Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovensko je před semifinále na nohou

Celé Slovensko je na nohou. Po roce budou hokejisté našich východních sousedů bojovat o finále proti Švédsku a o semifinálový duel je mimořádný zájem. "Primátoři zajišťují velkoplošné obrazovky. Hospody lákají fanoušky nápisy - hokej je u nás. Letecké společnosti na Slovensku mají lety do Finska beznadějně vyprodané," popisuje atmosféru deník Nový čas. Tým obhájců mistrovského titulu je ještě silnější a daleko sebevědomnější než loni. V případě postupu se Slováci utkají ve finále s vítězem druhého semifinálového duelu Kanada - Česko. Očekávání jsou velká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cobolak

slaby Hossa
za to je zodpovedny trener Hossa.Slovensko vie hrat ofenzivny hokej, nie obranny.Zvolil na h... taktiku.Mohli sme pokojne dostat 3, keby sme dali 5 golov podobne ako to zahrala Kanada s Ceskom.Hracov sme na to mali.Taktika branenia a protiutokov od zaciatku zapasu nie je nas styl.
Nehovoriac o tom, ze hned po nasom vyrovnani na konci tretiny poslal na lad najslabsiu patku proti prvej Svedskej a tak to aj dopadlo.
S normalnym trenerom sme mohli hrat zase o zlato.
0/0
10.5.2003 10:32

tomas

Elita
Hosi, zakladna vec je,  ze sme momentalne sucastou skupiny 4 najlepsich tymov sveta . To je fakt.  A myslim, ze najblizsich 10 rokov si budu tieto 4 krajiny rozdavat majstrovske tituly na MS. To mi verte!
0/0
10.5.2003 0:08

Alex B. zo Slovenska

treba uznat svedom
po tom co dokazali s finskom, uz boli ako lokomotiva, ktora nicila nas tym, nech robil co robil a vsetci sme videli, ze nerobil toho vela.
v nedelu sa stretne amerika s europou a zajtra dva narody z jedneho statu
0/0
9.5.2003 23:02

tony

9.5.
pro manika jako ja -se slovenskejma rodicema ale celej zivot zijici v cechach - byl tohle pro mne velice tvrdej den...........  snad to v Praze a Ostrave dopadne stastneji...
0/0
9.5.2003 22:59

pako

chlapi nevadte sa
chlpa nevadte sa, vyhra momentalen lepsi team, zajtra si to rozdame..... nech zije cesko-slovensko
0/0
9.5.2003 22:56

slovenkyyyy :)

boj o bronz
Tak to aby sme zase vesali vyzdobu
fotoalbum.quick.cz" rel="nofolow" target="_blank">fotoalbum.quick.cz" target="_blank" rel="nofollow"> fotoalbum.quick.cz" rel="nofolow" target="_blank">fotoalbum.quick.cz
0/0
9.5.2003 22:53

jakub

Re: boj o bronz
se opakujete, holky
0/0
9.5.2003 23:05

Houston

STV je nej...
Nejvíce se mi líbil výrok jednoho z komentátorů STV, když řekl po zápase ,že se nemožeme čudovať prehre  našich chlapcov,keď  tam Tre Kronor malo 12 hráčov z NHL.... Nevím přesně,ale Slovensko na tom bylo podobně,ne? ... No nic, dělali jsme všichni machry,že si to rozdáme v neděli a přitom jsme oba dopadli pěkně na hubu ... Hlavně ať se Dunaj, Váh,Hron atd. nerozvodní kvůli těm slzám. My s tím máme zkušenosti
0/0
9.5.2003 22:46

jakub

motivace
Tak do pristiho roka ma cesky tym solidni motivaci a konecne ty zapasy uvidim. A jestli budou rozumne vstupenky, tak i zive:))
Pral jsem hejdukovi mistrovsky titul, mel by vsechny nejdulezitejsi hokejove  pohary. Ale i tak snad zitra bude super zapas, snad to naladim na tw1.
Mejte se a spatnou naladu zahodte!
0/0
9.5.2003 22:45

mira

Dobry
Je vidět že i mezi bratiami jsou uznalí,přiznat že soupeř byl lepší umí jen opravdový fanda...Klobouk dolů,zítra ať vyhraje zase lepší...
0/0
9.5.2003 22:29

Vlado

Gratulacia do Ceskych zemi
Tym Cechom, ktori nam fandili tak ako sme fandili my im, ked hrali s Kanadou podakovanie a zakomplexovanym Pepikom a Knedlikom blahozelanie k veleuspesnemu vysledlu Slovensko-Svedsko. Uzite si to, chudaci!
0/0
9.5.2003 22:28

Darks

Re: Gratulacia do Ceskych zemi
Protože vám nefandím jsem zakomplexovaný pepík????Teda čumím a máš pravdu velmi dobrý výsledek uhráli Švédi
0/0
9.5.2003 22:31

Vlado

Re: Re: Gratulacia do Ceskych zemi
ano, presne si to vystihol
a nečuč tak blbo!
0/0
9.5.2003 22:35

Darks

Re: Re: Re: Gratulacia do Ceskych zemi
já věděl, že fandím dobře než vám dráteníkům tak to raději eskymákům
0/0
9.5.2003 22:37

Kenny

Re: Re: Re: Re: Gratulacia do Ceskych zemi
hele vy eskymakove :o))) Co tu blbnete :))) Jsme slovane ne :o) dokonce i rusove tez jsou slovane ale tento krat jsou vseci doma :o)
0/0
9.5.2003 22:39

Fanda

Re: Gratulacia do Ceskych zemi
Hlavně Ty , Lojzo
0/0
9.5.2003 22:49

mituje

No jo , se neda nic delat.
______________________________
Hold se nada nic delat, Cesi ani Slovaci to nezvladli. Zejtra si to rozdaj Ti, meho nazoru, nejlepsi.
___________________________
0/0
9.5.2003 22:28

hadYca SK

JE TO V POHODE !
Svedi boli dnes lepsi, bohuzial. Vratili nam to za minuly rok. Nehrali sme zle, ale svedi boli super, hlavne v obrane. Nazdar, uvidime sa o bronz.
P.S. Aj tak sa hra najlepsi hokej v ex-ceskoslovensku. Len to tento rok nevislo na zlato a striebro.
0/0
9.5.2003 22:26

Kenny

Re: JE TO V POHODE !
Ale prosimte, slovaci to hrajou spickove jen druhy rok, uznavas to ne? :o))) Ale jinak v pohode mam Vas rad i kdyz jsem Rus :o) Nadavky prosim na adresu xtoma@seznam.cz :)))
0/0
9.5.2003 22:28

hadYca SK

Re: Re: JE TO V POHODE !
To ze hraju slovaci dobre iba druhy rok sa velmi mylis, ak si pamatas tak bol taky mancaft, ktory sa volal ceskoslovenska reprezentacia v ktorej hrali aj slovaci. Ohladne Ruska: Momentalne som v Sankt-Peterburgu, ziem tu uz 7 rokov. Tu v Rusku sa neda porovnat vstah k hokeju aky je na Slovensku alebo v Cechach. Tu vysiela MS neaky podradny kanal TVC, ktory sa ani neda chitit, v pube zaplatis kopu prachov za stojaka a este ta ujebu (sorry za ..). Ja som na Slovensku hned ako som sa naucil chodit mastil kazdu zimu hokej, tu v Rusku sa nikto nevie ani korculovat, u nas je to masovy sport - TENTO VSTAH K HOKEJU ZNAMENA, ZE SME HOKEJOVE VELMOCI a pre vas to bola vzdy iba politika. Rusky hokej odumiera, lebo uz to neni priorita kremlu... Je mi Vas luto,
0/0
9.5.2003 22:45

Fasel - som najlepsi

koniec MS
pre mna uz MS skoncili.... zajtra to berem ako zaujimavy zapas s CR, dufam, ze vyhrame. Ale cisto len preto ze je to nase derby... serem na cely bronz.
0/0
9.5.2003 22:25

ondra

Ceskoslovensko
Uz se tesim na zapas o bronz. Tentokrat uz zase fandim nasim.
0/0
9.5.2003 22:23

Lubo

Vozerem seeeeeeeeee, budem spiiiiiiiiiivaaaaaaaaaaaat, hojaaaaaaaaja
No, bistu bohu, nevyslo to, ale NEVADIIIIIIIIII.  Ale po zasluhe vyhral lepsi. No, tak si zahrame spolu, sice nie o zlatu, ale to predsa nevadi. Hlavne ze je sranda. Sportu zdar, hokeju zvlast a zajtra hosi, ahoj. VOZEREM SEEEEEEEEEEEEEEEEE, BUDEM SPIIIIIIIIIVAAAAAAAAAAAAT, HOJAAAAAAAAAAJA.
0/0
9.5.2003 22:21

chjo

uf
vyhráli lepší jak odpoledne tak večír, smuný co
0/0
9.5.2003 22:21

chjo

mno
tak zítra braťja to bude veselý :-))) jestli prdnou naši budou machrovat Slováci mno a nebo naopak nesnáším tuhle nesnášenlivost
0/0
9.5.2003 22:17

Roman

Slovaci jsou v prde*i
Oni tam kľačali oni tam plakali slovaci ubozi jsou i z celym tymem v prde*i
0/0
9.5.2003 22:17

Abdul

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.5.2003 22:25

Loop

..
mno tak zitra ! jenom ted nevim komu fandit, protoze narozdil od nas jste hrali srdcem ! preju si at je to zitra 3:3  a ty medaile rozpulit....
0/0
9.5.2003 22:16

jj72

....
Sympaticky je, ze tri minuty pred koncem zapasu CZE CAN se tady vometala spousta slovenskych smisku a najednou, tri minuty pred koncem zapasu SVK SWE nekam zmizeli :)))))))))))
0/0
9.5.2003 22:15

hafan

hahaha
neperte se, ja vim za gol do prazdny branky nasere a jeste takhle paradne s prihravkou ale nebijte je
0/0
9.5.2003 22:15

Emilio

tAK ZITRA
0/0
9.5.2003 22:15

LaCO

hmmmm
nevadi. slovensko. na druhou stranu spravedlivy. vyhral lepsi, tak jako dnes my proti kanade. ...
0/0
9.5.2003 22:14

...

Nic moc
Taxem čekal, že za tu prasečinu na Pálffyho skončí Forsberg bez pár zubů... Nic moc, takhle si nebránit největší hvězdu...
0/0
9.5.2003 22:14

cesko

,
see ya tomorow
0/0
9.5.2003 22:12

Emilio

SKODA
Aspon pristi rok nebude takovy tlak a konecne se v tom finale potkame
0/0
9.5.2003 22:11

Kenny

Re: SKODA
Ale s Ruslandama ;-)
0/0
9.5.2003 22:13

jakub

Re: Re: SKODA
to by mel Placa orgasmus:)))
0/0
9.5.2003 22:13

Kenny

Re: Re: Re: SKODA
hehe :))) to bys se divil :)))
0/0
9.5.2003 22:15

LaCO

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.5.2003 22:11

Bonzi

Jeďte!!!
Už je čas...   Tak pojďte do nich sousedi!!!
0/0
9.5.2003 22:10

vlk

serte na to
kazdy den neni posviceni !!!!!!!!!!!!!
 
0/0
9.5.2003 22:09

Loop

:-(
jooooo kdyz se 2 perou, kanadan se svedem se smeje
0/0
9.5.2003 22:09

Kenny

Re: :-(
a rus taky se smeje :-) Ale doma :-) a uz se chystaji na dalsi souboj :)
0/0
9.5.2003 22:11

hadYca SK

Re: :-(
mas pravdu to tu bolo vcera zvastov a urazok
0/0
9.5.2003 22:33

norek

koza
Co si budeme nalhavat ? Kazdy prece chce, aby sousedovi chcipla koza. Vyjimkou jsou sazkari :o)))
0/0
9.5.2003 22:08

Kuba

Re: koza
hehe, hezky receno
0/0
9.5.2003 22:11

jakub

a je to
Tak aspon nemusim litovat, ze v nedeli makam. Titul preju spis Svedsku, nez kanade. A spolu se zitra uvidime. Skoda, pral jsem to Slovensku, kdyz nasi vypadli...
0/0
9.5.2003 22:07

Ondřej Loučský

Smůla
Ach jo, chtěli jsme spolu hrát finále, a teď skončíme v boji o medaili... Jednu, bronzovou
0/0
9.5.2003 22:06

LaCO

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.5.2003 22:05

milan (EHC Freiburg)

Do prdele !
Pral bych jim to Slovakum, ale asi uz vystrileli vsechen prach behem turnaje = asi toho moc "ukazali", ted ale projedou i bij o bronz!!!
0/0
9.5.2003 22:05