Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bříza: Hadamczik používá cukr a bič

Neuchránil hokejovou Spartu od neúspěchu v play-off. Finále extraligy může gólman Petr Bříza sledovat jen v televizi. Ale sezona pro něj ještě neskončila. S reprezentací se připravuje na mistrovství světa. "Jsem připraven na jakoukoli roli, i kdybych měl být předskokanem a na šampionát nakonec odjeli mladí," říká vyrovnaně Bříza. Do národního týmu se vrátil loni po šesti letech. Čeká ho tvrdý boj. Na tři místa pro šampionát se tlačí čtyři gólmani. Kromě Vokouna z Nashvillu dva mladíci, kteří táhnou finalisty extraligy: Svoboda z Pardubic a slávista Málek. Petr Bříza pro MF DNES pojmenovává nešvary letošní hokejové sezony

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jolante

Doufejme, ze Briza pojede na MS
Pn Briza je nejenom vynikajici brankar, ale i chytry pan. Jako jeden z mala ma kultivovany projev a nenecha se vyprovokovat otazkama novinaru.
Je fakt , ze do branky filozofa nepotrebujeme, ale je to fajn, ze on krome hokejovych kvalit prokazuje i tyto. Nemuzu uz slyset to vecne vychvalovani Malka, jako demona a fenomena. Umi chytat trestna strileni. Ale co je fenomenalniho na tom, ze pusti jak se Spartou, tak s Pardubicema tak strasne lacine branky?
A jak se basni  o Malkove skvele procentualni uspesnosti! Briza byl jenom kousicek za nim, s uspesnosti skoro 97%,  s tim se ma jit zahrabat?
Briza ma na rozdil od Malka a mladiku zkusenosti a je rozhodne psychicky odolnejsi. To by melo hrat na tak nervy drasajici soutezi jako je MS velikou roli.
Verim, ze to pan Lener vidi take tak.
Brizko, byl jsi celou sezonu skvelej, na vyrazeni z play off nemas zadnou vinu, zlom vaz na MS!!!!
0/0
10.4.2003 16:31

Martin

manažeři
  Proč jsou největším problémem našeho sportu manažeři? Byla přece hloupost rozpustit mančaft, který vyhrál titul. Nebylo by lepší podržet kouče, nebo vhodně doplnit kádr. Vyhodit trenéra je strašně jednoduchý. Vedení mi připadá naprosto neschopné. Pravím opakem je slavia Růžička ví co chce.
A podívejte na fotbalovou slavii, kdyby nepřišel Beránek a nedal to dohromady, tak Leška pošle Slávii do druhý ligy. Vyhazovat by se mělo na úplně jiných postech
0/0
9.4.2003 17:37

jarda

proc tak zaujaty rozhovor?
pan redaktor chtel za kazdou cenu z Brizky dostat nejakou perlicku (spinu) o sparte a vztazich uvnitr, ale nepochodil, chudacek :))) Takze pane pisalku az budete priste delat rozhovor s nekym kdo hraje v klubu co nemate rad, tak se zkuste trosku povznest!!!!
0/0
9.4.2003 16:40

Larry

kvíkvé
Hmm, jsem docela zvědavej, jak to tam dopadne... doufám, že bude Hadamczik aspoň občas používat hlavu...
0/0
9.4.2003 11:30

Radek

repre
Myslím si, že Bříza ví, že do Finska nepojede. Včera jsem viděl trénink zatimní repre v M.L.,   a moc tomu nedal. Trvaj se snažil daleko víc i když nepojede. Jet by měl Málek a Vokoun, o posledním místě by se mělo rozhodnout mezi Břízou a Svobodou popř.Čechmánkem, přičemž Bříza toho už dokázal dost a perspektivní pro repre moc není.                  
                 A k Lenerovi - o Jágra, po případném vyřazení WASH., nemá zatím moc zájem - není doléčenej a nažhavenej.  Hudler včera bruslil v teplákách s rukou v sádře a o něm se nezmiňuje.  Fandím jim oběma, tak by měli mít rovnou šanci.
 
 
0/0
9.4.2003 11:24

pehe

-
Rozhodně Bříza chytal líp než Málek (nepočítám samozřejmě ty dovednostní soutěže místo normálního rozhodnutí v prodloužení)
0/0
9.4.2003 11:06

ucho

Re: -
Člověče, nejseš ty náhodou Gretzky? Po Naganu říkal přesně to samý. Jak Kanada byla v zápase s náma daleko lepší a prohrála jenom na dovednostní soutěžě.
0/0
9.4.2003 13:30

Pajka

Re: Re: -
Nemusí být Gretzky, meleš úplně o něčem jiným, než o čem je původní příspěvek. Slavia byla ve většině zápasů lepší než Sparta, držel je Bříza. A co se týče pana Hadamczika, však on dlouho va Spartě nezůstane. Z jeho vyjádření mám pocit, že chce ze Sparty udělat spíše Flyers než Rangers, bořiče, techničtí hráči budou bez místa, teda možná až na první pětku. Já měl rád Spartu takovou jaká byla, elegantní hra, rychlé bruslení. Takže doufám, že Hadamczik půjde brzy do pr...
0/0
9.4.2003 14:37

Abaxos

Re: Re: Re: -
Tak ty asi neznas Hadamczika. Ten nikdy nestavel "kamenne" tymy. Trinec i Vitky za jeho pusobeni hraly technicky a utocny hokej.
0/0
10.4.2003 17:49

Sekáč Magor

Bříza si zasluhuje respekt
Spartu jsem nikdy neměl rád a mít nebudu, ale Petra Břízu by každej soudnej fanda českýho hokeje měl respektovat. Přeju mu ještě hodně hokejových úspěchů, protože takových osobností naše liga moc nemá.
0/0
9.4.2003 11:02

Lojza

Re: Bříza si zasluhuje respekt
Naprostej souhlas. Myslim, ze v ceskym sportu neni moc takovych osobnosti jako je Briza. Jeste me napada Pavel Kuka a to je tak asi vse.
0/0
10.4.2003 8:34

Jirka

Odchovanci nemají ve spartě šanci...
Nedávno si trenér žáků mládeže stěžoval, že má málo žáků v přípravce, ale již neřekne, že je sparta pro rodiče nejdražší. To raději půjdou hrát za slávii, kobru aj. Stejně se v a týmu neuplatní (viz Duba).
0/0
9.4.2003 10:54

Pavel

Brizko dej prostor mladym........
Petr Briza je bezpochyby skvelym golmanem, ale jiz nastal cas dat prdnost mladym a velmi nadejnym brankarum s vetsi motivaci............  Vidina milionovych prijmu v NHL tahne!!!!!  
0/0
9.4.2003 10:31

Krysar

Kocicku macicku a Jirko22 ????
Sparta opet vola o pomoc!!! Hokejova Sparta-teplych hochu parta- je ve srabu. Podporte ji svymi excelentnimi vyroky, dokud je jeste cas! Po sobote budete 2x vice smutni, ta hnusna a odporna Slavie, vas odveky rival a nepritel, da Sparte po koulich :))) BANIK!!!!
0/0
9.4.2003 10:11

Fantom

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 10:00

z

sparta
Ty kecy o sparťanské partě jsou trapné. Hadamczik nemůže stavět hráče podle zásluh, z Břízových keců vyplývá, že nejlepší by bylo, kdyby ve Spartě hráli sami staří kámoši, chlastali by  a nikdo by je k ničemu nenutil, ale s takovou nemůžou hrát extraligu. To ať si raději založí klub starých pánů
0/0
9.4.2003 9:49

šáfa

honí prachy
Je pravda, že nejsou parta a akorát honí prachy.
0/0
9.4.2003 8:39

lukier

v litvinove by meli davat sanci mladym, ne temhle preslouzilym "hvezdam"
litvinov byl vzdycky znamy svyma sverencema a hrou dopredu, tak jim preju, at je to zase tak a nekupujte nikoho ze sparty
0/0
9.4.2003 8:39

libor

Smatlak Briza
Chyta jak na nase uklizecka a divi se. Jestli ten papuc bude v brane na MS, tak jsme nejlip 58. Seberte mu brusle a poslete ho objimat brizi.
0/0
9.4.2003 8:22

Jirka

Re: Smatlak Briza
Az dokazes to co on, tak te pozvu na pivo. A klidne pridam i nejakyho ruma. Ale dokud ne, tak jen sed na gauci, nadavej u televize a upijej z lahvace a nepis sem!!!
0/0
9.4.2003 8:54

libor

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 9:01

Jirka

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 9:06

libor

Re: Re: Re: Re: Smatlak Briza
To je fakt. Kdyby tam byl nekdo poradny, tak jsme mohli byt zlati. S Koubou byli fotbalisti taky druzi a od te doby ho radsi nikdo nepustil do brany.
0/0
9.4.2003 9:12

Vítkovičák

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 10:02

libor

Re: Re: Re: Re: Smatlak Briza
No porad lepsi nez byt z Vitkovic...
0/0
9.4.2003 10:09

Jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Smatlak Briza
Tak nam smazali prispevky, stydim se, uz nikdy nereknu sprosty slovo, k*rva :-))))
0/0
9.4.2003 11:31

libor

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 11:36

Pavel

Re: Smatlak Briza
Jirka je hrozny ubozak.
0/0
9.4.2003 9:32

Jirka

Re: Re: Smatlak Briza
Vitej v klubu :-))
0/0
9.4.2003 11:32

fanda

gentleman
To se mi libi - Petr Briza je skutecny Pan Hokejista. Slusny, vyrovnany...
0/0
9.4.2003 8:21

onpav

Čekal jsem něco ostřejšího!!!
Pokud vím, tak Peťa sliboval, že až opadnou emoce, tak promluví a řekne svůj názor na pla-off, extraligu, situaci ve Spartě, atd. Ale asi ty emoce opadly trochu moc, protože především si nechtěl nikoho pohněvat. Toto mohl klidně říct po 6.zápase a efekt by to mělo stejný. SPARTA MISTŘI!!!
0/0
9.4.2003 8:02

eQuido

Re: Čekal jsem něco ostřejšího!!!
Sam jsi prave poukazal na to, ze Tvuj zaverecny vykrik " Sparta mistri" se da vylozit jen jako
SPARTA - MISTRI PRAZDNYCH KECU
0/0
9.4.2003 9:23

nowos

hc baník
Slušnej čkánek, ale mám z něj jen jeden pocit, že příští sezonu nám z naší milovaný Sparty udělaj HC BANÍK MORAVA. I když přitvrdit , jak řikal Hadamcik, by opravdu měli !!
0/0
9.4.2003 7:43

Tomáš

Re: hc baník
Ne, bude to HC Slezský Baník Poland Ostrawa
0/0
9.4.2003 8:13

Yarwen

Re: hc baník
Milý chudáčku, podívej se na sparťanskou sestavu a řekni mi, kolik hráčů je původně sparťanských? Bez nich byste byli v této chvíli v situaci Havířova. Takže buď rád, že má vaše "profesionální" Sparta dvojnásobný rozpočet než druhý nejbohatší klub a může si dovolit skupovat hráče - a hlavně se z toho nepodělej, že vypadla v semifinále. Předtím, než přišel Hadamczik, jste byli na osmém místě...
0/0
9.4.2003 8:22

Jeremy

Re: Re: hc baník
Musím říct, že u "rozporuplných" článků mě nejvíc baví diskuze čtenářů, ale hošiku, ty si mě fakt rozesmál. Výraz "bez nich byste byli..." a tak podobně, to je fakt bomba:-)) A co třeba další týmy, především v zahraničí, myslíš, že by v klubu měli hrát jel lidi z toho daného města? Dám Ti příklad z jiné země a jiné ligy i sportu, Chelsea, víš to je v Londýně a ten je v Angliii, ale to ty asi neznáš, tam hraje asi jenom 5 anglánů a včetně trenéra to sou cizinci, myslíš že to je špatně? A věřím, že tan tvůj tým určitě hrajou i "cizinci"
0/0
9.4.2003 9:12

Tim

Re: Re: Re: hc baník
To máš sice pravdu, že to tak je všude na světe, ale tím spíš by se lidi jako nowos a Tomáš měli zdržet nesmyslných připomínek. Prostě realita je taková, že Vaši odchovanci stojí za... a musíte být rádi za "blbé moraváky", kterých máte ve Spartě plno...
0/0
9.4.2003 9:38

WS

Re: Re: Re: Re: hc baník
V zasade to je hluboka myslenka - vratit hrace tam, kde vyrostli. Vysledky by asi byly docela zajimave. Myslim si, ze jedno z nejlepsich muzstev u nas by bylo Kladno. Nevim, jakou soutez by hral treba Vsetin a Havirov. Myslim, ze by si pomohla Slavie, Litvinov, mozna i ta Sparta. V zamori by s rodaky z Alberty treba opet kraloval Edmonton, mohli by se taky obnovit Nordiques s hraci narozenymi v Quebecu atd. atd. .....
0/0
9.4.2003 14:04

talent

Re: Re: Re: Re: hc baník
mas pravdu kamo, ale taky si uvedom ze kazdej malej capart v republice co hraje hokej by chtel hrat za spartu nez treba za havirov
0/0
9.4.2003 14:09

nowos

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 15:02

Yarwen

Re: Re: Re: hc baník
Vidím, hošku, že sis to vzal osobně a navíc doslovně. Je pravdou, že Moraváků tam máte více než dost - a to ne proto, že by chtěli za Spartu hrát, ale proto, že tam dostanou víc prašulí. Podle toho tam pak taky vypadá "parta". A kde byste byli bez nich je otázkou - ale asi ne v play off.
0/0
9.4.2003 16:01

nowos

hc baník
0/0
9.4.2003 7:39

vlkator

Ale jo....
Tak nevím, po delší době je to článek, který jsem si s chutí přečetl až dokonce!
0/0
9.4.2003 7:37

Hmm

Hmm
     
0/0
9.4.2003 6:17





Najdete na iDNES.cz