Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Extraligové haly: od paláců až po stodoly

Stařičké "zimáčky", kde jde od úst pára a na druhé straně moderní haly s televizním okruhem, výtahy a lóžemi. Velké arény ve městech, kde navíc přemýšlejí o navýšení kapacity, a proti nim malé stadionky pro pět tisíc diváků. Tady všude se hraje hokejová extraliga. Jaká je situace na jednotlivých stadionech?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LaHa

a co Brno
 Nějak jste zapoměli na brněnský stadion v Lužánkách. Pravda Brno dočasně nehraje extraligu,ale dělá se všechno pro její návrat. Jarůšek už je v senátu, to nevadí, že je fotbalista. I za hokej bude lobovat. A když budou na hokej chodit všichni co ho volili, což bylo něco přez 6000 lidí,budou i návštěvy nad ligovým průměrem. Takže už jenom zbývá trošku polepit halu v Lužánkách a hurá na ně. V příští statistice už bude brněnský stadion figurovat hned vedle Pardubické arény.
0/0
28.11.2003 20:37

Miistr

Re:
Docela jsem se nasmál. To bude až za hodně dlouho.
0/0
28.11.2003 23:27

kolemjdouci1974

Re:
to je hokejova debata hnupe
0/0
29.11.2003 18:07

Ho-Chi-Min

Buranstvi ceskych sponzoru
Je to hruza, kdyz si ctu nazvy klubu ci stadionu nebo vidim naprosto neprehlednou a zaplacanou hraci plochu ci hrace jako harlequiny. Bohuzel ti burani ve vedeni firmy nejsou spokojeni, dokud se vsude neskvi jejich logo! UBOHOST! Kdyby se napr. nejakej debil v USA rozhodl pojmenovat klub na HC Coca-Cola Colorado, tak si urizne maximalni ostudu a mistni ho asi ukamenuji,  u nas lide bohuzel drzi hubu.  A to se v USA davaji do sponzoringu sportu mnohem vetsi penize (nejenom nominalne samozrejme, ale i relativne).  Neni se cemu divit, ze si muj kamarad z Kanady nekoupil plzensky dres a prohlasil, ze je to ten nejstrasnejsi dres, jaky kdy v zivote videl. A to jmeno!!! HC Lasserberger (ci tak nejak). HRUZA!!! Kdyz uz tady konecne "dospejem"?
0/0
28.11.2003 16:06

hanny25

Penize
Sice mas pravdu, ale v USA a v Kanade tvori prijem klubu cca 70 % za prodej vstupenek, coz u nas je sotva 5 %, takze se penize museji nejakym zpusobem sehnat. Az tady budou lide schopni zaplatit za utkani cca Kc 1 000,-, tak tyto sponzory nebude klub tolik potrebovat. 
0/0
28.11.2003 21:48

lazytch

jména hal jsou leckde hustý,
ale dost mě překvapilo, že vám nevoní T-Mobile arena, ale nad názvem haly Slavie při loňském play-off jste se ani nepozastavili. Bylo to něco jako Finalová hala ( arena? i když to asi dost těžko, kdo tam kdy byl, tak ví svoje ) Pražská energetika, akciová společnost. Nebo nějakej dost podobnej humus. Fuj, fuj a ještě jednou fuj!!!
0/0
28.11.2003 14:45

ouagadougou

Re:
finálová hala pražské energetiky... ale známější je jako finálová stodola pražské energetiky.
0/0
28.11.2003 15:26

juventus

stadiony
Ja tedy nevím, byl jsem zatím jenom na Spartě a Slavii, na neděli mám ale lístky do Pardubic proti Zlínu, takže porovnám třetí extraligovou halu, ale podle mě- Slávii lituju- nemá pořádnou halu, resp. je to něco strašnýho, nebo ani průměrnou fanouškovskou obec, nemluvě o návštěvnosti- standardně nejnižší v lize, nemá ani fotbalový stadion a (ne)divím se, že se cpou do Sazka arény? Nikdy tu svou boudu nezrekonstruujou, nemluvě o stavbě nové haly, tak nechtějí dopadnout jako fotbaloví bratři, kteří hrajou už xtou sezónu na Strahově. Jen nevím, jak to bude vypadat, až na Slavii do Sazky arény přijdou 3000 diváků- to bude pohled:) Jinak Zlín a Pardubice, Plzeň a částečně Znojmo- to jsou hokejová města, jinde stojí návštěvy za prd a hl. v Praze je to ostuda!
0/0
28.11.2003 8:53

marzena

Re:
juve a kdyz jsi byl nekdy na sparte, jak pises, tak vsiml sis, kolik tam je lidi, jak je tam ho*no videt, jaky tam byva ticho (to neni ani tak chyba fandu, to je proste hala, ktera se na hokej nehodi - narozdil od nasi "garaze", kde je aspon videt na led).. nejmensi navstevy tradicne rozhodne Slavia nema. Nevidel jsem letosni souhrnny statistiky a je pravda, ze posledni dva roky chodi do Edenu lidi min nez driv, ale rozhodne nechodi vyznamne min lidi nez na Spartu spis naopak.. a nemusis je v obrovsky hale hledat..
jinak na slavistickych strankach je informace o tom, ze se ma stadion v Edenu rekonstruovat.. me uz fotbalovy stadion davno o iluze pripravil, ale bylo by hezky, kdyby hokejova Slavia zustala v Edenu, do Sazky se moc lidem nechce..
a s tou ostudou prazsky navstevnosti bez ohledu na klub mas pravdu, je to v haji.. nevim, cim to je; jednak se do Prahy hrnou lidi, kteri tu nevyrostli a nemaji tu k zadnymu klubu vztah, pak zacatky zapasu, ktery rozhodne nejsou optimalni - na Slavii sice od lonska zacainaji az v 18 (ale bohuzel jen ve vsedni den), ale i to je treba pro me moc brzo - kdyby se hralo od sedmi, budu chodit dvakrat tolik..
0/0
28.11.2003 9:17

ouagadougou

Re:
jsem z pardubic, ale žiju v praze a musím souhlasit. u nás v práci je cca dvacet lidí a z toho je snad pět z prahy, pokud je v celým městě poměr stejnej, tak v podstatě skoro žádný pražáci neexistujou... :)))
 
fandím samozřejmě pardubicím, ani mě nehne cpát se na slávii nebo na spartu kromě zápasů pardubic. a ty začátky - souhlas naprostej, párkrát za sezónu se dá z práce urvat o trochu dřív, ale jinak je nereálný stíhat zápasy od šesti. v zacpaným městě a ausgerechnet na druhým konci města ve vršovicích...  
 
0/0
28.11.2003 15:33

exavenger

Re:
proč lituješ Slávii, nebude to trvat dlouho a  bude hrát v nejhezčí hale u nás. a těch diváků bude chodit více než 3000.Samozřejmě to bude záležet na výkonech, ale zezačátku přijde spousta lidí už jen ze zvědavosti a jestli  náhodou bude Play off Slávia -Sparta,nebo Slávia-Pardubky, tak bude vyprodáno. Bude to super, když si vzpomenu, kdy jsem naposledy seděl na tribuně v Edenu, možná, že tak před pěti lety, tak se moc těšim....Jinak nechápu tu spojitost s fotbalovým strahovem, to je odporná stará, nefotbalová, barabizna na tom nejblbějšim místě v Praze. Hrozim se národního stadionu tamtéž.
0/0
28.11.2003 15:27

Miistr

Re:
Neřekl bych, že se podaří Slavii tu novou halu vyprodat i na play-off s Pardubkama. V Praze je to tak přesycený sportem, že chodí jen věrní fanoušci a nebo lidi na nějakej mimořádnej zápas. Vždyť kolik lidí chodí na Spartu v lize když hraje se Slavii nebo s Pardubkama. Plnej dům vůbec ne
0/0
28.11.2003 23:26

Wattie

Panelovy stadak
Jak muzete dat Plzen tak vysoko? Dyt to je tragedie, ten zimak! Smrt Plzni. Energieeeeee!!!!!!!!!
0/0
28.11.2003 7:34

Guy3

Re:
Nejdriv se podivej, na jakym miste jsou KV. Vypadá to u Vás spíš jak prodejna Baumaxu, než hokejová hala. Neříkám, že hala Plzně je nejlepší, ale pořád je o dimenzi lepší než ta u Vás.
0/0
28.11.2003 13:41

Attica

...
To mě opravdu pobavilo.Vím, je to otázka vkusu, ale pokud někomu z ní Svijanská Arína než TMobile areéna,tak podle mě nemá všech pět pohromadě:)) Jinak na Spartě je výhled na led dost dobrý a zakouřené chodby sou v rozsahu v jakém bývaly skutečně minulostí,ve všech prostorách je zákaz kouřit.A i kdž se neodržuje,tak je to podstatně lpší.Že na Slávii se často kouří i přímo v hledišti se opomenulo říct.Jinak je hezký,že se Pardubky budou zvětšovat stadion,ale obávám se,že všchno je to dost relativní.Začnou hrát špatně,lidi přestanou chodit a co pak...Pardubky rád nemám ani trochu,ale lidem to přeju.Ale příde mi to v něčem podobný jako Olympiáda v Čechách nebo fotbalovej národní stadion...
0/0
27.11.2003 23:00

ouagadougou

Re:
rozšiřování kapacity je dost nákladná záležitost, takže věřím, že to maj dobře spočítaný. vyplatí se to určitě na play-off, kdy se těch stadión v pohodě prodá, plus na klasické trháky sezóny - celkem tak patnáct zápasů za sezónu. a deset tisíc taky není taková darda jako padesátka na národním stadiónu, to je fakt megalomaská záležitost.
0/0
28.11.2003 1:34

stesan

Re:
Na Pardubky budou chodit lidi pořád, když se nedaří tak jich místo 9300 přijde třebas 7000 Kdyby jsme měli zimák na 20 000 lidí tak na Play-off nejsou lístky!!!!
Až bude Slavie hrát v té jejich nové stodole, tak bude mít problém naplnit spodní řady:)))))))))))))))))))
Viva Pardubicéééé  
0/0
28.11.2003 8:34

marzena

Re:
na Sparte vyhled opravdu dobry neni.. ze vidis led jeste neznamena, ze vidis dobre - tribuny jsou malo strme, takze koukas zdalky a nemas ani dobrou perspektivu, abys mel jako fanousek prehled.. na play-off tam bylo zahuleno hur nez v poslednim holesovickym bufaci.. ty mozna kouris, takze ti to tak neprijde.. ale na chodbach prakticky nebylo videt nic nez sedivej opar, hnus obrovskej.. navic jsem sedel dost vysoko, kde se ten kour drzel i primo v hale (byl tam treba i Koller a taky si stezoval na to, ze je tam hrozne zakoureno) - takze jestli to bylo nekdy horsi, muselo to byt o rakovinu plic.. na Slavce se mozna kouri v hledisti, ale vzhledem k charakteru stavby to dobre vetra, takze nemame problem.. jinak na Sparte obrovsky fronty na zachodech (to je na Slavii stejny).. fronty na jidlo (asi taky)
0/0
28.11.2003 9:31

bzbzx

Duhovka
V soucasny dobe rozsireni kapacity na 10500 neni reseni-zajem je rozhodne vetsi...
0/0
27.11.2003 21:41

bygtrubka

špatná anketa
Ten kdo psal tenhle článek děla velmi špatně domácí     úkoly doufam, že nedostal zaplacený honorář. Anebo jsem vůl a nevím co je placená reklama v tom případě jsem si dal preventivně facku. A dost bych se divil , že nějaký novinář vyrazí i do takových vesnic jako je Znojmo ,protože jinak by musel Znojmo dík fanouškům dát na vyšší kur.. ´vyšší místo.
0/0
27.11.2003 20:32

dobrota2000

Slavia
Slavia: dobrý výhled na led - ale ne už na hodiny, kde visí prapory se 4. místy a titulem!!!! Titul jim neberu, ale proč to nedát někam jinam?!
0/0
27.11.2003 20:11

