Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zástupci sportovců: Hala nás může zničit

Finanční těžkosti Sazky, která staví halu pro hokejové mistrovství světa, mohou ohrozit český sport. „Může nás to zničit,“ bojí se sportovní svazy, které odpovídaly na anketu MF DNES. Od Sazky dostávají ze zákona část výtěžku z loterijních her. Loni jim ČSTV přerozdělil zhruba miliardu korun. V příštích letech by nemusely dostat nic. Z těch peněz může být splácena stavba hokejové arény.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kolemjdouci1974

!?
ale za jakou cenu?!
0/0
2.12.2003 23:19

versoix

Hala?
Jsem Liberecak a kazdej keca o nasi budouci arene jako ze je to podvod jako svine! Ale ted by reknete co by stalo v Praze,kdyby se tam neinvestovali penize nas vsech??? Narodni stadion,narodni hala,narodni vsechno...asi zijou Cesi jen v Praze! Ja mysli ze na Holandany by vyprodaly 20tis. stadion i treba v Tabore,protoze stejne tam vetsina lidi byla mimoprazskejch a kdyz si vezmete,ze ma Praha 1,2mil. obyvatel,tak navstevy na ligovej fotbal i hokej jsou uplne tragicky! Tam by ty stadiony meli byt vyprodany porad!!! Ale nejsou... Tak mi reknete proc se vsechno nej... stavi v Praze-plati to Sazka a ne mesto a u nas v Liberci se kvuli tomu mesto musi zadluzit cca na 20 let,jenom Praze to zas vsichni zaplatime!!!
0/0
20.11.2003 11:52

pedro_zprava

Zk.rvena hala
Byla by opravdu náramná legrace, kdyby kvůli této zk.rvené hale zanikla větší či menší část českého sportu , protože jestli Sazka do konkurzu půjde, tak se to stane
0/0
19.11.2003 21:12

kolemjdouci1974

sazka jedna
Akcionáři SAZKA, a.s., dnes na mimořádné valné hromadě jednomyslně schválili vydání emise dluhopisů k zajištění financování projektu výstavby SAZKA ARENY.
Dluhopisy budou nabízeny na mezinárodních kapitálových trzích. Maximální objem emise bude 190 000 000 euro. Standardní úlohu hlavního manažera emise dluhopisů bude zastávat Nomura International, plc.
Kromě vydání emise dluhopisů SAZKA, a.s., nadále jedná o dalších způsobech financování nové moderní arény, ve které se již za několik měsíců bude konat Mistrovství světa v ledním hokeji 2004.
jednomyslne...uz jsem to nekde slysel... mistrovstvi za rohem, listky v prodeji a sazka jedna... . at zijou profici
0/0
19.11.2003 17:26

kolemjdouci1974

Re:
jo, uz se tesim jak nomura bude zalovat stat ze neochranil investici
0/0
19.11.2003 17:26

Predators

Nova hala
Pan Obst je evidentne nastvanej ze pro hokejsty se narodni stadion postavi zatimco fotbaliste nic takoveho zatim nemaji. Ale on ma dobre kontakty na radnici a tak ikdyz je Praha zadluzena az po usi podle poslednich zprav se ma na Strahove stavet novy stadion pro 50 tis, lidi. V situaci v jake jsme se podle me nemelo stavet ani jedno ani druhe. Kdyz chtela Sazka pomoci tak mela ty penize venovat do mladeznickeho hokeje at mame nove talenty a cely hokejovy svaz se mel na poradani MS vykaslat.  Kdyz se nenasel solventni investor ktery by to pokryl bez dalsich podminek mel Gut pred minulym MS proste vratit poradatelstvi. Dneska se to uz dostavet proste musi ikdyby na to mel dat garance stat. Cesko by melo ve svete ohromnou ostudu. Stve me to ale kdyz muzu z dani platit 25x vice za IPB tak tech 5mld uz asi nikoho nevytrhne.  
0/0
19.11.2003 16:18

kolemjdouci1974

Re:
souhlas
0/0
19.11.2003 17:27

azp2

Halu zaplatíme z daní všichni.
Je nutné rozlišit všechny souvislosti tohoto projektu. Hotel,obchody a další jasně výnosná zařízení. Hala - žumpa na kterou se naúčtuje všechno a nechá se to zkrachovat. Ty výnosné části se jaksi taksi z tohoto projektu vyjmou a levně prodají předem určenému zájemci. Pro takové akce jsme v Čechách vymysleli termín "TUNEL". Pan Hušák je zárukou, že i tento "TUNEL" se povede.
0/0
19.11.2003 15:51

ondra-pro

Darebaci!
Jsou to vsichni. Nechapu jak nekdo muze jit do tak velkeho projektu, aniz by mel COKOLIV pojistene!!! Jak je to vubec mozne sakraaaa!!!   A to je chyba vedeni, takze VYMENIT a HNED!!! Bohuzel ted uz to nic nevyresi!!! Jak je nize napsano - ve stresu si jen namazou kapsy a da se vsechno lepe zamaskovat! Jsem z toho vseho znechucen!!! Ted jen zalezi jak velci bastardi v sazce jsou a kolik za halu a listky a pronajmy budou chtit procent. Je mi zle! A jestli to nedostavi... to by byl ne smutny, ale tragicky pribeh pro CR ktery by ji srazil o hodne stupinku v duvernosti!!!
0/0
19.11.2003 14:38

Pan Kokeš

příspěvek pod čarou
sazka aréna web byl inovován i se spoustou zavádějících info. Doporučuji projít. www.sazkaarena.cz
0/0
19.11.2003 14:25

kolemjdouci1974

Re:
nejvice se mi libi informace psane v pritomnem case: Víte, že při nejnavštěvovanějších akcích zajišťuje gastronomický servis v SAZKA ARENĚ 400 zaměstnanců? snad bude ne? a mozna k tomu.
0/0
19.11.2003 17:39

vlanet

OSTUDA
Rychle mistrovstvi pryc dokud je aspon jeste mala nadeje ze bude jinde. Mozna se opravdu vyplatilo udelat sampionat v Pardubkach nebo nekde jinde. Gutt rikal ze by se ale nevratily investice v tak malych mestech. Hlavne ze se vrati ted! Trouba jeden... Gratuluju predstavitelum sazky k brilantim kouskum. Ted drzi vsechny v hrsti a my budeme mit z ostudy ranec... Proboha dekujeme odejdete (tahnete) 
0/0
19.11.2003 12:10

Attica

Pan Gutt
Tenhle problém je do očí bojící již delší dobu. Nechápu, že Gutt dávno nepodal rezignaci. On to pěkně zavařil a je evidentní, že situaci není schopen řešit. Na toto místo je třeba managera, který se vyzná v hokeji i obchodu. A vůbec si nemyslím, že by to bylo jen stařeckou senilitou pana Gutta viz.článek o jeho firmě se sanitárním zbožím, kter byl uveřejněný na idnes. Pan Gutt je pěkná škodná!Měl by jít před soud a tvrdě za to zaplatit.A v případě(v který nevěřím),že by tuto situaci nezavinil on nebo se skutečně jednalo o senilitu, by měl být stejně tvrdě postihnut, protože on je představitel svazu, on za něj ručí!  Hlavně, že se tu bude stavět národní stadion a pořádat olympiáda...je mi z toho blbě!
0/0
19.11.2003 12:02

JetFly

Já vím, že tu halu nedostaví můžeze mi věřit na 100%.
Tohle si zapamatujte!!! Hala Sazka nebude dostavěna!!! Na 100%. Už jsem to tady psal zhruba před 2 měsícema a nikdo na to nereagoval. Takže můžete počítat s obrovskou ostudou pro ČR. A navíc se sport u nás jak to tak vypadá dostane do pořádnýho průseru.Akorát nechápu ČSLH, že požádalo o MS když věděli že ho nemají kde odehrát. Není lepší v klídečku postavit halu, která bude pořádná a až ta hala bude stát tak teprve požádat o MS!!!
0/0
19.11.2003 10:05

kolemjdouci1974

Re:
gut specha, chce svou pyramidu driv nez nez pujde pod drn 
0/0
19.11.2003 13:46

zubnipasta

Re:
Určitě ano, jenomže v atmosféře poklidu by nemohli lidé ze svazu a ze Sazky hrabat jak mourovatý. To ve stresu se nějaké ty lumpárny přehlídnou a ještě z nich budou hrdinové, když to nakonec nějakým zázrakem přece jen dostaví. Že to funguje, ukazují i některé zdejší příspěvky notorických zaslepenců.
0/0
19.11.2003 14:13

ondra-pro

Re:
Vsichni jsou to darebaci a stydim se za ne!!!  A takovy je obrazek o nasi zemicce v EU!
0/0
19.11.2003 14:33

wertex

hmm
O to vic me cytavi uvahy nekterejch noumu nad poradanim OH. Nejen, ze nemame sanci - ani bysme to nezvladli - ale mame zase kde krast - jenom tech studii co bude potreba vylety do zahranici abychom vedeli jak to tam vypada - copak to neni jasny ze je to blbost ??? A tohle me fuckt kwa se*e!!!!! Jinak sazka vydelava miliardy rocne tak at nekeca :).
0/0
19.11.2003 9:47

kolemjdouci1974

Re:
aspon si prazsti radni pocestuji za nase penize
0/0
19.11.2003 13:47

ondra-pro

Re: Souhlas!!!
Naprosto souhlasim, sv.ne jedny! Jen aby se nelo o cem kecat  a valit prachy, aby se mel nekdo dobre a ryzoval prachy "za nic"!!! CR na OH neni min. 10-15 let beznadejne pripravena!!!
0/0
19.11.2003 14:27

timbukt

...
na druhou stranu to Husak od zacatku hral na zaruku statu .. vzhledem k tomu ze to nakonec nevyslo, a projekt uz byl v takove fazi, ze vyhodnejsi by bylo dodelat to, tak jsou dluhopisy asi jedina moznost jak ziskat vetsi penize .. takhle to proste je a neslo cekat nic jinyho, jak to dopadne teprve uvidime .. kazdopadne riziko pada na hlavu Husaka, kterej se pustil do projektu, na kterej jeho spolecnost mozna nema ..
0/0
19.11.2003 9:09

marte

pozdě...
budete amatéři...
0/0
19.11.2003 7:35

jokerit

naprosto normální situace pro tuhle republiku...
Už se ani nedivím, že je kolem toho tolik problémů. Tady totiž bez problémů nebylo nikdy nic. Třeba se nakonec ta hala ani nedostaví, hokej se bude hrát jinde a v nedostavěné hale můžou prodávat třeba Vietnamci....
0/0
19.11.2003 7:16

ondra-pro

Re:
Moc trefny a povedeny prispevek
0/0
19.11.2003 14:28

kolemjdouci1974

fakt cumim...
... jak jeden jesitny stbak obklopeny dobre placenymi poklonkovaci, najivnimi radnimi a hloupim duchodcem obstem jsou ochotni poslat do kytek cesky sport . at zije olympiada, narodni fot. stadec a dalsi utopie.
0/0
19.11.2003 1:29

Clar

Re:
Milý zastánče českého sportu, nauč se raději nejprve česky a pak kritizuj!
0/0
19.11.2003 8:01

pedrito

Re:
Milý Clare, vsadím se, že když se tě ptají, co nemáš rád, odpovídáš, že lidskou hloupost. Jsi zřejmě přesvšdčen, že sám jsi velice chytrý a hloupost se ti vyhnula širokým obkoukem. Opravdu?
0/0
19.11.2003 8:42

Clar

Re:
Milý Pedrito! Syndromem vlastní dokonalosti postižen opravdu nejsem. Každopádně děkuji za pokus o diagnózu. Akorát nemám rád, když se někdo ohání ČEŠSTVÍM, když je na co nadávat. Myslím si, že pravopis bez do očí mlátících hrubek by měl být základem.
0/0
19.11.2003 9:19

zubnipasta

Re:
To je jistě pravda, ale podstatou toho příspěvku nebyl diktát z českého jazyka, nýbrž poukázání na jistá fakta, které, myslím, dotyčný vystihl docela trefně. Sazka se nadnárodní konglomerát, který ovládá pár lidí, jenž k těmto funkcím navíc přišli plynulým přechodem z funkcí zastávaných v českém sportu a tělovýchově před rokem 1989 a také zásluhou jejich dobré orientace v tomto chaotickém období překotného "odstátňování". Tyto mocipáni si nyní klidně dovolí připustit, že jejich riskantní projekt, jenž byl zároveň, jak vidno, projektem osobním a nepromyšleným, může ohrozit celou podstatu dotování sportu v naší republice. Jako by ani už neplatilo, že Sazka je zde právě od toho a svým způsobem je vlastně státní organizací vytvořenou ke státním účelům, t.j. k účelům nás všech. I pro mě je proto stávající průběh oněch záležitostí kolem výstavby víceúčelové haly velmi zneklidňující, neboť nám odhaluje, jak se ve skutečnosti s penězi pro český sport hospodaří. A jak se zdá, bez jakékoliv kontroly.
0/0
19.11.2003 9:44

Vanous1

Re:
kde jsi proboha vzal to, ze Sazka je NADNARODNI KONGLOMERAT??? a podle ceho soudis, ze statni ucel je ucel nas vsech???
0/0
19.11.2003 10:00

zubnipasta

Re:
K první otázce jsem odpověděl níže a k té druhé ani nevím, zda odpovídat mám? Státní účel nemusí být samozřejmě vždy účelem nás všech. Ale my se přece bavíme o Sazce, kterou stát zplodil za jediným a jasným účelem, jímž je spoludotování a spolufinancování veškerého sportu a tělovýchovy v naší republice na všech jeho úrovních!! Tříetými dětmi na hřišti počínaje a profesionálním sportem konče. No a to je přece pořádný zájem české populace, ne? Tak na co se mě vlastně sakra ptáš?
0/0
19.11.2003 13:45

Clar

Re:
Mňo. Na téma Sazky jsem se původně nechtěl rozepisovat. Ale:
1. Jakkoliv může příspěvek pisatele působit trefně, pokud se autor ohání slovem HLOUPÍM, srazí to pro mě podstatu problému na nulu. Navíc mě příspěvek Kolemjdoucího ani po obsahové stránce nic neřekl. Laciné žvásty o estébácích, poklonkovačích a hloupÝch radních. Opravdu hluboká analýza problému. .
2. Máš pravdu v tom, že se Sazka pustila do riskantního projektu. Ale zbytek jsou holé nesmysly. V čem je Sazka nadnárodní? Co je špatné na jeho vedení? Píšeš, že toto vedení plynule přešlo ke svým funkcím po pádu totality... Není náhodou Sazka akciová společnost? Zjisti si někde, jak je voleno vedení akciové společnosti.
Sazka je "svým způsobem" státní podnik? Co to plácáš? Sazka je akciová společnost a přečti si seznam jejích akcionářů. Stát tam rozhodně uveden není! Sazka je normální akciová společnost, čili soukromá organizace. To, že dává peníze do sportu je jen její plus!
3. Nechtěl jsem se Sazky zastávat. Určitě to šlo s halou udělat lépe. Ale ani jeden z vás, věčných kritiků (typicky českých) neví jak. A nevím to ani já. Nadávat a kroutit hlavou umí každý. Myslím, že hala vznikala kvůli hokeji. Kvůli tomu, aby v Praze mohlo být mistrovství světa. Sazka byla jediná ochotna stavbu haly financovat. Teď je zatracována. Černobílé vidění mě opravdu s*re.
0/0
19.11.2003 10:23

fafi 2

Re:
to,ze dava do sportu je jen jeji plus! nekritizuj,kdyz tu placnes takovou blbost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
19.11.2003 10:49

pkkoci123

Re:
Oba jste pitomci!!! To, že dává peníze do sportu je její povinností!!! To je ze zákona! Jinak by nedostala licenci. To platilo i za komunismu. Nazdar. 
0/0
19.11.2003 11:21

fafi 2

Re:
a to rikas jako me?
0/0
19.11.2003 11:33

Clar

Re:
A co mám taky hodně rád, je nadávání pod anonymitou internetu. Takže pitomče, samozřejmě vím, že Sazka MUSÍ dávat peníze do sportu. Možná jsem se nevyjádřil dost přesně. Také ale nic neměním na názoru, že je velké plus Sazky, že dává peníze do sportu...
0/0
19.11.2003 13:30

Honzazag

Re:
A moje velké plus je, že v obchodech za zboží platím. Já sice vím, že musím, jinak by mě zavřeli, ale přesto je to moje velké plus. A taky umím trochu rusky, takže jsem nadnárodní zákazník!
0/0
19.11.2003 13:49

Clar

Re:
Klidně pruď, ale nepodsouvej mi nadnárodní. To z mojí klávesnice nevyšlo...
0/0
19.11.2003 14:53

Francois2003

Re:
Vy to asi doposud nechápete.Pokud nebude dávat peníze do sportu,tak nebude existovat.Vaše plus je něco jako kdyby jste tvrdil,že velké PLUS dopravního podniku je,že vozí lidi.Je to nesmysl.
0/0
19.11.2003 17:04

kolemjdouci1974

Re:
jeji plus? ma povinnost ze zakona a proto ma i monopol na svou cinnost. sezen si podklady a pak kecej.
0/0
19.11.2003 13:45

Francois2003

Re:
Sazka není žádný sportovní dobrodinec.Primárním posláním Sazky bylo a je financování sportu.Co se financování oné nešťastné haly týká,tak je to průser hlavně pro sportovní svazy.Budeme sice možná mít pěknou halu,ale už nebudou peníze na nic jiného.Podle mne to má pan Hušák moc dobře spočítané a hraje na city.
0/0
19.11.2003 12:00

zubnipasta

Re:
Ach jo, jsi jako ten Ivánek z Mrazíka. Také jsi nic nepochopil. Použil jsem ve svém příspěvku několik parafrází, které Ti totálně zamotali hlavu. "Nadnárodní konglomerát" značí, že se jedná o giganta mezi českými společnostmi. Úmyslně jsem to přehnal, ale nečekal jsem, že budou takové reakce. "Svým způsobem státní podnik" zase znamená, že stát dal Sazce ze zákona jasná pravidla a zase jenom on ji může v případě jejich porušování utnout tipec. Jak se rekrutovali čelní představitelé dnešní akciové společnosti Sazka, vidím, vůbec netušíš. Bohužel Ti nemohu předložit dopis, který napsal jeden vysoký představitel Sportu a tělovýchovy (teď nevím, zda jsem tu jeho funkci vystihl správně), kde popisuje celý přechod od státní instituce Tělovýchovy a sportu k jednotlivým společnostem včetně Sazky s podrobným seznamem všech jmen, pozic minulých, současných, atd. Ten dopis tu kdysi někdo předložil jako internetový odkaz v diskusi podobné té dnešní (také týkající se Sazky). Možná by sis po jeho přečtení udělal o vedení Sazky jiný obrázek. Pokud bys ho samozřejmě nepovažoval za vymyšlený, což je sice možné, nicméně vzhledem k podrobnému popisu asi stovky společností, stovek jmen a vzájemných řetězců, kde mluví jen a jen fakta, dosti nepravděpodobné. No a nakonec Ti musím ještě vyvrátit tu chiméru o tom, jak Sazka "zachránila" MS v Praze. Sazka na takový projekt peníze neměla a už dopředu počítala s podporou státu, který za ni měl převzít rizika a držet nad ní ochrannou ruku. Přesto, že se tak nestalo, je Sazka i nadále v pozici společnosti, která si může diktovat, neboť s ní Český hokejový svaz dosud nepodepsal smlouvu (opět nepochopitelné). Nakonec to celé Sazka dot možná učinila na úkor rozvoje veškerého sportu v republice, což asi nechápeš v celém svém důsledku a místo toho v ní vidíš spasitele, který sice "malinko" chyboval, ale byl jediný, kdo něco podnikl. To myslíš vážně???
0/0
19.11.2003 13:35

zubnipasta

Re:
... a ještě něco. Tvé "mňo" na úvod reagujícího příspěvku ve mně budí dojem citoslovce člověka, který si zrovna prohrábnul vous, jenž roste rozumbradům a chystá se deklasovat své odpůrce monologickou řečí vědmy. Místo toho jsi ale předložil chabé argumenty svých tvrzení a zároveň poukázal na to, že jsi vlastně dané téma příliš nepochopil.
0/0
19.11.2003 14:01

Clar

Re:
Mňo... (to říkal Rychlonožka, žádnej stařec pročesávající vous). Je jasný, že volba vedení Sazky NEJSPÍŠ  neproběhla čistě. Mě spíš podráždilo to laciné kritizování. Teď jsi svá tvrzení podložil argumenty, které se sice dají zpochybnit, ale nehodlám to činit. Nic o tom nevím, takže nebudu vyslovovat doměnky. Strašně mě ale vytáčí (už poněkolikáté to opakuju), že většina národa vidí primárně ve všem podvod. Jakýkoliv vedoucí, manažer, prezident je podvodník a zloděj, kterej si hrabe do svojí kapsy. Když budem na věci nahlížet takhle, vždycky to bude stát za ho...
Sazku hájím proto, že hala je potřeba jak sůl. Nejde jen o hokej. Ale plavání, futsal, volejbal (a třeba koncerty) atd, atd. Měla zaplnit prázdné místo ve sportu obecně. To, že nakonec sport jako takový může utrpět je věc jiná, i když tristní.
0/0
19.11.2003 14:47

zubnipasta

Re:
Lidem k takovému masivnímu pesimismu nahrává neutěšená situace v organizacích a institucích, které jsou jaksi veřejně na očích. Takovými je i Sazka. A beznaděj na tom cokoliv změnit je vede k tomu, že si potřebují alespoň otevřeně zanadávat v takovýchto diskusích. Nemyslím si, že by to byl však typický projev českého člověka. Pod pokličku ostatních států sice moc nevidíme, ale i tam jistě nepanuje jen všeobecná spokojenost. Mají proti nám ale jeden velký rozdíl (a teď mylím ty žijící na západ od nás). Spousta věcí tam totiž došla k současnému stavu přirozeným vývojem a nikoliv jako u nás překotnou změnou organizovaného chaosu, který se, zdá se, ještě zcela neusadil a co chvíli čeří dění v naší republice. Těžko pak v tomto kalu prohlédnout na dno a nemít mlhavý výhled na věci budoucí. Zde asi hledat kořeny onoho pesimismu, který snad jednou vymizí. Ne však dříve, než k němu nebudou zavdávat případy, jako je ten se Sazkaarénou.
0/0
19.11.2003 15:26

kolemjdouci1974

Re:
oki, far faktu: sazka nebyla sama kdo chtel halu stavet, manager jako gut co pradava uz listky,ale nema smlouvu se sazkou, jeho ucinkovani jak ve svazu, tak v sazce,... staci?
0/0
19.11.2003 13:44

kolemjdouci1974

Re:
jde o obsah ne formu, tak furt nepicuj
0/0
19.11.2003 13:35

kolemjdouci1974

Re:
ČEŠSTVÍM - uf
0/0
19.11.2003 13:48

Clar

Re:
Pán je zřejmě z Moravy, že? Pak chápu, co tě žere. Píšeš, že jde o obsah. Mně jde i o formu, ale to je fuk. Obsahově stál tvůj výplod za starou bačkoru. To už jsem psal výše. Opakování je matkou moudrosti (zopakuj si pravidla pravopisu, pokud ses s nimi někdy už setkal), proto píšu ještě jednou: tvé "argumenty" jsou laciné, hloupé a hodné přiopilého kopáče sedícího v montérkách v sídlištní čtyřce a lamentujícího s kámoši nad politickou situací....
0/0
19.11.2003 14:51

kolemjdouci1974

Re:
puvodem moravak, ale ziji v praze a nestacim se divit uz nekolik let... a vzdelani se vys.., mam ho hodne vysoke
0/0
19.11.2003 17:17





Najdete na iDNES.cz