Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Češi rozstříleli Rakousko za 67 vteřin

(Od zvlášního zpravodaje iDNES) Minuta a sedm vteřin v úvodu druhé třetiny stačila českým hokejistům k tomu, aby lehce přehráli Rakousko. Nejdřív v čase 22:13 dostal v přesilovce pět na tři s pomocí teče obránce puk do sítě Straka, v následné hře proti čtyřem se trefil Vrbata a v čase 23:20 soupeře definitivně dorazil opět Vrbata. Do té doby houževnatí Rakušané se sesypali a odevzdaný brankář Prohaska se jen ohlédl za střelou Straky a Špačka. Díky skvělé druhé třetině bylo utkání jasnou záležitostí a navíc tým vyladil formu na středeční zápas s prvním těžkým soupeřem, Finskem.Dále čtěte: Vrbata: Češi moc kombinují, já radši střílímObránce Kruliše Rakušané zklamali

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JH--

Deník Sport ukazuje genitálie fotbalistů!!!
Deník Sport ukazuje genitálie fotbalistů!!!
0/0
29.4.2003 20:01

Kebab Zovce

Pomóc!
To bude zítra pěknej hojek. Jsem zrovna v zahraničí. Na eurosportu se na to vykašlou. Já to proste neuvidím!!!  Aspoň mne politujte!!!
0/0
29.4.2003 15:50

Víťa

Finsko
Na www.hokej.cz už je článek o zítřejší sestavě. Vypadá to rozumě
0/0
29.4.2003 15:09

vykuk

Re: Finsko
na stránce hokej.idnes.cz je o hokeji na MS článků víc... i se sestavama :-)
0/0
29.4.2003 15:55

Martin HSJ

Skok
Největší katastrofou je, že v další fázi budeme hrát se Slovenskem, Německem a Ukrajinou. Což je pěkně v prdeli. Klidně se tedy může stát, že poslední zápas v 8finálové skupině sehrajeme s Ukrajinou a pak v klíčovém zápase narazíme třeba na Rusko nebo Švédsko. To jsem zvědavej jestli pak takový skok naši zvládnou?
0/0
29.4.2003 14:47

loketní chránič

Re: Skok
Skok neskok, to máš úplně jedno. To čtvrtfinále je stejně tak specifický zápas, že je úplně jedno, jak si vedeš do té doby. Podívej se vloni. Až do čtvrtfinále jsme hráli jako z partesu, neztratili ani bod, v posledním zápase ve skupině porazili po krásném výkonu Kanadu, takže by si jeden řekl, že budeme rozehraní par excelence a pak přišel zápas s Rusy a náš odjezd domů. Vymalováno. Takže si až do onoho čtvrtfinále nemá vůbec cenu dělat z něčeho hlavu. A pak také nemusí platit, že kdo půjde z prvního místa, ten má největší výhodu. Viz onen již jednou zmiňovaný loňský šampionát, kde bylo naše první místo spíše za trest.
0/0
29.4.2003 14:59

Jirka

Re: Skok
Pokud je vsechy porazime a skoncime ve skupine nejhuř druhý tak na Rusy ani Svedy nenahazime!
0/0
29.4.2003 20:08

Ťuhýk

Re: Re: Skok
Když jsi to psal, tak už vedla Kanada nad Švédskem 2 : 0 ...
0/0
30.4.2003 7:58

Katka

Neví náhodou někdo...
Vzhledem k tomu, že zítřejší zápas jde v dost nevhodnou dobu (od 15 hod.), neví náhodou někdo, jestli je možný zápas sledovat live na internetu? Nemám na mysli on-line reportáž.
0/0
29.4.2003 14:44

pharrell

Re: Neví náhodou někdo...
Taky po tom patram, ale bez uspechu. Dost me to stve, ze to nemuzu sledovat. Jestli nekdo vite nejakej sikovnej odkaz, byl bych za to vdecny a nejsem urcite sam...
0/0
29.4.2003 15:03

world

Re: Re: Neví náhodou někdo...
Na CRO by to meli vysilat, ale jen po zvukove strance, to je jasny. A PROSIM, zda-li by se nenasel nekdo, kdo NAJDE NEJAKEJ PRIMEJ PRENOS NA NETU CI NECO PODOBNYHO, aby mi to zaslal na mejl....moooc dik, SME CESI , SNAD BUDEME MISTRI
0/0
29.4.2003 15:20

Katka

Re: Re: Re: Neví náhodou někdo...
Mám pocit, že Radiožurnál bude vysílat pouze třetí třetinu. Celý budou vysílat tak maximálně finále. I když bych se ráda mýlila.
0/0
29.4.2003 15:24

visitor

Re: Neví náhodou někdo...
Těžko ti někdo pustí obraz live po netu (práva)...spíš to budeš muset vydržet u té on-line reportáže. Bohužel.
0/0
29.4.2003 16:04

Petr

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
29.4.2003 14:32

tolstolobik

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
29.4.2003 14:36

Petr

Re: Re: -
Nas Finsko  proveri a budeme vedet jak na tom doopravdy jsme, zejmena obranu a brankare je potreba dostat pod tlak. V tom mame vyhodu proti Slovensku, Nemci rozhodne nejsou takova proverka.
Jinak za  nazorem na brankare a obranu Slovenska si stojim.
0/0
29.4.2003 14:42

tolstolobik

Re: Re: Re: -
Obrana byla vždycky slovenská slabina. Ad prověrky - ale i náš zápas s Finskem se počítá...!
0/0
29.4.2003 14:44

José

Hokejovi experti
Č eský tým je jedním ze šesti favoritů na titul, shodují se Vůjtek a Augusta - (25.04.03)
To je moudro tydne, to je hodne troufala veta. Myslim, ze ve Finsku, Svedsku, Rusku, Kanade a na Slovensku si troufnou napsat neco podobneho. Chci byt expertem na hokej.
0/0
29.4.2003 14:02

8-0

ofic. stranky MS
jaka je adresa na oficialni stranky MS(v hokeji,ze :)
Dik
0/0
29.4.2003 13:36

visitor

Re: ofic. stranky MS
www.ihwc.net ...
0/0
29.4.2003 13:56

honza

Zlepšený výkon???
Vysoké nasazení našich hráčů mělo svůj důvod.Šlo totiž o skore! Fini to zvládli lépe a stačí jim uhrát s náma plichtu na prvenství ve skupině a tím i mírnou výhodu(teoretickou)v dalším programu. Naši honbu za goly po 2. tř.celkem rozumně vzdaly.
0/0
29.4.2003 12:56

Mellwin

Re: Zlepšený výkon???
Nesouhlasím s tebou, výhodnej los, ani skóre nerozhodujou, prakticky už teď je jasný, že pokud převedeme standartní výkon tak jdeme do čtvrtfinále a právě to rozhodne.Američani minulej rok na olympiádě polde mého názoru předváděli nejlepší hokej, zatímco kanad hráal přápravu bez nasazení, oni věděli že ten zlom je ještě hoooodně daleko. A tak to bude i teď žádný výhody z uplynulých zápasů nevychází, dovolím si tvrdit, že i ten zítřejší zápas, je z řady přípravných. Rozhodne čtvrt finále jenom tenhle zápas se počítá.
0/0
29.4.2003 13:04

honza

Re: Re: Zlepšený výkon???
Je ale rozdíl hrát čtvrtfinále proti Švícarsku nebo Kanadě.A o to tady teď hrajeme.Každý postupný krok,který ulehčí cestu do bojů o medajle je dobrý.
0/0
29.4.2003 13:18

bali

Re: Re: Re: Zlepšený výkon???
No jo ale je lepší chytit se třeba na Kanadě. A Švýcarsko je s trvdym
0/0
29.4.2003 13:59

pharrell

Re: Zlepšený výkon???
Nemuzu souhlasit s tvym nazorem. Tam totiz i trochu zalezi, jestli ted Rakousko porazi Slovince a my remizujem s Finskem, tak do te dalsi skupiny pujdeme zvyhodneni my a ne Finove, protoze Rakusakum sme dali 8:1, Finove jen 5:1. Ale skore nebude rozhodujici. Kdyz ted porazime Finy a pak jeste Slovaky, tak je semifinale tutovka, protoze ve ctvrtfinale nas bude cekat nejakej provincni tym a ne Rusko, Svedsko nebo Kanada, ale to je vsechno ve hvezdach...
0/0
29.4.2003 13:15

cezzare

Re: Re: Zlepšený výkon???
..suhlasim s pharrellom,predpokladam, ze podobne premyslaju aj treneri Slovenska a Finska...bude to boj...
0/0
29.4.2003 14:09

tolstolobik

Re: Re: Zlepšený výkon???
Jenom aby - Švédové i Kanada jsou klidně schopní se Švýcarskem prohrát a Rusové jsou známí svojí labilitou. Rozhodně Švajc nepodceňujme: viz jejich výsledky v mládežnických kategoriích! 
0/0
29.4.2003 14:53

pharrell

Re: Re: Re: Zlepšený výkon???
Porad jeste jejich uspechy v mladeznickym hokeji neznamenaji, ze by mohli byt na tomto turnaji srovnatelnym souperem jako je Svedsko nebo i ta Kanada je letos naslapla. Mam rozhodne vetsi strach z tech dvou nez ze Svycaru.
0/0
29.4.2003 15:07

tolstolobik

Re: Re: Re: Re: Zlepšený výkon???
Ale nad prohrou s Ruskem nebo Kanadou každý mávne rukou, kdežto vypadnout s Helvéty - podívejme se letos na Ameriku... Holt světový hokej se nám vyrovnává, i když zdaleka ještě ne tak, aby polovička zápasů na MS nebyla k nedívání... 
0/0
29.4.2003 15:20

0/0
29.4.2003 12:39

kaktus

Vše se ukáže ve čtvrtfinále!!!! btw.pokud Slováci nevyhrajou skupinu pro playoff,čeká je Kanada,Švédsko nebo Rusko,a pak se ukáže jak je to s gólmanama.....
0/0
29.4.2003 12:05

visitor

hymna
Mam pocit, ze je neco v neporadku...Kdyz zacnou hrat hymnu, tak kamera jede po lede a najednou to zacne problikavat a objevi se titulek a pak prepojej na nase "studio po zapase" a jeste hrajou hymny a uz si tam stoupa Hostak a vcera nejakej moula (asi finskej technik). A z hymny neni nic...Kde je problem? (V TV asi ne-videl jsem tri zapasy-kazdy na ruznem miste). Technika? Asi jo. Mimochodem-po prvnim zapase nam hrali hymnu nejakou utahanou, nezdalo se vam? Vcera uz to bylo mnohem lepsi.
0/0
29.4.2003 12:00

Zbynek

Re: hymna
Taky jsem pri hymne malem usnul ( v sobotu ) ,v pondeli to bylo lepsi az na ten obraz
0/0
29.4.2003 12:21

Juraj

Re: Re: hymna
...nic si z toho nerob, nam pri hymne stale hraju len prvu slohu aj ked oficialne verzia su slohy 2. ALe dufam, ze po finale si vypocujeme kompletnu verziu s 2-mi slohami tak ako to ma byt... :-)
0/0
29.4.2003 18:14

Heineken

Pro Zorze a Tima
Panove Vase komentare smerem k Dudovi jsou dost prizemni a primitivni. Nerozlisujete podstatu veci reprezentace a extraligy a jste zastanci velmi hloupeho a ceskeho pristupu k veci. Duda je dobrej hokejista a v repre ma sve misto a musi se mu dat sance k tomu aby se ukazal jako hokejista ale taky jako uvazujici clovek a to se mu v dresu repre zatim dari a muze z nej vyrust osobnost hokejista. Michate hodne veci do sebe a melete s prominutim kraviny. Vase slinty urazi jeho talent ktery bezesporu ma a vy umite jen mlatit do klavesnice nesmylsy z tech svejch sedlackej rip.
0/0
29.4.2003 11:37

felix

Re: Pro Zorze a Tima
Děkuji za příspěvek, jsem rád, že takto nesmýšlím jenom já.
0/0
29.4.2003 14:21

Andrew

systém na hovno
degraduje hokej, nejdřív porazit bangladéš a horní voltu 15:0 potom ve 1/4 finále prohrát 0:1 s rusákama a můžem se zase rok připravovat a kecat, že kdyby pepa jo a vašek ne a lojza rači taky né. vždy´t je to fraška.porovnejte to se sporty jako je basket, házená, voleybal tenis. Hokej je exotickým sportem na úrovni kritetu či curlingu, ale nám cpou do hlav 100 zápásů ročně. Fuck it all.
0/0
29.4.2003 11:18

System of the down

Re: systém na hovno
Sem tě nějak nepochopil. Hokej není exotickym sportom protože ho sledujou miliony lidí. to že ho pořádně umí v podstatě jenom 6 států na světě na tom nic nemění. A s těch tvej vyjmenovanejch sportů sou všecky neuvěřitelně nudný.
0/0
29.4.2003 11:32

Lampas

Re: Re: systém na hovno
7 statu hraje hokej - cte to tu dost Slovaku, tak aby si to nevylozili spatne
0/0
29.4.2003 11:41

king_of_snake

Re: Re: systém na hovno
Jen tak na okraj: zkus najít na stránkách nejznámějších sportovních serverů(Skysports,DSF,Eurosport) zmínku o MS:-))).Já to zkoušel,ale
0/0
29.4.2003 11:41

loketní chránič

Re: Re: Re: systém na hovno
Na DSF a Eurosportu ignorují i MS ve fotbale a téměř bez postřehu se taktéž dokáží přenést přes třítýdenní olympijské hry. Jsou to programy na motokáry, zápasy v bahně a běh v pytli od brambor. 
0/0
29.4.2003 13:10

Katka

Re: Re: Re: Re: systém na hovno
Na DSF a Eurosportu to ingorují, protože na ně prostě nemají práva! V Německu vysílá hokej digi Premiere a myslím, že snad některý zápasy německýho týmu i celoplošná Sat.1. Eurosport třeba ani olympiádu nevysílá živě (s několika hodinovým zpožděním), protože prostě na ní mají většinou práva veřejnoprávní televize. Jinak v zimě má Eurosport špičkově pokrytý veškerý SP, tak bych to s tou kritikou nepřeháněla.  Co se týká DSF - souhlas, ten kanál je trochu o ničem
0/0
29.4.2003 14:50

king_of_snake

Re: Re: Re: Re: Re: systém na hovno
Nějak si nerozumíme:-))Já nemyslel TV vysílání,ale internetový zpravodajství.A tam jsou zmínky o všeličems ,i to co obyčejně v TV neběží,ale vězte,že o "MS" tam není téměř slov..tohle není o právech,ale o prestiži:-)))
0/0
29.4.2003 16:23

visitor

Re: Re: systém na hovno
nojo, ale castecne ma pravdu. Vcera to byla divocina: 12,10,8...meli by neco s tim systemem udelat-treba jako na olympiade...system predkvalifikace a vitezove do hlavni souteze---aby to nebyl takovy hybrid. Ale na druhou stranu: aspon se hraci sehraji-snad. Taky bych upravil system play-off...jeden KO zapas: vyhra x prohra ...je to skutecne jen o jednom maci...
0/0
29.4.2003 12:02

loketní chránič

Re: Re: Re: systém na hovno
Tak s nějakou předkvalifikací nepočítej ani náhodou. Jestli letos vypadnou například Američani (mají k tomu docela blízko) nebo Němci, tak se počet mužstev na příštím MS rozšíří na 20. Není totiž v zájmu IIHF, aby tam bylo deset mužstev, mezi nimiž budou dvě z bývalého Československa, pět z bývalého SSSR a pak Kanada, Finsko a Švédsko. Co do financování MS naprosto katastrofální situace. A pak také, kdo by ty šampionáty pořádal? Vždyť my jsme toho schopni jednou za dvanáct let a to ještě s takovým tyátrem, že by tomu jeden neuvěřil.
0/0
29.4.2003 13:18

visitor

Re: Re: Re: Re: systém na hovno
naprostý souhlas...rozšiřovat se začalo někdy koncem 80.let, kdy hrozilo, že by padali Němci...a od tý doby to holt musí některý státy mít pojištěný. Třeba Japonsko. Až do roku 2005! Oni budou hrát relegation group, kde padají poslední dva,ale Japonci to být nemůžou.TAkže vlastně ze tří týmů sestupují dva. To je rachot!
0/0
29.4.2003 14:09

F-Frogy

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
29.4.2003 20:28

Andrew

Re: Re: systém na hovno
pokud považuješ basket, házenou a volleybal za nudný sporty tak jsi trošku mimo.sportu zdar
0/0
29.4.2003 12:17

Kotis

Re: Re: Re: systém na hovno
??? Prosímtě se tady do nikoho neobouvej, snad je normální, že se někomu zdá lepší basket a někomu hokej. Ale jestli neuznáš, že fotbal a hokej jsou u nás nejoblíbenější sporty, tak ... :). Si vem, kolik lidí se dívá na zápasy volejbalový extraligy a kolik lidí o tom mluví... podívej se třeba, kolik lidí reaguje na články o házený na idnesu a kolik třeba na zveřejněnou nominaci hokejistů na MS .... prostě hokej je u nás oblíbenej a je v pořádku, že ho je v TV hodně. Sice to je ode mě taky dost zaujatý, ale pravda v tom je, si myslím. (A dodávám jen za sebe - připadá mi rozhodně trochu víc akční hokej než volejbal ...).
0/0
29.4.2003 12:33





Najdete na iDNES.cz