Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kanadský titul potvrdilo až video

Až gesto českého rozhodčího Vladimíra Šindlera po poradě s jeho krajanem, videorozhodčím Pavlem Halasem, ukončilo dramatické finále hokejového mistrovství světa 2003 v Helsinkách. Kanada vyhrála strhující zápas a slaví 22. zlato z mistrovství světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B.J. M.

Puk BYL za brankovou čarou
Mám to na videu. Ač jsem mírně fandil Švédům, musím konstatovat, že po zpomalení a rozfázování pohybu puku , snímaného "lupou" je zcela nesporné, že gól byl. Přehrával jsem si to snad dvacetkrát. Neuznání by bylo nespravedlivé.
0/0
13.5.2003 14:08

Johny

Když srovnáte
to naše hokejové blábolení z posledního zápasu s tímhle matchem, pak jistě uznáte, i hokej může být spravedlivý.
0/0
12.5.2003 16:56

koleno

sdfgdfg
to nechapu..jak mohl nekdo uznat gol ktery nebyl videt..to jakkdyby bez dukazu nekoho odsoudili..justicni vrazda
0/0
12.5.2003 14:21

Karel

Re: sdfgdfg
Já to také nechápu, ale čtenáři - kanadofilové, alespoň dle ohlasů soudě, by měli radost z titulu, i kdyby jejich idoly při utkání používaly střelné zbraně.
0/0
12.5.2003 14:49

Marty

Re: Re: sdfgdfg
Musíte si oba a všichni další, co jste gol neviděli pustit při utkání taky obraz. Zcela jasně bylo z čelního pohledu při použití zvětšení vidět, jak puk zajíždí souběžně s brankovou čárou za tyčku. Na konci záběru není puk za tyčkou už vůbec vidět, takže je nepochybně v brance. Rozhodčí rozhodl správně, i když Kanadu taky moc nemusím a přál jsem Švédům.
0/0
12.5.2003 15:10

Karel

Re: Re: Re: sdfgdfg
Většinou se díváme na televizi bez obrazu, a kvůli tomu také nevidíme slušnou a faulů prostou hru týmů, jako je Kanada. A to je bezesporu škoda!
0/0
12.5.2003 15:24

Johny

Re: Re: Re: Re: sdfgdfg
Pak s tím ale musíte něco udělat! Ten gól byl fakt vidět dobře a sudí rozholi správně. Proč asi Švédové vůbec neprotestovali? Věděli to, stejně jako ostatní hráči na ledě.
0/0
12.5.2003 16:53

předseda

Re: Re: Re: Re: Re: sdfgdfg
No "nejpřesvědčivější", že to byl gól, bylo samozřejmě tvrzení Cartera; jak o tom vlastně mohl vůbec někdo pochybovat ? -:)
0/0
12.5.2003 22:39

Karel

Oba týmy byly výborné, rozhodčí bohužel ne
0/0
12.5.2003 13:02

Jarda

Oslava hokeje
Tipoval jsem před MS že Švédsko bude mistrem.Uteklo mi to o fous...Kanada hrála dobře ale Švédsko bylo o fous lepší.V čele s vynikajícím Forsbergem mělo více ze hry ale prohrálo.
Pane Lener, povinné video pro Vaše hráče jak se hraje hokej o medaile = 3. třetina a specielně prodloužení finálového zápasu!!!
Taktika,technika,nasazení !!!
Hra čtyři na čtyři a stále nahoru a dolu !!!
Specielně děkuji Forsbergovi , již dlouho jsem neviděl na evropské scéně takový výkon!!!
0/0
12.5.2003 13:02

nár. um.

Re: Oslava hokeje
Musím souhlasit. Když porovnám (bez ohledu na to, kdo hrál a komu fandím) sobotní a nedělní utkání, tak to je minimálně rozdíl jedné třídy. A to sobotní komentování, že hráči už jsou unaveni... nezajímá!!! Na to se absolutně nedalo dívat. Finále byl ovšem krásný hokej, říkal jsem si, že postup do finále by si naši ani nezasloužili.
0/0
12.5.2003 15:09

předseda

Re: Re: Oslava hokeje
Naprostej souhlas - Švédsko i Kanada byly podle mě o třídu výš, než my nebo Slováci - myslím, že jsme žel na ně opravdu tentokrát neměli... A osobně se mi nejvíce líbil hokej Švédů - na to se tedy měli dívat naši, příp. i jiné týmy, jak se hraje hokej !
0/0
12.5.2003 22:43

Robert

Forberg=mistr
Jo ale respekt Forsbergovi!!!!!!! Když sem viděl jak dokáže vodit puk i když na něm visej dva protihráči - klobouk dolů!!!!!!!!! Neuvěřitelnej cit pro hru, neuvěřitelná technika hole, supr přehled, tenhle hráč je genius. Přesně jak to řek Martin Hosták: "Ty vole Zárubo čum, von z tý trmy vrmy vyjede a furt má kotouč na čepeli!!"
0/0
12.5.2003 11:40

Martas

Re: Forberg=mistr
No, taky je to pekny prase, mozna jste videli jeho likvidacni narazeni na mantinel par minut pred koncem zapasu se Slovenskem. Navic bych rad vedel proc to nebylo potrestane, kdyz to porovnam s Dudovym faulem na Palfyho, rekl bych ze mel tech 5 minut dostat taky.
0/0
13.5.2003 14:03

Robert

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 11:30

honza

Opravdu dobry hokej
odpovidajici finale MS.Tvrdy boj,hokej nahoru dolu.Srdce Kanadanu proti obrane Svedu.V prodlouzeni uz bylo videt ubyvajici sily hracu-o to byl hokej atraktivnejsi.Myslim,ze kdyby Kanada nedala ten stastny gol,prohrala by-zbyvalo jim mene sil.A rozhodci?Nic nepokazili,obcas drobne fauly pousteli-pro vetsi tempo hry.Nektera narazeni ale mohli odpiskat(hlavou do mantinelu apod.).A ten "zlaty gol" byl uznan,protoze puk byl proste a jednoduse celym objemem za brankovou carou,to snad staci,jaky vlitnuti do brany???Kanadani si titul zaslouzi,protoze dali do hry vice srdce a prace pro tym a tim zlomili obranarske Svedy,kteri hraji takovym nepeknym stylem uz deset let, i kdyz individualne na tom byli lepe.Take me tesi, ze Kanada zacala brat MS (tedy evropsky hokej) velmi vazne a vysila kvalitni hrace.Asi uz nechteji opakovat Nagano (evropske rozmery hriste).Slava vitezum,cest porazenym
0/0
12.5.2003 11:19

ROY

CANADA !!! CANADA !!! CANADA !!!
Já těm klukům "Kanadskejm" věřil od začátku. A moc jim to přeju. Prostě zase jednou spravedlnost zvítězila, ať už se to někomu líbí nebo ne.
* Team CANADA = world champions *
* Go CANADA Go * !!!
0/0
12.5.2003 11:15

Vojta

Re: CANADA !!! CANADA !!! CANADA !!!
Vyhrali penizky, osliku!
0/0
12.5.2003 12:55

Perseus

A co zápas v SLC?
Když jsme hráli s Kanadou na OH 2002, tak probíhaly obdobné debaty o gólu, který nám dala Kanada. Hašek se svalil v bráně, puk nebyl vidět, ale gól byl uznán.
0/0
12.5.2003 11:14

Robert

Re: A co zápas v SLC?
tady ale puk vidět byl, tak co řešíš?a že to tehdá uznali kanadě? je fakt, že vidět nebyl, ale z hlediska fyzikálních zákonů bylo jasný, že puk je v bráně (pod haškem)
0/0
12.5.2003 11:34

Perseus

Re: Re: A co zápas v SLC?
Já jsem se ale vůbec nezmiňoval o včerejším zápase (kde to je jasný), ale jen jsem chtěl připomenout dalším, že lze uznat gól, i když není puk vidět. A samozřejmě jsou i případy, kdy se gól neuzná, ačkoliv je vidět - viz zápas Sparta-Slavia v PO.
0/0
12.5.2003 12:09

Alexus

Gol - OK
Nevim, ale doporucuju vsem, kdo ten gol ac sedeli u bedny nevidel, tak at si zajdou rychle k ocari.
Bylo videt, ze pod betonem mu pomalu, ale jiste sklouzl za caru ac betonem nepohyboval., Bylo videt, ze je tam celym objemem.
Takze gol to byl, a vubec nereste, kdo ho dal, a kdo to rozhodl, tady jde o to, jestli byl gol !
0/0
12.5.2003 9:58

spy

Re: Gol - OK
Souhlas,  jasnej gol. Kdo ho nevidel, mel by si koupit lepsi brejle nebo televizi - Merkur uz prece jen vysel z mody  
0/0
12.5.2003 11:00

Luc

Finale
Myslim, ze sudi Sindler zapas zvladl. Jestli v prodlouzeni odpustil nejake fauly, tak to bylo spravne. V prodlouzeni se totiz piska jen opravdu do oci bijici faul, coz tady nebylo. No a co se golu tyce, rekl bych, ze byl uznan spravne. Bylo videt, jak puk zapadl za tycku. Navic, sam brankar Tellqvist ji byl jiste vedom cele situace, protoze pokud by vedel, ze to gol nebyl, urcite by protestoval.
0/0
12.5.2003 9:55

Walon

ROZHODČÍ
Myslím že titul pro kanadu zařídil Rozhodčí. o to víc zamrzí že je to čech. V prodloužení byli minimálně 3 jasný fauly a ani jeden nepotrestali. Gól podle mě platil, o tom není diskuze. No asi kanada zaplatila víc než Švédi.
0/0
12.5.2003 9:00

jo

gól nebyl prokazatelný
0/0
12.5.2003 8:55

host

gol
Jak může někdo tvrdit, že to mohla být špička betonu nebo stín, co bylo za vidět za čárou. Ve chvíli, kdy se beton nepohyboval, puk pomalu a viditelně zajížděl do branky. 100% gól.
0/0
12.5.2003 7:54

Zdeněk

Sporný gól
Žádný rozhodčí gól neviděl. Video záznamy se jinde nepoužívají. Brankář puk chytil a je jedno jestli před čarou nebo  na ní. Puk do brány nevletěl. V případě finálového utkání mistrovství světa a v prodloužení, není správné takový gól uznat. Co když byl video záznam promptně upraven, tak aby to jakogól vypadalo.
0/0
12.5.2003 7:10

Kenny

Re: Sporný gól
No jistě, kanaďani byli napíchlí na kabel od kamer a online to trikovali:-) Bereš na to nějaký prášky?
0/0
12.5.2003 7:16

Georg

Re: Sporný gól
Souhlasím, že to byl sporný gól. Osobně bych jej neuznal.
0/0
12.5.2003 7:31

slichtaj

Re: Sporný gól
Kdyby ho dali naši, pěl bys chválu na video a ihned bys ho uznal........gól to byl, bylo to vidět.
0/0
12.5.2003 7:34

Georg

Re: Re: Sporný gól
To si nemyslím, asi jsem více fanda hokeje než týmů. Pokud by nebyl uznán, mohlo to být ještě napínavější.
0/0
12.5.2003 7:39

Jack

Re: Sporný gól
Tak si kup brýle. Jinak videorozhodčí by se měli používat všude. Kanadě sice nefandím, ale když ten puk tam sklouzl, tak to pískli dobře.
0/0
12.5.2003 7:52

Barry Bonds

Re: Sporný gól
Jaký sporný gól ? Na 100% byl gól puk byl u pravé tyčky ! ! ! Naši rozhodčí ten zápas dobře zvládli ! ! !
 
0/0
12.5.2003 8:41

James

Re: Sporný gól
100% gól!!! Kdo ho neviděl je buď slepej nebo nechce vidět. Je krutý prohrát finále takovým gólem, ale byl tam...
0/0
12.5.2003 8:56

Dana Herianová

Za likvidaci kapitalismu !!!
ZA MEZNÁRODNÍ FRONTU AKTVNÍHO ODPORU – ZA OCHRANU SVĚTOVÉHO MÍRU 15. únor 2003 byl historickým momentem, ve smyslu doposud největší světové demonstrace za mír: nejméně 18 milionů lidí demonstrovalo značně organizovaně po celém světě proti imperialistické válce USA v ráku. Protestují nejen proti agresi amerického imperialismu vůči ráku, ale také za svět bez válek, bez vykořisťování a útlaku lidu. Americké vedení rozhodlo uskutečnit válku v ráku, přestože více než 700 zbrojních inspektorů nenašlo žádné zbraně hromadného ničení. Ozbrojený útok začal. ush vyhlásil zřízení "demokratických poměrů" v ráku jako nový válečný záměr. S takovýmto důvodem může americký imperialismus ospravedlnit válku proti mnoha státům. Je to snaha imperialismu směřovat ke světové dominaci, která postavena na válčení válčení. To je část nového vznícení boje o přerozdělení světa mezi největší imperialistické síly. Válka v ráku je začátek imperialistického přeseskupení celého středního východu. Americký imperialismus je ekonomicky závislý na přímé vojenské okupaci čím dál tím více zemí světa. Francie, Rusko, Německo a Čína se postavili proti válečným plánům amerického imperialismu. Ačkoliv, je to projev snahy o mír? Ministerstva zahraničí Ruska, Francie a Německa prohlásily 6.března 2003: " Našim cílem je mírové a kompletní odzbrojení ráku. Máme možnost dnes dosáhnout úplného uklidnění středního východu mírovým způsobem. " oni popírají právo lidu a národů k sebeurčení a přikazují jim přerozdělení regionu podle svých imperialistických zájmů. Nesouhlas se Spojenými státy je jen použití jiných metod v tomto boji. mperialistické "mírové" diktáty musí být odmítnuty stejně jako imperialistické války. Světové mírové hnutí doporučuje ochránit nezávislost tohoto regionu a upustit od stranění v imperialistických hádkách. Aktivní odpor přesahující hranice států je každodenní nutností k zastavení imperialistických válečníků. Války a nebezpečí válek bude existovat tak dlouho, dokud bude existovat imperialismus. Pracující a utiskovaní všech zemí se musí spojit v mezinárodním boji proti imperialismu, pro svět bez vykořisťování a útlaku. Pracující různých zemí musí být proti vedení válek jednotni. Proletáři všech zemí, spojte se! Perspektiva boje za světový mír spočívá ve svržení imperialismu a vytvoření socialistického světového řádu. Oznamujeme, že se zavazujeme přispět k světovému rozvoji a koordinaci tohoto aktivního odporu: * masovými stávkami, masovými demonstracemi, blokádami, bojkotováním výuky atd. * akcemi kolektivního odporu přesahujícího hranice států * vzájemným informováním, vyměňováním zkušeností a účastí delegací v různých zemích Vyzýváme lid celého světa: udujte mezinárodní frontu aktivního odporu proti imperialistické válce! Za odsun všech cizích vojsk ze středního východu Rozpusťte NATO! Za zákaz a likvidaci všech atomových, biologických, chemických (AC) zbraní! Za právo na sebeurčení lidu a národů! Solidaritu s revolučně osvobozeneckým bojem na celém světě! Za mír, přátelství mezi lidmi a socialismus!   Dělnická strana angladéše, Komunistická strana olívie (marxisticko-leninská), Komunistický svaz mládeže České republiky, Komunistická strana Ekvádoru (marxisticko-leninská), Národně - demokratická fronta Filipín, Komunistická marxisticko leninská organizace Francie, Nezávislé inické informační centru "freeindiamedia", Konfederace organizací za lidská práva ndie, Komunistická strana ndie marxisticko-leninská (Rudý prapor), Komunistická strana ndie marxisticko-leninská (Nová demokracie), Komise za přípravu kongresu (nové) Komunistické strany tálie, talský výbor odporu - Za komunismus, Dělnická strana Jugoslávie, Komunistická strana Jižní Afriky marxisticko-leninská, Komunistická organizace Lucemburska, Levá fronta - Svaz dělnické mládeže Maďarska, Národní a revoluční svaz dělníků Mexika, Nadace Madana Aashrita - Nepál, Marxisticko-leninská strana Německa, Marxisticko-leninská skupina Rudý zítřek - Nizozemí,   Komunistická strana Peru (marxisticko-leninská)m Hnutí za novou demokracii Peru, nstitut mezinárodní solidarity Peru, Ruská maoistická strana, Ruská komunistická dělnická strana Strana ruských komunistů, Komunistická organizace Řecka
0/0
12.5.2003 3:31

STAN

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 4:32

slichtaj

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 7:07

Heinrich

Re: Za likvidaci kapitalismu !!!
Co to tu píšeš za PÍ -- ČOVINY???  Tady je sport a ne nějaká propaganda ZAS -- RANEJCH komoušů! Kill 'em All
0/0
12.5.2003 7:55

Krysa

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 8:19

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 9:17

klaun

Re: Za likvidaci kapitalismu !!!
PROC TO SPRAVCE NESMAZE? Takovy zhovadilosti sem nepatrej, to radsi budu cist, ze nekdo je "ud" a ne tohle. Jdi s tim do riti, kravo!
0/0
12.5.2003 10:14

TRAKTORISTA

Re: Za likvidaci kapitalismu !!!
Soudružko Herianová! Nejprve si doplňte vzdělání alespoň do úrovně základní školy a teprve poté zveřejňujte své pomatené názory. Z historie (pro Vás předmět dějepis), myslím jednoznačně vyplývá, že komunisté byli sice tupci, ale zato to byli svině.
0/0
13.5.2003 15:57

Karel

Proc jsme vyhrali :
I'll tell you why we won," Tambellini said while watching his players celebrate. "Because the philosophy of this team is exactly the same of any Canadian team: an obvious skill level, an obvious determination, but a heart that's as big as the Canadian flag.
"These players demonstrated that as much as anyone who has ever worn the jersey and a great example for anyone who wants to wear it again."
0/0
12.5.2003 2:55

Alda

Re: Proc jsme vyhrali :
JAWOHL!!!
0/0
12.5.2003 9:02

prezident

Kanda hraje ciste..
to speerovani, hooking, clucthing a grabing vse pochazi z Evropy. To nez prisli ( Cesi a Rusaci) do NHL tam neexistovalo. Pichani hokejkou do bricha aby to rozhodci nevidel Cesky styl. Filmovani ,,cesky styl". Zlaty kanadsky tvdy hokej. Bruslarsky na kanadany nasi nestaci, technicky na to nemaj a neumi hrat hlavou. O koucove umeni ani nemluvi. Kanada rules...
0/0
12.5.2003 1:31

Kei

Cesi posr... cely sampionat!
Mame se na co tesit za rok:(( Hraci to podelali, to je neoddiskutovatelny, ale dokonce i rozhodci! Divim se Svedum, ze jim nerozbili hubu!! Ten gol byl v poradku, ale kolikrat mohli Svedi hrat v prodlouzeni presilovku, to jsem ani nedokazal spocitatl!!! Kam ten hokej speje, kdyz si hrace, na kteryho nestacis, klidne zahakujes, nebo nedovolene srazis a rozhodci se na to jen kouka, a dela, ze to se jeho netyka?? Pak Kanada mohla hrat ten svuj brutus a sbohem hokeji! Mozna to je moderni trend, ale pak zlatej fotbal, kde je prave ted opacny trend a to, ze se chrani hraci, co neco umi pred  podle faulujicimi jedinci...
0/0
12.5.2003 0:04

Amik

Re: Cesi posr... cely sampionat!
Jenomze tak Hraje Kanada vzdycky ale vtom  Naganu ji to bylo prd platne kdyz narazila na dobrou obranu a nebejt vlastniho golu tak je Cesi k nicemu nepustili!
0/0
12.5.2003 0:08

Kei

Re: Re: Cesi posr... cely sampionat!
Ale taky to byla spis bitva, nez hokej a to mi vadi... a je to skoda,  ze se nehraje na hokej, ale na pesti a obranu...
0/0
12.5.2003 0:15

Amik

Re: Re: Re: Cesi posr... cely sampionat!
Ale stim by si ty nejlepsi z NHL lehce poradili!Podivej se na takoveho Petra Svobodu jeden z nejmensich obrancu v NHL ale se srdcem  Lva ktery nam zajistil zlate v Naganu presto ze hral cely turnament se zranenim a pritom nezustal nikomu nic dluzen!
0/0
12.5.2003 0:26





Najdete na iDNES.cz