Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nachlazený rošťák Duda nachytal gólmana

Devět gólů, to je na zápas Slavie v play-off nevídané číslo. Ve třetím finále se spustila branková smršť, jen jeden gól ale padá na vrub brankáře. Pardubický Adam Svoboda si srazil do sítě puk po Dudově nahození z rohu. V té chvíli Slavia otočila zápas na 3:2, Pardubice tím ale neudolala. I Svoboda jako by ve třetí třetině na vlastní gól zapomněl, sebevědomě rozehrával puky, v prodloužení zlikvidoval stoprocentní šanci Beránkovi. "Hodit to za hlavu a jít dál," nabízí recept. "Jinak to nejde, to bych se z toho musel zbláznit." Více o třetím finále x Pardubice letos poprvé v play-off prohrávají x Zadáci Slavie utrácejí kvůli gólům x V Pardubicích se fandilo aspoň u plátna

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

johan von ark

největší simulant v extralize
jen se na nej koukněte, jen ucítí hokejku, hned zařve, zahodí rukavice a začne se válet. Tak se chová tvrdej hráč? je to bábovka. Jednou dostal trochu do obličeje od vlastního hráče, myslím že od beránka a už byl na ledě a řval. Určitě se při tom začal dloubat v nose s nadějí že se mu spustí krev. Pak ješte nadálval na rozhodčí. samozřejmě hned další střídání byl na ledě. a takovejch momentů je v zápase hned ně kolik... chudák. Je horší jak kdejakej fotbalista. Hokej hrát umí, ale kdyby se uměl i chovat jako hokejista, měl bych ho určitě raději.
0/0
10.4.2003 14:41

Sláva Lener

Já ho vezmu!
Já s ním nemám jediný problém. Hráč je to vynikající, dokáže strhnout tým na ledě i v kabině. Průserů udělal dost, ale kdo si občas nevybere slabou chvilku? Každej z vás, jen si všichni šáhněte do svědomí... Co si myslíte, že by se stalo, kdyby si Růžička v Naganu nevzal slovo a ostatním "nevyhuboval?" Řeknu Vám, moc slušných slov tam nebylo a nakonec to pomohlo. Tým musí být složenej ze všech typů hráčů - bojovníci, technici, bourači, střelci i hecíři. A supr gólman, kterej podrží, když je potřeba. Radek toho umí hodně. A na MS bude! A Málek taky.
0/0
10.4.2003 14:23

Dudlík

Dudlík
Duda? Jeden z nejlepších hráčů finále extraligy! Kdybychom ještě měli řešit inteligenci každého sportovce, tak to už bychom asi přišli o veškerý sportovní entuziazmus. Že je lhář? Poborský přece taky a nikdo se tím nezabývá!
0/0
10.4.2003 13:42

Mchal Matoušek

Duda umí
Duda umí a obránci na to jen čumí, je jednoznačně nejužitečnější hráč slávie. Fandím sice Pardubkám, ale asi to na Radka a spol. stačit nebude
0/0
10.4.2003 13:22

Fantom

Re: Duda umí
Kdyz nevis co s pukem,tak vystrel.
0/0
10.4.2003 13:24

Lopez

Re: Re: Duda umí
Když nevíš co s pukem, dej gól...
0/0
10.4.2003 14:45

Marty

Duda? Nic mimořádného
Radek duda je nadprůměrný hokejista a nadprůměrný psychopat. Nic víc a nic míň. Co se týče reprezentace, je to věc Lenera, kterej za výsledky nese odpovdědnost. Co se týče nadávek, takoví fotbalisti Baroš nebo René Wagner a spousta dalších hvězd jsou na to stejně, nemluvě o hokejistech. Sprostá slova do hokeje nevnesl Radek Duda. Každopádně to ale psychopat je.
0/0
10.4.2003 13:18

Fantom

Duda
Zabransky si ho najde. To je rizek.
0/0
10.4.2003 13:08

maka

duda
dobrej řízek
0/0
10.4.2003 13:03

Fanda

ohlas na příspěvky
Když si tak pročítám ohlasy na hokejová a fotbalová utkání a dění a těchto dvou sportovních odvětvích,nabývám dojem,že spousta přispivatelů je stejně ,ne -li více,vulgárních,jako R.Duda,o kterém se rozeběhla diskuse.A to je spousta příspěvků nezvěřejněná!Tak se taky zamyslete nad svým chováním a potom kritizujte.U klávesnice počítače  Vám to jde náramně skvěle.
0/0
10.4.2003 12:49

Fantom

Re: ohlas na příspěvky
A tobe taky .
0/0
10.4.2003 13:03

Docky

Duda je PAN HOKEJiSTA
Jsem sice z Moravy a fandím Znojmu, ale pokud si mám vybrat, komu fandit ve finále, je to Slavia! A to jen díky Radku Dudovi. Je to talent a i když přiznávám, že jako člověk asi nestojí za nic, hokej hrát umí!!!!!!
0/0
10.4.2003 12:44

