Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mistr Manipulátor

Haškovi to dobře pálí. Bombasticky se znovu vrátí k hokeji a za pár hodin je na světě zpráva, že v Detroitu otevře jeho firma dvě prodejny. Všechna čest, jak jednoduše a účinně dovede zacházet se svým jménem. Jak prosadí vlastní firmu za oceán a pokusí se vydělat ještě větší peníze. Kdo by to také nepřál hrdinovi z Nagana, kvůli němuž statisíce lidí ponocovaly, táhly na náměstí a držely palce, aby "náš Dominik" olympijské zlato vychytal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

unknown identity

Sloupek jak z posledni stranky skolniho casopisu
Byly casy, kdy jsem mel idnes za dobry noviny. Ale jestli je tohle novinarina, tak radsi zacnu cist ruzovou knihovnu. Tenhle pisalek, kterymu sudicky na rozumu ubraly a na blbosti pridaly, by se hodil opravdu jen do "redakce" skolniho casopisu. Ale to by se tam stejne kolem nej pohybovaly nesrovnatelne vice nadani kolegove, takze by dostal brzo padaka. Kdyz o tom tak premyslim, ... asi bys toho mel nechat uplne. Prosim te. ... Najdi si jinou praci.
0/0
18.7.2003 6:30

Jura

Redakce
Kazdy snad ma pravo vyjadrit svuj nazor, pokud tuhle dizkuzi nemoderujete, nemusite za ni brat ani zodpovednost a tudiz nemusite mazat prispevky ctenaru!
0/0
12.7.2003 18:39

Lukáš

Hroznej clanek.......................................
Hele ty Svede, ses normalni??Ses normalni zavistivej DebiL I kdyby tam mel 10 obchodu tak nam to vsem muze bejt jedno. Tento clanek mi pripada, jako kdyby ho napsal nakej dementni desetiletej fagan.Napsal jsi v tom clanku neco kladnyho o Haskovi??Ja myslim, ze ne...Az na olympiadu.Tam jsi ho mel mozna jeste rad, co??A to u Tebe prohral kdy???Ze o nem pises takovy sracky.Jak v in-linu zmlatil toho Silu, to Ti tak vadi nebo co??Jestli jsi mel se Silou pomer, tak je to jasny, ale pochybuju.Sbohem a doufam, ze toho "redakturka" Sveda vyhodi iDNES na ulici za houmlesama.HASKU DRZ SE A SER NA NAZORY SVEDA
0/0
12.7.2003 2:47

Keramik

Novinarska zumpa
1) Kauza in-line hokej. Hasek ztratil gloriolu a z temer boha se stal normalni clovek, ktery ma sve chyby. To co udelal je proste odsouzenihodny a taky to tak vetsina lidi brala 2) Kdo z nas muze rict, ze Dominika doopravdy zna ? Kdo ho zna aspon trochu (ne z novin) ? Kazatelu a hodnotitelu je hodne... ale me osobne se libi prislovi o vlastnim prahu. 3) Napr. pri vychove je takovy jedno pravidlo, pokud nekdo neco provede, primerene potrestat a uz se k tomu nevracet. I v Ustave je zakotveno za jeden skutek muze byt uvalen pouze JEDEN trest. Proc se novinari porad vraci k jednomu samymu skutku ? Proc porad dokola vytahuji jednu udalost ? 4) Proc ti sami novinari skoro nesvatorecili Dudu ? Ze by proto, ze Duda nema zatim takove penize ? 5) To, jestli se do NHL vrati nebo ne, i to z jakyho duvodu tam jde (mimochodem to vi jen on sam) je ciste vec Dominika Haska a Detroitu ! 6) Kdyby sel Dominik Hasek do NHL jen kvuli penezum, bylo by na tom neco spatneho ? Podle me ne. Do prace chodi vetsina z nas kvuli penezum. I panove Knap a Sved. Jenze ti si asi mysli, ze berou malo (podle meho nazoru podle toho jak pisou ale berou moc) 7) Spoctete si kolik mil. dolaru Hasek za svou karieru vydelal. Mam takovy dojem, ze tak jako tak nemusi delat do konce zivota nic a nejspis to plati i pro jeho deti. Kdykoliv pak jde vydelat dalsi peniz, vzdy to je MIMOJINE I z jineho duvodu nejen pro penize. I kdyz treba jen, ze ho bavi vydelavat penize. 
0/0
12.7.2003 1:58

Sakrastik

Jeste jednou slusne
aby to tu zustalo:  Mozna, ze me Hasek hodne zklamal svym jednanim ohledne in-line hokeje... ale po tutom clanku bych si s Tebou Svede nesednul k jednomu stolu. Takovou zavistivej, zamindrakovanej nesmysl jsem snad jeste necetl !
0/0
12.7.2003 1:38

Sakrastik

Svede, svede
Ty jsi ale MEGAdebil. Fakt sorry. Chtel bych mit Tvoje starosti. Mozna, ze me Hasek hodne zklamal svym jednanim ohledne in-line hokeje... ale po tutom clanku bych si s Tebou nesednul k jednomu stolu. Takovou zavistivou, zamindrakovanou hovadinu jsem snad jeste necetl !
0/0
12.7.2003 1:37

Tolky

Hasek neni clovek, Hasek je vul!
U me to Hasek prohral uz davno.Pote co jsem se dozvedel ze odmitl podepsat Slegrovi spolecnou fotku z Nagana, se slovy ze podepisuje jen oficialni fotografie.Docela sila.
Podle me je to falesnej clovek.Dela charitu jenom kdyz ho u toho nekdo vidi.Jinak ani rana.
0/0
11.7.2003 16:20

Mirek

Nezvládl odchod, a tak se musí vrátit
Dominik v NHL jako jeden z nejskromnějších českých kluků. Jeho málomluvnost a klopení očí při styku s médii zmátlo i mě. Dnes jsem přesvědčen, že i jeho loučení se s hokejem na dvakrát i třikrát je prostá manipulace pro byznys. Dominik nezvládl odchod z arény slávy do civilu, a to nejen incidentem - zmlácením hráče v in-line hokeji. Firma Dominátor v Česku je popelkou a vzahraničí s jeho odchodem z NHL stagnovala a hrozilo, že ji bude muset zabalit. V Čechách se nekonala věčná sláva a Hašek ještě nebyl připraven na normální život mimo led. Nezvládl to. Musí zpátky alespoň na jednu sezonu. Pak se uidí.
0/0
11.7.2003 7:43

Mirek

Nezvládl odchod, a tak se musí vrátit
0/0
11.7.2003 7:35

Arnold

Zvlastni
Pan Sved  ukazal svou zavist a nenavist k Haskovi.Tak zasvecene pise jakoby tam byl a presne vedel co se tam stalo,je to zvlastni,ohledne sportu ma MFDnes mizernou uroven.Nektery Hasana odsuzuji ale ono to urcite neni tak cernobile jak si mysli.Hasan neni svaty ale urcite nema psi hlavu jakou mu nektery radobyodbornici naasadili.
0/0
10.7.2003 22:39

soudnost

ach jo
neberu nikomu názor,ale článek se mi nelíbí, možná,že p.Švéd má v něčem pravdu,ale proč pořad ty útoky na Haška,kdo z nás má právo odsuzovat,kdo je vyvolen soudit!? Ty,já,oni- nevím!Snad se najde něco pozitivního-ne,tak to můžete napsat připomenout-.Je mi trochu smutno,že umíme jen kritizovat-odsuzovat-radit jsou vážnější kauzy než tato,aspon to je zajimavým průřezem názorů lidí.Hlavně klid a pohodu přeji všem.
 
0/0
10.7.2003 20:13

Niinima

Názory MF
Piště je dál, ale jste dost mimo, nedokážete chytit kde je podstata problému, ale aspon si lidi dokážou udělat názor, jaká je u nás novinařina, jak lidi uvažují, což je taky, pro nás čtenáře podnětné.
0/0
10.7.2003 17:53

Niinima

Re: Názory MF
Zvlášt to že jde Hašek přes mrtvoli, že je manipulátor... proč??! Spíš je to podivímn, který dokáže z někoho udělat mrtvolu, ale thats it, že chce hrát hokej je jeho svate pravo a pro svetovy hokej je to dobre.
0/0
10.7.2003 17:55

Niinima

Názor
Kritika Haška za ten kolečkový hokej je oprávněná. Pro všechny, kdo jsme Hašanovi fandili, v NHL kvůli němu zapínaly Stanley Cup a ráno ladili Nagano, chodili do ulic je to docela šok a rána. Z informací, které pronikly na veřejnost od svědků se Hašan zachoval nepochopitelně, vždyť v hokeji obracíme oči už nad náznakem úmyslného faulu a ne po tom, když někdo začně někoho bušit jako bez smyslů. Měl přijmout trest a kát se. Vypadá to proti Hašanovi jednoznačně. Platil by stále za podivína, ale aspoň by trošku očistil. Druhá stránka věci je jeho návrat - trošku je to k pousmání, protože odchody vypadaly definitivně, čili měl aspn říct, kdoví, nikdy neříkej nikdy (což myslím neřekl), takže teď to vypadá, že neudrží svůj názor a rozhodnutí. Jinak ale je to úplně normální, že se chce vrátit, že ho Detroit chce, že mu chybí hokej a hodně pochybuju že je to kvůli penězům. Tady mě připadá kritika novin dost laciná a zbytečná a zlomyslná. Závěrem, těžko se stále vyrovnávám s tím, že Hašan, inetligentní člověk už není ten morální idol, že je divný, ale přeju mu at se mu daří a at hraje dobrý hokej, delá dobrou reklamu českému hokeji.
0/0
10.7.2003 17:51

Katka

Hmm...
Bohužel s tímhle článkem musím naprosto souhlasit. Nikdo mu neupírá to, co v hokeji dokázal, ale tohle už s tím hokejem samým nemá moc společnýho. Hašek už prostě neví "co by"
0/0
10.7.2003 17:03

David kurucz Orlando Florida

blbci od novin
To co posledni dobou stale ctu v novinach o Haskovi my ,pripomina jenom zavost kazdeho.To ze si porad berete te do pusi ten prestupek na inlinu je videt ze jste zavistivci,ale tak to prece v cechach chodi.Hral jsem hokej 22 let a takovejch to faulu a jeste horsich je v hokeji tisice.Videli jste nekoho ze by byl u soudu nebo ho stikala policie,malej priklad je Tomas Zelenka ktery dneska je na voziku a ci jse stalo obranci kterymu to udelal sedel akorat jednu sezonu dneska vesele hraje,kdyby jste zatahovat do hokeje nebo jineho sportu policii tak bude ve vezeni sedet plno sportovcu.Tak prosim uz se proberte v tech novynach a nechte te psani tech blbsti.A za druhy je to hezky mit takove penize a jeste podnikat co ,ale nekdy se zeptejte taky na jeho zivot v mladi co hokej obnasi kdyz si druhe deti stejne stare hrajou predbarakem,tak si myslim ze tech nesmyslu kolem toho bylo  dost.
0/0
10.7.2003 16:25

mashley

Re: blbci od novin
Docela souhlas,kriminalnich faulu na lede je dost,ale hokej jsem hral jenom 20let,ale zaroven jsem chodil i do skoly,nevim kde je chyba,ale napsat "novyny",to je opravdu sila...
0/0
10.7.2003 21:15

MinTaur

Konecne objektivni cteni
Pane Svede, pekny clanek, konecne neco objektivniho, jen tak dal!
0/0
10.7.2003 15:55

lilu

tak jo..
jak to tu čtu, nestačím se divit. vlastni nazrory uz asi nejsou v mode, zato nadavky ano.. k haškovi  lze dodat leda otazku, kdy hodla važne vstoupit do českého politického dění. sedel by tam prvotřídne
0/0
10.7.2003 15:35

Demokrat

Demokracie
Vazeni, s clankem muzeme ci nemusime souhlasit, kazdopadne nekdo napsal svuj nazor (po dlouhe dobe). Podle rady prispevku usuzuji, ze demokracie rade lidi stale nic nerika.
0/0
10.7.2003 15:35

kulich

odkdy pise Sved hokej?
odkdy pise Sved hokej?ale musim rict ze ma 100procentni pravdu.Hasek se zblaznil
0/0
10.7.2003 14:43

danny

Na co si tu vy všichni hrajete? Myslíte si snad, že jste moralisti? At už jsou jeho důvody jakékoliv, je to jenom jeho věc. A vy hlupáci s tím nic neuděláte! Zamyslete se raději každý nad svým životem a chováním a pokud budete dostatečně soudní, uznáte, že máte taky spoustu chyb.
0/0
10.7.2003 14:07

Rick

Re:
 přesně tak buďme rádi že ho budeme moct sledovat zase v brankářské výstroji a těšit se z jeho výkonů a že bude dělat naší zemičce reklamu ve světě  co na tom že si chce otevřít obchody značky Dominator? jen ať každej ví kdo je Dominik Hašek. A jeho láska k hokeji a chuť soutěžit ve sportu, být první a nejlepší, takovej cíl by si měl dávat každý.
0/0
10.7.2003 14:20

R

Tak tohle je asi pravda !!!
Tady něco nehraje, říkají si Češi. Proč se do té NHL vrací? Rozhodnutí slavného gólmana Dominika Haška k návratu hýbe sportovní veřejností. A jeho vysvětlení o znovunalezení jiskry nezní vůbec věrohodně. Vlastně mu věří málokdo. Nebo nikdo!?
10.7. 06:30
PRAHA - Loni ztratil po zisku Stanley cupu hrdina olympiády z Nagana motivaci a se vší parádou oznámil odchod do "důchodu". Pro úplnost, konec hokejové činnosti avizoval poprvé v závěru sezóny 2000. Teď se podivně vykrucuje. Všechny se snaží přesvědčit, že loni tvrdil: "Nikdy neříkej nikdy" a že to loučení s kariérou vlastně nebylo nijak definitivní.
Najednou má zrovna teď motivace habaděj. Chuť zase něco dokázat přišla, jak sám uvedl, v době letošních bojů o Stanleyův pohár, když se Detroitu s Josephem v brance nedařilo. Pak přišla propíraná aféra s hokejem na kolečkových bruslích, kdy napadl protihráče, navíc svého známého, za kterou by mohl jít i "sedět". Mrzí ho to, ale víc neřekne. Ani v podnikání mu to podle více zdrojů zrovna nešlape, rok prožitý v Česku nechce komentovat...
Je to podivný návrat, který zavání 220 milióny českých korunek. Hašek ztratil za ten rok bez hokeje hodně ze svého kreditu. Už to zdaleka není jen ten úctyhodný muž. Důvodů, proč míří do zámoří, se nabízí hodně. Kde vězí pravda, ví jen on sám. Je to pouze věc jeho svědomí. Češi to ale všichni tuší. Ruku na srdce, kdo by ten balík nechtěl?
Viktor Nosek
0/0
10.7.2003 12:02

Skandinávec

Re: Tak tohle je asi pravda !!!
Hele to je fakt paráda, že umíš kopírovat své příspěvky. Za hodinku to zase zkopíruj. Moc Ti předem děkuji!!!
0/0
10.7.2003 12:32

Picky

Člověk se nestačí divit, co za idioty leze na Net...
Teda, když tu tak pročítám tu diskuzi, tak si nemůžu pomoct, ale musim také zareagovat, i když to obvykle nedělám.
Pánové, všichni tu mluvíte o ubohosti, ale jestli je tu někdo ubohej, tak ste to jenom a pouze vy, takový blbosti sem už hodně dlouho nečet, co se tu objevily. Článek je moc hezky napsán a konečně se tu neobjevujou jenom články o heroičnosti českých hokejistů, což mě osobně vadilo nejvíc, když se nhlpro sloučilo s idnes.
A upřímně, ať už jsou skutečné důvody pro Haškův návrat do NHL jakékoliv (i když osobně si myslim, že minimálně trocha ze zde uvedených se mezi nimi také vyskytuje), měl si to odpustit, takhle ze sebe dělá akorát mediálního šaška. Jestliže nechtěl končit, neměl, jestliže chtěl, tak už nadobro. Je vidět, že někdo prostě neví, kdy má odejít, aby si zachoval určitou důstojnost. Škoda, uškodil sám sobě.
0/0
10.7.2003 10:51

Looky

Re: Člověk se nestačí divit, co za idioty leze na Net...
souhlas...  to, ze je pan Hasek psychicky velice nevyrovnany, nam ukazal uz mnohokrat...
0/0
10.7.2003 11:50

Platfus

Re: Člověk se nestačí divit, co za idioty leze na Net...
No já se taky nestačím divit, kde bereš tu drzost doporučovat Haškovi, co má se svým životem dělat. Má minimálně 8 milionů důvodů proč se vrátit a i kdyby měl jiný důvody, tak nám do toho nic není. Jsem zvědavej, jak budeš psát, pokud se mu bude dařit. Mimochodem Lemieux, Jordan, Navratilova a další o svji důstojnost jistě taky nepřišli. Je to samozřejmě taky o kšeftu, ale i já bych si rád vydělával pěkný peníze za něco, co mě baví.
0/0
10.7.2003 11:51

Aleš

kritizovat a odsuzovat je snadné
Nejsem slepým obdivovatelem Dominika Haška. Přesto v hokeji dokázal velmi mnoho. To je fakt. O to více mě mrzí incident, ke kterému došlo na in-linu. Trošku bych čekal i jiný přístup Dominika, ale článek byl napsán arogantní řečí a zcela postrádal soudnost. Pan Švéd zde vystupuje jako ten co vše zná, vše ví a nemůže se mýlit. Chybí mi tam zcela alespoň náznak objektivnosti. Vypadá to, že vidí i do svědomí druhých, když tak posuzuje a odsuzuje. Tedy sám je mistrem v tom, co Haškovi vytýká - více pokory a soudnosti. Ke stránce obchodu a trhu na kterém je (naneštěstí) svět založený se moc raději vyjadřovat nebudu, snad jen tolik, že pan Švéd asi žije na jiné planetě, když se náhle diví, že hodně věcí a činů ovlivňují peníze. Autor nepsal tento článek také jen z morální pobouřenosti, či snad to byl charitativní čin ?:-)
0/0
10.7.2003 10:43

ivoš

Re: kritizovat a odsuzovat je snadné
Málem si nás rozplakal hotový spisovatel.apropo Odkud si spadl
0/0
10.7.2003 13:19

bebe

to je fakt spatnej sen!
...fuj, ten clanek je vazeny pane Smejde fakt hnus...! koncim s rubrikou NHL na iDnes!!!
0/0
10.7.2003 10:41

jerry

Re: to je fakt spatnej sen!
No sice to byl trošku povrchní rozbor, ale naopak musím konstatovat, že po dlohé době nic neopsali a k v něčem vyslovili svůj názor .......
0/0
10.7.2003 14:01

Zafod Bíblbrox

Právo na svuj názor
Nevim proč by někdo nemohl napsat svuj názor ? Prostě je to jeho názor a nikomu ho nevnucuje, stejně jako vy tady píšete svý názory tak redaktoři Švéd a Knap napsali ten svuj. Pokud vám vadí, že někdo druhej má jinej názor na věc, tak sem rači nelezte. Tim neříkam, že souhlasim se všim co je v článku napsáno, pravdu zná asi jenom Hašánek, ale neupírejte lidem právo na svuj pohled na věc. Hawk.
0/0
10.7.2003 10:38

loko

Re: Právo na svuj názor
Oba redaktoři to dělají pro peníze, pokud si chtějí psát své niterné názory tak to mohou dělat tady, na této internetové diskusi!
0/0
10.7.2003 10:55

Zafod Bíblbrox

Re: Re: Právo na svuj názor
To že, to dělaj za peníze se toho vůbec netýká. Neznamená to že musí mít automaticky názor jako 99% lidí To by sme se přece dostali před rok 89 kdyby museli redaktoři psát to co by lidi měli slyšet a ne to co si myslí ...
0/0
10.7.2003 11:11

loko

Re: Re: Re: Právo na svuj názor
To netvrdím, mám ale dojem, že článek je nekvalitní, nevyvážený. Dělat kvalitní novinařinu je práce redaktora velkého denníku a o to tady jde. Jsem čtenář, tedy spotřebitel a vyjadřuji svůj názor - toť vše. Mám prostě dojem, že tady redaktor ventiluje své pocity víc, než je nutno a tím tak utrpí výsledný produkt, tedy článek.
0/0
10.7.2003 11:41

Tomáš z Bruntálu

Re: Re: Právo na svuj názor
To jo, ale je věcí pouze jeho zaměstnavatele, jestli to otiskne. Takže jestli se Ti něco nelíbí, tak to buď nečti anebo si vydávej svoje noviny. Mezi námi, taky se mi ten článek moc nelíbí, ale určitě neovlivní můj názor na p.Haška, protože se s ním osobně neznám a proto na něj nemám žádný názor.
0/0
10.7.2003 11:13

sa

Jak to bude?
Jsem zvědavý co se bude psát jak diskuzích tak i v článcích, kdyby Hašan byl v laufu a lapal by jako bůh a co takové MS v Praze a titul no uvidíme . To bude omluv
0/0
10.7.2003 10:36

TeameXtreme

Re: Jak to bude?
no kdyby nahodou hral tak moc v laufu nebude kdyz nedovede detroit do playy off a jestli vleze v praze na led tak po nem hodim plechovku
0/0
10.7.2003 12:01

Manipulátor

ŠVÉD je P..A
Co si ty p..o vůbec myslíš? Že ti přísluší komentovat soukromá rozhodnutí druhého? A kdo jiný než média nafouknul bublinu in-line, kdo jiný než média spekuluje na témata trestního stíhání. Mám za to, že se jedná o natolik intimní věci pana Haška, že žádná p..a jako jsi ty nemá právo do nich strkat svůj nos.
S podobnými redaktory jako ty zahnije i celá idnes. A to bude jen doébře.
0/0
10.7.2003 10:30

Ivan Hrozný

Re: ŠVÉD je P..A
Švéd je b.h
0/0
10.7.2003 10:38

Tomáš z Bruntálu

Re: ŠVÉD je P..A
Hele, každej se může vyjadřovat k čemu chce, i k soukromí jiných lidí. Ale to je tak všechno.
0/0
10.7.2003 11:16

samout

na blití
Vážený pane Švéde, váš článek je vrcholem ubohosti a nevkusu a taky postrádá logiku. Opravdu si myslíte, že Detroit Haška natolik miluje, že mu nabídne smlouvu na 8 milionu dolarů jen proto, aby se vyhnul trestnímu stíhání, navíc, když už má kvalitního brankáře se stejně vysokou smlouvou? To snad ne! GM Detroitu to udělal ptoto, že je přesvědčen, že Dominik Hašek může tomuto týmu pomoci. NHL je v první až sté řadě obchod, pro dobročinost tam není místo (nemám na mysli humanitární akce). A že toho Hašek hned využil k propagaci své firmy? Važený, každý podniká v první řadě proto, aby vydělal! Je to tah zcela pochopitelný. A co se týká Haškova in line excesu - nechte ho už konečně být. S příspěvkem Kubíčka kousek pode mnou nelze než souhlasit.
0/0
10.7.2003 10:23

krejtal

Jeho věc
Všechno co v životě člověk dělá a není to v rozporu se zákonem tak je to jeho věc.Hašek je v hokeji něco jako byl Einstein ve fyzice či Hendrix v muzice.Ukázal mnoha Amerikánům kde leží Česká republika a má své chyby a klady jako každý člověk,ale dokázal to co nikdo z nás nikdy nedokáže.Kdo dokázal něco víc a je morálně čístší ať si stěžuje,Vy ostatní mlčte prosím...
0/0
10.7.2003 10:19

Looky

Re: Jeho věc
Tak jestli se kvality cloveka meri podle toho, ze ukazal "Amerikanum" kde lezi jeho vlast, tak to potes panbuh... V tom pripade bude vas idol asi taky Bin Ladin, ten taky "Amerikanum" ukazal, kde lezi Afganistan...
0/0
10.7.2003 11:46

Nokio

No to uz snad ne???
Tak tohle je uz absolutni vrchol nevkusu co mohla Mlada fronta nabidnout. Ja vam preji statisice lidi jako ja, kteri kdysi Mladou frontu kupovali ale presli na jine noviny.
0/0
10.7.2003 10:11

Kubíček

Žumpa
Teda sice jsem soudruha Miloše Zemana neměl rád z hodně důvodů, mj. i jak se choval k novinářům, ale v poslední době ho začínám čím dál víc chápat. On měl s tou žumpou fakt pravdu!!! Asi se příležitostně stavím na Vysočině a omluvím se mu:-).
Pánové Knape a Švéde, co vás vede k takovým ubohým nenávistným výlevům? I kdyby byl Hašek sebepodivnější, pořád je normálnější než půlka české populace a pořád toho dokázal víc než 99,99% Čechů.
Podle mého názoru do Ameriky skutečně utíká - ale ne před stíháním, ale před tímhle národem a z této země, kde vládne banda diletantů, kde si úředníci a policajti dělají, co si zamanou a kde se názor tupého stáda tvoří podle několika vykuků, jako jsou třeba právě pánové Švéd a Knap.
0/0
10.7.2003 10:08

MF DNES , Jan Švéd

Omluva čtenářům
Víte, nemám to v životě lehké. Neustále již dva roky tady do mne kopou neznámí telepati proudem a snaží se mě paralyzovat či dohnat k infarktu (momentálně míří do srdeční krajiny). Olomouc v okruzích ulic Karafiátová 1, Komenského 9, Kosmonautů 29. Sousedé z Karafiátovy mne neustále udávají a i křivě! Radnice mi nechce povolit výměnu bytů. Dne 7. 1. 2003 mě v Olomouci u obchodního centra "Senimo" okradli! V pátek 10. 1. 2003 jsem na Karafiátově 1 v Olomouci omdlel! Vykradli mi 3x chatu, a postupně mi ji ničí v obci Huzová u Štemberka na Moravě. Mouši se na mě domluvily! Dne 27. 1. 2003, mne okradli na Wurmově 4 v Olomouci – obchod jménem Au..., o 500 Kč. Pokazily mi opět oba domovní zvonky. Dnes mi prokoply schránku a zavolali na mne policii, která mne napomenula za přílišné hlučení z balkónu a to ještě v době kolem 19.oo. Policie samozřejmě byla loajální s teroristy, myslely si totiž, že konají svou povinnost, při napomenutí mého hlučení s otevřeným balkónem! Ty policisty na mě zavolal páreček žijící na Karafiátově 1, se jménem jednoho slovenského umělce. Ještě ten den zástřel na nohy + ukájení hlasů. Při sepisování zástřel na týl, do ledvin a do hlavy. Neustále mi cuká pravé oko v pravém koutku. Škodná mi kazí přístup na síť! V jedné restauraci na ulici Kosmonautů v Olomouci (nejde však o restauraci v hotelu Sigma), mi namíchali do jídla sperma nějakého blba. Posmívají se mi, že jsem teplouš, homosexuál a nechtějí mi dát dívky o které stojím, ačkoli jsem heterosexuál! Některé servry mou zprávu mažou. 14. 3. 2003 mi pokazily emailovou poštu. Dne 15. 2. 2003 mi neznámí telepaté zlikvidovali vysavač! Kopou také do mého psa a do kočky, kterým se tvoří podkožní nádorky a bradavice! Dne 27. 6. 2003 mi soused z Karafiátovy otrávil pejska, který na hodinu zcela ochrnul! Dnes již vím, že mou setru srazily autem a mne srazily z kola hned 2x, o čemž jsem si myslel, že jde o náhodu. Prolévám se minerální vodou Magnésií, odvarem z meduňky, spím v alobalové krychli, pojídám hořčíkové tablety, ale to vše mou situaci pouze zmírňuje... PROTO ZDE PÍŠI ČLÁNKY.
0/0
10.7.2003 10:05

Kladivo na idioty

Re: Omluva čtenářům
Hele, ty ubožáku! Jestli se nepřestaneš podepisovat jako "Jan Švéd" (dneska už třikrát), seznámíš se s chlapci z antispam.cz. Ona ta zdánlivá anonymita internetu mnoho intelektuálně slabších jedinců ukolíbá... Když jsou pak čapnuti, rozklepe se jim brada.
0/0
10.7.2003 10:14

Jiří Šulda

Re: Re: Omluva čtenářům
Nevím, kdo jste, že zde vyhrožujete. Nezastávám se sice toho, co se podepisuje pod cizím jménem (také se mi to nelíbí), ale není to stejné, jako podepisovat se Kladivo na idioty? Nebo je to snad Vaše pravé jméno - co z toho je příjmení?
PS: Možná jste je zastrašil, ale my ostatní jedinci víme, že je nesmysl zjistit, kdo konkrétně psal na chatu.   
0/0
10.7.2003 11:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze