Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Těžko se prokousat takovou obranou, říká Mikeska

Obrovské zklamání zavládlo se závěrečnou sirénou čtvrtého finále na pardubické střídačce. Hostující tým prohrál i druhé hokejové finále na Slavii a na zisk extraligového titulu by teď musel zvítězit třikrát za sebou. "Když nedáme gól, nelze pomýšlet na vítězství. Ale hráčům nemůžu nic vytknout, dali do toho všechno," říkal smutně trenér Miloš Říha na tiskové konferenci. Jak to, že suverén základní části nedokázal ve finále vyhrát ani jeden ze dvou zápasů v Praze?Dále čtěte: Podrobnosti o utkání

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gogo

Cha cha
Kdo se tady kasal jak to perníčči zahrajou a vyrovnají. To tak leda drátem do oka. A jak jsem psal již před tímto zápasem Pardubku brečí a brečí nadávají na rozhodčí a vůbec nepřiznají, že jsou zkrátka horší. A proto titul nikdy nevihrají. A to je dobře protože by se naparovali všichni jejich hráči jako primadony. Slávisti jsou větší srdcaři.
0/0
11.4.2003 20:33

Vlk

Posmyk
Mikeska si stezuje, jak Posmyk "filmoval", ale Posmyk ma po jeho krosceku narazena zebra a asi nenastoupi. Ale ja vim, on to Posmyk jenom hraje a ta zebra si narazil o kamna, aby to vypadalo verohodneji...
0/0
11.4.2003 16:22

No tak tohle...
je vážně vrchol.Kam až jsou Péčkaři schopný klesnout.Mikeska je pro mě největší primitiv "Ať si tu výhru strčej někam..."někdo by se měl prošťourat jestli Pardubičáci nedopujou i s trenérem-takhle agresivní výroky úplně mimo mísu playoff snad ještě neviděla. Je mi z vás špatně "přespolní šlechto".
0/0
11.4.2003 14:14

Re: No tak tohle...
ehm,pardon neviděL...
0/0
11.4.2003 14:18

aaa

Re: No tak tohle...
Jo, pod to se taky podepisuju
0/0
11.4.2003 15:53

Pilous

Chléb, víno a hry ...
Už říkal kdysi dávno, kdosi, kdo věděl, proč to říká.
Takže milí a vážení plebejci (jsem jedním z Nás), laskavě si to uvědomte a neřešte věcí, kteréžto Vám nepřísluší a které již dávno někdo rozhodl za Vás. BAVIT SE MUSÍ VĚTŠINA!!! Howgh!
0/0
11.4.2003 14:12

salda

proc?
proč tak dobří hokejisti jako jsou Perníkáři za všech okolností brečí?
0/0
11.4.2003 13:53

miki

kdyby jste nebreceli a hrali hokej!!!
0/0
11.4.2003 13:38

Martina Picková

Vyhrává ten, kdo dává góly
Tato debata má velmi nízkou úroveň, pánové!!!!! Pokud se chcete kdekoliv v médiích prezentovat, měli byste se naučit nejdříve český pravopis. Jinak si totiž o vaší debatě normální člověk musí myslet, že jste primitivové - buď zaslepení fanoušci Slavie nebo Pardubic, čemuž odpovídá i úroveň vašich příspěvků.  Každý nezaujatý fanoušek hokeje všeobecně si totiž dobře všimne, že obě strany hrají stejně tvrdý a útočný hokej, a ani jedna si nemůže stěžovat na rozhodčí. Ale ohrazuji se proti tomu, že komentátoři ČT straní Pardubicím. Ani náznakem tak tomu není. Velmi markantní situace, která to potvrzuje je tato - po včerejším velmi sporném faulu Lubiny na Dudu, o kterém bychom mohli diskutovat, nepadlo ani slovo o tom, že tento faul vlastně nebyl žádným faulem. Komentátoři, snad v předtuše, že by byli osočováni ze stranění, neřekli ani slovo a začali komentovat až další průběh utkání. Stejně tomu bylo i na straně Slavie. Nesuďte komentátory ČT, chtěli byste snad raději vidět finále na NOVĚ a poslouchat pana Tittelbacha či Poulíčka? Přijdou vám fundovanější? Hokej je o tom, že vyhrává ten, kdo dává góly, takže ať vyhraje ten, komu se to podaří.  Teď si tady nadáváte, a za 3 neděle až bude MS v hokeji ve Finsku se budete procházet po Václaváku a objímat jako pitomci!
 
0/0
11.4.2003 13:34

Víťa

Re: Vyhrává ten, kdo dává góly
Inu je to tak. Podepisuji v plném rozsahu
0/0
11.4.2003 13:57

cert

Re: Vyhrává ten, kdo dává góly
Mooc hezky si nam to tu napsala, ale promin, pokud sis jako nezaujaty fanusek vsimla, ze Slavie hraje utocny hokej, pak se velice mylis a vypada to, ze nevis o cem mluvis...
0/0
11.4.2003 14:18

Martina Picková

Re: Re: Vyhrává ten, kdo dává góly
Dobrá, uznávám, že Slavia nehraje až tak útočný hokej, víc brání, ale má výborné hráče, kteří umí být ve správný okamžik na správném místě a hlavně jejich pokyn od Růžičky, že mají vše střílet na bránu, jim přináší úspěch.  Pardubice hrají možná více pohledný hokej, ale Slavie dává góly z brejků. 
Díky za upozornění!!!
0/0
11.4.2003 15:08

cert

Re: Re: Re: Vyhrává ten, kdo dává góly
Nerad te opet opravuju, ale z brejku Slavie moc uznanych golu nepadlo, spise davaji goly po strelach od modre a naslednych tecich nebo pri presilovkach;) Z brejku davaly goly Pardubice ve 3. utkani.
0/0
11.4.2003 15:44

Martina Picková

Re: Re: Re: Re: Vyhrává ten, kdo dává góly
Ach jo, tak se tady budeme přít celkem o blbosti! Já tím zkrátka chtěla říct, že oba týmy hrajou tvrdě a faulují ty druhé, takže stěžovat si nemůžou ani jedni. Každý to v televizi vidí, že někdy rozhodčí písknou něco, co nemusí, jindy je to naopak. Jestli jedni dávají góly z brejku, druzí od modré čáry, je konec konců jedno - jak už jsem řekla - vyhrává ten, kdo dává góly a tím je v tomto finále Slavia.
0/0
11.4.2003 16:03

Pilous

Re: Vyhrává ten, kdo dává góly
Ahoj Martino, jestli je to z Tvý vlasní mozkovny, smekám.
Nad zástupy tupounků vyšla hvězda a malý Stoupa se smytnýma očima obdivně vzdychá.
0/0
11.4.2003 14:21

Martina Picková

Re: Re: Vyhrává ten, kdo dává góly
Už ti někdo řekl, že jsi velmi vtipný???!!!
Nejsem žádná hvězda, ale ani žádný blbec!
0/0
11.4.2003 15:11

Pilous

Re: Re: Re: Vyhrává ten, kdo dává góly
Promiň.
0/0
14.4.2003 10:38

bodo

uřvaný Pardubky
už zase Pardubice brečej, jak sou všichni proti nim co? že zrovna Mikeska bude něco tvrdit o filmování a Říha o tom, jak oni ustávaj zákroky u mantinelu. Mikesky se někdo zezadu u mantinelu dotkne a von skoci takovou rybičku, že je to až k smíchu.....kdyby konečně už ty Pardubice přestaly brečet a radši hráli
0/0
11.4.2003 12:58

Pavel

Re: uřvaný Pardubky
Všichni kdo tvrdí že Pardubice furt jenom brečej jsou pěkný č.ráci a hokeji nerozumí,už ně serou pořád dokola číst ty stejný příspěvky.Jákýkoliv tým který prahraje samozřejmě nadává a nejsou to jenom Pardubice.
0/0
11.4.2003 13:11

Vlk

Re: Re: uřvaný Pardubky
Jenze Pardubice jsou tim prosluly a to neni nahoda. Brecely, kdyz vypadly loni se Slavii, brecely, kdyz vypadly predloni s Vitkovicema a pomalu z kazdy serie playoff, kterou hrajou, je afera! Jakto, ze tohle neni u ostatnich tymu?!?!!! Proste proto, ze to Pardubice maji v krvi, hraji sice pekny hokej, ale prohravaj NEUMEJI.
0/0
11.4.2003 13:18

Fick

Re: Re: Re: uřvaný Pardubky
Presne tak - a to je velka skoda. Kdyby umeli prohravat byl to velmi sympaticky team ,ale takhle po kazde jejich prohre jen trnu co z nich zas vypadne .....
0/0
11.4.2003 14:44

pepason

Pardubky jedééééém!
Nedá se nic robit, musí se to holt otočit. Už se těším, až Janeba a spol. v sedmém utkání v Duhové aréně vyhrajou gólem v prodloužení
Každopádně finále je to supr!    Nemám sice Slavii nějak zvlášť rád, ale buldočí práci Dudy s Beránkem mě fakt baví sledovat ...
Jisté je, že letošní titul bude v dobrých rukách, ať už bude se budou radovat Říhovci nebo Růžičkovci.
0/0
11.4.2003 12:27

Pet

finale
kdyz se divam na letosni finale, je to pro me trosku zklamani, co se tyce kombinacniho hokeje.Slavie ma asi vubec nejlepsi obranu v lize a predvadi asi nejtvrdsi hru, ale bohuzel do kombinacniho hokeje a rychleho hokeje to ma leckdy daleko . Rozhodne se mi daleko vice libila serie PCE - TRI, (pak iPCE-ZNO,SLA-VSE)...to ze se vice seka a srazi nez hraje, kazi hokej...kdyz nekdo vystrihne nadhernzho stroma nebo udela borcovi bodzcek je to nadhera, ale pokud jsou hokejky, lokty a pesti  v obliceji(a dalsi zakernosti)  to neni hokej, ale boj abz protivnik zustal na lede a uz z nej pokud mozno nevstal.....
0/0
11.4.2003 12:05

atom

..každej viděl, co předved Mikeska a spol, když byla hra mimo oči rozhodčích - držej hokejky, sekaj atd. Neřikám, že to samý se neděje na druhý straně, ale je to fifty fifty. Navíc, při přesilovce jim normálně projde naprosto jasný úmyslný posunutí branky a pak se můžou podělat, když jim vyloučej hráče za stupidní a nebezpečný fauly, při kterých se naštěstí nikomu nic nepřihodilo. To je ubohost a ukazuje na to, že pardubice nemaj v plejofu co dělat. A stěma komentátorama ať jde ctv do kopru. ještě že jim nic neplatim, k dusíkovi se přidal i vichnar se zárubou, to je hrůza. zcela nepokrytě komentujou proti slavii. Nejlepší je fakt se jim vysmát tím, že vyhrajem 4:1, ať se ukoušou vzteky. Perníci, dejte si do huby perník a radši mlčte, než začnete sem nebo do tv blejt ty svoje kecy.
0/0
11.4.2003 11:39

háťa

Re: to snad ne!!!!!
normálně si jenom tyhle příspěvky přečtu a mávnu rukou ale co tys tady předved to snad nemá obdoby.
zřejmě se na hokej díváš jenom v televizi (podle tvýho názoru na komentář Dusíka - kterej se málem udělal při komentování vašeho semifinále) a na hokej v praze asi lístky seženeš vždycky. ale když už teda sedíš u tv a koukáš na ty opakovaný záběry tak sis určitě všim vašeho miláčka Dudy. samozřejmě že mě sere že prohráváme ale ty tvý popsaný nebezpečný fauly kdy se váš utočící hráč nejdřív podívá za sebe pak se pěkně ukloní a přibrzdí aby to vypadalo hodně efektně, obránce kterej samozřejmě jede za ním do něj prostě najede a ten váš mistr předvádí divadlo málem na nosítka ale během 10 vteřin se usmívá na střídačce tak tomu říkám hokejový umění.
takže si kup někdy lístky na hokej ať nemusíš poslouchat ty komentátorský kecy
0/0
11.4.2003 12:45

atom

Re: Re: to snad ne!!!!!
.. já narozdíl o tebe ty hnojaři, pracuju a nemám čas bejt v 5 na stadionu, jako vy líný buranský kůže. Takže když to všechno dobře klapne vidim půlku zápasu, a to stačí na to, abych poznal, jaký prasata sou ty perníci. Ty si někdy zkus nazout brusle, jestli je máš a zahraj si ostrej zápas - uvidíš kolik máš času se koukat a vymejšlet takový nesmysly který se pokoušíš popisovat. Ty si magor a magorem zústaneš, nejlíp kdyby ho odnesli a jezdil na vozejku viď? to bych ti tedy nepřál...
0/0
11.4.2003 12:59

mashley

Re: Re: Re: to snad ne!!!!!
Ale si vyplodil prispevek,je opravdu videt,ze o hokeji mas paru.Ja se divim,proc se vsichni prazaci obhajuji tim,ze tvrde pracuji do 5ti a proto nemaji cas jit na hokej.Podle toho co jsi napsal,ty budes ten podobny z party hic,ktera si nazuje o pul jedne v noci brusle a prohaneji se na lede a hraji si na profesionaly,jenze hokejku maji na podpirani a udrzovani balancu neco jako maji penzisti...
0/0
12.4.2003 9:11

Mig

Tolik povyku
...myslim ze jako fanousci ceskeho hokeje tady vestina lidi jen stejne trapne breci jako pan absolutni psychologicko trenerska nula Riha. Fandil jsem Pardubicim, ale to co predvadeji mimo led smerem k mediim to je ostuda. Jiste neni pekne jak se chovaji slaviste ale nez kdo cokoliv reknete tak se zkuste vzit do jejich situace..co byste udelal kazdy z vas pri takovem napjatem zapase kde uz opravdu jde o vsechno a pochybuju ze byste uvazovali o tom jestli se to bude nebo nebude libit ostatnim. Prosim trosku reality do toho breku.
0/0
11.4.2003 11:37

cert

Re: Tolik povyku
No to si musel bejt asi opravdu oddanym fanouskem Pardubic... Dival si se alespon na nejaky z tech zapasu v TV? Pokud ano, pak by si slysel pouze sproste nadavky pana trenera Ruzicky...
Fandil sem kdysi Slavii, ale po tom jakej zakernej hokej hraje ten jeji dobytek uz ji nemuzu ani cejtit!
0/0
11.4.2003 14:27

pyro

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
11.4.2003 11:28

Káďa

správné vyloučení
ty naražení na mantinel se neměla pískat,nebo to měli hráči ustát? - vzpamatujte se (fanoušci)Pardubic. Jen hloupý hráč jde takhle dosouboje, a trestá se naražení ,ne jestli hráč ochrne , nebo se mu nic nestalo!
0/0
11.4.2003 11:26

Marek

Pardubice, běžte do prdele i s důchodcem Janeckým a polodebilním Mikeskou !!!
Vypadnout jste měli už v 1. kole se Znojmem a byl by klid.
0/0
11.4.2003 10:27

Vít Šafránek, Hradec Králové

Re: Pardubice, běžte do prdele i s důchodcem Janeckým a polodebilním Mikeskou !!!
Myslis jako my hradečáci? Ja jsem se tesil predevsim na super hokej, kde vyhraje lepsi. A je mi jedno jestli jedni nebo druzi. Ale tohle neni hokej, povesit se na nekoho na cerveny care, mlatit ho hokejkou, loktem, pesti az dokud nepadne k zemi... Nemam nic proti tvrdemu hokeji, ale v ramci pravidel.
0/0
11.4.2003 10:39

Jenda Benda

Re: Re: Pardubice, běžte do prdele i s důchodcem Janeckým a polodebilním Mikeskou !!!
Plně souhlasím. Mě taky přišlo, že to ty pardubičáci přehání. A navíc ta akrobacie.
0/0
11.4.2003 11:07

Vít Šafránek, Hradec Králové

Je to ostuda ceske extraligy, takhle kazit finale. Neda se na to koukat.
kdo videl zapasy Slavie v playoff, tak si udela obrazek sam. Kdyby meli rozhodci vylucovat za vsechny zakroky, tak hrajou Slavisti 45 min ve ctyrech a 15 min. ve trech. A to zadny rozhodci neudela, s cimz oni pocitaji. Vemte partu hracu am. fotbalu, dejte jim brusle a hokejky a mate Slavii. Je to ostuda ceske extraligy, takhle kazit finale. Neda se na to koukat. Rozhodci, probudte se!!
0/0
11.4.2003 10:23

atom

Re: Je to ostuda ceske extraligy, takhle kazit finale. Neda se na to koukat.
.. ty mlč, vy máte kulový a doufám, že spadnete i z fotbalový ligy. kup si brejle, ať vidíš jaký prasata sou vaši sousedi. gdyby se pískalo to co řikáš, tak slavie hraje ve třech a perníci ve dvou. jo a kup si pravidla hokeje, než začneš pindat šafránku.
0/0
11.4.2003 11:43

Vít Šafránek, Hradec Králové

Re: Re: Je to ostuda ceske extraligy, takhle kazit finale. Neda se na to koukat.
Hmm... To je zase IQ, s kym se o nej delis? Jste na jeden mozek dva, nebo dokonce tri? Pricemz dalsi dva zrovna startuji krumpac a zahlcuji spol. kapacitu. Nebo Tvuj nick znaci velikost mozku? Nestydim se podepsat pod svuj nazor a komentar. Jo, jo doufej... Jeste ze ty hradecaci(piták, skácel) jsou, adauto by byl v utoku uplne samotinkej...
P.S. - bryle uz nosim.
0/0
11.4.2003 13:23

atom

Re: Re: Re: Je to ostuda ceske extraligy, takhle kazit finale. Neda se na to koukat.
.. že se podepisuješ šafránku je tvoje věc, mě je to stejně jedno. Tve extremně vtipné poznámky nechávám stranou, protože nestojí ani za přečtení. a hradečáci piták a skácel? co to meleš troubo - je čas profi sportu ne vesnickýho klubismu - probuď se teď hrajou za slavii zejtra možná ve francii. Ty sám máš spíš IQ tykve, takže se zařaď a spátky do kravína, odpolední šichta začíná.
0/0
11.4.2003 13:31

JANČA

No nevím,
ale připadá mi, že si jak ve faulech, tak při filmování, nemají oba týmy vůbec co vyčítat, jediné co je rozhodující je fakt, že Slávka asi víc tlačí na vítězství, prostě hrají víc srdcem - dokázal to hlavně Duda, který hraje poslední dva zápasy hlavně pro tým a usměrňuje své exempore a emoce!!
0/0
11.4.2003 10:00

Nestranny pozorovatel

Pardubický pláč nad rozhodčíma
Už je to tady - Pardubice (jmenovitě Říha) si začínají stěžovat na rozhodčí - měli by si uvědomit, že rozhodčí jim třeba včera naprosto nepochopitelně odpustil úmyslné posunutí branky v oslabení!!!!!!
Bohužel je to tak, že když nedají za 60 minut ani jeden gól, tak to se vyhrát nedá - musí si bohužel sami sobě přiznat, že Slavia je úpornější a bojovnější a oni se svým poloprofesorským přístupem to asi neuhrajou, i když mají asi hokejovější kádr.
Hlavně abychom něco uhráli na MS!!!!
0/0
11.4.2003 9:49

cert

Re: Pardubický pláč nad rozhodčíma
Mas na mysli ono posunuti, kdy po netecovane strele slavistickeho hrace zustal puk ze zadu na brankove sitce a dalsi slavisticky hrac se ho odtamtud snazil poklepavanim vyrazit a dostat zpet do hry, cemuz oba rozhodci jen nestranne prihlizeli? Nacez prijel Caslava a nikym neatakovan umyslne posunul branu. Vis, pokud se nepletu, tak ve chvili, kdy skonci puk na sitce ma rozhodci okamzite prerusit hru, a oni si toho byli zrejme taky dobre vedomi kdyz Caslavu nevyloucili...
0/0
11.4.2003 10:05

Honza

Klepiš
Nejsem pardubičák ani slávista, ale to předvedl Klepiš, to je opracdu vrchol. Nejdřív leží ochrnutý na ledě, pak přijede rozhodčí, ten nic, vzápětí přiběhnou oba doktoři, chvíli ho křísí, pak zvednou a táhnou polomrtvého kolem pardubických na střídačku. Tam si Klepiš neodpustí posměšné vypláznutí jazyka a v momentě, kdy přejedou červenou čáru, tak si Klepiš oba doktory "odhodí", sundá helmu a naprosto zdravý a neotřesený odjíždí na vlastní střídačku za rozdávání úsměvů na všechny strany. Pak je pak svými spoluhráči i Růžičkou patřičně oslavován a poklepáván. Další střídání je samozřejmě na ledě, jakoby se nechumelilo. Vím, co mluvím, seděl jsem přímo za pardubickou střídačkou. A pak se Říhovi divte...
0/0
11.4.2003 9:29

Ani fanda Pardubic, ani Slavie

Re: Klepiš
To je pravda, presne tak to bylo...
0/0
11.4.2003 9:34

cert

Re: Klepiš
Ja stal naproti slavisticky stridacce, a bylo mi z toho na bliti. Jen si slavisti ten darovanej titul poradne uzijte. Pardubice uz nemuzou vyhrat tri zapasy v kuse, to uz jejich urputna obrana patricne podporena rozhodcimi nepripusti. Prvni tri zapasy byly odpiskany ferove, az jsem se divil, ale vcera kdy se zacal lamat chleba se konecne ukazalo na ci strane stoji. Ruzicka ma proste delsi drapy nez pardubicti a v zaloze kamarada Sulce. Ano, ja tu brecim, a vy jste naivni chudaci pokud si myslite, ze se rozhoduje jen na lede, stejne jako se v cele skvele nasi zemicce nekrade, neuplaci, netuneluje, nekamaradsoftuje, atd...
0/0
11.4.2003 9:43

mikinos

Re: Re: Klepiš
Já jsem hokej nějaký čas hrál jako obránce, takže k tomu dokáži říct jedno: Bylo hloupé jak do něj Tvrdík šel, neboť Klepiš si pro ten fou šel a Tvrdík udělal přesně to co udělat neměl... Má si ho rukou narovnat a přidržet a né do něj hned vrazit... Ten hráč se pak ochotně skácí když to šeká. Takticky to sehrála Slávka výborně, ale s etykou si tam netyká nikdo...
0/0
11.4.2003 9:50

Racek

Re: Re: Re: Klepiš
Máš pravdu,ale při vzpomínce na Čajánka se ni z toho zvedá žaludek. Příště se mu opravdu může něco stát a všichni se na něj vykašlou a nechaj ho chcípnout, protože když si to ten sudí pustí znova,tak zjistí jak se nechal nachytat. Potom si může Duda stěžovat ,jak chce ,že na něj nikdo nic nepíská,když se válí sám a simuluje zranění.
0/0
11.4.2003 10:29

bobik

Re: Re: Klepiš
naivni chudak ses ty, ale nedivim se ti, bydlet v takovy p.r.d.e.l.i tak se z tohho tak zcvoknu,buzno
0/0
11.4.2003 9:56

cert

Re: Re: Re: Klepiš
Bydlim v Praze, ale ty ses jen zaostalej prizemni chudak:)))
0/0
11.4.2003 10:07

bobik

Re: Re: Re: Re: Klepiš
bydlis v praze a fandis pardubicim???neco mi tady nehraje, ze ty ses dalsi z tech buranu co se nam sem serou a delaj chytry???
0/0
11.4.2003 10:11

cert

Re: Re: Re: Re: Re: Klepiš
Ono tobe toho nehraje vic:))) Nemel ty si nejaky trauma v detstvi? Promin, ale ja se tu bavim o hokeji, a zadny komplimenty na urovni zaka 3.b uz si s tebou vymenovat nebudu;)
0/0
11.4.2003 10:19





Najdete na iDNES.cz