Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trenérovi plán pro turnaj nevyšel

(Od zvláštního zpravodaje MF DNES) - Vzal moc mladých kluků! Moc slávistů! Co tam dělal Kotrla? Proč nechal doma gólmana Břízu? A kde jsou mistři světa Ujčík s Moravcem? Trenér Slavomír Lener nedovedl hokejovou reprezentaci k medaili a jistě si vyslechne nebo přečte spoustu výtek. Musel by se odstěhovat kamsi k rovníku, aby jim unikl. Čtvrté místo ze šampionátu totiž neznamená pro Česko úspěch.Dále čtěte: Rozhovor s Lenerem x Hodnocení hráčů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Eva

NEvim nazev
Myslim si,ze Slavomir Lener udelal dobre,ze vybral ty kluky,kteri hrali na MS.Udelal to podle toho,kdo se mu libil a kdo hral dobre.Je fajn mit takoveho trenera.Verim Vam Slavo!
0/0
15.5.2003 19:38

uli

Rok uplyne jako voda !
Rok uplyne jako voda a domácí šampionát je tady. Nezesměšněte ještě více náš hokej, než jak jste to udělali letos ! Nehazardujte s jeho pověstí, nebo od něj odradíte mládež a po čase pudem do B-čka ! Už to jak nás pan Lener chlácholí, že se nic neděje a za rok bude vše O.K. zavání levnou slibotechnou. Ať prozradí recept, jak unavené statické panáky chce za rok předělat na hokejisty typu Straky a Reichela ? Stačí k tomu přání, či teorie vyčtená z knih ? Nebo je někde dráftne ? Neradi bychom za rok zažili to, co letos chudáci Finští fanoušci.Úplně byla letos zrušena naše obrana. Nechápu, jak může obránce stát jako statickej panák, a s klidným nezaujatým pohledem pozorovat, jak kolem jede s pukem soupeř, a ani se mu nesnažit klepnout do jeho hokejky. To, že mu ještě navíc neuhl, bylo asi proto aby kanaďanům pomáhal clonit Vokouna. Vyjet proti němu ? Dyť si taky musí odpočinout, nebo asi myslel na svou starou. Kdyby dresy neměly označení, myslel bych si, že jde o nezkušený tým Portugalska, nebo Bulharska. Obrana byla vždy naší zlatou devizou a pevným základem našich úspěchů. Co jste to s ní provedl pane Lenere ?
0/0
15.5.2003 18:06

Venousekh

To je skandál...
Slovácí umějí pošťuchovat gumu dřevěnou holí líp než pošťuchují gumu dřevěnou holí Češi....
0/0
15.5.2003 12:05

hector

ad článek
nemyslim si, že by redaktor měl radit, koho nominovat na MS. Proč má potřebu dělat "tabulku" kladných a záporných kroku trenéra? (viz rada proč nebyla nominace xxx hráče....). Je to opravdu nazaujatý postoj a článek?
0/0
14.5.2003 1:33

Miloslávek

pro Slováky
Já Vás fakt nechápu!!!Děláte jak kdyby jste byli MS a poráželi nás každej rok.Ale pravda je trochu jiná!!!Porazili jste nás poprvé na MS a potřebovali jste k tomu skoro všechny hvězdy z NHL,Češi jsou nejůspěšnější hokejovou zemí posledních deseti letech.O úspěších v NHL ani nemluvě.Jágr několikanásobný vítěz Art Ross trophy a Hejduk letos nejlepší střelec.O brankářích ani nemluvě máte akorát tu díru Lašáka!Kolik našich hokejistů vyhrálo za deset let Stanley cup a kolik Vašich???Vyhráli jsme olympiádu a co vy????takže být Váma bych si nevyskakoval a držel krok Trochu pokory by neuškodilo jestli jste toho vůbec schopni,????
0/0
13.5.2003 19:58

Vyjebany Slovak, co ti moze dat do drzky

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 5:22

Čehún

Re: Re: pro ceskeho kokota Miloslavka
Mluvíš mi z duše. To je jediné správné stanovisko k onomu druhu diskuze, se kterou tu roztahuje  tebou zmíněný druh pomatenců. Toť vše.
0/0
14.5.2003 8:18

matus

Re: k tej statistike
Statistika je ako lampas zaveseny na chrbte, osvetluje len cestu po ktorej sme uz presli... Ludia a svet zije sucastnostou a buducnostou. Tak pozor na prehnane ukajanie sa z veci minulych.  Nemam nic proti Cechom, to bola len moja reakcia na predchadzajuci prispevok
0/0
14.5.2003 10:22

jirik22@atlas.cz

Pořád melete o Slovensku,
ale zapomínáte, že aby přijeli jejich hvězdy, tak na tom celý rok maká Peter Šťastný, zatímco Sláva zapomněl zatelefonovat i Kaberlemu, a kdyby ho nepřemluvili spoluhráči, tak by chyběl i on. Slováci vyhráli zaslouženě, protože měli lepší tým a viník není nikdo jiný než Lener, potažmo Růžička, který nám tu slávistickou bandu do mužstva protlačil. Hráči jako Kolařík, Kadlec, Hejda nebo Sup nepatří ani mezi našich sto nejlepších hráčů, ale na MS jeli. Líp to dopadnout ani nemohlo. Víc mě mrzí, že nevyhrálo Švédsko, které mělo výborný tým a hraje v posledních letech nejlepší hokej. Měl jsem na něj vsazeno (za což mi tady vlastenci vynadali a řekli, že tomu nerozumím, když Švédy stavím nad naše chrabré sešívané hochy) a je škoda, že to nedotáhli, protože hráči jako Forsberg nebo Sundin ostatní převyšovali o třídu. Zklamali mě labilní Finové, kteří to nezvládli, přestože měli největší podporu rozhodčích. Takže na vítězství stačil průměrný tým s nadprůměrnou bojovností. My jsme měli bohužel třetinu hráčů podprůměrných. Snad příští rok budeme hrát bez hráčů z ligy, protože tady už stejně žádní nebudou a raději budou hrát třeba na Sibiři.
0/0
13.5.2003 17:01

Martin

Re: Pořád melete o Slovensku,
Jiříku, ve většině věcí máš asi pravdu, ale Tvoje už celkem úsměvné nájezdy na Slávii ukazují, že bolševickou duši z Tebe už asi nikdo nevytřese a její letošní titul Tě asi dlouho bude budit z rudě malovaných snů*jsi chudák!
0/0
13.5.2003 19:12

pp

Re: Re: Pořád melete o Slovensku,
co šílíš. vyhráli ste titul-vyhráli, zaslouženě? jo. ale to že někdo hraje úplný kulový na mistrovství je holej fakt. prostě na to nemaj-mezinárodní hokej je něco jinýho než se postavit k soupeřově brance a čekat na slávistickým minihřišti na teč - viz sup celou sezonu. ze slávie jedinej duda tam něco hrál, ale pro změnu si to kazil svou šíleností.
0/0
13.5.2003 19:35

Milacek Publika

Lenera kritizovat je zbytecne
Protoze jsou to sama kdyby, jako treba kdybychom dali proti Kanade prvni gol, kdybychom dali pak na 4:3 atd. Stejne tak jako by treba Briza dostal jeste vice golu nez Malek tak by se reklo ze je stary. Budme radi ze jsme uhrali to co jsme uhrali.
0/0
13.5.2003 10:45

xxx

Re: Lenera kritizovat je zbytecne
Kdyby nechali Vokouna chytat proti německu, nemusel se dostat z tempa ...
0/0
14.5.2003 10:07

DENISA

Pro SVK
TY ASI MUSIS BYT VYSTAVNI JELITO.
0/0
13.5.2003 9:32

DAVID

Hokej
Ano, tak už to bývá... Na turnaji se střetne 16 mužstev, z toho jich je šest více než vyrovnaných a proto se stává, že prostě to nevyjde. Zlato nebo jiné medaile zkrátka nejde vyhrávat každý rok a nemůžeme se za to sedíc pohodlně v gaučích a v hospodách na naše hokejisty zlobit. Vždyť ani bájná sovětská sborná nevyhrávala pokaždé. To je  vlastně podmínka existence sportu; Jednou mi, podruhé oni, vzájemné soupeření, motivace, boj. Díky Bohu, že naše generace mohla zažít něco tak výjmečného jako bylo Nagano a tři zlaté medaile. A jestli nemám pravdu, tak ať se příště na ledě předvedou ti všeznalci a všeumělové. Chtějí radit jak se vyhrává zlato a vsadím se, že sami by si už jen s těží nasadili brusle.
0/0
13.5.2003 9:26

DAVID

Hokej
0/0
13.5.2003 9:12

Pavel S

Sbohem idnes !
Je mi smutno. Ne z hokeje, za těch padesát let, co ho sleduji jsem zažil více zklamání než radosti.
Ale to mi nebrání v tom, abych si nezafandil, či nepoklábosil na idnes, když je to na místě. Jsem totiž svobodný člověk a v rámci psaných či nepsaných zákonů se veřejně projevuji.
Dnes ovšem naposledy na těchto stránkách
Nechci být spojován se sprostou a primitivní společností jedinců, kteří si zde hojí své mindráky a svými výpotky opruzují.
Howgh !
0/0
13.5.2003 8:59

mírek

IQ test národa
O co se NOVA snaží,jestli chce změřit IQ národa,ať se podívá např. na tuhle diskusi. A to jsou tu zúčastněni jenom ti krapet inteligentnější,tj.gramotní a s základními znalostmi o ovládání počítače.Avšak slovník,slovní obraty,pravopis a hlavně inteligence na bodu mrazu:Děkuji,vy všichni chytrolíni,trenéři a odborníci na vše kolem hokeje,už dlouho jsem se za vás tak nestyděl.Já vím,jste na Lenera a spol. naštvaní,že nemůžete letos řvát po hospodách a náměstích: JSME MISTŘI!!!,tak holt řvete na netu:JSOU BLBCI...
Jste ubožáci a díky za pár výjimek...
0/0
13.5.2003 8:03

Yarwen

MF DNES...:(((
Naprosto nechápu, co by tam dělal Bříza. Vokoun zachytal velmi dobře, Málkovi ruply nervy. Než Břízu, to raději Trvaje - nechytal by rozhodně hůře než Málek. A co se týče týmu, nechápu, co tam dělal Sup, Richter a Duda - když to srovnám s těmi, které nechal doma, vychází mi jednoznačně obsazování na základě jiných než výkonnostních kritérií. Výše zmínění hráči dostali v hodnocení na idnes 2 body z deseti, včera v Mladé frontě však obdrželi klasickou známku 3, respektive 3-, tzn. shodně třeba s Hudlerem. O neschopnosti či omylu nominace nepadlo na rozdíl od internetové podoby deníku ani slovo... Kde to jsme, páni novináři?
0/0
13.5.2003 7:48

David Budac

Tohle vazne napsal KNAP????
Wow.. A to ma povest odbornika a napise takovou HOVADINU jako ze Lener podcenil Kanadu anebo ze tam nemel zkuseneho brankare... Idnes se v komentarich k letosnimu sampionatu opravdu vyznamenalo a milovymi kroky dohani blesk. Jen tak dal.....
PS: Ikdyz tohle sou clanky presne delany pro ty trotliky co tu nadavaj na vsechny vcetne snad i maseru a predevsim slovaku. Bravo. Tohle podlizani blbeckum kvuli komerci je opravdu zurnalistika. :(
0/0
13.5.2003 2:30

Martin

Re: Tohle vazne napsal KNAP????
Jen si honěj triko aby byli nejčtenější...
0/0
13.5.2003 15:09

Katarina

Nechapem
Ako tu citam tieto prispevky, tak mi je az zle, ako sa navzajom obvinujete a nadavate. Ved hokej je len hra, raz vyhra jeden, inokedy niekto iny. Teraz sme to boli my, tak nam doprajte trocha radosti. Nadavanie na cele narody, Slovakov, ci Cechov, sa mi zda smiesne a trapne. Ceskemu hokeju fandim - jedine v zapase s nami drzim palce inemu mansaftu . Nechapem tu neznasanlivost z obidvoch stran ( i ked viem, ze nie vsetci su taki).
0/0
12.5.2003 22:34

winhater

Re: Nechapem
vubec to neres,trubky sou vsude, aj u vas... :)
0/0
13.5.2003 2:31

Horysimus

Re: Nechapem
Přečíst si tady něco rozumnýho je fakt super...Dík..A zdravim...
0/0
13.5.2003 10:47

B.J. M.

Re: Re: Nechapem
Uf, už jsem myslel, že se v těch odpadcích utopím. Podals mi záchranný kruh. Jinak ovšem myslím, že Tvůj názor mezi lidmi převládá, bez ohledu na většinu zde prezentovaných národnostních výpadů z OBOU stran. Dík za to.
0/0
13.5.2003 13:18

B.J. M.

Re: Nechapem
Vďaka, Katarína. Pre toho, kto má veľa kamarátov na Slovensku (vojančina v Novom Meste nad Váhom) , je naozaj ťažké pochopiť mentalitu týchto ľudí. I já přeji slovenskému hokeji (vyjma vzájemného utkání) a nevěřím, že by většina lidí sdílela ten myšlenkový odpad, obsažený v (bohužel většině) příspěvků tohoto chatu. 
0/0
13.5.2003 13:36

Jarek

Nesouhlas s kritikou Vokouna
S něčím v článku se dá souhlasit, ale nesouhlasím s kritikou brankářů. Vokoun chytal ve skupině výborně a za góly s Kanadou bych ho nevinil, myslím, že Lener ho neměl střídat. Tím neviním Málka z prohry, ten konec nebyl problém brankářů.
0/0
12.5.2003 22:11

svk

Jebnuti Slovaci
Co tu nadavte na Cechov? Maju sice skarede buchty, ale su aspon radodajne a Slovakom vzdy daju. Tak drzte picu.
0/0
12.5.2003 22:07

xxx

Re: Jebnuti Slovaci
edit: oni su vsetci skaredi...
0/0
12.5.2003 22:09

Důchodkyně

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 22:00

Černý baron

Táhněte do hajzlu vy pohrobci Jánošíka!
Jděte si slavit na váše webový stránky! S tím kádrem, co jste tam měli, tak bych bronz neslavil! Děláte machry a švédi vám natrhli prdel jenom s Forsbergem a Sundinem, trochu málo na takový al-stars!
0/0
12.5.2003 21:56

Vyjebany Slovak, co ti moze dat do drzky

Re: Táhněte do hajzlu vy pohrobci Jánošíka!
Uplne s tebou suhlasim...ale aj tak by som ti rad utrhol hlavu a nasral do krku.
Preco ?
Pretoze si vyjebany Cechun!!!
 
0/0
14.5.2003 5:28

Thomash

Pane Knap,....
...vy už o hokeji radši nepište.... Udělejte něco pro český hokej a přestaňte o něm psát. Díky.
0/0
12.5.2003 21:43

Miki

Nebolo to take zle...
Ja si myslim , ze zatracovat Lenera a niektorych hracov je nespravne. Dostal Cechov do poslednej stvorky (a tam aj nesporne patria). To ze skoncili stvrti je otazkou stastia alebo nestastia a aj toho ci sa prave jeden zapas vydari. Na takom turnaji je tazke vyhnut sa slabsej chvilke alebo neurobit ziadnu chybu. To, ze Lener nemal to najlepsie z hracskeho potencialu (rozumej skoro to najlepsie mal), to nic neznamena. Slovaci mali skoro to najlepsie a tiez nevyhrali (rozhodol o tom jeden zapas). Detto Cesi na OH. Hocikto z poslednej stvorky mohol vyhrat, rovnako ako skoncit strvty. Na margo Dudu. Myslim si, ze jeho nominacia bola spravna, rovnako ako aj to, ze ho Lener nepostavil do posledneho zapasu proti Slovensku. Bola by to zbytocna provokacia a asi by to ovplyvnilo rozhodovanie a zbytocne (prekautivne) vylucovania na Ceskej strane. Zhrnul by som to asi takto: Cesi potvrdili ze su horucimi adeptami na titul majstra a hoci tentokrat to nevyslo, maju dostatocny hracsky talent na to aby sa nim coskoro stali.
0/0
12.5.2003 21:22

stoupa

Re: Nebolo to take zle...
celkem rozumnej nazor az nato ze slovaci meli az na tri hrace to nejlepsi a Cesi meli jenom pet hracu kteri budou hrat pristi rok pohar, tedy skoro vubec to nejlepsi tady nemeli, jinak dobry.
0/0
12.5.2003 21:32

Miki

Re: Re: Nebolo to take zle...
Coho sa trochu obavam, su buduce majstrovstva sveta. Myslim si, ze Cesi ich zvladnu prinajmensom po stvrtfinale hoci aj s domacou zakladnou a pred domacim publikom. Na stvrtfinale a to co pride potom uz budu mat posily z NHL a tak titul majstrov by im uz ujst nemal. A Lener je dobry trener. Na druhej strane, my Slovaci budeme mat co robit. Americania po tohtorocnom fiasku postavia nieco lepsie a Fini su vzdy neprijemni. Opat sa ukaze nasa dependencia na hracoch z NHL, pokial ich tam nebudeme mat, moze to dopadnut tak ako Olympiada. Ibaze tentokrat budeme hrat o zachranu.
0/0
12.5.2003 23:33

xxx

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 20:47

Dave

Re: este raz: ceski kokoti
Hele ty cobolackej hnupe, u nas se bere jen zlato, tak proto asi tolik lidi ta porazka od Hornich Uher nebere. Jen se musim chlamat, jak se u vas slavi 3. misto. Porazili jste jen nas a Finy, tot vse, nepocitam rozvojovy zeme. Titul mohlo ziskat 6 zemi, vy jste skoncili treti a to az na Gaborika a Hossu jste tam meli all stars, takze vas vysledek je tak trochu prumer. Skoda ze kvuli vasim poustakum v brance a obrane alias Havirov vas nemuzeme rozebrat na olympiade, bohuzel, tam se s vama nejak nesetkavame  
0/0
12.5.2003 20:53

xxx

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 21:00

Neja

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 21:11

Dave

Re: Re: Re: este raz: ceski kokoti
Opet se musim pobavit, jak je tento Slovak co pise zabednenej  z 95% JSME VYHRALI DIKY NEHOROZNYMU STESTI:-)))) To je super hlaska, ja vim, 3 roky po sobe MS, to muselo byt porad stesti, Nagano, to musela byt taky klika jako prase, akorat ze Kanadu v semifinale i Rusko ve finale jsme prestrileli. V hokeji stesti je, nekdy ho tym ma, nekdy ne, treba lonsky sampionat jsme byli ve ctvrtfinale lespi nez Rusko, ale projeli jsme, to se stava, porad vyhravat nemuzeme. Ale letos byla Kanada proste lepsi, no a co. Proste rikej si co chces, vy az na 2 vyse zminovane hrace jste tam meli to, s cim muzete jet na olympiadu a stejne na vic nez 3. flek to nedalo, dost blby, kdyz si predstavis, ze ostatni tymy tam to nej nemely:-)
0/0
12.5.2003 21:31

stoupa

Re: Re: Re: este raz: ceski kokoti
6x zlato neni stesti vole
0/0
12.5.2003 21:34

Miloš

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 21:21

Ales

Re: Re: este raz: ceski kokoti
moc se nam tema zlatyma hokejistama nechlub, sam jsi vyhral VELKY KULOVY !!!  Reichel je bramborovej dric a ty srovnavas nesrovnatelne!!
Slovaci byli na nekolik let administrativnim zpusobem vyrazeni se souboju MS , takze radsi bud sticha.  A ta olympiada byla proti nim taky jeden byrokratickej vojeb.
Jagr - to jo, ale ti ostatni.... promin ! Asi to myslis s ceskym hokejem dobre, ale obhajovat neobhajitelne ?..... nevim, nevim!
0/0
13.5.2003 4:15

dingo

Re: Re: este raz: ceski kokoti
would u like st  else? tennis - fedcup, last year, basketball - final four , last five or so years. not mentioning individual sports.. so try thing before using your keyboard again ..
0/0
13.5.2003 13:10

gregot

Re: Re: este raz: ceski kokoti
jané...a ty si bol prvý,čo preplával Moravcovú
0/0
13.5.2003 19:06

Brutální Nikita

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 21:45

Zdenda

Re: Re: este raz: ceski kokoti
ty taky umis reagovat, vole. Dyt to je galerie tech nejvetsich blbcu v narodaku! S nima na ne nemame ani nahodou. Jses vuuul!
0/0
13.5.2003 4:07

Brutální Nikita

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.5.2003 16:50

Černý baron

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 22:03





Najdete na iDNES.cz