Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pardubice vybojovaly sedmé finále

Duch zázračného vzepětí z pátého zápasu ovládl i šesté hokejové finále. V neděli chybělo Slavii k extraligovému titulu tři a půl minuty ale zápas nedotáhla k výhře, v úterý Pardubice téměř po celou dobu kontrolovaly vývoj utkání a zaslouženě zvítězily 5:1. K triumfu je dovedly góly dvou veteránů Lubiny a Janeckého, dvě tečované střely a výhru pečetil v závěru mladík Průcha. Nejlepší tým základní části soutěže tak dokázal otočit vývoj série z 1:3 na 3:3. Sedmý zápas, v němž už se o titulu rozhodne najisto, se hraje ve čtvrtek v Pardubicích. Dále čtěte: Mikeska vzkazuje Dudovi: Díky. Ale nic ti nedaruju x Svoboda: Až se mi z toho točila hlava x Jak Duda pomáhal protivníkovi Mikeskovi x Duda: Hlavně, že je Mikeska v pohodě

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Včelka Mája

Tak a je to tady!!!
 
Nečekané rozuzlení toho letošního thrilleru! Pardubice odstupují z finančních důvodů ze soutěže! Neuhrazené účty za dodávku elektrické energie VČE a následek? Už od rána nejde na tom novém stadioně proud, na ledové ploše je 5 cm vody, na záchodech v šatnách nesvítí světlo a nejde klimatizace.
Vedení pardubického klubu se obrátilo o pomoc do Hradce, odtud se však vrátilo jen lakonické: "Fuck Off!"
Tak to je bomba!!!!
 
0/0
17.4.2003 16:08

Eli

PARDUBICE
Nebojte, dneska to máte doma, díky hoši z Pardubic.
0/0
17.4.2003 11:20

Mirek

Hymna HC Pardubice v MP3 - vysoka kvalita - 192 kbps
Ke stazeni na http://hcpe.wz.cz/
Zpev: Libor Barta, Pavel Kriz, Jiri Malinsky, Milos Hrubes, Tomas Martinec, Milan Hejduk, Karel Plasek, Petr Sykora, Lukas Palecek, Adam Svoboda, Robert Pospisil, Ales Pisa, Petr Mudroch, Tomas Blazek, Stanislav Prochazka, Pavel Jiran, Alexandr Tsyplakov, Tomas Pacal, Jiri Jantovsky, Jaroslav Kudrna, Pavel Kabrt, Milan Prochazka, Martin Koudelka, Patrik Rozsival, Milos Riha, Josef Palecek, Bohuslav Stastny, Libor Hovorka, Michal Kabele
Pardubice    
0/0
16.4.2003 21:40

Pardubice

Je to tam!
Ja jsem rikala, ze ten pohar nemuseli v nedeli odvazet z Duhovky, ted aby ho zas stehovali zpatky:-) Vcera byla skvela atmosfera, akorat by me zajimalo, jestli ten slavisticky DJ nebyl nahodou Pardubak, protoze jednak se zcela zbytecne snazil hecovat Slavistickej kotel - tim akorat prudil do nas Pardubaku a my rvali jeste vic:-), a jednak poustel porad Kabaty, coz je oblibena hudba jak hokejistu, tak funklubu...no nevim nevim, Slavia by si mela pohlidat, koho zamestnava:-) Jinak hokej byl skvelej, i Duda si u me polepsil, okamzite vedel, co delat, kdyz chdak Mikeska padl na led. Komentar redaktora i-dnes me ale dostal: "...Radek Duda se nad nim starostlive sklanel..." To si snad dela srandu ne? Vzdyt Duda zabranil tomu, aby Mikesovi zapadl jazyk. No, pan redaktor to asi vnimal jinak...des a hruza. Ve ctvrtek Slavku zafiknem definitivne:-)
0/0
16.4.2003 17:11

Monika

Pardubice!!!
Paaaaardubice!!!
0/0
16.4.2003 15:36

Papadopulos

Re: Sláva vítězům a poraženým
Jestli zvítězí antihokej Slávie, tolerované prasárny Dudy (nominovaného na cenu fairplay), tak to bude hodně smutný konec. Přeji českému hokeji, aby se nezahleděla do účelového stylu Slávie a hrála náš typický hokej. Zdravím všechny fanoušky technického hokeje.
0/0
16.4.2003 14:56

sundance

slava vizezum i porazenym..
at uz to zeytra dopadne jakkoli, vyhraje  hokej. takovy finale tady jeste nebylo.fandim slavii, ale pernici maj asi vyvazenejsi macaft  a jejich fans jsou absolutne top.
 
