Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na ruský úder odpověděl jen Richter

Poslední domácí příprava před světovým šampionátem ve Finsku se českým hokejistům výsledkově nevyvedla. V Českých Budějovicích prohráli s Ruskem 1:2, když rychle bruslící soupeř udeřil dvakrát už během úvodní patnáctiminutovky. V tvrdě hraném duelu, který pro dva české a tři ruské hokejisty skončil kvůli vyloučení předčasně, stačil už jen snížit aktivně hrající obránce Richter.Český tým tak nevyhrál už devátý duel se sbornou v řadě. Oba celky sehrají v úterý odvetu v Petrohradu.Utkání jsme sledovali on-line ZDEDále čtěte: Lener: polovinu mančaftu vezmeme z voleje x Šance nechyběly, přesná muška ano

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fantom

Nevim co se tady cilite,kdyz je to priprava.
0/0
22.4.2003 13:57

ÏSMAIL

Modry - kdyz si tolik pral reprezentovat, proc si parkrat v lete nezahral hokej u nas???
Ja se musim pozastavit hlavne nad bekem Modrym - to je hodne husty jak slabou uroven tenhle hrac ma - byl jsem na nej hrozne zvedavej (mimochodem rozhovor s nim mezi tretinami my vehnal slzy smichu do oci) a pak jsem se musel zamyslet nad tim, ze hraci ktery celej rok dostavaj na prdel za morem asi moc veci nepredvedou. Je to drsny v eurohockey tour se ukazalo, ze nasi ligovy hraci nestihaj bruslit, ted zas vidime zamorsky bombardaky jak si neumej prihrat - bude to hodne drsny mistrovstvi. Nerad taky pripominam ze pan Lener opomnel vyzkouset hodne hracu z finsky ligy + Josefa Marhu, navic kdyz schani velky hrace tak v nasi lize se solidne jevil Simicek, bohuzel nikdy bych si nemyslel ze to reknu, ale budeme bojovat o ctvrtfinale, a to je max
0/0
21.4.2003 16:30

Selfmademan

No teda...
No nevim nevim, zdalo se mi, ze oba dva tymy hrali jen tak na pul plynu, dlouhe sekundy se na lede (krome vylucovani, at zije slovensky rozhodci ) vubec nic nedelo, jeste tak ty bitky. Jak hraje Ilja Kovalcuk me vubec neprekvapilo, sledoval jsem ho cely rok.  Nas utok absolutne bezzuby, obrana - na beka formatu Modreho cekala nase repre od doby P. Svobody, Spacek Richter jako vzdy lepsi prumer jinak ubohost; strasne me rozesmalo tvrzeni "nejmenovaneho komentatora" ceske televize: "Podivejte se na Strakovo famozni zrychleni" - Straka udelal dva rychlejsi kroky a okamzite sel stridat. Tenhle tym zatim nema SRDCE, nikdo se "nerve" nadoraz, neni v nem jediny tahoun. Ale mozna je to proto, ze jsou to "jen" pripravne zapasy. Slavo, Slavo, chapu, ze podle tebe se nejlepsi hokej hraje v NHL, ale proc jsi z ni proboha vzal samy loosery???!?  Hudler sam v klidu strci do kapsy trojici Vasicek,Vrbata,Michalek - vzdyt zejmena Vasicek vubec nebrusli!!; z Broše s Vybornym a s Hlinkou mi bylo chvilema na bliti, ty by se snad vyhybali i puku, kdyby to slo, proboha, vzdyt ty na to nemaj, to radsi misto nich vem Lubinu, Janeckeho a P. Sykoru!!!  Velmi se m libila prace Mikesky s Kotrlou  - alespon SE NEBOJI do toho jit na plno a ze vsech sil, jeste bych vymenil Balastika za Dudu. Jak je vubec mozne, ze za cele utkani jsem mel pocit, ze beci strileli mnohokrat vice nez forwardi??? Porad se ale uklidnuju tim, ze to byla zatim jen priprava...
0/0
21.4.2003 16:08

Hukal

Re: No teda...
S tim Lubinou a Janeckym si delas kozy, ze ?
0/0
22.4.2003 7:07

Selfmademan

Re: Re: No teda...
No jasny!!!  Ale P. Sykoru bych vzal, Rusove jasne ukazali, jak moc duleziti jsou rychli a sikovni bruslari....
0/0
22.4.2003 19:47

Cynik

Re: No teda...
Co to pletes, vzdyt Modry byl snad nejhorsi na lede ty formate. Kolik hracu pres nej preslo.
0/0
22.4.2003 9:08

M. Placa

Jasna prohra!!!
Kluci, nebudte zas tak zklamani z prohry s Ruskem a z toho, ze jste si prakticky celej zapas neskrtli. Vzdyt jste hrali proti daleko lepsimu,silnejsimu, rychlejsimu tymu, na kterej proste nemate. Vidim to realne na ctvrtfinale-dal ani nahodou. RUSKO = jasny vítez!
0/0
21.4.2003 12:55

miro

Kdeze
Rusom dame predsa na prdel my.  
0/0
22.4.2003 18:56

prognostik

tvrdý pád na zem
Už to není to ,co bývalo,už nejsme nejlepší,spadli jsme tvrdě dolů.Ze skupiny postoupíme v pohodě ale ve čtvrtfinále vypadneme,hádejte s kým?s Ruskem
0/0
21.4.2003 10:43

HLEN

Re: tvrdý pád na zem
S Ruskem nemůžem vypadnout ve čtvrtfinále, když je budem mít ve stejný skupině, mysli.
0/0
23.4.2003 16:28

železný

Tragické
nechci předbíhat, ale s touto hrou budeme mít problém se udržet v A skupině. Je vidět velmi silný vliv antihokeje z NHL. Kde je náš hokej? To přebrali Slováci. Je předčasné soudit, ale měl jsem možnost vidět všechna přípravná utkání, ale není vidět herní pokrok. Namítnete, pokaždé je silně obměněná sestava, ALE...stabilně skvělé výkony podává jen Trvaj, ale ten se do repre nedostane, TAKŽE...
0/0
21.4.2003 10:40

Valer

No holt...
No holt, už to nie je to Česko aké bývalo. Pokefovali ste to v príprave so Slovenskom, Rusmi,(okrem iného to po..aj Vaša "18" na MS!) skrátka sa Vám to nejak sype. Dúfam, že sa už pomaly preberáte zo sna. No ale dúfam že v tom FIN nevyhoríte úplne, lebo česká vychcanosť+ šťastie= nejaká madaila. No ale v tej príprave, no to bola hrúza, "bída s nouzí". Dúfam že aspoň my pôjdeme ďalej...
0/0
21.4.2003 2:44

Mara

Re: No holt...
Tak se prober.Coboli jednou vyhrali MS a na sto roku je zase konec.Nepomuze ani Bondra,protoze to prave projeli a leti domu.
0/0
21.4.2003 2:53

Vlastenec

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.4.2003 10:34

Kitty

Re: Re: No holt...
ach jo... takovy bych exportoval v konzervach lidozroutum.....
0/0
21.4.2003 12:47

Jozef

Re: Re: Re: No holt...
Nechápem načo naňho reagujete. V každej krajine sa nájde zopár obmedzencov, ktorý si liečia komplexy urážaním a vysmievaním iných. Ja sa o búdúcnosť českého hokeja neobávam. Hovorí sa, že po hodoch nastáva bolenie brucha. Boli ste 4x majstri, nemohli ste očakávať, že to bude trvať večne. Trochu otrasiete a o pár rokov nám opäť predvediete sériu. A čo sa týka histórie. Rakúsko Uhorsko sa nerozpadlo vplyvom Česka, ale udalostí prvej svetovej vojny. Tak fandite hokeju a kašlite na provokatérov.
0/0
21.4.2003 13:55

Boby

Re: Re: Re: Re: No holt...
Proc nadavat tomu Slovakovi, vzdyt ma pravdu. Opravdu nam rapidne ujizdi vlak, ale stejne tak ujizdi treba i Svedum ti jsou na tom podle me jeste hur. Jinak je jasny kazde desetileti, jsme meli nejakou zlatou generaci ta nejuspesnejsi ted konci a je treba divat se dopredu. Ja bych radeji budoval tym pro MS 2004 v Praze a daval predevsim prednost hracum z Ceska, z NHL maximalne 1 petka a to jeste z hracu kteri neco opravdu umi. Pro me neni kriterium ze kdyz hraje NHL tak ze je dobrej. Slovaci udelali velky krok nahoru je to logicke hokej je u nich sport c1. V ostatnich sportech nic moc krome kanoistiky. To zase u nas je vyhoda v tom ze kdyz me nastvou hokejsti tak me potesi fotbalisti nebo atleti, tenisti atd.   
0/0
21.4.2003 17:16

Truhlik

Re: Re: Re: Re: Re: No holt...
Nase tenisktky a basketbalistky su nic?
0/0
22.4.2003 12:05

miro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No holt...
Jeden tym nieco hral( Ruza), ci bude aj nadalej, to nikto nevie. No a tenistka je len jedna (-: To uz mozes rovno spomenut aj Moravcovu.
Zrejme prispevok hore bol mysleny trochu inak. V Cesku je omnoho vacsia podpora sportu ako u nas. My mozno sem tam mame spickoveho sportovca, ale za nim spravidla priepast. Radsej mat siroku zakladnu ako maju zapadny susedia. To aj uspechy sa potom dostavuju pravidelne, nemusime spoliehat na jedneho( dvoch) sportovcov.
0/0
22.4.2003 19:03

guru

Re: Re: Re: Re: Re: No holt...
Taky mám obavy z toho, že liga postupně degraduje a více se fauluje a těsně brání než hraje. Myslím, že by na svazu měli být metodici, kteří by sledovali všechny moderní trendy a snažili se je vnášet do mládežnického hokeje. Na druhé straně možná jde pouze o pokles úrovně daný odchody nejlepších hráčů do ciziny. Takže nároďák by se mohl skládat z krajánků na trvalé solidní úrovni.
0/0
22.4.2003 16:09

guru

Re: No holt...
Nevím jak kdo, ale já se ze snu určitě neprobírám, protože nejsem takový blázen, abych si myslel, že budeme už pořád všechno vyhrávat. Naopak, při vyrovnanosti první "7" (hádej, koho do ní počítám ) jsem vždy věděl, že ke všem vítězstvím bylo nutné mít také trochu štěstíčka a svalnaté řeči typu "jsme nejlepší" jsem bral s rezervou. Jinak souhlas, v přípravě to je bída, vždyť jsme prohráli i se Slovenskem ! (to byl vtip, Slovensko má opravdu silný tým, ale pozor na tradiční českou vyčuranost : nahodíme si to od mantinelu o Lašáka a jedete domů )
0/0
22.4.2003 16:03

Oiler

Lajna
Balaštík - Mikeska - Kotrla  fakt výborný výkon. Kvalitní checking line. 
0/0
21.4.2003 0:12

Mara

Jeste je cas
Soudit budeme az po MS.Dejte Lenerovi sanci a pokud ji projede tak prijde Hadamczik a co bude potom.Ja verim ze to prijde v Canadskem duchu az na MS co zapas to lepsi souhra,ale aby to nebylo az v roce 2006.
0/0
20.4.2003 23:51

Jenda Benda

Tvrďáci
Lener mluvil o tvrdší hře. A co třeba lajna Duda - Mikeska - Sup. To by mohla být docela sranda, ne?
0/0
20.4.2003 23:11

Zvláštní agent FBI Dale Cooper

Re: Tvrďáci
TAk taková lajna by se mi docela dost líbila! :)  Já bych Radkovi Dudovi šanci dal...
0/0
20.4.2003 23:27

zip

Re: Re: Tvrďáci
souhlas ma to neco do sebe
0/0
20.4.2003 23:52

Tomáš

Re: Re: Re: Tvrďáci
Souhlas. Ve finále extraligy jsem sice fandil Pardubkám, ale teď by měl jít nějakej klubismus pryč a "obranná lajna" Duda-Mikeš-Sup by nám hodně pomohla, takže doufám, že nás Sláva vyslyší:-)))) Tyhle kluci by si to opravdu za celou sezónu zasloužili - nic proti klukům z NHL, ale ty co jsou tady - tak letos prohráli co mohli a žádná výrazná hvězda tam není.
0/0
21.4.2003 11:00

BB

Čechy
Berme to z tý lepší stránky že jsme hráli s Rusákama vždyť to je jeden z největších favoritů na titul!A prohráli jsme jen o gól...Do obrany ještě někdo příjde ta bude ok,golmani taky a útoky dáme dohromady taky...Straka-Výborný-Hudler-Kotrla-Mikeska-Marek-Vašíček-Hlaváč-Duda-Broš-Hlinka-Vrbata..a už máme 4útoky a ještě nějaký týpci se najdou!
0/0
20.4.2003 22:51

garfield

Český hokej?
Kam se poděla klasická česká hra? Dneska se na to teda nedalo dívat, vytratila se chytrá přihrávka, kombinace se povedly za celej zápas asi tři, o hře 1 na 1 ani nemluvě. Jen samý nahazování, jako kanadský paka. S rusákama jsme drželi krok jen při vlastních přesilovkách . Vokoun v úterý dokáže, že chytat umí. Obrana Modrý, Špaček, Richter, Kadlec, Hejda, Kuba (Malík), Martínek, Trnka bude taky v pohodě. Bota nás tlačí spíš v útoku, tam to vypadá, že už nikdo nepřijede. Ledaže by to ještě Wash. otočil, tak by Prospal určitě rád přijel, to je správnej srdcař!
0/0
20.4.2003 22:23

Kitty

Re: Český hokej?
Uz je hotovo, Prospal neprijede... tak leda Jags anebo Lanyz... presne, jak jsem cekal... ale kdyby naahodou vypadlo STL, bodl by Cajanek, to je pravy srdcar a neuhne v zadnym souboji, i kdyz na to nema zrovna figuru:)
0/0
21.4.2003 2:10

lou

Tak z voleje :))
vite, jak to bude?? Lener si napise evropsky hokejisty na listecky a vylosuje ucastniky, jak on rika "z voleje"
0/0
20.4.2003 21:56

nevěřící:-)

hm hm
nechci být skeptik,ale doufám,že naši aspoň ze skupiny postoupí...zatím to vypadá spíš naopak,no a s Finskem jsem přesvědčen,že remíza bude na mistrovství úspěch....
0/0
20.4.2003 21:47

MIKKHAIL

Re: hm hm
Počkej, a z jaký myslíš? :-))) Nepostoupit ze skupiny F by byla ostuda na entou, ale vypadnout už ve skupině D, to by spíš byla ohromná prdel...
0/0
20.4.2003 22:19

Pavel

Trenerů je zase hodně
Viděl jsem pouze poslední třetinu a naši hráli dobře. Nikdo z nás do toho nevidíme, tak nelamme hůl. Očekávám minimálně postup,do semifinále MS. A to už je úspěch. Je to strašně
vyrovnané!!!!!
 
 
0/0
20.4.2003 21:46

berry

Re: Trenerů je zase hodně
a prave proto takhle mluvis ... kdybys totiz videl tu prvni, kde to bylo jak kdyz hraje Kromeriz se Slavii, tak bys mluvil jinak ... Rusaci si tam hrali v nasem obrannym pasmu bago a nejhorsi na tom je, ze se pohybovali sneci rychlosti, ale nasi nebyli naprosto schopny je obrat o puk .. jako napr.Kovalcuka .. lidi, takovyhle hokejisti, to je nadhera sledovat ...
0/0
20.4.2003 21:54

Kuba z Vítkovic

Trvaj na MS
Trvaj na MS,MS a golmani- Trvaj, Svoboda, Málek
0/0
20.4.2003 21:44

Jolante

Re: Trvaj na MS
trvaj dneska chytal dobre.
Takze jédnicka Briza, dvojka az trojka Malek  a Tvaj. Hlaavne ne Vokouna, ten pusti gol , ktery streli moje babicka! At si on zari v Americe, tady  by se mela nechat sance klukum, kteri se prokazali  behem celeho roku.
0/0
20.4.2003 21:51

Prasák

Re: Re: Trvaj na MS
a co asi dělal Vokoun celej rok, ty pako, ten asi chytá teprve 14 dní né? Jo, a gratuluju ti k tvojí babičce, bere asi v NHL docela dobrý prachy. Kuř buřt.
0/0
20.4.2003 22:12

Jenda Benda

Re: Re: Trvaj na MS
S Trvajem souhlas. Nominace brankářů dle pořadí: Málek, Vokoun, Trvaj
0/0
20.4.2003 23:13

slim

vlak
podle mně to vypadá že nám pomal ujíždí vlak.Kež bych se mílil
0/0
20.4.2003 21:23

K-Stein

Re: vlak
Zkus si zopakovat vyjmenovany slova ... Zacni tema po M.....:)
0/0
21.4.2003 20:40

jirka

neni to tak hrozny
ja bych to tak tragicky zase nevidel. Mam pocit, ze se kazdy mistrovstvi rozjizdime trochu pomaleji a pripravnych zapasech nemluve. To je nase typicka vlastnost delat nad muzstvem kriz jeste nez se zacne....pockejme a uvidime!
0/0
20.4.2003 21:15

Kitty

Re: neni to tak hrozny
uz zase typicke vlastnosti?:)) ale no tak... prece kazdy vidi, kde to skripe, tak nema cenu to okecavat a je lepsi si to priznat:-) Nikdo kriz nedela, ale je jasny, ze s timhle hokejem na MS diru do sveta neudelame, bude to chtit daleko vic umeni i nasazeni...
0/0
20.4.2003 21:35

zip

Uz není cas
 Myslim ze pan Lener nema absloutne zadnou koncepci a dost tape.Muzstvo pusobilo dost nesourode, mel jsem za to ze na Eurohockey tour, posklada a necha sehrat aspon dve petky ktere nastoupi na mistrostvi sveta, ale vypada to ze to tak neni. Chapu ze nektery hraci se zrani a podobne a situace se tak komplikuje, ale porad je mozne udelat nejaky rozumny zasah do techto petek. Proste na experimentovani neni uz moc casu, proto doufam ze pristi rok povede narodak nekdo rozumny, treneru mame dost, ktery dosahli spoustu klubovych uspechu na rozdil od Lenera. Tak Slavo doufam ze na mistrostvi sveta vyvratis ma slova, a vyhrajete a ja te budu pak oslavovat jako nejlepsiho
0/0
20.4.2003 20:57

figo

duda
Fandil jsem ve finálé PARDUBICÍM  ale když nehraje      DUDA tak fakt na lede je nuda.Hokej z naší strany nic moc.
0/0
20.4.2003 20:34

figo

rozhodci
ten blbec zku.....zapas  nevim proč v připravě vylučuje      do konce zápasu . Zas tak hrozný to nebylo   aby je poslal do sprchy.
0/0
20.4.2003 20:28

Australan

Re: rozhodci
uporoznujem vas ze platia nove pravidla. Akykolvek trest 5minut je automaticky doplneny trestom DKZ.
Neviem co sa sice dialo na lade, rozhodcu sa nezastavam, ale plati automaticky 5+DKZ
0/0
21.4.2003 4:44

berry

Jina liga
Nechci si ani domyslet, kolik kousku bysme dostali, kdyby hrali takovi typci jako Suglobov nebo Kovalcuk naplno ... v prvni tretine to bylo vice nez evidentni .. jezdili na pul plynu a po technicky strance .. na ty nase se vazne neda koukat .. to byla uplne jina liga .. JINA LIGA. doufam, ze se s nima na mistrovstvi potkame, dostanem tam totiz peknej vyhul. Pokud ovsem postoupime ze zakladni skupiny pres Slovince    
0/0
20.4.2003 20:23

fotbalgirl

asi si výhry nechávají na ms
tak opravdu nevím co tam předváděl ten zku---nej slovenskej rozhodčí!!!  
0/0
20.4.2003 20:16

cemba

TRNKA GO HOME !!!!!
                              
0/0
20.4.2003 20:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze