Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tým pořád stál na zlaté generaci, zazářil Straka

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) - Staří psi se rvali, méně zkušená "štěňata" se od nich učila kousat. Tak by s dalo shrnout hodnocení českých reprezentantů na světovém šampionátu. V obraně skvěle zahrál Špaček, kdežto třeba Kadlec nakupil spoustu chyb a další si zvykali na tempo mezinárodní špičky. I útok stál na zkušeném jádru z generace vítězů: Reichel, Straka, Hejduk, Hlaváč... Ale bylo jich málo, ostatní na některé soupeře nestačili. "Šlo hlavně o Kanadu, přebruslila nás, byla prostě lepší," říkal před odletem do Česka kouč Slavomír Lener. "Pak už chyběly síly, fyzikcé i psychické." Některým zkazily hodnocení časté fauly, jiným chyby.Rozhovory: s Lenerem x Strakou x ReichlemO zápasech českých hokejistů čtěte ZDE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sas

Gratulace
0/0
13.5.2003 19:54

uli

Jestli teď vše svedete jen na Dudu, za rok to bude ještě větší debakl.
Obránci styďte se. Nechápu, jak může obránce stát jako statickej panák, a s klidným nezaujatým pohledem pozorovat, jak kolem jede s pukem soupeř, a ani se mu nesnažit klepnout do jeho hokejky. To, že mu ještě navíc neuhl, bylo asi proto aby kanaďanům pomáhal clonit Vokouna. Vyjet proti němu ? Dyť si taky musí odpočinout, nebo asi myslel na svou starou. Kdyby dresy neměly označení, myslel bych si, že jde o nezkušený tým Portugalska, nebo Bulharska. Obrana byla vždy naší zlatou devizou a pevným základem našich úspěchů. Jedinej, kdo mimo Straky hrál, byl postavou malý, ale srdcem a výkonem velký statečný veterán Reichel. Ten taky byl unavenej, ale jako jedinej hrál.
0/0
13.5.2003 17:09

Boona

Duda za to nemůže!!!!!!!
Štve mě že si někteří myslí že Radek Duda může za náš neúspěch Není to pravda Hází to na něj jenom proto že je nováček a co NIKDO není dokonalej Víte já miluju hokej nezmeškala sem ani jeden zápas a sem ráda že tam bylo tolik nováčků vždyt ten sport mají rádi a potřebujou ŠANCI Jsem PYŠNÁ na to že jsou 4 jo pravda mohlo to bejt lepší a věřte že bude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A Duda ten si to myslím srovnal v hlavě!!!  
0/0
13.5.2003 15:19

Stufa

Re: Duda za to nemůže!!!!!!!
Sorry, nechci ti kazit náladu, ale Duda si to nikdy v hlavě nesrovná....měj se
0/0
13.5.2003 19:37

Divák

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.5.2003 13:00

Pavel

Duda
Hodnocení Dudy bylo přesně odpovídající tomu co předvedl. V každém vyřazovacím zápase se musíme bát co zase provede, měl by se dát rozumově dohromady, jinak tam nemá co dělat.
0/0
13.5.2003 9:32

J.

Duda
Taky si myslim,ze 2 body pro Dudu je hodne podhodnoceny.Nehral zas tak spatne a ze byl nejtrestanejsim hracem? Rekla bych ze za to nemuze,5+ do konce bylo celkem drsny za takovej faul,videla sem i horsi a nebylo z nich nic.Hazet celej neuspech tymu na Dudu je blbost.
0/0
12.5.2003 23:10

Paul

Re: Duda
 2 body za jeden gól a 8x vyloučení, není to příliš hodně Žádný z ostatních týmů tam takovýhleho vymazance a jeho kamarády neměl.  Pak se nedivme, že jsme v pr... . Takhle se hokej už dávno nehraje. Dobří hráči se naopak před šílenci hlídají  Ovšem mimo naší ligu Tady likvidační komando zvítězilo  A hned se to projevilo v repre Je potřeba vyhnat Růžu a jeho protekčáky  A zase budem vítězit  Čau
0/0
13.5.2003 6:35

Vašek

Re: Re: Duda
V první řadě bych odsud vyhnal tebe. Ty chudáku.
0/0
13.5.2003 7:17

Boona

Re: Re: Duda
MYSLÍM ŽE TO JE ŠPATNEJ PŘÍSTUP NEHÁZEJ TO NA DUDU JE DOBREJ VĚŘ ŽE BUDEME VÍTĚZIT I S DUDOU A VŠEMA NOVEJMA HRÁČEMA KAŽDEJ BYL NĚKDE NĚKDY POPRVÉ
0/0
13.5.2003 15:23

telcontar

Re: Duda
Presne tak,. kdyby nebyl tak psychicky labilni, je to dobry, opakuji dobry hokejista. Nekdo zde psal, ze Radek Duda je smesi dobreho hokejisty a spatneho charakteru - ja bych rekl dobreho hokejisty a nevyzrale mysli. Hazet neuspech jenom na Dudu je naprosta odpustte mi ten vyraz - kravina.
0/0
13.5.2003 12:13

Boban

Duda je kokos!!!
Ten tam nemel co delat!!!
0/0
12.5.2003 23:03

cammell

To snad nééé?!
Tak tohle je nejstupidnější hodnocení co jsem kdy spatřil.  Duda pouze 2 ?!   - jeden z největších bojovníků kterého jsme tam měli!  Duda nám žádný zápas neprohrál, to všichni hráči společně. Třeba hlavně tím,že neuměli proměňovat šance které si vytvořili. Podle mě patřil Radek k těm lepším v mužstvu. Škoda že takových hráčů,kteří hrají srdcem nemáme víc. Časem se i zklidní a potom to bude super hokejista.
0/0
12.5.2003 22:26

Boona

Re: To snad nééé?!
Jo přesně je to tak nejen že je hezkej a hraje z celýho srdce ale bude a už začíná bejt DOBREJ
0/0
13.5.2003 15:26

honzyn

Re: Re: To snad nééé?!
A co tam ten vas Duda predvedl?Filmovani,fauly a priblbly usmev,se kterym provokoval uz pri finale extraligy.A co dalsi slavisti:Sup,Kadlec,Kolarik,hejda,Malek???Skutecne nejsou lepsi cesti hokejisti?Asi jo,ale holt je netrenuje Ruzicka:-(
0/0
13.5.2003 23:57

Petra

Re: Re: Re: To snad nééé?!
Romana Málka bych z toho vynechala, nepodal nejlepší výkon, ale myslím, že získal nějaké zkušenosti a že se postupně vypracuje.
0/0
14.5.2003 10:20

Gilmur

Hvězda jménem Martin Straka
S hodnocením ve většině souhlasím, až na známku Dudy a Hudlera. Oba dva přispívali k lepším výkonům týmu a rozhodně na Dudu nemůžeme svádět neúspěch naší  reprezentace. Je to velký bojovník a kdyby tak bojovali všichni, mohli jsme jsme si šáhnout o nějaký ten stupínek víš. Jinak souhlasím s hodnocením Martina Straky jako nejlepšího hráče týmu. Velice oživoval útok a dokázal dávat veliké góly. Myslím, že tato hvězda, která v zámoří žila dlouho ve stínu Jágra nebo Kovaljova, dokázala, že patří nejen k české, ale i ke světové elitě hokeje!
0/0
12.5.2003 21:33

bob

DUDA
Dudo, Dudo, ty jsi ale dilko.
0/0
12.5.2003 20:53

????

Hodnocení??????
Tohle hodnocení mi nepřipadá teda nějak moc odpovídající skutečnosti. Radek Duda-2, to je dost kruté, při tom Duda až na ty dva fauly hrál podle mě dobře (a to fandim Spartě). Jaroslav Hlinka -3, taky dost málo, přišlo mi, že hrál podobně jako Výborný dobře kombinoval a skóroval. 3 je podle mě fakt málo
0/0
12.5.2003 20:40

Pata Tluchor

DUDA NEZKLAMAL!!!
Radek nezklamal. Je to od reichla sproste na nej vse hazet! Pouci se, je to chytrej kluk, ktery do toho dal srdce! nezatracujte Radka!!
0/0
12.5.2003 18:24

Igor

Proč se hrála celá příprava v rámci Euro Hockey Tour ???
Proč Lener přivykal hráče na mezinárodní úroveň, když to nakonec úplně překopal. Domácí hráče, kteří získali zkušenosti se zahraničním hokejem v rámci EHT nechal doma a natahal tam úplně jinou sestavu z domácí ligy. Předem říkám, že fandím Pardubkám, ale nechápu, proč nevzal Malinského z Třince nebo Mudrocha, to jsou ostřílenější hráči, než to co tam bylo a neumělo bránit. Ať se na mě slávisté nezlobí, ale Kadlec tam hrál čtvrtého útočníka a s jedním obráncem toho moc neuhrajete. S Dudovou provokační hrou souhlasím, protože podobně hraje i Mikeš, ale ten má o třetinu faulů míň a toho se Radek měl taky vyvarovat. Kde byl Jan Marek??? U Krále mě to neudivuje, to je tele, co repre ani nechce, ale myslím si, že tu byli zkušenější hráči z domácí ligy, kteří chtěli jet, ale bůh rozhodl jinak. Ale třeba nakonec na MS v Praze ušetříme. Lístky na boje ve skupině o udržení snad nebudou tak drahý.
0/0
12.5.2003 18:18

coca-cola

Re: Proč se hrála celá příprava v rámci Euro Hockey Tour ???
hele, taky fandím pardubicím, ale tos trošku ulít. Malinský výrazně pomohl Pardubicím přejít přes Třinec, a Mudroch hrál ve finále docela kulový.
0/0
12.5.2003 19:02

