Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Proč nehrál Duda? Lenerovi došla trpělivost

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) - Proč nehrál v posledním utkání národního týmu na mistrovství světa hokejista Radek Duda? Trenérům už jednoduše došla trpělivost s jeho fauly, které oslabovaly tým v důležitých momentech důležitých zápasů. "Pohovor po prvním zápase s ním byl dlouhý, to druhé jednání trvalo asi dvacet vteřin," naznačil kouč Slavomír Lener, jak to vypadalo po semifinále s Kanadou. V něm byl Duda vyloučen za oplácení ve chvíli, kdy mohlo Česko hrát přesilovku za stavu 3:4. Přesto nemá nezkrotný živel v budoucnu reprezentační dvířka zavřená.Dále čtěte: HODNOCENÍ ČESKÝCH HRÁČŮ NA TURNAJINebyly síly, vzala je už KanadaSlováci slaví bronz, Češi jsou bez medaile

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TIGER

Stydim se za Vas (pro fanousky teto diskuze)
Takze 1) Sme ctvrty z celeho sveta, to je spatne ??? 2) Zadny tym nemuze byt neustale na vrcholu, to by byla nuda 3) Podle meho nazoru Radek Duda hral dobre, vzpomente si na zapas s Ruskem 4) MS nikdy nemuze prohrat jeden hrac 5) Proc nemate zadnou toleranci, kdyz bychom byli zlati, taky byste takhle nadavali ??? 6) Cesky hokej u mne bude vzdycky nejlepsi a vyhrajem, ci nikoliv 7) Nechtel bych hrat hokej pro takove fanousky jako sou v teto konferenci, kdyz sou tak chytri, tak at si to zlato vyhrajou sami 8) Az nekdo z Vas dokaze to co pan Lener, tak teprve potom mate pravo nadavat 9) Nejsem Slavista, ale byl sem vdecnej za kluky v tymu 10) Kdyz se Vam to nelibi, muzete fandit jinemu sportu ...
0/0
14.5.2003 4:20

litvinov

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.5.2003 13:14

didi

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.5.2003 15:31

Mirek

Re: Re: Vše posral Růžička!!!
Dá se odpustit ksicht, ale nedá se odpustit blbost. Na rozdíl od mistrů ze Slávie ty ksichty z Pardubic hrajou suprový hokej. A jestli nevíš, ve Finsku bylo MS v hokeji. Až bude v judu, wrestlingu, opruzování a podobných disciplínách, můžeš tam tu svou Slávku přihlásit, třeba se umístí líp a zbyde na ni medaile. Má na to.
0/0
14.5.2003 15:04

komplexak

Lener a jeho kamarád Záruba
Ti dva si dobře rozumí! Možná by to mohli zkusit spolu!
0/0
12.5.2003 22:50

qwert

lener
Tak to me prekvapuje ze ted se prislo na to ze Radek neni spolehlivý Pred mistrostvim slava rikal ze v lize to dokazal skoda ze pepa beranek nejel mohli bychom poskladat lajnu duda sup a beranek do obrany kadlece s hejdou(tato obrana hrala pekne proti kanade )do brany pana Nulu (malek) a jeste kdyby vylucovali protihrace by naskocil kolarik. Ale jo pan Lener drzi slovo kdyzrek 5-6 hracu z finale tak vzal 6 slavistu a to se vyplatilo 
0/0
12.5.2003 21:16

Jaroslav Kugler

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 18:58

Kokoti!!!!

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 17:13

hogo nefogo

Duda je debil
To je strasnej slavistickej kurbaba... neumi hokej, jen filmovat a faulovat. Je to vul a Zeman taky..:)
0/0
12.5.2003 15:43

Re: Duda je debil
Tak to byl příspěvěk na úrovni!!!!!Jo a v kerej lajně hrál ten Zeman????
0/0
12.5.2003 15:53

bububu

Re: Duda je debil
Nene vul je klaus :-)
0/0
13.5.2003 14:27

Petar

Proč???
Nechápu jednu věc: proč shazovat neúspěch našeho týmu na jednoho hráče, když nám to podělala naše skvělá ementálová obrana?!?
0/0
12.5.2003 15:39

pipo29

cz
Nechcem nadavat na ceskych hokejistov mam niektorych rad aj ked som Slovak ale Duda je podla mna vygumovany blbec slusne povedane.
0/0
12.5.2003 15:36

Širokko

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 15:29

didi

Re: Duda byl neviditelný
jenom nádherný pas na Straku přes celý hřiště a jeden z posledních hezkých momentů našich - 4. gol Kanadě. Nechte už ho na pokoji - pral bych mu moc aby sel do NHL protoze tady uz se toho flastru nezbavi. Kdyz clovek posloucha ty komentatory - Duda muze za vsechno, taky se mi, jak vsichni unisono tvrdili, ze ten trest se Slovaky byl neadekvatni, ale Duda je proste ten spatnej. Stejny trest i s nasledkem - tedy inkasovanym golem a prohranym utkanim na lonskem MS(myslim Hlavac) - a uz se o tom nevi - tehdejsi komentar - to se muze stat kazdymu, nezlobili se na me!
0/0
13.5.2003 15:44

0/0
12.5.2003 15:26

priatel

Duda za vyradenie Cechov nemoze, ale na MS nemal vobec hrat
Duda samozrejme nemoze za to, ze CR nema medailu. Ale ako clovek nema v reprezentacii co pohladavat. Sportovec, ktory klame bez mrknutia oka a hodi spinu na niekoho ineho (viz pripad Cakajik), nemoze byt vzorom a prikladom, ani reprezentovat. A Cesi maju dost minimalne rovnako dobrych utocnikov, nez aby boli nuteni brat do reprezentacie necestnych (az zakernych) ludi ! Skoda, ze sme spolu nehrali finale, ale Svedi i Kanadania boli tento rok lepsi. Tak snad za rok.
0/0
12.5.2003 14:57

Jan

Re: Duda za vyradenie Cechov nemoze, ale na MS nemal vobec hrat
přeně řečeno
0/0
12.5.2003 15:56

Martin

Re: Duda za vyradenie Cechov nemoze, ale na MS nemal vobec hrat
taky souhlas, bez emocí tady zkrátka funguje jen pár lidí*i za ty ale díky*
0/0
12.5.2003 17:31

komplexak

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 13:52

komplexak

Lener
nejhorší je kolik asi dodal těm mladým sebevědomí do příštích MS. On, který toho tolik dokázal!
0/0
12.5.2003 13:36

cert

Lener
To uz je docela sila, jak se ten ubozak Lener muze divat sam na sebe do zrcadla? Tak Duda byl jednim z atributu naseho neuspechu? Je to psychopat a nemam ho rad, ale v tomhle se ho musim zastat. Hral jen to co umi a na co je zvykly, to jak to s jeho labilitou nakonec pravdepodobne dopadne vedel i ten posledni fanousek (staci si vzpomenout na diskuse pred sampionatem). A ted se na nej ten mrchozrout, kterymu jde jen o udrzeni zidle pro pristi MS pokusi svalit vinu, prestoze dobre vedel koho si s sebou bere a co tim riskuje! Lenere out, mas 5min + do konce!
0/0
12.5.2003 13:34

marek

mára
já so myslí,že pan Lener udělal chybu,že nepostavil Dudu.Protože za stavu 3:3 s Kanadou si myslím,že právě R.Duda by byl jeden z mála hráčů,kteří by odrazili nápor Kanady a mohl turnaj pro nás dopadnou daleko lépe.A vystoupení pana Lenera po zápase se Slovenskem,kdy víceméně všechnu vinu dal na nové hráče se mi nelíbí.Měl by se zamyslet na dalším působení v roli trenéra reprezentace.
0/0
12.5.2003 13:30

didi

Re: mára
souhlas!
0/0
13.5.2003 15:46

komplexak

Liga je větší hokej jak celé posrané MS!
Nazdar!
0/0
12.5.2003 13:24

komplexak

Sláva
Ať žije Sláva Lener. On to umí všechno nám blbečkům tak pěkně vysvětlit!
0/0
12.5.2003 13:00

Jarin Ruka z Bučovic

Duda? - jedna z hlavních příčin neúspěchu českých hokejistů na MS 2003
když má někdo v hlavě vymatláno, jako Duda, je těžké dávat mu ještě šanci. Mnoho lidí už před šampionátem upozorňovalo a varovalo na Dudovu nezkrotnou povahu, ale trenéři mu prostě chtěli dát šanci. Jak se jim odvděčil? Poslal nás do 5-ti minutového oslabení za stavu 2:3 proti Slovensku a připravil nás o výhodu přesilové hry za stavu 3:4 proti Kanadě. Není to úplný výčet jeho chyb, ale jsou to rozhodně ty nejdůležitější. Jak by vypadal konečný stav turnaje, kdyby češi vyhráli osmifinálovou skupinu, nebo kdyby jsme vyrovnali v souboji s Kanadou v přesilovce na 4:4 můžeme bohužel  teď  už jen odhadovat. a že ho tu všichni obhajujou, že je to především dobrý hokejista, ptám se, co kromě efektní přihrávky na Strakův gól proti Finsku odvedl pro tým? že měl hrát tvrdě a chodit před branku? vždyť v zápase proti Kanadě, kdy jsme jeho tvrdost nejvíce potřebovali se jen nechal hloupě vytočit a zkazil nám tak možnost gólově dotáhnout Kanadu...
0/0
12.5.2003 12:53

andre

Re: Duda? - jedna z hlavních příčin neúspěchu českých hokejistů na MS 2003
Nechapu, jak si nekdo muze dat takovou praci a napsat takovej blabol.
0/0
12.5.2003 13:00

komplexak

Re: Duda? - jedna z hlavních příčin neúspěchu českých hokejistů na MS 2003
Ty si hotovej! Chvilku ještě ty a tobě pár podobných skákejte do hokejistů typu Dudy a pak se budeme dívat na MS v krasobruslení. Tebe fakt baví hokej, kde se všeci šetří a smějí se na sebe jak banda buziků? Neříkám, že by měli všeci být stejní, ale hokejisty jako Radek Duda potřebujeme strašně moc! Co nám pomůže, že máme v mančaftu 20 Hudlerů¨a Výborných, když se odrážejí od obránců jak hrušky.
0/0
12.5.2003 13:09

Jarin Ruka z Bučovic

Re: Re: Duda? - jedna z hlavních příčin neúspěchu českých hokejistů na MS 2003
já se tedy raději budu koukat na technický hokej plný kliček, blafáků a různých parádiček než na nahazování puků do rohů a následné bušení soupeřů na mantinel, přesně tak jak to již hrají zámořské týmy...neříkám, že tvrdost k hokeji nepatří, ale musí to být vždy za každou cenu?
0/0
12.5.2003 13:20

komplexak

Re: Re: Re: Duda? - jedna z hlavních příčin neúspěchu českých hokejistů na MS 2003
Tak si pusť loňskou olympiádu a MS. Naši hráli na jeden dotek, skvěle kličkovali, měli super hráče...ale co z toho, když tam nebyl ani jeden, kterej by do protihráčů bušil. A máme takové a jací jsou to hokejisti: Bonk, Duda, Fischer, Varaďa, Buzek apod. Ale prostě my musíme ukázat světu ´náš českej hokej´. Jsme k smíchu všem! Myslel jsem, že letos ten hokej ze 70. let už zmizel. Ale leda prd!
0/0
12.5.2003 13:30

Petr

Re: Duda? - jedna z hlavních příčin neúspěchu českých hokejistů na MS 2003
Naprosto souhlasim. Duda je pouze vypatlanec a provokater.
0/0
12.5.2003 15:26

komplexak

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 12:53

Lojza

střet zájmů
Jestliže je asistentem trenéra manažer a trenér jednoho ligového oddílu, ze kterého pak hraje v nároďáku 7 hráčů, pak jde zcela nepochybně o střet zájmů. Při vší úctě k mistru ligy se mi nezdá, že by se u nás nenašli lepší hráči, než někteří slávisti, kteří byli ve Finsku. Asi je pan manažer potřeboval dostat do ceny. Bohužel se mu to bůhvíjak nepovedlo a také proto jsme skončili s bramborovou medailí. Národní tým by neměl sloužit partikulárním klubovým zájmům.
0/0
12.5.2003 12:16

komplexak

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 11:47

José

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 11:58

komplexak

Re: Re: Hokej
Hezkej názor! Takovej fundovanej!
0/0
12.5.2003 12:45

ddt007

Re: Hokej
Tak černě bych to zase tak neviděl, ale je fakt, že "průměráků" jsme mely vice nez dost. Nektere hrace jsem fakt cele utkani na lede nevidel  takze doufam ze si Duda nevezme heslo druhych: Kdo nic nedela nic nezkazi, ale bude dal hrat svou hru a trochu se bude krotit ve faulech na primadony (alespon ne zezadu!)  Mimochodem jsem rad, ze si nic nenecha libit, takovych hracu potrebujeme vice, sracek mame dost! A rozhodne unesu utkani ktere prohrajeme, ale se ctí panove
0/0
12.5.2003 12:11

Brblal

Re: Hokej
Seš trouba. 4. místo na MS je průměr ? Bylo tam 16 výběrových týmů, takže 4. místo není průměr a ani žádná ostuda. Jen jsme si zvykli na lepší výsledky. Jsme si jistej, že se nám nikdo nesměje, tak jako se nikdo nesměje Finům, Rusům, Němců, Američanům a dalším, kteří dopadli hůř.
0/0
12.5.2003 13:16

komplexak

Re: Re: Hokej
Jestli ti stačí 4. místo na turnaji ´B´ týmů, tak jo! Ale není to právě o tom průměru? Názor, že je vlastně všechno dobrý smrdí alibismem jako hrom!
0/0
12.5.2003 13:46

Dingo

Duda se musi naucit se ovladat.
Je sice pravda, ze Duda, kdyz nefauloval nebo nefilmoval, hral po cele mistrovstvi docela dobre. Bojovnika a srdcare druzstvo potrbuje.  Ale pravdou je rovnez to, ze treba  ten jeho faul proti Kanade byl uplny ulet a muzstvu hodne uskodil. Presilovka mohla muzstvo po inkasovanem golu  zvednout  a vratit do zapasu. Prestoze souhlasim, ze Duda je talent, kterych mnoho nemame, reprezentace je i o necem  jinem. A dokud se nenauci ovladat (cimz nemyslim, ze by mel nutne menit svuj styl hry), nemel by v ni byt. Jinak verim, ze az to zvladne, bude  z nej dobry hrac i pro repre. Ale do te doby ne.
0/0
12.5.2003 11:04

komplexak

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 11:39

ddt007

Re: Duda se musi naucit se ovladat.
No ja bych chtel videt Tebe kdyby Te nekdo krosčekoval a po odpiskani do Tebe najižděl a rypal do Tebe. Ja osobne bych toho zmetka (Doan?) taky sejmul a mozna jednou pro vzdy  a navic by pak nepotopil Svedy  Mimochodem za vzajemne potycky se normalne vylucovalo na obou stranach takze pochybuji, ze by Duda nesel sedet ani kdyby se ho nedotkl. A navic to byl jeden trest, kde jsou zbyvajici!!!! Pokud vim tak jsme dostali i jine tresty po kterych jsme obdrzely branky??? To nebyli zbytecne fauly?
0/0
12.5.2003 12:06

Divák

Výběr dle s. Růžičky a Lenera
Postavit národní tým na šampionát na 6 či 7hráčích je neskonalá hovadina. Navíc dostanou k ruce slávisty a hráče "se zkušenostmi z NHL" + na hlídaní magora Dudu a to už je na kriminál!!!
0/0
12.5.2003 11:03

komplexak

Duda
V naší malé republice, kde všichni říkají co ostatní a nikdo nesmí vybočit z řady je tenhle Duda v českém hokeji super vyjímkou! Važme si takových hráčů, kteří mají svůj názor, svoji hru a mentalitu. Co nám pomůže tisíc Lenerů, Hudlerů, Výborných apod., když jsou trapně průměrní a to se ve světě dávno nenosí. A nejen v hokeji!
0/0
12.5.2003 10:44

hamerák

Janecký
Místo dudy měl hrát  JANECKÝ.
0/0
12.5.2003 10:40

Jan Hornych

Re: Janecký
Hrát co??? Možná tak kustoda
Néé že by byl špatný,ale....
0/0
12.5.2003 16:52

komplexak

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 10:35

xxx

Re: Záruba
musím souhlasit.To,co předváděl Robert Záruba v CTV se rovnalo výkonu našich hráčů v poslední třetině s Kanadou.Tedy on nebyl unavený,jen raněn ješitností a záští  a tomu odpovídal slaboučký komentátorský výkon.Mnohdy bylo lépe posloucht přímý přenos v CR.
0/0
12.5.2003 11:49

Jarin Ruka z Bučovic

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 10:33





Najdete na iDNES.cz