 
0/0
16.4.2003 14:34

Papadopulos

Pan Prezident
Nazdar Brůsi a Slávisti. Právě jsem se dozvěděl, že na 7.zápas přijede Prezident Klaus. Tato osobnost chce na vlastní oči vidět "hokejovou radost, kterou plnými doušky rozdává Ota Janecký".
0/0
16.4.2003 14:33

karaya1

Re: Pan Prezident
hmm, ten jenom bude kecat do kamer, 15 míst zaberou bodyguardi a Stříteský se na VIP tribuně (vcelku good- už sem tam byl ) bude moct uběhat, jenom aby Klausvi něco nechybělo...
Asi si chce získat (i pro ODS) hlasy Jihu...
0/0
16.4.2003 19:43

camillo

Fotogalerie z noční bitvy o lístky
Fotogalerie z noční bitvy o lístky http://student.upce.cz/xoops/modules/myalbum/viewcat.php?cid=3&orderby=hitsD
0/0
16.4.2003 14:31

Rose

Re: Fotogalerie z noční bitvy o lístky
Hezký fotky, škoda, že tam nejsou taky fotky lidí vytočenejch ze systému internetový rezervace. Pár šikulů se skriptem pobralo skoro všechny lístky  a ve čtvrtek je před zápasem před arénou prásknou po tisícovce. Pokud jim ovšem někdo nedá zaslouženě pořádně přes držku...
0/0
16.4.2003 14:36

mao

SLAVIA
SLAVIA
SLAVIA SLAVIA SLAVIA
0/0
16.4.2003 14:19

pan prasátko

a je to tam
A už je to tady,už je to tady,chvíle na kterou Pardubice čekaly tak dlouho.Titul už klepe na dveře.Pardubky přežily doma svoji smrt a teď už Slávii válcují,chybí jediný krůček!!!!!HOši jdeme do nich!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
16.4.2003 14:05

JK

Nehádejme se
No a za pár dní budeme všichni fandit pardubákům, slávistům, sparťanům a všem ostatním, zejména krajánkům. Češi do toho.
0/0
16.4.2003 12:32

bn

Re: Nehádejme se
máš recht
0/0
16.4.2003 14:10

Boby

Re: Nehádejme se
No diky makavcum kteri takhle naplanovali terminy nesehrajou pripadne posily z finalistu asi ani jeden pripravnej zapas a na MS budou podle me diky unave nepouzitelny. Zase jsme exoti v Evrope. Podle me to udelal Augusta asi naschval vedel ze bude po MS koncit a tak rekl ze mu tenhle rozpis nevadi jinak si to nedovedu logicky vysvetlit.
0/0
16.4.2003 16:11

Petr

Tak trochu mi to vcera prislo ze Slavce dochazeji sily. Hrajou durazne do tela agresivni napadani uz v utocnem pasmu a to je fyzicky hrozne narocny, tim ze serie se protahuje tak sily dochazeji. A vcera bylo videt ze kdyz se hraje kombinacni hokej tak pardubky Slavku prehravaji. Konec koncu to v rozhovoru naznacil i Radek Duda(mimochodem vcerejsi pohotova reakce fakt super, malokdo dokaze v takove situaci zareagovat, vetsina stoji a nevi co ma delat, dik) Takze sedmy zapas bude rez a uvidime kdo ustril vic sil. Jedeme tesla jedeme, DYNAMO,DYNAMO,DYNAMO
0/0
16.4.2003 11:55

Mirek

Hymna HC Pardubice MP3 ke stazeni
Omluvte, prosim, ostudnych pouze 128 kbps.
A zitra Pardubice  
0/0
16.4.2003 11:54

JetFly

Re: Hymna HC Pardubice MP3 ke stazeni
Kdo to zpívá a hraje?
0/0
16.4.2003 12:27

Mirek

Re: Re: Hymna HC Pardubice MP3 ke stazeni
Jo, to vi buh  Ale ta hymna existuje uz par let, mam ji doma dokonce i na CD.
0/0
16.4.2003 12:37

Fanda Veselý

Důstojné finále
Přestože jsem skalní fanoušek Slavie, včera si Pardubice vyhrát asi zasloužili. Ale ve čtvrtek Slavia určitě vyhraje!!! Po dlouhé době máme zase důstojné finále. Rozhodně se až v 7. zápase, hraje se rychlý hokej, na který se dá koukat. Co víc si přát? Go SLAVIA, go!!!
0/0
16.4.2003 11:47

José

Re: Důstojné finále
Souhlasím s tebou. Co víc si přát, diváky na bodu varu hokejisty na bodu zhrouceni a pohár v rukou Otty. Slávka je na konci se silama a jen Duda s Beránkem to neuhrajou
0/0
16.4.2003 12:42

Brendy

Re:Slavia
Co to je za magora sparťanskýho.Takovýhle jsou všichni z Prahy.Prostě jenom neunesly porážku.Jestli trošku nezávidíš taky ty výborný fanoušky,vole.My zato nemužeme, že na Spartu prijde jenom pár lidí.Tak čest a koukej se ve Čtvrtek,jak se hraje pořadnej hokej 
Ať žijou pardubice!!!   
0/0
16.4.2003 11:36

xabox

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.4.2003 12:21

Fantom

Re: Re: Re:Slavia
Taky nevim proc zacali vsichni pouzivat vyraz "cajzl",jdete s tim do prd.lky.
0/0
16.4.2003 13:05

Alžběta

Re: Re: Re: Re:Slavia
fantome, na tom není nic uražlivého. je to možná z neměckého die Zeisig - čižek, což je jednak pták jednak laskavé označení obyvatele čech.
0/0
16.4.2003 13:58

puchyr

pardubice-slavia
nadhera! nadhera! a jeste jednou nadhera!  uz jsem tomu neveril, ale takrka nemozne se stalo skutkem, pardubicti vstali z mrtvych a rozhodne az sedmy duel. co vic si na zaver sezony prat. je to dustojne finale a je videt, ze se tam probojovaly celky, ktere si to nejvice zaslouzi. po poslednich zapasech maji jasne navrch pardubice, navic rozhodujici zapas hraji doma. takze cela serie mozna vezme stejny obrat jako 5. utkani (1:0 - 1:3 - 4:3), no ale uvidime. dnes rozhodla zkusenost-kdyz se podivam, kdo daval goly-lubina,janecky,pospisil-tak to vypada jako v roce '89,kdy tesla naposledy vyhrala titul (i kdyz tehdy samozrejme pospisil jeste nehral). ale hlavne otovi janeckymu ten vitezny gol moc preju. a ted at vylezou vsichni ti rypalove a urazeci a podobni, kteri tvrdi, ze na to ota nema. a ze se i tak urcite najdou a vylezou. ale at,to mne neva, nemuzou mi zkazit radost. je to super serie, plna zvratu, v poslednim utkani by se jeste mohlo rozhodovat na najezdy. to by bylo asi jen pro silne natury. ale stat se to muze  gratuluju pardubicakum.musim rict,ze jejich hra se mi libi mnohem vic nez ta slavisticka, i kdyz slavisti zas hrajou disciplinovane,s durazem hlavne gol nedostat-coz se jim teda dnes nepovedlo,proste se setkaly dva zajimavy styly a je na co koukat a taky myslim,ze pardubice si titul zaslouzej nejen za celou sezonu,ale hlavne kvuli paradnim fanouskum,bez jakychkoli pochybnosti nejlepsich u nas a mozna jeste daleko za hranice.protoze kvuli lidem se to prece hraje,na prvni rade by to vzdy mela byt zabava a az teprve potom sport, ve kterem jde o prestiz a hlavne taky o penize.tedy ja jako fanousek hokeje mam hody a dekuju hracum obou tymu za predvedenou podivanou. tesim se na ctvrtecni rozhodujici bitvu v duhove arene,at vyhraje ten lepsi. at zije cesky hokej (v nemz se skloubi pardubicka technika a slavisticky duraz)
0/0
16.4.2003 11:32

Fantom

Re: pardubice-slavia
Jasne . Se vsim souhlasim,Pardubiceééé!!!!
0/0
16.4.2003 11:58

Bernard

Re: pardubice-slavia
Nájezdy v rozhodujícím finále je snad ta nejhorší možná varianta výhry. V okamžiku nájezdů je to sice velice atraktivní souboj, ale ten pocit pro fanoušky a hlavně pro hráče poraženého týmu musí být strašný. Vždyť je to jen otázka náhody a štěstí. Gól v prodloužení je taky smutný, ale je ze hry. A navíc radost všech na straně vítězů by neměla obdoby. Takže raději prodloužení. Kdyby vyhrály Pardubice, byl bych jen rád.
0/0
16.4.2003 12:14

puchyr

Re: Re: pardubice-slavia
no a ono uz je to pak fakt hlavne o tom stesti-sedmy zapas, odehranych 70 minut (i s prodlouzenim), to uz asi moc sil na rozdavani neni.. navic muze byt spatny led. proste to uz je bud a nebo. jeden muze dat tycku a druhymu se od tycky odrazi rozhodujici gol. takze souhlasim, ze v prodlouzeni to muze byt zaslouzenejsi (i kdyz muze vyhrat i tym, ktery se celou dobu jen brani a pak mu tam spadne nejaka haluz nebo treba jen nevinny nahozeni). ale i to ke sportu patri, mit kliku se obcas vyplaci  
0/0
16.4.2003 14:34

JetFly

Kolik vlastně stojí v Pardubicích lístek na finále. Jestli někdo víte kolik stál na Slavii tak napište.
0/0
16.4.2003 11:28

Budy

Re:
Od 80,- do 240,-
0/0
16.4.2003 11:46

Rose

Re:
V Pardubicích stojí lístek podle toho, jakou má vexlák zrovna náladu.
0/0
16.4.2003 14:31

Noruse

Re: Re:
a v Praze ses rad ze vubec nekde a nejak stojis (nekde to tam je spise jako u radia protoze neni nic videt) - malo mista, hodne lidi, hrozne vedro
0/0
16.4.2003 17:14

HBA

Pred sedmym finale je vsechno otevrene......
Pardubice vcera zrejme nasly recept na Slavii, ale znovu se ukazalo, jak v hokeji neni nic jasne. Prvni tretina hostum vysla a mohli vest i vice nez o dva goly. Kdyz usedal na trestnou lavici Novotný a Slavia mela dve minuty presilovku 5:3, cekal jsem otoceni zapasu. Tedy vyrovani Slavie a urcity psychicky obrat. Po tretim hezkem, ale asi trochu nahodnem golu Pardubic se to samozrejme lamalo pro hosty. Slavia vsak mohla v posledni tretine snizit na 2:3, jenze do sanci se dostali mene zkuseni hraci.
Co chci napsat - nikde neni jasne, ze ve ctvrtek v Pardubicich to bude pro domaci jednoduche. Mohli by byt psychicky nahore, ale aby neslavili dopredu. Mozna je svaze i to, ze se razem stavaji favority. Dost zalezi na tom, kteri dva hlavni prijedou piskat. Vcera dvojice Kolisek-Vokurka byla dost na vysi, taky tam nebyly takove zaludnosti, i kdyz jich par videt bylo. Je take mozne, ze Slavii trochu dochazeji sily, treba zraneny Sup asi nemel vubec nastoupit, ale to bude stejne i u Pardubic. Je to pro ne devatenacty zapas play-off - to jsou skoro dve petiny dlouhodobe souteze!!! ALe je dobre, ze se na ctyri vyhry hraje, jen si myslim, ze pro MS moc pouzitelnych hracu nebude. Treba brankari musi byt uz hodne unaveni psychicky a tesi se asi na volno....
0/0
16.4.2003 11:21

