Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak vypadá oslava v hokejovém ráji?

Červenobílé hnízdo na proslulé jižní tribuně víří, šály se točí nad hlavami skákajících fanoušků, o led pleská salva balených perníčků. V pardubické hokejové hale vybuchuje radost, až se srdce chvěje. Hlasatel jen stěží potlačuje nadšení, ale plní povinnost a snaží se obecenstvo mírnit: "Vážení přátelé, na perníčky je ještě čas..."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lefhard

Fanoušci spící před zimákem kvůli lístkům!
http://student.upce.cz/modules/myalbum/viewcat.php?cid=3
0/0
25.11.2003 12:43

Davidsparta

I když jsem sparťan
Musím přiznat, že ač jsem Sparťan, tak Pardubice hrajou skutečně nejlepší a nejpohlednější hokej, který se musí líbit a líbí. A mě osobně se líbí velmi a opět je stavím do pozice favorita ligy. a nakonec kdo jiný už by jí měl vyhrát než Pardubice.
0/0
25.11.2003 10:33

Andrew_cz

Re:
Vsechna cest  
0/0
25.11.2003 12:57

pardubanda

Re: ...
pravda  konecne nekdo inteligentni a normalni a  uznal to  
0/0
26.11.2003 9:35

bzbzx

Jojo
Poucte se od nas!-viz slavisti z lonskyho roku kteri mi tady porad hazeli ze sou nejlepsi a ze maj nejlepsi publikum...-kolik je tam prumerna navsteva?-jo ted sem na to juknul-presne 2802-tak to sem vloni na netu potkal vic slavistu nez kolik jich ted chodi na hokej...-kluci kdyz nechodite na zimak tak alspon tady drzte huby-ste ostuda hokeje a az se nastehujete do sazka areny a prijede tam pardubickej vyjezd-nemate sanci si skrtnout! Jo jinak v PCE si hokej uziva kazdej fanousek na sto pro-vazne to nema chybu-kez by ste to zazili i na jinejch stadionech-letos leda u nas nebo na bazalech(fotbal)
0/0
24.11.2003 21:35

teslacka31

Nej hokej ...
Ani se nemůžeme divit, že mají PCE největší návštěvnost ... hrajou skvělej hokej ... Jen se podívejte na Dopiho a ostatní ... Ani se nedivím, že na některý týmy se nechodí ... vždyť hrajou otřesně ..
0/0
24.11.2003 20:06

pardubanda

...
sem hrozně ráda, že bydlim v Pardubicích a můžu chodit na tak skvělej hokej jako je tady. Lidi sou tady fakt skvělý   a každej zápas(at uz je tady Slavia, Sparta nebo Liberec) je tady fakt skvělá atmosféra.. přála bych všem aby někdy zkusili atmosferu v pardubickym jiznim kotli  letos tu ligu stejne vyhrajem   DYNAMO
0/0
24.11.2003 18:27

Redhra

Hojne navstevy jsou trvale
 
Tusim, ze arenu otevirali v roce 2001 - takze pridavam cisla o navstevnosti v PCE pred rokem 2001, kdy jsme chodili na stary zimak, a dnesni: Jasne, ze narust take souvisi s vystavbou nove areny, ale lide chodi v takhle hojnem poctu od sezony 1996/1997, kdy k muzstvu prisel kouc Milos Riha.
 
1999/2000 - prumer 5723 divaku na jeden zapas
2000/2001 - prumer 7024 divaku na jeden zapas
2001/2002 - prumer 7060 divaku na jeden zapas
2002/2003 - prumer 7225 divaku na jeden zapas
2003/2004 - zatim prumer 8166 divaku na jeden zapas
 
Myslim tedy, ze je o cem psat...
0/0
24.11.2003 14:56

Redhra

Re:
Vychazel jsem z dostupnych udaju na hokej.cz...
0/0
24.11.2003 14:57

clarac

Město Plzeň
Jsem z Plzně a Pardubicím to přeju. Byly doby ale to už je dávná minulost, kdy v Plzni byla taky taková atmosfera. Ale funkcionáři svojí neschopností a treneři i s některými hráči stojí za krizí plzeňského hokeje posledních let. Když vidím, kam dovedla Plzeň sport ve městě, je to ubohost. Druhé největší město v Čechách bude zřejmě brzo bez hokeje i fotbalu.
0/0
24.11.2003 11:28

Bajus

Re:
Jo, jo, Plzen znam, je to super mesto a jeste pred ctyrmi lety, kdyt jsem tam byl se tam hral super hokej a my jsme v Pardubicich nadavali, ze poustej Salfu a Pospisila, ale Plzen si to zaslouzila jenom mela smulu. Pan Sykora je podle me jeden z nejlepsich treneru ve 1994 dovedl prumerne Pardubice do finale a posleze Plzen vytahl k prekrasnym vykonum. Na Plzni jsem vzdycky obdivoval, jak je to nadherne hrde mesto a to plati i ted, kdyz se jim nedari. Ma na to neuctivější pravo. A pivo, reknete mi, kde na svete se vari lepsi pivo...
0/0
24.11.2003 13:48

Já I.

Re:
Jenom si z te Plzne necvrkni.
0/0
24.11.2003 14:23

vojna41

Re:
Postav se na nohy. Nemůžeš žít minulostí. Vím, že za dob škodovky to tam bylo o něčem jiném, ale vy sami fanoušci jste se změnili!!! Vy musíte zabojovat, protože pro vás to hrajou a VY jste schopni je strhnout na vlastní stranu!!! Udělejte to pro český  hokej, protože on potřebuje fanoušky!!! My v Pardubicích už jsme na to přišli!!!
0/0
24.11.2003 14:10

P3P

Re:
No, já sem z Brna... druhého největšího města republiky a tam hokej v extralize vůbec není a fotbal na tom taky není dvakrát nejlíp....
0/0
24.11.2003 19:23

To-nejsem-ja

..
Soulasím s tím, že redaktor u psaní toho článku snad i mas.........oval...:-)) Ale pár věcí by chtělo osvětlit. Nevím proč se tady někdo rozčiluje, že při reprezentačním zápase párkrát zaznělo skandování Pardubice. Bylo to z toho důvodu, že na led šla zrovna pardubická miminka, podporovaná v obraně Michalem Sýkorou....nevim proč třeba nenadáváte na to že při 21 v Ostravě snad 20x zpívali Baníčku my jsme s tebou...no nic..pamě't je krátká....nebo Euro 96 kde se řvalo Po'dme hoši po'dme do toho, přitom to byl pokřik Vsetínskejch fandů.
A ještě k těm návštěvám. Vysoké návštěvy začali v Pardubicích chodit od sezóny 96-97 při první štaci Miloše Říhy. Před tím chodilo v průměru kolem 3000 lidí. Od té doby sice Pardubice pokaždý postoupili do play-off ale až v posledních třech letech hrajou na špici. A od toho 96 roku se návštěvnost drží stabilně kolem 6000-7000. Letos je to ještě lepší....nazdar.
0/0
24.11.2003 11:01

vojna41

Re:
Mezi náma. Jako bubeníka FC Pardubice ti musím oponovat. Máme z ostudy kabát. Udělali jsme si ho sami. Pořvávat na Málka jen proto, že chytá on, a ne Adam je podle mě dost sprosté.  Žádnej hráč si to nezaslouží..... Vím, že bylo třeba svinstvo poslat na nájezdy Málka místo Adama, ale bylo to rozhodnutí trenérů a tak ho musíme respektovat, ne pořvávat Málek ven!!!
0/0
24.11.2003 14:13

Georges7

Re:
Du hast wieder Recht !!! Vivat Vojna.....
0/0
24.11.2003 14:30

To-nejsem-ja

Re:
Máš rech, ale o Málokovi sem nenapsal ani slovo...jinak zdar.
0/0
24.11.2003 15:23

vojna41

Re:
To sice ne, ale narazil jsi na téma naší ostudy a to k tomu patří. Je to naše ostuda a většina fanoušků z jižní tribuny se za ni omluvila. Já jsem to udělal hned po zápase.
0/0
24.11.2003 22:57

130399

Hokej-diváci
Moc často nekomentuji, nicméně teď jsem prostě musel. Velice stručně: Není přece přímo úměrná kvalita hry návštěvnosti? Je logické, že lidi nebudou chodit na desáté mužstvo tabulky (tedy u nás, v zahraničí je to naprosto naprosto normální), protože se na to asi nedá dívat a hlavně vedení klubu nemá co nmabídnout. Když se mužstvu daří a klub samozřejmě pro diváky dělá spoustu věcí, které je třeba do nové arény přilákají, pak je logicky dům plný. Je mi líto těch, kteří závidí nebo v tom vidí něco nespravedlivého nebo snad dokonce zvráceného. A argumenty typu "pískaly na repre gólmana?!?!" Mezi námi, kdo si u TV nepískal pro sebe nad rozhodnutím trenéra a nebo zkuste jít na kterýkoliv fotbalový zápas. Toť vše. Mám hodně práce.
0/0
24.11.2003 9:28

vojna41

Re:
Správná metoda: Zameť si před vlastním prahem. Ale už jsem tu na jeden příspěvek psal, že REPRE NENÍ LIGA!!! To mám pískat na gólmana jen proto, že nás vychytal ve finále? Nebo snad proto, že má za prdelí gólmana z domácího týmu??? Mezinárodní ostuda a jako pardubickej fanoušek se stydím!!!
0/0
24.11.2003 14:16

Tonnan

Re: ono to neni tak uplne pravda
spravne to rozhodne nebylo ale uz tehdy jsem psal ze neni dobre urcovat mezi vyrovnanymi golmany jednicku hned na zacatku sezonu aMalkovi soucasny vykony jsou toho dukazem
0/0
24.11.2003 23:53

Akim2605

Hokej v Pardubicich
S tim, ze lidi chodi na Pardubice, jelikoz jsou prvni, to neni pravda. Opravdu tech pet sest let zpatky lidi chodili..a to i kdyz se potaceli kolem osmeho mista. Neni to jen tim, ze jsou prvni...je to tim, ze hrali vzdycky hokej na kterej se dalo koukat a proste...lidi ten hokej v nasem kraji maji radi
0/0
24.11.2003 9:03

jjenda

Re:
A je to pravda, buď si záměrně vymýšlíš ty, nebo chodíš na hokej rok a tak v paměti minulá léta nemáš. Pamatuju si, jak v roce 2001 šlo v předposlední kole Pardubicím o play-off. Přijely barážové Vary, zápas skončil se štěstím 2:1 a sledovalo ho stěží nějakých 5700 lidí. Co mi na to povíš?
0/0
24.11.2003 10:18

Redhra

Re:
Ja ti na to povim todle: Na rade jinych stadionu by se jednalo o navstevu sezony
0/0
24.11.2003 10:33

HonyOs

Re:
To je fakt...
0/0
24.11.2003 12:17

HonyOs

Re:
Nejvíc se mi líbí, když někdo z pod stolu vytáhne jako triumfální argument jeden zápas z minulých sezón. Nikdo přesi netvrdí, že chodilo a chodí vždy hodně. pravda je taková, že průměr na utkání je bezpochyby za posledních 8 let suveréně na špici. A to nezpochybní ani zápas v roce 2001 pro KVA!
0/0
24.11.2003 12:19

Akim2605

Re:
Povim ti na to, ze je to dost slusna navsteva. A jeden zapas s takovou navstevnosti neni reprezentacni vzorek cely sezony. Na  hokej jsem chodil celkem pravidelne a mozna si diky tomu nepamatuju presny cisla poctu lidi toho kteryho zapasu..to je asi pravda
0/0
25.11.2003 9:14

vojna41

Re:
Já bych neměřil lidi v hledišti KVANTITOU, ale KVALITOU!!! Co ti bude deset tisíc lidí, který nebudou tleskat a řvát. Kdo pak požene hokejisty kupředu, když se jim nedaří. A pokud chodíš na hokej, mám na tebe jinou otázku: Kdy naposledy jsi viděl, že by pardubický FANS nedorazili na výjezd?!!! V tom je síla! Pomáhat všude. U nás je sektor pro hosty dost velkej a mrzí mě, když ze Slávie (něco přes hodinu vlakem) přijede slabejch 20 lidí!!! Já se trmácel na Litvínov celej den a půl noci zpátky! A to to bylo v televizi!!! Sáhněte si všichni do svědomí, jestli toho pro hokejky nemůžete udělat víc. Máte reprezentovat.....................
0/0
24.11.2003 14:22

ondra-pro

DOPITA je super! Hura do repre a na MS!
Tak Dopita opet 2 kousky, uz je 2. v produktivite ne..? Doufam ze si toho ten Lenerisko poradne vsimnul! Ne nadarmo byl hokejistou roku a i kdyz uz je to nejaky patek, je to stale ELITA! Taky Hasek s Jagrem uz nejsou nejmladsi, ale stale by o ne stal kterykoliv tym na svete, kdykoliv!!! A ne ze ne! A Dopi tam patri taky! A co se tyka Pardubic - jsou super, i kdyz muj oblibeny klub jsou Berani (teda medvedi) ze Zlinaaa. Jen jeste aby tu Arenu Sazka dostaveli v pohode!!!
0/0
24.11.2003 1:08

vojna41

Re:
Nejseš na špatným fóru??? Tady se mluví o něčem jiným......
0/0
24.11.2003 14:23

Martin HSJ

Á
Á náš ,,největší hokejový odborník´´ zase napsal další fundovaný článek, kterej hokejového fanouška obohatí. Ach jo, kvůli tomuhle blábolovi jsem si přestal kupovat ProHockey. A k tomu vychvalování pardubickejch fanoušků. Chtěl bych vidět kolik by jich chodilo, kdyby se Pce potáceli někde kolem desátýho místa. A svůj formát ukázali, když pískali na reprezentačního brankáře.
0/0
24.11.2003 0:51

jjenda

Re:
Naprostý souhlas!!!!!!! Ten článek je taková obdivná slátanina, že to ani není k smíchu. Že není někomu trapně něco takového zveřejňovat. Svěřovat se s vlastním orgasmem ve veřejném médiu, to je síla. K tomu slouží spíš deníčky, ne?? Pane Knape, ve vší úctě, nějaký si založte! Ať už je konečně od podobných úletů klid.
Ve Znojmě na zápase se Spartou byla naprosto vynikající a korektní atmosféra, přijelo i několik Sparťanů. Kam se hrabou nafoukané Pardubice. Ale o tom nikdo nenapíše, protože ve Znojmě je stadion jenom pro 5500 lidí a to je přece málo, natožpak když neházejí na led potraviny! Lidi jako pan Knap, proberte se.
0/0
24.11.2003 1:28

Frank_Baron

Re:
Jenže našich fanoušků jezdí nejmín 50 na každej zápas a kolikrát jsou daleko víc slyšet než domácí a do Znojma příjde 5500 na Spartu možná na nás ale tím to hasne!U nás je vyprodáno i na Kladno!Nazdar
0/0
24.11.2003 6:34

jjenda

Re:
Jenže vašich 50 fanoušků má ze všech extraligových týmů geograficky nejlepší výchozí polohu. A jestli to záměrně nevidíš, tak jsi zaslepenej a lžeš. To ostatně děláš, protože na Pardubice - Kladno (1:2pp) přišlo 7812 diváků. Samozřejmě pokud by kterýkoliv tým vyhrál třeba 4:0 v Litvínově, tak těžko budou domácí fanoušci za něco děkovat a skandovat a zároveň mají možnost se nechat slyšet fandové hostů, to je úplně normální. Žij dál blaze v iluzi.
0/0
24.11.2003 10:16

HonyOs

Re:
Jóóó...umí se to někdo dobře narodit...nebo...umí to někdo fandit tomu správnému týmu...
0/0
24.11.2003 12:20

vojna41

Re:
Ty jsi taky samozvaný odborník, viď???
0/0
24.11.2003 14:33

ondra-pro

Re:
Prober se ty chlapecku! Hazet na led pernicky je zvyk (alespo nejaky!!!) jako napr. v NHL chobotnicky a spousta jinych veci!!! Takze! A pokud vim, tak zminka o ferovem hokeji a dobre atmosfere ve Znojme padla, ta se uklidni! Jo a jeste mi prozrad, kde jinde v rep. chodi stabilne temer plna arena??? PAPA
0/0
24.11.2003 13:42

Mallwin

Re:
No moc s tebou nesouhlasím, v Pardubicích měli první Tv kostku nad ledem a to ještě v době kdy od Vsetína dostávali v prvním kole play-off desítku. Na Slávku nebylo vyprodáno ani v semifinále se Spartou, jinak je pochopitelný, že když se týmu daří, tak to táhne fanoušky..nevím, co ta tvoje úvaha měla znamenat. Ten článek se prostě snaží navnadit ostatní diváky v jinejch městech. Na hokej chodí stále míň lidí a to minimálně dalším čtyřem pěti týmum se velice daří a naproti loňsku není jasno ani o sestupech ani o osmičce..takže by to chtělo z tvé strany krapet korigovat názor..
0/0
24.11.2003 8:15

lazytch

Re:
Trochu zvolni, hochu. Jestli toho starýho, malýho,vyšeptanýho merkura, nazýváš kostkou, tak si vedle, jak ta jedle. Malej, špatně viditelnej obraz, ukazatele stavu a všeho podstatnýho vypadaj jak za totáče, no...Sice to byl opravdu první pokus o TV v hale u nás, ale tím to hasne. Zajeď si někdy na Spartu a uvidíš co je kostka...
0/0
24.11.2003 11:32

kulda 65

Re:
Tak teda nevím, jak můžeš dávat za vzor tu T-Debile arénu. Oba ligové stadiony v Praze stojí za ...Na Spartě v sektoru stání není z žádného místa vidět spodní část (zhruba polovina) bližší branky, ochranná síť nad plexisklem (mimochodem odřeným nebo špinavým až hrůza) je srolovaná do neprůhledných patvarů, takže aby se člověk neustále shýbal nebo natahoval, aby něco viděl. A to jsme jen na ledě, o okolí psát nebudu, na to nemám čas.
No a na Slávii sice pan Vladimír Romanopětprokázalžejenejlepšímbrankářemextraligy Růžička dokázal i coby hráč mnoho věcí, nevím ale, proč si za plné vstupné musí horní část tribun prohlížet jeho vystavený dres a ostatní relikvie a je za to potrestána tím, že nevidí na ukazatel a časomíru. O tom, že na záchod je to asi 300metrů ani nemluvě.
Už se těším, až pojedeme na Slávii do Sazka Arény, jen nevím, co budete čížci říkat, až tam bude dvakrát a možná víc pardubáků než domácích. A na ostatní zápasy vám prej budou dávat ke každýmu lístku dalších 5 zadarmo, aby bylo aspoň občas vyprodáno! 
0/0
24.11.2003 12:32

vojna41

Re:
Přiznej, žes to s tím datováním kostky přehnal...  Chodil jsem tam v době, kdy ji tam věšeli a tak dávno to není...
0/0
24.11.2003 14:35

permonik1

Re:
Vůbec se nedivím, že nesnášíš nic co se týká Pardubic. To je uplně normální česká vlastnost. Když byl na špici vsetín určitě jsi nadaval na to, že vsetín má prachy a bez nic by nebyl nic  :o)) Spartu bys asi taky nadával, kdyby ji to teď šlo podle jejich představ a oni válcovali jednoho soupeře za druhým. Prostě teď můžeš jen sedět a tiše se hryzat závistí a litovat, že nejsi na nějakém takovém zápase přítomen. Řeknu ti, že když začne celá hala vytleskávat tak běhá mráz po zádech. No třeba se toho jednou dočkáš a poznáš o čem je řeč :o)
0/0
24.11.2003 8:19

roman.81

Re:
Mráz po zádech běhá, je to neskutečnej pocit , když devět tisíc lidí tleská jako jeden.. je to prostě bomba...  
0/0
24.11.2003 8:46

jjenda

Re:
Příspěvek od permoníka je vážně lahůdka pro psychologa. Pisatele tipuju tak na 15 let, pubertální hošík a nagelovanou hlavou, novým dresem od rodičů, chodícího posledním rokem do kotle, kde ho fascinuje zvuk bubnů a unáší "davová psychóza", při reprezentačním zápase skandujícího Pardubice a nadávajícího na hráče týmu, který jeho Pardubice před půl  rokem porazil ve finále. Pokud náhodou věk nesedí, je to ještě horší.
 
Proberte se a přestaňte se chvástat!!! Nikdo jiný v republice to nedělá, pořád jenom Pardubice...... to už je vážně nemoc, otravná a léčitelná jedině pádem v tabulce. Neříkám tím, že ho někomu přeju. Stejně ani není reálný, protože kde jsou prachy, tam jsou výsledky. Jenom ale konstatuju fakta, protože pochybuju, že při současný pozici budou tihle nejvíc chvástající se fans uvažova soudně nebo dokonce skromně.
0/0
24.11.2003 10:26

cerrrt

Re:
Na tohle se neda nereagovat to si proste zakomplexovanej, prizemne zavidejici, tipnu si: seshitej chudak. Na Pardubice lidi jednoduse chodi, a je to fakt, tak se s tim zkus smirit. Argument tim, ze vedou ligu a proto maji plno neobstoji, ligu loni vyhrala Slavie a kde mela fanousky? Kousej se dal svou zavisti, ja si budu uzivat toho, ze Pardubice maji v soucasnosti nejlepsi stadion (pochopitelne nez Sazka dostavi za penize vsech danovych poplatniku svuj mega projekt), plny dum fandicich fanousku a tym, ktery hraje oku lahodici hokej, coz vsechno te privadi k nepricetnosti, nazdar.
0/0
24.11.2003 11:14

ondra-pro

Re:
Jo jo, je to nejaky blbecek.. Zakomplexovany a zavistivy!
0/0
24.11.2003 13:51

permonik1

Re:
No přemýšlel jsem jestli ti mám odepsat ale tak to zkusím. Je mi 25 let, nagelovaný vlasy nemám zato mám titul ing . a na hokej se chodím bavit.  Je mi líto, že nejsi schopen pochopit tuto skutečnost. Prostě se někdy zastav v Pardubicích na hokeji a poznáš o čem jsem psal. :o))
0/0
24.11.2003 17:03

jjenda

Re:
To je mi líto. Jak jsem řekl, o to horší je, jestli je pravda, co jsi o sobě zadal, pokud to srovnám s obsahem tvého příspěvku. Snad tě moc nezklame, že jsem byl v Pardubicích na hokeji už hodněkrát, na lize i na repre, a není všechno tak růžové, jak si namlouváš (-te). Sundat klapky a bude to lepší.
0/0
24.11.2003 17:11

roman.81

Re:
Neříkám, že je dobře, že se na Romana Málka pískalo, ale určitě nepískali všichni pískalo pár jedinců a stejně dostal gol, takže si Růža to extempore mohl odpustit a  nechat tam Adama , kterej odchytal celej zapas, podržel tým. Nevím, podle mě to přehnaly a dopadlo to jak to dopadlo.. A dam krk na to, že kdyby se hrálo na Slavii (mission imposible) a stalo se to tam, akorát opačně, nechtěl bych nikomu křivdit, ale pískalo by se tam taky... to jen taková malá poznámka...  
0/0
24.11.2003 8:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze