Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Duda skočil na plexisklo a slavil

V návalu radosti se vyšplhal na plexisklo a začal spolu se slávistickým kotlem oslavovat jisté vedení 3:1 na zápasy ve finále hokejového play-off. "Byl to okamžik, kdy dáte gól a je rozhodnuto. Máte radost a chcete se o ni podělit s diváky," říká Radek Duda. Právě vstřelil svou druhou branku v utkání, která podtrhla výhru nad Pardubicemi. Z kabiny vyšel po zápasu až mezi posledními. "Užíval jsem si trochu romantiky v bazénku," smál se na celé kolo. Dále čtěte: Slavia vyhrála čtvrté finále a je blízko titulu x Těžko se prokousat takovou obranou, říká Mikeska

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fire

dudááááááááá
no dobre kdyz se na to podivate jinak 1.gol od brusle a nikdo se nad tim nepozastavil i kdyz pohyb tam byl videt. 2. gol po perfektni nahravce !mohl by se tam postavit kdokoli kdo udrzi hokejku v ruce a na lede a spadlo by to tam taky byla to genialni prihravka od Beranka!jinak faulu nepotrestanych v tom zapase bylo az az a zase nektere zakroky se trestaly zbytecne:-( rekl bych ze vykony rozhodcich a to i fotbalovych jsou az na svetle vyjimky priserne!jo jinak Dudovi preji aby se dostal do NHL a nekolikrat nekoho postouchl nebo seknul nejlepe nejakou hvezdu soupere oni si tam s nim uz poradi!
0/0
13.4.2003 12:04

Ludek

So long Pardubice......
Labilní Pardubice nedokážou již odpovědět na tvrdou a disciplinovanou hru Slavie a Růža všem dokazuje, že i od NHL je se co učit. Jejich pláč je stejně trapný jako když si na olympiádě stěžoval Wayne Gretzky, že se na ně všichni spikli.... a Dudu by chtěl mít každý správný kouč ve svém týmu. Play off není nikde o kráse, ale o nasazení, disciplíně a výdrži. Slávka má dva důležité pilíře - super golmana a stabilní obranu. A Dudu... Dokud tady budu, chci mít v týmu Dudu!!!!!!
0/0
12.4.2003 19:22

superruprt

Re: So long Pardubice......
Luďku , podepisuju to.Když vidim uřvanýho a slzícího Říhu jak blekotá ty breky i do televize tak už se musím smát .Jo a vážení ,ten nestranej Záruba ,to je taky věc. Zdravím ruprta , kde jsi.
0/0
13.4.2003 10:10

JendaBenda

Duda je nejlepší
 , co víc psát?
0/0
11.4.2003 14:21

Venda

Re: Duda je nejlepší
dopis "lhar"
0/0
11.4.2003 14:25

jo

hm
0/0
11.4.2003 14:20

HBA

Duda je dobry hokejista, ale nektere vylevy by si mel odpustit.
Duda je bezesporu dobry hokejista a do reprezentace patri. Vcera mel trochu stesti a ke druhemu golu mu vyrazne pomohl skvelou prihravkou Beranek, ale jinak jej snizuje jeho chovani a emoce. A v ucastnicich finale neni urcite jediny.... Slavia ma blizko k celkovemu vitezstvi a urcite pro jeho ziskani udela vse. A na Dudovi bude, aby Slavii svymi drobnymi prvokacemi (a samozrejme svym hokejovym umenim) pomohl. 
0/0
11.4.2003 14:20

Iveta

Re: Duda je dobry hokejista, ale nektere vylevy by si mel odpustit.
Se vším souhlasím !!!!
0/0
11.4.2003 15:39

Tomas

Re: Duda je dobry hokejista, ale nektere vylevy by si mel odpustit.
"Duda je bezesporu dobry hokejista.."
tak  to bezesporu je, to uznavam...
"...a do reprezentace patri."
Nekdo, kdo se chova jako on a jeste s usmevem lze pred celym narodem nema v reprezentaci co delat. Je mi to uprime lito, protoze fakt hokej umi REPREZENTOVAT nasi zemi neni jen o tom umet hrat hokej...
0/0
11.4.2003 22:34

Venda

Zajimavej rozhovor
ale neda se nicemu verit. Dudy uz celemu narodu predvedly ze lzou s uprimnym usmevem
0/0
11.4.2003 14:17

miki

jestli budes delat tohle na ¨MS,tak narazis(ne plexi...)
0/0
11.4.2003 14:16

Hugo

teploušek Dudák si honil péro v bazénku, prej romantika - spiš špatenka :o)))
0/0
11.4.2003 14:10

honza

Duda a fauly
Dámy a pánové, slýchám tady názory, že pokud Duda pojede na MS, tak tam mu rozhodčí ty pády žrát nebudou, protože ho neznají. PRÁVĚ PROTO, že ho neznají, tak bude Duda ve výhodě, protože v ELH jsou rozhodčí zaměřený spíš protidudovsky (i když hodně faulů od něj nevidí - viz včerejší píchání). Další téma: Duda a jeho vylučování. Jen málo z vás si uvědomuje, že Duda je poměrně dost často vylučovanej (v play off je ve statistice TM/zápas až 12.), ale naopak na něj je pískáno mnohem více faulů (troufám si tvrdit - ale je to jen můj dojem ze všech zápasů semifinále a finále, že více faulovaného hráče nenajdete) a to se taky cení
0/0
11.4.2003 13:54

mikél

Slávie
Včera to byl rozhodující zápas. Pardubice už začínají být stejně marné a v tomto duelu se začínají podobat spartě. Nedokážou se prosadit a přestávají se obětovat. Jsem z nich zklamanej. Demonstrací toho je Říhův pláč včera do kamery: "netočte to, to se nedá hrát, to není hokej".....
Já si myslím že je to supr hokej. Atraktivní a tvrdý. Problémem je, že nikdo zatím nedokáže najít směr jak se proti stylu slavie prosadit. A tak pardubice brečí, jsou podráždění, všichni úplně zbytečně ujížděj na Dudovi, a tím ještě víc strapňují.
A páni novináři a komentátoři stejně tak. Kdyby jste si radši všímali jinejch magorů, kteří se vůbec nekontrolují a ještě k tomu maj na dresech A nebo C ..... Nedvěd /kriminál/, Mikeska /žalář/.....
0/0
11.4.2003 12:27

Zak

Re: Slávie
Do včerejśka mi bylo jedno, kdo vyhraje, ale po tom, co Pardubky začli brečet a vymlouvat se na rozhodčí, tak chci aby vyhrála Slávie.  Jak si napsal, nikdo neví , jak na styl Slávie vyzrát, tak ji urážej a její hru nazývají antihokejem, to je ubohost. Slávisti hrajou to co umí a to co jim může přinést úspěch, vůbec se jim nedivim apřeji úspěch.
0/0
11.4.2003 12:58

Tomas

Re: Slávie
Asi to bude tim, ze Pardubice by radi hrali technicky, ale kdyz se rozhodci rozhodnou tolerovat tvrdou hru Slavie, tak se proste musi prizpusobit a protoze to neni jejich styl, tak to vypada tak jak to vypada. Podle me si nestezuji uplne neopravnene, radi by hrali "slusnejsi" hokej, lepsi na koukani, ale to se proti hracum stylu Duda neda. Staci se jenom podivat na utok Prucha,Kolar,... kteri se doted prosazovali a ve finale, sotva se pokusi udelat klicku lezi na zemi. Nerikam, ze to je spatny, ze to styl Slavie a rozhodci jim to toleruji, tak se Pardubicim nedivte, ze se jim to nelibi, radsi hraji hokej na ktery se da koukat, Riha to rekl celkem vystizne, coz potvrzuje ucast fanousku na zapasech. Taky je super jak je tu spousta slavistickych "fanousku", jenom na stadionu nejak moc slyset nejsou, asi umi fandit jen na inetu...
0/0
11.4.2003 22:45

stylusx

mistri!
a je hotovo!!!! mistri mistri mistri. slava vitezum, cest porazenym. pardubky to uz neotocej. mistri mistri mistri :-) slavia
0/0
11.4.2003 12:09

Pepa z Hongkongu

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
11.4.2003 10:52

cert

Duuuda
Boze, on je s tim iq skutecne na mizine... Tak on si uzival romantiky v bazenku, a s kympak, s kachnickou?:))
0/0
11.4.2003 10:33

ZZZ

Re: Duuuda
Certe, certe, ty jsi vůl. Asi nemáš rád vodu, vid?
0/0
11.4.2003 14:45

Pernikar

O.k. Duda je sikovnej s pukem, dobrej bruslar a technik. To mu nikdo nebere...ale kdo se kouka na to ze behem kompletniho pobytu na lede akorat prasi, provokuje, je ZAKERNEJ a do vsech jen reje. Staci se ho jen dotknout a uz ten srab hraje na lede komedii na tema mrtvola v krecich. Jestli pojede na MS tak mu tam tyhle saskarny rozhodci zrat nebudou, a taky asi dostane opravnene pres drzku! Preju mu aby mu vysla NHL aby uz nevysiral v tyhle lize dostal za morem za vyucenou. PS: Zadnej stav neni ztracenej, kdyz ste vyhrali 3 za sebou tak my bojujem taky. PARDUBICE OLééééééééééééééééééééééé
0/0
11.4.2003 10:32

Kolo

Re:
Zákeřněj možná jen tak Mikeska!!! Pokud jsi včera koukal na hokej, tak to nemůžeš popřít.
0/0
11.4.2003 11:13

:-:

Re: Re:
a ty nemuzes poprit prime bodani holi mimo hru od dudy. Za co je trest do konce utkani.
0/0
11.4.2003 12:38

stock

Re: Re:
di do haje, Mikeska se tak akorat necha vyprovokovat. Kdezto Duda je komediant a zakernak od zacatku do konce. Paaaaaardubiiiiiceeeeee!!!!
0/0
11.4.2003 13:25

0/0
11.4.2003 10:11

Pavel

Nechcete už toho nechat?
Už by jste konečně mohli nechat Dudu na pokoji.
0/0
11.4.2003 10:06

Harous

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
11.4.2003 10:20

Ani fanda Pardubic, ani Slavie

Hodnoceni zapasu
Nefandim ani jednomu muzstvu, vcera jsem tam byl a nevim, proc si Pardubice stezujou na rozhodci, ti jim to neprohrali, vzdyt nedali ani gol.  Stezovanim na rozhodci ze sebe Pardubaci delaji jen uplakanky (jako Dopita, kterej porad taky byl u rozhodciho).  Duda narozdil od Mikesky dava goly, mozna je Duda magor, ale vcera byl ukaznenej a dal dva goly. Mikeska je znamej tim, ze pada vic nez je zdravo, vcera jsme to taky mohli videt (bylo z toho jedno vylouceni Slavie) a na konci zapasuse necha vyloucit na 10 min a oslabi muzstvo. V Lidovych novinach psali, ze pardubicti divaci zasypali led odpadky, tak ten redakturek, co psal ten clanek, musi bej peknej magor nebo tam nebyl, ale nazyvat pernik odpadkem je trochu mimo.
 
 
0/0
11.4.2003 10:04

Jirka

Re: Hodnoceni zapasu
Ale o Dopitovi si nikdo nedovolil napsat, že si stěžuje u rozhodčího, natož že občas pěkně prasí. Pro novináře to byl prostě nejlepší hokejista a ještě ze Vsetína a jak dopad v NHL jsme všichni viděli. Prej nejlepší hráč mimo NHL. Ha Ha Ha Ha Ha
0/0
11.4.2003 12:17

Pajouš

Slavia mistrem ?
to zřejmě svědčí o úpadku našeho jinak skvělého hokeje. Růžičku jsem vždy uznával jako super hráče, ale to jako trenér stojí za hov**. A rohodčí to jsou stejní hova**, když tato zvěrtstva páchané na ledě tolerují. Fuck Slavia!!!!  
0/0
11.4.2003 9:59

Rigga

Re: Slavia mistrem ?
pravda priserny trener chtel by jsem bejt spatnej jako on a svejma chybama dovest muzstvo do finale ligy kde povede 3:1
ach jo to by me zajimalo co je u tebe dobrej trener?
a ty zverstva jsou stejna na obou stranach a rika se tomu tvrda hra, ne ze by nesla nekdy mimo unosnou mez, ale neni to zatim zadna traga
0/0
11.4.2003 13:32

Dadly

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
11.4.2003 14:06

joshua

Re: Slavia mistrem ? Určitě a zaslouženě
Typická pardubická ubohost. Jaký úpadek hokeje. Nevím,kde se bere ten mýtus, že Pardubice hrají ofenzivní a technický hokej. Možná proti Havířovu, ale proti dobře organizovanému a bojovnému týmu už nikoli. Proč nám tu jejich techniku ještě neukázali? Hokej se hraje na góly a Slavia jich dala o 4 více než Pardubice. Dalším ukazatelem je počet střel na brankáře - nevím to jistě, ale i zde je Slavia zatím lepší. Růžička toho po třech sezonach na postu trenéra dokázal víc, než drtivá vetšina českých trenéru minulosti. Vydupal slavii z průměru až k titulu a hlavne velmi sympatickým způsobem - dal šanci hráčům bez velkých jmen a ty mu to teď vzorně vrací v podobě skvělých výkonů. Nebál se trejdů, které se nezdály, ale teď už každý ví že Duda s Krátoškou jsou víc než skvělý Ujčík. Slavia má lepšího brankáře i když se Svoboda oproti čtvrtfinále a semifinále výrazně zlepšil. V obranách je ale asi největší rozdíl. Ta slavistická je téměř bezchybná a navíc způsob jakým podporují ofenzívu je obdivuhodný. Takový Kadlec se nebojí několikrát za třetinu zatáhnout a pak udržet puk v útočném pásmu. Ani nemluvím o vynikajícím Hejdovi.Obránci Pardubic jsou prostě mnohem horší. Útoky jsou vyrovnané, ale opět tu v minisoubojích vítězí slávisté. Duda-Mikeska, Beránek-Blažek (případně Lubina), do zranění Krátoška-Divíšek a Sup-Sýkora. Všechny tyto souboje vyznívají lépe pro Slavii. Pouze útok Kolář,Koukal,Průcha svůj souboj na dálku zatím vyhrávají s juniory Slavie. Především Mikeska je oproti Dudovi trapný. Neumí ho zneškodnit (v rámci fair-play), neumí si na něm vynuti faul, nemá tolik síly na forčeking, nemá to tak v ruce jako Duda, nerozhoduje zápasy a oslabuje mužstvo více než jeho protivník. Ještě bych se rád zmínil o úloze rozhodčích. Samozrejme mě jejich výroky často štvou a nesouhlasím s nima, ale když si to tak vezmu, tak to má na výsledek mnohem menší vliv, než jak si drtivá většina myslí. Jestli vyloučení v poměru 16-18 nebo 18-16 či 10-10 vždyť je to skoro jedno. Všichni můžeme vidět, že obě mužstva mají při hře v přesilovkách velké problémy a produktiva je velmi nízka. Včerejšek je vyjímka potvrzující pravidlo. To, že to tým Pardubic tak moc točí, vypovídá pouze o tom, že to psychicky nezvládají. Představovali si to holt jinak. A ještě k trenérovi Říhovi. Tam je podle mě zakopanej pes. V porovnání s Růžičkou je vysloveně ubohej. Kdyby se raději po zápasech nevyjadřoval (to je od Růžy velmi chytrý). Říha to ve svých svěřencích pěstuje a podporuje.Samozřejmě myslím tu ubrečenost. Po zápase, v kterém nedá jeho tým gól se náhodou zmińuje o simulování slávistů.To je trapný. Ale aby ho nemohli podezírat z uplakanosti tak se nejdriv zmini o údajném množství jejich čistých gólových šancí. Je videt, ze se celý zápas staral o jiné věci než o sledování hokejových příspěvků. Pardubice neměli téměř žádnou čistou šanci narozdíl od brejkové Slavie. Ale oni se na to asi Pardubičáci takhle nedivají. Dát gól, pozorně bránit a hrát na brejky to je prý antihokej. A co předvedli v prvním zápase hokejisti Pardubic. To samý a není se čemu divit. Říha je prostě asi špatný trenér. Slavia jde jednoznačně za titulem. A to je dobře.
0/0
11.4.2003 22:31

Naivní Mánička

Harousku, jdi se vybrečet na dvoreček!
0/0
11.4.2003 9:29

Harous

Re:
No nic, mozna to nepochopis, ale z Pardubic nejsem. . Za hlavni podstatu svyho prispevku sem bral spis ten druhej odstavec o tom narodaku. Uznavam, ze za tou prvni vetou mel bejt smajlik, protoze to samozrejme bylo s nadsazkou...
Ale hlavne, ze se mas do koho navazet...
0/0
11.4.2003 9:51

Kamil21

Duda & spol.
Tak nevím, jestli to finále hraje ještě někdo jinej kromě Dudy, Mikesky, Lubiny a brankářů.
Každopádně je Duda výbornej hokejista, kterej to ale nemá v hlavě úplně v pořádku. Z toho důvodu bych s ním na pivo nešel. Jiná věc je, jestli patří do nároďáku, nebo ne.
To musí vědět Lener. Pokud ho vezme a on pak dá ve finále rozhodující nájezd, budem všichni blahem bez sebe. Pokud se nechá vyloučit a vypadneme kvůli tomu ve skupině, bude jasný, že je Lener neschopa. Tak jsem zvědavej, jak se s tím vypořádá...
0/0
11.4.2003 9:27

Pája

Re: Duda & spol.
Jistě, že ho musí povolat.Je to nejlepší hráč Play off a ti co ho kritizují za jakousi zákeřnost, tak asi nechápou, že se hokej totálně změnil. NĚkdy mi připadá, že jsem snad jedinej, kdo sleduje na Galaxii NHL. Každé mužstvo tam ma´svého "DUDU" a nejsou to klasičtí bitkaři, jsou to většinou dříči,technici,střelci důležitých gólů a zároveň provokanti a simulanti. Neřikám, že je to správně, ale je to tak a mi se musíme přizpůsobit. Na pivo bych s nim taky nešel, ale to u hekejisty neni podstatné.
0/0
11.4.2003 12:46

Harous

Gratulace k vcerejsimu zapasu...
...ktery skoncil HC Rozhodci vs. HC Pardubice 2:0.....
No nic, chlapi (i damy), berme ten hokej bez emoci, za chvilku nam zacina MS a budem fandit jak tygri narodaku, kde muzou nynejsi rivalove vytvorit paradni lajnu...
0/0
11.4.2003 9:07

eQuido

Re: Gratulace k vcerejsimu zapasu...
... jóóóóóóóóóóóóóó - a je to tady. Tohle mi po 3. zápase od Perníčků nějak chybělo. Už zase za všechno můžou rozhodčí - slzavý údolí nastupuje :-)))
0/0
11.4.2003 9:32

:-))

Re: Re: Gratulace k vcerejsimu zapasu...
nejhorsi je, ze i lidi ze slavie rikaji, ze ty fauly dudy co pichal hokejkou byli na vylouceni do konce zapasu a ne na to aby se rozhodci otocil a nekoukal. KOukam, ze skanska ma hodne penez na rozhodci.
0/0
11.4.2003 9:44

petrpan

Komediant Duda
Duda je komediant. Provokuje, na ledě se chová jako šašek, ale udělal si s toho svojí image. A naše stále více spotřební společnost mu to žere. Podívejte se občas na NHL jaký komedie předváděj ti kašpaři když se perou.
0/0
11.4.2003 9:03

sved

Re: Komediant Duda
TY JSI KOMEDIANT!
0/0
11.4.2003 9:22

petrpan

Re: Re: Komediant Duda
Vůbec nic si nepochopil.
0/0
13.4.2003 10:03

orakulum

Re: Komediant Duda
A prave na takovy sasky se na hokej chodi,vis?
0/0
11.4.2003 10:03

petrpan

Re: Re: Komediant Duda
Souhlásím
0/0
13.4.2003 10:02

Pepe

Duda
Duda je sice vybornej hokejista a s pukem si rozumi, skoda ze to v te palici ma naprosto vygumovany. To co predvadel proti Sparte a ted predvadi proti Pardubicim to je naprosta ubohost. Hraje si na strasne tvrdyho hokejistu a pritom je to jeden z nejvetsich simulantu co u nas jsou. A ze jich je dost. A ty jeho zakerny zakroky. Milej pan Sulc by se mel nad tim zamyslet za jaky zakroky tresta on dodatecne (viz. Duben) a to co tam predvadi ten magor Duda. Doufam, ze toho magora nekdo posle co nejdriv do nemocnice.
0/0
11.4.2003 8:41

pepík

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
11.4.2003 14:09

Marek

Duda je magor, ale Mikeska ještě větší
0/0
11.4.2003 8:36

Tink tong quan

než to někdo otiskne, tak by si to měl přečíst...
co k tomu dodat, snad jen, že redakce by se měla stydět, co odstavec to překlep nebo chyba - a to by na idnes nemělo být...! Lets GO Slavia Praha
0/0
11.4.2003 8:22

joey.t

Duda
Doufám, že takovýho magora jako je Duda neveme Lener na MS, to bysme hráli pořád ve 4.
0/0
11.4.2003 7:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze