Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Souboj českých brankářů vyhrál Hašek

Zápas Detroitu s Los Angeles byl v režii českých hráčů. V brankách stáli gólmani z Čech a navíc se na obou gólech hostujících Kings podílel útočník Martin Straka. Ten nejprve na branku přihrával, aby v 58. minutě rozhodl o tom, že se utkání prodlužovalo. V prodloužení se radoval Detroit, zvítězil 3:2.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kolarma1

Martin Straka
"vyrazil sam kupredu" z rohu tesne sledovan dvema obranci.
0/0
10.12.2003 2:31

Semik 1979

Jagr do Detroitu
Proboha at uz Jagra vymenej, vzdyt v tak slabym tymu se hrozne trapi!!! Kdyby byl v Detroitu, tak vede o 20 bodu vsechny tabulky, do prcic, kazdej zapas jsou oba s Langem u vseho podstatnyho, ale zkratka dva nemuzou utahnout celej mansaft :((((
0/0
9.12.2003 9:57

Zyralt

Re:
Presne tak - tam hrajou jenom tri hraci - Jagr, Lang a Goncar. Obcas kdyz maji kliku, tak i Bondra nebo Zubrus.
Zajimavy je, ze Lang, Jagr a Gonchar vedou bodovani utocniku i obrancu a to je na nejhorsi tym ta nejlepsi vizitka !
0/0
9.12.2003 10:16

Dzondo

Re:
Zdravím. Má to ale aj druhú stránku mince. Napr. za posledné dva zápasy si pripísal Jágr síce 3 body, ale zároveň 4 mínusové. Pätica Lang, Jágr, Gonchar, Witt+ alt 3. út, síce pekne útočí ale na druhej strane dostáva góly ako na bežiacom páse.. Jednoducho defenzíva nulová a to by ste po tých rokoch mohli vedieť. Problém napr. u Jágra je ten že mohol by sa venovať iba ofenzíve, tým zabávať a priťahovať tak divákov do hľadiska ale ani to už sa nedeje (viď  PIT aj WSH). V predposl. zápase v LAK im dal tri (!) góly útok, ktorý dá za celú sezónu možno 20 gólov... To je v podstate mizéria. Neplette si hokej s tenisom. Kan bod. nie je merítkom úspešnosti tímu. Sledujte na www.nhl.com zápisy zo stretnutí je to tam dopodrobna (napr. kto s kým na ľade, proti komu). Osobne si myslím že super obchod urobil LAK so Strakom- podle mňa jeden z najplatnejších eu útočníkov v ofenzíve aj defenzíve. Má akurát smolu na zranenia ale na rozdiel od JJ je to komplexný hokejista bez výrazných slabín- takých je relatívne málo. Podľa mňa best  forward.
0/0
9.12.2003 10:46

ondra-pro

Re:
Ty tomu tak rozumis!!! Urcite pritahne Jagr do Hlediste 15000 divaku!!! Je to tak jak to pisou nahore! Jen 1 problem - jestli ho vymeni do dobreho tymu, nemusi se dostat na MS, to same Lanyz! Jsou to vyborni hraci, ted uz bohuzel jen jedni z nejlepsich na svete. Jagr totiz BYL nejlepsi! A k tomu braneni - nejlepsi utocnici sveta by NEMELI BRANIT idi-te!!! Nato jsou tam ostatni, ti dopoctu, ti rozrazeci a bouraci a lamaci! Tak to je! Takze nezavid ze slovaci nikdy nemeli nikoho jako my!!! (mozna maji vyborne hrace,ale nikdy nebyli opravdu in the top!!!)  
0/0
9.12.2003 11:26

Dzondo

Re:
"nejlepsi utocnici sveta by NEMELI BRANIT" Tak to je sila. asi si zaspal dobu o takých 20 rokov. Pozri si návštevnosť v PIT keď JJ od tiaľ odchádzal (koniec koncov PIT sa dostal do finančnej krízi vďaka klesajúcemu záujmu divákov) a dnešnú vo WSH
0/0
9.12.2003 11:42

jozo1234

Re:
Peter Šťastný. To bol super hráč. Myslím, že Jágra vám nikto zo Slovákov nezávidí. (-:
0/0
9.12.2003 11:44

drbas

Re:
kamo nesouhlasim, u utocnikla je to normalni,kdyz ma +-statistiky kolem nuly...viz napr. (z prvni desitky bodovani) - Sakic, Hull, Datsyuk, Kowalchuk, Hossa... vsichni tak +-2body kolem nuly... a zdaji se ti tito utocnici jako spatni?
ano,jsou tam i typci,co maji +body dost vysoko,ale to je treba taky proto ze za nimi nehrajou zadny drav, ze maji lepsi brankare...atd
0/0
10.12.2003 17:27

fotoarchiv

Ať je Hašan...
... jakej je, brankář je to dobrejjjjj.
0/0
9.12.2003 8:31