Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jsem pravoslavný křesťan, přiznal Jágr

Téměř dva roky po svém utajeném křtu se nejlépe placený hokejista planety Jaromír Jágr přiznal: "Jsem pravoslavný." Ani v exkluzivním rozhovoru pro MF DNES však nechtěl svou víru příliš rozebírat. "Jednu dobu jsem vycítil, že to potřebuju, řekla mi to intuice. A taky jsem potkal lidi, které jsem asi potkat měl, a tak jsem skončil u pravoslaví. Už neřeším, jestli to tak mělo být, nebo ne," říká Jaromír Jágr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KOMOŇ

Pravoslaví je pěkný
i když mě se víc líbí Hinduismus,je pěkně otevřenej a Ježíše mají ve většině chrámů(a je jedno jakého boha),ale je to monoteistický náboženství se spoustou aspektů božské přítomnosti.Pravoslaví se mi líbí tím že je tam hodně přímí vztah k bohu a né jak u katolíků....a protestantů.....(samozřejmě až na vijímky)Je skvělý že se k tomu otevřeně hlásí!Jo a Hovory s bohem jsou skvělý čtení.Dik jardo
0/0
6.6.2003 12:19

Markus

Vo co de?
Ať je klidně židovský muslim, ale hlavně ať hraje dobrý hokej.
0/0
5.6.2003 21:16

palko

kam kráčíš, žurnále?
Mladá  fronta  dnes potvrdila dlouhodobě klesající kvalitu příspěvků z jazykového hlediska. Cit pro vyjadřovací prostředky zůstáváněkde v ztuhlém stavu v lednici./přirovnáníjsem užil, abych byl "stylový". Hned první věta bije do očí: Jsem pravoslavný křesťan, přiznal se Jágr. Vždy jsem  si myslel, že přiznat se člověk může k vlastním omylům, zločinům a jimým přestupkům. Když kdysi skupina vojáků základní vojenské služby zmlátila muže, všechna média uvedla, že chlapec byl napaden, když se přiznal  k židovskému původu. Ptám se: Je zločinné narodit se Židem nebo v průběhu života stát se křesťanem? Přiznejte se!!!!
0/0
5.6.2003 16:35

marte

Jardo,
tak jsi slavný a nebo pravoslavný?
0/0
5.6.2003 14:00

Tomáš

Jágr se chová jako normální Evropan či Američan tzn. věří v Boha.
Co je na tom divného?
0/0
5.6.2003 9:33

banda

No a co???
Já jsem ateista a nijak mi nevadí že je Jágr pokřtěný. Nechápu proč vám to vadí????Myslím že kvůli tomu nepřestane hrát hokej atd.
0/0
5.6.2003 8:39

duben

Jágr-Mormon
Na to,že je v USA,dopadl ještě dobře.Mohl skončit u mormonů nebo třeba scientologů. Tradiční církve působí na člověka velmi uklidňujícím dojmem. Američani se u toho moc radujou.
0/0
5.6.2003 7:43

Jozef

ČR - ateistcký skansen
Kdy se konečně ti naši primitivní a fundamentálně zaměření ateisté podívají trochu do světa, aby poznali, že je to s vírou trochu jinak, než se to jeví při pohledu z české perspektivy. Chybí alespoň trocha vzdělání v tomto oboru. Chybí světový (nebo alespoň evropský ) rozhled. Ještě štěstí, že česky umí málokterý cizinec. Kdyby si v zahraničí uměli tuto diskuzi (a jiné diskuze) přečíst ztratili bychom v jejich očích poslední špetku úcty. Možná, že by se pokusily z ČR vytvořit komunisticko-ateistická skansen, aby to stádo blbců mohly vidět i jejich potomci.
0/0
5.6.2003 7:36

Jahoda

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
5.6.2003 8:13

Jozef

Re: Re: ČR - ateistcký skansen
1. 90% čechů nejsou ateisté - v ČR je minimálně 35% věřících
2 Mluvil jsem pouze o primitivních ateistech - fundamentalistech,kteří naprosto primitivně odsuzují vše náboženské. Vzdělaných a inteligentních ateistů si vážím.
3. Kdo tvrdil, že věřící nejsou normální lidi?
0/0
5.6.2003 8:26

jahoda

Re: Re: Re: ČR - ateistcký skansen
1. To, ale je 25% pokrytců, kteří se asi stydí za svou víru. 2. Dlužím omluvu, je-li to takhle. 3. To vzniklo z mého rozčílení, nad urážkou ateistů. Absolutně mě nevadí lidi, kteří pro zlepšení svých vnitřních pocitů věří v boha, naopak několik jich znám ve svém okolí a jsou to velice vlídní a hodní lidé. Vadí mi když se někdo stará o druhého a nemá zameteno před vlastním prahem. A nejvíc mi vadí blbci, ať věřící či nevěřící a na tom se doufám shodneme.
0/0
5.6.2003 8:46

Soudruh Ransdorf

Re: Re: ČR - ateistcký skansen
Jasně,to nás přece naučilo 40 let budování komunismu,kdy bylo všechno všech. Věřit jenom sám sobě, nebát se a nakrást, kdo nekrade,okrádá rodinu, co je doma to se počítá, pět minut strachu a malá domů...a pak sousedovi závidět větší králíky a hlavně nikomu nevěřit, i stěny mají uši,protože všude samej fílz. To bylo to naše desatero a jak jsme si spokojeně žili. A bůh? Ten přece neexistuje,vždyť to už vědecky dokázali inženýři v SSSR. Přece jsme se to učili.
0/0
5.6.2003 8:30

Malina

Re: Re: Re: ČR - ateistcký skansen
To je pravda,komunisti nám toho boha pěkně vytloukli z hlavy. To se jim podařilo. Myslím si, že nejvíc z celého východního bloku. Navíc v nás vypěstovali pocit,jak jsme oproti ostatním ohrommě vzdělaní a pokrokoví tím,že nevěříme.
0/0
5.6.2003 8:51

Soudruh Ransdorf

Re: Re: Re: Re: ČR - ateistcký skansen
Komunista = Ateista
0/0
5.6.2003 8:55

kvik

Proc se namahal?
Buh je mrtev!
0/0
5.6.2003 2:32

petr

Re: Proc se namahal?
"Buh je mrtev,"rekl kvik. "Kvik je mrtev," rekl Buh.
 
0/0
5.6.2003 8:59

mini me

Jarda je ale Jarin!!
Pamatuji jak tu v Americe zduvodnoval v tv proc ma cislo 68.Ze kvuli 1968.Jak prej nenavidi Rusko a rusi,zato jak nas napadli.Podivejte se na bolsevika dnes.Nikdy jsem ho nemel rad.
0/0
5.6.2003 2:21

Paris

Re: Jarda je ale Jarin!!
Ty si myslíš, že pokud má někdo pravoslavnou víru, tak musí být zrovna Rus nebo je obdivovat? Politika nemá s vírou nic společného.Je to osobní věc každého, v co věří. Oč je horší pravoslavná víra než křesťanská nebo evangelická. Obávám se , že nevíte pánové o čem mluvíte a pokud zavrhnete člověka jenom proto, že má jinou víru nebo jiný názor než vy a přitom je ve svém oboru vyjímečný, tak vás lituji a to hodně.
0/0
5.6.2003 7:31

Jozef

Re: Re: Jarda je ale Jarin!!
Jen poznámku: pravoslavná i evangelická církev je také křesťanská. Nemůžete napsat pravoslavná nebo křesťanská nebo evangelická. Katolíci, pravoslavní a protestanti (jejichž součástí jsou evangelíci) tvoří dohromady křesťany.
0/0
5.6.2003 8:18

Juice

Re: Jarda je ale Jarin!!
A Ty jsi JarYn, ... takových jednoduchých idiotů jako Ty je na zemi až moc.
0/0
6.6.2003 12:55

Densemann

Inkvizici
Na takové jako je Jágr by platila inkvizice. Pěkně hranice na Staromáku, to by byla show.
0/0
4.6.2003 22:08

pche

kreten to je
0/0
4.6.2003 19:56

thep

Re:
ty taky
0/0
5.6.2003 8:20

bubici

jarda
Jarda byl vždycky "svůj". Jeho prohlášení jenom utvrzuje můj názor na něho. Je asi nějakej šiblej.
0/0
4.6.2003 19:25

člověk

a není to fuk?!
pro mě za mě, ať věří třeba ve zlaté prasátko. Je to čiste jeho věc a jiným je po tom prd.. člověka jako takového to neudělá ani lepším ani horším. a myslim že málokdo z nás ho osobně zná, aby mohl posoudit co je to za člověka a jak ho to (jestli vůbec) změnilo. tak nevím o čem tady vůbec kvokáte...
0/0
4.6.2003 18:47

Caligula

A tohle je idolem pro hromadu malých kluků, už ani ten hokej mu dobře nejde a ta hlava, ta hlava to je hrůůůůůůůza.
0/0
4.6.2003 18:11

MaDr

Re:
...jdi radši píchat se svojí sestrou Caligulo!!! jestli mi ted nerozumis,tak si přečti něco z dějin Říma...
0/0
4.6.2003 19:48

inženýr

inženýr
Tyx jsi idiot, chtěl bych vědět voje IQ ty chcípáku. Je člověk s menším IQ nemuže být ateista!!!
0/0
4.6.2003 17:18

MaDr

Re: inženýr
jsi pitom*c!! kdyz rozdelujes lidi podle IQ,nebo podle toho jestli je nebo neni ateista...1 priklad za vsechny- RNDr.Jiří Grygar-věřící člověk,ale má asi tedy nízké IQ podle tebe,viď? Ubožáčku!!! A to jen jeden z mnoha... a i kdyby nebyl-znova opakuji-rozhodovat jak na tom kdo je podle toho jestli je ateista nebo nei,je naprosta ubohost,ktere je schopny jenom chudáček...
0/0
4.6.2003 19:46

max fratzek

Re: Re: inženýr
Jestli to chcete takto rozvadet, prihodim vam jmena: Isaac Newton, Albert Einstein, Mikulas Kopernik, Johannes Kepler,Blaise Pascal, Isaac Newton, Allessandro Volta, Andre Marie Ampere, Louis Pasteur, Thomas Alva Edison, Alexis Carrel se otevrene hlasili k vire v Boha...  
0/0
4.6.2003 23:37

Kuny

Re: Re: Re: inženýr
Co jim zbejvalo, aby je neupálili :-)))))
0/0
5.6.2003 8:05

Jan Pavel II.

To jsi mě teda Jardo pěkně nastral !
Už s tebou nikdy nepromluvím. Amen.
0/0
4.6.2003 16:10

Roman

MFD je bulvár?
Tak vidím, že MF Dnes pomalu ale jistě sklouzává na úroveň bulváru. Nějaký mamlas tady napíše, že Jágr je pokřtěný a já říkám , to je dobře, no aco?.. Jarda je skvělý hokejista, jeden z nejlepších na světě. Už jsem tady jednou napsal, že kdyby už v životě nedal gól, kdyby už neodehrál ani zápas, stejně je už dnes nejlepším českým hokejistou, který kdy brázdil kluziště sev. ameriky. K takové osobnosti každý normální člověk vzhlíží s úctou a obdivem, přesně to si Jarda zaslouží. Mně by například zajímalo jak se Jarda připravuje na návrat na hokejový trůn, jeho jídelníček, tréninkový plán: jaké martyrium musí podstoupit , aby nás příští rok zase mohl ohromovat svým uměním na ledě. Ale to dokáže docenit opravdu jenom ten co sportuje, nebo jinak tvrdě pracuje a ten pivní povaleč, který je frustrován svou neschopností bude pouze vyřvávat, že Jágr hrabe dolary. A ti blbečci co píšou tady do toho plátku je v tom svými články jenom podporují.
0/0
4.6.2003 15:11

Mara

Re: MFD je bulvár?
Rád bych tě upozornil, že MFD nikdy nic jineho nez lehce zakamuflovany bulvar nebyla... Docela se divim, ze te to prekvapuje... Jen ma zatim o neco min fotek a vic textu nez Kupr. Blesk či jemu podobni.)
0/0
4.6.2003 15:54

Pavel

Re: MFD je bulvár?
Bud v klidu, je to otazka nabidky a poptavky. Lidi to ctou, tak to budou psat. Prestoze by spoustu lidi, stejne jako tebe, zajimal ten treninkovy plan, ale takovejch je proste min.
0/0
4.6.2003 15:56

teofil

nech náš nebeský otec
milostivo žehná Tvoje kroky, ešte hodnotnejší v mojich očiach, pán Jágr.
0/0
4.6.2003 15:09

Milkman_Dan

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.6.2003 14:19

Dr. Fe

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.6.2003 14:15

Honza

Re: Nechal se pokřtít
Říká se, že úspěšní lidé mají znalosti a zkušenosti, a nuly jenom názor. Jak vidím, máš názor....
0/0
4.6.2003 16:29

Joao

Re: Re: Nechal se pokřtít
Nebo taky, kdo nemá názor, tak se zmůže jenom na urážky. Viď ,ty studnice moudrosti.
0/0
4.6.2003 17:56

Dany

Jardo, a co ty parby s Petrem Nedvedem a spoustou holek???
Jardo, Jardo, kdo te kdy videl v Jagr´s baru v nejvetsi parbe s Petrem Nedvedem a hromadou holek, ten tezko uveri, ze jsi slusny, verici hodny kluk:))) Nebo si myslis, ze muzes delat binec a pak se vyzpovidat??? Tak to se pletes, chodu, Buh vidi do nasich srdci, jeho neochcijes jako rozhodciho??:))
0/0
4.6.2003 14:01

Tonda

Vizitka ubohosti národa
Žasnu kolik je v Čechách povrchních, ubohých, chudých duchem, závistivých, zlomyslných a jednoduše hloupých lidí.  A jak žalostně málo je těch druhých. Anebo ti normální se bojí reagovat? Po přečtení příspěvků je mi smutno. Vynikající hokejista, světový formát, hrdost národa, určitě skvělý člověk (i když ho osobně bohužel neznám), který se svojí vlastní pílí vypracoval až na špičku, dostudoval (většina ostatních by na to určitě ani nepomyslela) a nakonec vnitřně dozrál v otázce víry je všemi zesměšňován, podezírán z vypočítavosti, urážen a osočován. Jen proto, že je materiálně i duchovně výše než  většina ostatních?  Navíc se celá debata strhla k nesmyslnému plkání o nějakých 13 tis. korunách jakoby si nikdo nevšiml o čem vlastně článek je. Osobně si Jaromíra Jágra  vážím o to víc, že jako občan de facto ateistického státu netají své náboženské vyznání, přestože to považuji za výhradně osobní věc, a přestože jsem sám katolík.
0/0
4.6.2003 13:57

1918

Re: Vizitka ubohosti národa
Ti "normální" mají většinou jiný starosti, než tady plkat.  
0/0
4.6.2003 14:01

Tom

Re: Re: Vizitka ubohosti národa
Souhlas, nekdy se divim sam sobe, ze ty prispevky jeste ctu....nejak vzdy cekam, ze bych se mohl dovedet neco zajimaveho
0/0
4.6.2003 22:22

Pavel

Re: Vizitka ubohosti národa
To bych netvrdil ... Nikdo nema sanci pochopit proc to udelal. Videl bych to tak, ze i Ti o kterych se zminujes jako o primitivech, maji z casti pravdu. A mozna, coz by pro Tebe mohl byt SOK, maji vetsi pravdu nez ty. (Jen vzpomenme jeho par afer s kasinem, podivny investice na US burze, nejaky soudni spory, jeho nezapomenutne vystoupeni v CT - tusim, ze to bylo Na ostro ?!, kdy presvedcoval moderatora o existenci nejakych vyslancu z vesmiru, atd...) Prestoze taky primo neznam Jardu, ale mam moznost se pravidelne stykat s pomerne znamymi lidmy a ono treba zde recene, ze nemaji roupama co delat, je kolikrat tak na miste, ze si to asi jentak nekdo nedovede predstavit ?! I presto to jsou pomerne fajn lidi. Budis mu pochvalena ONA maturita, je pravda, ze s 2 ci 3 miliardama Kc se to muze zdat jeko zbytecnost, ale je to potvrzeni jeho ctizadosti, bez ktery by ty 2 mld. nemel, takze nevim. Je to proste normalni clovek jako Ty i já. Akorat ma moznost udelat vic vyraznejch kopancu, protoze ho to nijak neboli. Fanousci vesmes zustanou, penize nejaky taky, tak co. Az predvede to, co predvedl Hasek, tak to bude asi horsi. Mej se.
0/0
4.6.2003 14:15

Pavel M

Re: Re: Vizitka ubohosti národa
Souhlasím, asi tak bych to viděl. Tonda to přehnal. Jarda je skvělej hokejista, ale je to jen obyčejnej člověk a ne žádná modla duševě a mentálně nad ostatními. To je zase extrém na druhou stranu. Doufám, že si Tonda každej den nekleká před jeho plakátem.
0/0
4.6.2003 14:30

Tonda

Re: Re: Re: Vizitka ubohosti národa
Vážený Pavle a Pavle M (pokud nejsi tentýž a sám sis nenahrál na pochvalu, ale to snad ne), díky za kritiku, jestli jsem to přehnal tak jedině v nadpisu a to zcela  záměrně. Já totiž nepotřebuju mít nějakou šanci to pochopit anebo nepochopit. Já jsem to pochopil a pro mně to tak jednoduše  je a tečka. Jardovo rozhodnutí respektuji a říkám, že v mých očích stoupl, i když není moji modlou. Navíc o žádných "primitivech" ani "duševní" či "mentální" nadřazenosti nemluvím, k tomu si stačí pozorně pčečíst můj příspěvěk.  Nerozumím ani výrazu "větší" pravda, vysvětli mi to Pavle. To je jako podle Tebe to, že můj názor není většinový? Doufám že tak jsi to nemyslel. Já si Jardu nikterak neidealizuju už  jenom proto, že se s ním neznám.  Pouze konstatuji, že si vážím jeho kroku a více to nekomentuji. Já komentuji drtivě negativní reakci lidí všelijak nechutně podkreslenou. Ale shledávám, že "chodit v Čechách do kostela"  je pro většinu lidí něco nad jejich chápání. A pokud se mýlím, tak  mi vysvětlete proč by na to nemohl mít právo i Jágr. Navíc když k tomu dospěl sám určitě po zralé úvaze v dospělém věku a nikdo mu to v dětství nepředurčil. To je docela síla a odvaha, nebo snad ne? 
0/0
4.6.2003 15:31

Pavel

Re: Re: Re: Re: Vizitka ubohosti národa
-1- Nejsme jeden a ten samej. To by bylo trochu ubohy -2- Ve svem clanku si "odsoudil" komentare typu:" Nema co by roupama, tak blbne". Ja to jenom srovnal s jinymi lidmi a vim, ze presne tohle tvrzeni, je pro dost z nich urcujici. proste si reknou,"no jo no, do prace nemusim, tak co mam delat? Flamuju, chodim za zenskejma, sem tam toho jointa si taky dam, ozralej sem taky ridil, ..., JOOO vlastne jsem jeste nebyl nijak nabozensky zalozenej."
Netvrdim, ze to je priklad Jagra ?! Je to diskuze a ja se snazim reagovat na prispevky, ktere maji alespon trochu hlavu a patu. Ani Te nebudu presvedsovat, ze mas nebo nemas pravdu. Jenom jsem Ti chtel naznacit, ze muze existovat varianta, ktera se neshoduje s Tvym presvedcenim jak co se tyka Jagra, tak lidi, kteri si mysli, ze to dela jenom proto, aby byl zase v novinach, kdyz uz tam neni kvuli golum. Bohuzel, jak si muzes vsimnout, tato diskuze je primo ukazkova v tom, jak se lide chovaji k cloveku, kteremu po x-letech se prestane darit. Holt si musime zvyknout, ze to chvilku nebude ten Jagr, ktery dava 50 golu za sezonu, ale ze to jen Jagr, ktery hleda priciny momentalniho neuspechu, treba u boha. Je to jeho vec.
Takhle se ale chva vetsina planety, ktery jmeno Jagr vubec neco rika.
0/0
4.6.2003 15:45

Opička

Re: Vizitka ubohosti národa
O sport se moc nezajímám a tak debaty o článcích uvedených v této rubrice málokdy čtu. Nechci se nad nikoho vyvyšovat, ale některé ty názory a reakce mi připadají tak neskutečně ubohé, že se mi ani nechce věřit, že je to jen hloupostí jejich autorů. Odkud se ale ta šílená zaujatost a zloba bere? Na takové výlevy se rozumnému člověku už ani nechce reagovat, protože ta diskuze nemá úroveň (škoda).
0/0
4.6.2003 14:37

jarda

Re: Vizitka ubohosti národa
a možná i vůl!!
0/0
4.6.2003 14:38





Najdete na iDNES.cz