Michal-Zlín

Lener je kus....
Jak muze Lener rict ze ho duda zklamal?tohoto hrace bral na mistrovstvi s tim ze jako se zmeni ze dne na den?To si dela prdel?Mistrovstvi neni na zadne experimentovani!!!Musel prece tusit ze se neco takoveho muze stat,proc to tedy riskoval?a pak ho zbabele vyhodi!ikdyz Duda neni nejaky muj oblibenec musim se ho zastat v tom,ze tentokrat mel opravdu pech!svou bojovnosti sel ale vsem prikladem!!!dal do toho srdicko a to jsme u vetsiny nasich nevideli.on nam to rozhodne neprohral......
 
 
0/0
12.5.2003 18:02

Johny

Duda
si tuhle popravu nezasloužil. To hodnocení je neobjektivní. Co bychom zde ovšem jiného mohli čekat, že? A to jen doufám, že mi to redakce nezruší ...
0/0
12.5.2003 17:46

Martin

Re: Duda
Dá se snad jen souhlasit s tím, že Straka byl NEJ. Třeba je to blbost ale myslim, že řada Duda-Straka-Sup hrála dobře a měla zůstat tak jak byla.
0/0
12.5.2003 17:54

vasek

Re: Re: Duda
Svatá pravda a házet na Dudu , a to nejsem jeho fanoušek, porážku je blbost - faul na Pálfyho ... takových na turnaji bylo bez povšimnutí a faul proti kanadě viděl to někdo pořádně v televizi jsem to dobře neviděl ale taky to na vloučení asi nebylo aspon nto co jsem zahledl ... jinak naopak při utkání s kanadou do toho měli jít všichni naši jako do toho chodil radek než mu albi vynadal naši byli z kanadanu pripo... ale nevim  proc a tah se tremi obranci slavie ... to ani nechci komentovat to ze proti trpaslikum hrali dobre to je mozna pravda ale kdyz o neco slo tak ... i ta jednička by byla moc ... je mi lito Martina Straky, Jardy Spacka a Milana Hejduka ten titul jsem jim hrozne pral aby Milan zkompletoval a ty dva meli sanci na velkou trojku ...
0/0
12.5.2003 23:11

Martin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 17:32

Johny

Re: iDnes jsou hovada co nerozumí hokeji
Martine, proč tak sprostě? Omluvte se, prosím.
0/0
12.5.2003 17:43

Martin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 17:51

jarda

Kadlec
no nevim alle 3 pro tohoto hrace je asi i tak hodne
0/0
12.5.2003 16:53

Martin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 17:50

Igor

Re: Re: Kadlec
Nezlob se na mě, ale udělal jich víc než ostatní, hlavně nebyl pozičně tam, kde měl být. A než mi začneš nadávat, tak se zkus podívat na záznami těch důležitých zápasů.
0/0
12.5.2003 18:35

Martin

Re: Re: Re: Kadlec
Ty jsi ten článek psal? Žádnej Igor tam podepsanej neni... Kadlec se prostě cpal moc dopředu a pak se nestíhal vracet. Tak nějak to mělo bej napsaný a né ty plky.
P.S. Teď jde jen o to, jetli po něm trenéři nechtěli aby se zapojoval do útoku, pak ho ale měl někdo jistit
 
0/0
12.5.2003 19:06

Genewen

Povolat znovu Augustu ....
... a nechat za rok v Praze Reichla a spol. aby si to odkoucovali sami (v Petrohradu jim to s Dopitou a Cechmankem neslo spatne, nebo jo?) :-)))
0/0
12.5.2003 16:38

Layne

Nominace MS
A je to tady. Mluvilo se o tom před MS a mluví se o tom teď. Je to nominace ČR na MS. Pane Lenere, jakým přínosem  pro národní mužstvo byl Kotrla? A nebo Sup? Hráli za nás vůbec tito hráči??? A obrana Kadlec, Hejda? Proč byli na ledě tak často? Vždyť Trnka hrál líp  a byl osmý bek. Proč jel teda na MS, když skoro nehrál a vytlačil ho ze sestavy náhradník? Málo platné, nominační pochybnosti a otazníky (např. Kotrla, Sup, Kolařík, atd...) opravdu nepřesvědčili, že na to mají. Možná že Hejda s Kadlecem za pár let, ale proč teď. A co se týče Dudy, tak mně docela zklamal. Možná si tam měl více všímat hokeje a ne se chovat jako puberťák. A ty jeho fauly....každej asi viděl, že to na pět minut nebylo, ale proč k tomu dává rozhodčím příležitost ???
0/0
12.5.2003 16:37

0/0
12.5.2003 16:36

mára

Slovensko
Proč pomlouvat Slováky, medaile si zasloužili, chtěli ji víc než my. Kdyby neměli Slováci stále potřebu se s náma srovnávat, říkat, že jsou lepší a další nesmysly, tak jsem jim i fandil, protože do toho dali srdce. Naše nominace byla špatná, kde byl Kubina, Prospal? Myslím, že oba se už v reprezentaci osvědčili, ale fakt je, že dobých obránců a produktivních útočníků jsme na MS měli hodně, že PANE LENERE?
0/0
12.5.2003 15:46

Bobes

Asi koukaj na jinej hokej
Tak tohle nechapu, iDnes asi ma jinej TV kanal a koukali na jinej hokej. Nevim proc ma Duda 2ku, za dve chyby??? Kadlec a Hejda jich udelali 10x tolik a co p. Raichel (pan hokejista) u 4 golu Kanady se na to uplne vy..al a to rozhodlo, ne Duda, ale bohuzel on. Jinak ho mam rad a udelal a doufam, ze jeste udela pro nas hokej hodne.
0/0
12.5.2003 15:41

Vašek

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 15:26

Milhouse

Re: Idnes
Tak ty jsi jasnej. Nejsi náhodou slávista??? Hejda s Kadlecem nejlepší pár? Ty jsi k smíchu. Vždyť přes ně šla půlka gólů. Jestli jsou dobrý nebo ne se totiž neměří podle toho, jak dlouho jsou na ledě, ale co tam dělají (nebo v jejich případě spíš nedělají). Aže góly Reichela udělal ten ubožák Duda???? Připadá mi, že ses po finále ELH pořádně vožral a probral ses eaž dneska a říkáš si, že to přeceš nemůže být možné. Je hochu, je. Slávisti hráli jako tragédi. Všichni. Vivat Růžička.
0/0
12.5.2003 15:41

Vašek

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 15:53

mára

Re: Re: Re: Idnes
Už raději nepiš, jsi úplně hotový, jaký pravopis, takové názory. SPĚCHEJ K TOMU LÉKAŘI.
0/0
12.5.2003 16:02

Vašek

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 16:06

mára

Re: Re: Re: Re: Re: Idnes
O jakou školu jde ani nemusíš psát, tak nějak to tuším.
0/0
12.5.2003 16:11

mára

Re: Idnes
Tak Ty by ses měl léčit, pokud možno hned, dřív než něco provedeš.
0/0
12.5.2003 15:57

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 16:16

muerto

Re: Idnes
Docela jsem se bavil kdyz jsem sledoval na nasi modry Kadlecovo zada jak v pohode na setrvacnost dojizdi k brane zatimco Hlavac tam nahani utocniky. A nebavil jsem se behem mistrovstvi jen jednou. Jinak samozrejme Sup byl tahoun kteryho repre nemelo 20 let.....
0/0
12.5.2003 16:46

telcontar

Re: Idnes
Tak Ty jsi vazne material do konzerv.
0/0
13.5.2003 12:10

jirik22@atlas.cz

Mít Kanada Supa,
Kotrlu, Kadlece, Kolaříka nebo Hejdu, tak nepřeleze přes Německo do semifinále. Z tohodle pohledu je obdivuhodné co dokázali hokejisti jako Straka, Hlaváč, Hejduk, Špaček, Kabrle či starej (a tentokrát i dobrej) Reichel. Myslím, že z toho týmu, co se nám předvedl ve Finsku jich 7-8 může za repre klidně hrát, ale víc určitě ne!!!
0/0
12.5.2003 15:20

Roman Durdis

Re: Mít Kanada Supa,
Nechápu proč byli Kadlec a Hejda (navíc získávat první zkušenosti v tak důležitých zápasech?) pořád jako hlavní obranná dvojice?? Proč byli nejvíc na ledě a proč byli v zahajovací pětce?? Přece co stačí na naší extraligu, nemusí stačit na nejlepší světový hráče... Dalším důkazem třeba Richter.  Co to Lener vyváděl
0/0
12.5.2003 15:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze