Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obránce se zlobí, že nejede do Finska

Není člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Tohle přísloví platí i na trenéra slovenského hokejové reprezentace Františka Hossu, který nepozval do národního týmu pro mistrovství světa obránce Ľubomíra Sekeráše z Minnesoty. Toho se to podle slovenského listu Pravda hodně dotklo. "Byli jsme dohodnuti, že na šampionát pojedu. Celý rok jsme byli v kontaktu. Byl pro mě šok, když jsem se dověděl, že mě nepotřebují. Těšil jsem se a připravoval. To, co mi udělali, beru jako urážku," řekl mistr světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

piotr

kto to napisal?!!!
Dost pochybujem o jeho znalostiach slovenskeho hokeja. Sekeras nie je majstrom sveta(!!!) a ako sa moze hnevat ze ho nepozvali do teamu ked este stale hra v playoff? tomu fakt nerozumiem.Ten expert co to pisal by mohol napisat aj nejake rozumne vysvetlenie. Vopred mu dakujem.
0/0
24.4.2003 19:19

Jano

Dobre rozhodnutie
myslim ze sa bez urazeneho Pana Velkomozneho Sekerasa a jeho kiksov zaobideme.Casto zabudal ze nie je utocnik ale obranca a obrancovia sa zvyknu vcas vracat a pripadne aj branit.
0/0
24.4.2003 18:20

Fasel - som najlepsi

Omyl!
Postupili sice! Ale ako uz bolo spomenute, bolo mu to oznamena za stavu 3:1 na zapasy pre Colorado.... to je rozdiel.
0/0
24.4.2003 16:57

Mesir

tento clanek je tak trochu o nicem
Tak tenhle clanek je uplne z cesty, to snad musel dat dohromady nejaky uplne zmateny pako, snad to po sobe ani necetl. Tomu ze by neco takovyho vypustil Sekeras se me nechce verit, vzdyt postoupili dal, pokud se nepletu.
0/0
24.4.2003 16:10

Lampas

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
24.4.2003 16:08

Bilbo

Len mala oprava.......
.......Seko v Goteborgu nebol, takze majstrom sveta nie je.............
0/0
24.4.2003 16:00

Bungee

SLOW DOWN LUBO
Kouc Hossa senior spravil chybu ze v mediach povedal dovody nenominacie , to sa nerobi a nie je to citlive a nie je to ani velmi profesionalne. Mal ti zavolat telefonom a citlivo vysvetlit svoje dovody a byt trochu lidrom . Nie je to spravna cesta ale stalo sa.  Ale nebudem sa ked som Sekeras urazat a vytvarat urazene skupinky stazovatelov sa a rozbijat tym a zavriet si v buducnosti . Toto spravili Cesi (uz po druhom titule a po olympiade sa vytvorilo az sedem osem skupiniek co sa navzajom ohovaraju a preto je aj tolko omluveniek zde sa im nechce reprezentovat lebo jedni hovoria ze Lener je dement, ini ze bez Jardu Jagra to nema zmysel, treti neznasaju skupinu  v ktorej je Straka a ini sa zase neznasaju s Bonkom, s Reichelom, bratia Kaberle su zase urazeni kvoli niekomu inemu atak dalej atak dalej.   Ide sa dalej hokej je riskantny byznys. Live up to that. Bud chlap, my s tebou LUBO ratame... Vzmuz sa.
0/0
24.4.2003 15:54

Jarda Pouzaru

Re: SLOW DOWN LUBO
Povez mi, jakou to ma pro Sekerase uzitnou hodnotu, kdyz s nim pocita maly slovensky trus jako jsi ty?
0/0
24.4.2003 17:07

jurko

Re: Re: SLOW DOWN LUBO
Dalsi inteligent - a jeste k tomu tuplovanej - este k tomu vsetkemu si sa pomysli, ked si pisal svoje meno - malo to byt: Jarad Po Urazu :-)))
0/0
24.4.2003 20:17

Jarda Pouzaru

Re: Re: Re: SLOW DOWN LUBO
aaa, rekace potrefene cobolske husy na sebe nenechala dlouho cekat :-)))) Klid hosi...
0/0
24.4.2003 21:14

Bilbo

Seko, sme s tebou..........
........myslim si ze Hossa trepol nieco co ani nechcel terepnut a teraz ho to urcite dost mrzi......ste v druhom kole, takze teraz treba ist za Sc a toto pustit z hlavy.....v repre ta fanuskovia chcu a to je hlavne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
24.4.2003 15:45

KON

perfektni clanek
Tak ted jsem uplne mimo, vzdyt hrajou druhe kolo. Kdo to psal??? Ten musel bejt zhulenej.
0/0
24.4.2003 15:40

jurko

Re: perfektni clanek
Ty si asi prisulozeny - jemu to povedali vtedy, ked Wild prehravali 1:3 na zapasy, ked uz si vsetci mysleli, ze nemaju sancu ...
0/0
24.4.2003 20:14

Roman

a namiesto koho chce ist?
Lubko moj? pozeral som sa na teba v telke a nemohol som si nevsimnut tvoju pritomnost na lade pri obdrzanych goloch Minnesoty. no hlavne miesto koho by si chcel ist? Visnovsky, Majesky, Suchy, Linter - lepsi a predovsetkym prospesnejsi ako ty. Malec - buducnost a perspektiva, hlavne je vsak vacsi a silnejsi. Svehla? dufam ze zartujes ked by si ho chcel vytlacit. a zostava iba Strbak - ale ten je fakt dobry. a aspon jedneho z europy by sme si zobrat mali. Lubko - tvojou prednostou je rozohravka a strela, nato vsak mame Visnu, Roba a Citrona. na defenzivu Majeskeho so Suchym. Malec a Strbak su univerzali. Teda kam do prdelky s tebou?
0/0
24.4.2003 15:25

Bilbo

Re: a namiesto koho chce ist?
shut up asshole, pls..........
0/0
24.4.2003 16:02

jolik

Co to je zase za blbost? On chce hrat Stanley Cup i na mistrovstvi? A i kdyby tak ten clanek ce uplne o nicem.
0/0
24.4.2003 15:18

HECT

co je?
sak minnesota hraje stanley-cup, tak vo co go????
0/0
24.4.2003 15:04

m

Re: co je?
bolo mu to povedane v case, ked uz minesota prehravala 3:1 na zapasy :-) odovodnenie bolo teda dost divne, nieco ako: "tato sezona mu moc nevysla, vacsinou nehraval, az v zavere sezony sa dostal do zakladu". - podla mna, ked sa v zavere dostal do zakladu, tak uz sa asi trochu vypracoval, ale aj tak by asi velkou posilou nebol, zase to ostava vsetko na utocnikoch, ti su zase super. a ak obrancovia nevyrobia zbytocne vela chyb, mozeto slovensko dotiahnut zas pekne vysoko
0/0