Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pohled: Lener měl rebela podržet

Konečně s ním zametli, oddechli si jeho odpůrci. Hokejový rebel Radek Duda na mistrovství světa ztratil důvěru trenéra Lenera, v zápase o třetí místo nebyl na soupisce. Kvůli dvěma zbytečným faulům... Po prohraném zápase o bronz si trenér posteskl: Duda nám chyběl. Potrestali jsme i sami sebe. Ten trest nebyl dobrý. Lener si na turnaj Dudu vybral. Právě proto, že je schopen hrát tvrdě. Postavit se před branku, stínit, dorážet, provokovat brankáře. Že má i své nedostatky, že dělá zbytečné fauly, to se vědělo. Přesto na něj Lener vsadil. Dudu mrzí, že se ho kapitán nezastal

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ruprt

Dudóóó už nebréééč
Tak seš magor, nikdo už ti to neodpáře a ať se ti daří v NHL, třeba ani nedostaneš nákládačku na svou nevymáchanou hubu
zdar všem magorům, co sympatizují s Dudou
0/0
14.5.2003 17:57

Ruprt

Spíše - Pohled: Lener měl rebelovi podržet
 mohli si to vyříkat intimně
0/0
14.5.2003 17:53

crusty

bingo chlapče
Radku , ty filuto , že ty sis najmul imagemakera ? Vždyť o žádném jiném hokejistovi se letos tolik nenapsalo jako o tobě a jsi jistě nejpopulárnější chlap s hokejkou v Čechách , i velký Jára by ti mohl závidět.
jinak ti držím palce , hraješ dobře a bavíš, což se cení a je mi vážně fuk že nejsi Mirek Dušín .No a neboj nemůžeš za to že nevezeme zlato , a pan Lener ti jednou postaví slavobránu až dáš zlatej gól ve finále , zkus to už příští rok v Praze  , jo ?...no a na Albiho se vybodni , je to prostě jiná povaha , a pro tenhle nároďák už asi nepoužitelnej......chlapci Nagano je minulost, odvažte se jo ?..........z minulosti se nenakrmí ani Gates a ani bezdomovec.......dejte to do pohody a v Praze ZLATO !!!!!jo? a když ne ? ...no tak se taky nezblázníme ..............
0/0
14.5.2003 13:26

neo

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 13:04

Popy

Duda
Duda je nevyzpytatelný hráč, který je někdy schopen zahrát skvěle a někdy udělá donebevolající kravinu. Vadí mi na něm nezdravé sebevědomí a určitá morální pokleslost. Dlouho nezapomenu na zpupné vyjádření: "A co bych tam dělal, leda že bych si tam zašel na kávičku..." do televize po kauze liberecká šatna. Mimochodem, mám pocit, že zrovna při rozhovoru s Robertem Zárubou - a vůbec se pak Zárubovi nedivím, že se do něj na MS takhle navezl. Kdyby si někdo ze mě (a ze všech fanoušků) dělal podobně srandu jako Duda, taky bych k takovému člověku neměl ohledy.
Suma sumárum: Problém Dudy není v tom, že občas udělá pitomost, ale v tom, že jich dělá tolik a že vlastně vůbec netuší, co dělá špatně.
0/0
14.5.2003 12:31

miki_joy

rado drz se :)
no, ja souhlasim asi nejvic s lisou. osobne treba moc nemusim reichela. v souvislosti s nim me dostal lener, ktery prohlasil, ze presne takove hrace jako je on potrebujeme. az na to, ze pricinou tohoto prohlaseni bylo zmineni toho, ze nejdrive uz nechtel reprezentovat a ted strasne chce. vrchol moralky a pevnych postoju. co se tyce radka dudy, to jak na nej vsechno hodili byl hnuj, at je jaky je. pak se mu tezko mohlo hrat dobre, zejmena hru, pro kterou ho tam vzali. zajimave je, ze kdyby se kolem tech jeho "faulu" nakecalo tolik i v jinych repre, tak treba kanada a svedsko maji z narodaku polovinu vyhazenou za nedisciplinovanost. proste, je treba mit soudnost...
0/0
14.5.2003 11:55

suzuky

to je k nicemu
Nechme uz Dudu na pokoji, nezaslouzi si ani tolik nadavek, ani tolik obrany. Vratme se k tomu za rok: jak to bude vypadat ?: mozna zustane ve Slavii a Slavia nepostoupi do play-off. Mozna prestoupi do Finska.  To pak nebude pri sestavovani tymu zadny problem. Ovsem tesim se na to, kdyz bude Slavie hrat znovu treba semifinale a Duda bude zase jeden z tahounu. To pak bude diskuse !!! Na miste Lenera bych se s Dudou domluvil na zraneni, protoze mit tymu hrace, kteryby pritahoval tolik pozornosti uz prvnim zapasem, to tymu moc nepomuze.
0/0
14.5.2003 11:30

michal

Duda je Duda
Při play-off si Duda všímal nejzkušenějších hráčů soupeře.Zejména strkanice s Lubinou vnesly do hry nový náboj.Totéž předváděl i na MS a vždy když byl na ledě,bylo se na co dívat.Bohužel jak televizní tak i rozhlasoví komentátoři udělali z Dudy viníka všeho.Ke zbytečným výstřelkům a předvádění asi napomohla slávistická část týmu.Duda bude určitě v reprezentaci dál.
0/0
14.5.2003 11:16

jirik22@atlas.cz

Duda není žádný velký hráč
a jako člověk taky za nic nestojí, tak nechápu proč je kolem jeho osoby takový humbuk. V repre víc škodí, dokáže rozhodit a rozeštvat tým, a proto tam nepatří. odpovědnost za to nese Lener a viník je jednoznačně Růžička. Ten navíc do mužstva protlačil celou bandu podprůměrných slávistů a tak jsme dopadli jak jsme dopadli. Navíc tenhle tým rozhodně neměl. Drželi ho jen hráči z NHL - Straka, Hejduk, Hlaváč, Kaberle a taky zde osočovaný Reichel, který je sice za zenitem, ale pořád velká osobnost (na rozdíl od Lenera) a ukázal se jako tahoun. Srovnávat s ním labilního dětinského psychopata Dudu nejde, protože by to bylo v podstatě směšné.
0/0
14.5.2003 10:09

Shimpi

Zaruba vs Duda
1) Duda odehrat turnaj vyborne, do te doby jsem ho v podsatte neznal a byl jsem mile prekvapeny jak drave a zive umi hrat hokej - super
2) Lener neustal souboj hracu v tymu. Nevim co presne se tam stalo, ale evidentne to super parta nebyla.
3) Celou "kauzu" spustil az do onoho zapasu u me uznavany Radek Zaruba. To jak se navazel do Dudy bylo nechutne a prilis lacine. Na druhou stranu se neuveritelnym zpusobem rozplyval nad hrou Tomase Kaberleho. Kaberle taky udelal chyby, taky po nich padly goly, ale nerekl ani slovo. Do Dudy, ktery hral prinejmensim stejne dobre jako Kaberle se huste navezl. Spousta lidi mu to sezralo a vinik byl na svete.  Zaruba sux.
0/0
14.5.2003 9:18

Kupoce

Radek Duda
Radek se predvedl na sampionatu ve velmi dobrem svetle. Asi jsme nemeli tak dobry tym, kdyz ani nedrzel pospolu. Vylouceni do konce utkani za faul na Palffyho bylo smesne. Holt kdyz nekdo bere pres 7 milionu USD tak se holt o nej stara i ten blbej rozhodci. Faul to byl, ale todle je fakt moc. A pak jeste poslouchat kecy lidi, co rikaj, ze Duda je magor a ze si to zaslouzil. Ty me fakt stvou. Radek je vyborny hokejista a myslim ze to na mistrovstvi predvedl. Nejlepsim hracem byl Martin Straka a hned potom me nejvic hrou zaujal asi prave Radek. A Reichel? Ten kdyby nedal ty goly proti Kanade a Slovensku, tak bych ani nevedel, ze tam je.
0/0
14.5.2003 8:32

f3x

podržet?
Dudovi může podržet leda tak nějaká pitomá blondýna, ale ne trenér reprezentace poté, co tam ten chlapeček předvedl... V repre hrát s tímhle chováním prostě nemůže!!!
0/0
14.5.2003 1:38

Great One

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 9:42

rosomaq

Duda
Duda byl jeden z mala, ktery na lede nechal uplne vsechno ... jeho obvinovani a ocernovani je trapne ... a pokud mela chyba jedineho hrace rozhodnout o nasem neuspechu, tak jsm,e meli na sampionatu asi dost slaby tym ...
0/0
13.5.2003 21:59

hokejovy expert

Radek Duda je hvězda
Radek Duda je machr. A to jak se k němu Lener zachoval,jakkoli ho uznávám, bylo dost nefér. Holt my češi vždycky potřebuji toho svýho obětního beránka. Stejně,Radek je můj nejoblíbenější hráč v lize,protože hrát umí na rozdíl od mnohých ostatních .
0/0
13.5.2003 20:57

Aldo

Reichel a mazáci x Duda a nováčci
Uznávám kvality Roberta a i to, že byl asi nejlepší na letošním MS, ale to jak se vyjádřil k týmu (nováčkům) se mi moc nelíbí. je zajímavé, že se hned jeho verze i trenér Lener. On taky začínal.  Radek Duda ty fauly udělal zbytečně, ale byl více vidět než Vašíček, Kotrla, Balaštík a vychvalovaný Hlinka. Jestli si Robert a jiní nepadli do oka s nováčky a nepodrželi je tak tam bohužel nemají co dělat. Hokej je přeco kolektivní hra
0/0
13.5.2003 16:30

0/0
13.5.2003 14:48

Boreček

Duda
Všimli jste si faulu nějakýho slováka (nevšiml jsem si, kdo to byl) na Forrsberga. Zcela úmyslnej srabáckej úder hokejkou mezi nohy. To kdyby udělal Duda, tak je kritika oprávněná. Ale on měl spíše smůlu, že ho absolutní rozhodcovskej diletant vyloučil v rozporu s pravidly na 5+dokonce (nikdy jsem takovej trest za podobnej zákrok neviděl a už asi ani neuvidím). Co kdyby se to stalo třeba Raichlovi. Seděl by taky v dalším zápase ? Vyčítal by mu někdo bojovnost ? Navážel by se do něj Lener ? Sám Raichel přiznal (a za to mu patří uznání), že čtbertý gól Kanaďanů byl jeho. To byl zlomový okamžik celýho MS a ne zápas ze slovenskem ve skupině. A zase, dá se to Raichlovi vytknout, ale je to sport a stane se a nikdo ho určitě nebude za to pranýřovat jako Dudu.
 
0/0
13.5.2003 10:43

ddt007

Re: Duda
Jsem rad ze tady jsou konecne zase normalni prispevky na adresu Dudy. Prece kazdy soudny clovek vidi, ze zlomovy okamzik neni ze se mohla a nemusela (a pravdepodobne by se ani nehrala) presilovka 5:4 za stavu 5:3 pro Kanadu. Zlomovych okamziku tam bylo spousta...predevsim, ze jsme je nechali uteci na stav 0:3 a dalsi, ze jsme nezavrely dvere za stavu 3:3. Rozhodujici okamzik byl podle me v podobe rychle odpovedi na 4:3 a u toho pomalu asistoval nas ALBI  ale bylo by lacinerici ze za to muze on. Natoz Duda=nesmysl. Jestli za to zpackane utkani nekdo muze tak predevsim trener, totalne ho prokaučoval, mel zklidnit muzstvo, zavrit hru a stale ostrelovat kanadskeho brankare ze vsech starn=byl znacne nejisty. Nejvice mi stvou komentare redaktoru, MF Dnes mi zklamala, zacnu opet kupovat patecni denik
0/0
13.5.2003 13:47

lisa

K zamyšlení
Chtěla bych reagovat na pár věcí, které tu byly zmíněny:Nemyslím si,že by Dudu na MS propasíroval Růžička, Duda si to místo vybojoval výkony v repre na nejednom mezinárodním turnaji-to na něj ještě nikdo nenadával-střílel góly...O výhodném prodání také nemůžeme mluvit-Duda byl ve Slavii na hostování...To, že s ním Reichel promluvil po zápase se Slovenskem,je v pořádku,ovšem nemuselo se to propírat v médiích-kdybych já byla na Dudově místě,asi by mi to moc nepřidalo...Další věc,kterou jsem v reakcích nezaznamenala, je to,že Duda byl na MS poprvé,je mladý a ne tak zkušený-když se učíte chodit,občas spadnete.Fauly dělali i jiní a dle mého názoru méně platní hráči.Viníte Dudu za faul, za který byl nepřiměřeně potrestán do konce utkání,čímž se z něj stal nejtrestanější hráč.Co kdyby to udělal někdo jiný...-to by se nic nedělo,všichni by nadávali na rozhodčího  .Také si myslím,že když už nechal Lener Dudu sedět v zápase o bronz, proč ho nechal dohrát s Kanadou Duda se snažil faul odčinit,dal branku,ale nebylo nic platné,zůstal v hledišti.Ano,to by nebylo nesprávné-ovšem kdyby ho Lener poslal do kabiny hned z trestné lavice.To,jakým způsobem to Lener provedl,bylo velice taktické-necháme ho dohrát,ještě nám bude něco platný v tomto zápase a abychom uspokojili rozezlené fanoušky,funkcionáře, a další lidi,kteří museli někde najít chybu, nepostavíme zítra Dudu,to by mohlo stačit.Duda měl pravdu-lehce se hodnotí tomu,kdo ho nezná.Sám ale uznal,že to pro něj byla velká zkušenost a že mu trvá déle,než se poučí-opravdu bych chtěla vidět,jak by kdokoliv z vás nechal do sebe strkat po odpískání...  Komentátor Záruba jakoby byl najat,aby upozorňoval na Dudu v negativním smyslu a vskutku si nenechal ujít jedinou příležitost.Nedivila bych se,kdyby on sám šel rozhodčí upozornit Další věc je zase propírání minulosti-kolik času uplynulo od "Liberecké šatny" A stále se to propírá-tenkrát měli pravdu ti,co psali,že se k tomu budou vracet i za několik let.Neříkám,že je Duda svatoušek,ale jel hrát na šampionát svoji hru,pro kterou ho tam Lener vzal a pro kterou ho teď odsuzuje-někdo být vinen musí,i když se naoko řekne,že nejen Duda je vinen.Je mi teď Dudy opravdu líto.Proč se nemohlo prostě napsat, že národní tým ani letos prostě nestačil,že hráli ostatní lépe.Ne, Češi musí vždycky mít svého viníka, odpouštět se nebude nikdy nic-příště dejte Dudovi na dres nálepku ve všech světových jazycích"Upozornění pro rozhodčí i protihráče - já jsem ten z "liberecké šatny", já budu nejtrestanější hráč". Sice jsem se narodila v Čechách,ale jsem upřímně ráda,že mám v sobě hlavně krev jinou než českou.Samozřejmě fandím Čechům,ale mentalita těch typicky zkažených Čechů/závist,obviňování,litování se,neumění prohrávat nejen ve sportu,pokrytectví/ je pro mě nepochopitelná a lidé už by se konečně měli zamyslet sami nad sebou a zametat nejdřív před svým prahem.Češi nemůžou ani nadávat ani na politiky,protože jsou stejní a téměř všichni by se nahoře chovali stejně.Fanoušci jsou skvělí-pokud se týmu daří...a to je smutné.Všem hokejistům,kteří i přes únavu na MS hráli,patří velký dík-i Radku Dudovi,i přestože nepřivezli medaile.Dík patří celému týmu-i trenérům a masérům.I já ovšem doufám,že se Radek poučí pro příští MS. Slovákům jeden vzkaz,i já zde ve středu četla,jak se stanete mistry a jak nám natrhnete pr...,takže omyl byl asi oboustranný...
  
0/0
13.5.2003 9:54

Racek

Re: K zamyšlení
Ještě se podepiš Dudová a bude to sedět! Nebo , že by jeho vychovatelka z jesliček? I když to přirovnání k dítěti je naprosto trefné, akorát že on už trochu vyrostl klučina.Jinak do něj opravdu nikdo nestrkal!!!! Jinak "liberecká  šatna"....udělal ze všech lidí totální blbce, když se dušoval do TV ,tak proč bychom ho měli šetřit....každému co si zaslouží.
0/0
13.5.2003 10:18

lisa

Re: Re: K zamyšlení
Ty budeš další z typických Čechů, kteří v životě nic nedokázali...a navíc stylistika a čeština také nic moc. To, co já nazvala strkáním, bylo v jiných příspěvcích pojmenováno jinak-pravda,nešlo o strkání, ale o najíždění do něj,apod. Jen tak mimochodem paní Dudová, jeho maminka, sama není Radkovým výkonem nadšená a nezastává se ho, alespoň co já vím. Ale třeba ví nějaký komplexák, co také bude vyčítat staré činy ještě na smrtelné posteli, o jeho mamince víc než já...Ono je totiž zaručené, že, když se bude omýlat jedno téma, na které se lidé chytli, pořád dokola, bude onen "vypravěč" vyslechnut a tak pochytá alespoň trochu pozornosti. Nezastávám se Dudy, dělal fauly, ale taky dobře hrál a fauly dělali i jiní, ovšem stačí jeden terč a Duda je zaručený úspěch, že  Někteří prostě porážky neumějí přijímat, a ty budeš jedním z nich.
0/0
13.5.2003 11:32

Racek

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.5.2003 14:27

bububu

Re: Re: Re: Re: K zamyšlení
racku jsi trapnej
0/0
13.5.2003 14:31

Racek

Re: Re: Re: Re: Re: K zamyšlení
Samozřejmě, jak jinak , když mám jiný názor než ty.
0/0
13.5.2003 14:42

stanny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: K zamyšlení
Tady nejde o názor, ale jeho prezentaci. Jsi ubožák, protože útočíš uboze a hloupě.
0/0
13.5.2003 14:48

Racek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K zamyšlení
Omyl, já se jenom bráním! A hlavně odmítám považovat Dudu za pupek světa. Jinak nevím co je hloupého na tom žít jako normální člověk? Nebo je to snad dokonce ubohost?
0/0
13.5.2003 15:04

Marty

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 8:41

Racek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K zamyšlení
Možná by to mělo zajímat tvé rodiče, moc se jim to nepovedlo!
0/0
14.5.2003 10:15

Marty

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 20:23

lisa

Re: Re: Re: Re: K zamyšlení
Dudova milenka opravdu nejsem, ovšem znám ho od dětství-podotýkám, že on mě ne-jsem o dost starší. Paní Dudová se nezajímá pouze o jeho sportovní výkony-špatně jsem se vyjádřila-byla ztrápená tím, co celkově předvedl. Ovšem Vy jste toho víc než on asi nedokázal-myslím že výchova dětí je samozřejmostí, nikoliv důkaz toho, že jste něco dokázal. Chtěla bych Vám tedy sdělit-pokud Vy nevedete děti ke sportu, nebo si dané skutečnosti nevšímáte-že člověk se ve sportu chová jinak než v cicilním životě. A Duda se chová slušně-nemůžete přeci srovnávat civilní život s tím, co se děje na ledě nebo kdekoliv jinde na sportovištích. Vy nejspíš považujete za vrchol vychovat děti,  ale asi si sám nepřiznáte, že Vaše osobní potřeby musely jít kvůli tomu stranou. A jak můžete soudit ěkoho, koho vůbec neznáte-když už jste toto zmínil?! Vstávali třeba Vaše děti od útlého věku tak brzy, jak vstávají sportovci, aby stihli ranní trénink ještě před začátkem vyučování a dojíždějli sami do jiného města, protože v tom jejich nebyl zimní stadion? Jezdil byste Vy s nimi? Podřídil byste Vy celý život jejich zájmu? Ruku na srdce, kritika jeho rodičů není na místě. Rodiče takovýchto dětí obětují mnohdy všechno a mluvím o rodičích nejen hokejistů, ale i ostatních sportovně nadaných dětí. Zatímco ostatní dospěláci si jdou na pivo, tito tráví veškerý čas na trénincích a zápasech.  Myslím, že jsem již někde jinde, než kde jsme začali. Nemyslím si, že neustálé propírání toho, co kde Duda provedl, je spravedlivé, když totéž dělají i jiní-ovšem u nich se to toleruje.  Ve stylistice mi nevyhovovalo Vaše opakované "jinak" krátce po sobě. A děkuji, že jste si uvědomil pravidlo slušného chování-tykání jsem Vám totiž nenabídla. Proto jsem i já Vám předtím tykala. Stejně se nad sebou ale zamyslete
0/0
13.5.2003 15:37

AR

Re: Re: Re: Re: Re: K zamyšlení
Jojojo! Naprostý souhlas. Lisa má úplnou pravdu. Duda hrál dle mého názoru dobře. Hraje agresivní hokej, ke ktereému prostě častější vylučování patří a i když se mi taky nelíbí jeho docela časté filmování faulů, zákroky hokejkou a zbytečné fauly, tak na druhou stranu hodně aktivně napadá, vybojuje spoustu puků, má perfektní předvídavost, výtečně bruslí a je na tom technicky velmi dobře. Hrál o dost líp, než třeba Balaštík. A říkat, že jsme kvůli němu prohráli, je totální blbost. To bych možná vzal, kdybysme prohráli 1:0, ale ne 8:4. A pokud se Racek potřebuje vymezovat vůči Dudovi a všechny přesvědčovat, že toho dokázal o hodně víc, tak nejspíš bude mít nějaký malý komplexík...třeba méněcennosti. Co, Racku, nejsi náhodou pod pantoflem?  A mimochodem, pokud jsi takovej chudák, že si bereš do pusy mamminku někoho, tak ale počítej s tím, že Tě taky nikdo šetřit nebude, to se totiž v normální společnosti nedělá.
 
0/0
13.5.2003 17:18

Racek

Re: Re: Re: Re: Re: K zamyšlení
Máte pravdu už jsme opravdu někde jinde.Mimochodem, velmi mě překvapuje Váš názor na výchovu dětí....myslím tím tu proklamovanou samozřejmost...přesvědčujeme se o ní denně ve veřejných médiích! Mohu Vás ujistit, že to co jste popsala velmi dobře znám a sportuji stále, i když jak jste napsala bylo třeba ustoupit ze svých potřeb a dělám přesně to, na co jste se ptala, ale to neznamená, že jim všechno projde!
A když už jsme u toho velmi dobře znám jiného sportovce, který tu byl také již hodně propírán a za klukovinu pykal hodně dlouho. Na rozdíl od Dudy to udělal pouze jednou a v jiné době, o to byly horší důsledky! Těžko mohu uvěřit slušnému chování Dudy mimo hokej, když už tolikrát a bohužel hlavně veřejně lhal a obviňoval neprávem jiné. Dávné a nepsané pravidlo třikrát a dost již v jeho případě bylo mnohokrát překročeno.
Děkuji za konečně diskusní příspěvky, neboť ty ostatní jsou jenom sprosté nadávky(ne Vaše) vypovídající o již zmíněné  a samozřejmé kvalitě výchovy!
0/0
14.5.2003 10:35

Ňuňa

Duda neměl na MS co dělat
Duda neustále hledá chybu v rozhodčích !!! Jen si vzpomeňte co říkal v extralize - rozhodčí si ne mě zasedli. A co říkal na MS - od faulu na Pálfyho si na mě rozhodčí zasedli asi se takových primadon nesmíte dotknout. Souhlasím s Lenerem, že ho nechal sedět !!! Kdo z vás chytrolínů by si vzal na odpovědnost, že Duda udělá faul a bude nás to stát medaily ? Co by jste tady potom psali ? Že to byla Lenerova chyba, protože nechal Dudu hrát ? Duda je dobrý hokejista, ale nemyslím si, že má mentálně na to, aby se změnil. Letošní sezóna byla díky Růžičkovi jeho vrchol.
0/0
13.5.2003 8:47

Bob

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.5.2003 17:52

Marty

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 8:43

El Nino

Teoretik
Lener Dudu nemohl podržet,protože tím se určil viník a odvrátila se pozornost od skutečného viníka Lenera.Fatální chyby(např Kubina) nesprávná taktika(7 z 8 gólů proti Kanadě padlo v situacích 3:2,2:1) neschopnost  nabudit mužstvo,aby pro mužstvo udělali vše a snad i  nerozhodnost.Mimochodem trénoval Lener někdy nějaké mužstvo jako hlavní trenér pod přímou zodpovědností? Prošel Lener co k trénování patří totiž uspěchy a porážky? Jako sám trenér musím říci,že praktické zkušenosti,každodenní přístup k hráčům,nadhled nenahradí žádné teoretické vědomosti.Samozřejmě mohu se mýlit,pokud někde jako hlavní trenér působil tak se mu omlouvám.
0/0
13.5.2003 0:18

José

Re: Teoretik
trénoval například Spartu, ty demente
0/0
13.5.2003 7:41

ddt007

Re: Re: Teoretik
To ano, ale jak? Prisli jini treneri a vybojovaly tituly, ale on se placal co ja vim na maximalne 3.miste
0/0
13.5.2003 8:24

coca-cola

otázky pro p. Lenera
odborník nepochybně jste, ale máte-li být koučem národního týmu, musíte mít vlastní názor, koncepci a stát si za tím. na růžičku koukáte jak na svatej obrázek (to bylo vidět i v TV), podlehnete jeho vlivu a nacpete tam třetinu slávistů. ano, byl to pan hráč, ano, seřval kabinu v naganu, ale za nominaci jste přeci odpovědný vy. pak se leknete tlaku médií, fanoušků + kapitána a necháte teda toho dudu sedět. nejlepšího hráče z reprezentujících slávistů. dobře. a co teda takhle: když už začnete jednou jmenovat, proč nejdete dál a ukazujete jen na dudu? jak fanouškovi chcete vysvětlit, že bezprostředně po osudných prohrách stáčíte až alibisticky řeč na to, že tady se vlastně tvoří tým pro prahu? praha bude všechny opravdu zajímat až příští rok, víte? tohle bylo taky ms, ne přípravnej kemp nebo experiment. jak fanouškům dále vysvětlíte ten chabej zájem o zápas se slovenskem, když pro ně to byla bitva na život a na smrt? copak zápas s hlavním rivalem není motivací? pro českýho fanouška je možná horší prohrát se slovákama než s kanadou, na rozdíl od vás, to vám nijak nevyčítám. semifinále nevidím jako neúspěch, ale ty okolnosti jsou k zamyšlení. spoléhejte na svoji hlavu, jste hlavní trenér. což je vidět nejvíc teď, když se necháváte cupovat v médiích, zatímco růža je někde v klídku. trošku vám to patří, aspoň se poučíte pro příště.
0/0
12.5.2003 20:30

Spartan

Temne sily...
...se snazi znemoznit, skoropocestnemu Radku Dudovi jeho hokejovou karieru. Aniz bych ho nejak odsuzoval, jako cloveka, tak je treba rict, ze v zadnym pripade nezaslouzi zastani. Hokejista je to urcite dobrej, ale obcas by mohl pouzivat mozek. Pokud ma nejakou poruchu, tak by si mel zajit k psychiatrovi a pracovat s nim na zlepseni mysleni pri zatezovych situacich. Nekolikrat se mu to v letosni sezone nepovedlo. Na druhou stranu si myslim, ze faul proti Kanade nebyl nijak zvlastni. Kdyby ho udelal nekdo jinej, nic se nestane. Tim ho ale neomlouvam. Jinak pokud se tyka Eisen... "No ten redaktor s tym nemeckym jmenem," jak rikal Holik:-), ten napsal opet ucelovej clanek. Hodne reakci je zarucenejch, pak z toho muzu zit dal a bude slavnej. Neni to poprve. Je mi to celkem jedno, ale prijde mi to dost ubohy, chudacku...
0/0
12.5.2003 20:15

Darth Vader

Reichel je pašák!!!!!!!
Nechápu ty útoky na Reichela... Vždyť všichni hráči říkají že je to nejlepší kapitán, o jeho vlivu na hráče mluví každý trenér... Je 3x Šampión a vyhrál ZOH, všude kde hrál (s výjimkou Phoenixu a Toronta) byl z těch nadprůměrných. Prostě zestárnul, už to není co bejvalo, ale za to ho přece nemůžeme zdrbat. Co měl jako kapitán dělat, když jeden a tentýž hráč přes všechny sliby a domluvy není schopnej se kontrolovat a neustále týmu škodí a škodí? To ho má chválit? To je pěkná blbost! Když to vezmu kolem a kolem, tak dal Duda jeden gól (nic neřešící), 4 asistence (jednu překrásnou) a byl nejtrestanější hráč. Hrubost, krosček, nesportovní chování... Reichelova bilance je 4+4... Když to tak srovnám... Kdyby hrál Duda fotbal a v každým utkání by zavinil penaltu, tak by za to taky moh kapitán? Nebo by byl svině, že mu vynadal? A ty řeči, že je Duda bojovník atd. atp. Přínos pro mužstvo NULA. Howgh.
0/0
12.5.2003 17:05

Pavel

?
Hlavne ze ho Idnes podrzela taky. S tou jejich znamkou to teda fakt prehnali!!!
0/0
12.5.2003 16:56

Pritel

Nedelal bych z toho vedu...
Radek Duda hral na mistrovstvi dobre, byl u dulezitych golu a bojoval. Malo platny - kdyz se ale rekne "hrajem pro tym", znamena to, ze nez po odpiskani nekomu ranu oplatim, dvakrat premejslim, co z meho chovani bude mit mancaft. Za rok bude jiste rozumnejsi a pokud nebude zas nekoho mlatit v kabine, do repre se urcite vrati. V tom bych problem nevidel. Budme radi, ze jsou pryc doby, kdy se Cesi rvali v kabine se slovakama za pohnojeny svetovy pohar, kdy jsme se hadali o to, jestli Dukla Trencin je cesky nebo slovensky klub. Za rok na mistrovstvi v Praze to bude zase jinak a verme, ze bude pro nas stastnejsi... I kdyz...nasi hrali od semifinale tuzku a par lidi do idealni sestavy chybelo - presto skoncili ctvrti. Za nos by se meli chtytit ti, kteri neprijeli jenom proto, ze byli unaveni - to byli Straka a Kaberle taky.
0/0
12.5.2003 16:01

felix

Slováci
Je neuvěřitelný, že slováci nedokážou držet hubu.Na MS nás porazili poprvé a jsou z toho na větvi.Ještě že nevyhráli celé MS,to by bylo s těma nacionalistama k nevydržení.Dudy, i když většinou máte všichni pravdu, mi je líto.Podle mě se ze své špatné pověsti už nevyhrabe.Při tom v prvních zápasech hrál dobře a neseděl na trestný lavici ani minutu. Pak se zřejmě rozhodčí o něm dozvěděli více (od koho????) a byl v pr..i (stejně jako fotbalista Řepka).Proti Slovákům i pak proti Kanadě se bál na protihráče vůbec podívat a ve hře byl taky poloviční, protože nemohl hrát svou hru, kvůli které ho do repre vzali.Vzkaz pro ostatní rozumbrady,nijak se ho nezastávám, ale snažím se být objektivní.Ty stupidní fauly proti slovákům a Kanaďanům byly opravdu zbytečný.
0/0
12.5.2003 15:31

Re: Slováci
Ono, felixi, je to vzdy tak, ze ked niekoho po dlhom case porazis, tak si z toho na vetvi. Tak nas prosim nechaj nech sa radujeme. Zatial sme nemali tolko prilezitosti ako vy!? Ale uz sa to zacina menit. Vystatovanie sa kto je lepsi je o nicom. Obidva tymy boli dobre (aj ked nas o nieco lepsi, najma v utoku, to dufam ako normalny fanusik musis uznat), ale mali proste smolu. Vy v zapase s Kanadou v tom, ze Vam nezachytali brankari a my so Svedmi v tom, ze prave v zapase s nami hrali ako mali bohovia. Keby tak hrali proti kanadanom, tak suá majstri. Nuz ale ako hovori Pitkin "v tom to je"
0/0
13.5.2003 9:20

D.

Podpora
A za y mel Lener Dudu podporit? Cim si to zaslouzil? Na jeho reakcich je videt, ze na to proste nema psychicky - je hrozne lailni. Do narodaku maji patrit nejlepsi z nejlepsich a pokud se chova jako decko - "jo, stalo se, muzou za to vsichni, jenom ne ja, ale uz se to nestane, urcite" a pak to udela znova - tak tam proste nema co delat, protoze pak vsichni doplaceji na jeho nevyrovnane chovani. A redaktori MfDnes y se mu asi meli poskladat na vyplatu na pristi sezonu, ay hral v CR a kazdy den y mohl clanek o Dudovi.
0/0
12.5.2003 15:24

Pája

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 14:59

ddt007

Re: Duda si zasloužil podporu a né odsouzení
Albi uz davno neni kapitan co byval, zacina byt jesitny, zavidi druhym hracum uspechy. Porad je to pan hrac, ale mel by to po nem vzit do rukou nekdo jiny, ale kdo? Osobností je malo, trochu jsem doufal v Otu Janeckeho, nebo Lubinu, ja vim jsou stari, ale nas tym potrebuje hrace jao byl Ruzicka v Naganu. Skoda ze nehral Risa Kral z Trince  Hledejme spise v extralize nez v zamori. Jen ne Jagra, je to spickovy hrac, ale neni to kapitan a nikdy to nebyla vudci osobnost. Mozna proto za nas nechce hrat, porad chceme aby neco a nekoho ridil, bral na sebe zodpovednost, ale on proste takovy neni a neprisuzujme nekomu takovou roli jen protoze je vyborny...tohle je o necem jinem
0/0
12.5.2003 15:18

Huhla

Re: Duda si zasloužil podporu a né odsouzení
Ty si ale vůl...
0/0
12.5.2003 16:32





Najdete na iDNES.cz