Lopez

Re: Duda je PAN HOKEJiSTA
Nepsal jsem tohle náhodou já? Zastávám totiž stejný názor. Z Moravy fandit Znojmu a teď to přeju Slávce, právě kvůli Dudovi a Růžičkovi. Pardubice se celou dobu chovají jak prasata a jediný hráč, který ví co hraje je Ota.L.
0/0
10.4.2003 14:48

cert

Duda
Doufam, ze toho zmetka co nejdriv nekdo sejme. To co ten smejd zakernej predvadi na golmana nema s hokejem nic spolecnyho, ale aby se nekomu postavil v tvari v tvar to ne.
0/0
10.4.2003 12:42

Axel

Bojim bojim
Bojim se jednoho - že si Růžička Dudu prosadí do reprezentace. Duda sice dává góly, ale je to nezodpovědnej nezvladatelnej magor, kterej se nechá několikrát za zápas vyloučit, často za úplnou zbytečnost. To, že Pardubice nepromění přesilovky, je jejich problém, ale na MS to soupeřům tolik problémů dělat nebude. Dudu nebrat, posere to všem.
Btw, a z Málka taky nemám dobrej pocit, po směšným Vsetínu a spíš bránící než útočící Spartě přišly Pardubice, který hrajou na útok, a Málek dostává gól za gólem. To není dobrý... A taky doufám, že po včerejšku vystřízlivěli ti, kdo chtěli na MS Svobodu...
0/0
10.4.2003 12:41

Mančle

Re: Bojim bojim
Souhlasím, protože to není hráč, na kterýho se trenér může spolehnout v kritických fázích zápasu. K hodnocení jako fanoušek Pardubic jeho osoby ale nic nenapíšu, protože nechci používat vulgárních slov...
0/0
10.4.2003 13:01

Fantom

Re: Bojim bojim
Takze nebrat nikoho,posleme tam roboty z Japonska .
0/0
10.4.2003 13:05

Rosak

Re: Bojim bojim
A koho by tam měl vzít Ty Cipe? Snad ne toho šmatloňa Svobodu - který si dává vlastence.... Jestli má Lener někoho vzít z extraligy, tak jedině Málka, pak možná Trvaje...., ale v žádným případě ne Adama.
0/0
10.4.2003 13:35

Axel

Re: Re: Bojim bojim
Nauč se číst, vole, jasně jsem napsal, že snad vystřízlivěli všichni, kdo chtěli Svobodu na MS. Z toho je přece normálnímu člověku jasný, že Svobodu ne!!  Jenže to bys nesměl bejt vygumovanej slávista, kterej má rudo před očima, když někdo řekne Svoboda nebo Pardubice, a aniž by sis přečet celej příspěvek, začneš plácat na sklo svý mentální menstruace.
Btw, osobně bych si přál, aby ze SC vypadla Philadelphia a na MS přijel Čechmánek.
0/0
10.4.2003 15:14

ašina

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.4.2003 12:34

jsju

fair play???Sve mužstvo oslabuje.
Daří se mu byt středem pozornosti a o to mu asi jde.Zrejme si o sobe rad precte v nekterem z nasich bulvaru,kteri o nej maji takovy zajem.Hokej ale hrat umi,i kdyz ne fair play.A co se tyce reprezentace tam nema co delat.Mužstvo akorat tak oslabuje.Divim se jenom p. Ružičkovi ze mu to trpí.
0/0
10.4.2003 12:11

železný

Rošťák?
nejsem fanóšek ani jednoho klubu, ale pan Duda je velice zákeřný hokejista, řekl bych, tak nebezpečný až pro soudí jednání. Stačí si všimnout zpomalených opakovaných televizních záběrů. Je s podivem, že ještě nikoho nezmrzačil
0/0
10.4.2003 12:04

Terbo (SK)

Duda alebo neDuda?
0/0
10.4.2003 11:42

NoSinger

Lístek na dnešek
Něco z jiného soudku. Nechce někdo lístek na dnešek? Já nemůžu jít.
0/0
10.4.2003 11:17

jirik22@atlas.cz

Rošťák Duda, pěkné označení pro
zjevného psychopata a mimořádně zákeřné a nebezpečné individuum. Zní to podobně jako "lumpík Saddám" nebo "zlobivý Hitler". Myslím, že víc než rošťák bude Duda ošklivé kačátko.
0/0
10.4.2003 10:54

Pavel

Re: Rošťák Duda, pěkné označení pro
No ty jsi ale ubozak Jiriku.Nevydis si do huby.Z tebe musi byt doma nestastny.
0/0
10.4.2003 11:10

Tomáš

Re: Re: Rošťák Duda, pěkné označení pro
Projevy R. Dudy při včerejším zápase (jakkoliv emotivním), přestože seděl hned vedle kamery, byly ultraubohé.  
0/0
10.4.2003 11:22

Milan

Re: Re: Re: Rošťák Duda, pěkné označení pro
A to si jako myslíš, že pardubáci mluví slušně???? Fakt nevím, kde žiješ, ale já neznám jedinýho hokejistu, kterej by mluvil slušně.
0/0
10.4.2003 12:32

Axel

Re: Re: Re: Re: Rošťák Duda, pěkné označení pro
Jo, jenže Duda evidentně dobře věděl, že čumí a řve přímo do kamery. Ale jinak souhlas, jak dlaždiči mluví všichni, hráči a trenéři.
0/0
10.4.2003 12:35

Tomáš

Re: Re: Re: Re: Rošťák Duda, pěkné označení pro
To si nemyslím, ale on o té kameře musel vědět. Fakt se předvedl.
0/0
10.4.2003 12:54

slamitch

radek duda hokej neni nuda!
no každopádně je to hráč, kterýho když máte v týmu, musíte ho milovat, když hraje proti vám je na zabití. podívejte se na plzeň-nejdřív tam byl modla a teď ho 3/4 fandů nemůže ani cejtit. je to typ kráče, kterej by měl bejt v každym týmu. jak asi hraje j. Roenick? trošku se o to zajímam a vim, že i hráč, kterej hráj v NHL all star game, zranil u mantinelu modana, varaďu,dokáže se porvat i s čistejma bitkařeme (tim zase nechci říct, že by byl dudák bitkař), ale dá super góly, dokáže super góly připravit. a myslim že na takový hráče se chodí koukat lidi..
vim že s tim nebude moc lidí souhlasit, ale je to jen můj názor
0/0
10.4.2003 10:53

jeny

Re: radek duda hokej neni nuda!
Souhlasím s tebou. Myslím, že v duchu by ho brali  fandové z kteréhokoliv klubu  všemi deseti.   Každej fanoušek má rád, když se hokej taky něčím spestří.  Že lže, fligní, je sprostej? To ho sice necení ale co by jsme chtěli po hokejistovi za morálku, když to dělá každej politik, uředník, obyčejný člověk i inteligent.  Nebuďme tak moralističtí, atˇ hraje podle pravidel hry a od toho jsou tam rozhodčí.  
0/0
10.4.2003 11:46

jirik22@atlas.cz

Re: Re: radek duda hokej neni nuda!
Vřele s Tebou nesouhlasím a doufám, že nebude povolán do repre, protože bych to považoval za tragedii. Slávia to unese, protože její mafie má pod palcem rozhodčí, ale aby nám na MS jeden hráč dělal 8 minut oslabení za zápas a štval proti nám soudce, to bych fakt nechtěl. To vůbec nemluvím o tom, že se jedná o vyloženého psychopata. Navíc je díky svému zákeřnému chování neoblíbený u celé řady hráčů.
0/0
10.4.2003 12:21

Ruprt

Re: Re: radek duda hokej neni nuda!
Čau Jeny, a já bych ho teda do našeho klubu nechtěl
0/0
10.4.2003 12:25

Fantom

Re: Re: Re: radek duda hokej neni nuda!
Duda je doopravdy platny pro kazdy tym. I kdyz,ja ho rad nemam,protoze lze.
0/0
10.4.2003 13:02

Petr

Re: radek duda hokej neni nuda!
Radek je super hráč a pro Slavii je nejplatnější spolu se Supem a Málkem. Je to hokejista, tak ho soudim podle toho , jak hraje hokej, a ten mu jde dost dobře.Že jěště duševně nedospěl je jen jeho osobní věc. 
0/0
10.4.2003 12:07

Jirka

nazor na Dudu
hrac kterej si po kazdym stridani sedne na stridacku a chrli ze sebe nadavky typu ...!  no, proste ho nemam rad.
JKeste jsem nevidel Dudu aby nekoho zfauloval ze predu nebo nejak rozumě. Kdyz faul tak ze zadu, kdyz rana tak zezadu. Je proste takovej jednodussi.
A ty fauly ktery dela na Svobodu by mel zkusit nekde v zahranici. Myslim ze by na tom lede vydrzel tak do druhyho stridani, protoze by ho nekdo serezal.
Nejsem priznivcem ani jednoho z klubu ve finale.
Ale myslim si ze i slavisticti fandove musej uznat ne v jejich tymu ma na zadech cislo 81 nekdo kdo neni normal!!!
0/0
10.4.2003 10:32

ZZZ

Re: nazor na Dudu
Mily Jirko. Nejsem sice fanousek zadneho tymu z obou finalistu. Kdyz ale vidim Radka Dudu na lede, musim rict ze hrac je to vyborny. Pravda je, ze nektere fauly jsou zbytecne a tvrde a ani verbalni projev neni na jednicce. Ale jako na hrace ho pomerne s radosti sleduju. Takze tvuj prispevek rozhodne nepodporim, a myslim ze je nas vetsina.
0/0
10.4.2003 15:21

Jirka

Afektovaní pardubičáci
Za názor, že kdyby Duda šlapal za perník, byl by miláčkem celých Pardubic, se stavím taky. Kromě toho, proč kritizujete chování na ledě, sekání do brankáře, provokace...vždyť to k hokeji patří, není to jen o fyzický stránce, ale i o psychice, když soupeře dokážete psychicky rozhodit, je to cesta k výhře...a kdyby se takhle nikdo nechoval, nemuseli by tam být rozhodčí, natož čtyři, ti ať Dudu potopí, pokud se provinil, od toho tam jsou. A ta rvačka v kabině a následné lhaní...někdy ujede každej, a když se uklidní, stydí se za to. Málokdo by to asi hned přiznal, pokud by měl i jinou volbu. Propírat to přísluší maximálně bulvárům jako Spyi nebo Blesku, s hokejem to nemá co dělat.
0/0
10.4.2003 10:26

Rexík

Re: Afektovaní pardubičáci
Naprosto s tebou souhlasím a navíc tvrdím,že Pardubáci svého "Dudu" mají taky-Mikeska se chová naprosto stejně-provokuje,simuluje,najíždí na brankáře,v rozhovorech si nebere servítky na spoluhráče.........
0/0
10.4.2003 12:15

Georges

Re: Re: Afektovaní pardubičáci
Neplácej tady nesmysly, Mikeš je oproti Radkovi svatoušek. Slavisti, aby si mohli stěžovat na najíždění protihráčů, tak je tam nejdřív musí natlačit. Kdo se včera díval, tak mi dá za pravdu. Probíhala druhá polovina 3. třetiny, když po šanci Pardubek kontroloval Málka Tvrdík, zezadu hned dostal krosček od dvou slávistů, kteří ho doslova "tlačili" do Málka. A pak si můžou ty vylízanci v čele s Antošem ztěžovat, "pRAŽÁCI". ááájéééé
0/0
10.4.2003 12:45

Rexík

Re: Re: Re: Afektovaní pardubičáci
Nejdříve si pořádně přečti,co jsem napsal a po to kritizuj.Mluvíš asi z hladu a běž sledovat šachy,tam by se tvůj komentář určitě hodil.
0/0
10.4.2003 13:55

Ruprt

Dudovi dudlík
aby pořád neplácal sprosťárny a dudy, aby si vůbec zahrál  Jinak je to takovej brouk pytlík
0/0
10.4.2003 10:22

Mat

Začíná hrát hokej...
Duda začíná hrát slušný hokej, až se přestane chovat jako rozmazlený boxer, bude OK a pak se o něm může uvažovat jako o reprezentantovi... I když proti Kanaďanům nebo Američanům by jeho styl byl ideální, jsou to stejný
0/0
10.4.2003 10:00

lom

duda
Duda není žádnej "rošťák", ale mentálně postiženej člověk. Jeho neustálé výkřiky na lavičce směrem k rozhodčím a protihráčům (zmr.., čur..ci apod...) svědčí o  naprosté absenci mozku u tohoto poločlověka. Takový "krásný příklad mládeži" nemá v reprezentaci skuteně co dělat ani náhodou.
0/0
10.4.2003 10:00

orakulum

Re: duda
A co si myslis treba o takovym Ruzickovi jako o hokejistovi?Zkus nekdy poslouchat co rika na lavicce on - myslim ze Duda se ma jeste co ucit.
0/0
10.4.2003 10:02

fist 666

Re: Re: duda
hokej je hold adrenalinovej sport, třebas to co vidíme na ledě a okolo něj je jenom Mr. Hyde a láskyplného a květinky opečovávavšího rošťáka Radečka ležícího doma s chripečkou nám kamery raději nenabídnou
0/0
10.4.2003 10:08

pepe

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.4.2003 10:05

Hejkal

Tak jo
Smekám a gratuluji! Jsem perník, ale zatím to na Slávku nestačí. Adam nás moc nepodrží, Roman šlape jak mašyna z moundfieldu. Duda je exot, na který se chodí, ale jak ten mi pije krev! Jeho záběry ze střídačky, potažmo z trestné lavice, by se měly vysílat až po desátý, a s hvězdičkou..:o)!!!!!
0/0
10.4.2003 9:58

:-))

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.4.2003 9:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze