Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovenský tisk: Bronz se leskne jako zlato

I když slovenští hokejisté neobhájili na mistrovství světa ve Finsku titul, doma se dočkali po vítězstvím v utkání o bronzové medaile na českým týmem pochvaly. "Všech devět zápasů odehráli slovenští hokejisté v bílých dresech. Může to posloužit jako obraz, že bronzoví svěřenci trenérů Františka Hossy, Jána Šterbáka a Vladimíra Šťastného se vrátili s čistým štítem," oceňuje deník Sme fakt, že hráči nezklamali v žádném zápasu. "I při jediné prohře v semifinále se Švédskem měl jejich výkon vysokou úroveň," napsal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirec

Dovidenia na MS 2004.
Z predchadzajúcich článkov mi stále vychádza jedno: všetci,(Češi aj Slováci)sme slovania a asi to máme génoch,že závidíme susedovi aj nos medzi očami.Tešil som sa z úspechu Slovákov na MS2002 aj 2003.Ale mal som radosť aj z výťazsva Čechov na OH ako aj MS(mimo tých čo nás porazili vo finále).Každý chvíľku ťahá pílku.Mali by sme sa k sebe správať tak,aby sme svetu ukázali,že zdravá rivalita a zmysel pre fair play je nám blízka a vieme hrať výborný hokej.Nech nám šikovných chlapcov závidí celý svet.Ukážme im to na MS 2004 a dufam,že si to rozdáme vo finále.(Češi - ste na rade získať titul,a o rok si to prehodíme).
0/0
23.7.2003 1:06

Nataša ( Slovensko !!! )

Sme najlepší
Lenže my sme najlepší   Pre tvoju informáciu my sa nemusíme s nikým porovnávatˇ a už vobec nie s vami . Pretže my nemáme konkurenciu. Teba hnevá len to, že ste prehrali. Stavím sa s tebou, že vás zasa porazíme. Ja nemám nič proti čechom naopak držím im palce ale musíte uznat, že sme prosto lepší! ,,DO TOHO CHLAPCI"        
0/0
15.7.2003 10:36

Lukas

Uz toho nechte!
Ze vas to porad bavi, se tady (anonymne navic) hadat jak kluci na pisku. Proc se (kdyz uz) nebavite pouze o faktech?!?!? Slovaci hrali dobre, pohledny hokej a bylo videt, ze CHTEJI! Uspech teda vice nez zaslouzeny. Nasi hrali taky suprove a delali mi radost. Predvedeny hokej proti Finsku a Rusku - asi nejlepsi hra za poslednich par let. Me osobne se vice libi, kdyz prohrajeme po super hokeji, nez kdyz upachtene vyrajeme 1:0 pro hnusnem a defenzivnim hokeji (jaky byval kdysi k videni za Bukace a jeste i Hlinky). Lener dal dohromady dobry kadr z toho, co mel k dispozici. Pripada mi lepsi a flexibilnejsi nez Augusta. Jak i nekdo z hracu rekl - za Augusty se ten tym de facto ridil sam. Bylo tolik mazaku a osobnosti. To ted nebylo, takze vsechna cest Lenerovi. Osobne si myslim, ze jakmile Slovakum neprijedou hraci typu Bondra, Demitra, Satan atd., tak budou radi, kdyz se podivaji do ctvrtfinale, ale to nic nemeni na jejich letosnim uspechu, tak jim to prejte a priste snad uz zase budeme mistri my.
0/0
15.5.2003 20:08

z U.S.

potom pride HOSSA, GABORIK a CHARA...
len uz dost; tesime sa na PRAHU 2004  - a tak potom moze tento "verbalny" kolotoc znacat znovu
0/0
25.5.2003 23:59

c.......

huuuuuu
0/0
15.5.2003 0:14

capppo

VIVAT Slovensko
Musime uznat Slovaci su lepsi,Cesi mali doteraz stastie ale uz je asi koniec a kvalita sa prejavila .
0/0
15.5.2003 0:13

guru

Probuďme se!
Když tak přemýšlím nad některými reakcemi (četl jsem 2 stránky dozadu), docházím k jedinému závěru: moc to žereme! Uvědomme si, že nedošlo k ničemu důležitějšímu než k tomu, že do nějaké síťky padlo více gumových kotoučů než do jiné. Pokud jsme životně závislí na takové banalitě, pak je něco špatně. To říkám s vědomím, že sám často podléhám sugesci, že se jedná o něco extra důležitého, něco, bez čeho bude můj život v troskách. To však znamená jen jedno: že jsme ještě nenalezli ty pravé hodnoty, které jsou trvalé (nebo alespoň trvalejší). Proto přejme Slovákům jejich úspěch, hledejme příčiny našeho menšího úspěchu, ale s trochou nadhledu! ... Faktem ale je, že titulek "bronz se leskne jako zlato" je dost stupidní.  
0/0
14.5.2003 18:06

Maarty009

Re: Probuďme se!
Naprostý souhlas.
0/0
14.5.2003 19:36

vokoun

Re: Probuďme se!
ten titulok ma znamenat ze sme konecne zdolali na sampionate supera s ktorym sme doteraz vzdy len max. remizovali. A to je pekna cena.
0/0
15.5.2003 8:14

Smallboy

?
Chtěl bych požádat všechny "fanoušky" , kteří neumějí prohrávat, aby se na hokej příště raději nedívali...a hlavně nás Čechy neztrapňovali nadáváním Slovákům, kteří byli lepší. 
0/0
14.5.2003 18:03

Milan D.

přesné a vystižné
0/0
15.5.2003 16:52

PIPS

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 17:09

matus

Re: Hokej je mensinovy sport
ked ste vyhrali jedno MS potom druhe ... tak mi netvrd ze to u Vas nebol sport No. 1
0/0
14.5.2003 21:49

Jarda Jagr

happy family
what does it mean "cobolaci". I don´t understand ´cos I am from Litvinov City
0/0
14.5.2003 15:16

6545465

`pokmjoihnip
0/0
14.5.2003 14:03

sk

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 13:54

vy chuji

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
15.5.2003 17:58

ondra

čoboláci nemaj na slovensku net? že tady prudí? když jsme my něco vyhráli, tak pochubuju že nějací čehůni se vykecávali na slovensku. pořád se s náma musíte porovnávat, ale tak to nikam nedopracujte. hleďte si sami sebe a snažte se bejt nejlepší.
0/0
14.5.2003 13:35

Cobolak

Re:
S tebou sa nikto neporovnava, ty chudak.
0/0
15.5.2003 11:56

Shinken

Je mi zle z toho co tu pisete
Vazeni, je mi velmi smutno z tych kecov , ktore sa tu rozprudili.Ved tieto Vase blaboty nemaju s hokejom nic spolocne.Podla mna je to absolutne jednoduche a ked sa nato objektivne pozriem zhrniem to v par bodoch. 1.Na Ms v helsinkach mali slovaci i cesi velmi dobre hokejove teami 2.Celym priebehom turnaja hrali krasny hokej svetovej kvality 3.Prehra CZK s Kanandou v semifinale 4:8 bola kruta, ale zasluzena, pretoze defenziva ceskeho teamu bola velmi slaba.Stari harcovnici ako Reichel a Hejduk tam makali ja fredky a obrana ich nepodrzala v kritickych momentoch za stavu 3:3-ved CAN mali 5-6 situacii 2 na 1. 4.Cesi chceli velmi zlato a tato prehra ich psychicky nastrbila, pretoze hlboko zasiahla ich vysoke ego 5.Slovaci hrali so svedmi vyrovnanu partiu , ale rychla odpoved svedov na Bondrov gol posadila svedov opat na kona.Svedi boli v tom zapase lepsi a zasluzene vyhrali 6.Suboj o bronz=SVK velmi chceli bronz a este viac chceli porazit CZK, ved to je prirodzene.Medaila je krasna, Cesky team vynikajuci a kvalitny(ved vyhrali MS 3 krat v rade), motivacia obrovska.SVK bolo v tomto zapase lepsim teamom, urobilo menej chyb a zasluzene vyhralo 4:2. 7.Oslavy? Tesilo sa cele SVK z medaile i z toho ze sme konecne porazili CZK, ktore sme podla Reichlovho emocneho vyjadrenia z minulosti nemali nikdy porazit. 8.No a vyjadrenia niektorych ceskych fanusikov a hracov boli nemiestne.Preco by sme mali byt sasovia?ZAto ze sa tesime z uspechu slovenskeho hokeja? Vidim to tak ze Ceske ego utrpelo z coho pramenia vsetky tieto trapne keci, ktorych tu je milion.Robite z toho velku vedu a konstruujete.Je az zarazajuce kolko hanlivych slov a spiny dokazu ludia na seba nakydat.Treba sa naucit vyhravat aj prehravat s hlavou vztycenou, to nieje hanba ked prehrate s lepsim tymom a v boji o bronz to bolo Slovensko.Nabuduce to moze byt celkom inak.Tak to prekusnite a prestante tu pisat sprostosti.
0/0
14.5.2003 10:53

KAREL JOŘÍK

Re: Je mi zle z toho co tu pisete
MÁŠ PPRAVDU PŘESTANTE PÍSAT TIE HLUPOSTI A TÁHNĚTE ODTUD BANDO HLADOVÝCH ČOBOLSKÝCH PSŮ.NIKOHO TY VAŠE STUPIDNÍ KOMUNISTICKÉ NÁZORY NEZAJÍMAJÍ.MEČIARE TY TO VYDÍŠ CO JSI SPLODIL!!!!
0/0
14.5.2003 13:15

playa

Re: Re: Je mi zle z toho co tu pisete
To je uz fakt vrchol vsetkeho,ked Cech nadava na Slovakov,ze su komunisti.Zober si do ruky niaku knihu a skus si precitat,ak to teda dokazes,vdaka komu sa v Ceskoslovensku vo volbach dostali komunisti k moci.
0/0
14.5.2003 20:05

Baron

Proboha
Co tady porad resite? Slovensky hokej bez opor z NHL, ktere stejne konci, je tak do 10 mista na MS. Radujete se z jedne nahodne vyhry. Vzdycky to bude tak, ze nekdy vyhrajete, ale vetsinou dostanete kotel. Hlavne pokud pujde o neco vice. A pristi rok? Videli jste vasi skupinu? jedno zavahani, nebo neucast Palfyho a Bondry a vy vubec nepostoupite! My si muzeme dovolit predat veslo na chvili nekomu jinemu. MY JSME TOTIZ DOKAZALI TO, CO UZ DLOUHO NIKDO NEDOKAZE. TRI ZLATE V RADE!  a k tomu jeste vyhrat TURNAJ STOLETI!
To nedokazete ani nahodou! A proc jsme letos bez medaile? protoze budujeme muzstvo pro pristi rok. Uz dlouho poradatelska zeme neziskala ZLATO a to je pro nas VYZVA! My uz si muzeme dovolit bojovat o opravdove hokejove trofeje. Nas nikdo do B skupiny necpe. A proc vas nezvou na turnaj EURO HOKEY TOUR? Protoze vase repre z domaci ligy, muze hrat tak s Rakouskem, ale ne s ELITOU, vy JELITA
Baron
0/0
14.5.2003 8:24

sk

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 9:45

mb

Re: Re: Proboha
to je a riadny.
0/0
14.5.2003 10:51

vra-tekk

Re: Re: Proboha
TO SEDIIIII
0/0
14.5.2003 15:39

no yooo

Re: Proboha
baronko, skutocne copy-paste Ti ide , to hocikto nedokaze...ale mas pravdu, ked ma clovek vlastny nazor, mal by ho prezentovat vo vsetkych diskusiach, no a co, ze tymi istymi slovami...ja tiez nechapem, co sa ti Slovaci tolko nadrapuju, porazili tretotriedne muzstvo a ziskali bronz - no a co? to je nejaky vykon??? Vybudujte svoj mlady hokejovy tim (aj ked uz teraz ste uzasni, na to, ze ste taki neskuseni!!!) a ukazte nam ako sa to ma hrat  
 
0/0
14.5.2003 10:42

Jaana

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 11:51

Re: Re: Proboha
Není to o penězích,ta účast našich hráčů,aleo jisté pohodlnosti..a taky o namlsanosti..prostě potřebujeme pár let bez medaile,aby naši hráči začali něco dělat:-)
0/0
14.5.2003 12:25

vra-tekk

Re: Re: Proboha
Co to tady kecas ty czuroooo madarska, tahni do Pešti !!!!
0/0
14.5.2003 15:42

Martina

maly komentar
Nad nekterymi prispevky se opravdu musim (trpce)usmivat... Jako by tady ani neslo o hokej. Pamatuje si jeste nekdo na MS 1992 v Praze a Bratislave? Tenkrat hrali Cesi a Slovaci naposled spolu v jednom tymu pod vedenim I.Hlinky. Po prohranem nestastnem semifinalovem zapase s Finskem (az na trestna strileni) hokejiste CSFR vybojovali aspon bronz se Svycarskem. Predtim taktez bronz na OH v Albertville (jako jedini hokejiste vybojovali medaile na obou dvou akcich - tedy MS a OH a jako jedini dokazali porazit tehdy jeste silne Rusko - tenkrat Spolecenstvi nezavislych statu:-)). To bylo jejich posledni spolecne vystoupeni (S jakou radosti jsem v TV opet videla Roberta Svehlu, ktery byl tenkrat tymu velkou oporou). Od roku 1993 reprezentuje kazdy svou zemi zvlast. S tim rozdilem, ze my jsme automaticky zustali ve skupine A, zatimco Slovaci byly administrativni cestou prerazeni do skupiny C (!). Myslim, ze to tenkrat byla trochu krivda - ovsem Slovaci se behem tri let s prehledem probojovali do skupiny A (v roce 1996 hrali na MS poprve, 10.misto) a po mnohymi ocekavanem cesko-slovenskem zapase v r. 2000 definitivne potvrdili, ze do A skupiny pravem patri. Svetova spicka je nesmirne vyrovnana - a tak ma bezesporu cenu jakakoli medaile. Ano, mame jich zatim vic (proc by se ty "federativni" meli pocitat nam?!, stejne jako ty "sborne" dnesnimu Rusku?), ale Slovaci  jsou v "acku" kratsi dobu. Hokej je predevsim sport, a tak prejme medaile tomu, kdo predvede opravdu dobry hokej (proc v pripade uspechu ceskych hokejistu mluvit o "zlatych ceskych hosich" a v pripade uspechu slovenskych hokejistu mluvit o "ceskoslovenske hokejove skole"?). Trochu mi zatrne, kdyz vidim ty fanousky, kteri se o hokej zacnou zajimat, az kdyz je jejich tym ve finale, kdy najednou zjisti, ze hokej se hraje na dve branky a tri tretiny a temer fanatickym chovanim zbozstuji sve hrace a na ostatni plivou...  Jde predevsim o DOBRY HOKEJ, a tak si myslim, ze spravny fanousek hokeje dokaze prestat sve pripadne zklamani nad neuspechem svych hokejistu a uprimne popreje k vitezstvi souperi. Takze: Slovaci, jeste jednou vam gratuluji a vezte, ze se uprimne raduji z vasich uspechu, hrajete vyborny hokej, hraci maji touhu reprezentovat svou zemi, nejsou ufnukani a davaji do hry vsechno, i srdce - bez toho se asi ani zvitezit neda. Vasi hokejiste dokazali, ze patri mezi svetovou spicku a je to jen a jen jejich vitezstvi, tak si ho uzijte a ja se budu tesit na nas dalsi pripadny duel. Hokeji (opakuji: hokeji, nikoli "fanouskum" s lehkym mentalnim deficitem)  zdar!!!
0/0
14.5.2003 7:59

xxx

Re: maly komentar
tak s timto nazorem souhlasi. Sleduji pravidelne hokej uz od roku 1984, takze uz taky neco pamatuji. V ve sportu muze byt velky pust (1985-1996), kdy nam 11 let trvalo nez ziskame zase zlato a urcite nepatrim mezi ty, kteri v te dobe na hrace plivali jenom spinu, protoze nedokazali vyhrat. O kvalite slovenskeho hokeje jsem uz presvedcen nekolik let. Slo jen o to to dokazat takovym tem nactiletym, kteri toho jeste v hokeji nepamatuji a mysli si, ze uspechy minulych let byli uspechy ceske a ne ceskolovenske (1947,1949,1972,1976,1977,1985 a nekolik stribrnych a bronzovych medaili). Sportu zdar a hokeji zvlast!!!!
0/0
14.5.2003 9:25

Jaana

Re: maly komentar
Pekne si to napísal. Konečne niekto normály.
0/0
14.5.2003 11:54

amenhotep

Re: maly komentar
Ale že si ten klinec dobre udrela po hlavičke.Z tých turnajov v r. 1992 som aj ja mal taký zvláštny nostalgický pocit.Vtedy bol u nás v Prešove turnaj MS do 20 rokov-a celý štadión burácal ČSR do toho!Všetci sme vedeli že je to naposledy.
0/0
14.5.2003 23:19

hurri

Re: maly komentar
mila Martina, nech je tvoj prispevok nazornym prikladom toho, ako by mal reagovat skutocny fanusik sportu. Opustam tuto diskusiu a tvoj prispevok si ponechavam ako nazor, ktory zastava vacsia cast ceskeho naroda. Zaujimave ze po tolkych rokoch spolocneho zivota, by nas malo viac veci spajat ako rozdelovat a ja verim, ze je tomu naozaj tak. Pokial by sa nedajboze nieco zle prihodilo Ceskej republike verim, ze medzi prvymi kto by sa snazil pomoct by boli slovaci a to plati aj opacne.
0/0
20.5.2003 19:15

Matt

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 0:55

Iceman

Re:
Opravdu jdi spat, kecas z hladu.
0/0
14.5.2003 1:38

Julča

Re:
Vem si turban na hlavu a zmlkni Asiate!!
0/0
14.5.2003 8:40

Matt

Cesi opat raz neuniesli prehru a potrebuju si vybit zlost na komkolvek... Je to trapne a smiesne zaroven! Trochu hrdosti by to chcelo, nemyslite? Utocit na "akoze" slovenskych trenerov a pustat reci o "sasoch" sa mi zda dost neadekvatne niekolkonasobnym majstrom sveta a olympijskym vitazom... Bola tu rec aj o skromnosti - prave ta skromnost vam Cechom chyba! Tentokrat vyhral niekto iny - no a co? Len to vam vadi? Tak to vam potom zavidim... Skuste vnimat REALITU!!! A hlavne sa nepos..t z tej vasej ignorancie a sprosteho nacionalizmu!!! Inak zle dopadnete... A este nieco: z ceskeho webu ma nikto nevyzenie! Takze skuste predychat a radsej chystat vlajky a transparenty na MS 2004... Ahoj!
0/0
14.5.2003 0:49

vra-tekk

Re:
TAKZE SE MADARSKU KONECNE PODARILO NAS PORAZIT !!!!
0/0
14.5.2003 15:46

mb

Re: Re:
...si trápny, nevieš prísť na niečo inteligentnejšie, koho s tým oslovením " maďar " chceš uraziť. Niekto je maďar, niekto je čech, niekto je slovák a niekto eskimák.
0/0
15.5.2003 15:06

Megahu

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 0:31

robo SK

Re: fakt - jeden z tych slusnejsich
zdar, robim sice reklamu, ale je vhodna prave k tvojmu prispevku: skus si pozriet www.ms2003.sk    ...
tam sa asi stretavaju Ti inteligentnejsi z oboch nasich republik, nadavok je tam fakt minimum a cuduj sa svete, najdes tam aj gratulacie od zopar Vasich obcanov :o)
Myslim si, ze tej radosti nasich hokejistov sa niet co velmi divit, chceli zlato tak ako Vy, ked to nevyslo nechceli sa vratit naprazdno, tak ako Vy a tak velmi bojovali o bronz, to ze ho ziskali nad Vami,mozno umocnilo emocie, ale divite sa? Ved sme nad Vami na MS doteraz nezvitazili..
0/0
14.5.2003 2:02

bombero

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.5.2003 12:58

Brutální Nikita

Re: FAKTA
To je všechno, co jsi vymyslel! Je mi tě líto! Peníze  nesazej, radši si kup kozu, budeš ji potřebovat!
0/0
13.5.2003 13:05

předseda

Re: FAKTA
A co se takhle vrátit ještě o kousek dál - tj. 2001,2000,1999... - na to jsi "zapomněl" ?
0/0
13.5.2003 22:15

Amik

:-)))
No myslim ze se Cesi a Slovaci mohou Schodnout aspon na tom ze Diky Vaclavu Nedomanskemu Bratrum Stastnym Petru Svobodovi  P.Nedvedovi se jim otevreli dvere do NHL a tez dalsim hracum ktere komuniste zacali poustet  z obavi ze by jim ty nejlepsi naveky zdrhli jako ti prukopnici Nedomansky a spol.Diky jim take NHL poznala ze Cesi a Slovaci dokazi reprezentovat jejich kluby lepe nezli vetsina jinych zemi coz udelalo ve svete Cechum a Slovakum dobre jmeno a financne jim to take neni ke skode!A na to ze se jedna o tak male zeme je az k nevire ze vetsina nejuspesnejsich  NHL hokejistu pochazi z techto dvou malych statu!
0/0
13.5.2003 12:30

another slovak

Pre pana Vyborneho: "Niekedy je pekné byť šašom"
clanok "SME" 13.05.2003
"); document.write(" "); **-->
Čitateľ G. Slávka nám odcitoval zo včerajšieho denníka Večerní Praha: „Po záverečnej siréne na seba naskákali a poskakovali ako zmyslov zbavení. Oslavovali, akoby sa stali majstrami sveta. Šašovia, neudržal sa český útočník David Výborný.“
Uletené vyhlásenie útočníka Columbus Black Jackets síce zamrazilo i rozhorčilo, ale ťažko ho označiť inak ako skrat. Dvadsaťsedemročný rodák z Jihlavy, ktorý už v sedemnástke hral v áčku Sparty, pravdepodobne nevedel, čo hovorí a čo spôsobí, keď osočil slovenskú radosť po víťazstve nad Českom 4:2 v boji o bronz. Mimochodom, práve v slávnom klube v stovežatej ho chvíľu trénoval Július Šupler a roky hrával s naším centrom Miroslavom Hlinkom.
Viaceré rovnako nezmyselné internetové ohlasy z českej i slovenskej strany a la Výborný si dovolíme odpratať dvoma nádhernými.
„Nechýbala vám motivácia, hrali ste skvele, s nasadením a obetavosťou. O tom je hokej. Blahoželám celému Slovensku,“ napísal Radek z Česka.
„Radek, ďakujem ti. Teším sa na budúcoročné finále v Prahe. Azda sa našim krajinám bude dariť,“ z voleja odpovedal Slovák „xmxm“. Športová radosť je nádherná, ak neprekročí rámec zábavy, spevu i šampanskej bujarosti. Hra výlučne pre prvenstvo stráca zmysel, stáva sa v určitom zmysle slova utkvelou fanatickou myšlienkou. Slová Výborného zarazili aj v predslove pred urážkou Slovákov: „Striebro i bronz sú nanič, ľudia si pamätajú iba víťazov.“ Dosť pochybujeme, že sme v Česku i na Slovensku zabudli na našich strieborných futbalistov zo svetového šampionátu v Čile 1962 alebo že Chorváti a Turci nebudú po generácie spomínať na tretie miesta v najrozšírenejšej hre sveta. Ubezpečujeme našich západných susedov, že si dobre uvedomujeme, kto je najúspešnejším svetovým hokejovým tímom posledného desaťročia so štyrmi titulmi z MS a jedným z olympiády. O to viac nás teší, že sa k nim aspoň trochu približujeme. Pravda, nik nepopiera, že práve výhra v derby nad Českom oslavy umocnila. Ale aj fanúšik pražskej Sparty má väčšiu radosť z víťazstva nad Slaviou trebárs vo štvrfinále Českého pohára, ako dajme tomu nad Hostivařom. Športová radosť má pre národy rôzny význam. V Záhrebe vítalo Ivaniševiča po wimbledonskom víťazstve stotisíc priaznivcov. Samprasovi po štyroch výhrach na tom istom turnaji pripravili párty v Los Angeles asi iba rodinní príslušníci a kamaráti. Ak bolo v sobotu na bratislavskom námestí dvadsaťtisíc „šašov“, je to fajn. Aj pri všetkých našich starostiach dokážeme mať úprimnú radosť. PETER FUKATSCH [13. 5. 2003] iba tolko ...pekny dne!
0/0
13.5.2003 12:23

Holá větev

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.5.2003 13:00

another slovak

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.5.2003 13:21