Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bude to těžší než loni, myslí si o semifinále Šatan

Na den přesně po roce se slovenští a švédští hokejisté znovu utkají v semifinále mistrovství světa. Loni porazili Slováci hostitele šampionátu až po penaltovém dramatu a odrazili se k historickému titulu. Švédové vstali z mrtvých ve středečním čtvrtfinálovém utkání s Finskem a nyní touží po odplatě za loňské vyřazení. Dále čtěte - o čtvrtfinálových zápasech: Slovenska - Švédska

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepe

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.5.2003 15:39

PO0

SVK
Slováci nikdy neporazí čechy v zápase kde o něco jde!!!!!
0/0
9.5.2003 14:39

Bernard

zdravim fanousky cesko-slovenskeho hokeje
super diskuze, tech par jedincu si nevsimejte. Reakce na xxx prispevek nemaji chybu, stejne jako prispevek "another slovak". Tesim se vynikajici semifinale a doufam v ocekavane finale CR-SR. Konecne by to nebyla "povinna nuda" o 3-6 golu, ale jedna z ozdob letosniho mistrovstvi jako Finsko - Svedsko. Jen bych si pral toto semifinale za rok v Praze, to by teprve melo grady. Jinak gratuluju k vykonum slovenskych hokejistu, je radost se na ne divat. Obvzlast zdravim Slovaky z okoli Zvolena a Rimavske Soboty, popr. devcata Kristelovy z Dobrej Nivy.
0/0
9.5.2003 13:43

orin

Tesim sa na fantasticky semifinalovy hokej v podani 4 najlepsich mancaftov. Slovania do toho !!!
0/0
9.5.2003 11:50

Karel

Re:
Taky se těším, ale: Češi se ke slovanskému původu tolik neznají, jsou mixem Keltů, Germánů a Slovanů. A vždyť jim vy, Slováci, říkáte Švédi. 
0/0
9.5.2003 15:42

xxx

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.5.2003 11:31

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.5.2003 11:42

Hannah

Re: one more time pre
Kéž by každoročně přišla povodeň a spláchla lidi plné zášti jako jsi Ty!!! Děláš tady Slovákům jen ostudu a akorát tady vystavuješ svoji vlastní podprůměrnost.
0/0
9.5.2003 11:56

Rosto

Re: Re: one more time pre
Mas pravdu,skoda ze sem pisu aj takyto "odborici na hokej".Je to fakt skoda. Na dnesne dva zapasy sa tesim,dufam ze csetky tie kvalitne muzstva zahraju kvalitny hokej.
0/0
9.5.2003 13:31

Peppin

Re: one more time pre
Tak ty si uplne vymasteny. Nerob hanbu, zalel a neurazaj.
0/0
9.5.2003 12:34

guru

Re: one more time pre
Vis, mily priteli, to co tady kazdy napise, je v podstate jeho vizitka, ze ktere se da ledacos vycist. Z te tvoji napr. ze mas velky, ale opravdu velky problem. Ale hlavu vzhuru, kazdy problem lze vyresit, ale chce to na sobe zamakat!
0/0
9.5.2003 12:59

bebu

Re: one more time pre
si pekny magor a Bohuzial prave koli takym ludom ako si ty nebude Slovensko slusnou krajinou....musime sa zbavit ludi a myslenia ako mas ty...Bratia Cesi prepacte nam....i mi mame v state par blbcov...bebu
0/0
9.5.2003 13:05

Hannah

Re: Re: one more time pre
Vždyť my slušní Češi víme, že Slovensko je slušná krajina...a navíc krásná! Jeden blb Vám to tady pokazit nemůže, navíc v ČR se jich najde taky dost. Je to vždy o lidech. A zdravím Slováky :o)))
0/0
9.5.2003 13:18

fanusik z Bratislavy

Re: one more time pre
Ked sa nevies slusne spravat, tak sa nezucastnuj tychto diskusii. Nerob tu hanbu Slovakom. Ak mas v sebe kopu jedu, daj si radsej studenu sprchu, evidentne ju potrebujes.
0/0
9.5.2003 13:09

sten

Re: one more time pre
Ty jsi Slovák nebo Maďar?
0/0
9.5.2003 15:25

blaha

roman
Půjdu do kstela se pomodlit za Slováky at nám ukážou čecháčkům vychcanejm
0/0
9.5.2003 10:54

hamerák

Re: roman
Nejsi Ty náhodou z JAM
0/0
9.5.2003 10:58

frig

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.5.2003 10:27

R

Re: český švédi
skor by som povedal ze Ty si pekny chuj
0/0
9.5.2003 10:33

holop

Re: český švédi
Spametaj sa uz konecne. Nepoznas asi ani jednych ani druhych, ze ti nieco take vylezie z huby
0/0
9.5.2003 12:04

Rosto

Re: český švédi
No,no,no chlapce.Keby to niekto povedal o tebe asi by Ta to velmi potesilo,vsak. Ja som myslel ze je to tu o hokeji,ale vidim ze som na omyle.Skoda.
0/0
9.5.2003 13:37

another slovak

Zopakovanie zakladnych otazok!
citim strasny cesky strach zo zapadu, strasny!....oni totis citia, ze ich vyklepeme!!! ten den je stale blizsie, kazdu minuty, kazdu sekundu, bratri citite to, ze?.....nadavaju na slovakov, drzia palce svedom....ale osudu neujdete! bratri, zmuzte sa, nebudte take sracky! to odpisovanie lasaka v novinach bolo dost trapne, janko pri tom fantasticky chyta. a gol proti Swiss sme dostali v presilovke 5 proti 3...bratri, ved to je len hokej! a vy skoncite mozno hned za slovakmi, ako v skupine! ved to je uspech byt hned za nami! tak nam uz konecne fandite a straste sa toho hroziveho strachu. s nakladom v galotach sa tazko povzbudzuje a ten smrad... ! ja vam napriklad fandim, ale stve ma ze uz zasa lietate v oblakoch. "s usmevem na kanadu"...NEPODCENUJTE ICH, lebo dotanete poriadny naklad! su mrstni a rychli...nic to, finalovej prehre s nami  sa vyhnete; len ak to pustite kanade...bol som u vestice, viem to
takze, nestracajme cas a zopakujme si :
kto bude majster? SLOVENSKOOOOO
kto ma najlepsich hracov? SLOVENSKOOO
kto zasa obhaji titul? SLOVENSKOOO
a pretoooooooooooo: (ticho,iba ja predspievam) SLOVENSKOOOO; SLOVENSKOOOO HEJA EHJA HEJ!!!
(a teraz vsetci zopakujemeeeee) SLOVENSKOOOOO SLOVENSKOOO HEJA HEJA HEJ!!!
spravne!                                    
0/0
9.5.2003 9:37

Riven

Re: Zopakovanie zakladnych otazok!
VOLE PROBUD SE. PRES SVEDY SE NEDOSTANETE
KDY UZ TO KONECNE POCHOPITE
0/0
9.5.2003 9:41

another slovak

Re: Re: Zopakovanie zakladnych otazok!
priatelko, zazraky sa nekonaju 2krat posebe! svedi sice zdolali finov ale dostali 5 golov! ich obrana je horsia ako nasa, pritom nasu nepovazujem za najlepsiu! maju tam mladikov zo svedskej ligy... dostali od kanady a dostanu aj od nas. zapas ich strasne vycerpal, ked odchadzali do kabin, mali jazyky skoro na korculiach...verim, ze nasi to zvladnu, no ak ked by prehrali..no je tam toho...ale problem je v tom ze oni vyhraju! chalani z nhl ich esa dobre poznaju a pripravia sa! takze stale verim na finale sk : cz! vy hlavne nelietajte v samozrejmosti ceskej ucasti vo finale ale pozerajte sa na dalsi zapas s kanadou. kanada svedov porazila a ked im to sipe, tak je zle. verim ze vas vokoun podrzi a hejduk zasa nieco vycaruje. takze do toho bratri! a dovidenia vo finale.
 
0/0
9.5.2003 9:52

i

Re: Re: Zopakovanie zakladnych otazok!
Svedov porazime 2x. Dnes a urcite aj v nedelu
0/0
9.5.2003 11:15

leoanrd

Re: Zopakovanie zakladnych otazok!
cesi, ze maji ze slovaku strach??? ha, ha... skupinu jste vyhrali jenom proto, ze se vam podarilo _dotahnout_  nase skore a ze jste v zakladni skupine proti slabsim souperum nastrileli vice golu... to je vse. pokud proti sobe nastoupime ve finale (i to je mozne), tak si myslim, ze to slovaci psychicky nezvladnou... sice hraji dobre, ale v dulezitych zapasech proti nam maji zbytecny respekt a ve treti tretine uz obvykle sotva brusli...
0/0
9.5.2003 10:07

R

Re: Zopakovanie zakladnych otazok!
neprehanaj ja osobne mam strach z Cechov tak bud objektivny
0/0
9.5.2003 10:34

Karlos

Slo-Swe
nevím chalani, ale myslím si, že letos Vás Mats  a jeho parta vyklepne......., ale jinak to bylo fajn.   
0/0
9.5.2003 9:21

R

Re: Slo-Swe
uvidime,snad sa stretneme v nedelu
0/0
9.5.2003 10:35

Dextr

ČESKO DO TOHO!!!
Dnes Kanada a v neděli Slovensko!!!
0/0
9.5.2003 9:14

Caprisone

0/0
9.5.2003 9:00

Amik

:-))
Bohuzel se take domnivam ze Svedove budou hrat na Slovensko lepsi hokej nezli vloni kdyz prohrali tim nejtesnejsim moznym rozdilem a urcite se z toho poucili !Oboje muzstva maji  problem z obranou a pri otevrene hre to bude nervak!
0/0
9.5.2003 8:45

Amik

Re: :-))
este bych chtel dodat ze Forsberg toho zatim moc neukazal a pokud neni zraneny tak jestlize se probudi prave pro tenhle zapas tak good luck Slovaci protoze to je jeden z nejlepsich hracu na svete kdyz chce tak  bacha na nej!
0/0
9.5.2003 8:50

Josef

Zmateček
Noviny  píšou, že naši hrají v osm večer, tady se píše, že ve čtyři odpoledne. Co je to zase za bord.l?
0/0
9.5.2003 8:26

Sweden

Re: Zmateček
Ty si zmatenej jak lesní včela. Jasně, že naši hrají ve 20.00. Š VÉDSKO DO TOHO
0/0
9.5.2003 8:30

Fikorator

Re: Zmateček
Naši=CZE hrajou od 16:00; naši=SVK hrajou od 20:00
Jasný jak facka
0/0
9.5.2003 10:13

Sweden

Sverige, Sverige
ŠVÉDSKO DO TOHO
 
0/0
9.5.2003 7:56

i

Re: Sverige, Sverige
Ktore Svedsko si mal na mysli
to co hra o 16:00 alebo 20:00
0/0
9.5.2003 11:11

Peter,ANTON,Marian

Šlus
Budu vám fandit,ale Bondra je už poloviční,trakže sbohem Slovensko bude vám líp.
0/0
9.5.2003 6:24

Laco

Re: Šlus
Dufam,ze sa stretneme vo finale a dufam,ze vam vratime pozicane za Petrohrad.Hrate dobry hokej a vsetky vase uspechy boli zasluzene,ale teraz je rad na nas.Ale nech to skonci akokolvek,po majstrovstvach znovu naveky dobri,nie?Ved sme spolu v hokeji a nielen v nom za tie roky nieco preskakali .Vsetko dobre a pekny den.
0/0
9.5.2003 7:00

Peter,ANTON,Marian

Re: Re: Šlus
Taky doufám že se potkáme ve finále,hlavně ne o třetí místo-to už by se nemělo vůbec hrát.
0/0
9.5.2003 7:37

Naděje

Re: Re: Šlus
CZE a SVK do toho! Bude pěkné opět vidět československé finále. Pro hokej je ale škoda, že ještě od tehdejšího Československa se neodtrhla Morava. Medaile by pak pěkně byly v Československu všechny.
0/0
9.5.2003 9:13

R.J.

Re: Šlus
moc s tebou nesuhlasim, Bondra bol proti Svajciarom mozno nasim najlepsim hracom, skora kazda presilovka, ktoru sme hrali bola za faul na neho, vobec ho nevedeli udrzat. Z jeho utoku sa naopak nedarilo Demitrovi a az do strelenia golu ani Satanovi.
Ale ak by to malo byt tazsie ako vlani, tak vypadneme lebo dramatickejsi zapas ako vlani si uz ani neviem predstavit.
0/0
9.5.2003 8:06

pepa brno

držím palce
jak Slovenskému  ta Českému týmu. Snad obě mužstva vyklepnou své soupeře a utkají se ve finále.
 
0/0
9.5.2003 0:53

Optimista

SWE-SR
No Boh nam pomahaj...
0/0
9.5.2003 0:15

Tank

Placa, Ota s Pardubic, stréc ze Vsetína, Hovnocuc, kaiser Franz, Viktor Tichonov = M. Placa!
PLACA, jenom plácá!
0/0
8.5.2003 23:38

Hugo

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
8.5.2003 23:36

jakub

hokej v tv
Nevite nekdo, na jakem programu se da sledovat zitrejsi hokej? Myslim nejaky satelit... Je to opet na Premiersport 2?
Zitra davaj na Sky Sport sumo misto hokeje!!! To by se melo spis jmenovat Sky Sprot:))
0/0
8.5.2003 23:10

mato

Re: hokej v tv
skus na rakuskom TV1 ak ho mas
0/0