Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pohárový zápas ukončilo zranění

Vážné zranění prostějovského hokejisty upozadilo výsledky zápasů Českého poháru. Po dvanácti minutách utkání proti Jihlavě za stavu 1:0 pro Prostějov zůstal bezvládně na ledě ležet Dušan Bařica. "Hráč utrpěl těžký otřes mozku, má tržné rány v obličeji a pohmožděnou páteř," popisoval zranění lékař.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarda

Kladýnko
Ještě že sestoupili a my se po roce zase do ELH vratili. Stačil rok s těma tupounama hrát.
0/0
20.8.2003 11:23

stoupa

Re:
Kladno, ta spinava dira jeste existuje?
0/0
20.8.2003 14:09

Jarda

Re:
No jasně že existuje a narozdíl od Vás zase bude hrát ELH, na což se v Dukle nikdy nezmůžete. Tak ciao!
0/0
20.8.2003 14:15

stoupa

Re:
Ja nejsem z Jihlavy ale z Cech, videl jsem Kladno a videl Jihlavu je to jako nebe a dudy i kdyz cikanu je vsude, jak v Jihlave tak v ty hornicky dire. Takze me netrapi ze se hraje liga tam ci tam, chodim kdyz chci na Pardubky, to je nejbliz.
0/0
20.8.2003 14:18

Balabambam

Soudci
Jestli to všichni ti sem přispívající soudci viděli, tak tam teda muselo bejt pěkně narváno.
Kdo se někdy svezl na bruslích alespoň v okresním přeboru, tak ten tuší o čem to je a podobných soudů se vyvaruje.
0/0
20.8.2003 11:02

Dohnal

gogog
Nevím co to bylo za blbost chodit na vojnu do Jihlavy, když byl člověk dobrej hokejista. Třeba Hašana dukla moc nebrala a raději si nechal dát od svejch pardubic laciný góly, jen aby pardubky vyhrály. Tak na co to bylo, na nic. Dneska co hrají, to je asi tak maximum, takže nebejt bolševika do ELH by se asi nikdy nepodívali. JInak to jsou vypatalní řezníci, polovičce družstva bych sebral registračky. Nemaj to v hlavě v pořádku
0/0
20.8.2003 10:41

Robert

Re:
Koukám, že jsi chytrej jak rádio. Když Hašan chytal v Dukle proti Pardubkám, když jim hrozil sestup, tak se nechal po pár minutách vystřídat a zahodil dres v šatně do koše. A pozor!!! Střídal za stavu 0:0, takže si jich tam nenechal moc naházet! Prober si historii a pak se tady vytahuj...
0/0
20.8.2003 11:06

Martin

Re:
No,víš za bolševika sis nemohl moc vybírat. Asi jsi v tý době ještě tahal kačera - tak na vysvětlenou -když jsi hrál dobře hokej a musels na vojnu (tenkrát nešlo  se vojně vyhybat tak jako teď) měls tyto možnosti : Jihlava,Trenčín - to když jsi byl hodně dobrej ,Písek ap.VTJ,  to když jsi byl trochu horší,nebo přestat s hokejem a jít na vojnu tam kam by ti řekli.
 
0/0
20.8.2003 15:58

karel

byl jsem u toho
Celou situaci jsem videl takto : Dusan si najizdel pro prihravku od vlastniho obrance ten mu ji poslal o mantil v momente,kdy se kotouc odrazil od mantinelu tak dusan dela bognu od mantinelu vpravo za kotoucem venuje se jen tomu jak jej prevzit diva se po nem a v tom narazi v plne jizde do protihrace,ktery v momente kontaktu nedela zadny aktivni pohyb stoj na obou nohach a ruce ma podel tela.osobne si myslim,ze se tento zakrok neda trestat ani jako nedovolene braneni,protoze ten obrance vuci dusanovi neudelal jediny aktivni pohyb.je veci diskuse jestli mu mohl v tom zlomku vteriny uhnout nebo ne.ta rychlost s jakou se to cele sebehlo byla,ale obrovska.
0/0
20.8.2003 10:10

jeny

Moc náhod
Přeji mu brzké uzdravení a ještě mnoho lepších hokejových zážitků.Jenom chci říct, je to jenom náhoda , že zrovna  zápasy s Jihlavou už po druhé mají takový dopad? Že by jenom proti nim hráli blbci, kteří se nedívají na led?  Když někdo neschopnost dohání agresivitou, asi to není dobré. Je to i věc trenérů, jak nabudí svoje mužstvo a co tolerují hráčům.
0/0
20.8.2003 9:54

stoupa

Re:
Podle posledniho clanku hlavni rozhodci po skouknuti videa zakrok ohodnotil jako cisty takze nevim o cem je rec. Ze sem pisou hlavne kluci ktery maji jeste pred vojnou a nevi if na ni pujdou nebo ne a proto nadavaji vsemu co treba jen podle nazvu vypada jako zeleny je celkem pochopitelny ale ubohy.
0/0
20.8.2003 10:04

Hans

Cože, ten Sklenička z Mostu??? Panebože tak si ještě polepšil... pořád jsem nemohl přijít na to, kam z toho Mostu zmizel, a on do Jihlavy. Nechápu, proč si Jihlava pořídila takovýho psychopata. Hájek ze Sokolova by mohl vyprávět... dodneška má potíže s obratlem, kterej mu Sklenička nalomil loni v listopadu v přerušené hře za stavu 8:0 pro Most. Lidi jako Sklenička nepatří na led, ale do léčebny.
0/0
20.8.2003 9:48

Jožin

Jihlava vypatlanoš by se měla jmenovat puklá dukla. Nebo zelený mozky a raději bych je nepouštěl ani na zamrzlej rybník nebo na jakoukoliv jinou plochu v okolí, která jim může zamrznout. Zamrzlý mozečky.
0/0
20.8.2003 9:43

x

Re:
A ty bys byl ředitel ne
0/0
20.8.2003 11:36

Pepan

Fanda Dukly
My vam ty imperialisticky profesionaly dobijeme do jednoho, jestli nam zase nezacnete posilat nejlepsi hokejisty na vojnu, jasny!!!! Pak se nedivte vy radobyfanousci ze dostaneme s nasim krasobruslarskym oddilem od Kanadyru osmicku.... Hokej se to jmenuje panove, HOKEJ!!!
0/0
20.8.2003 9:22

Znojemský fanda

Re:
hele ta fando Dukly a nedostali jste náhodou nedávno ve Znojmě pětku a sami jste si ani neškrtli?????  
0/0
20.8.2003 9:34

Pepan

Re:
Spíš někdo z toho vašeho Tupounova.
0/0
20.8.2003 11:41

Znojemský fanda

noo...
... ještě, že jsme Duklu vyřadili z extraligy a nemůže tak dělat ostudu na nejvyšším stupni............Znojemský orel
0/0
20.8.2003 9:17

polointeligent

Re:
Zdar znojemský osle, nebo jak se to vlastně jmenujete. Už se těšim, jak vás Keramika vypráská .....
0/0
20.8.2003 9:46

stoupa

Re:
o tom vyrazeni bych se tady moc nesiril, vzdyt to nebylo o hokeji ale o penezich to by jsi mel vedet.
0/0
20.8.2003 9:56

oREL

sCHEIZE dUKLA
0/0
20.8.2003 9:02

stoupa

Re:
Nadavat umi kazdy snad proto ze nazev Dukla cosi pripomina ale ta uz davno nema s armadou nic spolecnyho a ze Zelenka mel hlavu dole kdyz byl Moravou napalen na mantak a ted ten prostejovak se taky nedival kdyz vyvazel puk z tretiny, takze to nikdy neni cernobily.
0/0
20.8.2003 9:12

Pepan

Re:
Prepni si Caps Lock ty joudo, je to takovy tlacitko uplne vlevo treti odspoda. Kdyz na to zmacknes, budes za vola jenom tim cos vyblil.
0/0
20.8.2003 9:18

Honza #55

Dotaz
Můžete prosím někdo objektivně popsat, jak se to stalo? Sám hraju hokejového obránce a celkem by mě to zajímalo. Děkuji
0/0
20.8.2003 9:01

pan Pávek # 4

Re:
Sám jsem to neviděl, ale podle toho, co se o tom říká, tak zřejmě vyvážel puk z pásma, koukal kolem sebe komu to dá, a najednou narazil do forčekujícího útočníka. Sklenička dle mého názoru dělal svou práci a dělal ji dobře. Běžný střet, jakých je tisíce, ovšem chvilka nepozornosti zavinila zranění...
0/0
20.8.2003 9:11

Jožin

Re:
Vrazil mu do obličeje loket. Stačí se mrknout na jeho oblčej a bude to jasný. Dukla - tým psychopatů.
0/0
20.8.2003 9:20

pan Pávek # 4

Re:
Stejný souboj v okamžiku, kdy by se Bařica plně soustředil na kontak by dopadl tak, že by se oba vyváleli a během několika zlomků vteřiny by se opět zapojili do hry. A je jedno, jestli tam byl loket nebo ne. Kdo někdy hrál hokej, tak ví, že do souboje s rukama podél těla by šel jenom magor...
0/0
20.8.2003 9:28

Fíla

Re:
Souhlasím, taky jsem hrál s #4.
0/0
20.8.2003 9:32

Mr. X

Re:
Ikdyz jsem to nevidel nemyslim ze to bylo umyslne. My jsme v KP meli podobnych (ikdyz ne tak vaznych) zraneni hodne. Vetsinou je to o tom, ze min zkuseny hrac se stoprocentne nekoncentruje na hru a pak prijde od nekoho strom a kolikrat to vypada dost hrozive. U nas to koncilo nejakym mensim otresem mozku, ale tady jsou ti chlapi trochu jinej kalibr, takze chapu ze to dopadlo jak to dopadlo. Snad se da brzo dohromady. Obraz je vetsinou podobny tomu co popisuji. Hrac vyvazi puk kouka do zeme nebo komu by to dal a prusvih na sebe nenecha dlouho cekat. Holt je to hokej a ne nejaka hra pro slecinky a obcas prijde i neco vaznejsiho. Kdo to hraje musi pocitat ze se to muze stat i jemu.
0/0
20.8.2003 9:41

Mr. X

Re:
sorry v prvni vete jsem napsal ze to BYLO UMSLNE. Chtel jsem samoze napsat NEBYLO - omlouvam se.
0/0
20.8.2003 9:44

JOOP

Re:
Souhlasím, kdo viděl někdy KP, tak tak je podobných zákroků mnoho. KP Jižních Čech bylo dost tvrdé .
0/0
20.8.2003 10:46

Jenda

Slušnej strom
Mě se stalo před lety něco podobného při tréninku, do teď  mám omezenou pohyblivost ramena. Takové zákroky jsou bohužel podel stávajících pravidel dovolené a hráči s tím musí počítat, ale při rychlé hře a menší koncentraci se to stává. Je na svazu rozhodčích, aby takové zákroky trestali jako napadení tělem, proti nim jsou sekery a zlomené ruce a prsty prd. Hráč, který strom dává jde do střetu se zjevným úmyslem protihráče zranit a nikdo mi to nevymluví. Je úplně jedno jestli je to zrovna Jihlavák nebo někdo jiný, první liga je ještě celkem slušná soutěž. Níž je to mnohem častější, akorát se o tom nepíše. Zraněný se snad oklepe a bude hrát dál, přeji mu to.
0/0
20.8.2003 8:53

Milan

Už zase ta Jihlava...
Může to být náhoda? Nebo je to mužstvo zabijáků?
0/0
20.8.2003 8:42

pan Pávek

hokej
Vážení, hokej je sice tvrdý sport, ale hráči, kteří ho dělají s tím počítají. Vybrali si to a tak to dělají. Jsou za to "slušně" placeni a pokud se něco podobného stane, je to smůla. Ostatně takových řeznických sportů je víc. Kdo byl v neděli v Divišově na MČR juniorů v ploché dráze, asi vím o čem mluvím. Nebo nedělní dostih na západě Čech... Když Vám podobné věci vadí, choďte na šachy, nebo kuličky. Tam k osobním střetům nedochazí, tam by se Vám líbilo. I když časem.... Kdo ví??? Jen jednu připomínku. Pokud pojedete po silnici, vystavujete se většímu nebezpečí, než onen hokejista, který nekoukal na cestu. 
0/0
20.8.2003 8:39

Anička Horáčková

Heslo dne:
SPORTEM KU ZDRAVÍ !!!!!
 
 
 
 
 
 
 
0/0
20.8.2003 8:27

Puklák

Vymaštěnej mančaft. Už to tam hoši zabalte a nemrzačte lidi.
0/0
20.8.2003 8:21

Mates

Zranění.
..nechápu zápis, jak mohl někdo napsat,že hráč narazil do jiného hráče hlavou a způsobil si tato zranění ( těžký otřes mozku, bezvědomí, roztrhaný oblicej, utržené obočí, horní ret lékař ani nenašel, tržné rány na hlavě atd.) to by musel jet tak 120km rychlostí... on to totiž byl normální krutej faul loktem, kdy Bařica v plné jízdě předal puk dalšímu hráči a pak se uvolnil a  v tu chvíli do něj napálil loktem do hlavy Sklenička, který dobře věděl co dělá ..... 
 
0/0
20.8.2003 8:21

Fíla

Re:
Tys to viděl. Klidně to totiž mohl být slušnej strom....
0/0
20.8.2003 9:25

Mr. X

Re:
Tez myslim - srom a nic jineho. Pokud mel sklonenou hlavu, koukal do ledu a napalil do nej tak si to mohl udelat o jeho hokejku, o chranice a o cokoliv jineho. Sam jsem takovych par schytal tak vim o co jde. :-)))
0/0
20.8.2003 9:48

Tom

Dukla psychopat team
Vážný zranění a zase je u toho jihlavskej magor. To je děsnej mačaft, oni maj fakt pořád zelený mozky. Už aby sestoupili někam do okresu, fakt kazí českej hokej. No prozatím aspoň že nedělají neplechu v extralize. Doufám, že ten prostějovskej kluk se z toho vylíže a bude v pohodě.
0/0
20.8.2003 8:19

Pablo

Re:
Ty jsi opravdovej UBOZAk!! bez kydat svy keci vidlema na pole ale HLAVNE nedelej do sportu ju!!! tam ti to pujde, se nebudes ani stacit divit a jak si jeste ke vsemu mentalne odpocines (ikdyz z tvych reci mam pocit, ze mozek, to je to jediny co ti schazi)!!!
ps - Barica mel sklonenou hlavu a sledoval puk, uz od zaku uci, ze koukat na led neni dobry!!! Jinak doufam, ze  bude ok! Jo a sklenicka ma kolem 100 kil a asi 195 cm, barica je mensi a trefil ho hlavou primo do ramene!
0/0
20.8.2003 8:32

Jonathan

Re:
Až mu ten chudák Sklenička tím ramenem ani nestačil uhnout. Nebo to bylo jinak ???
0/0
20.8.2003 8:40

Jura

Re:
A jé, zase nějakej ušlápnutej fanda z Jihlavy. Hoši, vy nic hrát neumíte, tak to tam zabalte a tu vaši polorozpadlou boudu raději zavřete a pronajměte to Vietnamcům. Uděláte lepší byznys a v hokeji bude klid. Jinak co vážný zranění, má v tom prsty vždycky někdo z Dukly. No paka vylízaný.
0/0
20.8.2003 8:42

neznalý

......
není to v utkáních Jihlavy nějak často?
0/0
20.8.2003 7:50

Orinoko

Re:
Smůla, tady se hrálo vždycky tvrdě. Ale to včera,.. to rozhodně není žádná brutalita jako v podání Haška.........., kdyby se lépe díval na cestu nemusel skončit v nemocnici (riziko povolání)  PS: Přeji brzké uzdravení, bez následků.
0/0
20.8.2003 8:18

Milan Krížeček

Naučte je bruslit
Druhou ligu znám. Tam mají někteří problémy s bruslením. pak se nedivme nad takovými úrazy.
0/0
20.8.2003 7:47

Ťuhýk

Nrebylo by to lepší česky, pane redaktore ?????
Vážné zranění prostějovského hokejisty upozadilo (!)výsledky
0/0
20.8.2003 7:43

Jiří Havelka

Za to můžou hlavně trenéři svaz a rozhodčí
Pokud by svaz tvrdě trestal trenéry a rozhodčí za takovéto přestupky a pokud by je trestali i rozhodčí tak by toho tolik nebylo. To co se děje na ledě a na trávníku a co rozhodčí pouštějí komentáři říkají : "Tak se to dnes hraje" a trenéři podpurují vyplácením speciálních odměn z toho je nablití. Tohle už není sport ale veřejná řezničina. Bohužel postoj zainteresovaných k tomu je přezíravý stejně jako k užívání dopingu. Při dopingu je sportovec postižen jen minimálně a jeho realizační team vůbec.
0/0
20.8.2003 7:34

Pavel

byl tam loket
viděli jsme, že tam byl viditelně loket, Sklenička není hokejista ale řezník a zasloužil by od svazové komise trest
0/0
20.8.2003 7:21

zodiac

je to tak
byl sem tam, koupil si lístek za 40Kč a viděl dvanáct minut, no není to pech????
ale teď  vážně, hlavně aby byl Dušan v pořádku, vypadalo to dost hrozivě
0/0
20.8.2003 6:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze