Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Problém vsetínského hokeje je ve Vsetíně

Jako prezident hokejové Plzně se stará především o zajištění příštího ročníku extraligy pro svůj klub. Tomáš Král je ale také právník, a proto, když se rozhovor o přípravě a ambicích klubu stočil ke kauze Vsetín, poskytl na toto téma otevřený rozhovor. "Problém Vsetína není v APK. Je ve Vsetíně," zdůraznil v něm.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

seke

Vsetín
Závazky máme splněné...hahaha.....několik hráčů se soudí o svou výplatu, to je splněno.....??? Hnus, až všichni Ti, kteří tu píší o podpoře Vsetína a nadávají na APK, nedostanou v práci několik měsíců vyplatu a budou se muset o ni soudit, potom teprve pochopí, proč Vsetín vypadl z ligy. Dva roky na dně, neplnění smluv  ...dost dlouha a veliká trpělivost  APK, která není nic jiného, než zástupci všech klubů a hlavně nedávno ještě hráči. Takže nerozhoduje nikdo jak se mu zachce a vědí o čem to je.  Vsetím svou šanci dostal a  to nevyšlo. Bez peněz to bohužel nejde......   Z historie klubu se taky nedá žít...... Kdo trochu přemýšlí, pochopí, proč Vsetín extraligu hrát nebude!!!  Štefl  
0/0
17.7.2007 14:39

BLACK33

Vsetin
No Vsetin by mel hrat urcite pristi rok Extraligu ale pouze podminecne !!!
0/0
13.7.2007 16:38

marianusa

APK nejde o cesky hokej jako takovy
APK si dela svuj business a cesky hokej jako celek ho moc nezajima. Neverim, ze 15 clenu pro ne nebylo problemoivejsi a drazsi nez 14 a nemeli enormni zajem snizit pocet ucastniku extraligy na 14. Po sportovni strance Vsetin v barazi s Usti nevypadl, tak rozsiri exstraligu, nechaji vplatit Usti a najednou po 3 letech jim ty veci ktere v minulych 2 sezonach prosly vadi a Vsetin jde ven, mame zase 14 ucastniku s chtenym Usti a nechtenym Vsetinem a co s nim bude? ( klub,hraci treneri,cinnovnici a fanousci?  TO NENI NASE STAROST !!!
Jak muzou rikat, ze jim jde o cely cesky hokej? Rzohoduji si sami o sobe a deni mimo exstraligu je nezajima..Jak je nemuze zajimat jaky bude dalsi osud s klubem, hraci mladezi? Vedeli ze se do 1 ligy prihlasit uz nejde, tak to aspon prohlasovalo  v mediich vedeni 1. ligy. Co ted. Maji ve Vsetine zbourat stadion..hraci a ostatni si boudou hledat praci, fanousci co maji radio hokej maji smulu a mladez se rozebere protoze z ni by neco mohlo b
0/0
13.7.2007 14:32

jack007jac

tak proc jich neni 15?
je videt ze pan Kral mlzi jak muze, pokud byl pripraven rozpis pro 15 tymu, tak mel byt pozvan nekdo z prvni ligy. Jenze pani "manazeri" nechteli hrat v 15ti a je to preci nezajima, ze Vsetin jde ke dnu (to preci APK neresi) a nikoho jineho mezi soubou nechteji. Tak asi proto se hraje ve 14ti. A Vsetin at si polibi. Tohle me na tom stve, zdar z Litvajzu.
0/0
13.7.2007 14:12

M_Luke

Re: tak proc jich neni 15?
Sorry, ale APK ani Svaz vážně nemají důvod řešit finanční problémy Vsetína. Ale to je typický, nově se prosazující trend v Čechách a na Moravě - odkládat termíny a přimhuřovat oči..
Argumentovat stylem: Tři roky nám to tolerovali, a teď ne = tím nás poškozují, je směšné.
0/0
13.7.2007 14:29

BLACK33

Re: Re: tak proc jich neni 15?
proc tedy misto Vsetina nenabidli misto reba nekomu z 1.Ligy a Vsetin by aspon mohl hrat prvni ligu
0/0
13.7.2007 14:40

MxDxD

Re: Re: Re: tak proc jich neni 15?
no zřejmě proto že pro účast v extralize je třeba splnit nějaké podmínky a ty letos z 1.ligy splnilo jen ústí a nikdo jinej
0/0
13.7.2007 15:22

M_Luke

Bankovní garance
Kdo je trochu více obeznámený s danou zárukou, která nebyla splněna, vysvětlí mi to?
Jedná se o bankovní garanci (záruku) Vsetína ve prospěch APK, která má charakter bankovního úvěru (což by odpovídalo slovům Krále z Plzně), nebo vinkulaci vkladu ve prospěch APK ? Je v tom dost zásadní rozdíl, pracuji v bance, a proto by mě to zajímalo.
Bankovní garance (záruka) se poskytuje za podobných podmínek jako podnikatelský úvěr, s předkládáním výsledků hospodaření atd.
Vinkulace vkladu v určité výši (7mil) je něco úplně jiného - Vsetín složí na SVUJ účet 7mil, a dá tzv. vinkulaci, že v případě, že nedodrží určité podmínky/závazky, tak je APK oprávněna na peníze  šáhnout. Nezkoumá se hospodaření klubu
Mimochodem, ať jedno nebo druhé, tak pokud by byla garance vytvořena správně, tak do plnění / neplnění dle stanovených podmínek ve prospěch APK nemá zastupitelstvo Vsetína co kecat (jak jsem se dočetl na minulých stránkách, což je absolutní blud).
0/0
13.7.2007 13:59

Karf28

soud
jeste se to k soudu ani nedostalo a ten frajer uz radi jak se ma rozhodnout "Neumím si představit, že soud v tomto případě vydá předběžné opatření. Představte si Vsetín s jeho problémy a na druhé straně škody, které by vznikly, kdyby nezačala extraliga." jo vsechno to je jen o prachach :( p.s. pro vsechny chytraky co se tu hadaj co kdo komu dluzi tak bych prosil mlcte nikdo z nas do toho nevidi pokud to prave necte ucetni nejakeho klubu :)
0/0
13.7.2007 13:46

aucun

Re: soud
Ještě to doplním, že neví, jak arbitráž rozhodne. Neví, jestli se tím arbitráž bude zabývat, ale najednou ví, že to skončí u soudu! Hádejte, jak dopadne arbitráž!!!
0/0
13.7.2007 13:51

Marty Sheen

Ochrana investic
Ještě dodatek ke zmiňované ochraně investic. Tomu moc nerozumím. Pokud tu bude jeden řidící orgán na všechny hokejové soutěže a ten stanoví jasná pravidla počtu účastníků, podmínky pro jednotlivé soutěže apod. a tyto budou pro všechny závazné, bez ohledu na to, jestli klub vlastní pan Charouz, Zubík nebo kdokoliv jiný, tak to je pro mě, jako pro investora ta nejlepší záruka, protože pravidla hry jsou jasně dopředu daná. Ale kdybych měl teď vrážet peníze do klubu e-ligy, tak to ne!! Protože rozhodování APK je účelové. Většině vyhovuje to, tak to uděláme. Třeba uzavřeme ligu. Zrušime druhou asistenci.
0/0
13.7.2007 12:01

majklos

Jo když Vsetín nakoupil za prachy z LTO půlku repre tak to se hrálo...
a nejlepší že vsetínští fandové co se napájeli slivovicí , zpívali Jalovec a nevěděli ani co je to ofsajd na červené (blahé paměti) pak doma nadávali na tuneláře ..
0/0
13.7.2007 11:56

eman3

Re: Jo když Vsetín nakoupil za prachy z LTO půlku repre tak to se hrálo...
Tak tak... Buben, otočit se k ledové ploše zády, nalít se slivovicí a řvát jak smyslů zbavený...dokud jim někdo ten buben neprokopl...třeba právě v Pzni
0/0
13.7.2007 11:59

Marty Sheen

Re: Jo když Vsetín nakoupil za prachy z LTO půlku repre tak to se hrálo...
Při vší úctě, podívej se na sestavu kdo vyhrál první tituly. Tehdy roztočil finanční spirálu pan Charouz, ale bylo mu to prd platné. Navíc si myslím, že je absolutně nedoceněný první trenér Vsetína v lize Horst Valášek. troufám si tvrdit, že kdyby udělal se Spartou to co se Vsetínem, tak by ho Charouz dotlačil na trenéra repre. Navíc pokud by hráče nazplatil Vsetín (a ani Sparta) tak by šli ven a doma by nebylo na koho chodit. Ono se hodně rychle zapomíná na to, jak to bylo. A podívej se na sestavu mistrů z Vídně 96, kolik tam bylo hráčů Vsetína. Kdyby byli rozsřílení po evropě, tak možná ten titul nebyl. Není jen černá a bílá, ale taky spousta odstínů šedé.....
0/0
13.7.2007 12:09

QT1

Re: Re: Jo když Vsetín nakoupil za prachy z LTO půlku repre tak to se hrálo...
Už jsem to na těchto stránkách psal několikrát, nechce se mi to znovu dohledávat, ale v týmu Vsetína pro první ročník ELH bylo dost reprezentantů a několik mistrů světa, v dalších sezónách pak Vsetín měl dvě reprezentační pětky (+ další bývalé reprezentanty v dalších řadách).
Mám ty sestavy dohledat?
0/0
15.7.2007 13:43

lapač

Re: Re: Re: Jo když Vsetín nakoupil za prachy z LTO půlku repre tak to se hrálo...
Sestava 1994-95: Čechmánek, Pešat - A.Stavjaňa, Jaškin, Pavelec, P.Augusta, Tichý, Měsíček, Vrla, Jakeš, Srdínko - Tomek, Vlach, Stantien, Galkin, Sršeň, Smeták, Barus, L.Jenáček, M.Stavjaňa, I.Padělek, J.Beránek, Forch, Raděvč, Rohlík, Podlaha Vlach a Tomek odmítnutí Zlínem, Galkin a Jaškin průměrní Rusové, Čechmánek vytažen z druhé ligy z Hodonína jediní reprezentanti Stavjaňa a Beránek. Jinak spolek mladíku a neperspektivních hráčů pro jiné kluby. Jinak o hráčich jako Vrla,Forch,L.Jenáček,Raděvič,Rohlík,Podlaha už nebylo skoro slyšet. Ale kdo viděl Vsetín v této sezóně tak viděl úžasnou partu, která pod vedením Valáška dřela a nezkušenost přehrávala bojovností. Ročníky 94-95 a 95-96 se hrál na Vsetíně nejkrásnější hokej. Takže ono to není jen o penězích a hvězdách.
0/0
15.7.2007 17:08

QT1

Re: Re: Re: Re: Jo když Vsetín nakoupil za prachy z LTO půlku repre tak to se hrálo...
Zapomněl jsi Sršně, Vlacha, ko*kota Smetáka (sorry, to není za hokej, co předváděl třeba ve Vítkách), Galkina, Srdinka a Pavelka.
Ale jinak souhlas, Vsetín v té době hrál špičkový hokej, vzpomínám, jak jsem jim proti Zlínu fandil a jak vyhráli první titul.
0/0
16.7.2007 17:45

lapač

Re: Re: Re: Re: Re: Jo když Vsetín nakoupil za prachy z LTO půlku repre tak to se hrálo...
Nezapomněl Vlacha a Sršně soudruh Bukač do repre nevzal jako neperspektivní Srdínko byl mladík který přišel z druhé ligy a nikdo ho neznal Pavelka na Vsetíně nehrál to si pleteš s Pavelcem a Galikn Rusko nerepzentoval. Pro zajímavost ti přikládám sestavu roku 95-96, kde ještě nehrál Vsetín v hvězdné sestavě. Půlka repre hrála za Vsetín až v roce 98-99. To už měl Vsetín tři tituly a jen jednu super hvězdu Dopitu. Bohužel to raději nikdo nechce moc vědět a raději se vykřikuje něco o topném oleji. Zubíkovy peníze možná nebyly čisté, ale zrovna tak Charouzovy a podobně. Sestava 1995-96: Čechmánek, Pešat - A.Stavjaňa, Jaškin, Pavelec, Augusta, Srdínko, Veber, Jakeš, Kuboš, Vrla - Tomek, Vlach, Stantien, Dopita, Sršeň, Mařák, Polcar, Galkin, Barus, Zima, L.Jenáček, I.Padělek, D.Hruška, Forch, D.Tesařík
0/0
16.7.2007 21:34

Many46

Re: Jo když Vsetín nakoupil za prachy z LTO půlku repre tak to se hrálo...
 přesně tak - a pak jít nalitej demonstrovat s transparentem APK = asociace pražských kuurev!!! To vypovídá za vše!!! Neříkám  že APK je bez chyb, ale vsetínštínskejm fanouškum stačí říct jednoduchej důvod a oni ze sebe dělaj před celou republikou blbce
0/0
13.7.2007 12:10

Many46

Re: Re: Jo když Vsetín nakoupil za prachy z LTO půlku repre tak to se hrálo...
...vsetínskejm...
0/0
13.7.2007 12:12

Marty Sheen

Stale dokola 2
takovemu kocourkovu, jaky tu je. Od doby vzniku APK kaslu na cely hokej. Fotbal ma aspon licencni komisi.APK ma kulove.A ze je hokej cistsi nez fotbal, tak to je totalni nesmysl. Jen treba takove sazeni hracu,hlavne na prvni tretiny, by snad vydalo za nekolik Ivanku.Proste nas hokej jde za vydatneho prispeni APK do kytek, je to jak na Titanicu, tam taky hrali az do potopeni. A ze neco odnesl Vsetin? No dobre mu tak.Ze maji skvelou mladez? Prd, tu my nepotrebujem, at jdou do kraje, protoze APK nevi, co s klubem, ktery vylouci.....to je dalsi skvely doklad spoluprace svazu a APK. Je to klasicky Kocourkov Made in Czech Banana republic.
0/0
13.7.2007 11:37

milok

Re: Stale dokola 2
na druhou stranu je nesmysl někoho držet v lize jen z důvodu,že má dobrou mládež...každopádně tady jde o budoucnost celého českého hokeje, který jde v poslední době tak nějak do kytek (na druhou stranu pořád můžeme třebas pro ZOH 2010 postavit z hráčů NHL mančaft hrající o zlato, zatím )
0/0
13.7.2007 11:48

Marty Sheen

Re: Re: Stale dokola 2
To jsem tak nemyslel, že by měl kvůli mládeži zůstat v lize. Ale zase na druhou stranu je mi jasné, že pokud půjdou do kraje, tak mládež asi brzo skončí. Mně vadí ta nekoncepčnost a nahodilost. APK mělo říct : Vsetín nesplnil toto, toto a toto a proto se vylučuje z extraligy.Na základě dohody se svazem bude automaticky mít možnost se do toho a toho termínu přihlásit do 1.ligy, která se následně rozlosuje. Tohle bych chápal.
0/0
13.7.2007 11:53

eman3

Re: Re: Re: Stale dokola 2
Já nevím, tak dalece do toho nevidím, ale nevím nevím jestli má APK co kecat do nižších soutěží, velice o tom pochybuji... A Vsetín může klidně začít od okresního přeboru, uvidíme kam se za pár let doplazí. Do extraligy by ale neměl už vůbec postoupit, sám to tak chtěl...
0/0
13.7.2007 11:57

Marty Sheen

Re: Re: Re: Re: Stale dokola 2
Ano a vo tom to právě je!! APK mimo e-ligu a snad repre, do ničeho nemůže kecat. A to je ta dvoukolejnost na prd. Proto si myslím, že by vše měl řídit svaz a nějaký vsetín se tu nemusel vůbec řešit!!!!!
0/0
13.7.2007 12:03

QT1

Re: Re: Re: Stale dokola 2
Tohle si musí vyřešit Štefl, kde bude hrát a kam přihlásí Vsetín. A jejich mládež může hrát za Zlín. Ten malý region dlouhodobě nemá na dva extraligové kluby, zvláště když už ze Slovenska nejezdí tolik cisteren jako dřív...
0/0
15.7.2007 13:45

Marty Sheen

Stale dokola
Jak si tak ctu vsechny ty reakce, tak je videt, ze cely problem je ve dvou rovinach. Prvni je samotny Vsetin. Oddil, ktery ma slavne roky za sebou. Ma sice skvelou mladez (o te se u nas mluvi -hlavne pan Holik, ale jinak se na ni kasle..), ale to je tak vse.Klub ktery ma dlouhodobe financni problemy, ktery se snazi zuby nehty drzet v extralize a kde se mu to donedavna jeste darilo. ALE a to je ta druha rovina, je zde  APK. Nesmyslny spolek pomazanych hlav, ktery iz vyrobil nejeden kopanec (zruseni druhe asistence, ofsajd na cervene ano-ne, uzavreni ligy ap.). Nema zde smysl rozebirat, kdo pro co hlasoval. Hlavni je to, ze je to jakysi stat ve state a to je totalni nesmysl. Uz tak mame malou hokejovou zakladnu. Pokud by vsechny souteze ridil SVAZ, tak by je mohl ridit pro dobro hokeje, a ne pro dobro nekterych manazeru. SVAZ by mohl rozhodnout, ze liga bude mit 12 ucastniku, ze se primo sestupuje a postupuje ap. Pokud by to ridil primo SVAZ, tak by nikdy nemohlo dojit k t
0/0
13.7.2007 11:30

Gasherbrum

Re: Stale dokola
s tím bincem v legislativě a vůbec celém fungování APK plně souhlasím.
0/0
13.7.2007 11:33

milok

Re: Stale dokola
takhle nějak to bude, problém je ten, že sám SVAZ dneska říká, že s APK nemůže nic dělat,že to tak bylo kdysi nastaveno a nelze to změnit
0/0
13.7.2007 11:34

Gasherbrum

Re: Re: Stale dokola
já si myslím,že svaz strká hlavu do písku.Kdyby to chtěl řešit,tak to okamžitě vyřeší.Stačilo by trošku použít razanci,nátlak přes IHF a rázem by APK vypadla z legislativy IHF a dostala by se do pozice jako má Evropa k NHL.Nikdo s ní nejedná,každý může odejít zadarmo atd...a kluby by si okamžitě rozmyslely jakákoli stávkování a podobně.
0/0
13.7.2007 11:37

milok

Re: Re: Re: Stale dokola
no ono tak jednoduché není, nakonec takovou hokejovou ligu si může někdo udělat i bez svazu nebo IIHF, copak NHL je podřízena nějakému kanadskému svazu a nebo nedej bože IIHF???
0/0
13.7.2007 11:44

Gasherbrum

Re: Re: Re: Re: Stale dokola
Jenže NHL je trošku o něčem jiném.Ale pokud by vypadla samostatná liga z APK,tak by nebyly kluby chráněny ani proti odchodům do Evropy a jelikož je česká extraliga finančně z dobrých lig nejslabší,tak by se to tu solidně rozprchlo a zadarmo a to by se kluboví manažeři začali věšet.
0/0
13.7.2007 12:05

darkhalf

Re: Stale dokola
To je právě to...APK řídí v podstatě český hokej na národní úrovni - přitom jde o lidi, kteří ve skutečnosti hájí zájmy svých klubů...českého hokeje mají plnou hubu,ale ten je pro ně až na druhém místě (v lepším případě)....viz rozhodnutí o uzavření ligy...
0/0
13.7.2007 11:36

milok

Re: Re: Stale dokola
a ty se jim divíš? vždyť je to obchod a oni platí ty nejlepší hráče,oni musí sehnat sponzory a dostat lidi do ochozů,postarat se o klub,pak je jasné,že si své "zboží" chrání,nakonec když už se někdo od nich prosadí v reprezentaci,tak jim ho za pár babek stáhne NHL, které je už pak blaho českého hokeje úplně u zadnice
0/0
13.7.2007 11:41

darkhalf

Re: Re: Re: Stale dokola
Ne, nedivím se jim...z ekonomického pohledu dělají to jediné správné - starají se o klub. Ale problém je, jak to dopadá na celý hokej. Tak ať si pak aspoň nechají kecy o českém hokeji jako takovém....
0/0
13.7.2007 11:44

Don_Alex

Re: Re: Re: Re: Stale dokola
pokud to dělají legálně tak proč ne? nebo si snad máme brát příklad ze Vsetína, který se najednou zjevil z čistého nebe, rozfofroval pár černejch peněz a když se mu na to přišlo a musel se živit jako ostatní, tak to nezvladal?
0/0
13.7.2007 11:48

milok

Re: Re: Re: Re: Stale dokola
v tom máš pravdu
0/0
13.7.2007 11:48

Marty Sheen

Re: Re: Re: Stale dokola
No jo, ale proč to dělají a hlavně dělali? Protože hráli souteže pořádané svazem - donedávna. Pak svaz vykopli a ted´si chrání investice sami. Jak, to je vidět - uzavření-neuzavření, liga o 14 nebo 15-ti a případně i se zápasy s juniorskou repre. Dyť to není koncepční, ale kocourkov!! A je to o penězích a ochraně investic to na prvních 10-ti místech a pak někde v zadu v koutku se krčí sportovní výkonnost. Proto mohl přežívat Vsetín, ale co přinesl sportovního za poslední 2 roky ?? Nic!!!
0/0
13.7.2007 11:50

frejzr

Re: Stale dokola
ale vidím i jistou podobu:
fotbalová slávie taky neustále něco někomu dluží a jen se jí zastaví přestupy v nepřestupovém období a licenci dostanou vždy, není to stejné? taky je to klub s historií, to by byla tragédie  a mají určitě větší slovo jak vsetín hokejový....
0/0
13.7.2007 11:52

Gasherbrum

Jakožto vítkovičák
jsem docela zklamán chováním svého klubu,který se v hlasování alibisticky zdržel.Jednoznačně měl být pro vyloučení Vsetína z ligy...tři roky se tolerovalo a čekalo na nějaký zázrak jestli se Vsetín vzpamatuje..nestalo se tak,vědro se naplnilo,pro extraligu je kvalitativně jen a jen dobře,že tento tým z ní zmizel(stejně jako bude dobře,když v budoucnu dopadne stejně jakýkoli klub,který se dostane do stejných situací,ať by to třeba měly být mé Vítkovice).
0/0
13.7.2007 11:29

eman3

Re: Jakožto vítkovičák
A teď se těš! Soukmenovci tě sežerou!
0/0
13.7.2007 11:36

aisnd

Re: Re: Jakožto vítkovičák
jakozto liberecak musim s kolegou vitkovicakem souhlasit
0/0
13.7.2007 11:53

Marty Sheen

Re: Re: Re: Jakožto vítkovičák
Jakožto buděják souhlasím i já.
0/0
13.7.2007 12:18

postmortem

Re: Re: Re: Re: Jakožto vítkovičák
Jakožto pražská ku*va (SPA) souhlasím také.
0/0
13.7.2007 12:36

Usm

Re: Re: Re: Re: Re: Jakožto vítkovičák
a jakožto podplácející ústečák souhlasím taky :-)
0/0
13.7.2007 13:34

eman3

Re: Re: Re: Re: Re: Jakožto vítkovičák
Plzeň není výjímkou...
0/0
13.7.2007 13:36

frejzr

Re: Jakožto vítkovičák
máš recht
0/0
13.7.2007 11:54

Magickiller

Trošku zcestné, pane Králi
Ano, pokud Vsetín porušoval podmínky, ať neobdrží extraligovou licenci. Ale pane Králi, netvrďte, že je problémem Vsetína, co s ním z hlediska umístění v jiné soutěži vlastně bude... Logicky by přece měl mít právo usilovat o licenci v následující nižší soutěži... A pokud na takovou situaci hokejové řády nepamatují, tak je v tomto případě problém jinde než ve Vsetíně. Tak tam ten problém, prosím, neházejte
0/0
13.7.2007 11:28

Don_Alex

Re: Trošku zcestné, pane Králi
patrně jsi to nepochopil. On to opravdu je problém Vsetína, aby se staral, jakým způsobem se může dostat do jaké které ligy a ne problém APK, která se tímto nebude a ani nemá právo zabývat
0/0
13.7.2007 11:37

Magickiller

Re: Re: Trošku zcestné, pane Králi
Patrně jsi nepochopil můj příspěvek. Já netvrdím, že  je problémem APK, aby rozhodovalo, kam Vsetín půjde... To je problém obecných regulí českého hokeje a tedy problémem svazu. Neměl by to tudíž být ani problém Vsetína. Je chybou, že svaz na takovou možnost (ztrátu licence) nijak v regulích nepamatuje a nemá vymyšleno řešení
0/0
13.7.2007 12:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze