Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lener proti Slovákům postaví hráče z NHL

Tradiční soupeři se střetnou dvakrát před hokejovým šampionátem. Ve středu v Prostějově a den poté v Trenčíně uvidí diváci zápasy hokejových výběrů Česka a Slovenska. "V tuhle dobu je to ideální soupeř před zápasy s Ruskem. Na začátku sezony nás Slováci dobře nastartovali, čekám to i teď," řekl trenér českého celku Slavomír Lener a vzpomněl na listopadové vítězství 4:3. V Prostějově už je i Trnka

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kuk?

kukuk
0/0
21.4.2003 17:35

babio

slovenski fanusikovia
zda sa mi ze skoro vsetci Slovaci co sem pisu tak su  agresivni a pripadaju mi aj strasne smiesni, oproti bratom Cechom ktori vsetko beru v pohode a s nadhladom.my sme boli vzdy mensi bratia a ked sa na pozeram na spravanie slovenskych fanusikov tak aj vzdy nimi budeme.fakt nechapem tie vase priblble keci.bud ste mladsi ako 15 rokov alebo ste totalni komousi zaslepeni svojou blbostou...
fandim hokeju a ludom ktori su v pohode CR a SR dotoho na MS!!!!!!!!!!!!!!! 
0/0
16.4.2003 19:27

Čistokrvný Slovák

Re: slovenski fanusikovia
1) som podstatne starší ako 15
2) neposer sa s tými "bratmi Čechmi" Vždy na nás zírali zhora a ty im stále lížeš riť. Si blbec na n-tú
0/0
16.4.2003 19:34

Čistokrvný Slovák

Re: Re: slovenski fanusikovia
A určite nie som žiadny komouš, taký starý zas nie som.
0/0
16.4.2003 19:38

mery

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.4.2003 19:51

phdr.

Re: Re: slovenski fanusikovia
blbecci se najdou vsude
kdo cte diskuze na idnes tak by to mel nejlip vedet
0/0
16.4.2003 20:38

KRETENI

grrrr
no co rict....jak muzem takhle zkuseny dostat gol 13 sek pred koncem to nechapu!!!!
 
5000.- sem mohl rovnou vyhodit z vokna!
0/0
16.4.2003 19:15

Pája

Plichta
Tak jsme si zabruslili a zítra jim natrhneme ......
0/0
16.4.2003 19:14

mery

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.4.2003 19:19

Dvorak007

Lemr Trvaj
 To je ale neschopnej brankář!!! LEMR!!! Kde je Vokoun? My CHCEME VOKOUNA!!!!!!   
0/0
16.4.2003 19:13

OVA gangsta

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
17.4.2003 7:50

Pavel

SUUUUUUUUUUUUUUPER--neveril som uz
parada
0/0
16.4.2003 19:12

Pavel

Aj zajtra hrame v Trencine
Dnes sme prehrali, zajtra to moze byt opacne......nevadi.Konecne sme hrali s normalnym superom, ktory nas preveril.Dobry zapas pred MS!
0/0
16.4.2003 19:11

Truhlik

Re: Aj zajtra hrame v Trencine
Kde zijes? Remiza
0/0
16.4.2003 19:12

GreenHell

Re: Aj zajtra hrame v Trencine
remizovali !!!
0/0
16.4.2003 19:13

Anakreon

Slovenskooooooooooooooooo!!!!!!
Ano, to je ono: "Velkym stylom!!!!!"
0/0
16.4.2003 19:11

Kapr

A je to tu...
A mame tu PEKNY DEN!!!!
0/0
16.4.2003 19:11

marc

GOOOOOOOOOOOOOOOOL
gooooooool
0/0
16.4.2003 19:11

Kapr

Pome chlopi!
Chlopi nevzdavajte to, dnes mame pekny den tak to vyuzijme vo svoj prospech...
0/0
16.4.2003 19:04

Pavel

Slovensko do toho
Nevadi chlapci, ideme dalej...........
0/0
16.4.2003 19:00

Pája

1:0
Tak a je to 1:0. Říkal jsem si nikde se netlačit Trvaj všechno polape, nechat jenom ty kluky slovenské vyblbnout a sypat jim góly.
0/0
16.4.2003 19:00

stoupa

Stracena
Stracena gol
0/0
16.4.2003 18:55

stromer

Uz to ide
Dufam, ze sa nase timy pekne rozohraju a stretneme sa vo finale na MS... Nase sebavedomie sa zlepsilo a po minulom roku myslim, ze mame aj na vas teda CR... Tohto roku, ako aj v tom minulom, nepostavite to najlepsie co mate a nas tim bude mozno este kompaktnejsi s lepsou obranou a rovnako dobrym utokom ako minuly rok.... Takze sa mame na co tesit ale verte mi nepodcenujte nas... Moj tip: Slovensko aj CR budu mat medailu ale budeme lepsi....
0/0
16.4.2003 18:44

Čistokrvný Slovák

Žiadny nadpis
Keď tak sledujem diskusiu, tak si myslím, že Česi viac nenávidia Slovákov, ako oni ich. Ja osobne nemám rád Čechov napr. aj kvôli tomu, aké výhody mali po rozdelení Československa. Všetko zhrabli oni a my sme dostali len odpad. Aj v hokeji, kým oni skončili v A-čku, my sme sa museli predrať nahor. A teraz väčšina Čechov nemôže preglgnúť, že sme majstrami. Ale je to realita a veľmi si prajem, aby sme sa spolu stretli na MS, je jedno, či v štvrťfinále, alebo finále, ale nech Vám už konečne vyprášime kožuchy. Pepíci jedni vychcaní!!! 
0/0
16.4.2003 18:43

stoupa

Re: Žiadny nadpis
Tohle je hokejova stranka tak sem nechci tahat politiku ale to ze jste 10 roku po rozdeleni v politice, ekonomice, kulture a sportu za nama neni kvuli rozdeleni, to by jsi se divil jak se delilo treba v armade nebo zlaty rezervy statu.
Kazdej svyho stesti strujce ted uz to nastesti plati a platit bude, podruhy Vam pomahat proti agresivnim Madarum jako v roce 1919-1920 nebudeme.
 
0/0
16.4.2003 18:51

Čistokrvný Slovák

Re: Re: Žiadny nadpis
Vidím, že v tom máš naozaj prehľad.   Zo začiatku 20. storočia tu nebudem ťahať udalosti, ani ma to nezaujíma, ale to, že ste na tom tak dobre práveže súvisí s rozdelením. A o zlatých rezervách si to radšej preštuduj poriadne, práve na tom ste nás najviac okradli.
0/0
16.4.2003 18:54

stoupa

Re: Re: Re: Žiadny nadpis
kdyz jsme na tom tak dobre diky rozdeleni proc se teda chtelo separovat hlavne Slovensko? Aby se melo hure?
0/0
16.4.2003 19:03

stoupa

Re: Re: Re: Re: Žiadny nadpis
Uz jenom posledni vec:  Hlavni rozdil 1.ledna 1993 byl ten ze Slovaci sborove kriceli na namesti Dost bolo Cechov nebo tak nejak a mavali tema vlajkama s krizem a Cesi v klidku doma u pivka si rikali Kdyz chteji at jdou...
To je mentalitou a ted zpet k hokeji.
0/0
16.4.2003 19:06

Čistokrvný Slovák

Re: Re: Re: Re: Žiadny nadpis
Pretože sa to už s vami nedalo vydržať! Boli sme pre vás menejcenní,  a ja osobne som rád, že sme sa osamostatnili, aj keby nám bolo o 100 % horšie ako je teraz, nikdy by som sa už nechcel spojiť s Českom!
0/0
16.4.2003 19:07

stoupa

Re: Re: Re: Re: Re: Žiadny nadpis
Jak menecenni, ja napriklad ani nevedel za je nejaka federace, to jsem si zacal uvedomovat az po revoluci v 89 a pri pomlckovy valce.
Ja jsem taky rad takhle jak to je ale myslim ze vetsine Cechu bylo vazne jedno jestli jsi cech nebo Slovak a tu plnou hospodu fandicich lidi loni proti Rusum potvrzuju i z Vychodnich Cech.
cau
0/0
16.4.2003 19:10

babio

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.4.2003 19:19

babio

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žiadny nadpis
to som pisal tomu akoze slovakovi- mozes sa hanbit chudak
0/0
16.4.2003 19:20

Čistokrvný Slovák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žiadny nadpis
Len sa neposer, ty ochranca Čechov, napísal som len pravdu a hanba je tebe, že to ako Slovák zapieraš. Úbožiak jeden!!!
0/0
16.4.2003 19:24

Pája

Re: Žiadny nadpis
To jsou problémy, mám ten pocit, že tady si akorát léčí mindráky buď občané ČR nebo SR. Vždyť jde o hokej a kecy typu my jsme to měli horší ti to měli lepší mě akorát vytáčejí . A nevím odkud máš ubrečené názory " väčšina Čechov" atd. dělal jsi průzkum? Můžu ti říct, že při finále fandilo SR u nás v hospodě 100% z 86 návštěvníků. Ohledně skupiny A kde jsme byli a vy ne si stěžuj zubaři Faselovi a nevylévej si srdce na nesprávné straně.  i SR
0/0
16.4.2003 18:54

Čistokrvný Slovák

Re: Re: Žiadny nadpis
Žiadne mindráky si tu neliečim, je to realita. Či fandila celá hospoda alebo nie, to nemôžem vedieť, ale jedno je isté, ja mám na Čechov ťažké srdce a nikdy im už nedokážem fandiť na MS. Aj keď Hejdukovi som fandil, aby bol najlepší strelec.
0/0
16.4.2003 19:00

Pája

Re: Re: Re: Žiadny nadpis
Já tě taky k ničemu nenutím to je tvoje věc k mu fandíš a komu ne! To je sportovní stránka. Ti co sem tady tahají věci o politice, mě tu vytáčejí. A mám pocit že my dva to asi nevyřešíme rozdělení země! Tahat pořád věci z minulosti k zaplakání
0/0
16.4.2003 19:08

Elrond

Kluci potřebuji abyste vyhráli.
0/0
16.4.2003 18:39

stoupa

Dnesni zapas
Co muzu sledovat na netu, proc nehrajou spolu Kucharcik s Balastikem?
A kde je Hudy?
 
0/0
16.4.2003 18:22

Pavel

Hokej do toho
Stoupa-suhlasim s tebou, tak na zdravie a nech svet vidi aky hokej hraju Cesi a Slovaci
0/0
16.4.2003 18:16

Pavel

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.4.2003 17:48

stoupa

Re: Akoze fanuskovia
Promin kamo, vsichni nejsou stejni, at zije dobrej hokej a dobre chlazeny pivo.
 
0/0
16.4.2003 18:09

Vláďa Růžička

Lener je snad fotbalista
Ten Barinka je z Č.B. a za celou sezónu odehrál 31 zápasů a připsal si v nich jednu asistenci. Jakej to má význam ho tam brát? V EHT ho nezkouší a před MS světa si ho vybere. Lener ty ....!
0/0
16.4.2003 17:36

Tenkrat...

...
Dnes to bude tesne...
 : SVK  2:3
0/0
16.4.2003 16:12

lala

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.4.2003 15:54

HAMERÁK

SBOHEM SLOVENSKO
SKUPINA  B JE TAK PRO VÁS,TAM PATŘÍTE
0/0
16.4.2003 15:47

STaco

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.4.2003 18:30

franta

co bude v TV misto hokeje. To je prostejov vazne taaaaak daleko od prahy?
17:10 Počasí na prodej
Každodenní předpovědi "rosničkářů" a mediální honička za informacemi o přírodních katastrofách se stává výnosným obchodním artiklem. Dokument Kan. v původním znění s titulky 18:00 Japonsko dnes
Den a noc řidiče kamionu. Ostrovní říše je závislá na silniční nákladní dopravě. Dok. cyklus NHK
 
0/0
16.4.2003 15:32

shifter

Chyba?
Cital som o dnesnom zapase tri clanky, v dvoch z nich stalo, ze Richard Lintner hrat bude. Tu sa pise, ze nebude. Nesekli ste sa tak trochu? ;o)
0/0
16.4.2003 14:38

fxado

Lintner bude
podal informacii zo slovenskych stranok Lintner bude hrat.
Nema hrat Pallfy, Visnovsky, Majesky
0/0
16.4.2003 14:48

shifter

Re: Lintner bude
Tak uz aj tu to napravili - v zostavach v "online" rubrike figuruje aj Riso. ;)
0/0
16.4.2003 16:50