JetFly

Těší mě dvě věci
Těší mě dvě věci za prvé, že je větší zájem o dění u nás než v zámoří a za druhé, že se u nás hraje tak skvělej hokej.Viděl jsem play-off na Slovensku a nuda od čtvrtfinále až po finále možná to děla nevalná kvalita přímých přenosů na Slovensku.
0/0
16.4.2003 11:19

krtek

beránek
Všichni tady básníte o Janeckym, Lubinovi,...ale všimli jste si třeba jak platnej je pro tým Slavie třeba Pepa Beránek - tolik vyhranejch vhazování až je to neuvěřitelný.
0/0
16.4.2003 11:15

Fantom

Re: beránek
Beranek je starej veteran a stale velice platny hrac pro Slavku,bez nej by byla Slavie 2/3. S temi vhazovanimy mas pravdu,on jich doopravdy dost vyhraje.
0/0
16.4.2003 11:28

Kulda

Re: beránek
Přečti si Deník SPORT, tam ti o Beránkovi napsali pravdu. Něco jako průser zápasu
0/0
16.4.2003 11:32

krtek

Re: Re: beránek
bohužel sem viděl jen první třetinu a to ještě v hospodě hodně zdálky (takže spíš slyšel), takže nemůžu hodnotit, ale podle mě je velice platnej hráč
0/0
16.4.2003 11:42

Alžběta

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.4.2003 13:55

Jezevcik

Re: beránek
Na bývalého hráče je to dost málo, vyhrávat jen vhazování!
0/0
16.4.2003 19:45

JetFly

Co když Pardubice prohrajou?
A co když Pardubice prohrajou, zase to budete svádět na slávistický antihokej, na rozhodčí, kteří pískaj jenom proti Pardubicím, na zákeřnou hru atd. Sami to děláte a jiný kritizujete. Nečekejte, že zítra bude Slavia hrát útočný hokej tak se v Play-off nehraje, protože by s takovou žádnej tým nic nevyhrál.
0/0
16.4.2003 11:11

Fantom

Re: Co když Pardubice prohrajou?
Bude to bitva nervu a obran,no jeste uvidime,jakou tymy zvolej taktiku,ale je patrne,ze to budu defenziva.
0/0
16.4.2003 11:15

Ruprt

Re: Co když Pardubice prohrajou?
My sme chlapče použili taky vašich zbraní a jsi z toho docela špatnej No nic, stav je srovnaný a rozhodne 7.zápas.Proč Brečíš
Páárdubice
0/0
16.4.2003 11:16

JetFly

Re: Re: Co když Pardubice prohrajou?
Já Slavii nefandím jenom bráním slabší z ELH jsem kdysi fandil Olomouci a teď než se Olomouc dostane zpátky tak Vítkovicím.Mě je to úplně jedno kdo vyhraje já jen chci aby jste se na to podívali i z druhé strany.
0/0
16.4.2003 11:24

Ruprt

Re: Re: Re: Co když Pardubice prohrajou?
Těžko můžeš chtít po fans jakýhokoliv týmu objektivitu nezainteresovaného.
Pááárdubice
0/0
16.4.2003 11:27

JetFly

Re: Re: Re: Re: Co když Pardubice prohrajou?
No jo, ale dokud tady budem všichni na sebe nadávat tak to k ničemu nepovede. Mě se líbí třeba ve fotbale Skoti,Angličané,Irové nebo severské země ale i Itálie a občas Španělsko, že tam pokud je soupeř lepší tak divák to uzná zatleská za pěknou přihrávku nebo i za předvedený výkon po zápase. A nenadává všem kolem.
0/0
16.4.2003 11:34

Ruprt

Re: Re: Re: Re: Re: Co když Pardubice prohrajou?
tak to jo, to je potom třeba na sobě pracovat ,ikdyž  v jižních zemích mají ještě ohnivější krev, takže pokud tam dojde k výlevům agresivity, jsou i horší.
0/0
16.4.2003 11:41

JetFly

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co když Pardubice prohrajou?
To jsou já neříkám např: Turci, ale podívejte se jaký vývoj dosáhl takový anglický fanoušek od 80. let až po součastnost.
0/0
16.4.2003 11:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze