Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Co říkají čísla: Straka pálí přesně, Duda je lotr

Jsou to na pohled čísla v tlusté složce papírů, ale statistikách z hokejového mistrovství objevíte spoustu zajímavých skutečností. Čarostřelec Straka Hbitý útočník dal z 11 střel na branku 6 gólů. S úspěšností necelých 54 procent je turnaji jasně nejlepší. Obyčejně dvacetiprocentní úspěšnost považována za výtečnou. Straka je s deseti body (6+4) také nejproduktivnějším mužem týmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radovan Dzurčanin

iDNES je fajn plátok... rád sem chodím
0/0
8.5.2003 8:03

Martin

Nezkusenost
Myslim, ze Duda hraje tak, jak mu to v nasi lize prochazelo. Nema zadnou zkusenost se svetovym hokejem, pokud ho nenechaji hrat (hrac je dobrej), tak ji neziska. Proste je mladej a chybej zkusenosti. Casem se trochu zklidni a zustane jen jeho dobra hra. Nelibi se mi, jak ho Lener potopil. Kdyz si ho vzal do mancaftu, ma se za nej postavit a ne ho na verejnosti topit. Blbost udela kazdej.
0/0
7.5.2003 15:13

Martin

Re: Nezkusenost
Jeste dovetek, nasi si to vyrovnani za hru ve treti tretine zaslouzili a zajimalo by me, kdo by byl obetnim berankem, kdyby Duda nefauloval a slovaci i tak vyrovnali. Vokoun???? Kdyby nasi v predchozich zapasech dali o 4 goly vic (a to klidne mohli), nemuseli tohle resit a slovaci by museli vic hrat. Jejich taktizovani a setreni sil jim dalo za soupere rusaky. Nechme toho, je to jenom sport.
0/0
7.5.2003 15:15

Cruchot

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
7.5.2003 16:28

go czech go!

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
7.5.2003 14:25

Černá račice

PETŘE, KAM JSI KLESL?
JSI HORŠÍ NACIONALISTA NEŽ NĚKTEŘÍ SLOVENŠTÍ TAKYFANDOVÉ. JDE O HOKEJ, JÁ SI PŘEJI FINÁLE ČESKO A SLOVENSKO!!! NA LEDĚ ROZHODOVAL ROZHODČÍÍ, ODKUD BYL??? JÁ VÍM, ŽE TAM BYLY I HORŠÍ FAULY. CO NADĚLÁŠ??? CHRAŇ SI SVOU ÚROVEŇ.
0/0
7.5.2003 14:13

Petr

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
7.5.2003 14:03

d56

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
7.5.2003 15:49

d56

Re: ČESKO-SLOVENSKO
Realita pepíku: BRATISLAVA - V Česku sa tento rok hovorí uznanlivo o slovenských hokejistoch, píše v dnešnom vydaní Mladá fronta DNES. Kým si nezavesili na krk medaily svetových šampiónov, vysmievali sa z nich, no dnes to vyzerá, že z rýchlika Pálffy - Bondra - Šatan sa im trasú kolená. A sú radi, že so Slovákmi remizovali. No Slovákom to ide dobre i mimo ľadu, konštatuje ďalej denník. Ekonomika, z ktorej si Česi uťahovali podobne ako z hokeja, rastie skoro bondrovskou rýchlosťou. Vláda má razanciu ako Demitrove strely od modrej. Slováci zavádzajú rovnú daň z príjmu, zjednocujú sadzby DPH a o dôchodkovej reforme netárajú, ale ju robia. Neboja sa ani zmien v sociálnych výdavkoch a v zavádzaní školného. Pozerať sa na Slovensko s nacvičenou prezieravosťou znamená koledovať si o hanbu, píše na záver MFD. Zatiaľ má Česko náskok, no v hokeji ho malo tiež. Na rozdiel od neho mu vo vláde chýba dobrý tréner a tiež nejaký Duda. Ten síce hrá ako "magor", ale má srdce a dobrý ťah na bránku.
0/0
7.5.2003 15:56

Pepík

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
8.5.2003 1:34

Radovan Dzurčanin

Re: Re: Re: ČESKO-SLOVENSKO
Musím sa Petra zastať... túto reakciu len skopíroval z českej Mladej Fronty Dnes... bolo to uverejnené na Markiza.Sk... takže za duchaplnosť by si mal kritizovať asi vaše noviny a nie Petra...
Som rád, že sa ČR dostala do semifinále, ale budem im fandiť tak, aby sa nestretli so SR... to by sme určite prehrali.
Ak naši hokejisti prehajú v semifinále, proti Kanade fandím čechom... ale ak naši vyhrajú, budem fandiť kanade... aby sme sa nestretli ani v boji o tretie miesto a ani vo finále. Po našom vzájomnom zápase som pochopil, že česi hrajú najlepší hokej na šampionáte a majú najlepší tím... ktorý vie nielen dobre útočiť, ale aj skvele brániť. Myslím, že s vami prehráme.
0/0
8.5.2003 7:59

Peter

Re: ČESKO-SLOVENSKO
....co sa babe chcelo, to sa babe snilo. Strhujuca synteza povrchnych vedomosti a existencialnej paniky. Pre tvoju informaciu - aby si sa neblamoval - ten na bankovke nie je Tiso, ale Hlinka. Daj si vratit skolne a za utrzenu hotovost navstiv psychiatricku poradnu, kym nie je neskoro. Zelam Ti este pekny den.
0/0
8.5.2003 20:27

JetFly

Zítra zveřejním na internetu záznam faulu Demitry na Výborného a Dudy na Pálfyho
Zítra zveřejním na internetu záznam faulu Demitry na Výborného a Dudy na Pálfyho sami pak můžete posoudit který zákrok byl horší. Já myslím že rozhodně ten Demitrův.
0/0
7.5.2003 13:48

geo

Re: Zítra zveřejním na internetu záznam faulu Demitry na Výborného a Dudy na Pálfyho
Nejednalo se rozhodne o zadny faul. Vyborny si chvili vodil nekolik Slovaku a Demitra udelal presne to , co se v takove chvili udelat ma - sestrelil protihrace telem. Slo o naraz ramenem na rameno a ne jak blekotal Zaruba kolenem. Vsichni jsme mohli videt jak Vybornemu ledovali na stridacce krk. Urcite to byl tvrdy a bolestivy zakrok, ale je to holt hokej - a nebyl to zakrok s zadnym jinym umyslem, nez oddelit Vyborneho od puku. Naproti tomu Duda fauloval Palffyho v podstate bez puku a jestli rozhodci usoudil, ze slo o umysl zranit, je to jeho pravo. I kdyz ten zakrok nevypadal na prvni pohled nijak strasne.
Myslim, ze cele mystrovstvi muze poslouzit k tomu, aby si kazdy udelal obrazek o nasi lize - nejtrestanejsi hraci jsou zastupci extraligy - Richter a Duda, vetsinou za fauly hopkejkou, drzeni (Richter), nebo za simulovani a sprostotu (Duda).
0/0
7.5.2003 14:14

Černá račice

2:0 pro RADKA
DNES DÁ RADEK 2 BRANKY, 2x DOSTANE MALÝ TREST. MĚ TO STAČÍ /VÍM O ČEM MLUVÍM/. VÍC NEVYDRŽÍM.
0/0
7.5.2003 13:47

Pavel

Nakopejte těm bolševíkům zadky
Kdo to je Richter???Ten tam nemá co dělat. DUDA=BŮH BOLŠEVÍCI=0 ČEŠI DNESKA VYHRAJOU Rozneste ty bílý vrány po ledě. HOŠI BOJOVAT.
0/0
7.5.2003 13:42

Petr

Konecne sedi Richter
Konecne sedi Richter, no to je aspon dobra zprava,prehazeni utoku pred rozhodujicim zapasem se mi moc nezamlouva,ale rozbijeci formace,kde vedle Supa a Dudy je mohutny Vasicek by mohl byt dobry tah,jen mne stve souper, kazdyho jinyho bychom prevalcovali jak Kanadu tak Svedy a Nemce,jenom ti Rusaci nam budou delat trable,pokud budou sekat,navrhuju je zmlatit jako kdyz se hralo v Budejicich,kdyz ne postup tak aspon dobrej pocit
ČEŠI DO TOHO
0/0
7.5.2003 13:21

Černá račice

KONEČNĚ
kONEČNĚ SE RADKA NĚKDO ZASTAL.
0/0
7.5.2003 13:13

Richard

Co tak pozriet na to takto
Nemyslite ze toho osocovania a obvinovania jednej aj druhej strany je dost? Na oboch stranach bol kopec zbytocnych emocii a moj nazor je ze ten hokej prave preto nebol tym cim fakt mohol byt.....dve asi najlepsie muzstva na svete ukazat ako sa hra hokej aj pre divaka. A to ten posledny zapas urcite nebol
0/0
7.5.2003 13:29

JFO

Radek Duda ole!
Jen tak mimochodem. Na Radka bylo odpískáno 6 faulů. On byl vyloučen 6 plus jednou 5 min.+ko. Faul na 5ti minutový trest to vžádném případě nebyl.  V zápase byl mnohem horší a nepotrestaný zákrok na Výborného.  Jinak styl Dudy je agresivní a to je to co nám kolikrát chybí. Hráč, který vlítne do souboje hlava nehlava a má i hokejové schopnosti  je k nezaplacení, a proto dnes trenér Lener Dudu postaví a Radek bude bodovat. A doufám, že nějakýmu rusákovy urazí palici.
PS:Nesnášim Rusáky
0/0
7.5.2003 13:05

Martin

Proč tady jen kritizujete Dudu a třeba nepochválíte Straku???
0/0
7.5.2003 12:43

Martin

Koukam, že to tady je samej odborník
Zajímalo by mě, kolik z vás vůbec hokej někdy hrálo, nebo dokonce trénovalo...
 
0/0
7.5.2003 12:39

X

Duda
Nemůžu uvěřit reakcím našim novinářů a fandů. Nepochybně je Duda provokatér, možná je simulant, nepochybně hraje tvrdě (ne zákeřně) a každý to od něj očekává. Místo toho, aby si sěžovali na rozhodčího, který zjevně zápas nezvládl a i Duda byl nad jeho síly, tak dělají kolem Dudy zbytečný rozruch. Ten konkrétní zákrok nebyl nijak výjimečný. Jediné co se dá Dudovi vytknout je, že si měl uvědomit, kolik ukazuje časomíra. Takže směle dál, jenom víc vnímat konkrétní herní stav. Navíc na jeho obhajobu připomínám, že to nejí jenom bijec, viz. nahrávka Strakovi na 2:1 proti Finům atd.    Dodávám, že nejsem ani Pražák, ani Slávista.
0/0
7.5.2003 12:20

DAVID

Re: Duda
Nemáš pravdu, hraje zákeřně a rozhočí to vidí...
0/0
7.5.2003 12:31

X

Re: Re: Duda
Nesouhlasím s tebou - zákeřně (ne víc než ostatní)nehraje. Je samozřejmý, že si ho rozhodčí víc hlídaj. To ostatně všechny "ostrý" hochy. Proto musí brát ohled na stav zápasu. Ale bez takových hráčů v týmu by to nešlo, zvlášť pokud jsou taky technicky vybavení.
0/0
7.5.2003 12:42

Jeny

Re: Duda
Děkuji pane X za Váš komentář, není co dodat, a  pokud není člověk z Pardubic, tak to snad pochopí. Jinak pro pardubický, poslouchejte svého miláčka Janeckého, jak DUDU vychvaluje.  Ono předvádět krásný pohledný hokej neznamená vždy vítězství. 
0/0
7.5.2003 12:34

Yes

Re: Re: Duda
Klasickej projev slávisty - někdo šáhnul na Dudu, tak to určitě bude nějaká ku.va z Pardubic. Asi ti ještě nedošlo, že 99% lidí je úplně jedno, jestli Duda ze Slavie, z Pardubic nebo z Plzně, ale jde jim o to, že je to neřiditelnej cvok...
0/0
7.5.2003 13:13

X

Re: Re: Re: Duda
Říkám ti No, už nepiš, nikdo to stejně nechápe. Yes?
0/0
7.5.2003 13:50

Jeny

Re: Re: Re: Duda
Klasickej pohled pardubičáka, ale musím tě zklamat , bydlím 200km od Prahy.  Počítám, že jseš asi u komoušů, protože ti je jasné, že 99% ví, že je cvok,     ti měli podobné výsledky vždycky.  Svoje názory  nepodstrkuj jiným a tvoje zjištění v % nevím, kde jsi získal? Dělal se snad celostátní průzkum?   
0/0
7.5.2003 14:36

Yes

Re: Re: Re: Re: Duda
Za prvé - Dudu tady kritizuje kdekdo a silně pochybuju, že sou to všechno pernikáři.  Takže to asi těžko bude klasickej pohled pardubičáka, obzvlášť, když nejsem z Pardubic.
Za druhé - těch 99% procent je nadsázka, jestli víš, co to je... Jasně, že tady bude pár lidí, který pořád ještě neskousli, že Slavia s Dudou získala titul, ale většina těch, kdo píše proti Dudovi, má nepochybně jinej důvod, a to obavu, že se Duda neumí ovládat a provede v dalším zápase zase nějakou zbytečnou ptákovinu.
Za třetí - nepíšeš sem náhodou taky pod nickem Axel??? Od toho jsem už hlášky o tom, že jsem komouš a taky jiný, poněkud vulgárnější slova, slyšel a upřímně mi toho antikomunistickýho chudáka byla líto. Jestli máš něco proti komoušům, jdi jim to říct na náměstí, u mě seš na špatný adrese...
0/0
7.5.2003 15:30

...

Re: Re: Re: Re: Re: Duda
To si piš, že je to Axel alias Jeny alias kdovikdo. Taky mě komančové se.ou, ale jako nadávku to používá jen on. Škoda, že tady v diskusi není Lebowski, ten by to poznal určitě...
Jeny = Axle = osle =
0/0
7.5.2003 17:49

Kripl

Kuk
0/0
7.5.2003 12:11

Bomberman

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
7.5.2003 12:05

Martin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
7.5.2003 12:14

Jeny

Re: Duda je čůrák
Včera jsem neuděla zkoušku, už vím kdo za to může DUDA, hned je mi líp.
0/0
7.5.2003 12:27

d56

DUDA NA LIEČENIE
Stačí si pozriet tento článok a je jasné, že Duda ičiel "naisto"...http://hokej1.point.sk/_ms2003/news/22422/
0/0
7.5.2003 11:59

Martin

Re: DUDA NA LIEČENIE
Hele ty chytrej slováku, tak si přečti co řekl Straka - to vaše hovádko řvalo dřív něž Duda vůbec něco udělal...
0/0
7.5.2003 12:19

Mantor

Re: Re: DUDA NA LIEČENIE
Mas smolu z tych fotiek je uplne jasne co sa stalo......
0/0
7.5.2003 12:47

Vašek

Re: Re: Re: DUDA NA LIEČENIE
Co je z těch fotek úplně jasné? Na jedné je Duda při souboji u mantinelu (takových fotek seženu klidně i na i-netu spoustu - normální střet), na druhé je válející se někdo... Jestli je to Pallfy, tak takových fotek je na webu taky spousta... Že je někdo rychlej ještě neznamená, že má stabilitu na bruslích...
 
0/0
7.5.2003 13:04

d56

Re: Re: Re: Re: DUDA NA LIEČENIE
a to pravé koleno a ako ho podkopol si si asi nevšimol, že jo pepíku???
0/0
7.5.2003 13:41

Černá račice

Duda není člověk, Duda je bůh
Na Dudu a dudy nám nešahejte! Jedině s ním můžeme vyhrát soutěž o nejvíc vylučovaného hráče, jedině s ním porazíme zbytek světa. Otevřte  oči. Vážení kritici porovnejte své chování k ostatním lidem, vylezli byste vůbec vy z trestné lavice? Vy moralisti!!! Hráli jste někdy hokej?
0/0
7.5.2003 11:31

Yes

Re: Duda není člověk, Duda je bůh
Na Dudu kašlu, stejně je buzna, ale na dudy bych ti šáhnul rád. Třeba dneska o přestávkách mezi třetinama
0/0
7.5.2003 11:34

Jack

Duda je player
Duda je psychicky labilní,ale hokej hrát umí to se musí nechat. A rozhodčí mu toho spoustu sežerou viz. ČR-Ukrajina
0/0
7.5.2003 11:15

dzury

Duda neni blázen
Jestli si myslíte, že je, tak tomu asi nerozumíte. Právě on vybojoval tři přesilovky a z jedné padla branka. A kdyby tak napadali všichni jako on Slováci si ani nečutnou. Díval jsem se na Slováky, kde si Filc (trenér minulých mistrů) pořád jen stěžoval na sudího a Dudu, že prý jenom simuluje a slováky to vyvádí z rytmu, což pak si nepamatujete, jak uhlídali Koiva a spol.??
0/0
7.5.2003 10:58

Milhouse

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
7.5.2003 11:04

No.one

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
7.5.2003 11:10

hajkos

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
7.5.2003 10:50

S.O.S.ák

Buďme alespoň trochu objektivní.....
.... štve mě jak je Duda označován za lotra, skoro jako by protihráče přizabil, zákeřně zezadu!! Kdyby kanadský sudí nedal nesmyslně Dudovi trest do konce utkání, tak by měl o 20 trestných minut méně a patřil by mezi ty "slušnější"... Je to dobrý útočník a na soupeře platí! Díky svým vlastnostem dokáže vybojovat v útočné třetině dost "ztracených" puků!! Přestaňte už konečně s tím inkvizičním tažením, je to už trapné.....
0/0
7.5.2003 10:37

Slavek

Re: Buďme alespoň trochu objektivní.....
Sosáku, nebuď  blázen, Duda je určitě platnej hráč, ale chybí mu disciplína, na ledě se nedokáže krotit!!! Je to risk, nechat ho na ledě.
Uvidíme, jak se rozhodne Lener...
 
 
0/0
7.5.2003 10:54

Michalka

Modry a Kadlec
Nevim, jestli je to jen muj nazor, ale obrazncu Modry a Kadlec (hvezdy z NHL) tam vylozene hori a dva goly se Slovenskem padaji na jejich triko. Myslim, ze by jsme meli davat do narodaku kvalitnejsi obrance nez ty odpadliky z NHL.
0/0
7.5.2003 10:21





Najdete na iDNES.cz