Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slavia vybojovala hokejový titul

Nedáte gól, skončítě druzí. Celá extraligová sezona se smrskla do několika závěrečných vteřin v obranném pásmu Slavie. Pardubicím v nich ale nepomohl ani mohutný nápor, ani hra bez brankáře. Hokejový titul tak získala poprvé v historii Slavia. Její brankář Málek vychytal nulu, zlatou branku dal útočník Michal Sup. Kapitán pražského týmu Josef Beránek tak v Pardubicích zvedl nad hlavu zlatý pohár ligových vítězů. Dále čtěte: Sekanou kluky neuplatím, říká zlatý střelec Sup - Mistři věřili v proroctví astrologů - Rozhovor s koučem Slavie - Co říká pardubický kouč Říha - Hráči po finálovém tranzu: bolest a vyčerpání - Prohlédněte si fotogalerii z rozhodující finálové bitvy - Slavia vybojovala hokejový titul - Slavia: jak hokejový nováček dospěl v mistra

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

t-zomb

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.4.2003 20:30

Divák SK

Zážitok č. 1
Sledoval som Vašu celú finálovú sériu a objektívne bez preháňania snímam dole klobúk. Vynikajúci hokej v napínavom finále. / Naše bolo fajn, ale bez výraznejšieho napätia. Slovan vyhral nad Košicami 4:0 na zápasy/. Myslím si, že Slavia si za poctivý hokej, ktorý predvádza už niekoľko rokov, titul zaslúži. / To isté by však platilo aj o Pardubiciach/ Mimochodom Náš- Európsky štýl hry sa mi páči oveľa viac ako gladiátorský z NHL. Všetkým bratom Čechom želám všetko dobré. / Teším sa na spoločný duel v rámci MS/
0/0
19.4.2003 15:28

Bugaboo

Je mozny, aby treneri Riha s Ruzickou mohli takhle sproste rvat na rozhodci?Ani nemusel byt zapnutej zvuk, aby kazdej clovek poznal,co zrovna za nadavku zarval.Jsou rozhodci tak splachovaci, nebo jsou z toho Ruzicky tak zesrani?
0/0
19.4.2003 7:19

Milhouse, Dobříkov.

Super finále
Ahoj všichni. Jsem fanda Pardubic, už hodně dlouho, pamatuju, když se po ledě proháněl Ota se Šejbou a vzadu chytal Hašan, a spolu zvedali nad hlavu pohár... Chtěl jsem to vidět znovu, ale bohužel... Byl to nádherný zážitek. Nemyslím si, že by Pardubky byly v kterékoliv herní činnosti horší než Slavia, bylo to naprosto vyrovnané, dramatické a skvělé finále. Nic lepšího si hokejový fajnšmekr nemohl přát (já snad jen to rozuzlení). Přestože Tesla prohrála, neberu to nijak tragicky. Daleko horší bylo, když vloni nás vyřadily ve čtvrtfinále v sedmém zápase Vítkovice. Dnes si oba týmy hrábly na dno, pro vítězství udělaly vše. Těšme se na MS a na další boje v příští sezóně. Tu už Pardubky prostě musí vyhrát.
PS: A co tedy rozhodlo o vítězství Slavie: to je jednoduché: větší přízeň té přelétavé děvky, paní Štěstěny.
0/0
18.4.2003 21:32

Gabca

Re: Super finále
tak tak...souhlas :)) zilo to tam a to je hlavni :)
0/0
20.4.2003 17:30

XxX

Jeden gol ...
... za 60 minut hry neni zadny atraktivni hokej, to se na me nikdo nezlobte.
0/0
18.4.2003 15:49

sešívka

Re: Jeden gol ...
Jsem pamětník utkání Kanada - ČSSR 0:1 v Montrealu, září 1976, hráli jsme proti supersestavě hvězd NHL, chytal skvěle Dzurilla a jedinej gól vsítil Nový. Byl to nezapomenutelnej superzážitek, superhokej a celá hala vyprovodila oba týmy "standing ovations".
0/0
18.4.2003 17:21

Camel

Re: Jeden gol ... je hodně, když vede k titulu,
góly jsou skutečně KOŘENÍ, ale jenom o ně zase nejde. I skvělej hokej někdy nevede ke gólu. Mě spíš mrzí, že zápasy komentovali fanoušci Pardubic jako Záruba, Vichnar a zejména Hosták (ale jako bejvalýho sparťana a manažera HC Hradec Kralové ho chápu). Fandil jsem Slávii proto, že jsem fandil Růžičkovi už s Rosolem v Litvínovu (kdeže dneska je). Je skvělej, dokázal spoluvybojovat zlato Česku a titul Slavii. Duda je moc dobrej a hlavně platnej, jinak Slavie neměla soupeře proti Mikešovi, to je taky filuta. Byla to prostě paráda a všechna čest Pardubicím (přál bych to Janeckýmu (proč vlastě poslední třetinu nehrál?) -byla lahůdka sledovat jeho mázáctví a práci s holí:) a taky Hašanovi - asi by si to v lóži užil:).
A teď se těším na MS, HOŠI JEDEM !!!
0/0
19.4.2003 0:32

ing. Ivo A. Benda

Lásku lidem - www.vesmirni-lide.cz
 
MUSÍŠ MÍT ZNAMENÍ (5. fáze)
Bylo již řečeno ve sděleních předchozích vše o cestě bytostí lidských duchovní cestou po spirále uvědomění duchovního kráčejících. Nyní dostáváme se k otáčce spirály páté v grafu označené e, od které začíná být cesta tato duchovní poněkud již složitější. K této páté otáčce napíšeme si výklad bližší až zítra, dnes uvedeme jen tolik, že tato končí setkáním fyzickým s námi, vašimi přáteli vesmírnými. Pak začíná otáčka šestá, též f a pak otáčka sedmá g, která končí již výše zmíněným osvícením bytosti lidské a jejím převibrováním do světů vyšších duchovních, konkrétně do 13. stupně rájů embryonálních bytostí ducha pravého, kde již zahajují pak tyto bytosti přípravu na svůj vstup do světů božích prvorozenců.
0/0
18.4.2003 15:00

d@ve

Super zážitek!
Nejprve předešlu, že nejsem skalním příznivcem ani jednoho z celků. Ať si říká kdo chce co chce, ale celá finálová serie byl nádherný zážitek. Snad od Nagana jsem neviděl hezčí a dramatičtější hokej. Oba dva týmy ze sebe dostaly opravdu maximum a potvrdily 1. resp. 2. místo po základní části. A že si konečné pořadí ve finále prohodily? Přestože si vyhrát zasloužily oba celky snad stejnou měrou, všichni víme že nakonec jeden musí být ten šťastnější. A myslím že ten pověstný kousek štěstí byl právě tím rozdílem mezi oběma soupeři. Rozhodně oba týmy ukázaly že UMÍ. A my všichni - diváci (ať už fandové některého ze soupeřů, nebo nezávislí) jsme si přišli na své a měli bychom být rádi, že NAŠI "kluci" dokážou hrát takhle sqělej hokej. Protože to byl opravdu hokej s velkým H, který by smesl i mezinárodní měřítka. Nakonec bych chtěl poděkovat všem na hřišti za tuhle "lahůdku". Byla opravdu radost tuto finálovou serii sledovat.
0/0
18.4.2003 14:21

sešívka

Re: Super zážitek!
Přesně tak, není co dodat
0/0
18.4.2003 14:30

pH

Re: Super zážitek!
Jeden z nejlepsich prispevku zde!!!!  Pro tebe byla to muzna byl uzasny zazitek ale co fanousci Slavie a Pardubic? Ja to prozival spis jako horor . Ale vysledek nema nejmensi chybicku
0/0
18.4.2003 14:51

Cair

Re: Super zážitek!
Souhlas :o) Naprosty a uplny :o) Bylo to sice na infarkt a clovek sizazil nejsirsi skalu emoci, od euforie po ctvrtym zapase az po zklamani, neviru a beznadej po sestem... Ale o tom ten sport pro fanousky je :o) Nezapomenutelne finale :o) Viz muj prispevek o stranku driv :o) Dekuju za vyjadreni slusneho a hokejove vyspeleho fandy :o))
Kuba
0/0
18.4.2003 15:01

pardubický perníček

škoda
Je to veliká škoda,že Pardubky nedosáhli na titul,přitom byli lepším týmem.Jejich zmrtvých vstání bylo super a bůrko na Slávii ještě lepší,žel když se doma nedá jediný gól tak nelze pomýšlet na titul.Letos vyhrál setsakramentsky šťastnější tým a ne lepší.Snad za rok
0/0
18.4.2003 14:17

Kraken

Re: škoda
perníču, já ti tvůj názor nechci vyvracet, ale já si myslim, že vyhrálo lepší mužstvo a následně samozřejmě šťastnější. Jinak před zmrtvýchstáním Pardubic ,klobouk dolů, určitě jsou pro Pardubáky jejich hráči i tak velcí hrdinové. Škoda, že vaši diváci nedokázali zatleskat soupeři alespoň při vyhlašování vítěze.Vim, že se to v našich zeměpisných šířkách bohužel nenosí, ale zrovna od hokejového publika, jaké je v Pardubicích jsem v to věřil.
0/0
18.4.2003 14:25

Jarda

Re: Re: škoda
To se nediv, zklamání bylo velké , já a další jsme vám přesto dokázali zatleskat, bohužel to byla menšina. Přiště vyhrajeme.
0/0
18.4.2003 14:30

sešívka

Re: Re: Re: škoda
Díky, to je fair. Byli jste víc než důstojným soupeřem s vysokou kvalitou, klobouk dolů před všemi, kdo v PA hokej hrají i dělají.
0/0
18.4.2003 14:32

pardubický perníček

Re: Re: škoda
To víš,znáš ty poměry tady v republice,příští rok ale vyhrajem,nebo vyhraje Kladno?
0/0
18.4.2003 14:54

trax

Re: Re: škoda
Asi to bude tím, že na hokej nechodí jen FANDOVÉ, ale i "takyfandové", který přišli k lístkům jako slepej k houslím (různí VIP a podobný póvl). Sešívkám přeju aby i ve fotbale zvládli závěr ligy tak jako ten hokej - 7 bodů je prd!!!
0/0
18.4.2003 14:55

špejbl

Re: Re: Re: škoda
Cha,cha,cha tam má Spartička už jasnej titul
0/0
18.4.2003 16:04

verv

Re: Re: škoda
Zatleskal bych jakymukoliv hokejovymu tymu ale tohle......v pardubicich nikoho nepresvedcics ze slavia hraje hokej....vysmech hokeje
0/0
18.4.2003 19:22

Kláda

Re: škoda
Když jsou ty Pardubice tak dobré, proč taky neporazily Znojmo 4:0 jako Slavia Vsetín?Ale ty zápasy byly prima!!! Budu mít absˇak po hokeji!! Ještě, že je MS a jede tam tolik mijich "zlatejch" kluků Ze Slavie!!!
0/0
22.4.2003 20:22

HBA

Blahoprani Slavii, uznani Pardubicim,skvele finale
Je treba poprat vitezum a vyjadrit uznani porazenym. Rozhodl jediny gol, asi kdyby padl na druhou stranu, bylo by to pro Pardubice. Vzhledem k tomu, ze jsem Slavii nefandil, nebudu ji tady obdivovat, ale v poslednim zapase ji vyslo vsechno. Je to skoro nejtesnejsi mozny rozdil finale - sedmy zapas a jen jeden gol, ale zapis do historie je ucinen. Ted premyslim, kdo ze vsech akteru je schopen jeste jet na MS a myslim, ze groggy jsou vsichni a kdo tvrdi opak, je nejspis jen frajer.
Tesme se na MS a na pristi ronik Extraligy
0/0
18.4.2003 14:16

Alžběta

Pozdrav slávce
Tak Vám teda gratuluji k titulu.
0/0
18.4.2003 14:07

sešívka

Re: Pozdrav slávce
Tak teda dík...
0/0
18.4.2003 14:09

Martin

finale
 
Same tlachy. Slavie proste vyhrala a jak, na to se za mesic nebude nikdo ptat. S tou ubrecenosti Pardubic to zas nebude tak horke, to by neotocili z 1:3 na 3:3.  Pravdou ovsem je, ze pohar by se vyjimal lepe v Duhovce, nez v té stodole v Praze, kterou prvni vetsi vitr beztak svali. A navstevnost v Praze je taky kapitola sama pro sebe a takovy krasny hokej tam prej hrajou.
No nic, druzi sme tedy uz byli, tak mame vyhodu do priste, vime jake to je a zbyva teda ten titul. Presto, ze sem to prodychaval jeste rano, Slavistum ( nerad )
blahopreji a Pardubicim dekuji za super hokej.
Setreme si nervy na MS, tam je budem potrebovat.
Ahoj z Moravy
0/0
18.4.2003 14:04

trax

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
18.4.2003 14:01

KUBA

komentátoři opět zklamali
Musím s některýma zde uvedenýma příspěvkama souhlasit...úroveň komentátorů se začíná přibližovat kvalitě pana Poulíčka...nejen,že je zde naprostá absence nestranosti,ale dokonce i snaha o dramatičnost,kterou se snaží navázat na NAGANO apod...ikdyž musím říci,že mě potěšil pan Vichnar,který si udržel svůj "standart".Ale pan Záruba je asi za zenitem...měl jsem tu možnost se s ním setkat v létě na poháru ve florbale a musím podotknout,že tak arogantní člověk ,jakým je pan Záruba,se nevidí...Možná by si měl sednout zpátky na zadek a začít nad sebou přemýšlet.Ale jinak jim přeji mnoho úspěchů na MS...a samozřejmě nasí reprezentaci.Ahoj KUBA P.S.:Slavie Praha děkuji za titul a krásný,moderní hokej...
0/0
18.4.2003 13:59

Koulíček

Re: komentátoři opět zklamali
Co kecáš,bych chtěl vidět a slyšet tebe ty chytráku
0/0
18.4.2003 14:15

KUBA

Re: Re: komentátoři opět zklamali
Já za to nejsem placenej...a mimochodem kritika je součást této diskuze....
0/0
18.4.2003 14:36

Ďourek

Re: Re: Re: komentátoři opět zklamali
A oni nekřičeli: "Přepište dějiny!!!"? To je šlendrián!!!
0/0
18.4.2003 16:16

sešívka

úkol je splněn!
[: Skřítkové tesaři vylezte z mechu. :] [: Chopte se náčiní, postavte střechu. :] [: Skřítkové ze skal a skřítkové z lesa. :] [: Pila ať pracuje sekera tesá. :] Šuby duby dub, raz-dva-tři hej rup pidimužík pracuje. Šuby duby dub, raz-dva-tři hej rup pidimužík kutá. Šuby duby dub, jedli nebo dub všechno krásně pracuje. Šuby duby dub, raz-dva-tři hej rup nebozízek vrtá. Rec: Ať mistr šindelář koná své dílo, střechu nám pokryje, i kdyby lilo. Držte si klobouky, nasaďte helmy, mistr to provede způsobem střelným. [: Skřítkové zedníci zanechte spánku. :] [: Vezměte kladívko, lžíci a fanku. :] [: Písek se červená, vápno se bělá. :] [: Brána je zřícená, ať stojí celá. :] ÚKOL SPLNĚN, RYTÍŘI BRTNÍKU !!!
0/0
18.4.2003 13:50

pH

Re: úkol je splněn!
Sesivko, kdo ma tve perly porad vydrzet, ja myslel ze sem patri jen hrubost a urazky a ne vtip
0/0
18.4.2003 14:09

K.