Serf

Re:
Neni kam
0/0
27.11.2003 22:08

marzena

Re:
jo to mi taky s*re na kazdym zapase, premyslim, kam ty fangle povesit.. ale ono fakt asi neni kam.. jen bych je posunul vic nad stred plochy, aby to neprekazelo pri vyhledu z tribun k stani..
0/0
28.11.2003 9:23

thomash

Stadiony
Co se týče zimáků, tak zkuste tuhle stránku:
Mám tam asi 160 zimáků a myslím, že objektivní komentáře.
0/0
27.11.2003 20:10

pOne

Re:
Čau Thomashi! Zdravim PFT! :))
0/0
27.11.2003 21:28

Aldrick

Stadion v Litvínově
Jestliže u tolika stadionů zdůrazňují dobrý výhled, tak nechápu, jak mohli vynechat Litvínov. Jinak ať si o té naší stodole říká kdo chce co chce, ale vidět je odevšad výborně a ty strmé tribuny dokáží diváka vtáhnout do zápasu jako sotvakde (možná tak v Pardubicích).
0/0
27.11.2003 20:02

blazena

bravo
Opět skvělý článek. Už se moc těším na podobně kvalitní článek o stáncích v 1. Gambrinus lize :-)
0/0
27.11.2003 18:26

dobrota2000

Re:
jasně, projekt Stadiony 2003 vpřed! :)
0/0
27.11.2003 20:08

Miistr

Re:
Taky se těším, ale mohli by popsat i staďáky 2. fotbalové a 1. hokejové.
0/0
28.11.2003 23:17

Martin111

gulden
0/0
27.11.2003 18:04

Martin111

Re:
Tušim že na Slavii už jsou šatny hostů OK
0/0
27.11.2003 18:08

marzena

Re:
tomu bych moc neveril, sice se to zlepsilo, ale myslim, ze to porad uplne na urovni neni.. i kdyz by me tesilo, kdyby k nam pardubky chteli jezdit, protoze mame lepsi satny nez u nich doma :-)))
0/0
28.11.2003 9:25

servigo

Připosraná slávie
a její rozměry kluziště. To teda vážně nevím, proč se Slavii dělají takové ústupky, které pěknému hokeji rozhodně neprospějí: v té nové hale, budou nastavovací rozměry kluzistě: evropa,nhl, slavie. Fuj. To jako v tak obrovské hale bude hrát slavie pořád ten samý hnusný beton jako v té stodole, co má teďka? To je pěkně zbabělé. Styďte se sešívky.
0/0
27.11.2003 15:27

timbukt

Re:
... to je prihlaska k vehlasnemu doktoru CHOCHOLOUSKOVI?
0/0
27.11.2003 16:04

Martin111

Re:
Jaké ústupky??? Každý klub si může udělat kluziště jak velké chce, když je to v rámci pravidel. Tak neplácej blbosti.
0/0
27.11.2003 18:06

servigo

Re:
ja nerikam, ze to neni podle pravidel, ale mit spoustu mista a hrat v ringu misto na kluzisti, to budou hrat porad ten samy hnusny hokej jak ted.
0/0
28.11.2003 8:54

MPík

Porovnání
Uznávám Duhovou Arénu jako nejmodernější hokejový stadion v republice. Stejně tak souhlasím s tím, že Eden je jeden z nejotřesnějších. Přesto ale mám výhradu ke komentáři, který u pardubické haly zní skvělý výhled, u slávistické jen dobrý... Pomineme-li obrovský rozdíl v komfortu těchto dvou stadionů, musím jasně napsat: výhled na ledovou plochu je na Slavii lepší než v Pardubicích a možná i všude jinde!!! To jen pro objektivnost.
0/0
27.11.2003 15:12

ITP

Re:
Je jasny,ze v edenu je kvalitni vyhled.Hlavne proto,ze jsou tribuny jen z boku a jsou asi "dva metry" vysoke.
0/0
27.11.2003 15:57

NZNamy

Re:
 To je sice taky pravda, ale jinak má Martin úplnou pravdu! Na Slavii ať si stoupneš KAMKOLI, vidíš na led fantasticky! Což se ti na žádném jiném stadiónu nestane.
(A když říkám stoupneš, myslím stoupneš - když si tam totiž sedneš - obzvlášť za střídačky hráčů - může se ti (stejně jako všude jinde) stát, že vidíš blbě...)
0/0
28.11.2003 7:59

Arnold_Rimmer

........
Zakázal bych malovat na led reklamy,taky bych omezil reklamu na dresech na jednoho hlavního sponzora.(jako ve fotbale)Když se dívám na počmárané ledové plochy a hráče,chce se mi zvracet.taky hovadské změny názvu klubu(Rabat :-)) , tohle všechno hokej zabíjí.
0/0
27.11.2003 14:52

Magickiller

Re:
I když se mi přehršel reklam taky nelíbí, tak rozhodně hokej nezabíjejí, ale živí ho.
0/0
27.11.2003 14:57

Georges7

Re:
Reklamy na ledové ploše bych přizpůsobil trendu NHL - nechat jen ve středním pásmu. S dresy se u nás nic asi nenadělá, není záležitostí jen v české extralize. Jo ta vylepená zelená s Moellerem v Pardubkách fakt stojí pěkně za h....
0/0
27.11.2003 15:16

Miistr

Re:
Ten dres vypadá příšerně. Zlatej dobrej koník. Ale co se dá dělat jednou to je hlavní sponzor a když má takhle blbej znak firmy tak s tím my prostí fanoušci neuděláme.
0/0
28.11.2003 23:16

BDF

Re:
Mno ale pak bys za listek dal x-krat vic..pac bez reklam by asi jen tezko byli sponzori a bez nich by vsechno museli platit fanousci..
0/0
28.11.2003 0:16

pardubanda

Re:
Asi neviš co by se dělo kdyby tyhle reklamy nebyly co?! Za lístek na stání by se neplatilo 50 kc ale treba 300 kc. A to nemluvim o luxusnich mistech na sezeni! To je totiž dan za to, ze  sponzori davaji tymu penize. Ti daji do tymu penize ale k cemu by jim to asi bylo, kdyby to nikdo nevidel??? To by se na to mohli rovnou vykaslat! A s ceskym hokejem by asi byl za chvili konec... Tak si vyber ...bud se spokojis s dresy a reklamach na lede a nebo plat za jeden zapas 6x vic nez ted...co si vyberes??
0/0
28.11.2003 20:53

vavken

Nesmysl
Dobrý den pane redaktore. Nevím, kde jste ty informace sesbíral, ale o fakta se rozhodně nejedná. Chcete říct, že vítkovická hala, která je v rekonstrukci, pochází z roku 1947 ? Neplete se vám do toho třeba Kotasův stadión, který se právě bourá ? Žádám o opravu údajů v tomto článku.
0/0
27.11.2003 14:25

Dufi

Re:
tak nějak mě to už na iDnesu nepřekvapuje... Palác byl samozřejmě dostavěn v roce1985.
0/0
27.11.2003 14:31

Pavel_T

Zlín
Ve Zlíně je kapacita přes 7000 diváků. Redaktor asi čerpal z poválečného tisku.
0/0
27.11.2003 14:25

merton

Re:
no jistě, na vsetín bylo 7500
0/0
27.11.2003 14:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze