Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slováci vyškolili domácí Finy

Hvězdný výběr Finska utrpěl na domácím mistrovství světa další těžkou ránu. Po prohře s českými hokejisty nestačil na Slovensko. Obhájce titulu čekala po slabších soupeřích první prověrka proti silnému soupeři a obstáli v ní. Slováky nepoložil rychle inkasovaný gól, naopak Finové po vyrovnání znejistěli, přestala se jim dařit kombinace a v úvodu třetí třetiny nasměroval Slovensko k výhře Nagy. A to nebylo vše. Ve dvojnásobné přesilovce se trefil Šatan. Při finské power-play pak přidali další údery Šatan s Hlinkou a Slováci slavili vysokou výhru 5:1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

milan

vyhra nad slovaky uz netesi
cesi vyhraji..
0/0
5.5.2003 10:16

impesys

Slovensko Bude majster
Slovensko Bude   majster. Aj ked si myslim ze to nebude lahke hlavne  s Ceskom.Ale nech to dopadne ako chce Cesko-Slovensko do toho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
4.5.2003 1:43

Marcus Antonius - Žilina

Co je to NHL?
Ja len tak na okraj, ked pocuvam ze o MS v Kanade a v Statoch hadam ani nevedia ... Co je to NHL??? Liga nejakych dvoch statikov ktora nam aj Vam sice skvalitnuje ako sa zda reprezentacny kader pretoze ma peniaze, ktorymi ich motivuje byt lepsimi co sa prejavuje potom aj v repre. O.K., ale vazeni stale je to liga len dvoch statov kde maju fanusikov asi dost zabednenych, ked nevedia ze existuje na tejto planete statov este viac ako 150. Ja by som viedol diskusiu o porovnavani vyznamu NHL a MS radsej tymto smerom - zamyslite sa nad tym a caute.
0/0
3.5.2003 23:45

fantomas

Finále ČR- SR
Pominu-li pár zoufalců, tak myslím, že všichni Češi Slovákům fandí. Ale ne ve vzájemném zápase. Snad se dočkáme i vzájemného finále:-)
0/0
3.5.2003 19:33

Jano

Pohlad z Finska
“Po rozdelení Česko-Slovenska vznikli dve veľmi silné reprezentácie. Možno by bolo dobré oba tímy ešte raz rozdeliť, aby sa s nimi dalo hrať,“ píše ironicky denník Iltalehti.
0/0
3.5.2003 14:55

PETER

MAJTE NA SPRÁVNOM MIESTE NIELEN SRDCE ALE I ROZUM !!!
SAMOSTATNÚ CESTU SLOVENSKÝCH  A ČESKÝCH HOKEJISTOU SLEDUJEM OD ÚPLNÉHO ZAČIATKU A NIKDY MA NENAPADLO AŽ NA POCHOPITELNÉ VÝNIMKY DRŽAŤ PALCE NIEKOMU INÉMU. TEŠIL SOM SA Z NAGANA 1998 AJ NAPRIEK TOMU, ŽE TO "NAŠIM" NEVYŠLO. ČESKÝM SOM TO PRIAL AJ NA ŠAMPIONÁTOCH, NA KTORÝCH SME BOHUŽIAL CHÝBALI, RESPEKTÍVE KEĎ UŽ BOLO JASNÉ, ŽE ANI MOTYKA NEVYSTRELÍ...
TERAZ JE TU OBDOBIE, KEĎ MôŽEME OBHÁJIŤ TITUL A ČUDUJ SA SVETE - MÁME NA TO !!!!!!! NECH UŽ TO ALE DOPADNE AKOKOĽVEK, KONEČNE MÁME MOŽNOSŤ VYDIEŤ NIEKOHO, KTO NAOZAJ REPREZENTUJE...KIEŽ BY SA TAKTO "BÚCHALI" DO HRUDE VŠETCI A TO NIELEN VTEDY, KEĎ ICH "BERIE TELKA" !!!ŽELÁM SI ODVETU ZA PETROHRAD A DOBRÝ HOKEJ AJ KEBY SME OPäŤ TAHALI ZA KRATŠÍ KONIEC...
ČESKO A SLOVENSKO DO TOHO 
                                                                   
 
0/0
3.5.2003 13:41

beat

Nechapem
Nechapem ludi, ktori tu nadavaju na MS a vyhovaraju sa na to, ze SR ma silny tim...MS je neporovnatelne s NHL, v ktorom, podla mojho nazoru, ide len o prachy...A to ze nejaki Kanadania si nepostavia silny tim, je ich problem, myslim ze na MS nejde o peniaze ale o hrdost reprezentovat krajinu...Mnohi si to stale neuvedomuju, keby im v NHL neslo len o prachy, ale hlavne o kvalitny hokej, tak by ich naklusalo urcite viac na MS....bohuzial niektori nemozu, ini ani neprejavia zaujem, a to ze mame tento rok silny tim, bude asi v tom ze nasi hraci v NHL nezabudli odkial su...
0/0
3.5.2003 13:22

Topgun

Česko - Slovensko
Teraz je uz svetu hadam jasne ze najlepsi hokej pochadza z CESKO - SLOVENSKA. A je uplne jedno ako to dopadne ci 1. CESKO  2. SLOVENSKO  alebo naopak. Mozme si to predsa kazdy rok striedat a cely svet nech sa na tom bavi.
0/0
3.5.2003 11:39

mates

cesi reprezent
Cehuni, ti chalani to zase stejne vyhrajou!!!!! derby bude fraska!!!! majstri cesi.
0/0
3.5.2003 11:16

Petr

Fini hráli prd
Slováci nehráli špatně, ale to byl snad nejhorší výkon Finů za poslední roky. Včera by je porazili i Japonci
0/0
3.5.2003 11:14

vonROSES

Re: Fini hráli prd
Tak tomuto sa povie ze si odbornik na hokej vole ...
ked hralo Cesko s Finskom, samozrejme by si vykon Finov nazval vzbornym vykonom...
Ked Slovensko porazi Finsko vyssim rozdielom ako Cesko, nazves to ze by Finsko vtedy porazilo aj Japonsko...
Tak toto je uz moc, ty hadam ani nepozeras hokej v TV -:)
A co povies na zapas SK - Ukrajina? Dali sme im 9:3, zatial co Cesko iba 5:2,
samozrejme , aj tu najdes nejake "svoje" vysvetlenie.
Mysli si co chces, ja tipijem vyhru Slovenska vo vsetkych zostavajucich zapasoch, a Cesku zelam umiestnenie hned za nami.
Mozeme skoncit inak ako prvy s takym muzstvom ako mame vo Finsku? A to este neprisli vsetci nasi z NHL!!!
SLOVENSKO DO TOHÓÓÓ!!!
0/0
3.5.2003 12:00

embrio

Re: Re: Fini hráli prd
Možná že SR vyhrálo nad Ukrajinou vyšším rozdílem než my ale to Ukrajině o nic nešlo!Teďka vycítili šanci se prodrat do čtvrtfinále tak začali pořádně hrát...kdežto v základní skupině jim to bylo u prdele a na Japonce si věřili tak proč by se se SR snažili, ne?
ČEŠI!!!!  Přivezte ZLATO!
0/0
3.5.2003 14:18

peter

Re: Fini hráli prd
si blb !!!
0/0
3.5.2003 13:49

křeček

Slovensko=budoucí mistr světa
Je krása sledovat výkony našich "bratia".Slováci letos opět postavili famózní tým plný hvězd,které ale nejsou zdaleka tak namyšlené a nafoukané jako hvězdy typ Koivu,Seläne atd...
Přeju Slovensku obhajobu titulu a vím,že by titul byl ve správných rukách
0/0
3.5.2003 10:51

Milos M .

Re: Slovensko=budoucí mistr světa
Taky mi to tak pripada.
0/0
3.5.2003 16:50

Slovak

MAJSTRI!!!
MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!MAJSTRI!!!
0/0
3.5.2003 10:38

MM

Remíza
Teším sa veľmi na dobrý hokej v pondelok večer. Myslím, že najlepším výsledkom by bola remíza 5:5. Ani jedno mužstvo z najlepších dvoch na šampionáte si tak nepokazí chuť do štvrťfinále, útočníci budú v pohode rozstrielaní a brankári si aspoň shut-outy nechajú na stredu. Hlavne držím obom mužstvám palce, nech prejdú cez štvrťfinále a potom už verím, že už po semifinálových zápasoch bude jasné, že titul aj 5. ROK V RADE zostáva v správnych rukách. Potom, nech už sa šťastie prikloní k lepšiemu.
Nech žije československý hokej!!!
0/0
3.5.2003 9:38

JohnyB

Re: Remíza
To by sa muselo hrat bez brankara :-)
0/0
3.5.2003 10:54

milur

Gratuluju Slovensku
Byl to opet nadherny zapas ke koukani, a jste favority MS, presto doufam ze vas porazime,,, CESI DO TOHO
0/0
3.5.2003 9:04

chulka

Chlapci ste jednotky!!!
Ja    Slovensko !!! A bratom čechom držim palce.Nech zvýťazí ten lepší.
0/0
3.5.2003 2:07

OLIN

CESKISLOVENSKO
A zas to jede Ceskoslovensko!!
0/0
3.5.2003 1:18

d56

SLOVAKIA GO CZECH REPUBLIC GO
Teším sa na spoločné finále...Amíci a spol nám možu iba závidiet ako si to pekne podelíme _1_
0/0
3.5.2003 1:12

platanos

brusle/korcule
Docela by mě zajímalo, kolik z vás umí alespoň bruslit kluci...
Celkom by ma zaujímalo, koľkí z vás dokážu aspoň korčulovať chlapci...
Csak aszt szeretnek tudni, mennyijen tudtok korcsojazni, gyerekek...
:))
 
 
0/0
2.5.2003 23:13

Ble

Re: brusle/korcule
Ja celkem bruslit umim, kolo na cas zajedu asi o vterinu pomalejc nez Petr Sykora z Pardubic...
0/0
5.5.2003 1:18

Martin HSJ

Lepší slováci?
To že maj slováci lepší útok je jasná věc, ale po jejich dnešním utkání mám pocit, že mají i lepší obranu. Nepovolání Martínka je zatím Lenerův největší omyl, ale za to pořádný. I kdyby jsme MS vyhráli, tak na něj budu kvůli tomu stejně nasranej. Kdokoliv z našich extraligových obránců by byl prospěšnější, kdyby byl místo Martínka na lavici. No ještě, že máme lepšího brankáře, což je naštěstí většinou rozhodující.
0/0
2.5.2003 23:02

Martin z Minnesoty

Slovaci do toho!
Sme na vas hrdi chlapci. Len tak dalej.
0/0
2.5.2003 22:21

miro

do toho!
SLOVENSKO a ČESKO do toho!!!
0/0
2.5.2003 21:51

Citizen

Provinční turnaj ?
Kdo to tak bere ? Naplno asi jen amíci, kteří ovšem budou muset, svůj názor po letošní monstrózní ostudě, přehodnotit. I pro Kanadu je to vysoce prestižní turnaj, o Starém světě vůbec nemluvě. Po dnešním dvojutkání si dovoluji pasovat na favorita č.1 Slovensko, naopak naši "utrpěli vítězství" s Ukrajinou, hráli velmi bídně a pokud se jejich výkon rapidně nezlepší, je pro ně čtvrtfinále konečnou. Skupinu s velkou pravděpodobností vyhraje Slovensko ( při předpokládané výhře nad Rakouskem jim s námi stačí remíza, pokud neporazíme Německo rozdílem několika tříd) a my půjdeme do čtvrtfinále z druhého místa. Při výkonu podobném dnešnímu nás soupeř (Kanada,Švédsko či Rusko) smete.
0/0
2.5.2003 21:36

Bela

Re: Provinční turnaj ?
ono se taky hraje jinak proti rovnocennemu tymu a jinak proti papirove slabsim branicum. Ale jinak i ja pasuji za favorita skupiny Slovaky...
0/0
2.5.2003 23:59

noky

Re: Re: Provinční turnaj ?
Nesmie sa zabudat na jeden fakt.. psychologia.. Slovaci maju blok pri hre s Cechmi.. nech su akokolvek dobry, nevieme proti CR zahrat.. jednoducho prehrame..  No uvidime teraz..
Inac podla reakcii vidim jedno.. su to reakcie na viacerych forach.. vela slovakov a cechov si tu navzajom casto nadava a vidno rivalitu.. mozno to musi mrziet, ze par rokov po rozdeleni sa snazime tvarit ako uplne cudzie staty a narody..ale mozno na tej rivalite vidno jedno, ze v podstate sme niecim zostali spojeny.. Aj pozornost aka sa bude v pondelok venovat tomu zapasu o niecom svedci.. Drzim palce obom muzstvam.. dolezite je aby obe muzstva dokazali ostatku ze su tymi najlepsimi a nie je lepsi zaver turnaja ako spolocne finale.. :o)
0/0
3.5.2003 9:09

P z KC

Tak Vam gratuluju
a jinak... vsechny mancafty mely stejnou sanci se na MS posilit, ze se na to mistni US-boys a njteri "unaveni"  vykvakli, je jeich vec  a ze SVK touzi po uspechu...hm ...kdo netouzi. My jsme si taky par let uzili. A ze nejsou schopni Svedi ani Fini poskladat silny muzstvo s hvezdama? Budme radi, ze srdce Evropy vladne hokeji prelomu tisicelti (...a to nejen zapadni, ale i vychodni cast). Tohle vitezstvi nad Finskem Vam strejcove z vychodu preju. Snad se dockame dalsiho federalniho finale......a doufam, ze tentokrat Vokoun nebude chrapat jak u druhyho golu s "kombajnistama" z obilnice Evropy (jo, to vlastne bejvalo na prelomu 19. a 20. stoleti...sorac)
0/0
2.5.2003 21:32

fík

no zatím o nic nejde
a je jedno jak a o kolik kdo vyhraje. až bude ten rozhodující mač "buď a nebo" ....pak teprve se ukáže, kdo jak na tom je. nervozita dokáže své. a jsou mužstva, kterým při tom pěkně tečou nervy.
0/0
2.5.2003 21:16

Kafa Rozumbrades

Mily Martine, to, ze MS je "provincni turnaj" je pravda at Slovaci vyhravaji nebo ne. V zadnem pripade jsem si svuj nazor na tento turnaj nevytvoril v dusledku uspechu slovenskeho tymu. Moc vam to preju a myslim, ze mate mansaft, ktery se prinejmensim vyrovna nejlepsim muzstvum sveta. (Mimochodem, papirove nejsilnejsi jsou asi Kanadane). Muj prispevek byl spis politovanim nad nezvratnou skutecnosti a tak trosku vysmech tem, kteri jsi mysli, ze vyhrat MS je automaticky opravnuje rikat, ze "My jsme nejlepsi na svete." Podle meho je v soucasne dobe sedm vyrovnanych muzstev(Slovensko,Cesko,Kanda,USA, Rusko, Svedsko, Finsko), mezi kterymi momentalni forma a stesti valecne rozoduje o tom, kdo domu prijede na stitech nebo pod stity. Proto je Olympiada mnohem zabavnejsi nez MS, i kdyz MS si kazdy hokejovy srdcar samozrejme taky uzije.
0/0
2.5.2003 21:08

Martin

O čom?
Kde sú tie reči, že Slováci dokážu poraziť iba Japonsko a Ukrajinu?? Akonáhle sme vybúchali Fínov, tak sa z MS podla niektorých českých prispievatelov stal iba provinčný turnaj... Ale mne to nevadí. Ja sa kochám božským hokejom v podaní hokejových básnikov Pálffyho a Stumpela.
0/0
2.5.2003 20:53

packo

Re: O čom?
...uz mi ten zakomplexovany plac naozaj lezie na nervy...zaroven mi taky chudak ako ty robi hambu ako aj celej nasej reprezentacii....Martin prosim ta zalez so svojimi komplexami niekam k psychologovi, lebo mas pravdepodobne mentalny problem
0/0
2.5.2003 21:22

Zmrdo Slovako Bijec

Re: O čom?
hele nemluv nam tady nejakou ukrajinstinou nebo madarstinou nebo co je to za cizou rec, stejne tomu nikdo nerozumi 
v nedeli dostanete jako obvykle sisku a budete zas pulroku brecet
0/0
3.5.2003 7:33

Danny

Re: Re: O čom?
Ty se umlátíš sám, ubožáku. Jdi do ... a nedělej tady ostudu Čechům.
0/0
3.5.2003 10:30

Your Daddy

zive vysilani - radio
muze mi tu nekdo, prosim, poradit kde najdu zivy vysilani na internetu - Ceska rep - Ukrajina?
0/0
2.5.2003 20:04

Venca

Gratulace!
Slovensko byli jste vynikajici!Tak se tam  snad o to zlato sejdem a kdyby ne tak,fandim CSR.
0/0
2.5.2003 19:50

Maťo

Finale - Cesko-Slovensko
Tak dufam ze to bude federalny  ´mazec´
0/0
2.5.2003 19:39

samout

pane jo
Dalo by se s úspěchem předpokládat, že nejkrásnější zápas bude ČR - Slovensko. Ofenzivní síla Slováků je neuvěřitelná, naši obránci asi budou mít po zápase dost. Na druhou stranu - Lašák se ohromě zvednul, ale Vokoun je pořád o chlup lepší. Tak uvidíme. Taky by mě zajímalo, jestli Hlinka chtěl trefit bránu, anebo jen nazdařbůh vyhazoval.
0/0
2.5.2003 19:31

Roman

Re: pane jo
Tu je hlinkovo vyjadrenie - kam to mieril. :-)
 
0/0
2.5.2003 20:23

Nitra

ČeskoSlovensko je NAJ!
 Chlapci, dúfam, že sa stretneme vo finále, potom nech vyhrá ten kto má viac šťastia. Hlavne, nech zostane titul v srdci Európy.
0/0
2.5.2003 19:29

Your Daddy

blahopreju
jen tak dal
0/0
2.5.2003 19:24

Kafa Rozumbrades

MS
Slovaci hraji skvely hokej. Cely rok je sleduju v NHL a je to pastva pro oci. Hlavne Hossa a Gaborik jsou v laufu. Nasi jsou prirozene ve stejne lize doslova i obrazne receno. Havlat je momentalne nase neslibnejsi hokejka. Takze v talentu rozdil neni. V cem rozdil je, je v pritomnosti techto talentovanych hracu. Slovensku chybi Hossa, Gaborik, Chara a maji vice mene mansaft, ktery by mohl na olympiadu. Cechum chybi Jagr, Lang, Elias, Sykora, Havlat(!!!), Bonk, Rucinsky, Dvorak, Hamrlik, Skoula a golmani. O delnicich ledu jako je Varada, Kubina, Kabelka starsi atd. ani nemluvim. To same by se dalo rict o Amicich a hlavne o klucich z Javorova. Samozrejme, hvezdy nejsou vsechno (viz. Nagano a uspechy/neuspechy ruske repre).Duvod, proc o tom mluvim, je abychom si dali veci do objektivnejsi perspektivy. Nejlepsi hraci sveta se bohuzel setkavaji jen na Olympiade a World Cup (byvaly Canada Cup), kdyz se nehraje NHL. Vim, jak lidem v Evrope (sam mezi ne patrim) zalezi na MS, ale bohuzel tam krome po reputaci usilujiciho Slovenska a poradajiciho tymu jezdi jen par hvezd, ktere predcasne spadly z dolary posazeneho nebe NHL. Jednou vetou, vitez MS neni nejlepsi tym na svete. Domluvil jem. Howgh.
0/0
2.5.2003 19:10

Branik

Re: MS
Reputaci a taky asi satisfakci  
0/0
2.5.2003 19:14

Lui_

Re: MS
No uprimne receno takhle nejak to je, mam tu par znamych z USA/Kanady (Kanada = kolebka hokeje = netreba rozebirat) a kdyz sem se jich ptal na MS, tak ani netusili ze takovy turnaj existuje :)
Vzhledem k tomu jake na MS jezdi tymy (vesmes B teamy) mam na cely tento turnaj dost podobny nahled, , proto bych vitezstvi v takovem turnaji moc neprecenoval.
Ponekud neco jinyho je olympiada, jenze vzhledem k tomu, ze se hraje 1x za 4 roky, tak je vic o stesti a o momentalni forme, nez o tom kdo je opravdu lepsi.
0/0
2.5.2003 19:23

Dunston

Re: MS
Tak, ked si niekdo mysli, ze vrchol hokejovy je iba olympiada, ktora bude v roku 2006 v nejakej mastali v Turine- kde nevedia ani co je to NHL, alebo WC, ktory sa hra nepravidelna na zaciatku sezony v 4 krajinach bez nejakych pravidiel, tak potom zbohom z Vasim hokejovym nadsenim. Na olympiade je to zaujimave az od stvrtfinale- lebo pred tym je to , len exibicia o nicom a este nikto nevie ci tam pridu hviezdy z NHL, ktore dostanu tak na tyzden volno.. Tak sa tesme na jeden stvrtfinalovy zapas na OH styri roky potom vypadnime( medzi tym sledujme vrchol sezonny Carolina-Detroit) a mozte znovu kydat na MS
0/0
2.5.2003 19:49

Dunston

Re: Re: MS
A co nas po americanoch. Oni tam maju vysledky 1:0, kde vyhrava Anaheim a bucia cely zapas. Tak nech sa potom pridu pozriet na MS2004 , aky sa tam bude hrat hokej a ako sa vytvara prava hokejova atmosfera
0/0
2.5.2003 19:57

Spravoj

Re: Re: MS
O com tocis. Je hadam uplne jedno kde ta olympiada bude. Dolezite je, ze iba tam a WC sa mozu stretnut vsetci naj hraci sveta. Ze je to iba o momentalnej forme je pravda, ale ktory turnaj nie je. To potom zoberme statistiky z celej historie hokeja a budeme mat jasno kto je najlepsi
Plne suhlasim, ze MS su kvalitativne degradovane neprerusenim SC (resp. neprisposobenim sa SC) a nezaujmom Kanady a USA o ne. Bohuzial.
0/0
2.5.2003 20:19