Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Česko-slovenská bitva skončila smírně

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) Minutu před koncem za stavu 3:3 vyjel Tomáš Vokoun z české branky, i za tohoto stavu hrál národní tým power play. Neuspěl. Poprvé v historii mistrovství světa tak Slovensko získalo proti Česku bod a díky tomu vyhrálo osmifinálovou skupinu. Česko skončilo v tabulce druhé a čtvrtfinále bude hrát v Turku. Zprvu opatrný zápas nástupců bývalé federální reprezentace gradoval s přibývajícím časem ve skvělou podívanou. Straka dvakrát dostal národní tým do vedení, po gólu Výborného to bylo už 3:1. Demitra ještě před druhou přestávkou snížil a osm minut před koncem zařídil remízu Nagy. Dále čtěte: Hráči si dál věří x S kým ve čtrtfinále x Zápas minutu po minutě x Skvělý hokej, jehož výsledek pokazil Duda

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Manchester-United

Manchester
Jestly jste někdo fanda Manchesteru United tak se určitě podívejte na www.webpark.sk/manchester .Nebudete nikdo litovat!!!
0/0
31.1.2004 22:14

rado

bol to skvely zapas..
0/0
7.5.2003 23:57

Slovakman

Pravda
< align=left width="100%"> ATISLAVA - V Česku sa tento rok hovorí uznanlivo o slovenských hokejistoch, píše v dnešnom vydaní Mladá fronta DNES. Kým si nezavesili na krk medaily svetových šampiónov, vysmievali sa z nich, no dnes to vyzerá, že z rýchlika Pálffy - Bondra - Šatan sa im trasú kolená. A sú radi, že so Slovákmi remizovali. No Slovákom to ide dobre i mimo ľadu, konštatuje ďalej denník. Ekonomika, z ktorej si Česi uťahovali podobne ako z hokeja, rastie skoro bondrovskou rýchlosťou. Vláda má razanciu ako Demitrove strely od modrej. URL = escape('http://www.adring.skmarkizaadclick.cgi?cid=37&gid=3&mid=81&id=297'); FLASH = 'http:imgs.adring.skmarkizaswfbanner-200x200-2.swf'; document.writeln(' '); document.write(" "); document.write(" "); document.write(" "); document.write(" "); document.write(" "); Slováci zavádzajú rovnú daň z príjmu, zjednocujú sadzby DPH a o dôchodkovej reforme netárajú, ale ju robia. Neboja sa ani zmien v sociálnych výdavkoch a v zavádzaní školného. Pozerať sa na Slovensko s nacvičenou prezieravosťou znamená koledovať si o hanbu, píše na záver MFD. Zatiaľ má Česko náskok, no v hokeji ho malo tiež. Na rozdiel od neho mu vo vláde chýba dobrý tréner a tiež nejaký Duda. Ten síce hrá ako "magor", ale má srdce a dobrý ťah na bránku. Len tolko.. URL = escape('http://www.adring.skmarkizaadclick.cgi?cid=37&gid=3&mid=81&id=297'); FLASH = 'http:imgs.adring.skmarkizaswfbanner-200x200-2.swf'; document.writeln(' '); document.write(" "); document.write(" "); document.write(" "); document.write(" "); document.write(" ");
0/0
7.5.2003 21:09

ro SK

.
... tak ja len tolko, ze ten co pisal clanok musi byt megaxoxot (pravdepodobne bol tak neuveritelne rad, ze cesi neprehrali ... pred zapasom by vedel stikat desiatku drat ritnym vencom) a ten co mu to dovolil uverejnit je megaxoxotamater. Inac nic proti cechom, nabuduce fasnete, ale to predsa viete.
0/0
7.5.2003 12:06

Robert Hart

SLOVENSKO SKVELE
Slovensko to dela skvele: jen dvacetiprocentni dane pro podnikatele.U nas v CR je to o vice nez deset procent vice a firmy nam casem utecou na SLOVENSKO.Zakon trikrat a dost ukaze kriminalnikum, zac je toho loket a socialni davky je na tri deti zpusobi, ze nepristusobiva etnika se budou stehovat do Cech...
Mame se nyni od Slovaku co ucit a mozna se i peclive divat, jak hraji hokej.
JUDr.R.Hart
0/0
7.5.2003 9:52

Honza

Vladisek a cech ?
no jenom zbezne jsem procetl diskuzi a nepodlehejte nacionalistickym (tady to proste zacina) zvratkum Vladiska, pokud je cech taxe za nej stydim ... (celou dobu jsem si myslel, ze je slovak a nadava na cechy a ted mi doslo ze to je naopak). Olmouvam se vam, bratia l
0/0
7.5.2003 6:28

Vladisek

Re: Vladisek a cech ?
No jestli ty jsi Cech, tak potom se musim stydet ja za tu cestinu: "taxe -> tak se"
0/0
7.5.2003 9:02

vics

je to len hokej...
ak sa nedostaneme my do finale (myslim Slovensko) tak budem drzat palceky Vam... nechapem len preco na seba nadavame, ved sme zili v jednom state... Dufam, ze vyhra  (Cesko-Slovensko)
 
0/0
6.5.2003 18:42

Fero

Re: je to len hokej...Ty nie si slovak ty si zradca
0/0
7.5.2003 10:53

Jaromír

Re: je to len hokej...
Sampionát vyhrajete,držím Vám palce !!! Hrajete pěkný hokej ! My dnes,jako vždy,končíme s Rusákama !
0/0
7.5.2003 13:31

Winner

To je idiot!
Vladisek, ty prosímtě někam zalez a nedělej nám ostudu...
0/0
6.5.2003 17:40

Vladisek

Slovenska nervozita?
To je pokazde, kdyz se mala zem chce vytahnout na vetsi a slavnejsi. Ma takovy komplex menecennosti, ktery je patrny i z nekterych prispevku.
0/0
6.5.2003 17:14

Frantisek

Re: Slovenska nervozita?
Mala zem, velka ze...
To hovoris o Cesku a Nemecku????
0/0
6.5.2003 17:16

Vladisek

Re: Re: Slovenska nervozita?
Chces rict, ze treba ve fotbale z nasich ten komplex z Nemcu nesrsi?
0/0
7.5.2003 9:03

Vladisek

KDO MA SLOVAKU plne zuby?
KDO MA SLOVAKU plne zuby? Z toho jak nam lezou na Vysoke skoly a studuji si tady zadarmo... A nase decka se kvuli nim na VS nemusou dostat. PAK NAM tady jeste zabiraji misto na kolejich...
 
Meli by jsme je vyhodit...
0/0
6.5.2003 17:04

Frantisek

Re: KDO MA SLOVAKU plne zuby?
To je nespravodlivost, ze?
Vase decka sa mali asi lepsie ucit...
0/0
6.5.2003 17:07

Vladisek

Re: Re: KDO MA SLOVAKU plne zuby?
Jo a vy lip platit
0/0
6.5.2003 17:08

Vladisek

Re: Re: KDO MA SLOVAKU plne zuby?
Pokud budete platit jako kazy, cizinec, co u nas studuje tak v tom nebude problem. Ale aby si tady nekdo otviral hubu a jeste jsem mu musel z vyplaty plati VS tak to teda nezajem...
0/0
6.5.2003 17:09

jan

Re: Re: Re: KDO MA SLOVAKU plne zuby?
oni ale zostanu v cechach a tam budu tvorit narodny produkt, bol som niekdy podpredseda slov stud. rady vs a ceske vyskumy hovorili az o 65 percentach ludi co chcu v cechach zostat. pan prof wilhelm, rektor cuni si dokonca pochvaloval ako je to fajn, ked Sr zaplati vsetko doterajsie vzdelavanie a CR len to vysokoskolske.  keby univerzity zvolili iny pristup k podpore byvania studentov, bolo by po probleme. su totiz aj ine modely ako koleje...... co ty na to  
0/0
6.5.2003 17:15

xixixi

Re: Re: Re: Re: KDO MA SLOVAKU plne zuby?
on na to nic, je priliz tupy, aby mohol reagovat na inteligentny prispevok....... btw, vacsina tyxto diskusii je poriadne trapna............ az sa cudujem, kde sa berie na inete tolko primitivov, kurwa, ze ix vobec zamestnavatel pusti na inet.......  ja som vzdy obdivoval cesko - slovensky hokej, posledne roky a medaiova urda dokazuju, ze CS skola je jednoduxo najlepsia...... taketo natahovanie sa o blbostiax - to je prejav zapecnictva a sedlace. humac kentus fuj.
0/0
6.5.2003 17:58

Dudo

Re: Re: Re: KDO MA SLOVAKU plne zuby?
Vladisek, ja studujem v Prahe, samozrejme zadarmo, ale viem aj o zhruba stovke Ukrajincov, Bielorusov, Rusov a inch studentov z Vychodnej Europy, ktori za studium v CR tiez neplatia(to uz asi tvoje zakomlexovane oci nevidia...)...tak t netrep somariny. Okrem ineho: Ak na ceske VS patria Cesi viac ako Slovaci a ostatni cudzinci, preco to neukazu na prijimackach????? To uz je na teba asi prilis zlozite, chudacik...ale neboj sa ulice sa budu musiet zametat vzdy:-)))
0/0
6.5.2003 22:45

Vladisek

Re: Re: Re: Re: KDO MA SLOVAKU plne zuby?
Ty toho o studiu na VS moc nevis, myslim z te druhe stranky financovani a prijmu skola za pocet studentu, vid? Na nasi skole v Brne je za kazdeho informatika X dest tisic korun, ktery je Cech, pokud je cizinec, tak je prijem o nekolik tisic vetsi. Proto tady na ne kazdy bere ohled a tudiz maji prijmacky opravovane tak, aby se jich na VS co nejvic dostalo. Vzpomente si na cernochy u vas, kteri nic neumi a presto tam porad studuji (nekdy jsou to vecni studenti). Bohuzel, cernosi u nas plati kolem 200.000 Kc rocne za studium. Slovaci sem nalezou zadarmo, prestoze nakaldy na jednoho studenta se pohybuji dle skoly od 200.000 do 500.000 Kc. Musim tedy konstatovat, ze o Slovaky z rad studentu tady v Brne nikdo velky zajem nema, kdyz zaberou polovinu ubytovacich kapacit na kolejich a jeste k tomu maji hloupy a naparovacny kecy jako mas ty. Myslim, ze u vetsiny Slovaku je ta jejich nafoukanost primo zakorenena v krvi a ventiluji to vsude, kde muzou. Myslis si, ze jsou neco vci, ale pri tom prisli s holym zadkem.
0/0
7.5.2003 9:10

:^)

Re: Re: Re: KDO MA SLOVAKU plne zuby?
vysokoskolaci su ti co vas a kazdy stat drzia nad vodou, a taki ako si ty - no co uz s nimi, ked ine nevie tak len kladivo do ruky a ukazat ako sa nim bucha... dokonci si aspon strednu polnohospodarsku.
0/0
7.5.2003 13:39

karel

Re: Re: KDO MA SLOVAKU plne zuby?
problém je v tom, že Slováci si tady studují úplně zadarmo a my to platíme ze svých daní. Navíc nám zabírají místa na kolejích - např. člověk bydlící 2 hodiny od Prahy kvůli tomu už na UK kolej nedostane. Je to kvůli pro nás naprosto nevýhodné mezivládní dohodě. Na slovenské školy se asi moc Čechů nepohrne...
0/0
7.5.2003 8:22

andrej

Re: KDO MA SLOVAKU plne zuby?
asi sme my slováci múdrejší, keď sa nemôžete dostať do škôl a my hej
0/0
6.5.2003 22:36

pettto@pobox.sk

Vladko,vies preco som tu?
bol som na www.sme.sk a par Cechov tam napisalo clanky na vysokej urovni.Nakoniec podakovali za diskusiu a pochvalili uroven prispevkov a dodali: nie su tam primitivy ako na idnes.cz. No a tak som sa isiel presvedcit, Vladko.:-)
0/0
6.5.2003 16:54

Vladisek

Re: Vladko,vies preco som tu?
Proc to sem pises 2x u nas to staci napsat jednou...
0/0
6.5.2003 16:56

Mirek

Re: Vladko,vies preco som tu?
  Nechtěl bych slyšet ty složité úvahy Slováků před televizí doma nebo v hospodě.
0/0
6.5.2003 17:01

Slovák

Dánsko Loyšsko zatiaš 2:2ˇ, Chystajte si bránku pre Rusov
0/0
6.5.2003 16:47

Vladisek

Re:
To je aspon zprava... a ne jen ty slovensky keci o majstrech
0/0
6.5.2003 16:48

Slovák

Re: Re:
neviem či to mám brať ako kompliment
0/0
6.5.2003 16:49

Vladisek

Re: Re: Re:
Pokud jsi Slovak tak jo, protoze by to bylo neuveritelne... Zahlasit vysledek, sice 10 minut stary, ale prece jen... je to vykon.
0/0
6.5.2003 16:51

Slovák

Re: Re: Re: Re:
keď mi pošleš číslo mobilu tak ti budem posielať sms 2 minuty pred gólom :-)
0/0
6.5.2003 16:52

Vladisek

Re: Re: Re: Re: Re:
A mas hodne kreditu? U nas se to musi platit, vis...
tak to zkus na 603885335
0/0
6.5.2003 16:55

Vladisek

Re: Re: Re: Re: Re:
Pardon na 604885335 - chybicka se vloudila
0/0
6.5.2003 16:57

komar

Re:
2:3 pro Lotyssko...z Rusu na tomto sampionatu strach rozhodne nejde
0/0
6.5.2003 16:49

Slovák

Re: Re:
o Švajčiaroch ani nehovoriac
0/0
6.5.2003 16:51

komar

Re: Re: Re:
na tomto sampionatu jsou pouze 2 kvalitni tymy : Slovensko a Cesko
0/0
6.5.2003 16:55

Vladisek

Re: Re: Re: Re:
No uvidime... az co Kanada a Svedsko. Ona ticha voda brehy mele a kdyz se 2 perou, tak se 3. smeje
0/0
6.5.2003 16:58

pettto@pobox.sk

Vladko,vies preco som tu?
bol som na www.sme.sk a par Cechov tam napisalo clanky na vysokej urovni.Nakoniec podakovali za diskusiu a pochvalili uroven prispevkov a dodali: nie su tam primitivy ako na idnes.cz. No a tak som sa isiel presvedcit, Vladko.:-)
0/0
6.5.2003 16:34

Vladisek

Re: Vladko,vies preco som tu?
Myslis, ze tady u nas o tebe nekdo stoji? Proc teda nepodekujes a nevypadnes?
0/0
6.5.2003 16:36

pettto@pobox.sk

Re: Re: Vladko,vies preco som tu?
Vladko vydrz este do piatej. Dovol mi aby som mohol zotrvat v tvojej priam zarazajucej inteligencii. Vladko,prosim, dovol.))
0/0
6.5.2003 16:42

Vladisek

Re: Re: Re: Vladko,vies preco som tu?
No inteligenci rozhodne mas... Nauc se typografii a pak muzes neco odborneho psat...
0/0
6.5.2003 16:46

Vladisek

Re: Re: Re: Vladko,vies preco som tu?
A uz jsem ti jednou rikal, aby jsi na me nemluvil ti cizim jazykem. Ja ti pak nerozumim.
0/0
6.5.2003 16:46

pettto@pobox.sk

Re: Re: Re: Re: Vladko,vies preco som tu?
Vladko prosim ta,boze co to pisem... Vladko prosim te, muzu otazecku? (nastesti tady sedi kolega mluvici cesky,vis?) Kolik ti je? Muzu tipovat? 15 aneb,pasaku, mas uz 17! Tak se mnej tady hezky, nezlob a kdyz od mami budes zebrat kapesne, at jej neutratis na neslysly!! Koupi si poradnej bubed a daj o sebe znat.:-))
0/0
6.5.2003 16:57

Vladisek

Re: Re: Re: Re: Re: Vladko,vies preco som tu?
Uz jsem ti psal, ze ti nerozumim...Vyrid ty cesky (nejhezci jsou cesky) holce at se se Slovakama nezahazuje. Nestoji ji to za to. Slovaci jsou machri, ja s 5 bydlim na kolejich a mam jich az po krk.
0/0
6.5.2003 17:01

:^)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vladko,vies preco som tu?
a este si od nich nedostal na p..u? v ich blizkosti asi moc neprovokujes, takych ako si ty vladisek pozname. kazdy vie sekat frajera ked je pred monitorom
0/0
7.5.2003 13:51

Vladisek

Re: Vladko,vies preco som tu?
To jsi teda musel hodne hledat....
0/0
6.5.2003 16:47

Vladisek

Konstatovani
Ja jsem si vzdycky myslel, ze Slovensko je jen ta pomlcka...
0/0
6.5.2003 16:33

machat

slováci
Porad ctu kritiku na cesky tym, ale at si Slovaci uvedomi, ze jejich brankarma deravy betony a jenom diky  nabouchanymu utoku dosli tak daleko kde ted sou..Vokoun je jednicka  a Lasak je proste dvojka!!!
0/0
6.5.2003 16:32