Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hráč zraněný Haškem je doma

Do domácího ošetření byl v úterý lékaři pardubické nemocnice propuštěn hráč in-line hokeje Martin Šíla, kterého při nedělním extraligovém utkání v Pardubicích napadl a zranil bývalý hokejový brankář Dominik Hašek. Šíla byl od nedělního odpoledne hospitalizován na pardubické neurologii. Lékaři se k charakteru jeho zranění nechtějí vyjadřovat. Policie zatím nezahájila stíhání Haška pro spáchání trestného činu. Více o kauze: Hašek zranil protihráče při in-line hokeji x Napadl novináře, ale na ledě se moc nerval

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marcel

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
26.5.2003 18:42

fire_in_the_hole

pardubak
je fakt vostrej
0/0
21.5.2003 14:47

fire_in_the_hole

asi takle sančo
v zadnym pripade se nechci nejak hadat.respektuji nazory ostatnich, ale zaroven to same vyzaduji od nich. nebo to neni civilizovany zpusob komunikace.je to proste jen debata - umyslne narazim na tvuj nazor ohledne mluveneho slova.Ale proste my to cele nejak nejde do hlavy.Nejsem sportovec, cely zivot se zajimam o muziku a tam je to trochu shodne v tom, ze je potreba hodne discipliny, treningu a premlouvani ma li ta cinost smysl nebo nema. clovek si vlastne vybuduje tak trochu umele zebricek hodnot a vlastnich cilu.a proste to cele nezahodite kvuli tomu ze ve vas bouchnou saze.A taky nejsem svatej. kdyz stojis na podiu a mas tam aparat a nastroje za půl mega a vlitne ti tam uz ponekolikate negdo kdo absolutne nezna hodnoty tech veci a vlastne zaroven znici i to pro co to delas, taky bych ho nejradsi kopnul.pana haska neznam, ale umim si predstavit co ho jeho kariera stala. prece neprestanu uznavat cloveka jako cloveka jen pro to, ze proste nekomu nabije at s hokejkou nebo ne.ale tim netvrdim ze by nemel nest odpovednost.verejne prospesne prace by mozna byly nejlepsi, aby spadnul trochu nazem. kazdej se nekdy v zivote popral a vi ze ma rudo pred ocima.
snad to negdo pochopi, ale to je muj nazor.
0/0
21.5.2003 14:40

Roman

Pravděpodobně pro spoustu lidí je Hašek velkým vzorem a spousta s nich se ho tu snaží obhahovat, stejně jako sebe. Asi stejně by neuměli přiznat vlastní chybu v krizové situaci. Každý dělá chyby, ale málokdo tu svou přizná. Haškovo arogantní chování není zdaleka vyjímečné, což určitě potvrdí lidé co jsou s ním v častějším kontaktu. Bylo by lepší si uvědomit že Hašek byl sice nejlepším hokejistou na světě, bohužel ne však člověkem. Podle mě nikdy ani nesahal na paty takovým sportovcům a lidem jako je např. Jan Železný.
0/0
21.5.2003 14:37

fire_in_the_hole

Re:
souhlas, jan zelezny ma i charakter
0/0
21.5.2003 14:42

pp

pro sanču
ja si pardubaka vsim a docela jsem se pabavil.ale kdo vi co je na tom :::................
0/0
21.5.2003 14:22

Klicpera

Postesknutí
Mrzí mě a je škoda, že tady nenapsal nikdo, kdo to vše viděl na vlastní oči, protože do této chvíle známe jen vyjádření aktérů a rozhodčího. Je strašně jednoduché hodnotit, soudit a odsoudit člověka za něco, o čem nemám všechny informace. Nikoho se nechci zastávat, protože rupnout v hlavě může každému (a pak musí nést všechny důsledky), na druhou stranu zranit se u in-line hokeje je dost jednoduché (znám na vlastní kůži). Najde se tedy někdo, kdo vše viděl?
0/0
21.5.2003 13:33

sancho panza

Re: Postesknutí
Nezapomeňte, že snad existuje videozáznam celého incidentu. Pátrejte po něm! V reakcích na první článek to napsal očitý svědek. Točil to prý někdo z Haškova týmu. Mají možnost tímto videem podpořit svá tvrzení o provokacích ze strany Šíly. Na stejném videu ale bude i záznam Haškovy reakce, a to není pro něj příznivé, jinak by už s videem vyrukoval. Nemyslíte?
0/0
21.5.2003 13:40

fire_in_the_hole

jeste jednou pro sanchu pandu als. pandzu
jak to tady ctu, tak ty umis inline, volejbool a trestni pravo. asi toho ale umis daleko vic. nechces pro me delat, ses normalni brouk sacek - ale vlastne mas taky pravdu
0/0
21.5.2003 12:39

sancho panza

Re: jeste jednou pro sanchu pandu als. pandzu
Konečně si mě někdo všimnul! Jsem opravdu dojat, ale nabídku nemohu přijmout.
Hrával jsem hokej, basket a volejbal. O trestním právu nevím téměř nic, píšu jen to, co mi dá můj "zdravý rozum". A aby se někdo choval jako člověk nebo mohl posoudit míru vhodnosti chování, nemusí být nutně JUDr. Stačí vhodné vychování (rodičů a okolí).
A brouk Pytlík je docela sympatická postavička, nemyslíš? I takoví lidé musejí být, aby byl svět rozmanitý. Do koho by se ti "lepší" trefovali?
0/0
21.5.2003 12:47

fire_in_the_hole

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.5.2003 13:05

fire_in_the_hole

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.5.2003 13:07

sancho panza

Re: Re: Re: jeste jednou pro sanchu pandu als. pandzu
Ne, nehraji. To už nechám mladším, ale na in linech si ještě zajezdím, když mi je syn půjčí. Dost se mi líbila poznámka Pardubáka, co Ty na to? Konečně odlehčení tématu, ale nikdo si toho asi nevšimnul.
0/0
21.5.2003 13:11

Kirken

Re: Re: jeste jednou pro sanchu pandu als. pandzu
Souhlasím s tebou, Sancho. Tohle nebyl faul vyplývající ze hry, ale napadení, a to ještě se zbraní (zbraň je v dané situaci cokoliv, co dělá útok důraznější). Mělo by se to řešit jako ublížení na zdraví nebo výtržnictví.
0/0
21.5.2003 13:08

sancho panza

Re: Re: Re: jeste jednou pro sanchu pandu als. pandzu
Díky za podporu.
Myslím si, že valná většina lidí to cítí podobně, ale sdělovací možnosti psaného textu jsou ochuzeny o intonaci hlasu, která může dát sdělení přesnější význam. Berme proto některé příspěvky s rezervou. Velmi těžko se odlišuje, zda to myslí vážně nebo tam je špetka ironie.
A jsem zvědavý, jak to nakonec dopadne.
0/0
21.5.2003 13:18

fire_in_the_hole

pro sancho panza
a to maj jako pri tom inlajnu molytanovy hockejky, to muzou vlastne hrat v trenkach a naboso ,protoze treba jen slapnuti na palec je vlastne faul a dostane 5 + dokonce. to musi byt parada, asi omezim koureni na 2krabicky denne a pujdu trenovat.  seru na sachy. in linu zdar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
21.5.2003 12:35

sancho panza

Re: pro sancho panza
Nejde o to, aby měli molitanové hokejky. Fauly ke kolektivním sportům patří a jsou proto vytvořena pravidla. Já jsem zdůrazňoval odlišnost mezi faulem, který vyplyne ze hry a ÚMYSLEM ZRANIT protihráče. O nic víc nešlo. A jestli v tom nevidíš rozdíl, je to škoda. Tvoje.
0/0
21.5.2003 12:59

priatel

Re: Re: pro sancho panza
Táto definícia presne vystihuje podstatu veci.   
0/0
21.5.2003 13:12

Roman

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.5.2003 11:58

fire_in_the_hole

Re: Hašek u jiného sportu
tak piskvorky a prupiska, .... mel bys prestat tolik pit ... fakt
0/0
21.5.2003 12:28

Pardubák

všichni jste vedle
A nechodil Šíla Haškovi za ženou?    
0/0
21.5.2003 11:37

sancho panza

Re: všichni jste vedle
Viděl ho někdo? To by bylo!
0/0
21.5.2003 11:54

sancho panza

Re: všichni jste vedle
Teď mě tak napadlo, že by nebylo od věci získat video, ať neplácáme do vzduchu.
0/0
21.5.2003 12:10

B4

neni to Haskova chyba
lidi pochopte ze se popral v podstate amater a uspesny exprofesional, on se diky sve agresi a nasazeni dostal tak daleko, ty zraneni jsou takove, protoze nemel sobe rovneho soupere, kdyby si to rozdal s Dudou tak to dopadne jako kazda jina hokejovy rvacka. Stejne tak kdyby se rval Hudler s nekym z druhe ligy tak ho taky skoro zabije. Hokejisti maji tuto agresi v krvi,nekdo ji potalci(Janecky..) a nekdo ne(Duda) a ted Hasek taky vylit. navic hasek neni zvyklej na neustale dotirani spoluhracu, brankar je vice hlidan. Kecy jako to bych od nej necekal a podobne je blbost, proc ne, zivil se tim samym jako jini hraci, neni jinej nez oni.
0/0
21.5.2003 11:06

fire_in_the_hole

duda nebo hasek ?
co takovy leech nebo chara nebo kasparaitis nebo lindros nebo javanovsky nebo mcgillis nebo stevens nebo pronger nebo fleury. to sou teprve VIP sportovci.Kdyby meli pri zapasech misto hockejky baseboolky tak by si toho nigdo ani nevsim.A vy tu resite haska jen proto ze sme proste CCCCCEEEEESSSSSIIIIII. bananovej narod
0/0
21.5.2003 10:34

priatel

Re: duda nebo hasek ?
Takže sa poďme všetci navzájom mlátiť, keď to tak robia v Amerike. Len nech sme svetoví.  To radšej budem "banánový národ" a násilie nebudem mať rád.
0/0
21.5.2003 10:40

fire_in_the_hole

Re: Re: duda nebo hasek ?
ale ja mluvim o sportu, hasek si na nej taky nepockal pred hospodou, hlavne klid - pomalu dychej . to bude v poho. beru haska jako hrace NHL, bo jako ceskeho hokejistu proste nemuzu. nic proti ty pivni extralize, ale je to vetsinou nuda.ale to NHL obcas taky
0/0
21.5.2003 10:47

priatel

Re: Re: Re: duda nebo hasek ?
Ale ja tiež hovorím o športu. Samozrejme sme ani jeden nevideli, čo urobil Šíla a čo Hašek, ale asi to ani od jedného z nich neboli zákroky v rámci bežných faulov, keď  celý prípad skončil až v nemocnici. Takže sa nediv príspevkom, ktorým vadí chovanie športovcov (nielen Haška, ale i Šíly, Dudy, ...). Alebo potom nedávaj dohromady  štýl hokeja v NHL s prachsprostou bitkou. Ak by sa Hašek pobil v NHL a sekal niekoho zozadu hokejkou do šije (ak to teda je pravda), tak asi reakcie v tejto diskusii na neho budú rovnaké. Takže žiadna banánová republika, ale obyčajná slušnosť a rozhorčenie nad stavom športu u nás. A Hašek, Šíla a Duda sú len vrcholkom pyramidy. Neviem, či Hašek urobil to, čo urobil, ale v športu u nás bují násilie a ľuďom to asi vadí
0/0
21.5.2003 11:05

fire_in_the_hole

Re: Re: Re: Re: duda nebo hasek ?
prave proto sme jako kazda jina bananova republika. ale ja jsem nerekl ze s tebou nesouhlasim. vzdyt mas pravdu.
0/0
21.5.2003 12:31

fire_in_the_hole

Re: Re: duda nebo hasek ?
dostal si nekdy pukem do obliceje ? radsi bys to vymenil za kroscek a nejakej ten zub ,ale o tom ten hokej proste je.Nebo budou vsichni obaleny perinama a polstarema aby proboha nemeli  bebi na tvaricce ? to je prece kravina, kdyz tam lezu tak uz prece vim, do ceho du, nebo taky ne ? pak uz tomu sportu asi nerozumim
0/0
21.5.2003 10:50

sancho panza

Re: Re: Re: duda nebo hasek ?
asi tomu nerozmíš, protože in-line je nekontaktní sport.
0/0
21.5.2003 10:58

zigy

Re: Re: Re: Re: duda nebo hasek ?
Ani já ne... Ale to musí být děsná nuda :o))
0/0
21.5.2003 11:06

sancho panza

Re: Re: Re: Re: Re: duda nebo hasek ?
jak můžeš číst, tak to v žádném případě není nuda.
0/0
21.5.2003 11:42

mozek

Hasek a Duda
Aspon jednou si nekdo vsimnul, ze jako prasata hrajou vsichni, ne jenom Radek Duda.
0/0
21.5.2003 10:23

death kennedy''''''''s

Policie????
Nesouhlasím s tím, aby byl tento případ řešen policií...Vždyť se to stalo při organizovaném sportu! Copak dřevák Gabriel byl souzen za to, že přerazil Labantovi nohu???? Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že Dominik Hašek je od mládí pěkný zmetek. Ale kdyby neměl takovou povahu, kdoví, zda by dosáhl tolika úspěchů...Musíte si uvědomit, že je hýčkaný od mala, brankář (a on je vynikající) je oporou mužstva i v žácích. Samozřejmě ho to neomlouvá a ostudu si musí nosit sám. Kdo ho zná je mu všechno jasný. Není to moje krevní skupina a na pivobych s ním jít nechtěl...
0/0
21.5.2003 10:23

sancho panza

Re: Policie????
Policie by to řešit měla, protože šlo o zjevný úmysl zranit protihráče a měli by to označit za úmyslné ublížení na zdraví (ještě s použitím "zbraně" - hokejky). A jestli mu šel hokejkou zezadu po krku, nazvěme to pokusem o zlámání vazu, tedy pokusem o vraždu.
0/0
21.5.2003 10:35

joj

Re: Re: Policie????
Aby nám policie nepozavírala půl extraligy. Většinou je to tam úmyslný a fanoušci řvou: "To bylo slabý" "Ještě mu to nandej". Dík tvému výkladu by měli být yavřeni ya navádění k trestnému činu.
0/0
21.5.2003 11:01

sancho panza

Re: Re: Re: Policie????
A proč ne? Hokej je hra, která se hraje na góly. Ne na FAULY! Chápu, že v zápalu hry může dojít k podražení, hákování a podobným faulům. Když je protihráč faulem zraněn, autor faulu dostane přísnější trest. Když ale jde o zjevný ÚMYSL ZRANIT protihráče, mělo by to být předmětem trestního stíhání jako každý podobný "civilní" čin. To bychom mohli skončit tak, že když se mi někdo nebude líbit nebo na něj budu "mít pifku", zjistím si jaký sport hraje (třeba amatérsky) a nějak přesvědčím jeho soupeře, aby mne nechali na chvíli zahrát. A na hřišti mu třeba zlomím obě nohy nebo ruce, vypíchnu oko apod. A budu se hájit "A o co jde? Vždyť je to sport! No tak jsem fauloval, a co? Dostal jsem 5 minut nebo trest do konce zápasu nebo mě mohou doživotně ze soutěže vyloučit". Ale záměr bude splněn: Dotyčný dostal, co jsem chtěl.
0/0
21.5.2003 11:28

Michal

Vyždímej z Haška aspoň dva melouny
Já bych ho pořádně zmáčknul a vyždímal z něj alespoň 2 miliony korun. Haška by se to ani nedotklo a já bych si za to koupil pořádnýho Bavoráka.
0/0
21.5.2003 10:08

fire_in_the_hole

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.5.2003 10:12

sancho panza

Re: Vyždímej z Haška aspoň dva melouny
A jaký by ten trest měl smysl, kdyby se to Haška ani nedotklo. V prvním případě musí jít o Haškovo potrestání a až pak o případné odškodnění Šíly. A trest by měl dotyčný pocítit, aby měl i výchovný dopad.
 
0/0
21.5.2003 11:46

pp

Re: Vyždímej z Haška aspoň dva melouny
dtjk
0/0
21.5.2003 14:20

antihasek

"Frajer" Dominator
Tak, ze sa nejaky ch u j Hasek nevie inak odbavit, mysli si asi, ze take "V.I.P. ako on si moze vsetko dovolit, vajciak jeden s k u r veny ch u j, zakerny k o k o t, mal by dostat poriadnu nakladacku, vyzyvam tymto vsetkych: Kto ho uvidite, kopte donho, kolko znese. To je prenho najlepsi liek- pre frajerka namysleneho.
0/0
21.5.2003 9:58

joj

Re:
Kdybych náhodou míjela tebe, dej vědět. Myslím, že tady bych si ráda kopla.
0/0
21.5.2003 10:05

fire_in_the_hole

Re:
ta taky sportujes? jen ze se chovás  jak VIP
0/0
21.5.2003 10:14

fire_in_the_hole

Re:
nauč se česky chuj, nebo aspon pis srozumitelne.kolik ti je ? 9?
0/0
21.5.2003 10:19

Kirken

Musíme si zvyknout na to,...
...že holt špičkoví sportovci nemusí být zrovna pánibozi. Ono prosadit se mezi nejlepší na světě nechce jen makat, ale být i pěkný egoista a asi i bezohledný parchant. Nemá smysl si dělat iluze.
0/0
21.5.2003 9:56

Martin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.5.2003 9:51

jeff

Re: Martin
Martine, divil by jste se! I v tom volejbale, když se chce, co se dá uděla! Samozřejmě v těch nižších soutěžích.
0/0
21.5.2003 9:58

sancho panza

Re: Re: Martin
Ó, Jeffe, Jeffe, 1. liga je pro Tebe nejnižší soutěž? Protože i tam se dá zažít cokoliv.
0/0
21.5.2003 10:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze