Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rakovina? To je drsné. A nefér

Jágr že je rakovinou v kabině? Tvrdí to alespoň komentář v pittsburských novinách. Sloupkař Ron Cook drsně pranýřuje hokejového útočníka a dokazuje, že zahraniční média jsou v komentářích zpravidla razantnější než čeští novináři. Opírá se o fakta. Jágr bere v NHL nejvíc peněz, aniž je v lize nejlepší. Jistě, není andílek, není bezvadný prototyp týmového hráče. Ale "rakovina"? To není fér!Komentář Rona Cooka najdete zde

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kallon

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
15.6.2003 4:04

Kent

Pro T.M.
Ja ti klidne kvalifikovane odpovim. Jagr je porad jeden z nejlepsich v NHL a rikat, ze hraje h.... je ubohost. Co potom hrajou ostatni hraci Capitals, kdyz nemaji ani ty vysledky co Jaramir?
Byl jsem na dvou zapasech Capitals a jejich herni system je obrany.  Navic diky tomu, ze prakticky nehrajou ve strednim pasmu nevytvareji temer zadnou moznost pro kombinaci. Nahodi puk a pak se o nej perou. S timto systemem nelze pocitat se zlepsenim statistik hracu a u Jagra je to jasne videt.
Srovnavat Gretzkyho statistiky s Jagrem nelze, protoze dnesni pocet vstrelenych branek na zapas je mene polovicni proti dobam kdy tato hrala kanadska modla. Dnes jiz vyhravaji predevsim defenzivni teamy a bylo to krasne videt v semifinale SC NJ versus Otawa. Na co bylo Otawe, ze ma nejlepsi utok v lize?
Dalsi nepomer je v tom, ze Gretzky byl nedotknutelny a mel pro ligu takovy obchodni vyznam, ze ho proste vsichni nechavali hrat... Na Jagra jsou pravidelne nasazovani hraci, kteri mu 60 minut jezdi za zadkem a kdyz je treba tak ho natvdro sejmou. Klasicka ukazka v letosni serii s Tampou. Jagr behem jedineho zapasu, kdy nebyl poradne pokryt dosahl 4 bodu. V pristim zapase prisel o zuby a uz si poradne nezahral...
0/0
14.6.2003 21:19

T.M.

Re: Pro T.M.
Nepsal jsem, že hraje h....., ale že za 11 milionu ročně hraje h...., a to je rozdíl. Jinak s tvým názorem v podstatě souhlasím, ale s tím osobním krytím se musí hvězdy umět vyrovnat, to platí ve všech kontaktních kolektivních sportech nejenom v hokeji. Osobně proti Jardovi nic nemám, hlavní podstata mého "záporného názoru" je v nesmyslném přeplácení hvězd, které se navíc chovají často jako primadony.
0/0
15.6.2003 9:48

T.M.

Modla
Jak jsem si přečetl většinu příspěvků, pochopil jsem, že čeští fandové nesnesou, aby se jim šáhlo na jejich modlu. Je to rub a líc slávy, že když jsi nahoře všichni tě oslavují, ale když ti to nejde, tak přijde kritika. S tím musí Jágr počítat a vy také. Přitom novinář  má pravdu alespoň v tom, že za 11 milonu ročně hraje h.... Ani tento fakt není většina z fandů schopna přijmout. A někteří se ohánějí takovými nesmyslnými kecy, že hraje lépe než kdysi Gretzky nabo Mario. Jágr nikdy nedosáhne jejich úspěchů, protože teď už je na sestupu a nedokáže si to přiznat a většina z Vás taky. Samozřejmě, je chyba Washingtonu, že mu takový peníze nabídl. S Washingtonem Jarda za 2 roky nedokázal nic, ale neví co dál, protože za ty peníze ho nikdo nechce.
0/0
14.6.2003 8:43

Hlinka

Re: Modla
Co se týká srovnávání Lemieux,Gretzky versus Jarin,tak  je jasny,že jsou srovnatelní,všichni tři totiž předběhly dobu ve své době a to tím,že byli opravdu herně líp vybaveni,ale statistiky porovnávat je dle mě hřích ,protože styl NHL,doznal mnoho změn a hokej se neustále měnil a vyvíjel... Co se týká Jardovi nepovedené sezony,tak to 20 místo v bod. je asi hrozné,že? Opravdu to není JJ,když není první co? Je smutné to tu někdy pročítat...
0/0
14.6.2003 12:16

mirek

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.6.2003 14:51

T.M.

Re: Re: Modla
 Na víc se nezmůžeš ??
0/0
14.6.2003 20:30

Andrew,CVgym

Hlavu vzhůru,nás nepoloží!!
Sakra co si ten blbec Cook myslí¨?Že Járu položí na lopatky a on to zabalí.Tak na to zapomeň ty ubožáku, Jari neni žádnej papírovej drak,kterej se roztrhá při lehkym vánku.Kromě toho,že je nejlepší hokejista na světe,je taky setsakramentsky velkej tvrďák.Nebudu řikat,že příští sezonu všem natrhne zadek,ale vim naprosto spolehlivě,že bych strašně přál aby se vrátil do fazony ve velkym stylu.Zkrátka Jardo,chce to se zdravě naštvat  a pak hrát ten hokej jak ho umíš jenom ty a možna SuperMario!!Věřim ti,jak říkáš ty,nesmim přestat věřit..Držim palce 
0/0
14.6.2003 0:13

Joey Kocur

¨!
Jagr je nádor.
0/0
13.6.2003 19:44

#68 rules

chlapi, prece jardu nedame...
...write down a couple of lines to an american oncology specialist  rcook@post-gazette.com     
0/0
13.6.2003 16:39

Míra

sebevědomí
Nějak si Kanaďani musí spravit sebevědomí. Nejlepší hokejisti jsou z Evropy. Aby Gretzky pořád plakal na veřejnosti se nehodí. Lindros a Lemieux jsou už mimo. Tak nejlepší taktika je odvést pozornost jinam. U nás to politici taky dělají.
0/0
13.6.2003 13:17

mirek

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.6.2003 13:09

roman sikora

Re: uz me sere jak se kazdej navazi do jagra
Naprosty souhlas.Ziju tady pet let a vnimam to jejich chovani. Jsi li (best) lezou Ti do pr...Trosku klopytnes -uz ti do  ni kopou.A to ze EVROPANI jsou (a ne jen v hokeji) o MNOHO chytrejsi to mi potvrdi snad vsichni co tu ziji(normalni). Ps: Jardo verime Ti,tak to hrej jak nejlip umis a zase na nas v ATLANTE ,kdyz visime na plexi v Nasich Narodnich dresech hod OKO. DIKY-R
0/0
14.6.2003 0:54

Honza

objektivita
Pan novinář asi ztratil paměť. Nejenže Jágr výrazně přispěl k zisku dvou pohárů, ale táhnul Penguins i v dobách, kdy slavnej Mario už nehrál. To co mu dnes vyčítá, a pokud je to pravda, je také z velké části práce Pens. Působil tam deset let a po celou dobu mu mazali med kolem huby, tolerovali jeho nálady, vynášeli ho do nebes, dělali z něj programově hvězdu. A on hrál jak z partesu. Pětkrát vyhrál produktivitu. Táhnul ten průměrnej mančaft a každý rok ho dostrkal do play-off. To že mu bodově nevyšla jedna sezona, je naprosto přirozené a lidské. Není to stroj. Naprosto ubohé mi potom přijde házet na něj všechnu špínu, která se v tom klubu za ta léta nahromadila. Naopak mě udivuji slepota toho pisálka, který si jaksi nevšiml, kam se po jeho odchodu propadl Pittsburgh.
0/0
13.6.2003 12:49

Bobes

Hra
Pri cteni toho clanku jsem si vzpomel na jeden match na Galaxii u ktereho jsem si uvedomil proc nepostoupi W do playoff. Minuta do konce prohravaj o gol a najizdej v 5 lidech do stredniho pasma. Jagr nabral rychlost a jede pul metru vedle beka, mlati hokejkou do ledu aby mu to dal, protoze fakt byl rozjetej na prujezd az do kasy a vyrovnani. Co udelal bek? Za cervenou to napalil na sklo a konec. Jagr se mohl posrat vzteky. Proto hrajou blbe protoze to neumej a ani nejsou schopni nahrat tomu kdo to umi. Veskera kritika je po jedne blbe sezone podraz, protoze, kdyz je v pohode je neudrzitelnej.
0/0
13.6.2003 10:49

Bobes

Re: Hra
oprava postup se konal, ale hra stala za h...no:-))
0/0
13.6.2003 10:52

fido7788

Jagr
Myslím, že ten novinář to přehnal. Jak už tu někdo psal Jagrův plat je věcí W popř. Teda Leonsise. To, že se mu nepodařila sezóna, je pro Jágra a W špatný, ale házet na něj špínu je podle ta největší srabárna co mohl Ron Cook se svým komentářem udělat. Hokej je kolektivní hra a jeden hráč, ať už je jakkoliv dobrej, prostě nemůže táhnout celej tým. Určitě ne celou sezónu. Pravdou asi je, že W prostě nemá hráče na to, aby se tam mohl Jágr uplatnit. Jágr evidentně potřebuje někoho na ťukes. Jenže to ten pisálek nevidí. 
0/0
13.6.2003 10:46

neznajka

nhl jeliga pokrytcu
V NHL z vas jsou schopni kvuli jedinemu zapasu, golu, sezonu udelat bud bohy nebo treba rakovinu. Jardovi se nejspise sezona nevyvedla podle predstav, ale to se stane kazdou chvili nekomu. Mozna spise novinare v zamori stve, jakym zpusobem evropane dominuji v jejich soutezi ve vsech smerech. Pak nevynechaji jedinou prilezitost to nejakemu evropanovi nandat.
0/0
13.6.2003 10:46

mirek

Re: nhl jeliga pokrytcu
AMEN!!! Tak to je!!!
0/0
13.6.2003 15:08

Antares

Nefér určitě
Fakt je, že ty prachy jsou už šílený, nejen u Jágra a nedivím se, že ho skoro nikdo nechce platit. Ale když se někdo takový najde, proč ne? Někteří novináři, u nás hlavně ty bulvární, si stejně píšou co chtějí bez ohledu na skutečnost, jen aby zaujali čtenáře. Pokud si dobře vzpomínám, tak Hašek už nějakýmu něco natrhnul, ne?
0/0
13.6.2003 10:35

Vasek

Asi jste ho neviděli hrát!!
Asi takhle. Celou dobu, co Jágra v NHL opěvovali, tak jsem tomu moc nevěřil. Nikdy jsem ho neviděl pořádně hrát. To se změnilo po Naganu, Salt Lake a vloni po MS. Nevim, jestli ste měli zalepený oči, vy co tu Jardu kritizujete, ale já si po těhle turnajích, hlavně asi po loňskym MS řek : "Už chápu, proč je Jágr nejlepší hokejista na světě" . On je ve své hře prostě jedinečnej. Každý zápas naprosto vyčníval, a to přesto, že hrál hlavně pro tým. Každý, kdo s ním aspoň jednou hrál v lajně řekl, že s nikým takovým ještě nehrál. Jágr je opravdu jeden z nejlepších hokejistů. Dokud jsem ho neviděl pořádně hrát, nevěřil jsem, ale teď už vím, proč to tak je. Ve W se mu nedaří, ale myslím, že to je hlavně tím, že Washington neni tým, který dokáže Jardových kvalit využít. Jarda už si stěžoval dřív, že styl hry W mu nevyhovuje. Nahazování puků místo přihrávek atd. ¨Chybí tam technický, chytrý hokej. Trošku jsem věřil, že když přijde Lang, že se to změní, ale už s Jardou taky nehraje!! Ale pro mě je prostě Jágr nejlepší hokejista. Jeho hra je prostě unikátní. A už se ani nechová jako primadona, psychicky dospěl. Opravdu ho uznávám.
0/0
13.6.2003 10:15

Bublina

Re: Asi jste ho neviděli hrát!!
Naprosto souhlasim. Kdyz dostane puk Jagr, je to proste dokonalost sama. Jako kdyby to ani nebyl clovek, ale nekdo z jine planety. Je to sice hodne velka nadsazka, ale nekdy mi to tak prijde. Je to radost na nej koukat.
0/0
13.6.2003 10:27

Beck

zázrak
Jágr je dobrej plejer, ale něco s ním vyhrát je zázrak a je to téměř nemožné Nagáno zázrak byl a v Picburgru  to bylo ještě díky Márijovi .
0/0
13.6.2003 9:38

mirek

Re: zázrak
picburg??? tady je to o hokeji ne o nemeckych mestech!
0/0
13.6.2003 13:14

roman sikora

Re: zázrak
Zacni premyslet, a nauc se psat. A pak vis co je to hokej? az to zkusis tap potom nekoho kritizuj. Diky.
0/0
14.6.2003 1:03

z nadhledu

Typicky české komentáže
Někdo se "odvážil" sáhnout nám na modlu a vy se bavíte o Lemieuxovi,Strakovi a polovině NHL a nikdo není ochoten říct,na tom něco bude,promíjelo se toho Jágrovi moc,když hrál dobře a najenou to přeteklo.Vzpoměńte si na jeho výkony na některých MS,v Naganu to dopadlo dobře,protože rakovinu v kabině nepřipustil Růžička,vezměte Hlinku atd,atd.Je to drsné,ale ne nefér.Já jsem po přestupu do W říkal,že tohle nemůže Jágr unést,protože ta smlouva je obrovský tlak a na to musí být frajer,ale on už je opotřebovaný psychycky i fyzicky a není povahou lídr.Takže nechme ho být,protože hodně uhrál,ale tohle je americká pravda a to je rozdíl proti pohodě na kterou jsme zvyklí z domova.
0/0
13.6.2003 9:16

otaznik

Re: Typicky české komentáže
Nech toho. Z toho americkýho článku je přece evidentně jasný, o co autorovi šlo. Jágr nezahrál nejlepší sezónu, ale myslím, že ve Washingtonu nikdo lepší nebyl. Jak tu někdo napsal, Jágrův plat je problém Washingtonu, ne Jágra. Oni mu ho sami nabídli, tak kde je problém? A jestli byl Jágr 20. v bodování? To je málo? Bodování přece není vizitka jen toho konkrétního hráče, ale částečně i hry celého mužstva (nebo alespoň jedné lajny). To je jako kdybys vyčítal skvěle placenému brankáři, že toho hodně pustil, i když obrana hrála mizerně. "Ale to přece nevadí, dostáváš vysokej plat, tak musíš chytit všechno.", to je přece blbost, ne? 
0/0
13.6.2003 9:26

mirek

Re: Typicky české komentáže
dej si studenou sprchu a treba napises i neco rozumnyho ty "psychologu"
0/0
13.6.2003 13:16

loprais

Jagr+Straka...jako za starejch casu
Jestli Washington chce pristi sezonu do playoff, tak tu mam tutovku...kupte Straku
0/0
13.6.2003 8:41

fireblader

Lemieux a crying one
Gretzky u mě skončil v 1998, jak měl srabík blbý kecy na Čechy, a dorazil to v 2002 ubrečenec jeden, není u mně dobrý hokejista, ale ubrečenec a pitomec..... A Lemieux je histerická primadona, hvězdou byl u mně třeba Roy, Bourqoue nebo třeba Sakic či Francis, to jsou páni hokejisti....
0/0
13.6.2003 8:20

Pet

Re: Lemieux a crying one
souhlasim
0/0
13.6.2003 10:25

mirek

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.6.2003 12:46

Míra

Re: Lemieux a crying one
 kdyby jim to Fasel nežral, nevyhráli by ani olympiádu. Nejlepší hráči jsou z Evropy. Budou muset vymyslet trofej "Pro nejlepšího Kanaďana", aby taky něco pobrali.
0/0
13.6.2003 13:11

Luky

Jenže Lemieux je nesrovnatelně lepší!
Jen si dejte tu práci a srovnejte jejich statistiky ...! Jen Big One a Lemieux jdou srovnávat ...Jágr jejich umění (zatím , a kdoví jestli) nedosáhl!
0/0
13.6.2003 7:56

Chorlie

Re: Jenže Lemieux je nesrovnatelně lepší!
Ale Jágr zase aspoò není teplej jako Lemié.
0/0
13.6.2003 8:06

martin

Re: Jenže Lemieux je nesrovnatelně lepší!
Tak to v posledni sezone rozhodne nebyl, nejenze nebyl nesrovnatelne lepsi, nebyl ani trochu lepsi, spis bych rekl ze nesrovnatelne horsi. Sice mel v mene zapasech o 14 bodu vice ( Lemieux 67 zapasu / 91 bodu, Jagr 75 / 77 ), v +/- statistice zaznamenal Lemieux "neuveritelnych" -25 bodu, Jagr +5. Lemieux hral celou sezonu jen na sebe a tymu nijak neprospel.
0/0
13.6.2003 8:13

Miner

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.6.2003 8:24

a

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.6.2003 12:48

Frantisek peterka

Re: Jenže Lemieux je nesrovnatelně lepší!
Nesouhlasim. Big one byl big one v dobe, kdy se nehralo tak rychle, tvrde, na sve prihravky mel cas a prostor. Nerikam, ze to byl slaby hrac, ale nemyslim si, ze to byl buh. Byl to vynikajici hrac v osmdesatych letech. Mario je uplne jiny hrac. Je to take supr hrac. To dokazal tim, ze se vratil v solidni forme i po tak dlouhe prestavce. A Jaromir? Asi nikdy nenasbira tolika bodu co tihle dva kanadane. Ale kdyz se podivam, jak jarda hraje, jake goly dava, jak se rika az do kasy, moje hokejove srdce plesa. V tomhle smeru, je jaromir nejlepsi a Wayne s Mariem na neho nemaji ani ve snu. Me holt vzdy pritahovala spise kvalita, nez kvantita.
0/0
13.6.2003 9:09

pan Feroslav

Re: Re: Jenže Lemieux je nesrovnatelně lepší!
Moje řeč. Mě stačilo jenom vidět letos, za co všechno se dávaly Lemieuxovi asistence - stačilo, aby při gólový akci seděl na lavičce a už jí měl:)...no takhle úplně to nebylo, ale daleko od pravdy to neni. Mario se za vlastní bránou dotknul puku, pak někdo projel celym kluzištěm, před prázdnou kasu to naservíroval někomu dalšímu a světe div se - Lemieux, i když měl na golu vlastně nulový podíl, získal další asistenci.
0/0
13.6.2003 11:22

Milos M .

Re: Re: Re: Jenže Lemieux je nesrovnatelně lepší!
Co to meles za blbosti. Takhle se pocitaji body kazdymu. Posledni dva hraci, co se dotkli puku pred vstrelenym golem. A to bez ohledu na to, zda to byla opravdu prihravka nebo se toho dotknul treba jen nahodou.
0/0
13.6.2003 12:26

empi

Re: Re: Re: Re: Jenže Lemieux je nesrovnatelně lepší!
Ale neco na tom, dival jsem se docela pravidelne na podzimni cast sezony a fakt jsem neveril. Stacilo, aby byl Lemieux na lede a padl gol - a kdo si pripsal druhou asistenci - Lemieux, ikdyz byl zrovna nekde uplne jinde, ale to je jedno - NHL proste potrebuje hvezdy - vsadim se, ze to Jagrovi pred 2 lety nebo Forsbergovi letos pocitali zrovna tak.
0/0
13.6.2003 15:42





Najdete na iDNES.cz