Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slavia napodruhé dobyla Pardubice

Stejně jako v semifinále s Třincem nedokázali pardubičtí hokejisté podruhé za sebou uspět doma ani ve finále. Slavia tentokrát díky teči Supa a dvěma gólům z brejků celý zápas vedla a potvrdila, že je týmem, proti kterému se dotahuje výsledek nejhůř v celé extralize. Pardubice se zvedly díky gólům Koukala a Kudrny v přesilovce, k vyrovnání je ale hosté nepustili ani v power play. Naopak, trefou do prázdné branky pečetil výhru hostů Hruška. Série se po dvou utkáních stěhuje do Prahy, třetí finále se hraje na Slavii ve středu, čtvrté o den později. Jak na Svobodu? Střílet nahoru x Růžička: Doma bude muzika hodně tvrdá x Koukal se těší na oslavu dvou titulů x Recept na vítězství? Poslat na led Hejdu x Vše o prvním finále

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Brett

Vstupenky.
Kdo má zájem o vstupenky na čtvrteční duel tak pište své nabídky na  Brett.hull@seznam.cz a rychle, brzy nebudou
0/0
8.4.2003 14:26

JH

Svátek hokeje aneb vše bylo jinak
Svátek hokeje aneb vše bylo jinak
0/0
7.4.2003 20:16

Cair

Re: Svátek hokeje aneb vše bylo jinak
teda, klobouk dolu!! To je sila, tenhle clanek by si meli precist minimalne vsichni pardubicaci, fandove a funkcionari Pardubickyho hokeje. Ja osobne patrim do Slavistickyho tabora a v Pardubkach sem nebyl, ale mam moznost mit listek na patej zapas, ale asi to vzdam, protoze do takovyho prostredi vazne nema cenu jezdit. Vubec netouzim, aby mi nejakej nadsenej fanda domacich rozmlatil hlavu lahvi jen proto, ze jsem prazak a ze jsem si dovolil prijit na hokej. O tom hokej mam pocit neni. Byl sem na domacich zapasech slavie v semifinale a to revnivost slavie a sparty je MNOHEM vetsi a letitejsi, nez cokoliv, co muzou slavisti citit k pardubicim, ale jestli se nepletu, tak i kdyz sparta vyhrala, nikdo jejich fandy nenapadal a druhej zapas, kdy vyhrala slavie jsem stal primo tesne za spartanskym kotlem, a to z duvodu, abych dobre videl, a ac jista slova padala, nikdo me tam neztrestal za to, ze slavia vyhrala fyzickou inzultaci.
Pak si teda ale musim polozit otazku, jestli hokej vubec za to stoji, vzdyt jsou mnohem dulezitejsi veci. A nebo v Pardubicich nemaji zadnej jinej smysl zivota nez branit porazkou urazenou cest sveho tymu s lahvi v ruce proti nevinnejm fanouskum soupere? Pak je to ale nikoliv hokejove vyspelej, ale vseobecne velmi ubohej region!!
A tuplem me stve, ze na antiprazakismus (sem asi vymyslel nejaky slovo :o) ) narazim kudy mimo prahu chodim. Copak jsme o tolik jini lidi, nez kdokoliv odjinud? Tak pak mi vysvetlete to pokrytectvi, ze sem jezdite z mimoprahy za praci a prilezitostma. Mozna prave ta zavislost, ac mnohdy neprima, zpusobuje zavist a z toho pramenici nenavist, nenavist, ktera se pak projevi i mezi lidma, kteri by se meli chovat nestranne, treba pardubicke mestske policii, jejiz prislusnici se urcite hodne museli drzet, aby tomu vytecnikovi s lahvi nesli jeste pomoct.
0/0
8.4.2003 2:16

Mrtvej sněhulák

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
8.4.2003 11:37

Jiri

Re: Svátek hokeje aneb vše bylo jinak
Toto je naprosto neobjektivni clanek. At si to prectou dalsi lide a zvazi pravdivost tohoto clanku. Vzdy se najde nejaka, obavam se rici smecka, primitivu kteri udelaji nejake problemy. Ale to je vsude. Hlavne spartansti roowdies jsou uplni svatousci. Komentare onoho clanku jsou nejsou tak zaujati.
0/0
8.4.2003 13:49

Ruprt

Re: Svátek hokeje aneb vše bylo jinak
Hercik - dost ubohý poloautor
0/0
8.4.2003 14:56

stara_vydra

Asi ne, bobe..
Tak to jste se asi po..... v kine. Pardubice nevyhraji a z Prahe prijedou s natrzenou riti. Ale po tech vsech debaklech v predchozich rocnicich play-off by si nezaslouzili ani to stribro.Jakozto fanda hokeje, a ne honeni za gumovym kolacem zahnutymi holemi (tak hraji pernici), doufam, ze Slavia zvitezi :-))
0/0
7.4.2003 19:25

Mrtvej sněhulák

Re: Asi ne, bobe..
Jenže titul se neuděluje za výkony v minulých sezónách, ale za výkony v té současné!!! To ti ještě nikdo neřekl?! Viděl jsi už vůbec někdy hokej?
0/0
8.4.2003 11:38

Břéťa

neva,bude titul bude!!!!!!!!!!!!!!!
Pardubky nevadí,na Slávii jim rozkopete prd..... Pardubice do toho
0/0
7.4.2003 18:45

Georgik

DYNAMO !!!
Je to v pohodě. 1 : 1 je normálka. 3:0 (4:0) na zápasy to mastil jen Vsetín a byla to fakt velká zábava, když největší zápletka celého play off byla, jestli prohrajou aspoň jeden zápas !!!
0/0
7.4.2003 13:00

Mrtvej sněhulák

Re: DYNAMO !!!
Přesně tak. 100% souhlas!
0/0
7.4.2003 16:15

Slavista

Re: DYNAMO !!!
I ja souhlasim!
0/0
8.4.2003 11:58

felix

Srdcař
Kdyby každý náš sportovec nebo trenér byl takový srdcař jako je Růža, tak by se Česká republika přehrabovala v medailích vidlema.Hlavně zase nezdůrazňujte, jak je Růžička sprostej a nevychovanej - to s tím co jsem napsal nemá nic společnýho. Bez Růžičky (takovýho jakej je a bez Hlinky) by jsme nikdy v životě olympiádu nevyhráli.Takže už držte konečně o tom jakej Růža je a není hubu!!!!
0/0
7.4.2003 12:26

Re: Srdcař
presne tak
0/0
7.4.2003 22:14

zajda

Slávka byla včera lepší a to je vše přátelé. Myslím, že optimální vývoj je dvakrát doma vyhrát, v Pardubicích prohrát a doma oslavit titul společně s fanoušky.
0/0
7.4.2003 11:59

Karl

Re:
Hlavně poslední třetinu, to doslova nepustila Pardubice ze třetiny.
0/0
7.4.2003 12:05

sešívka

Re: Re:
Pustila, nepustila, PCE jen krasobruslily, ale na Málindu jednu ránu nevystřelily. A když nasazuje power play, musí vyhrát bully, to je základ...
0/0
7.4.2003 12:14

Mrtvej sněhulák

Re: Re: Re:
Statistika střel z poslední třetiny mluví trochu jinak... Asi jsi viděl jiný zápas... Možná by ti někdo měl vysvětlit, jak se dostat na stadion (nebo zapnout TV na správném programu) a co případně sledovat. O power play tady moc nevykládej - všichni jsme moc dobře viděli, jak hraje Slávie 6 na 3... :-))
0/0
7.4.2003 16:18

Míra

Re:
Předesílám, že nejsem fanda ani jednoho finalisty. Ale jako většina lidí, co mají rádi hokej chci vidět kvalitní hru. Slávka byla dvě třetiny horším týmem ale dala krásné goly, které se počítají. Ale to bylo vše. Jinak to byly gladiátorské zápasy. A zákrok vygumovaného Posmyka jen ukazuje, jak je naše liga ubohá.
0/0
7.4.2003 12:52

sešívka

Těbůh Ruprte!!!
Včera jsi tu dost chyběl! To, cos napsal dneska, je dost dobrý... Překvapuješ a lepšíš se, chlape!
Ještě jsem chtěl reagovat na vyřazenýho Jiříka 22, ale ten doteď nevydejchal debakl rudokožců od našich hochů 2:4, tak ho nechám na pokoji!
0/0
7.4.2003 11:31

Georgik

Re: Těbůh Ruprte!!!
Hele, 2:4 to je fakt velký debakl! Ale jsem rád, že ses po výhře uklidnil, před tím se Tvoje příspěvky nedaly číst.
0/0
7.4.2003 13:02

Sporadanej fanousek

Fanousci zklamali
Doufam, ze ve stredu budou u vchodu na stadion poradne prohlizet pernikarum batohy. Hazet do druhyho kotle skleneny lahve se mi zda uz trosku dost. A i kdyby, tak tam se s vama chlapci moc mazat nebudou, to uvidite jak rychle vas ochranka vyvede :) Timto bych taky chtel podekovat policii jak "skvele" zvladla vcera situaci po zapase. Tak smesnej policejni kordon sem jeste nevidel :) Jinak nezbejva nez poprat slusnejm fanouskum slavie i pardubic peknej hokejovej zazitek :)
0/0
7.4.2003 11:25

HANS VON KARLIN

Re: Fanousci zklamali
Ale? Že by to s tim "skvělym" pardubickym publikem nebylo tak žhavý? Házet lahve z davu do davu - to už chce opravdu kus odvahy. Snad to nikdo neodnes rozbitou hlavou....
0/0
7.4.2003 11:31

Fantom

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
7.4.2003 11:41

Fantom

Re: příspěvek zrušen
To byl v pohode prispevek,nestranej,ale byl jsem nastvanej kdyby to pripadne odnesl nejakej malej kluk nebo holcicka,to by celej zapas zkazilo.
0/0
7.4.2003 13:36

Ruprt

Re: Re: Fanousci zklamali
nějak se ti to zobecnění "skvělé" pardubické publikum hodí do "krámu"
No nic, uvidíme slávistický.Jestli se budeš vyjadřovat se stejným despektem Asi ne, protože na to nemáš
0/0
7.4.2003 12:03

Sporadanej fanousek

Re: Re: Fanousci zklamali
Prave ze odnes. Respektive to odnesla jedna mlada slecna. Nektery veci proste nevysvetlis .. :(
0/0
7.4.2003 12:17

XXX

Re: Fanousci zklamali
když k tomu přičteš i skandování jude slavie ....   Nepřijde mi to pardubický publikum tak výjmečný taky.
0/0
7.4.2003 12:46

Rocky

Re: Fanousci zklamali
Pernikáři,jste ubohý chudáci!!!! Házet na děti skle.lahve!To Vám v Edenu neprojde!Radši snad ani nejezděte,zato co jste včera předvedli,jste předem mrtví!!!Chováte se jak ten rudej dobytek!! Smrt perníkům!!!!!!!!!!!!!1:4!!!!!
0/0
7.4.2003 14:21

Ruprt

Re: Re: Fanousci zklamali
koukám, seš na tom dost podobně, agresivita a rudé krvavé oči, dovedu si tě představit !
0/0
7.4.2003 15:03

Ruprt

Ještě to bude zajímavý - Pááárdubice
Jako "nestranný" pardubický fanda musím uznat, že Slavii vyšla perfektně 1.třetina a pak se jim to vyplatilo.Dva nájezdy bravurně trefili do "šibenice".Ale hokej předvádíme spíše my -Pááárdubice. Tak ještě se jede a uvidí se.
Viděl jsem oba zápasy na "živo" a otírat si hubu o konkrétní hráče je asi zbytečný.Jiný prostě nebudou.
Doufám, že vyhraje hokej a ne simulování, zákeřnosti a přehnaná hrubost.
Hokeji zdar
 
0/0
7.4.2003 11:16

Fantom

Re: Ještě to bude zajímavý - Pááárdubice
A tobe taky zdar Ruprte  a hokeji zvlaste .
0/0
7.4.2003 11:22

Ruprt

Re: Re: Ještě to bude zajímavý - Pááárdubice
Zdarec Fantome a drž nám palce
0/0
7.4.2003 11:24

Fantom

Re: Re: Re: Ještě to bude zajímavý - Pááárdubice
No to je snad jasne Ruprte . Byl jsem na tom plese v Koline,bylo to fakt pekne,hezky jsem se bavil,skrepcil jsem asi 2-3 hodiny na parkete,propoceny jak prasatko:-). Uz mam hlad,tak za pul pujdu na obidek.
0/0
7.4.2003 11:33

Ruprt

Re: Re: Re: Re: Ještě to bude zajímavý - Pááárdubice
tak tos měl aktivní odpočinek, tak jak má být
0/0
7.4.2003 11:58

Dzinda,Vsetín

Faul to byl, ale...
Hodně pardubických "fanoušků" se tu naváží do Posmyka... Já neříkám, že je to svatoušek, ale to snad není ani Duben. Pokud jsem něco nepřehlédl, tak si tu nikdo nevšiml, že Posmyk trestal Dubnovo seknutí do padajícího hráče, tuším Dudy. Určitě byl vyloučen poprávu, ale poprávu byla i ta pěst v obličeji...
Jen pro informaci, nejsem nestranný, ve finále fandím Slavii, důvody jsou snad jasné...
0/0
7.4.2003 10:46

Fantom

Re: Faul to byl, ale...
Oplaceni,to snad dela kazdej hrac v kazdem tymu,proto je to tym,kdyz hrac stoji za svym tymem a za spoluhraci.Tech zakroku v play-off je vic,neni to potreba zduraznovat,ze se hraci rezou hlava nehlava,samozrejme take podle pokynu obou treneru viz ztrestani soupere.
0/0
7.4.2003 10:59

Karl

Re: Faul to byl, ale...
Jestli to myslíš vážně, tak si magor. Sorry, ale je to tak. Včera se hrálo docela férově a tenhle faul docela vybočil z mezí.
0/0
7.4.2003 12:12

Dzinda,Vsetín

Re: Re: Faul to byl, ale...
Nevím, proč hned kvůli tomuhle musím být magor... za sprosté zákroky se běžně dává pěstí. Neschvaluju to, ale dokážu pochopit, že když v takhle vypjatém zápase hráč vidí, jak někdo jeho spoluhráče přetáhne hokejkou, že mu ujedou nervy. Nic si nenalhávejme, Duben je občas taky pěkné prase...
0/0
7.4.2003 12:59

Mrtvej sněhulák

Re: Re: Re: Faul to byl, ale...
Pěstí možná, ale hokejkou??? To může jen magor. Nebo Posmyk.
0/0
7.4.2003 16:21

Ludek

Ještě uvidíme parádní hokej....
Slavie i Pardubice ještě předvedou super věci a na Slavii proběhnou nejdůležutější zápasy serie. Labilní Pardubice můžou zahrát jeden vydařený zápas, ale Slávka se stabilní obranou a Málkem v kysně má celkově větší šanci. Nadávky, fauly a simulace budou na obou stranách (to patří k play off), tak se těšte na hokej a přestaňte hledat mouchy.... SLÁVIE JEDÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉM !!!!!!!!!!
0/0
7.4.2003 10:33

jirik22@atlas.cz

Růžička je symbol Slávie !
Primitivní nadávky, simulování, absence smyslu pro fair play, mafiánské čachry rozhodčích, zákeřná hra plná hákování a držení - to je dnešní Slávia. Byla by ostuda našeho hokeje, kdyby tento nesympatický tým, který se zhlédl v hokeji Švédů z poloviny 90.let, měl uspět v play off. HC Slza Perníkov sice svým fňukáním taky odradili spoustu fanoušků hokeje, ale alespoň hrájí hokej a snad tu odpornou Slávii porazí!
0/0
7.4.2003 10:28

pan Feroslav

Re: Růžička je symbol Slávie !
Tvůj příspěvek je zase naprosto mimo mísu, nezklamal si chlapče, hlavně s těma mafiánskejma čachrama rozhodčích si se trefil. Zajímalo by mě, jestli ti to vadí i u fotbalový Sparty:))) 
0/0
7.4.2003 10:39

HANS VON KARLIN

Re: Růžička je symbol Slávie !
Neúčast charouzových hochů ve finále nechala na tvé duši větší ránu než jsem čekal Jiříku. Začínám pochybovat o tvém rozumu :)))
0/0
7.4.2003 11:27

Martin

Re: Růžička je symbol Slávie !
NO myslim, že se nezhlédl v hokeji Švédů, už jsi asi nepamatuješ, že podobným stylem jsem vyhráli Olympiádu
0/0
7.4.2003 11:37

Karl

Re: Růžička je symbol Slávie !
Běž někam troubo. Slávie i Pardubice hrajou hokej na kterej Hadam...... (nerad bych tomu magorovi komolil jméno, tak to ani psát nebudu) primadony letos prostě neměly. Tak se koukej na pěknej hokej a šoupej nohama.
0/0
7.4.2003 12:10

felix

Ať žije Slavie
Každý soudný fanoušek hokeje musí uznat, že Slávie byla včera jasně lepší a že Pardubice na víc nemají.Vždyť i semifinále vyhrály jen tak tak!!!!! Základní část extraligy sice s přehledem vyhrály, ale taky proto, že ostatním týmům šlo v závěru hlavně o to, dostat se do play off a na pronásledování Pardubek kašlaly. Vítězství v základní části se, bohužel pro Pardubice, nepočítá.
0/0
7.4.2003 10:11

Re: Ať žije Slavie
Milý soudný fanoušku, Pce vyhráli semifinále jen taktak 4:2 stejně jako Slávie nad Spartou.
0/0
7.4.2003 10:51

Mrtvej sněhulák

Re: Re: Ať žije Slavie
Třeba to myslel tak, jako že Slavie vyhrála semifinále taky jen tak tak - jako Pardubky... Jen mu to nějak v tom jeho sešitém mozečku nezapadlo správně do sebe a tak část věty vypustil...
0/0
7.4.2003 16:24

HANS VON KARLIN

Dynamo? :)))
Včera na Strahově křičeli 4 fanoušci Budějovic Dynamo, Dynamo - na hokeji večer křičeli fanoušci Pardubic Dynamo, Dynamo - tak si říkám jestli nemáte vy kluci šišatý něco společnýho :))) Budějovice 1:6 na góly, Pardubice 1:4 na zápasy :))))
P.S. Zdravim pana Feroslava.
0/0
7.4.2003 10:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze