Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Málek měl vlčí mlhu, Vokoun kolegu brání

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) - Čtyři brankáři, dvanáct gólů. To je divoká bilance prvního semifinálového zápasu na světovém šampionátu. Kanadský gólman Sean Burke nepustil za svá záda jedinou střelu, ale kvůli zranění odešel v polovině utkání do šatny a zápas za něj dochytal Roberto Luongo. Chvíli po tomto střídání došlo ke změně i na české straně, za Tomáše Vokouna se do branky postavil Roman Málek. "Tomáše jsem stáhnul proto, že jsem chtěl mužstvo trošku oživit," prohlásil kouč Slavomír Lener. "V žádném případě ho neviním z porážky." Roman Málek se držel ve druhé třetině, v té poslední ale dostal pět gólů. Dále čtěte: Hokejisté propadli, ve finále je Kanada

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Pořád nic, jen tupé mlčení.
Stále nikdo neodpověděl. Jak za komunistů.
0/0
26.5.2003 6:06

Petr

???3
Zdá se, že redakce funguje jen v případě, že má z neredigované a nemoderované diskuse něco odstranit. Najde se někdo kdo mi odpoví? Jsou to přece čtenáři, kteří jsou důvodem vaší existence.
Děkuji. Petr.
0/0
16.5.2003 21:12

Kodl

Re: ???3
Já s tebou Petře souhlasím. Třeba nemaj ten gatz odpovědět. Asi taky nemaj co.
0/0
16.5.2003 21:23

Petr

Re: ???3
Začínám přicházet na to, že odpovědím na názory čtenářů se nikdo nevěnuje. Základní pravidle slušnosti v redakci neexistují a novinářská etika je slovo, které nikdo nezná a tedy se jím ani řídit nemůže. Přeji vám brzké uzdravení a hodně zdaru. Petr.
0/0
18.5.2003 3:28

Johan

Re: Re: ???3
Nepřítomnost rozumu je tragická, a na tupost není diagnoza ani lék.
0/0
18.5.2003 3:35

Kodl

Re: Re: Re: ???3
Novunáři by měli vědět, ale oni nevěděj.
0/0
18.5.2003 3:39

Petr

???2
Milá redakce iDnes. Jsem zvědav, jestli někdo z redakce odpoví na můj dotaz. Jakákoli reakce bude svědčit  přinejmenším o slušnosti. Děkuji. Petr.
0/0
15.5.2003 20:43

Johan

Re: ???2
Souhlasím plně s Petrem. Jeho názor zcela vyjadřuje vědomost o hladině informací, nestrané polemiky dneška, tak vzdálené všem minulým trendům.
0/0
16.5.2003 3:14

Johan

Re: ???2
Souhlasím s Petrem. Tendence minulosti ve střetu s dneškem způsobuje úchylky v myšleni, které se jen těžko definují. Ignorance a arogantnost jsou jen další slova pro tupost.
0/0
16.5.2003 3:21

Rama

Dřevák týdne
Po takovém výkonu co Málek předvedl nechápu jak ještě někdo takového golmana zastává. Měli jsme na turnaji ještě další golma na ten nedostal jedinou šanci.Málek může chytat v lize, pak v přípravných zápasech nebo proti týmům druhé části MS. Jestli jede golman na MS jen kvůli toho že je zde Růža tak je to smutné.  K Břízovi toho snad taky ne! Máme dost dobrých ligových golmanů.
0/0
14.5.2003 7:46

Petr

????
Milá redakce iDnes. Nějak se nemohu dopátrat smyslu Vašeho " Upozornění " na konci příspěvků:
" Toto je neredigovaná a nemoderovaná diskuse čtenářů iDnes. Redakce serveru za obsah jednotlivých příspěvků nenese zodpovědnost. Jejich délka......"
U příspěvků od "zanehet", " Dawe " a " Sucker " , je poznámka: Zrušeno redakcí. Neredigovat a nemoderovat znamená NEZASAHOVAT!!!! Máte nějaké vysvětlení? Děkuji. Petr.
 
0/0
14.5.2003 4:47

kodl

Co já si myslím.
Já si myslím, že když někdo blbě hraje, tak má prohrát. Šmytec!
0/0
14.5.2003 4:24

barbanek

cednik
malek a Vokoun to je cednik.
0/0
11.5.2003 20:45

PAVEK

MALEK A VOKOUN JSOU SQELÍ
Malek je vynikajici golman spickovych kvalit a Vokoun je jeste o tridu lepsi
0/0
11.5.2003 19:53

Lendys

Re: MALEK A VOKOUN JSOU SQELÍ
jo? A kde teda byl ten jeho talent při MS? Chcete říct, že je prostě jen zanesené síto, které se před zápasem s Kanadou pročistilo, že?
0/0
13.5.2003 17:41

jojo

.
Tak Málka nechte na pokoji. Pamatuje si někdo z vás výkon Hniličky, když se dostal poprvé na MS do brány v důležitém zápasu?? Jaký laciný góly dostal?? Kam se na něj Málek hrabe. A jaká byl potom Hnilička opora pro náš tým!!! Už mi to nějak splívá, tak nevím, jestli tam hrál už dřív, ale na tom našem posledním titulu měl víc než LVÍ PODÍL!! A byl to nejlepší brankář MS 2001!! Vy si snad myslíte, že v takovým zápasu bude naprosto nezkušený brankář předvádět světové výkony? A to ještě na něj ty beci naprosto sr... Málek je výbornej brankář v lize a na eurohockey tour, ale na MS ještě potřebuje nabrat pár zkušeností. Uvidíte, že ho ještě budete na Staromáku (i jinde) oslavovat...
0/0
11.5.2003 13:51

Jolante

Re: .Malek je ostuda naseho hokeje!!!!!!!!!!!
Malek je demon, Malek je carodej  v brance, hokejista roku. Tak to nam opravdu Malek prevedl. V boji o finale mistrovstvi sveta pusti behem 17 minut 5 golu. "Fantasticka"uspesnost celych 68 %. Ztrapnil sebe, ale bohuzel i nasi proslulou brankarskou skolu. A ma vedle derave  obrany nejvetsi zasluhu na tom debaklu.  Temer , co rana, to gol! Doufam, ze to byla prvni a posledni prilezitost v repre. Malku styd se, ja se kazdopadne za tebe stydim.
0/0
11.5.2003 15:39

jojo

Re: Re: .Malek je ostuda naseho hokeje!!!!!!!!!!!
Můžu jen opakovat. Znám spoustu lidí, co takhle nadávali a nevěřícně kroutili hlavou nad Hniličkou po jeho prvním představení na MS. A ty samý lidi ho potom vynášeli do nebes. No nic, uvidíme...
0/0
11.5.2003 15:46

pan prasátko

Málek i Vokoun jsou díry
0/0
11.5.2003 9:50

marc

Myslim, ze kanada i svedsko postoupily naprosto zaslouzene. My ani slovaci jsme nehrali spatne, ale na tyto teamy to proste nestacilo. Vim, ze obrana byla vcera derava jak sito, ale zesmesnovat ji po jednom zapase ?? K tomu se nesnizim. Myslim, ze semifinale neni vubec ostuda.
0/0
10.5.2003 11:22

Ondra

Re:
Ja myslim, ze SLovaci hrali vcera perfektne,ale my ne ,nam ten zapas vyslovene nevysel.Je fakt,ze se rozpadla obrana.Svedi jsou lepsi nez Slovaci. Kanada neni lepsi nez my,ale my jsme byli horsi nez oni.Bohuzel jsme si to prohrali.Ted je dulezity bronz
 
0/0
10.5.2003 11:28

Stufa

Re:
cha chá...dostat v semifinále osum gólůůů??? TO JE PORADNA OSTUDA!!!!! Málek je díra.
0/0
10.5.2003 20:54

mira

Pane Lenere,jestli si opravdu myslíte,že výměna brankáře oživí hru týmu,tak odstupte.Nemám rád,když někdo z lidí dělá blbce větší než jsou.Hokeji možná tolik nerozumím jako vy,ale vím,že hru týmu může oživit přeházení útoků nebo obran.Určitě ne změna brankáře,ještě ke všemu když je velice sporné jestli za ty 3 góly nějak mohl.
0/0
10.5.2003 11:21

amenhotep

Včera bol tristný deň čo?
...a pre oba národy.Fakt je že v tých zápasoch sa jak Kanada tak Švédi ukázali v lepšom svetle.A kto by ich tipoval ako finalistov pred turnajom?Kto veril nám pred rokom a kto veril že Česko získa tretí titul v rade?/v.r.2001/.Takže zase vyhrá tím ktorému sa veľmi neverilo,lebo pokiaľ viem zraky sa upierali na Slovensko,Česko a trochu nepochopiteľne aj Rusko.Aspoň sa popasujeme o bronz.Za rok v Prahe...
0/0
10.5.2003 11:07

zanehet

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.5.2003 11:29

Expert

Re: Re: Včera bol tristný deň čo?
Jdu taky, beru fernet - zrovna v tu dobu budu mít svý dny....
0/0
10.5.2003 11:55

Dawe

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.5.2003 11:03

Mamut

Re: Ubožáci
Ubožák jsi asi Ty!
0/0
10.5.2003 11:22

Sucker

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.5.2003 11:42

gogo

Duda = střílet do hlavy
0/0
10.5.2003 12:16

zmrzlik

Duda
Myslim, ze Duda odehral dobry zapas, jeho nejvetsi, i kdyz neprimou zasluhou bylo snizeni naskoku kanadanu v druhe tretine na 1:3. Jaky mel na to vliv? Predne bylo nutne provest nejakou zmenu hry, jeho vylouceni a nasledna hra 4 na 4 trochu rozvratila do te doby pohodovou kanadskou hru. Chybou tohoto zapasu bylo podle me malo vylouceni. Protoze jedine zmena poctu hracu na lede mohla trochu nabourat kanadskou hru.
0/0
10.5.2003 10:47

DDT

Re: Duda
Presne...zrovna jsem to psal o 5 radku nize  ten kluk ma proste spravný čuch a co se tyce toho oplaceni, rozhodci by je stejne vyloucil oba, bylo to pravidlo na turnaji, ze po potycce se vylucuji oba a ten Kanadan schvalne do nej rypal i po odpiskani vedom si sveho vylouceni.
0/0
10.5.2003 10:53

Ondra

Re: Re: Duda
Moje slava,Duda je sice trochu vylitej, ale vcera hral dobre a rict, ze sme vcera prohrali kvuli nemu je hodne zcestny. Koneckoncu byl to on kdo dal DVA golly vcera(prvni dal na 2:3 teci po strele Albiho). Vokoun vcera za nic nemohl,mohl zachytat lip,ale i mnohem hur.Malek je dobry golman se skvelou budoucnosti.Sice vcera nic moc,ale kdyz se na nej riti volnej hrac nebo precisleni,tak je to tezky.Podle me cekali snadny zapas.Porazili Rusko a tim se nejak vnitrne uspokojili.Snad s vedomim, ze k medaili chybi uz jen jeden zapas. Obrana byla vcera hodne spatna, nejen slavisticka, ale vsech.Sice jsem celou dobu byl proti dvojici KAdlec,Hejda ale proti Rusku ukazali,ze v nich taky neco je.Kdyz se dnes podari udelat bronz,tak je vse OK.Kazdej udela chybu, ale at ji dnes nezopakujou.
0/0
10.5.2003 11:18

Rosi

Lenere ty prde
měl jsi vzít v 3 třetině za stavu 4:3 aspoň timeout, protože se něco musí vždy pokusit změnit. A ty jsi tam stál jak ocas...
0/0
10.5.2003 10:40

Rosi

Lenere ty prde
0/0
10.5.2003 10:37

Punk

Chytrolini
Pane boze, kdyz jste vsichni tak chytri, tak bezte budto delat trenery, nebo rovnou hrat. Tem vam nekolika nekonfliktnim dekuju za inteligenti reakci.
0/0
10.5.2003 10:36

Lubos

Obrana
Konečně se někdo zastal Dudy. Nehrál nic extra, ale udělat z něj obětního beránka, to je trošku přehnany. Padl názor, že obrana byla skvělá až do zápasu s Kanadou, NESOUHLAS. Obrana nevypadala vůbec dobře už proti slaboučkým Rakušanům, kteří tam byli parkrat uplne sami jako vcera Kanada.Ani Slovaci nehrali proti nam nějak moc dobře, přesto po našich kiksech srovnali. Proti Rusům jsme měli štěstí, přiznejme si to. Slušné skóre nám držel vynikající Vokoun.A s Kanadou přišlo to, co muselo. Bohužel když má střelec jako Heatley za třetinu čtyři tutovky, dá se čekat, že aspoň jednu promění. Nejméně třetina hráčů Česka neměla na MS vůbec být, protože prostě neměla formu (Modry, Vasicek) nebo potřebnou sportovní výkonnost(Sup, Hejda, Kadlec, Kotrla aj.)
0/0
10.5.2003 10:30

Kolo

Re: Obrana
Ja si naopak myslim, ze Hejda s Kadlecem byli lepsi nez zbytek slavne obrany. Aspon se snazili hrat, coz se o ostatnich neda rict......
0/0
10.5.2003 10:42

Lubos

Re: Re: Obrana
Nezlob se, ale zrovna tahle dvojka hrala dozadu mizerně celej turnaj a přitom byli pořád na ledě. A to mam Slavii docela rad. Mohli tam bejt jako nahradnici, ale ne jako prvni obrana. Škoda, že nepřijeli Škoula s Růčou a kdyby se nezranil Hamrlík atd...to jsou kdyby, ale kdyby panove trenéři komunikovali s F. Kaberlem, Kubinou nebo Martínkem, tak měli zlatou. Pochopím Kubinu, jestli byl utahanej, ale F. Kaberlemu, kterej má tuším 3 tituly zavolat mohli a Martínek hrál za nároďák taky vždycky solidně a určitě je o dost lepší než Richter nebo Hejda.
0/0
10.5.2003 10:51

DDT

Re: Re: Re: Obrana
To jsem taky nechapal proc nechteli F.Kaberleho, ten hraje podle meho nazoru minimalne stejne dobre jako bracha (ikdiz tomu se turnaj dle meho nazoru nepovedl) a Martinek to same. Vzdyt tzyhle beci maji obrovske zkusenosti a jsou vyborny!!!
0/0
10.5.2003 10:56

DDT

Re: Obrana
S Hejdou nemas pravdu, ten hral dobre, ale Kadlec moc ujizdel dopradu. Ale je fakt ze cela obrana byla hrozne rozhozena, chybel tam podle me zkuseny bek typu Kubina, Skoula...zklamal mi Tomas Kaberle  Spacek hral standart. Richter nestihal.<br>
Duda byl vyborny, skoda ze nebyl vice agrasivni,ale dostal asi po papuli. Diky nemu jsme zacaly obracel za stavu 0:3 hru, zacal to on, nevzpominate? Vylouceni na 4:4 a padl gol, pri druhe brance byl take on a sam strelil ctvrtou! Je to vyborny hrac, chce jen pevnou ruku a vyzrat!
0/0
10.5.2003 10:49

Lubos

Re: Re: Obrana
Tomáš Kaberle je ofenzivní bek, ten měl právě hrát se Škoulou, Modrý je podobný typ jako Kaberle.Ale to je neomlouvá za laxní bránění proti Kanadě. A co měl znamenat ten tah s Hlinkou, to tuší asi jenom sparťani v T-Mobile Aréně. Vrbata hrál celý MS dobře, Hlinka dal gól Sokolovovi a už by pomalu střídal Hejduka v prvni lajně. Vloni taky Jágr vozil na zádech 3 protihráče, dával to Hlinkovi před prázdnou kasu a nic.
0/0
10.5.2003 10:58

Stepan

Re: Obrana
Nevim co mate proti Modremu ten hral cely turnaj excelentne stejne jako Tomas Kaberle ty jejich prihravky z obranneho pasma to bylo neco vcera zapas nevisel skoro nikomu jinak s tim nazoram na Dudu souhlasim.
0/0
10.5.2003 13:17

Al Bundy

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.5.2003 10:30

Adan

Re: ale
100% souhlas!!!!!
Jen bych ještě rád dodal, že když jsem se dozvěděl nominaci na MS...tak mě nejdříve zamrazilo..ale nějak jsem to zkousnul..s tím, že vypadne-li Tampa...přijede Prospal, Necky a HALVNĚ náš NEJLEPŠÍ defenzivní bek Kubina!!!! Jenže ouha...Růžička asi zapracoval a chtěl tam mít své slávisty co nejvíce ( to že duo Kadlec-Hejda mělo největší icetime z obránců je více než zarážející)...Lenerovi se jeho masáž asi hodila a po hlášce, že " Kubna měl špatnou sezonu" jsem se naštval takovým způsobem ( a není to tím, že jsem fanoušek Tampy), že jsem začal na turnaji přít Kanadě...takže je pro mě naše vyřazení a ještě po tka ostudném výkonu obrany..jistou satisfakcí...a´t to zní jakkoliv chce strašně.
A Dudákovi už by jste taky mohli přestat nadávat..protože on jako, jedn z mla BOJOVAL!!!!!!! 
0/0
10.5.2003 10:40

brm

Re: Re: ale
NO TAK JO : DUDA JE PIČUS !!!
0/0
10.5.2003 12:23

DD Van

Jak to vidim já !!!!!
 
Nechci se zastávat Dudy , to vyloučení za oplácení bylo opravdu zbytečný, ale aspoň hrál srdcem (jedinej) Ostatní to s posou plnou keců o tom že nechtěj zklamat fanoušky odehrály naprosto ležérně (kromě osmi ninut na začátku a a na přelomu 1 a 2 třetiny)
Hokejové srdce zůstalo v kalhotách namísto aby ho naši chlapci nechali na ledě !!!!!
 
0/0
10.5.2003 10:23

whispp

chuji
Nevím, proč všichni narážíte na Dudu, ten přece za všechno nemůže. Zápas nám prohrála hlavně obrana, byla málo důrazná a vůbec nestíhala. Doufám, že se Lener poučil a příště vezme lepší beky s NHL.
0/0
10.5.2003 10:21

Georg

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.5.2003 10:16

DDT

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.5.2003 10:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze