Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hokejoví rozhodčí chybují. Jsou špatní?

Největší slabina české hokejové extraligy? Rozhodčí! Už to není pouze jednotný názor fanoušků, kteří na ně prakticky v každém zápase křičí nadávky. Shodují se na tom i trenéři. "Netrestají zákeřné fauly, sekery, a navíc jsou pomalí jako důchodci," prohlásil sparťanský kouč Alois Hadamczik.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MarilaSY

panu Halasovi
Pane Halas je az  s podivem ze se vyjadrujete k tomu co vite ze neni pravda a ze je to holy nesmysl,vzdyt preci´kazdy tak jako ja vi ze rozhodci a jejich kontrola byla a vzdy bude skupina sama pro sebe.Vy tady pisete o vecech kterym se vsichni kterym se vsichni kdo alespon jednou pricichly k fotbalu nebo hokeji tak vi o cem mluvim takze si seahnete do svedomi a nechte nesmyslne definice pro sebe.
0/0
14.11.2003 13:58

jack24

Vlastní gól
Při výhodě v NHL si mužstvo musí dávat na vlastence majzla,normálně to tam platí.Je to tak zajímavější.Stejně jako icing(vím-bezpečnost hráčů,ale to by mohli zakázat i padání do střel).
0/0
14.11.2003 13:49

magdis

Trošku bordel ne?
Něco na názoru Willa Huntinga bude, i já si myslím, že i když pískají jak chtějí, bez nich to prostě nepude. Nejsem zarytej fanda PCE, ale občas se tam du mrknout. Co se tam děje je vlastně oboustraný. Jak hráči, který se furt válej na zemi, tak rozhodčí, který nemaj odvahu a sílu prosazovat pravidla. Je to trochu ostuda. Už to tady někdo psal, že pak máme problémy třeba v reprezentaci. Nejlepší by bylo, kdyby se pan Halas nad sebou zamyslel. Nehájil sám sebe a nominoval pořádný rozhodčí, který by byli profíci, byli placeni měsíčne a ne od zápasu. Pak chtějí stihnout co se dá. Sami na to už nemají fizičku a kdyby byl nějakej průser, maj aspoň vyděláno na pokuty
0/0
14.11.2003 12:06

dobrý Will Hunting

My jsme také takový
Já bych zase nebyl vůči rozhodčím až tak kritický. Pískají špatně, bojí se, jsou na pískání finančně závislí - ano, je to pravda, ale tato bázlivost není jen u rozhodčích, já to  třebas u svého zaměstnavatele vidím u 90% zaměstnanců, také bázlivost, alibismus, ustrašenost, hlavně nic nezkazit, nepřekážet .... Tyto vlastnosti má - a je to hrozné zjištění - většina našeho národa. Bohužel, není to  moc povzbudivé.
Nejprve se tedy zamysleme sami nad sebou, potom suďme někoho, kdo je stejný jako drtivá většina z nás. 
0/0
14.11.2003 11:49

treskoun

Bylo i hůř
Podle mě ty rozhodčí zas nejsou tak špatný, jak se tady kritizujou, kromě zápasů se Spartou a Třincem většinou pískaj docela rovinu...A na Spartu jsme si zvykli, to už je leta stejný
0/0
14.11.2003 10:57

Georgik-I

To teda zírám
Když co si myslí o rozhodčích řekl Ota Janecký, tak z něj udělali vyvrhele společnosti a z Pardubic ubrečence, ale když se ozve Lojzík Hadamcziků, to je něco jiného. Osobně si myslím, že největším problémem nejsou jednotlivé chyby, ale celkový styl pískání. Kompenzace za každou cenu, nestejný metr nejen jednotlivých sudích, ale i v jednom zápasu v jednotlivých třetinách, neochota posílat do třech atd.
0/0
14.11.2003 10:42

Georgik-I

Re:
A ještě K Lojzíkovi, co si dovolil k rozhodčímu v utkání PCE-SPA jsem ještě v životě neviděl. Pět minut na něj řval, jak smyslů zbavený a odmítal poslat hráče na buly. A rozhodčí? Jak malý kluk ho doslova přemlouval, aby už hráli. Nebyl schopný dát ani 2 minuty. Takže Lojzíku, začni u sebe. P.S. To není obhajoba rozhodčích.
0/0
14.11.2003 10:47

m-br

Re:
typický příspěvek PCE fans - píšeš, že z vás cšichni udělali ubrečence - omyl !!! Vy jste je ze sebe udělali sami a to tím, jak se vaši hráči na ledě chovají - při letošním zápase ve Zlíně (prohráli jste 1 :4) se Lubina furt po rouhodčím doslova plazil a to při každém zákroku.....v tomto směru opravdu v lize nemáte konkurenci. Myslím, že mužstvo s takovými ambicemi a kádrem by se mělo nad věc trochu povznést. PS - tímto se nechci zastávat Hadamczika....
0/0
14.11.2003 10:55

Georgik-I

Re:
Tys´to moc nepochopil, viď. Já upozorňuji na rozdílné reakce médií. Reptání na rozhodčí a to i na ledě je obecný nešvar. A dělají to všichni stejně. Nesmíš mít na očích klubové klapky.
0/0
14.11.2003 12:16

m-br

Re:
věř mi, že nemám klubové klapky, ale opravdu žádné mužstvo v lize nebrečí jako PCE. Ovšem nečekám, že to někdo z PCE fandů uzná.  Kdybys viděl zmíněný zápas, tak bys mi dal za pravdu, a to ani nemluvím o chování vašich mladých "hvězd" Průchy a spol. a jejich ohánění se hokejkou, když je někdo obral o puk. Jinak ještě musím dodat, že PCE byly kdysi sympatické mužstvo, což se změnilo nástupem Říhy (bývalého Zlíňáka). který naordinoval tuto "diskusní" taktiku. zdar
0/0
14.11.2003 12:29

sergei

Re:
nevím jestli něco víš o hokeji , ale asi jen z TV... něco jiného je např. náznak sekyry a něco jiného je ten úder dokončit( hlavně Sparta a to nejen sekyra ) . A o tom jestli brečí víc PCE nebo SPA se může polemizovat. Rozhodčí je kategorie sama pro sebe.něco nepísknou a pak se to veze jedno po druhým....Ono není prima pocit ,když ti nějakej vylízánek málem urazí ruku .
A jen pro upřesnění - nejsem z PCE ale z HK a to jak asi všichni vědí tyhle města se v lásce moc nemají.
0/0
14.11.2003 13:04

m-br

sudí v extralize
budu je hodnotit obecně, vidím 90% domácích zápasů Zlína a nemá význam psát, zda je lepší Turčan nebo Šindler : 1. zoufale si hlídají, aby byl zhruba vyrovnaný poměr vyloučených a když si vezmeme statistiky za Xzápasů dozadu, není tam ani jeden, kde by byl poměr vyloučených třeba 7:2 - když se vyloučí např. 3 hostující hráči, tak je skoro jisté, že první trochu sporný zákrok půjde někdo domácí a nedej bože, pokud byli přitom hosté posláni do třech, to se pak vymýšlí opravdu věci.. 2. Tzv. metr - 10 rozhodčích = 10 různých stylů a posuzování, toto se mění třeba i každou třetinu, co v 1. prošlo je ve druhé potrestáno, hráči pak neví co mají dělat 3. Čároví - děs a hrůza, zápas neustále kouskují, pískají každý icing i když je hráč 30 cm za červenou nebo o 10 cm nedosáhne přihrávku, ofsajd posuzují style, když si nejsi jistý, tak ho pískni, prostě absolutně podporují defenzivnější mužstva 4. Hráči - nemají snahu hrát, pořád puky zašlapují (kolikrát je to vidět na MS nebo v NHL ???),  u mantinelu se pohybují jako by byli na procházce s dětmi v parku a každý hit je potom doslova o zdraví - toto kdyby dělali v NHL (která je pro ně ve většině případů cílem), tak by je tam prvním kontaktem např. Pronger zabil o mantinel. A sekání (Štraub), filmování (Leška) nebo nekonečné diskuse s rozhodčími (Lubina, Dopita, Žemlička) nebudu ani komentovat. Závěrem - pokud sudí nebudou profíky, nic se nezmění
0/0
14.11.2003 10:31

xtan

Re:
Super zhodnocení .
0/0
14.11.2003 10:38

onpav

Re:
Taky souhlas. Ještě bych přidal, že za vše může Šulc, pač on je šéf extraligy a poslední roky je čím dál tím víc skandálů a nic se s tím nedělá. Já se na hokej můžu dívat jen v TV, ale to se hlavně díky rozhodčím nedá, naposled jsem viděl VSE-SPA a kazil to na obě strany tak nechutně, že jsem se chvíli až řezal smíchy
0/0
14.11.2003 10:42

xtan

já jsem zděšenej....
Když vidím zařazení Turčana chce se mi blít , jeho pískání nemá s hokejem nic společnýho. Ze zápasu udělá vždycky akorát bramboračku .
No a to vysvětlení k tomu Halasovi mi taky schází
Kdo jej volí? Kdo jej ustanovil. Chová se jako kdyby byl "jedinej neomylnej" a hlavně neodvolatelnej
0/0
14.11.2003 10:15

jirha

Jaký je svaz takový jsou rozhodčí
Pokud je vytvořen tlak na rozhodčího aby pouštěl hru protože se nikdo nechce dívat na stále stejná vyloučení pak to rozhodčí buďto nepískají nebo je nenechají to pískat.
Pokud si už pak zvyknete něco nějak pískat pak změna je téměř nemožná. Jediná cesta je vyměnit celou tuto skupinu rozhodčích a po nových chtít skutečné prosazování platných pravidel.
Několik let se po rozhodčích chtělo aby nechávali hře volný průběh a teď jen sklízíme co jsme zaseli.
0/0
14.11.2003 9:30

hypetraxx

hok
0/0
14.11.2003 9:26

kajmanek

Halas
Nechapu všechny, co stále poslouchají Halase. Pravidelně omlouvá pořád stejné rozhodčí a nikomu to nevadí. Každý rok v play-off hodnotí rozhodčí a vždy údajně byli dobří. A všichni ostatní víme, že ne. Mají strach cokoli odpískat. A pak ty diskuse... A pak na co mají lidí koukat, když vidí podrážděné hráče, protože ani neví jak pořádně mají hrát....
0/0
14.11.2003 9:14

pstrosss

?????
To by mně zajímalo, jakým nedopatřením se v nejlépe hodnocené skupině rozhodčích ocitl pan Turčan....
0/0
14.11.2003 9:10

chuan

1. skupina
Může mi někdo s komise rozhodčích říct, jak se tam mohl dostat Minář. A navíc nebýt ani jednou potrestán.
0/0
14.11.2003 8:49

Apdull

Rozhodčí jsou opravdu otřesní
A když za ně nese odpovědnost nějaký Halas, který se k tomu ještě hrdě hlásí, tak by to měl zabalit, nebo by mu tu odpovědnost někdo opravdu odpovědný měl odebrat /pardon - převzít z jeho znavených beder, neb ji nesnáší dobře/. Ten Halas to je nějaký majitel českého hokeje?
0/0
14.11.2003 8:24

Freddie42

Rozhodci
Tak k tomu golu... v pravidlech to tak je, pokud by se situace vyskytla v NHL, gol by platil, tady platit nemel. Kdyz se podivam na vykony rozhodcich, je to katastrofa. Husicka je zarny priklad. Hracum na lede obcas zavazi a nema naprosto prehled o hre, spatne se pohybuje a to, ze je jeste v ELH je jiste diky uplne necemu jinemu, nez diky kvalitam.
A co se tyka fotbalu, nedelam si iluze. Kdyz napriklad Spartu doma piska velmi casto rozhodci Jara a Sparticka pak v tom zapase vyhraje bud z penalty nebo v nastavenem case, pak se muzu posrat smichem, kdyz se mluvi o cistote sportu...
0/0
14.11.2003 7:48

Mačka No.1

Re:
Sparta prosím pěkně kopala doma za celou loňskou sezónu pouze 3 penalty. A s největší pravděpodobností ten tvůj Jára odpískal maximálně jednu. Takže druhá část Tvého příspěvku je spartťanský mindrák. P.S.Nejsem sparťan.
0/0
14.11.2003 8:09

pecza

Re: Pravidla
Mohl by jsi nekde najit a citovat primo ten odstavec z pravidel, kde se pise, ze gol by nemel platit. Porad se nemohu zbavit dojmu, ze je to pekna kravina
0/0
14.11.2003 8:48

KucKuc_2

pravidla
514 - UKLÁDÁNÍ TRESTŮ
 2. Jestliže je v době, kdy rozhodčí signalizuje trest, avšak předtím, než zapíská, kotouč dopraven do branky neprovinivšího se družstva přímým následkem hry hráče neprovinivšího se družstva, branka nebude uznána a uloží se signalizovaný trest.
0/0
14.11.2003 9:42

xtan

Re: :)))
ale on jej dopravil hráč provinivšího se mužstva do branky provinivšího se mužstva
0/0
14.11.2003 10:09

KucKuc_2

Re: HOKEJ
Tak to v tom mám HOKEJ
0/0
14.11.2003 10:44

Misoul

Re:
Na tech strankach je take tento (mozna srozumitelnejsi) vyklad : "Jestliže poté, kdy hlavní rozhodčí vztyčil paži, dostane neprovinivší se družstvo jakýmkoli způsobem branku, branka nebude uznána a uloží se trest obvyklým způsobem. "
 Jestli je to oficialni vyklad pravidel nevim, kazdopadne loni jsem videl zapas NHL, kde takovato branka byla bez problemu uznana. Zrejme dalsi rozdil mezi pravidly (zak.uvolneni, offside na cerveny,..). 
0/0
14.11.2003 11:56

xtan

Re:
jenomže tu branku dostalo(si dalo) provinivší se mužstvo
doporučuju číst pořádně
0/0
14.11.2003 12:10

xtan

Re:
Prvidla zpaměti neznám, ale podle Halase získává provinivší se tým VÝHODU - nemožnosti dát si vlastence. To neprovinivší si jej klidně dát můžou
0/0
14.11.2003 10:18

treskoun

Re:
Já si teda pamatuju z NHL, že takový gol platil...ale jinak pravidla do takových detailů taky neznam
0/0
14.11.2003 10:54

Georges7

Hodnocení
Móóóc pěkné hodnocení rozhodčích, jen mi jaksi nesedí postavení Turčana a Homoly, ti jsou podezřele nějak moc vysoko!!! Myslím, že po dobu celé sezóny by měli zápasy pískat 2 hlavní rozhodčí, ať si je tam "nahoře" seberou kde chtějí, ale určitě by to byl přínos.
0/0
14.11.2003 7:21

mikinos

Rozhodčí
Já souhlasím s názorem že rozhodčí to nedělají schválně. Oni jsou prostě špatný... Jestliže mají sezení pouze 4x do roka, tak nevím kdy se mají co "doučit" a sjednotit metr. Měli by mít semináře každých 14 dní. Pak se s nimi dají určité věci probrat.
0/0
14.11.2003 7:14

lizart

Kde je chyba?
Hosté se trefili do vlastní branky při signalizovaném vyloučení domácího hráče a sudí Svoboda gól uznal.
Muze mi nekdo vysvetlit co je na tom spatne?
0/0
14.11.2003 6:35

mikinos

Re:
Je na tom špatné to, že když hráč znevýhodněné strany dostane puk pod kontrolu, tak rozhodčí má zapískat. A to se stalo dokonce v té výhodě 2x.
0/0
14.11.2003 7:10

Mikasek

Re:
Moment, teď tomu ani já nerozumím. V tomto případě přece hráč znevýhodněné strany vůbec puk nedostal. Hráč jedné strany měl být vyloučen, ale protože jeho družstvo nemělo puk pod kontrolou, hrálo se dál a druhé mužstvo - zvýhodněné (pravděpodobně při rozehrávce) se trefilo do vlastní branky. Tak, jak je to napsané by znamenalo, že pokud útočím 6 proti 5 (při signalizovaném vyloučení protihráče) si nemohu dát vlastence ??? Asi tomu opravdu nerozumím ....
0/0
14.11.2003 7:17

lizart

Re:
To vim, ale kdyz se puku trestana strana nedostane a oni si daj vlastence, .... To je snad jasnej gol, i podle pravidel, ne?
No a pokud se trestana strana dotkla puku, je jasny ze by se meo piskat. V tom co pisou v tom clanku se nevyzna ani pes!!!
0/0
14.11.2003 7:47

martanek1

Re:
Špatně je na tom to, že je v pravidlech napsáno, že takový gól neplatí.
0/0
14.11.2003 7:24

drejca

Re:
Hlavně je to v článku nepřesně napsáno.Pokud jde o zápas Plzeň - Litvínov, bylo to tak,že hosté faulovali,domácí měli výhodu.Jenže hosté dostali puk do držení,dokonce dvakrát a prakticky si nešťastnou náhodou dali vlastence.Jenže v tu dobu už dávno měla být přerušena hra!!!
0/0
14.11.2003 7:56

jiricek19

Re:
To je řevu kvůli jednomu gólu v nevýznamným zápase základní části. Však to Svoboda za třetí třetinu vyloučeníma bohatě vykompenzoval. Ale že se při vhození druhýho puku na led podle pravidel přeruší jen pokud dojde k záměně kotoučů to už si nikdo nevzpomene. Pro mladší: čtrvrtý zápas finále 92 Trenčín-Plzeň a vedoucí gól Plzně v Trenčíně. Pískal Lípa, kterej paradoxně pocházel z Plzně.
0/0
14.11.2003 8:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze