Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Straka dokonal obrat. Češi vyhráli skupinu

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) V napínavém závěru před vyprodanou halou udrželi hokejoví reprezentanti jednogólový náskok a ve třetím utkání na mistrovství světa porazili Finsko 2:1. Domácí odvolali z branky gólmana Nurminena, ale jejich power-play byla neúspěšná. Česko uspělo především díky výborné obraně v klíčových momentech, dvakrát hrál tým ve třech proti pěti, ale hvězdami nabité finské mužstvo dalo vynikajícímu Vokounovi jediný gól ve vlastním oslabení. Na turnaji tak Lenerův tým vyhrál základní skupinu bez ztráty bodu.Finové zatopili Čechům na ledě i v kabině x Augusta: Dobrá práce, teď porazit Slováky x Lener: Kluci si věřili, i když prohrávali

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marvel

k predchozimu prispevku
zajimalo by me,kde to vygenerovalo tu adresu!ta mi vubec nepatri,na zadnou VSE nechodim...
0/0
6.5.2003 16:05

marvel

para Placa
Placo,tebe bych doporucila na lobotomii mozku,protoze se ti zrejme spatne vyvinul uz v prenatalnim obdobi...
Je mi te vazne lito...
0/0
6.5.2003 16:03

lolofon

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.5.2003 1:08

mifr

Placa je nula
Co to plácá, M. Placa? To jsou nemožný kydy. Za komančů jsme museli nechávat CCCP vyhrávat, i když jsme nechtěli, jinak by nám tu spřátelená armáda udělala pěknej bordel. Tak si to uvědom, ty nulo, ty Placko!!!
0/0
2.5.2003 16:35

Martin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.5.2003 14:27

Martin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.5.2003 14:20

pán Bůh

dost bylo vášní
zanechte sporů  a těšte se na krásný hokej ,ať vyhraje ten nejlepší
0/0
2.5.2003 13:36

Fanda

Rozpis
Zdravím fanoušky. Nevíte někdo, jak je udělán rozpis zápasů pro čtvrtfinále dle pořadí ve skupinách ?
0/0
2.5.2003 11:56

Caprisone

0/0
2.5.2003 11:10

Jan.h

Ruska bida
V Salt Lake Placid predvedli Rusove pekny antihokej a superbeton.Vyhrali diky absolutne nahodne brance a neuveritelnemu stesti.Jejich hokej tam nazvat hezky je vrchol ironie.Nasi predvedli krasny hokej,soupere prehrali ale bohuzel bez  goloveho efektu.Rusove se ted snazej udelat ze sve ligy konkurenci NHL,tomu se smeju.Oni konkurenci nikdy nebudou ikdyby tam davali jeste vic penez.NHL je jedinecna a kazdy hokejista si ji touzi zkusit.Navic to co soveti predvadeli treba za Tichonova to byl strojovy ucebnicove nauceny  hokej,pokud na nej sli nasi hraci s chytrosti a maximalnim usilim tak se stroj zadrel a nevedala sborna kudy kam,protoze nebyli schopni velke improvizace kterou je nasi dokazali a nejen je prehrat.Prave improvizace je jedinecna vlastnost naseho hokeje kterou nam vsichni zavidi.Pri MS v Rusku  Rusove shoreli jak papir a to tam hrala hvezda vedle hvezdy.Rusove v Naganu byli 2 tretiny jasne horsi,nebyt strelecke impotence nasich tak bylo hotovo uz driv.Nevim jak Placa prisel na to ze se nasi branili kdyz to bylo naopak.Ja si naopak myslim ze Placa  objektivni vubec neni. 
0/0
1.5.2003 23:44

O`Krklo

Re: Ruska bida
antihokej a superbeton, souhlasim jenze náši postoupili a naši ne. Podle me rozhodl lepsi vykon rusky brankare Chapibulina.
PS: Poběda približajetsja
0/0
2.5.2003 10:43

atom

příspjefky
ukazuje se že nejlepší hokejista ligy je radek dudáááá. škoda že má smůlu a nepadá mu to. vokoun je překvápko, měl jsme ho za leklou rybu a je dobrej. s hejdukem a kabrdlem si myslím že tým nemá chybu, ikdyž to není zásluha lenera, ale toho, že se mu to takle sešlo.  lener tam bejt ani nemusí, stejně nemá co říct, když hokej zná jenom z knihy.
ještě k tvv- toho zárubu už by měli poslat komentovat vodní polo, ten jeho řev a prznění češtiny - spektakulární??? - kdo to jakživ slyšel - už je příliš. Antislavista hosták se tady uplatní, protože komentuje tým, kterýmu fandí, takže to není tak nablití. Vichnar je trágas, sype frázi za frází a důchoda ota pak stojí jak tvrdý y. zítra naložíme ukrajině, dáme 3:2 slovákům a pak si vychutnáme němčoury, takže ve čvrtfinále máme zaděláno na nějakýho papíráka. vidím to na finále, protože švédi sou čajík, na kanadu umíme a rusáci jsou nic moc. 
0/0
1.5.2003 23:07

čobol

Murari
Nazdar betonari, zase ste raz mali s Fínmi to vaše typicke štastie. Cele ste to zabetonovali a čakali na nahodny gol. No, ale Vaše šťastie sa skončí v pondelok. Dostanete desať banánov a môžete si baliť kufre. Tak, hokeju zdar a hlavne tomu slovenskému.  
0/0
1.5.2003 22:57

atom

Re: Murari
.. to si povíme v pondělok. zstím je to 15.2na zápasy pro nás, nevím nevím, krotil bych ten optimismus. Němčouři, co bruslí rychle jako želva, a přitom 2 x tak rychle jak japonci a ukrajinci, vám dali trochu zabrat co? s tím vyčichloušem bondrou ste si to pjekně podělali. Takže v pondělok - CZE-SLO 5:1
0/0
1.5.2003 23:12

čobol

Re: Re: Murari
No, možno CZE-SLO 5:1, ale CZE - SVK 10:2(3). A k nemcom. Bóóóóže Ty si to nepochopil. To je súčasť taktiky. Keď sme dali v dvoch zápasoch 19 gólov zrazu každy zbystril pozornosť - pozor na Slovákov! Týmto sme chceli otupiť ich pozornosť. A teraz začíname. Takže - betonári pozor. Nestačí len kričať: Betonári všetkých krajín spojte sa. My totiž máme dynamit. A ten je lepší ako semtex. NAzdar. 
 
0/0
1.5.2003 23:20

našinec

zase zlatí...
Četl jsem si všechny příspěvky. Trochu mi vadí, že je spousta lidí, kteří těm našim tak málo věří. Celkem chápu, že je na nás celej svět naštvanej - být 3x po sobě zlatí a ještě vyhrát olympiádu, to nedokáže každej...A na závěr to počtvrté pustit Slovákům jen aby nás všichni nezačali nenávidět bylo chytrý gesto. Ale letos se rýsuje zase zlato, pokud nás nezaříznou Faselovi rozhodčí...
0/0
1.5.2003 21:33

0/0
1.5.2003 19:30

Fakty

Re:
Tie české zlaté patria histórii v ktorej kraľujú RUSI a nkto ich už neprekoná.Šampion A v súčasnosti hokeju stále kraľuje SLOVENSKO. Viem že máte z toho komplexy a budete ich mať aj po 11. máji.
0/0
2.5.2003 10:01

rudy trpaslik

HLASOVANI O NEJVETSIM VOLOVI
NAVRHUJI V RAMCI demogracie HLASOVAT, ze M. PLACA    JE    NEVETSI, ALE OPRAVDU NEJVETSI    V U L 
0/0
1.5.2003 18:43

český fanda

Opět pro M. Placu
Milý fando ruského hokeje. Bohužel opět musím reagovat na "menší nesrovnalosti" ve tvé argumentaci.
 
Píšeš ve své stati, že ruský hokej je nedostižný, že my se s nimi nemůžeme měřit, že nejlepším dokladem toho jsou naše prohry s nimi na loňském MS i na olympiádě - blablabla. Nevím, jestli jsi ty zápasy viděl, záleží také na subjektivním posouzení, ale jak jsem to viděl já, tak třeba na olympiádě se Rusové většinu zápasu proti nám nedostali ze své poloviny a z jedné náhodné akce dali vítězný gól. Průběh zápasu na MS pak byl podobný - 6 Rusů stojí v brance a spoléhá na náhodné  protiútoky. Proti nám i Finům v semifinále jim to vyšlo, proti Slovákům už to štěstí v podobě vedení neměli, museli dotahovat a rázem byli nebozí.
 
Možná by stály za připomenutí i další zápasy ruského "suprtýmu" ve skupinách na loňském MS. Se Švédy 0:2, s Finy 0:1, se Slováky 4:6, s Ukrajinou 3:3!!, a postup jen s odřenýma ušima a zásluhou lepšího skóre na úkor Ukrajiny. Ubožejší hokej než Rusové ve Stockholmu z těch silných mančaftů předváděli snad už jen Američané.
 
Dále pro osvěžení znovu připomínám hokejový archiv, který vyvrací mnohá tvá tvrzení.
http://hokej.snt.cz/index_cz.htm
Píšeš dále, že ruských/sovětských 23 titulů a bilance medailí 23-8-5 je prakticky nedostižitelná. Stačí letmý pohled do tabuky, kde druhá Kanada má 21-10-9. Stačí tedy 2 sezóny, a ruský hokej bude zase až druhý - jako byl druhý celá 60-70-80 léta, o dřívější době nemluvě.
 
Ano ano, milý Placo. Je to tak. Rusové se dostali do čela tabulky historické úspěšnosti teprve svým titulem v roce 1989. Ve srovnání s Kanadou 50ti letou nadvládou Kanady tedy historické tabulce vládnou teprve 14. let. Takže v tomto ohledu bych být tebou své ruské vlastenecké nadšení brzdil.   Tak či tak si myslím, že objektivní posouzení současné síly (tím se oháníš) našeho, ruského či jiného hokeje se dá dělat pouze srovnáním výsledků za posledních pár let a nikoli připomínáním vousatých úspěchů, o které se zasloužili hráči, kteří mnohdy již ani nežijí.    P.S. Pokud ti ještě něco z hokejové historie nebude jasné, nestyď se zeptat. Rád pomáhám lidem, kteří se v tom příliš neorientují.
0/0
1.5.2003 15:11

M. Placa

Milý český fando!
Děkuji za příspěvek, děkuji za to, že se o tu historii tak krásně zajímáš, že ti prostě není dobrý hokej lhostejný.
Díky, že jsi mi dal za pravdu, že rusové vládnou hokeji-teprve 14 let. 14 let je pro tebe asi malo, no tak zajímalo by mě jak by jsi okomentoval to 4leté úspěch českého hokeje-asi a to také s tebou souhlasim jsou oproti ruským úspěchům zanedbatelné.
Je velmi falešné a přinejmenším sporné hodnotit výsledky z předvedenou hrou. Je to tvuj osobní názor, ja ti ho neberu, ani se ti ho nebudu snazit vyvrátit, jen bohužel většina lidí to tak nebere. Nikoho za 5-10 let nezajímá jak kdo v tom či onom zápase hrál,kdo měl víc šancí-každého zajímá jen výsledek a ten je někdy bohužel a někdy bohudík takový. Myslím si, že právě my díky našemu antihokeji-jen obrana a na brejky jsme dosáhli takových úspěchu, pokud jsme museli tvorit my vzdy vetsinou jsme byli neúspěšní. Já bych také moch namítat, že finále v Nagánu měli výhrát rusové, protože byli jasně lepší a Češi se jen bráníli a pak dali velmi náhodný gol a vyhráli. Ale vůbec se nba to neohlížim a neprotestuju-výsledek byl nespravedlivý co se týče předvedené hry, ale spravedlivý v tom, že my jsme dali gol a "lepší" rusové bohužel žádný.
S pozdravem a s přáním kvalitního hokeje končím odpověď na tvůj příspěvek. Fandi komu chceš, ale dobrý hokej-ruský stejně zvítězí.
M. Placa, Praha
0/0
1.5.2003 17:06

Petr

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
1.5.2003 18:12

rudy trpaslik

Re: HLASOVANI O NEJVETSIM VOLOVI
NAVRHUJI V RAMCI demogracie HLASOVAT, ze M. PLACA    JE    NEVETSI, ALE OPRAVDU NEJVETSI    V U L 
0/0
1.5.2003 18:41

český fanda

Re: Milý český fando!
Achjojo, tahle tvá odpověď už mi připadá poměrně dost vařená z vody a jen takové bohapusté blekotání. Já jsem pro své tvrzení vždy předložil fakta či data z archivu a ne jen domněnky založené na bezmezném obdivu k nějakému týmu.
 
Znovu opakuji, že Rusové se vloni dostali tak daleko proto, že se jim poštěstilo dostat se do vedení a pak už jen jejich antihokej dokonal své. Oni už za Tichonova byli zvyklí vést a vedení už nepustit. Herně na to tehdy měli a ve většině případů se to povedlo, ale běda, jak prohrávali a nepodařilo se jim rychle vyrovnat. Rázem se z ocelové sborné komandy psychicky stal obr na hliněných nohou.
Letos snad v play-off předvedou něco jiného než vloni. No - třeba taky ne.
 
Chtěl jsem ale reagovat na tvou "odbornou tezi" o našem údajném antihokeji (jen obrana + brejky) a úspěších postavených na něm. Příkladů, které tuhle blbost vyvracejí, by se našlo spousta.
Jeden za všechny:
Možná si vzpomínáš na předloňské MS v Hannoveru. Už jenom fakt, že jsme tam vyřadili po sobě Švédy a Finy by jako vizitka stačil, ale je dobré si všimnout, JAK jsme je vyřadili. V obou zápasech jsme prohrávali a vypadalo to bledě. Snad ti nemusím vykládat, co to znamená prohrávat se Seveřany, najmě v play-off. Tady bych si troufl tvrdit, že jsme setsakramentsky museli tvořit. Naši to tehdy nezabalili a dokázali to vždycky zvrátit. S Finy jsme dokonce prohrávali o 2 góly před poslední třetinou. Muset dát vynikající finské (nadto logicky zatažené) obraně za jednu třetinu 2 kousky, tedy tolik, kolik se mnohým nepovede za celý zápas - KAŽDÝ jiný tým by sice dělal, že se snaží, ale v podvědomí by to v tichosti zabalil. Jak to dopadlo, asi víš.
Kdepak hochu, z tohoto by nás žádný antihokej nedostal.
Můžeš uvést podobný husarský kousek proti silnému soupeři v důležitém zápase v podání Rusů? (prosím pokud možno z poslední doby, když už tu mluvíme o současné síle )
0/0
2.5.2003 0:29

M. Placa

pro čecháčkovskýho fandíka
 Tan to finale v Hanovru - to byl největší "průjem" ze strany 4echů po celej zápas. Jenže štěstí sedlo na vola - ještě teď se o tom hanoverští bavěj a kroutěj hlavama,jak si to tam finové srazili sami.
Co takhle opět Německo - 1993 semifinále Rusko-Kanada 7:4.  To,ale s tim tvym Hanovrem porovnávam neporovnatelný, tak jak se ani trošku nedá srovnávat Rusko s Českem.
S pozdravem
M. Placa, Praha
0/0
2.5.2003 1:04

Keramik

Re: Milý český fando!
Objektivní jsi jen rádoby. V Naganu totiž rozhodně nebyli Rusové lepší. Troufám si říct, že ve všech klíčových  zápasech vyhráli Češi zaslouženě (byť třeba se štěstím) a byli o trochu lepší kromě jednoho - čtvrtfinále proti USA, které nás naprosto smetly a jen díky Hašanovi to nebylo 5:0 po třetině. Paradoxně jsme vyhráli zrovna tuten zápas nejjednoznačněji. Naopak jak s Kanadou, tak s Ruskem jsme si vytvořili dost šancí, paradoxně však rozhodla jedna střela či dokonce nájezdy. Mluvit o anti-hokeji je nesmysl. Jen je světová špička tak vyrovnaná, že např s Kanadou jsme si zasloužili za první tři třetiny postoupit my (měli jsme jednoznačně větší a víc šancí i víc ze hry) a za prodloužení Kanaďané. Sborná ze svých nejlepších let je nepřekonatelná, ale: 1) v té době na MS nikdy nehrálo tolik hráčů z NHL, Kanada a USA posílali juniory apod. (až na výjimky jako kdysi např. Esposito) 2) Československo bylo v mezinárodní izolaci, hráči hráli mezinárodní zápasy zřídka, chyběli hráči se zahraničními zkušenostmi a z toho odvozeným sebevědomím. Když se vyjelo ven tak a) hráči byli vyjukaní ze všeho kolem b) všude je hlídal politruk c) spousta hráčů brala cestu jako výlet na Západ a možnost nakoupit si západní zboží víc než jako reprezentaci 3) Rusové spolu všichni hráli v jednom týmu celý rok (CSKA), takže byli strojově sehranní a trénovali tolik hodin ročně, že to v demokratických podmínkách není možné. Asi je pryč doba, kdy Rusové prohrávali všechno na velkých akcích jako v deseti letech po převratu. To neodpovídalo skutečné síle ruského hokeje. Ale už nikdy nebude ruská sborná to neporazitelný družstvo jaký bylo. Je 5 - 6 víceméně vyrovnaných národních týmů, které se budou podle momentálního štěstí, momentální formy, průběhu playoff v NHL a tomu jak trenér poskládá mužstvo střídat v úspěších. Je skvělé, že jedno z nich je ČR a nějaký řeči o anti-hokeji nemají smysl, stejně jako rádobyhrdinské bušení do prsou jsme nejlepší.
0/0
2.5.2003 10:08

asistent

Priatelia, prave som sa dozvedel, ze je velmi realne, ze Demitra pride na stvrtfinale.
0/0
1.5.2003 15:04

Selfmademan

Jo a ta obrana...
Ještě bych doplnil, že obránci Hejda s Kadlecem jsou velkým omylem tohoto mistrovství a jen doufám, že to vidí i Sláva Lener a příště je raději nechá doma v Čechách ve Slávii. Jak bolestně teď chybí české obraně Martin Škoula, případně Jiří Fischer.....
0/0
1.5.2003 14:41

Jirka

Re: Jo a ta obrana...
Presne tak co tam Kadlec predvadel to byla tragedie. Proč sedi Trnka?
0/0
1.5.2003 20:24

Keramik

Re: Re: Jo a ta obrana...
Trnka je Plzeňák a jako takovýmu mu fandím. Ale třeba proti Rakousku hrál velmi slabě a nechat se třikrát vyloučit s takovým slabým soupeřem ? Krom toho třeba takový Richter včera taky moc nestíhal... Nemá cenu hráče odsuzovat kvůli jedné chybě (např. náš nejčastěji hrající bek Modrý udělal hroznou hrubku jak se nechal odstavit od puku, který měl odpálit před Vokounem a Fin pak šel sám.... co byste říkali kdyby byl gól ? A nechci slyšet ty příspěvky, kdyby to byl někdo ze Slávistů).  A kdyby občas nějaký útočník neobehrál nějakýho obránce, tak v hokeji vůbec nepadají góly ! (Notabene když je to takový eso jako třeba Selenne)
0/0
2.5.2003 10:14

atom

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
1.5.2003 22:53

Selfmademan

Sunrise...
Řekl bych, že už se začíná "rozednívat"... Slovenská "mašina" na góly zadrhla už s Němci, kteří opět hrají hokej "5 na modré", což Slováci dlouhou dobu nedokázali vstřebat, navíc jsou v teoretické nevýhodě, že je zatím neprověřil žádný tým z elitní šestky, Kanada předvedla v zápase se Švédskem vysokou školu obrany hvězd soupeře, klobouk dolů před defenzivní hrou čtveřice Dandenault- Doan-Draper-Maltby, a je jasným favoritem na vítězství v celém turnaji, Švédové podali velmi rozpačitý výkon, Sundin nic nepředvedl, nechodil ani do těla, Forsberga zas vymazal Draper, a jinak ze švédské strany kde nic tu nic, už jejich zápas s Běloruskem napověděl, že Švédové na dobře bránící tým neumějí zahrát. Rusové měli "překvapivé" problémy s Američany, ale na druhou stranu zas kdyby se Američané vlastní hloupostí a nezkušeností neodepsali sami, potrápili by v dalším průběhu mistrovství nejednoho favorita. Jinak Rusko vidím jako favorita číslo dvě na celkové vítězství v turnaji. Zajímavostí je, že v ofenzívě Ruska i Kanady jsou bezesporu nejvíce vidět Kovalčuk respektive Heatley.... Rozhodně bych nepodceňoval Němce, kteří rozhodně mají potenciál na možnou překvapivou porážku některého z favoritů v osmifinálové skupině (Česko, Slovensko) a bohužel doposavadní předvedenou hrou si o to doslova říkají Češi. Zápas Finsko-Česko nic moc neukázal, ani na jedné ani na druhé straně, český herní projev je neustále taková selanka (ne Selännka ) bez hlavy a paty a Finové zdá se špatně snášejí tlak domácího prostředí. Více ještě napoví osmifinálové zápasy Slovensko - Finsko a Rusko - Švédsko, zejména pak Rusko - Kanada, nicméně už teď je velmi pravděpodobné, že československý hokej na nejvyšší příčku nedosáhne. Stát se ještě samozřejmě může cokoliv, hokej je z velké části čirá náhoda, a někomu se prostě nemusí jeden dva zápasy povést, ale teoreticky vzato mnoho šancí není.
 
0/0
1.5.2003 14:25

asistent

Re: Sunrise...
Oprava - Nemci uz so Slovakmi hrali, takze uz nad nimi vyhrat nemozu.
0/0
1.5.2003 14:59

Selfmademan

Re: Re: Sunrise...
Pochopitelně, děkuji za opravu, to tam je omylem, nechal jsem se unést....
0/0
1.5.2003 15:08

M.B.

Re: Sunrise...
Ty seš srandovní.  Nekoukáš na ten hokej s bílou hůlkou v ruce ?    
0/0
1.5.2003 16:57

M. Placa

Poděkování
Vynikající článek. Konečně někdo trochu objektivní, kdo plně obohatil tuto diskuzi.
M. Placa, Praha
0/0
1.5.2003 17:08

uzbekistánec

vy se z těch čechů jednou dočista poserete!!!!!!!
0/0
1.5.2003 14:09

Petr

Re: vy se z těch čechů jednou dočista poserete!!!!!!!
Seš tragéd, vole
0/0
1.5.2003 14:19

seegr

Re: vy se z těch čechů jednou dočista poserete!!!!!!!
Jestli sis nevsiml, tak jsi zabrousil na ceskej web. Bez si radsi zkontrolovat ovce, nadrzenej soused se ti ochomejta kolem favoritky ....
0/0
1.5.2003 14:24

M.B.

Re: Re: vy se z těch čechů jednou dočista poserete!!!!!!!
Plně souhlasim.
0/0
1.5.2003 16:59

kuřátko Pipíp

M.Placa má pravdu
slepě fnadíme jen svému týmu,ale umění je fandit všem a radovat se z krásné hry,vždyť je to jen sport a když nejde o život tak jde o h..no.Sportem se mají lidi bavit a ne urážet,hádat a rozčilovat
0/0
1.5.2003 14:08

Petra

Re: M.Placa má pravdu
a komu jinýmu máme slepě fandit, když ne svýmu týmu ???? přece nebudu fandit Rusům !!!!  na olympiádě ani na loňskym MS toho moc nepředvedli , nechápu , jak se mohli dosta tak daleko . já osobně bych ráda viděla česko - slovenský finále  
0/0
1.5.2003 17:50

varuz

do toho
já nevím melounku, ale škoda, že se nemůžu a dálku vsadit. Myslím, že tento náš tým má na to, aby přivezl jednu z medajlí. Nemusela by nutně bejt zlatá. Každá by byla úspěch. Jde o to porazit slováky, pokud je porazíme, tak jsme jednou nohou v semifinále, protože tím pádem bysme vyhráli i tuhle skupinu, pokud teda nezaváháme se slabšími soupeři, což nepředpokládám(snad). No a když v tom semifinále už budem, tak proč se nepokusit bejt ve finále, no a když už tam jednou ........blablabla. Doufám, že naše ve finále uvidíme.
0/0
1.5.2003 12:58

melounek

čtvrtfinále=konečná
Co na tom,že jsme vyhráli zákl.skupinu,když ve čtvrtfinále,pokud se do něj dostaneme ,zase vybzuníme jak melouni .Mistři světa budou Slováci,Kanaďané nebo Rusové,bez šancí ale nejsou ani Finové.
Uvidíme
0/0
1.5.2003 12:40

jojo

Re: čtvrtfinále=konečná
Ty jsi prostě pako a to jsem neskonale slušnej. Co řekneš, když ve čtvrtfinále naprohrajou, ty hrdino??? hovádko = meloun
0/0
1.5.2003 20:27

jágr

škoda
škoda Danieli, že vás musíme pozazit............:)
0/0
1.5.2003 12:38

Daniel

uprimne blahozelanie zo Slovenska! ste dobri, treba to tym severanom nasekat. drzim palce! Slovensko a Cesko do toho!
0/0
1.5.2003 12:01

M.B.

Re:
Doufám, že se vám bude taky dařit !
0/0
1.5.2003 17:01

Pajas

Re:
Díky, taky přeju všechno dobré, kromě mačů s "Čehůnama":), to budu vůči Vám nesmiřitelný... Peeeter Boooondra!!!!!
0/0
1.5.2003 18:12

Hrosan

Jine utkani
Me se zda, ze sem v televizi koukal n jinej zapas, nez popisujou v clanku. Videl sem to az od druhy tretiny a to byl teda koncert, ovsem nasich.t
0/0
1.5.2003 11:48





Najdete na iDNES.cz