Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nadchli mladíci, nevedlo se zkušeným

Na časy zašlé slávy marně vzpomíná Patera, Moravec a spol. Čtyři olympijští vítězové byli na turnaji ČP Cup v Pardubicích jen stíny hokejových osobností minulosti. Naopak zazářila mladá pardubická řada Kolář, Koukal, Průcha a skvěle zachytali oba brankáři. Přečtěte si hodnocení hráčů podle iDNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tolky

Brno!!!!!!!!
Presunte to do Brna!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
11.9.2003 21:19

Aferrado

Publikum
Když na začátku turnaje zástupce sponzora vykládal poloprázdným tribunám o nejhokejovějším městě, říkal jsem si No co? Je všední den. Mizerná návštěva byla i v sobotu. no co. Hrál se fotbal. Stejné to bylo ale i v neděli. A to nastoupil místní miláček Lubina a chytal Svoboda. Návštěvnosti nepomohlo ani obrovské množství místních v sestavě. A k tomu ještě vlastenci přidali to své "fandění." Po tomto turnaji opravdu nemáme být na co hrdí. (až na pár jednotlivců to byl po všech stránkách propadák)
0/0
8.9.2003 23:17

HBA

Raději zapomenout.....
Úvodní turnaj sezóny se českému týmu vůbec nevydařil a skončil zaslouženým fiaskem. Pochybná nominace, laxní přístup hráčů, panská gesta trenéra Lenera, nevděčné publikum... Těžko hledat jiná pozitiva než slušný výkon brankářů a trojice Kolář-Koukal-Průcha. Možná je třeba opravdu zvažovat setrvání pana Lenera ve funkci, ale nevím, kde by se hledal vhodný adept. A taky nevím, zda celé vedení našeho hokeje spoléhá na zázraky - hokejová hala se snad dostaví, ale určitě ještě bude dost dohadů okolo jejího pronájmu pro MS, generální sponzor našeho hokeje se rodí těžko, pan Gut je už postarší... A takové hořké pilulky naši fandové zvyklí na éru úspěchů budou polykat těžko.
Takže asi raději zapomeňme na toto pardubické fiasko a doufejme, že na dalších turnajích již rozehranější a lépe vybraní hráči předvedou lepší výkon.
0/0
8.9.2003 12:38

jack24

Blue line
A co pardubičtí mladíci? Bude to nová Blue line Vejvoda Pater Procházka? Myslím, že by na to měli, škoda možná, že hrají v nabitém mužstvu Pardubic - jinde by byli 1., 2. lajna, hra by se přizpůsobovala jim, rostli by rychleji.
0/0
8.9.2003 11:04

Pavel M

Repre
Netuším, proč jsou do reprezentace zváni hráči, kteří tam jsou za zásluhy a ne kvůli výkonosti. Vždycky je potřeba někoho se zkušenostmi, ale i když českému hokeji hráči jako Patera, Procházka, Lubina a další v minulosti odvedli hodně, v současné době nemají v nominaci co dělat. Asi je obtížné zjistit, kdo má před sezónou jako formu, když je odehráno minimum soutěžních zápasů a to ještě v poháru a tak se hráči povolávají na základě výkonů z minulé sezóny nebo za zásluhy a podle toho to taky vypadá. Jestli je tohle to nejlepší, co naše liga nabízí, pak se máme na MS na co těšit. Snad se v NHL naši hráči nedostanou do play-off, pak by to možná šlo. Každopádně přípravné zápasy na turnajích Euro Hockey Tour by měly sloužit ke zkoušení nových mladých hráčů, kteří se budou chtít ukázat, reprezentace je pro ně nová výzva a budou hladoví po hře. Lepší je mladý s velkým nasazením, než zkušený s profesorskými výkony, což nám tento turnaj názorně ukázal.
0/0
8.9.2003 9:26

jxdx

Re:
Myslím si , že i pan Lenner si pořádně nepromyslel sestavu. Nejen to , že na přípravné zápasy pozval starší hráče, ale to že nevzal žádné konstruktivní centry.Bez nich hráči typu Balaštíka vypadají velmi podivně .V našem týmu byl snad jediný ( Blažek), který se však před svým "pardubickým" publikem předváděl a tak jeho výkon šel do ztracena.Co se týká publika- návštěvnost byla stejná jako ve Zlíně-chování o 100% horší.Není to ale publikem ,je to výkony národního týmu! Kdyby předváděl kvalitní hru a měl výsledky, přišli by i diváci.Nezaškodilo by také turnaj trochu oživit ( Slováci).
0/0
8.9.2003 10:41

Marush

Piskot
To jsme se zase jako cesi ukazali. Hruza. To muzou udelat jen lidi, ktery nikdy nesportovali a nebo je jejich inteligence hodne nizko. Ty co piskali si prali, aby to Malek pustil a cesi prohrali a ted tady do konference budou hlasat jak jsme hrali spatne a odvolejte trenera. Ubohost.
0/0
8.9.2003 9:20

Pavel M

Re:
Ubohost bylo střídání Adama Svobody, který byl rozhýbaný a měl za sebou skvěle odchytané utkání. V zápase, kde kromě jedno bodu navíc do tabulky v EHT šlo tak maximálně o čest, ho neměli trenéři střídat za studeného Málka. Ač jsem z Prahy a k Pardubicím mám jinak averzi, pískal bych taky a nebylo by to pískání, kterým bych chtěl říci, ať to Málek pustí a naši prohrají, ale pískání, které má vyjádřit nesouhlas s krokem trenérů. A myslím, že tak to cítil každý, kdo pískal, protože se pískalo při střídání. Při nájezdu už všichni samozřejmě fandili.
0/0
8.9.2003 9:39

thomash

Re:
Přesně tak to vidím i já...
0/0
8.9.2003 10:05

Georgik-I

Re:
Přesně tak!
0/0
8.9.2003 10:13

ProstePohoda

Re:
Taky se přidávám. Nic proti Málkovi, tahle nespokojenost patří Lenerovi. To si zase chtěli udělat trenéři jméno na úkor hráčů. Kdyby to totiž Málkovi vyšlo, tvářili by se teď jako bůhvíjací lišáci.
0/0
8.9.2003 10:41

Marush

Re:
Souhlasim
0/0
8.9.2003 11:24

Jenika

Re:
Pamatuji si MS, kdy Hlinka povolal na trestné střílení Čechmánka(který taky nechytal). Vyšlo to a byl obdivován za perfektní tah. Snad si na to někdo vzpomene, ale už nevím přesně kdy to bylo. Jinak složení mužstva vypadalo, jako kdyby bylo provizorně složeno, Nakonec to mohly odehrát Pardubice. A ta nespokojenost  diváků? Vždyť jim tam hrálo půl mužstva a je snad na trenérovi, jak rozhodne, kdo půjde do branky.  Hokejové město se prostě nepotvrdilo. Hokeji fandit umí, ale jen sami sobě.  Asi by se měly střídat stadiony všech extraligových měst.  AJinak na závěr : začátek špatný, konec dobrý!!!!! 
0/0
8.9.2003 12:11

Georgik-I

Re:
S Čechmánkem máš pravdu, ale byla to úplně jiná situace. Tam to bylo po třech nájezdech 3:3. Ani jeden brankář nechytil nic. To byla super reakce na danou situaci, ale na co reagovali ternéři s Málkem, to fakt nevím!!!
0/0
8.9.2003 12:27

venousekh

Re:
I kdyby to tak bylo , tak nikde na světě vyjma vymaštěných Pardubic by diváci nepískali na svůj tým. Možná kvůli vygumovaným Pardubickým patriotům byl Málek nervózní a nechytil. To je podpora jak prase a doufám , že se v tomhle městě už repre neukáže.
0/0
8.9.2003 14:35

Georgik-I

Re:
No, oni diváci pískali hlavně na trenéry. A Málek byl nervózní, že tam musel. Ty jsi neviděl, jak se tvářil, když si bral výstroj a šel na led. A hlavně byl naprosto nerozcvičený!!!!!!!!! Jen tak mimochodem, všude na světě se pískotem vyjadřuje nespokojenost a nejen při hokeji!!!
0/0
8.9.2003 15:16

Pardubačka

Re:o)
Konečně to někdo vyjádřil přesně!
0/0
8.9.2003 20:31

hroch4

Lener ven!!!
To co předvádí pan Lener s reprezentací je ubohost. To bude na MS ostuda!!
0/0
8.9.2003 9:04

Marush

Re:
Ja myslim, ze at by tam byl jako trener kdokoliv tak se bude porad kritizovat. Jsme proste uz takovy deb.lni narod. Nerikam, ze se mi hra libila ,ale Lener se podle me snazil namixovat zkusenost s mladim. Proto ty veterani, ktery vsak totalne zklamali. Verim, ze to bude lepsi, urcite bych hned nemenil trenera.
0/0
8.9.2003 9:13

Georges7

Re:
Naprostý souhlas, už letos to byl propadák. Pod Lenerem se titul v Praze nevyhraje !!!!
0/0
8.9.2003 12:45

sisko1

Lener ven !!!
Asi nejdříve budeme muset propadnout na MS aby  Lenera vyhodili . A pak nového trenéra čeká práce s novým výběrem , který bude založen na mladých dravých hráčích a ne na zasloužilých důchodcích.
0/0
8.9.2003 8:34

Joao

Funguje?
Funguje, i když je to vopruz.
0/0
8.9.2003 7:55

tkrk

Děs
 
   Je sice začátek sezóny, ale s takovým výkonem se v reprezentaci nehraje. No potěš MS v ČR, to zas bude ostuda.
0/0
8.9.2003 7:38

Predators

Re:
Bohuzel naprosty souhlas ale jeste bych pridal ze vedle te tragedie na lede byla jeste vetsi v hledisti a to nejenom proto ze tam bylo poloprazdno. Udelal jsem si v sobotu vylet a jel se na ten hokej podivat. Hala je Pardubkach celkem pekna ale jestli tohle ma byt nejhokejovejsi poblikum v republice tak zacnu chodit na fotbal. Burani z Pardubic by si meli uvedomit ze toho koho postavi treneri je jejich vec a to ze do brany nesel Svoboda ale Malek ktery odchytal dva dobre zapasy proti Rusku neznamena ze na nej budu piskat (nejsem fanousek Slavie). Nepochopitelnejsi je to o to vice ze na lede bylo stejne nejvic hracu z Pardubic. Od poloviny zapasu se vice piskalo nez fandilo no proste hruza. Byl jsem drive zastancem toho aby se MS kdyz se nepostavi hala hralo v Pardubicich ale po techto zkusenostech jsem radeji proto aby se to hralo kdekoliv jinde jenom ne v Pardubicich. I pro CP Cup by se nasly lepsi hokejova mesta treba Plzen, Budejovice, Kladno. 
0/0
8.9.2003 7:59

Akim2605

Re:
A ty si myslis, ze jinde by to bylo lepsi? Jste si vsichni nejak na Pardubice zasedli, nezda se vam? Tragedii bylo i obecenstvo jeste ve Zline. Pardubice nejsou nejakou vyjimkou a tak me napada, jestli to precejen neni tou reprezentaci. S kym mluvim, tomu se nelibi. Neni spravny na ne treba piskat, ale bylo by to vsude stejny.
0/0
8.9.2003 8:06

Georgik-I

Re:
Pískání asi není nejsportovnější, ale , myslím, že publikum má právo dát najevo, že se mu něco nelíbí, třeba tragická hra mužstva. A jak se Ti líbilo včerejší nasazení Málka na nájezdy, dobrý ne? I ten Málek z toho byl hotový, vůbec nechápal , co se děje!
0/0
8.9.2003 8:20

Predators

Re:
Vcera to byla od Lenera pitomost, to je bez diskuse ale ja  psal o sobotnim zapase kde nemelo publikum pred zacatkem zapasu kdyz se dozvedelo kdo bude chytat. piskat. Tohle byl opravdu unikat kterej si myslim nema v cele Euro Tour obdoby. Neprijemne je to pro kazdeho hrace a pro brankare o to vice.  
0/0
8.9.2003 8:51

tkrk

Re:
 
   To není pravda, vždy se V Pardubicích brečelo, že mají pěkný stadion a reprezentace by měla obrovskou podporu taky publika, ale ukázalo se, že publikum fandit neumí, ale pouze píská, čímž hráčům nepomůže.
0/0
8.9.2003 8:22

thomash

Re:
Mě by zajímalo, kolik by přišlo diváků jinde, kdyby se ve čtvrtek hrálo od pěti a v sobotu byl v televizi fotbal z kvalifikace. A další věc je ta, že Jižní tribuna fandila opravdu dobře. A nepískala. Na Málka pískalo několik magorů, kteří nemůžou přenýst přes srdce to, že je Slavia porazila ve finále. Repre je repre, ale to, co tam ten mančaft předváděl, bylo opravdu spíše k pláči. Hráči, kteří tam jsou za zásluhy a podobně... Opravdu nevím, ale začínám mít z MS u nás docela strach.
0/0
8.9.2003 10:10

jxdx

Re:
Máš naprostou pravdu!! Organizátoři turnaje se musí tlouct do hlavy!!! Proč se v sobutu nehrálo od osmi hodin ? Na slavnostní párty by přišly osobnosti až okolo půlnoci a to už by všichni prominenti byly v pánu ( nebo pod parou) a to je ten pravý důvod !! Divák - ten je jen do počtu.
0/0
8.9.2003 10:47

jack24

Re:
V Brně!!! (Být tu odpovídající hala, ovšem....)
0/0
8.9.2003 11:00

Caretaker

Re:
Jo tak to sedí. Ty sám jsi buran, co utek do Prahy, aby se mohl nad ostatní povišovat. Jestli se Ti líbil hokej, kdy si nebyli hrači schopni na dva metry přihrát, tak už to příště nehul a přihlaš se na Drop-In. A skoč se podívat do NHL, tam se na hráče bučí o stošet, když se jim nedaří. Ale tohle asi kluk jako Ty z Horní Dolní v životě nepochopí.
0/0
8.9.2003 10:57

duval

turnaj
skvělá propagace hokeje,3 branky za celý turnaj,nezáživný hokej,patera a procházka,to všechno pomáhá hokeji k tomu,aby se stal skoro tak populární jako třeba házená nebo volejbal,jen tak dál
0/0
8.9.2003 6:45





Najdete na iDNES.cz