Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Co ho žene? Asi peníze

Když si Dominik Hašek počátkem loňského července spokojeně užíval triumfu ve Stanley Cupu, pevně prohlásil: "Ztratil jsem chuť. Bez ní už bych nemohl hrát na nejvyšší úrovni. Když člověk něco vyhraje, tak zároveň něco ztrácí."Po dvanácti měsících v penzi se chystá k novému působení v NHL. Chuť se asi vrátila...Dále čtěte: Vracím se do NHL, hlásí světu Dominátor x Hašek: Detroit mi dal čas, chtěl si být jistý

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zuzana Bubnová, Praha

Co Haška žene? I česká média...
 
Velice se mě dotknul článek Karla Knapa „Co ho žene? Asi peníze“ (MFD, 9.7. 2003), pojednávající o návratu Dominika Haška do NHL.
 Dotknul se mě jako Češky (a tedy spoluobčanky pana Haška), jako pravidelné čtenářky Mladé fronty DNES, ale i jako absolventky žurnalistiky a novinářky, hrdé na „novinářský stav“.
Subjektivní pohled pana Knapa lze tolerovat, neboť můžeme daný materiál považovat za komentář. Ovšem jak praví etický kodex Syndikátu novinářů ČR, novinář je povinen „neodchylovat se věcně od pravdy ani v komentáři z důvodu zaujatosti“.  A Karel Knap vůči Haškovi je zaujatý až běda! Za některé jeho formulace by se nemuseli stydět ani komunističtí redaktoři Rudého práva v době normalizace. („Po dvanácti měsících v penzi se chystá k novému působení v NHL. Chuť se asi vrátila... A že zrovna teď, krátce po zbytečném incidentu při zápase na kolečkových bruslích?!“, „Utíká tedy před nepříznivou situací ve vlasti?“ „Jako nejvnadnější motiv se jeví peníze. Roční plat osm milionů dolarů, tedy asi 220 milionů korun. Tolik je potřebuje pro svou firmu?“) MFD v posledních týdnech rozpoutala proti Haškovi masivní mediální kampaň, která deník svou štvavostí vrhá o desítky let zpět. („Novináře chytil Dominátor pod krkem, na ledě se však rval zřídka“, „Dominik Hašek zbil soupeře, hrozí mu stíhání“, „Hašek na Hrad? To není zas tak dobrý nápad“, „Shání se video Haškova činu“, „Hašek chce po skandálu zase hrát“, „Reklama Dominátora“, „Hašek tvrdí, že je nevinen“, „Uvěřme Haškovi!“ (myšleno samozřejmě ironicky…), „Svědkové se shodují, že Hašek lže“, „Rezavá skvrnka“, „Hašek už není bůh. A Český sen se rovněž rozplynul“, „Hašek bude za faul zřejmě obviněn z trestného činu“, „Hašek byl obviněn. Co mu nyní hrozí?“, „Dominik Hašek už má obvinění“.)
Nehodlám se zde zabývat samotným Haškovým činem, neboť to již učinili jiní měrou vrchovatou (viz výše), nehodnotím tedy příčinu kauzy, pouze její (mediální) důsledek.  A ten je zcela neadekvátní, až hysterický. Podobně neadekvátní a hysterický možná byl i Haškův zákrok. Ovšem proč se takto nerozmazávají i fauly dalších hokejistů, inline hokejistů, pozemních hokejistů, hokejbalistů či florbalistů? Proč redaktoři MFD takto nerozmazávají  například činy kriminálníků? (Brutální vraždu odbudou notickou v černé kronice, faulu v inline hokeji věnují na dvě desítky článků?) Kolik zájmu do „Haškovy kauzy“ věnovala MFD inline hokeji (kromě  pár článků o šampionátu v Písku)?  Podobných otázek lze vyslovit mnoho. Většinou mají jednu (redaktory nevyslovenou) odpověď. – Tou je česká  závist, česká malost (kolik mindráků si jen čecháček vyléčí, když trochu povláčí megastar bahnem…).
Toto „čecháčkovství“ se před pěti lety v době OH v Naganu projevovalo poněkud odlišnou reakcí na Haškovy  (pravda,  trochu jiné) činy – servilitou a nekritickým obdivem. Stereotypními nekritickými a hysterickými mediálními reakcemi na české hokejové triumfy jsem se shodou okolností zabývala ve své diplomové práci. Zvláštní kapitolu jsem věnovala stereotypnímu mediálnímu zobrazování brankáře Haška na  naganském turnaji.  Mladá fronta Dnes mj. o „Dominátorovi“ napsala: „Dominik Hašek: Dominátor. Eliminátor. Nejlepší”, „Neprůstřelný brankář Dominik Hašek a hokejisté kolem něho”, „suverén v brance”, „hvězda hokejové reprezentace”, „ jistý, uklidňující, jakoby neuměl chybovat“, „takový brankář se už v Čechách nenarodí“, „král brankářů Dominik Hašek ukončil americký sen o olympijské medaili a posunul reprezentaci do semifinále“, ,, nejlepší hráč planety“, „téměř nepřekonatelný brankář vítězů a miláček národa těchto dní“, „božský Hašek“, „král z Nagana 1998, možná nejlepší hokejový brankář všech dob“, „Dominik Hašek, hrdina mužstva, hrdina olympiády a teď král celé země“, „brankáře Haška povýšit po semifinálové olympijské výhře nad Kanadou na národního hrdinu a celý mančaft vytepat do zlata“… Pod nejedním citovaným článkem je mimochodem podepsán Karel Knap… Zatímco v těchto textech autoři v sobě nedokázali potlačit euforii a radost fanouška, v případě textu „Co ho žene? Asi peníze“ autor nedokázal potlačit  obyčejnou závist slávy, věhlasu a 222 milionů korun, na které si Dominik Hašek v nastávající sezoně NHL přijde. Obé je v žurnalistice zcela nepřípustné a neprofesionální!
Co tedy žene tohoto fenomenálního brankáře z České republiky do Ameriky? Možná i česká závist, nepřejícnost, malost a štvavá mediální kampaň…
Týden uplynul a v MFD ani na idnes dosud tento názor nezveřenili. Bojí se sebekritiky?
0/0
17.7.2003 13:10

filda

Z knapa se mi chce zvracet
Pane Knape, mel byste se stydet. litujte, ze jste nezil v letech 1933 - 1945. jako autor protizidovskych pamfletu byste se uzivil jiste velice dobre.
 
0/0
15.7.2003 9:18

Rostislav Janoušek

Hašek je jen člověk
Neuvěřitelný, jak ho ( téměř ) všichni nemáte rádi a jak je vám proti srsti. Zřejmě jste "VY" ( autoři článků ) všichni bez chyb, vždy dodržíte slovo a naprosto vždy se dokážete ovládnout !!! Jsem rád, že "VÁS" nejdokonalejší, tady máme  v téhle republice. Na mysli tím mám zejména autora hlavního článku, pana Knapa.
0/0
10.7.2003 20:12

L.

Hašek je ubožák
Všichni mohli vědět,že zbabějej Hašek nakonec do USA uprchne před rodnou Českou Republikou,která mu stále naschvál "hází klacky pod nohy" Haška jsem nikdy neměla ráda,ani v dobách,kdy nám vychytal NAGANO,pořád to byl jen šašek,kterej si na něco hrál. Stejně jako ,když vychytyl Stanley Cup Detroitu. Oslavy si pořádal sám a jeho "kamarádi" Šlégr,Kohn a Fišer mu tam dělali je loutky do počtu. Oni se snad na víteztví tak slavného poháru nepodíleli?? Do ČR se už nikdy nevrátí. Přeju mu,aby mu sezóna v NHL katastrofálně nevyšla,aby ho začali lidé tam nemít rádi,stejně,jako se začíná protivit lidem tady u nás. Protivý se všem právem. Jde tam kvůli dětem,protože tady nikoho neznají?? My,když jsme šli poprvé do školy,také jsme nikoho neznali, Poprvé do práce,také nikoho v novém působišti neznáš,tak když jsme si mohli zvyknout my všichni,proč by si nemohli zvyknout Haškovi děti?? Kvůli penězům jse zpět? Blbost,ten jich má tolik,že se nám o tom nikomu nezdá. Má zabezpečenou svou rodinu i pro vnoučata svých dětí?? Že mu krachuje firma "Dominator"? Jeho problém,když neumí podnikat,tak proč se do toho pouští? Když to neumí,tak v té firmě utopí ty znova vydělané peníze znovu a kde bude vydělávat poté. Nemůže chytat do šedesáti. A ani se nedivím,že s firmou krachuje,když všechny ty jeho harříky jsou předražené. Takže do USA jde stejně jen kvůli trestnému oznámení.... Kdyby se to stalo poprvé,tak bude ticho po pěšině,ale Hašek už takto při sportu zmlátil protihráče poněkolikáté,bohužel Šílu nepotplatil,aby to neudával policii a tak raději zdrhá.... V tuhle chvíli bych ho zařadila mezi největší ubožáky Českého národa!
0/0
9.7.2003 22:20

mashley

Re: Hašek je ubožák
Teda ten tvuj pravopis to je neco strasneho.Pokud se dobre pamatuji,tak Slegr odehral v play-off jedine utkani,o to se postaral Fischer a Kohn za Detroit neodehral ani jeden zapas.Tak proc by oslava nebyla jeho??A stejne co vas na tom tak zere,ze se vraci zpet?Zbytecne si jen zkracujete zivot a vase nazory a moralizovani ho stejne nezmeni.
0/0
10.7.2003 1:48

puk

hlavne, ze umi dodrzet slovo...
ja nevim ale jakmile se nekdo jednou pro neco rozhodne, tedy Hasek ze skonci, tak by to mel dodrzet. treba i kdyz toho hodne lituje, ale to rozhodnuti uz udelal a mel se toho drzet. porad jen neco meni, neumi si vubec k ostatnim lidem chovat slusne a je asi psychicky docela nevyrovnanej. jednou skoncil tak u toho mel zustat, to jen ukazuje jakej je to slaboch, a ze neumi ani dodrzet slovo. to bylo porad "koncim", "uz nikdy" no a skutek utek. rok je pryc zmlati protihrace v inline hokeji a utika se schovat do USA, kde sou totiz lidi tak povrchni, ze to, ze hasek jako clovek je bidak, ani nepoznaj. Tam je totiz pretvarka bezna a asi jen tam takovejhle clovek muze zit.
0/0
9.7.2003 20:12

R

šašek nebo král ???
Tak pan Hašek se nám rozhodl vrátit. No nevím zda jásat nebo plakat nad touto informací. O motivaci pana Haška se můžeme jen dohadovat.  Reálně uvažující člověk však ví své, a to že se vrátil jenom kvůli prachům a možná také kvůli tomu, že lidé tady u nás pana Haška nevynášeli do nebes a neuctívali jako boha. Také si ho policie dovolila obvinit z ublížení na zdraví - co si to proboha dovolila. Tak nejlépe všechno popřít a šup do NHL, ať vydělám ještě nějaký ten dolar (krerými jsem tak posedlý) a vy tam v Česku si můžete trhnout nohou. Pan Hašek před rokem říkal, že s hokejem definitivně končí a chce být také kvůli dětem tady u nás v ČR. A najednou tak radikální změna názoru! To už mu na svých dětech nezáleží?  Mysleli jsme si, že je to král, ale je to jen obyčejný Hašek (nebo šašek) !!!  To ať si každý přebere sám.  P.S. To co se chystají udělat v Detroitu Josephovi je pěkný svinstvo. Detroit jsou ubožáci. Joseph jim to letos neprohrál !!! Ať se jdou Red Wings vycpat.
0/0
9.7.2003 17:26

grumpi old man

Re: šašek nebo král ???
 
Tak Hašek se nám rozhodl vrátit. No nevím zda jásat nebo plakat. O motivaci Haška se můžeme jen dohadovat.  Reálně uvažující člověk však ví své, a to že se vrátil jenom kvůli prachům a možná také kvůli tomu, že lidé tady u nás pana Haška nevynášeli do nebes a neuctívali jako boha.
 Ty jsi maly idiot , ktery zavidi a ma tim zcela zatemenou hlavu , a tak pises bludy a pekne po cesku delas z komara velblouda a ze sebe saska ,vole .
 Také si ho policie dovolila obvinit z ublížení na zdraví - co si to proboha dovolila. Tak nejlépe všechno popřít a šup do NHL, ať vydělám ještě nějaký ten dolar a vy tam v Hašek říkal, že s hokejem  končí a chce být také kvůli dětem tady u nás v ČR. A najednou tak radikální změna názoru! To už mu na svých dětech nezáleží?
  To vis , kazdej neni looser jako ty , nekteri lide si chcou uzit max. svuj cas a rozhodujou samy , nebo treba s rodinou a prately , ale to ty zrejme nemas , takze je zbytecne nacinat subjekt o nemz nemas paru . BTW ty jsi nikdy nestudoval a nakonec jsi byl rad ze to je za tebou a zarekl jsi se ze uz se do skoly nevratis , ale potom ses rozhodl jinak a udelal sis vysokou a nebo neco podobneho ? Nebo Lemiuex a Jordan ? To jsou take idioti , jak ty nazyvas Hasana ? Notak se smir ze nebudes mit nikdy tolik penez jako oni , ale ruku na srdce a ptej se sam sebe jestli jsi udelal v zivote neco proto aby nekdo zavidel tobe ? A k tomu incidentu , stalo se a Silovy to uz nevadi a Hasanovy je to lito , no. Jen by me zajimalo kolika lidem ses ty omluvil kdyz jsi je narkl z buhvi ceho a nakonec jsi nebyl v pravu ?  
< color=#000000> 
To co se chystají udělat v Detroitu Josephovi je pěkný svinstvo. Detroit jsou ubožáci. Joseph jim to letos neprohrál !
< color=#000000>  To je prece zalezitost Red Wings a ne tvoje . A za vykony co CuJo podal naposled se neni co divit ze majitele jsou nespokojeni a hledaji kvalitu jako nahradu , ale to je na tebe moc .
< color=#000000>   A co kdyz Haska stejne prodaji jinam ?
< color=#000000> 
< color=#000000>  PS: Get it ?
0/0
9.7.2003 18:43

mashley

Pane Knap,vy hokeji ale opravdu nerozumite...
Teda to je clanek..Ale pokud si dobre vzpominam,tak na "bozskeho" Dudu z vaseho computeru nevysla ani jedna kritika,jen debilni kecy o tom jaky je Duda skvely hrac,clovek a bla bla...Co se tyce Haska,je to jen a jen jeho vec.Ostudy uz taky si nadelal dost(vynechme ten incident na in-line) svym vyhlasovanim,ze konci a konci a konci.A prachy jsou prece krasna vec ne??
0/0
9.7.2003 16:59

pítrs

hašek-šašek
Ztratil u mne tvář, je to frajer nafoukanej, utíká před trestním stíháním!
0/0
9.7.2003 16:11

Lampas

Kecy
Co je to za debilni spekulace, pane Knap? Jede si pro prachy - nejede si pro prachy. Kazdej si tam jezdi pro prachy. Nabidnout 8mega mne, tak nevaham a jedu pro ne i kdybych predem vedel, ze tomu tymu budu na prd. Kdyz je nekdo Haskovi a on je zrovna chce, tak proc ne. Nedelejte z neho uplneho nelidu.
0/0
9.7.2003 14:41

morituri

penize
ackoliv je hasek hodne sporiva osoba, pro penize si tam nejede. tech si myslim vydelal dost a jestli bude mit na uctu pul miliardy korun, nebo sestset milionu je podle mne v podstate detail. nevim proc to nezazni na plno, ale je verejnym tajemstvim, ze se hasek "zblaznil", respektive ze nezvladl odchod ze spojenych statu. proste nedokazal kousnout, ze u pardubic je znama persona, ze ho lidi sice znaji, ale ze to vic jak rozdani par podpisu neznamena. jeho predstava ze bude obletovana celebrita, ktera kdyz prijde do restaurace, tak to bude na ucet majitele (kauza nezaplaceny najem v obchode). sami hokejiste (jagr, sykora) se vyjadruji v tom smyslu, ze za haskem proste nepojedou, protoze se trochu posunul... jinak docela bych si vsadil na to, ze hasek proste odchyta jednu/dve sezony a ZUSTANE V AMERICE. o tom to totiz je, odejit ze sceny (ceske) a neztrapnit se.
0/0
9.7.2003 14:03

Joky

Chce se jenom vyhnout soudnímu přelíčení HC Bory Plzeň
0/0
9.7.2003 13:18

Honza

příčina odchodu
Nemám rád zevšeobecněná hodnocení celkových podmínek života v ČR, ale myslím, že právě tyto podmínky a atmosféra přispěli k rozhodnutí pana Haška vrátit se do USA. Nehci mluvit za něj, ale v jeho situaci bych to cítil asi stejně. Bohužel! Nikdy jsem neposlouchal negativní hlasy,ale ne všechny asi budou uplně mimo... (omlouvám se za jejich další rozmnožování tímto příspěvkem, ale nemůžu si po přečtení tohoto článku a diskuse pomoct)
0/0
9.7.2003 13:16

Joey Kocur

Re: Penez ma dost
Ne  u všech lidí byl vždycky king.. A asi ti uniklo, že Jordan odcházel z NBA kvůli zdravotním problémům s koleny... Tak nesrovnávej Haška s panem sportovcem Jordanem... Šašek si nevidí do huby a jde si tam jen pro šek.
0/0
9.7.2003 17:13

Martin

Nevim, co si myslet
Dominikovi musime priznat, ze golman je vybornej. Ale tech jeho vystrelku je taky docela dost. V Americe zmlati novinare, ridi pod vlivem alkoholu a tady ten incident v inline hokeji. Mam pocit, ze neni schopen vyrovnat se s normalnim zivotem. Kdyz je vysetrovan v CR kvuli ublizeni na zdravi, tak jak ho v pohode muzou pustit za hranice? Je videt, jak se vsem meri stejnym metrem.
0/0
9.7.2003 12:54

riso

Re: Nevim, co si myslet
... tak takéto dristy milujem. Preboha, však nič neurobil!!! Že vypálil nejakému novinárovi a zmlátil hráča? My nevieme čo tomu predchádzalo a čoho bola jeho reakcia dôsledkom! Svojho času Eric Cantona zmlátil diváka priamo na ihrisku, a čo? Bolo to jeho rozdodnutie, za ktoré si niesol zodpovednosť a nikto ho neurážal. A čo sa týka toho šoférovania pod vplyvom alkoholu. Je to problém, ale na druhej strane si myslím, že je to jeden z najčastejších problémov u vás ako aj u nás.  Takže skúsme byť k jeho osobe trocha zdržanlivejší a objektívnejší.
0/0
9.7.2003 15:08

karel

Nevim
Po te afere uz mu neveřim
0/0
9.7.2003 12:32

Dany

Hasek je fakt pitomec
Uz do ty svy knizky se Zarubou psal, jak je vsecko naposledy, jak je dojatej po Naganu, ze konci na vrcholu a takovy kydy...my mu to zrali...pak to "jeste zkusil, premluvili ho", pak "chtel vyhrat SC", po nem uz "definitivne skoncil"...poradat potrouble tiskovky, kde velkomozne oznamuje zivotni rozhodnuti, ktery obrati beh tohoto sveta, to mu fakt jde...Dominiku, velka hvezda jsi uz BYL, ted ses jenom za hnupa...
0/0
9.7.2003 12:19

ALEŠ ZAJÍC

SLÁVA
HAŠKU,HAŠKU CO TAM TY A HEJDUK BUDETE DĚLAT. HEJDUK BUDE POČÍTAT TY SVÉ BODÍČKY A TVRDIT,ŽE HO BODOVÁNÍ NEZAJÍMÁ A TY TY SVÉ DOLARKY A SLÁVU,KTEROU SI ZTRATIL DOMA.JE TO K SMÍCHU.
0/0
9.7.2003 12:12

Martin

Re: SLÁVA
co flušeš na Milana, hňupe?*ten se zatím choval normálně, poprvé za dobu působení v Denveru mohl na MS a hned přijel,po takový sezóně*v jeho chování nejsou žádný výkyvy a náladovost*v mnohém se vyprofiloval i líp než Jágr*P.S. nejsem z Pardubic ani jejich fanoušek
0/0
9.7.2003 18:04

capo

vrati se s ostudou
to byly ale okazale ceremonie, kdyz Hasek vyhral pohar a ze uz navzdy skonci atd. atd.... Ale ted, po te ostude v Cesku si jede pro dalsi do USA.
0/0
9.7.2003 11:26

Bartas

Hasan
Ja preju Hasanovi co nejvic obdrzenych golu,at uz chyta kdekoliv...Doufam,ze se vrati zpatky s ostudou!
0/0
9.7.2003 11:12

váňa

Knape, knape...
V téhle okurkové sezóně blbější článek ještě nevyšel. Hašek jede do Detroitu a jak bude chytat, to se teprve ukáže. Moc se mu nedivím, že odchází, protože to, co se tady strhlo po tom incidentu v tělocvičně je dost silná káva. Že si jede pro peníze? Ať si jede, když mu je někdo zaplatí. Jen nechápu ty reakce "fanoušků" jako: Tak jsem ho obdivoval a on mě zklamal, zranil člověka a ještě nedrží slovo... To je totální trapárna. Ještě odpornější je nazývat ho hovadem atp. To snad nemůže mít normální člověk zapotřebí. Pokud se týká Haškova problému v Inline hokeji, sport je už takový, že někomu nekdy ujedou nervy a pak je průser. Nejedná se však ho úkladou vraždu nebo přepadení a to by si měli všichni knedlíkoví sportovci uvědomit.
0/0
9.7.2003 10:30

puk

Re: Knape, knape...
to je neuveritelny, Haska vubec neznas, nevis co je zac takze ti doporucuju abys byl sticha a radsi obhajoval lidi co si to zaslouzi. Hasek si to totiz urcite nezaslouzi! Jasny to jak bude chytat se teprve uvidi, ale nechapu jak muzes byt tak naivni a myslet si ze penize urcite nejsou pro nej potreba. tihle lidi zijou uplne jinej zivot jsou zvykli na hromadu penez, takze urcite to nedal protoze mu hokej chybi. Kdyby mu chybel tak bude hrat tady ne. 
0/0
9.7.2003 12:06

karel

Re: Re: Knape, knape...
Neni to náhodou Karel Knapp z redakce
0/0
9.7.2003 12:35

leader

jen tak.....
Já myslím, že si tam Hašek jede nejen pro peníze, ale také pro bezmezný obdiv, který mu tady jaksi chyběl. Ale jestli vyhoří, tak budou Haškovi spílat lidi nejen tady, ale i ve státech a pak jsem teprve zvědavej, jak se s tím bude vyrovnávat. Hašek je pro mě jednoduchej týpek, kterej prostě těžce snáší realitu života normálního člověka a tak z ní utíká.....ale všechno jednou skončí.
0/0
9.7.2003 9:44

Michal

Pohled MF Dnes? Máte tam aspoň akvárko?
Tenhle článek nemůže být pohledem MF Dnes, protože tyto noviny považuji za ty serióznější, ale... Je spíš pravda že pana Knapa mrzí že v MF nedosáhne na platovou hranici 8 mil USD a tak si vylil srdce... Každý soudný člověk ví, že je to mj. o tom, proč by přece Hašek měl brát milión (osobně si myslím že to je samo o sobě slušný plat) a nějaký jiný "John Smith" co hraje v NHL třetí sezonu třikrát tolik? Je to o prestiži, i když si myslím že to kluby zabije - všimněte si vystřízlivění s přestupy ve fotbalové Evropě... Navíc, ekonomická situace v téhle zemičce je mizerná - nevím jestli Hašek sport vydělává nebo ne, ale firem v červených číslech je tu víc než těch vydělávajících. No a nakonec, když dostal stejně roční zákaz startu, tak co by tu dělal? Do starého železa asi ještě nepatří... O tom jaký je Hašek člověk se ví a každý jsme nějaký, takže: proč vůbec vzniknul tenhle článek?!
0/0
9.7.2003 9:22

atlanta

bravo P.Knape
Hasek je namyslenej osel
0/0
9.7.2003 9:20

Kleofáš

Re: To už si snad děláš srandu,Knape...
 Ona je někdy pravda krutá...
0/0
9.7.2003 9:01

Pepa

Knapp je idiot, ale tentokrát má pravdu....
0/0
9.7.2003 8:11

Jarka Metelka

hrdina
Pane Knape, ztotožňuji se s Vaším článkem. Brankář Hašek není žádným bohem, peníze
mu přece nikdo nezávidí ani nebere. To je bohužel pouze jeho doměnka.Že je p. Hašek vyhlášeným skrblíkem je smutným faktem.A nejvíce mu
asi chybí to nekritické obdivování pitimců, co
ho vynáší do nebes.  
 
 
0/0
9.7.2003 8:06

fullsave

Okurková sezona a česká média
I když s obsahem článku naprosto souhlasím a mám stejný názor, tak si myslím, že takovýhle články by se neměly v seriozních zpravodajských zdrojích objevovat. Pokud se bude i nadále podkopávat morálka už tak nemorálního českýho národa, tak budeme ještě ve větší pr..li a důvěra v kohokoli bude nižší a nižší. Ale dnes asi každýho zajímají peníze, vlastně článek svůj cíl splnil - přečte si ho hodně lidí, prodá se velký počet výtisků novin a vydavatel je spokojený. Ještě že se tady nechlubíte koláčky, jako to dělal Vlado Ocelaris!!!
 
Ještě drobnost k příspěvku o kritice autorů i(MF)Dnes. Znám jednoho autora osobně (nebudu ho jmenovat) a když jsem ho poprvé viděl, tak jsem nemohl uvěřit, že by takový týpek mohl psát do novin. Pak jsem si přečetl jeho články a musel jsem usoudit, že píše fakt skvěle (jak zajímavě, tak používá spisovnou češtinu...).
0/0
9.7.2003 8:00

Petra

Došly prachy?
Asi "milému" panu Haškovi "vyschla" studna, tak musí zase pro nějakou "injekci" do NHL :-)
Člověk jeho nátury potřebuje být obletován a obdivován širokou veřejností, pokud se tak neděje, tak začíná být nepříjemný, arogantní a agresivní (což jsme mohli zjistit při nedávném "incidentu")
Jen ať jde, myslím, že je to přesně to co potřebuje. Jenom je mi líto jeho dětí, chudinky nebudou vědět, kde jsou doma, nebudou mít žádné stálé kamarády. Sice budou mít peníze, ale za ty si žádné přátelství nekoupí.
0/0
9.7.2003 7:57

davidos

Žebrák?
Kdo z vás by nebral 220 melounů za jeden rok???
0/0
9.7.2003 7:34

Dusan

Knape-mamuti
Nevážený pane Knape,
jenom jste nás všechny ujistil, že VY seriózně o hokeji psát nemůžete a neumíte. Jo kdyby s takovým rozhodnutím přišel jiný hokejista to by byl asi jiný nadpis. Ale už jsem o tom psal několikrát.
Pište třeba o možnosti příchodu doby ledové.
0/0
9.7.2003 7:24

Beňo

Kecy III.
Nechápu, proč toho Haška furt obhajujete. Autor nazve článek pravým jménem a vám se to nelíbí. Vždyť to, že si jde jen pro prachy, bije do očí.
0/0
9.7.2003 7:22

verv

Re: Kecy III.
no kdyz nekdo o sportu nic nevi tak by o nem nemel psat na verejnosti....vsechny tyhle clanky hodne ovlivnuji lidi, myslim hlavne ty kteri si to neumi prebrat a nebo o tom vi hodne malo
0/0
9.7.2003 7:54

dejvidek

hoši o co Vám jde ? Vždyť má redaktor pravdu a konečně se smiřte s tím, že Hašek není takový ideál, jak jste si ho malovali !! Jedna třešinka z jedné velice příjemné restaurace v Třebíči, kde byl pan Hašek na jídle. Poté co se do syta nejedl a přišel k němu číšník, aby zaplatil, tak pan hašek zvýšeným hlasem číšníka upozornil na to, že může být rád, že on pan Hašek se v jejich restauraci najedl a tudíž, že nic platit nebude. Kdo to zaplatil ? jeden neznámý host sedící opodál. Tato story není tak stará, datuje se pár dní zpátky. Tak takový je ten Váš idol HAŠEK !! je to obyčejný ubožák, který se neumí ani slušně chovat. Ať jde do pr ..... S přáním krásného dne. Dejvidek
0/0
9.7.2003 7:22

dejvidek

hoši o co Vám jde ? Vždyť má redaktor pravdu a konečně se smiřte s tím, že Hašek není takový ideál, jak jste si ho malovali !! Jedna třešinka z jedné velice příjemné restaurace v Třebíči, kde byl pan Hašek na jídle. PO té co se do syta nejedl a přišel k němu číšník, aby zaplatil, tak pan hašek zvíšeným hlasem číšníka upozornil na to, že může být rád, že on pan Hašek se v jejich restauraci najedl a tudíž, že nic platit nebude. Kdo to zaplatil ? jeden neznámý host sedící opodál. tato story není tak stará, datuje se pár dní zpátky. Tak takový je ten Váš idol HAŠEK !! je to obyčejný ubožák, který se neumí ani slušně chovat. Ať jde do pr ..... S přáním krásného dne. Dejvidek
0/0
9.7.2003 7:18

verv

Re:
vis, pokud pises do novin nebo kamkoliv co cte spousty lidi tak by to melo byt objektivni a melo by se na to hledet minimalne ze 2 rovin coz se tady temer v zadnem clanku nedeje, koneckoncu kazdy clovek ktery ma za sebou aspon stredni skolu by to mel poznat sam...a skutecne mi tohle prijde jako vytvor zaka 8 tridy zakladni skoly.....bohuzel
0/0
9.7.2003 7:50

Pivní expert

Re: Nesmysl
V Třebíči není ANI JEDNA "velice příjemná restaurace".
0/0
9.7.2003 10:13

Pivní expert

Co žene tebe, Knape?
Asi jen závist, zášť a peníze ...
0/0
9.7.2003 7:11

Marty

Ostuda IDNES
Milý servere Idnes, asi Tě přestanu číst, pokud budeš pokračovat v tomto stylu. Je to velice laciný a bezvýznamný paskvil.
0/0
9.7.2003 7:02

verv

porovnani
skuste porovnat nadpisy odsud a na hokej.cz, .........
0/0
9.7.2003 6:59

Kazimír Nelida

Re: porovnani
Souhlasím, a nejen v nadpisech, ale dá se říct že ve všech aspektech je to nesrovnatelné. Připadá mi, že v idnes jsou zaměstnáni ti nejhorší z nejhorších. Ta kvalita je opravdu ubohá. Vypadá to že redakce šetří náklady, tak zaměstnává lidi s nedodělaným středoškolským vzděláním. Jinak si tu úroveň nedovedu vysvětlit. Polepšete se. Rád bych viděl ony redaktory alespoň na fotkách, aybch si udělal lepší úsudek. Protože to co tady předvádí se rovná úrovni osmáka na základce.
0/0
9.7.2003 7:20

king of bongo

Re: porovnani
porovnávám a vidím to opačně.... nadpisy na hokej cz jsou nudný, suchopárný a články se čtou dost ztěžka.. je to spíš pro odborníky... ale normálních smrtelníků je víc a mě se  tady i přes občasný chyby (který zřejmě zdejší z diskuzí kritici nikdy nedělají) články líbí, jsou zajímavě napsaný, mají nápad a dobře se čtou
0/0
9.7.2003 14:41

Jancouver

At tahne
At tahne, tady po nem nestekne ani pes. Autor ma pravdu ale cesky lidi nejsou na takovy clanky zvykli. Konecne se nekdo neboji postavit proti ceske hvezde jako je Hasek a nazyvat veci spravnymi slovy.
0/0
9.7.2003 6:56

verv

ubohost
to all: kdyz nekdo nic nevi, tak se na nic nemuze divat objektivne....a hlavne by si takovyhle clanky mel psat maximalne doma na hazlu na tapetu.......tenhle portal je ted horsi nez nakej blesk nebo co ja vim, a prispiva k tomu par "redaktoru"
0/0
9.7.2003 6:56

verv

coto je?
Kdo moh vymyslet tenhle nadpis??? idnes...jak nekdo muze bejt takle ubohej........
0/0
9.7.2003 6:51





Najdete na iDNES.cz