se probudi, az na nas tradicni narodni sport nepoleze ani noha, protoze toho budou mit vsichni plny zuby a oni budou zbytecni.
Pani Funkcionari, v cele s panem Sulcem, pomalu nerozeznaji ledni hokej od vodniho pola, coz jim ale nevadi v tom delat velika rozhodnuti. Hlavne, ze vyplaty stimuje.  Hnus ! 
0/0
6.4.2003 14:01

Jolante

Pardubice jen tak dal!!!!!!!!!!!
Pernikari, i kdyz je to hubene vitezstvi, je to zaslouzene. Byli jste o klasu lepsi. Uz nemuzu ani slyset to vecne vychvalovani Malka, ten chlap umi najezdy, ale tim to konci, ma proste z pekla kliku. A tedka jeste to plakani od Slavky. Oni jim chudackum neuznali gol?! Pri te same situaci se Spartou Ruzicka delal haura  a machroval. Mozna, ze Svoboda tomu trochu pomohl, ale Malek snad ne? A to, ze hrali nemozne, na to sesivanci jaksi zapominaji. Jsem srdcem spartan, beru, ze jsme pres veskere nespravedlnosti pravem prohrali, ale Slavka a jeji cachry machry uz mi lezou krkem. V dnesnim zapase si asi patrne lehne pan Duda na pet minut na led v krecich, aby hned pristi  stridani byl jako krepelka. Nic jineho totiz neumi. Pernikari, byli jste nejlepsi celou zakladni cast, nenechte si ujit titul. Mate na to!!!!!!!!!!!!
0/0
6.4.2003 13:11

Jeník

Re: Pardubice jen tak dal!!!!!!!!!!!
Dík za přání. Doufám, že se nám to podaří. ČEST TVÉ PRÁCI.
0/0
6.4.2003 13:27

Jolante

Re: Re: Pardubice jen tak dal!!!!!!!!!!!
Tak to jsi si snad mohl odpustit ne?Nejsem fanatik pro Spartu, uz vubec nejsem soudruh. Mam rad hokej, dobry hokej. Pardubice hrajou dobre, tak at taky vyhraji
0/0
6.4.2003 13:39

Semik 1979

Re: Re: Re: Pardubice jen tak dal!!!!!!!!!!!
Je videt, jak jsi ubohy, protoze kdyby Slavka neporazila Spartu, tak bys takhle nevykrikoval, jak jsou Pardubky dobry. Kdyby to v semifinale ta tvoje slavna Sparticka projela s Pardubkama, byl by plnej net tvych prispevku, jakyjsou pernikari zabari... Musis si priznat, ze Sparta v semi nic nevymyslela a jakmile dala nejakej gol, tak to zacla betonovat a branit jak cert krize. Slavka tvorila hru, ale proti peti postavenym Spartanum na sve modre se toho moc hezkeho vymyslet neda. A ohledne Malka te to sejri vid, protoze porazil v primem souboji toho vychvalovaneho Brizu !!!!!!!!!!!! Nic proti Petrovi B. nemam, ale letos je zkratka nejlepsi golman v nasi lize Malek, spolu s nejlepsi obranou Slavie. Svedci o tom pocet obdrzenych branek, a to je bez debat, proti tomu nemuzes rict ani tuk chudacku:))))
0/0
6.4.2003 16:03

Jolante

Re: Re: Re: Re: Pardubice jen tak dal!!!!!!!!!!!
Kdyz je ta Slavka tak strasne dobra, tak proc nic nevymyslela proti peti Spartanum na modry?!. Dobrej tym by neco vymyslel, ale to Slavka holt neni. A nemit z pekla stesti, nemit na svoji strane rozhodci a nemit Malek taky z pekla stesti ( on je tak vynikajici, ze pusti branky, ktere by nepustila ani moje babicka a necha si dat dve vlastni), tak by mozna vsechno dopadlojinak, i kdyz na rozdil od tebe jsem schopna priznat, ze Sparta hrala spatne. Slavie ale taky, proto dostane nakladacku ve finale. Ale presto uz tedka gratuluju ke stribrnym medailim. Na Slavii neuveritelny uspech, chudacku
0/0
6.4.2003 16:43

Daimler

Parbuzice jen si to užijte
to vaše hubený vítězství, protože dnes je s vámi a vaší duhovkou ámen !!!
 
UBREČENCI PRYČ !!!!!
0/0
6.4.2003 11:59

Pernikar

TO JE DOST
Ono uznat takovejhle gol...to uz by bylo vazeni slavisti trochu moc nahod na jedno play off nemyslite? Ruzicka sice taha za nitka ale tedy uz to sleduje pul naroda, stejne jako ze konec zapasu ste hrali v 6 + 2 pani v pruhovanym proti trem!
0/0
6.4.2003 10:53

Jolante

Re: TO JE DOST
Vzdycky se rikalo o Sparte, ze to ma koupeny, ale letos musela asi Slavia hodne podmaznout. A kdyz uz to je do nebe volajici, tak nam mili sesivanci zacnou plakat. Ach boze, jaka to nespravedlivost. To, ze hrali celou dobu jako ponocni, v prvni tretine se nedostali pomalu pres modrou, to uz panove z Edenu nechteji videt.
Pardubice, jen tak dal, at tomu arogantnimu Ruzickovi prejde jeho sebejisty usmev.
 
0/0
6.4.2003 13:34

Darel

Slávisti a video
Slávisti jsou neuvěřitelný - v semifinále se Spartou jim všechno hrálo do karet (prostě nechápu, co měly znamenat ty řeči o malých černobílých monitorech, když týden na to tvrdí, že tam jsou dva velké a barevné..) a teď, když je to potká naopak, cítí se ublíženě??? A kromě toho to tentokrát nebyla křivda, protože ten gól opravdu platit neměl.
0/0
6.4.2003 10:28

kokrdal

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
6.4.2003 10:50

tronda

Re: Re: Slávisti a video
A Málek snad ne,sešívko
0/0
6.4.2003 10:58

dtzdk

pce
Nevím čemu se divíte, tolik podvodů už ani Šulc nemohl vydržet a o přestávce pěkně sjel rozhodčího, který následně gól neuznal , ale pak vám to vrátil i s ůroky !!!! Jinak jste pěkný ubožáci slávistický!! Na finále nejste schopni vyprodat (v sobotu !) ani svůj sektor!!! To v Praze se budete divit až budou mít Pce domácí prostředí!! Nebo jste přijeli všichni a víc Vás není!! Ani bych se nedivil. Kdo by se na takovou haluz chodil dívat:))) .
0/0
6.4.2003 10:22

Peetch@zavinac.cz

Re: pce
Kdo by tam do ty vasi prdele jezdil, to, ze se z venkova prijedete podivat 20 autobusu do velkomesta me neprekvapi, a neprekvapi me ani pernik k svacine o prestavkach . Rozemeleme Vas na padrt, tak si to jedno vitezstvi uzijte.
0/0
6.4.2003 11:05

Lukas92

Re: Re: pce - UBOHY TO CLOVEK - ZREJME MENTALNE POSTIZENY
chlapce chlapce,tva mama se musi obracet v hrobe,jestli toto cte!!!To byl opravdu ubohy prispevek!!!Je zajimavy,ze vzdycky takovyhle vulgarity ctu jen od prazaku...sprosta slova atd
0/0
6.4.2003 12:00

Kitty

Re: Re: Re: pce - UBOHY TO CLOVEK - ZREJME MENTALNE POSTIZENY
tak to asi spatne vidis:)) Blbecci jsou spravedlive rozdeleni po celym svete:))) V Praze, stejne jako Pardubkach nebo treba v Berline, vsude je dost vypatlancu:) Muzu Te uklidnit, ze to neni prazska regionalni specialita:))
0/0
6.4.2003 13:34

Jolante

Re: pce
Podle me neni Slavka schopna ani vyprodat svoji vlastni halu ( teda to je prehnane, myslim ten hangar v Edenu) Slavii fandi v Praze akorat slabomyslni, tech je sice docela dost, ale na vyprodani hangaru to nestaci. Pardubicaci prijedte, at neni poloprazdno. A at taky muzete slavit vitezstvi na cizim lede!
0/0
6.4.2003 14:20

standa

Re: pce
Tak nevím, nevím, jestli příspěvky některých "inteligentů" jsou na tomto fóru k něčemu dobré. (Kdyby bylo na mně, tak bych tu možnost zrušil). Pak se dozvíte třeba, že slovo "úroky" se píše s kroužkovaným u.
0/0
7.4.2003 8:05

mick

pce-sla
byl to celkově divný zápas - sudí pustili v 1. třetině celkem tvrdý a ostrý hokej z obou stran a nevyloučili nikoho, po návratu z kabin otočili o 180 stupňů a začali vylučovat za každý náznak faulu. Nechápu to, děje se to v ELH velmi často, hráči pak nevědí, co mohou hrát...., např. faul Lubiny před koncem - 2 minuty, pak skrumáž před Svobodou, stejný zákrok nějakého hráče Slávie a nic, krosček jak hrom pardubických před brankou - nic, menší faul na obránce Slávie při úniku - faul, opravdu nepochopitelné výroky sudích, ještě si vzpomínám na faul Pištěka (hrubost) za normální souboj u mantinelu. Zastavil bych jim činnost za takový styl pískání, prasili to na obě strany ovšem v naší lize není žádný pořádný rozhodčí. Měli by být profesionální a po sezóně by se měly jejich výkony zhodnotit a buď je vyřadit nebo nechat pískat dál. Je ale otázka, kdo by je hodnotil, Šulc by z toho udělal asi pěkné divadlo. Pokud se týká gólu-nególu - okamžitě vyřadit z listiny sudích videorozhodčího, protože aby hodnotil jedno a na druhé zapoměl, to tam může sedět cvičená opice a možná zvládne dvě věci naráz. Můj názor je, že by takovéto góly měly platit,  branka nebyla někde v rohu, šlo o 10 cm a do normální branky by gól padl (i ten sparťanský). Brankáři se to naučili dělat velmi šikovně, nikdo je za to nemůže potrestat, dopadne to tak, že gólman když uvidí hráče v samostatném nájezdu, připraví nožku a šikovně v pravý čas posune bránu a .....nic, žádný gól, žádný trest. To co se děje letos v naší lize, to si český hokej nezaslouží......!!!!
0/0
6.4.2003 10:17

Boda

Už jsem se bál, že ty slavistický hovadu budou mit podplacený všechny videorozhodčí a bylo mi na blití! Naštěstí si to (asi mají v Pardubicích jiný monitor než ti pitomci) sudí už nedovolili, zvláště poté, co stejný moment v semifinále posoudili ve prospěch blbců z edenu! Proč jsi růžičko tolik nebrečel a nedivili jste se s tím opilcem blažkem, když vám video tolik pomohlo se Spartou?! A navíc, to co včera předváděli sudí na ledě ve váš prospěch, to byla taky síla!!! Nejsem pardubičák, ale doufám, že vás smetou ve čtyřech zápasech, protože se na vás nedá dívat (už aby začalo playoff v NHL
0/0
6.4.2003 9:39

tojetajný

Re:
Opilec je akorát Lubina
0/0
6.4.2003 10:32

jarda

Re:
doopravdy si myslim ze podle sebe soudím tebe!Že a ano inteligentní a slušně vychovaná pánové!Divím se, že při té úctě kterou vyjadřujete k těm druhým velice slušným slovníkem, sami sebe taky nepoctíte nějakým slušným slovem! 
0/0
6.4.2003 10:34

Nezúčastněný

A co třeba tohle:
Ještě tady nikdo nenapsal, že (podle záznamu)gólman levou nohou posunul v nouzi branku úmyslně. Vono pohnout klecí nohou těsně nad ledem musí dát dost práce! Jak by to pak bylo s gólem ...............?
0/0
6.4.2003 8:49

Pavel

Re: A co třeba tohle:
To víš, že to bylo úmyslně, stejně jako na Spartě, ale to by rozhodčí museli uznat svou další chybu během jednoho okamžiku. A to už by bylo na jejich ješitnost moc.
0/0
6.4.2003 9:50

Vita

Australie - HC Pardubice
Ja sem se na zapas koukal v Sydney. O co jde? Gol to nebyl - a o hodne lepsi tym vyhral. Tak jedem - Dynamo!!!!!!!
0/0
6.4.2003 5:06

Jaromír Pentagram

neextraligový tým
Již několik let tvrdím, že hokejový tým Pardubic nepatří do extraligové soutěže. Stále se toto mé konstatování potvrzuje...
0/0
6.4.2003 2:18

Martin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
6.4.2003 3:55

Josef Kuka

Re: neextraligový tým
Domnivam se, ze s panem Jaromirem Pentagramem se da pouze souhlasit,protoze veskera hokejova verejnost i lide do hokeje odborne zasveceni by pouze souhlasili.
0/0
6.4.2003 15:01

Marek

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
6.4.2003 2:16

Jitulinka

Re: co blaznite??
Ahoj Marku.... Tos rekl moc pekne.... Papa.Ji.
0/0
6.4.2003 21:41

Magic

Lháři Slávisti
Já to nechápu, když Mudroch při rozhovoru v kabině, říkal že se uvidí jestli to po přestávce bude 1:1 nebo 1:0, tak asi věděl že se o tom ještě rozhoduje, tak jak si mohli Slávisti myslet, že je vyrovnáno. Opět se ukazuje, jak jsou všichni slávisti ulhaný.
0/0
6.4.2003 0:20

Pavel

Re: Lháři Slávisti
Proč by si to nemohli myslet, když rozhodčí ukáže na středový kruh, tak to znamená gól, i když je neregulérní. Prostě udělal videorozhodčí chybu a pak ji napravil. To se nestává tak často.
0/0
6.4.2003 9:43

ozzy

l
Slávisticky prasata,vedeny litvinovskym cikánem.To snad stačí.To co Vám dnes rozhodčí nabídli by snad využil i Havířov.Nemám slov.
0/0
5.4.2003 23:26

Jíra

Re: l
JSI MAGOR !!!!!!!!!!
0/0
6.4.2003 12:40

Axel

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
6.4.2003 17:09

hans von Pardubitz

RŮŽIČKA JE Č.Ú.R.Á.K
0/0
5.4.2003 23:26





Najdete na iDNES.cz