-
Jo a Dudo ty blbecku bez do armady, to je pro takovy vypatlance jako ty to pravy misto.
0/0
18.4.2003 13:50

KUBA

Re: -
No myslim,ze Ti Duda byl dobrej kdyz daval s Pepou Berankem rozhodující goly na EURO hockey tour...a mozna by Ti armada prospela a nebo alespon me¨nsi konflikt s ni...
0/0
18.4.2003 14:01

mixer

hm...
no asi poslouchali toho pravýho trenera co asi méně klel....a co to slyším jaký zasloužený vítěz? možná výtěr.Tys nesledoval jak to bylo vyrovnaný,prostě měli víc štěstí
0/0
18.4.2003 13:49

K.

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
18.4.2003 13:48

Šumichrást

Re: :-)
0/0
18.4.2003 14:14

Cair

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
18.4.2003 14:39

mikél

sqělé
Dík za fantastický hokej hoši!!!Gratuluju a užijte si to"""
Podle mýho vyhrál lepší tým, který na slovo poslouchal svýho lepšího trenéra.
PCE vyhrajou třeba příští rok. Až jim v playoff nebude chybět to co nechybělo Slávce: to nejmaximálnější nasazení a koncentrace s vědomím že to je jen na nich...
PCE mi připadaly, jakože pořád na něco spoléhaly. A přitom, když jim opravdu teklo do bot, dokázali s vypětím, koncentrací a nasazením 5 a 6 mač vyhrát.
PCE: nejvyšší měřítka za finále snesou jen ti 3 mladí:Kolář, Průcha a Koukal - to jsou hvězdy, které klepou na dveře repre....
Slávie: všichni - opravdu tým.....
Byl tam ale jeden pán kterej tam odved obrovský kus práce ale nikdo si ho zatím moc neocenil: pan ANTOŠ....
...a dost trapní byli tentokrát komentátoři ČT, kterým se nedařilo skrýt své zaujetí proti Slávii.
0/0
18.4.2003 13:06

Jíra

Re: sqělé
Výkon komentátorů byl skutečně pod psa(nemyslím tím pana Vichnara).Tolik slovního balastu vlastních postřehů,názorů a jiných pindů,co dokázakli vyrobit za jeden zápas,to bylo až neskutečné.Jejich zamilovanost do některých slov-namátkově mě napadají "mladíci"co byli v každé druhé větě.Prostě blábolivý projev hodný moderátora nějakého soukromého "hlukového"rádia.Nestranosti by je,kromě jiného,měli také naučit
0/0
18.4.2003 13:28

Komentátor

Re: Re: sqělé
Hmmm koukám, že už si zapoměl blbečku jak nám to NOVA předvedla když komentují hokej jejich hvězdy. Spočítej si kolik za play off bylo zápasů. Asi by mlely bludy jiný kecálisti. Máš vypnout zvuk a dívat se :-)) Jó časy Gabo Zelenaye se asi nevrátí.
0/0
18.4.2003 13:44

kos

Re: sqělé
Moc souhlasím s postřehem, že komentátorům, a speciálně přestárlému svazáčkovi Vichnarovi se nedařilo zakrývat příchylnost k Pardubicím.
0/0
18.4.2003 13:30

David

Re: sqělé
Úplně s tebou souhlasim,hlavně mám stejný názor na Pardubický mladíky-ve hře dopředu jednoznačně nejlepší řada.Jsem Pardubičák-SLAVII nefandim,ani jako tým mi nejsou nijak sympatický,ale Antošovi to přeju-to je asi jediný opravdový slávista a taky Málek(Slavie by bez něj byla v pr.),tentokrát měl formu tak vám to vyšlo,ale přísťe???
0/0
18.4.2003 14:00

kos

k antihokeji
Jděte do háje s těmi názory o antihokeji. Za pár dnů bude MS a tam je ho vidět mnohem víc. Stačí, že Rusáci už z nás mají srandu, že nás poráží už několik let, protože si pleteme hokej s krasobruslením. To je prostě trend a Vy estéti na tom nic nezměníte. Ledaže by se změnily pravidla. Byl bych taky pro, protože i když jsem slávista, tak ten styl se mi taky moc nelíbí. Kdyby ale vyhrálo mužstvo, kterému fandíte vy, tak byste měli stejně obrovskou radost jako máme teď my. My Slávisti jsme si těch titulů za naše životy tolik neužili a že máme aspoň v hokeji mužstvo, které bojuje až na doraz, a že dokáže mít i štěstí, je něco jako zázrak, ve kterej jsme už ani nedoufali, že zažijem.
0/0
18.4.2003 13:04

Cair

Par slov... No trosku vic, ale doufam, ze objektivnich
Reakce na prispevek jirky z 11.14:
Vubec si nejsem jistej (a nechce se mi to hledat), ve kterym kraji meli "komousi" vetsi podporu ve volbach. Skoro bych vsadil spis na Pardubice, nez na Prahu. Takze me nenazyvej komousem. Dekuji.
Jinak... Viva la Slavia :o))))) Hral se krasnej hokej v jednom kazdem zapase finale, takhle krasnou a napinavou ligu (a hlavne playoff) nepamatuju, co hokej sleduju. Ve finale se utkali letos 2 nejlepsi tymy v republice, utkaly se taky 2 styly hokeje, 2 pojeti, Jedno krasne na pohled, typicky "ceske" v podani Pardubic, druhe defenzivni, spis skoro puvodne zamorske, v podani Slavie. Kazdy tym mel pro svuj styl vhodne typy hracu a tak hral kazdy svoje. Je pravda, ze Slavia nemohla hrat na krasu, protoze na to proste ty hrace nemela, tak vyuzila jinych jejich prednosti. Ale o tom je hokej. To spis Ruzicku slechti nez odsuzuje, ze dokaze najit prednosti hracu a najit pro svuj styl hrace s tou prednosti. Ano, jednou asi bude u narodaku. A v narodaku bude mit konstruktivnich hokejistu k dispozici prehrsel a ja si nemyslim, ze pak, s tou zakladnou, ze ktere bude moct vybirat, si vybere defenzivni tym. Tolik krasne hrajicich hracu proste v lize neni, zvlast, kdyz po tuctech odchazeji za Atlantik... Pak z neceho vybirej.
Sklanim se pred vykonem obou tymu, Slavie i Pardubic, tak krasnej hokej jsem uz dlouho nezazil a to ani na mezinarodni urovni, a osobne uznavam, ac jako slavista, ze o titulu rozhodla ta troska pomyslneho stesticka navic :o) Ale zaplatpanbuh za nej. Absolutorium a titul si zaslouzili oba finaliste, bohuzel ho muze mit jen jeden, ale pral sem ho sve milovane Slavii. A reakce UZASNEHO PARDUBICKEHO PUBLIKA? To stoji za pozastaveni... Irituje me totiz, kterak se samo vychvaluje malem na bozskou uroven, a pravdou je, ze se vychvaluje SAMO... Jenze co realita? Kdyby to bylo jen jednou. Kazde publikum bude skvele, kdyz jejich tym vyhraje. Kazde bude mit radost a tu radost da najevo. Ale kvalita publika se pozna podle toho, jak se bude chovat, kdyz jejich tym prohraje, nakolik je ferove, objektivni a sportovni, nakolik uznava hokej a nakolik vitezstvi. Jelikoz si toto publikum vydobylo sve jmeno v zakladni casti ligy, kdy Pardubky prakticky neprohravali, tak nemelo sanci predvest sve antisportovni sklony drive a zacalo byt do nebes vyzdvihovano. A souhlasim, ze zdrave jadro, ktere jezdi i na jine stadiony na vsechny zapasy, tech par desitek ci max stovek lidi, kolem kterych se fandovstvi v kazdem tymu toci celou sezonu, ne jen v zaveru, pokud nahodou tym neco pres sezonu dokaze, souhlasim, ze toto zdrave jadro JE SKVELE! Ale mam takovy pocit, ze v prubehu playoff neuneslo Pardubicke publikum JAKO CELEK sportovne a skvele  ANI JEDNU PORAZKU sveho tymu doma. A to ze az tak, ze z toho byly fyzicka zraneni nevinnych fandu soupere popripade zcela zbytecna haluzacka ostuda pri ceremonii jinak zakoncujici nadherny zazitek z finale. Kdyz nekdo NEUMI PROHRAVAT a NEUMI TU PROHRU UNEST ALESPON DUSTOJNE, NATOZ S GRACII, pak NEMUZE BYT POVAZOVAT ZA JEDNO Z NEJLEPSICH PUBLIK!!! At se na me fanousci Pardubic nezlobi, ale pres vsechny velkohuby reci zapadaji do naprosto sediveho prumeru, mozna dokonce spis podprumeru, co muzeme na nasich stadionech videt.
Cair (Kuba) (za svuj nazor se nestydim a za anonymitu internetu se schovavat nechci a rad se pod svuj nazor podepisu i pravym jmenem, narozdil od jinych)
0/0
18.4.2003 12:57

Pavel

Re: Par slov... No trosku vic, ale doufam, ze objektivnich
Tak tomuhle já říkám parádní příspěvek.Nezbývá nic jiného, než souhlasit. Pardubičtí fanoušci mě také moc zklamali, mohli mít trochu slušnosti a zatleskat oběma tymům za skvělé finále.Asi mají opravdu problémy s psychykou.
0/0
18.4.2003 13:12

Cair

Re: Re: Par slov... No trosku vic, ale doufam, ze objektivnich
Diky za uznani :o) Docela me mrzi, ze nepisu nekde recenze a ze se muj nazor (a nemyslim, ze jen muj) nemuze objevit nekde oficialneji, nez jen tady, zapadly mezi jine prispevky, z nichz dobra polovina postrada inteligenci i vkus. Hlavne proto, ze ti, co se vyjadrit muzou, jsou az zahadne PROPARDUBICTI a nevidel jsem jedinej oficialne prezentovanej opravdu objektivni nazor :o) Teda, no jo, jsem slavista, tak ne opravdu objektivni, ale spis min protislavistickej :o) Jinak k tomu jmenu, nevyjadril sem se tam jak sem chtel, nenapsal jsem tam cele sve jmeno, ale pokud by me nekdo "inteligentni" chtel napadat za muj nazor, tak sem to jmeno rad napisu, i s pravym emailem, abysme si to mohli vyrikat v soukromi :o) Konstruktivni diskuzi se nikdy nebranim :o)
 
Kuba
0/0
18.4.2003 13:18

john

Re: Par slov... No trosku vic, ale doufam, ze objektivnich
Je to tak !! Po 6. utkání v Edenu, když jsem šel zklamanej domu, jsem si říkal, že ty Pardubáci fandí fakt super a hlavně s neuvěřitelnou výdrží po celej zápas. Včerejší výstup pardubického publika při ceremoniálu po utkání mě proto hodně zklamal. Prostě je to tak jak píše Kuba Cair...
0/0
18.4.2003 13:53

Gabca

Re: Re: Par slov... No trosku vic, ale doufam, ze objektivnich
a videl jsi taky ty, kteri pak vysli ven se slzami v ocich?...myslim, ze to neni az tak o tom, ze by tu prohru neunesli, protoze tak jako fanousci slavistu, tak i pardubicti fanousci meli co zapijet...je to jen o zklamani...a musim rict, ze to je jedno z nejlepsich publik a to mi nikdo nevyvrati...byla jsem tam, videla, citila a pak taky brecela...ne proto, ze bych neunesla prohru, protoze vsichni ti, co tym byli a fandili Pardubicim vi, ze Pardubice vyhraly...nemaji pohar, ale vyhraly...  DIKY KLUCI!!!
0/0
18.4.2003 17:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze