Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí

Vést o čtyři branky a nakonec zápas prohrát. To se podařilo hokejistům Finska ve čtvrtfinálovém zápase se severskými konkurenty ze Švédska. Hráči pořadatelské země propásli obrovskou šanci bojovat před svými fanoušky o medaile. Ve 27. minutě vedli 5:1, ale pak už góly stříleli jen Švédové. Ti se o postup do finále utkají v pátek se slovenským výběrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

helca

sice trochu neaktualne
ale prece. Ja Finum desne fandila, ale jak ti to prozivali, to byla az neskutecny . Ja ten zapas koukala na finske televizi, komentatori skoro zapas nedokomentovali, natahovali.    A pak stalo za to koukat hokejove studio, jak sí tam komentatori pokradmu otirali slzicky - no desne lito mi jich bylo. Ale dobre jim tak. Pustit ten naskok...
0/0
9.5.2003 12:19

kitzi

nevite prosim,
jestli bude nas patecni a nedelni hokej na eurosportu nebo jinak: mam sanci to sledovat zive z nemecka?? diky
0/0
8.5.2003 15:27

lanka

Re: nevite prosim,
Zklamu te.Ja z Göttingen taky uvidim (sproste slovo). Na eurosport to nedavaj,sem se divala na net a fakt nic,a jinde taky ne. nemci neprenaseli ani mistrak z Hannover,tak co by se namahali prenaset pro ne neatraktivni sport odnekud z Finska...
0/0
8.5.2003 21:23

KIKA

Re: nevite prosim,
To v USA minulý rok ani jedna z tých 370 staníc, ktoré som mala na káblovke, nedávala ani finále. Pre nich MS skončili vypadnutím ich teamu.
0/0
9.5.2003 0:16

olgoj choroj

Re: nevite prosim,
ted jsem v norsku a sleduji vse na ct2 .. zaridte si czech direct a pude vam to taky :))))
0/0
9.5.2003 0:48

Keramik

Re: nevite prosim,
www.tw1.at
0/0
9.5.2003 14:17

machat

Fin-Švé
Vcera jsem sledoval ten zapas a musim rict, ze Finove si prohru zaslouzili, hrali jak ponocny a ten jejich brankar byl fakt desnej!!
0/0
8.5.2003 9:10

Reagan

Jiný pohled.
Na výsledek tohoto zápasu se mohu podívat i jinak. Slováci nemusí mít obavy, protože Švédové musí být h...a, když mohli prohrávat 5:1 a Finové ještě větší s....y, když si ten náskok nechali vzít.
0/0
8.5.2003 9:06

petsyk

Škoda
Finové si vítězství zasloužili víc. Škoda...
0/0
8.5.2003 9:04

venda

finále tak jasné není
Zdá se, že devět lidí z deseti tady vidí jako jasné finále česko-slovenské derby. Já si dovolím upozornit na úžasný včerejší výkon Švédů a na smrtelný švédský útok Forsberg - Sundin (Kanada je v semifinále mnohem lepší soupeř!), na nejistou slovenskou obranu a na smutnou pravdu, že každému týmu se většinou aspoň jedno utkání vůbec nepovede. Čechům se zatím povedly všechny a žádný výpadek nebyl... Takže opatrně, opatrně s věštěním - i když nám samozřejmě držím palce...
0/0
8.5.2003 9:03

uko

Re: finále tak jasné není
Musim suhlasit. Aj ked dufam, ze Slovaci postupia do finale (spolu s Ceskom), skor si myslim, ze semifinale proti Svedom nezvladneme. No, rad sa necham prekvapit. Cesi do finale cez kanadu urcite prejdu lebo Vokoun :-). Drzim palce SR CR!
0/0
8.5.2003 9:20

Petr

Re: Re: finále tak jasné není
Přesně tak. V pátek poprvé na turnaji fandím Slovákům. A doufám, že i naposled, protože v neděli ve finále  do toho!!! Doufám, že to Slováci zvládnou.
0/0
8.5.2003 13:18

pinus

Re: finále tak jasné není
To neni pravda, ze se nam povedly vsechny. Podivej se na vypadek se Slovenskem - takhle ztratit bod, to bylo fakt zkazene utkani. Takze uz jsme si to vybrali :-) (tak, a ted me slovensti pratele rozcupujou... :-)))
0/0
8.5.2003 12:21

abcdef

Re: Re: finále tak jasné není
Ja by som povedal, ze Slovensko ma uz jeden nevydareny zapas za sebou, a nemusi sa coho bat . Zato Cesi maju dost dlhu snuru dobrych vysledkov.
0/0
8.5.2003 12:52

adys

Re: Re: finále tak jasné není
myslim ze so slovenskom ste uhrali vobec jeden z najlepsich zapasov a k remize Vam /tak ako i vy sami sebe/   mozem len pogratulovat......., takze nebojte sa snazte sa a budete aj vy vo finale.......nech Vam to tento rok vyjde!
0/0
9.5.2003 12:00

Paya

Re: finále tak jasné není
Vypadek byl, tragicky vykon v prvni tretine proti Ukrajincum, vysledkove se to pravda neprojevilo. Jinak pro me jsou favoritem na titul Svedove, takovyhle comeback muzstvo posili.
0/0
8.5.2003 12:30

imous

Skutocne finale!!!!
 Krasny, rychly, utocny a CISTY zapas. Bez urazky, mame sa od  nich co ucit a nielen v hokeji. Zijem na severe kratko, ale viem o com hovorim.   
0/0
8.5.2003 8:47

spencer

Re: Skutocne finale!!!!
MOULO!!
0/0
8.5.2003 9:03

imous

Re: Re: Skutocne finale!!!!
Tak vidis, tvoj super kratky prispevek moje slova len potvrdil.
0/0
8.5.2003 9:15

vanna

Re: Re: Re: Skutocne finale!!!!
MOULO!!!!
0/0
8.5.2003 10:27

tak a COBOLACI jsou v PRDELi

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
8.5.2003 8:37

KIKA

Re: jo
A je to tu znova !!!! Čo by sa stalo, keby sme si navzájom držali palce? Ale ty, v tvojom veku, to asi nepochopíš, že?
0/0
9.5.2003 0:22

Vašek

Re: Re: jo
Já nechápu, proč by všichni češi měli fandit slovákům????? To je na hlavu postavené, prostě je někdo nemá rád tak jim nefandí. Ty taky v hokeji nefandíš zároveň Slovanu, Popradu, Trenčínu - a tam hraje většina lidí ze stejné země...  Prostě někdo chce ať vypadnou, tak co. Furt tady dělat takové obstrukce a snažit se pořád dávat dva rozdělené státy dohromady...
0/0
9.5.2003 8:21

martin

A je to tady
Tak  a je to tady.Finale Cesko-Svedsko,bronz Slovensko,potom Kanada.To co predvedli Fini to se jen tak nevidi,nebo jinak,ja jsem tohle jeste nevidel,teda na takovy urovni jako je MS.
0/0
8.5.2003 7:55

spencer

Re: A je to tady
Pamatuju na MS zapas Rusko (nebo Sov. Svaz) - Kanada. Rusaci vedli 5:0 a Kanada dotahla na 5:4.  Mejte se!
0/0
8.5.2003 9:05

Seann - Czech MARINES

Hrací systém.
Škoda že Finové balí a " jedou" domů. Tady je vidět jak " neatraktivní" je hrací systém. Kdyby všechna silná mužstva hrála mezi sebou, tak je více atraktivních utkání a dobrého hokeje. Ale tady je vidět jak je hokej skvělá hra, nic neplatí až do poslední sekundy.
Ale ztratit 5 : 1 ato ještě na šampionátu doma, to je jenom otázka slabé finské psychiky.Ale tu jsme odrovnali my Češi a Slováci již ve skupině.Takže jsme Švédů " helpli".
Ale bronzová medaile by Švédům slušela, že?
0/0
8.5.2003 7:48

maaj

Re: Hrací systém.
Zápas jsem sice neviděl (akorát jsem při CZE-RUS slyšel Finy jak furt řvou...to snad nemužou bejt banány, řikal jsem si), ale s námitkou souhlasim. Sotva se začaly hrát pořádný zápasy, už bude v neděli konec. Jak se pak má fanda s tim mužstvem sžít? Ve srovnání se sedmizápasovým finále extraligy mě to nechává úplně chladným. Když padne gól, jen tak kývnu hlavou. No co, pad gol.
Ale co s tím?? Osm každej s každým? S nadstavbou 4 nejlepší?
Nebo Česko-Slovensko na 4 vítězný?
0/0
8.5.2003 13:22

Anchaton

Re: Re: Hrací systém.
Prave ze to je o tom ze je to zhusteny tak abysis uzival KAZDYHO golu...uz jich zas tak moc nepadne...to je lepsi nez nakej sedmizapasovej kolotoc
0/0
9.5.2003 1:53

Robert

Re: Hrací systém.
Presne tak. Nelibi se mi ale hlavne ten princip, diky kteremu muzete hrat 6zapasu jak bizi, pak si vyberete tu "spatnou chvilku" a jedete domu. Kdybychom vcera prohrali tak balime i pres to, ze to byla 1. prohra a postupujou Rusove i pre to, ze vicemene na co sahli tak to skazili a postoupili s odrenyma usima. Na tehle system jsme doplatili i ted na olymiade. Hlavne nechapu, proc ma kazda poradatelska zeme moznost "vytvorit system k obrazu svemu"(rozumej tak, aby domaci druzstvo melo vetsi sance postoupit co nejvys :o((( ), coz v dusledku znamena (s troskou nadsazky), ze neni mistrovstvi jako mistrostvi, ze např. 3. misto na tomto mistrovstvi se neda srovnavat s 3.mistem z minuleho sampionatu. Mejte se
0/0
8.5.2003 19:26

krtek

Sila
Smekam pred svedama....
0/0
8.5.2003 7:32

Rene

Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
Fandim Svedsku 12 let a nehodlam i kdyz jsem Cech fandit cechum,Svedi hrajou dobry hokej zadne fauly jako treba Kanada nebo Amerika ti se prisli na led jenom poprat a udelat show,Svedi musi uz po dlouhe dobe zase vyhrat od doby kdy odesel trener Forsberg se jim to nepodarilo tak snad tento rok.A proto tri korunky musi byt mistri.Zaslouzi si to 
0/0
8.5.2003 3:04

E.X.

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
8.5.2003 4:56

Rudolph H.

Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
???? nechapu jak muže čech fandit švédum,to je sice hezký ,že hrajou dobře,já bych jim to taky přál,ale když budem hrát s nima tak ty budeš fandit jim? ty jsi zralej na pár výchovnejch ran do ksichtu!!
0/0
8.5.2003 8:53

Josef

Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
Jsi ostuda národa, patrně nějaký přírodou nebo životem ponížený ubožák, který nemá jinou možnost jak se zvýraznit. Je mi tě líto.
0/0
8.5.2003 8:54

eagle

Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
Ty seš nakej vadnej,co?   fandíš švédům a ostatní doma japonsku,ne??
0/0
8.5.2003 9:57

Milacek publika

Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
Teda styd se vazne - jak muzes fandit nekomu jinemu nez vlastnimu narodu? Jsi pekny prd!!!
0/0
8.5.2003 10:33

hugo

Re: Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
tak on vám slušně řekne, že se mu líbí švédský hokej a vy mu sprostě odpovídáte, že to s ním není v pořádku. proč by všichni češi měli mít rádi český hokej? já těm vašim sprostým kecům nerozumím. blbost je metla lidstva, akorát, že blb si to téměř nikdz neuvědomí. 
0/0
8.5.2003 10:42

Best

Re: Re: Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
skoda ze si to nidky neuvedomis
0/0
8.5.2003 11:22

předseda

Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
Taky sorry - proč nefandit Švédsku, když hrajou dobrej hokej - to opravdu nic proti tomu, ale fandit kterýmukoliv mužstvu proti hráčům vlastní země to - ač v žádným případě neschvaluji nějaký nacionalismus - mi tedy taky přijde nepochopitelný...
0/0
8.5.2003 10:36

Fanda

Re: Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
Ked sa pozries s nadhladom (bez toho iracionalneho zapalu) na tzv. cesky hokej, musi ti z toho byt zle. Goly vylucne z protiutoku, pretoze tie vase tlste prasata nevedia vymysliet kombinaciu a suchtaju sa bezprizorne po lade, kym super tvori hru. Ked uz dlho nepadne gol, Duda sa priblizi k superovi, ktory ho atakuje. Az ked da super prec hokejku pribrzdenemu Dudovi dojde, ze by sa mal snazit o Oskara a so svojou narodnou hrdostou sa vysvihne do vzduchu zatrasie sebou ako to videl v dobrych filmoch a potom sebou tresne o ladovu plochu. Utlocitny rozhodca, ktory nechce, aby sa mu ceski hokejisti vo svojom zufalstve rozbijali o lad radsej odpiska presilovku proti superovi, ktory uz samozrejme nema najlepsich hracov, pretoze bud sedia 10 min. za osobne tresty (vedlajsia uloha v Dudovom "filme") alebo ich niekto sekerami odrovnal do konca zapasu.
Ak niekto odmieta fandit takejto hanbe, necudujem sa. Aj Svajciari su sympatickejsi.
0/0
8.5.2003 13:08

předseda

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
8.5.2003 13:16

Fanda

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
8.5.2003 13:23

předseda

Re: Re: Re: Re: Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
Fando - Duda je pro mě osobnost č.1 našeho-českého hokeje, stejně jako osobnost Vašeho-slovenského je pro mě zase Miro Šatan...-)) A asi na rozdíl od Vás hned po Česku (samozřejmě jakožto Čech) budu fandit Slovákům - stejně jako jsem jim fandil loni ve Finále s Ruskem - skoro jako by to byli Češi. Ale asi na rozdíl od Vás, že ? - Vy by jste asi fandil komukoliv jinému, než Čechům - nemám pravdu ?
0/0
8.5.2003 13:42

Mark

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
Promin, ale dovolím si nesouhlasit. Všichni jste děsný vlastenci, ale že nám Dudu dělá ostudu, to si nikdo nepřipustí, i Lenerovi musí být trpně, že ho tam vzal. To, že jak hraje si ale mohli udělat názor všichni už v extralize a hlavně v play-off, vždyť to je ubohý.
0/0
8.5.2003 15:25

Milo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
Souhlasím, je to tím, že tady píšou samí rádobyvlastenci, který seděj s půlitrem před televizí..
0/0
8.5.2003 15:27

předseda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
Na "vlastence" seru...
0/0
8.5.2003 16:22

KIKA

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
Myslím, že sa mýliš. Ľudia okolo mňa držia celú dobu Čechom (teda s výnimkou zápasu Česko-Slovensko). A rovnako tak budú držať Čechom pri zápase s Kanadou. Každý sa teší na finále našich teamov, pretože tušia, že by to mohol byť nádherný zápas. na druhej strane, ak sa niekomu páči hra iného teamu, je to jeho vec. Má svoj názor, je osobitý a nie je dôvod hpo preto napádať.
0/0
9.5.2003 0:41

Cypis

Re: Re: Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
Hej, klid. Myslel jsem si, ze budu v klidu, ale potom, cos psal za nesmysly, to nejde. Tak se prober. Anebo si zkus stezovat na nejakych slovenskych serverech, kde si muzes tak uboze postezovat.
0/0
8.5.2003 21:22

lindgren

Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
zajimavy nazor.....zda se, ze jsem si precetl sam sebe v tvoji podobe:)
0/0
8.5.2003 11:09

fool

Re: Finům nestačil ani čtyřgólový náskok a končí
fandim finum odmalicka a i kdyz sem cech... :)
0/0
8.5.2003 12:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze