Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hlaváč s Málkem zajistili výhru nad Němci

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) - Spolupráce Radima Vrbaty s Janem Hlaváčem zajistila pohodovou výhru nad Německem. Kamarádi z Caroliny si v úvodech první a třetí třetiny rozdělili úlohy: Vrbata nahrával a Hlaváč střílel. Byly to jeho první dva góly na světovém šampionátu, na kterém český tým po vítězství 4:0 neztratil v pěti utkáních ani bod. Kromě gólů a zákroků výtečného brankáře Málka, jenž udržel čisté konto, se ale nebylo moc na co dívat. Němci bránili a šancí na obou stranách bylo jako šafránu. Hra se utápěla v osobních soubojích a obranných pastech. Hlaváč: Němci bránili jako my v Carolině x Málek myslel na nulu až těsně před koncem x Martinec: Němci mě zklamali, neměli šťávu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lola

MS přes net
Neví někdo z vás, na kterém serveru se dá sledovat přenos z dnešního zápasu se Slováky a z celého MS??? Nemám na mysli online "PÍSEMNÉ VZKAZY", ale opravdový "přímý přenos" hokeje. Díky.
0/0
5.5.2003 16:37

Aldys

čtvrfinále
V kolik hodin ve středu bude hrát ČR čtrvrfinále, když půjde z prvního? a kdy z druhého? Dnes se především těším na nejlepší zápas na MS
0/0
5.5.2003 14:50

Fantom

At si rika kdo chce co chce,sejdeme se na Vlachovce:-))!!
0/0
5.5.2003 10:42

milan

slovensko prohraje tradice.
cesi no problem..
0/0
5.5.2003 10:09

Bystry chlapec 08

Vcerejsi nuda
Zatim je nas hokej pekna nuda. Vetsinou dame z 1. strely gol a pak uz to jenom dohravame. Z reakce fanousku bylo patrne, ze Cesi a Nemci jsou nejvice neoblibena muzstva sampionatu
0/0
5.5.2003 10:07

poldis

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
5.5.2003 10:07

Fantom

Re: s Málkem jo ???
Vyndej si ty ho.na z oci a usi:-)),.ole.
0/0
5.5.2003 10:37

majo

winner : SLOVAKIA
Česi budú síce ťažký súper ale nie neprekonateľný.
SVK : CZE  4 : 2
0/0
5.5.2003 9:45

Radek

Re: winner : SLOVAKIA
Možná máš pravdu, dnes to určitě bude pořádný mač. Naši mě zatím moc nepřesvědčili, ale dnešním dnem turnaj nekončí a uvidíme na konci. I když se zdá, že Lener ani vyhrát nechce. Nominuje dalšího obránce z ELH, když ti v rychlosti a hře úplně propadají. Vaši mají větší hlad po vítězství, je to vidět, a když ne Češi, tak Slováci turnaj vyhrají. Já sázím na naše.             P.S:  Nedovedu si představit jak by se skládal Československý nároďák 
0/0
5.5.2003 9:53

devil

system turnaje ms
pravda a nic než pravda, to co píše toni. Ale systém nebyl nikdy ideální, pamatuju 8 účastníků, sice se nemohlo stát, že si nezahrajem s SWE, CAN, RUS, ale bez play off a bez finále, když rusáci byli mistři tři zápasy před koncem, to byla taky pěkná nuda. Líbilo by se mi 10 účastníků, každý s každým, 8 do play off, dvy o udržení. V každým zápase by o něco šlo, ale 12 zápasů do finále je asi moc.
 
 
0/0
5.5.2003 9:17

Pete

Slováky až do finále
Lepší by bylo potkat Slováky až ve finále, pak by to stálo opravdu za to. Mají našlapanej kádr a umějí moc dobře hrát. Na druhou stranu, zatím potkali ze silných soupeřů jen Finy, kteří mají slabou psychiku a v důležitých chvílích propadají. Na Slováky umíme zahrát, ať za ně hraje kdokoli. Takže ČEŠI DO TOHO !!!
P.S. Snad ve čtvrtfinále nepotkáme zase Rusáky...
0/0
5.5.2003 9:01

Džejví

Čtvrtfinále
Hoši, nevím proč se dady na těchto stránkách tak všemožně urážíte . Slováci jsou dost dobrý, krom toho mistři světa a taky jsou za tu svojí zemi ochotní udělat cokoli, myslím že nemají problémy s tím, aby když jejich trenér osloví nějakého hráče, ten se vymluvil na únavu či zranění nebo frustraci z vyřazení, prostě přijedou a makaj. Přeju jim to stříbro ve finále s námi. Ale podívejte, to mistrovství je o jediném zápase. Na olympiádě to taky vypadalo, že Švédové půjdou pro zlato. Takže přejme si, ať nám vyjde čtvrtfinále (s kýmkoli)  a pokud trošku hokeji fandíme a rozumíme a máme srdíčka na správném místě, přejme to i Slovákům.
0/0
5.5.2003 8:38

Jirka

Malek vs. Vokoun
Nepripada vam, ze zatimco pri chytani Vokouna se Vichnar mohl zblaznit ("VYBORNE VOKOUN", "VOKOUN SE ZASKVEL KRASNYM ZAKROKEM",....), tak vcera nejak Malka nemusel ("PUK NASTRELIL MALKA", apod apod ....)???? Navic v dobe, kdy nemame brankarskou jednicku (mozna) a chyta (podle treneru) brankar s vetsi formou, tak se vcera zeptal Malka, jako dvojky tymu. Nemam nic proti Vokounovi, ale vadi me, ze se televizni lobby (Vichnar?) snazi protlacit Vokouna na misto jednicky neobjektivnim komentarem.
0/0
5.5.2003 8:21

Cakov

Re: Malek vs. Vokoun
Koukam, ze Ty jsi asi posledni, kdo nepostrehl, ze jednickou je spravne Vokoun. Vichnar nikoho nikam netlaci, bere veci tak jak jsou.
0/0
5.5.2003 8:29

Jirka

Re: Re: Malek vs. Vokoun
Ale jo, taky si to myslim, jen si myslim, ze komentator ma komentovat a ne preferovat.
0/0
5.5.2003 8:32

Vašek

Re: Re: Malek vs. Vokoun
Absolutně souhlasim s Jirkou. Je to přesně tak. Všude je upřednostňovanej Vokoun. Nemam nic proti Vokounovi, je to skvělej brankář, ale Roman chytal taky výborně. A ještě sem nezaregistroval, že by Lener řek, kdo je jednička. Třeba čtvrtfinále bude chytat Málek. Máme dva rovnocený golmany.
0/0
5.5.2003 15:23

michal

Re: Malek vs. Vokoun
Přesně, bylo to fakt zvláštní. Jako by mu tu nulu ani nepřál...
0/0
5.5.2003 8:36

AGASSI

Re: Malek vs. Vokoun
Mam stejny nazor.Vichnar ho už potapěl při finale s Pardubicema.Je to holt stary senilak.
0/0
5.5.2003 8:51

Libra02

Re: Malek vs. Vokoun
Nechci zlehčovat Málkův výkon, ale podle mého sledování TV jsem nezaznamenal tak excelentní zákroky, které musel předvádět Vokoun v předešlých zápasech. Asi 2x se ukázal, to bylo vše. Němci, když mohli dát góla, tak netrefili ani bránu. Navíc zákroky, které uvedla ČT 2, neměly být 23, ale 15. To pro upřesnění a milovníky statistik.
0/0
5.5.2003 9:00

Klukjakbuk

Re: Malek vs. Vokoun
Vokoun je jasná jednička. Lener to prohlásil. Vokoun je v pohodě a moc to nezdůrazňuje, že dostal přednost. Zato Málek po sezóně, kdy mu každý říkal, že je hvězda, chce víc než zahřívat lavici. V každem rozhovoru (s Málkem), říká, že není zvyklý sedět a že je v pohodě atd. prostě se tlačí na post jedničky. Ostatní tj. trenéři a hráči taktně mlčí, aby se ho "chudáka" nedotkli. Jinak s Němcema chytal možna proto, že může být nasazen na nájezdy. Což by mohl být dobrý tah.
0/0
5.5.2003 9:04

poldis

Re: Malek vs. Vokoun
ty si hnup, na Málka šlo včera střel že bys je na prstech napočítal a koukni se jaký střely to byly... Němci byli naprosto ubožáci a neměli snad jedinou velkou šanci, tak jakýpak Málkoívo vychvalování  TAJTRDLÍKU JEDEN !!!
0/0
5.5.2003 10:11

Luky

Re: Re: Malek vs. Vokoun
souhlasim nevidel jsem, ze by poradne chytnul jedinou strelu. spis si pridelaval praci tim, ze vsechno vyrazel
0/0
5.5.2003 11:35

Miso

:-)
Gratulujem ceskemu teamu k vyhre nad neprijemnym superom a tesim sa na dnesny duel s Slovenskom.. Nech sa dari..Cawa
0/0
5.5.2003 8:16

Klukjakbuk

Slovensko vs. Česko
Zaujal mne Seleneho rozhovor pro Českou televizi, kde se ho zeptali, co bylo podle něj příčinou českých uspěchů v minulosti, a on odpověděl, že Češi vyhrávali, když vycházeli z důsledné obrany. Když hráli útočně, prohráli (viz St.Lake City). Z toho jen mohu usuzovat, že Slováky z jejich útočnou hrou a údernou silou porazíme. Docela bych tomu i věřil, když ještě připočtu Slovenskou přemotivovanost na Čechy. Jinak na zápas se moc těším. A ať to dopadne jakkoliv, prosím..., nenarazit Rusy!
0/0
5.5.2003 8:09

Klouda

Optimální sestava?
Nechci být příliš kritický, ale některé "tahy" trenéra Lenera jsou přinejmenším  "podivné". Například Kotrla za dosavadních pět zápasů předvedl  prachbídný výkon. O to víc je zarážející, že doma zůstal např. talentovaný sparťanský Hanzlík, jehož závěr play-off zastihl ve skvělé formě, či další hokejisté ze semifinále EHL, ať už ze Třince, Pardubic nebo Sparty. Podobné rošády kdysi dělal Luděk Bukač, a ne vždy mu to vyšlo. Doufám, že se Lenerovi povede.
0/0
5.5.2003 7:40

Pavels

Re: Optimální sestava?
Tak proč neděláš trenéra nároďáku ty?
0/0
5.5.2003 8:19

toni

je to nuda...
Systém MS je pěkná nuda. Naši hrají dneska už svůj 6.zápas, ale bude teprve druhej, kterej nějakým způsobem potáhne ( ten první byl proti Finsku). To je docela nuda. Koho zajímají zápasy proti nějakýmu Slovinsku, Ukrajině, Německu....? Tihleti outsideři nejenže neumí hrát moc hokej, ale ani naši se zrovna svýma výkonama nevytáhli (bodejť by jo, myslím, že je tyto zápasy taky moc nebaví). Tyhle zápasy asi baví jen Zárubu :-)), ten má svůj rekord ve vysílanosti počtu zápasů...takovej šlágr Německo-Japonsko musel mít určitě spoustu diváků :-)))
Teď si vem, že naši vypadnou (nedej bože) ve čtvrtfinále, takže odehrajou za celý MS 3 zápasy proti kvalitním týmům a 4 proti těmhle šmejdům! Hlavně, že hokejová federace sbírá body za masovost...za pár let budeme mít turnaj jak ve fotbale...už se těším na zápas Kuvajt-Arménie....
 
0/0
5.5.2003 7:34

lech

Re: je to nuda...
Souhlas! Účastníků je moc. Baví to opravdu asi jen Zárubu! Kdo pravidelne sleduje i extraligu, ví že letos se vysílalo "i nejvíce "pořadů Buly ;-)))))))
0/0
5.5.2003 7:44

Paja

Re: je to nuda...
Nám se to řiká, když tyto hokejový prdele poražime.To o sobě nemužou tvrdit třeba Rusové(RUS-LOT 1:2),nebo Kanada(KAN-DAN 2:2) a další. Ja si myslím, že k hokeji patří i slabé týmy,přece nad někým se musíme rozstřílet, ale je pravda, že jich tam je moc.
0/0
5.5.2003 7:59

lumír

Nesnášenlivost
Jak tak čtu některé příspěvky,tak usuzuji,že vymaštěný hlavy jsou v obouch táborech.Slaváci mají snad slabšího golmana.V ůtoku mají větší udernou sílu,kterou si však zatím zkusili jen na slabších týmech.Finsko sice porazili 5:1,ale finové byli už načatí od nás!!V obraně mámé všsk větší osobnosti.Nejvíce mne pobavil příspěvek,že Švehla učí Kaberleho v Torontu bránit.Kaberle byl už třída,než tam Švehla přišel a je teď suverejně nejvytíženější obrance Toronta.Mrzí mne,že Lener nepovolal ještě Kubinu.Pokud jsem koukal na NHL tak super výkony a hlídal vždy největší hvězdy.Dnes vyhraje ten lepší,ale češi jedeme a vyhrajeme!!!!!!!!
0/0
5.5.2003 7:26

Jarda

Re: Nesnášenlivost
Tebe to hodně moc štve, že slováci dali finům víc gólů než my,co?!?!
0/0
5.5.2003 8:22

lumír

Re: Re: Nesnášenlivost
Jardo myliš se mne to neštve ani slůvkem jsem se o tom nezmínil.Jenom jsem chtěl vyjádřit,že to Slováci měli asi o kapánek lehčí než my.Finové byli už trochu nahlodáni po prohře s námi.Mne štvou jenom urážlivé příspěvky ať od jedné či druhé strany.Já držím Slovákům jenom o kapánek málo pěstě než nám.
0/0
5.5.2003 10:25

Míša:o)

Kluci Moji šikovný:o)))Jste proste jedničky!Každýmu posílám hubana na čelo:o)))
0/0
5.5.2003 7:22

Jaime

+/- Statistika
Špaček vede statistiku mistrovství v +/- bodech, ani jeden z těch 6 gólů co jsme dostali nepadl když byl na ledě a .................. omlouvám se Richterovi, protože ani on ještě nedostal gól... (a ani Reichel)
0/0
5.5.2003 3:03

Jirka

Re: +/- Statistika
Skoda ze te musim poopravit, asi mas jinou statistiku jako ja...+/- body vedou ctyri Slovaci 1.Strbak +9,2. Visnovsky +8, 3. Stumpel +7 a Zednik taky +7 bodu...
0/0
5.5.2003 3:51

slichtaj

Re: Re: +/- Statistika
on myslel že vede v našem týmu ;o)
0/0
5.5.2003 6:54

Krtek

Re: Re: +/- Statistika
http://live97.ihwc.net/english/ koukněte na tuhle stránku, je to oficiální stránka mistroství a +/- body vede Špaček s +12 až za ním jsou čtyři Slováci.
0/0
5.5.2003 8:41

Jano

Re: Re: Re: +/- Statistika
pravdu hovoris
0/0
5.5.2003 10:39

Jaime

SILNÝ ŘEČI
Brankáře máme lepší, Slováci dávaj víc gólů... Rozhodne jak zahrajou naši obránci - z formy třeba Richtera mám docela obavy... dvě tři vyloučení a může to bejt v háji...
Takže Češi do toho, snad to vyjde, ale Slováci nejsou žádný lamy...
0/0
5.5.2003 2:56

Iceman

Re: SILNÝ ŘEČI
No právě...Richter...je absolutně z formy a evidentně nestačil ani v zápasech s těmi slabšími. Pořád musel faulovat. A teď na něj pojedou Slováci....Nic moc vyhlídka. Je to náš jednoznačně nejslabší hráč. A problém je, že je to zrovna obránce...
Ale věřím že vyhrajeme. Slováci sice se všema uhráli lepší výsledky, ale Finy nepočítám, ti byli dole po zápase s námi a dva góly dostali až v power-play, takže to je dost zkreslený výsledek. A kdo viděl ostatní zápasy Slováků ví, že na rozdíl od nás šlapali naplno. Oni to prostě berou vážně a nikomu nic nedají, takže ty jejich výsledky nemusí nic znamenat. Dneska se asi ukáže, na co fakt mají. I když si myslím, že při formě mužstev ve druhé skupině budou mít Slováci medajli...
0/0
5.5.2003 7:37

Marek

SME SVOJI ! ! !
Neviem preco sa tu tolko hecujeme, keby to ostalo iba pri tom, tak je to O.K. Nechajme sa prekvapit zajtra. Nech vyhra lepsi! Ostane to i tak "skoro" doma!!!  Len nech sa chlapci v arene spravaju ako cestni superi bez urazok a potyciek. Je to predsa len SPORT! Do toho! Ukazme svetu, ze CESKY i SLOVENSKY hokej je stale najlepsi!
0/0
5.5.2003 2:55

milos-KL

cesi zase vyhrajou - jak jinak...!?
slovaci maji na sampionatu vyborny a mozna i nejlepsi utok - uchazejici obranu a konecne i slusneho golmana. Ale v zapase s nami to opet neunesou psychicky, takze vitezem nasi skupiny jsme OPET MY!!!!
0/0
5.5.2003 1:12

Ble

a kdo je to ten Lasak?
Ehm, hokej sleduju velmi pozorne, vim ze Slovensko ma papirove velmi silny tym, predevsim v utoku...ale proboha, kdo je to ten Lasak?Nehraje on prazskou rekreacku?Asi sem proti nemu v druhy skupine nastupoval....:o)
0/0
5.5.2003 1:08

mirmik

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
5.5.2003 6:27

Lašák - díra největší

Duda zejtra Lašákovi ukáže :-)
a kdyžtak si to s ním vyřídí v šatně :-) Myslím, že by si Lašák měl uzavřít nové pojištění
0/0
5.5.2003 0:53

to je jedno

kdo je lepší
Co se hádate? Je naprosto skvělé, že Češi a Slováci jsou ve formě. Držme si vzájemně palce ve čtvrtfinále. A Bondra je skvělý a byl to bůh. Hejduk je skvěly a bůh bude.
 
0/0
5.5.2003 0:36

Lašák - díra největší

Viete, ako vznikly Slovaci?
Madar osukal opici a hodil ji cez Dunaj :-) A viete, ako vznikla spisovna slovencina? No Stur byl trosku ozralej tak se mu ta cestina trosku pletla :-)
0/0
5.5.2003 0:34

pepa

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
5.5.2003 4:09

Ivca

Re: Viete, ako vznikly Slovaci?
A nakoniec Slovak prehodil tu opicu cez Moravu-ta opica si totiz TY, tak si vznikol! Konci primitivku! Si uboziak!   
0/0
5.5.2003 9:57

Buceleros

Re: Viete, ako vznikly Slovaci?
Neni to opice, ale ovce. To jen tak mezi řečí. Navíc, kde by se vzala opice v Maďarsku ?
0/0
5.5.2003 14:47





Najdete na iDNES.cz