Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Deset událostí, jež hýbaly extraligou

Pardubičtí favorité v těžké depresi, České Budějovice na vrcholu, nebo incident v Kladně? Která událost z první čtvrtiny hokejové extraligy vás nejvíce zaujala? Redakce iDNES.cz vybrala deset největších momentů a seřadila je. Pro čtenáře pak připravila anketu, ve které sami mohou vyjádřit svůj názor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

majklos

Co mi ještě vadí jsou jmenovky hráčů na prdeli a ne na zádech..
vzhledem k tomu že dresy mají pořád vyhrnuté tak je velmi obtížné poznat kdo vlastně hraje (zjm.od soupeřů)..takže zbývá jedině program a hledat podle čísel..
0/0
19.10.2007 10:52

killy

Viď ?
A volejbalistky zase nahoře na zádech, místo na prđeli. Nebo jinde......
0/0
19.10.2007 12:07

kris8

Re: Viď ?
u volejbalistek mi nejvíc vadí, že hrajou oblečené..
0/0
19.10.2007 13:17

Zdendy37

tak po stopadesátéprvní
nebere to konce, ale já ty idnesácký lži nenechám jen tak. incident na kladně, měl spoustu příčin (spekulace) a rozhodně za ním nestojí domácí příznivci. toto je cílená mediální kampaň proti Kladnu a dokola omílaná fantasmagorie sportovní redakce idnes.cz. už se v tý redakci fakt proberte! jinak předem díky za všechny reakce typu "nebreč, seš frustrovanej" a pod. tohle je prostě pravda.
0/0
19.10.2007 10:34

Mikrovlnnavysilacka

Re: tak po stopadesátéprvní
Jasně Oto ;-)
0/0
19.10.2007 10:35

Korek

Re: tak po stopadesátéprvní
se Zlíňáci pobili mezi sebou ne?
0/0
19.10.2007 10:40

Zdendy37

Re: Re: tak po stopadesátéprvní
no nepochopil jsi to, ale to nevadí...já jsem napsal, že za útokem, který se skutečně stal, to nikdo nepopírá, nestáli domácí fanoušci, ale separovaná skupinka, která pravděpodobně přešla na zimák z fotbalu...už to pobíráš
0/0
19.10.2007 10:43

pivak

Re: Re: Re: tak po stopadesátéprvní
Uprimne receno, pokud bych nekdy u vas dostal na budku, tak mi bude ukradeny, jestli za tim stoji vasi hokejovi nebo fotbalovy fanousci. Vasi poradatele se meli postarat, aby se to nestalo, to je to co bylo neustale kritizovano. To ze k vam na stadion chodi blbci, tezko zmenime, ale pristup vasich poradatelu se medialnim tlakem zmenit da.
0/0
19.10.2007 10:49

Zdendy37

Re: Re: Re: Re: tak po stopadesátéprvní
máš pravdu a přesto se mýlíš. pořadatelská služba byla nedostatečná a to, že je jedno, jestli tě zbije Pepík nebo Franta je jasný. nicméně tady jde o to, že o pořadetelské službě už se tady téměř nemluví, ale o tom, jaký jsou FANOUŠCI Kladna brutální prasata ano. viz tenhle článek. a to je to, co mě vytáčí, jako jeden z nich vím, že tohle by prostě neudělali a neustále se na nás plive, idnes v kydání jasně vede...
0/0
19.10.2007 10:56

Korek

Re: Re: Re: tak po stopadesátéprvní
tady jde o to, že zlínští fanoušci přijela do Kladna a dostali od domácích diváků přes hubu s tím, že pořadatelská služba to nezvládla. Chápu, že jsi fanoušek Kladna a že s tím nesouhlasíš, ale tahle separovaná skupina fandila komu? A jestli se tam přišli jen pobít a pořadatelé to věděli, tak tím tuplem je měli hlídat.
0/0
19.10.2007 11:35

Zdendy37

Re: Re: Re: Re: tak po stopadesátéprvní
jistě, ale je to furt dokola...pořadatelé selhali a skupinka agresivních kluků, kteří NEPATŘÍ do kladenského kotle napadla Zlíňáky, neřešim z jakejch pohnutek, a za to jsou v médiích neustále vláčeni DOMÁCÍ PŘÍZNIVCI KLADNA. Rozumíš tomu, co mě vytáčí? Přečti si ty články zpětně a diskuze k nim (blbost já vim), ale tam je neustále totéž. Idnes: kladenská verbež (domácí příznivci) napadla zlínské fanoušky s rodinami Diskuze: několik pokusů o osvětlení situace, Idnes stále tvrdošíjně hází vše na kladenský kotel, protože se to prostě hodí...líp se to čte, že
0/0
19.10.2007 11:52

QT1

Re: Re: Re: Re: Re: tak po stopadesátéprvní
Přeju hodně trpělivosti... Já taky fandím Spartě (oběma), nehajluju, nemlátím do kamery, nekřičím J..e Slavia ani na jednom stadionu, ale co si přečtu v poslední době o brutálních rasistických fanoušcích Sparty, to nemá smysl komentovat (ale jet na Baník na zápas s Brnem nebo Olomoucí, to už jsou pražští novináři líní, tam by viděli, jak vypadá na těchto zápasech divoké publikum, jak tam se chovají k trošku snědším hráčům...) a když se přiznám k tomu, že Spartu nesleduju jen v TV, ale chodím i na stadiony, tak u některých lidí vyloženě vidím, jak čekají, kdy jim dám přes hubu a zahajluju u toho... Většinou jsou to ti, co sport moc nesledují, ale v poslední době četli noviny...
0/0
19.10.2007 12:02

butcho*

Re: tak po stopadesátéprvní
A co nějakej argument, důkaz nebo tak něco...
0/0
19.10.2007 10:42

Zdendy37

Re: Re: tak po stopadesátéprvní
viz výše...
0/0
19.10.2007 10:44

kavinek

Re: tak po stopadesátéprvní
Nebreč, seš frustrovanej.
0/0
19.10.2007 12:01

pujcovnaprivesu

Jedna událost je znatelná všude a to,
nesmyslně přeplácaně počmáraný led.
Prosím v případných reakcích nepoukazujte na peníze z takovéto reklamy,to je už dávno obehrané.
0/0
19.10.2007 10:20

l-u-k-a-s-j

Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
Tak sem schválně napiš vlastní návrh na shánění peněz.
0/0
19.10.2007 10:32

pujcovnaprivesu

Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
Tak na to jsou snad v těch klubech manažeři,ale ty jdou nejjednoduší cestou,počmárání ledu.Proč jinde není tolik počmáráno a v česku ano . Vždyť to kazí tu hru a její sledování a o přenosech v TV ani nemluvím.
0/0
19.10.2007 10:38

killy

To nekazí hru !
Na to se už vůbec nedá koukat. Bejt brankářem, tak stávkuju, protože nevím, kam půjde puk vystřelený z tmavěmodrý nebo černý reklamy na ledě ! A fandové nahoře? Ti už z počmárynýho ledu nevysledujou pomalu ani přihrávky. ........"Hnus, velebnosti"
0/0
19.10.2007 12:03

neooone

Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
no každopádně to jít musí. já naprosto souhlasím s tím, že ten led a především dresy jsou k pozvracení. kdysi, když kladno hrála s "s paná poldi" na tmavěmodrých čistých dresech, to bylo pokoukáníčko, panečku. v nhl je reklama na dresech, sponzor v názvu klubu i reklama na ledě přísně zakázaná, rozpočty klubů se s těmi našimi nedají srovnat a tak ňák ty prachy maj, divný co?
0/0
19.10.2007 10:38

neooone

Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
když kladno hrálo s "paní poldi" na dresech
0/0
19.10.2007 10:40

l-u-k-a-s-j

Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
V NHL jde ze vstupenek cca 70% rozpočtu, u nás asi 10%. Byl bys ochotnej platit místo stovky za lístek 700??? Asi Těžko. A i kdyby jo, byl bys jeden z mála.
0/0
19.10.2007 10:40

pujcovnaprivesu

Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
vždyť moc dobře víš,že to tak není,tak nelži
0/0
19.10.2007 10:44

l-u-k-a-s-j

Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
Tak jak to teda je?
0/0
19.10.2007 10:46

pujcovnaprivesu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
V NHL,kdyby šlo 100% ze vstupného na rozpočet klubu,tak to stejně nestačí,protože jenom platy hráčů jsou vyšší,než tržby ze vstupného.Ledy počmárané nemají a ceny vstupenek jsou přesto úměrné k průměrným platům,takže v úpočmáranosti ledů to rozhodně není,ale v ČR je to nejlehčí zisk.I když je to proti divákům na kterých asi v tomhle státě nezáleží,protože kdyby to tak bnebylo,tak to manažeři klubů řeší jinak,než těma čmáranicema.
Jó a kdyby to ČSLH zakázalo,tak by se hokej hrál dál a rozpočty by byly stejné,ale takhle je to prostě pohodlnější. 
0/0
19.10.2007 10:52

neooone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
100% ze vstupného stačí: http://www.euroekonom.cz/analyzy-clanky.php?type=jl-nhl
0/0
19.10.2007 10:55

l-u-k-a-s-j

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
O 100% jsem nic nepsal. Rok před stávkou byla studie, která rozdělovala přijmy takto: 70% vstupné, 20% televize, 10% ostatní-tzn. suvenýry a reklamy.
0/0
19.10.2007 11:00

neooone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
reagoval jsem na výrok, že 100% by nestačilo, který je výše
0/0
19.10.2007 11:14

l-u-k-a-s-j

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
já reagoval na půjčovnu přívěsů
0/0
19.10.2007 11:15

neooone

Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
no bohužel to tak je, viz: http://www.euroekonom.cz/analyzy-clanky.php?type=jl-nhl
0/0
19.10.2007 10:52

neooone

Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
no tohle se mi na té kapitalistické evropě právě nelíbí. cena vstupenky do kina šla za posledních deset let z 20 korun na 140 a ta kina to zázračně přežila. jinak když koukám na spengler cup nebo něco podobného, tak reklamy na dresech ve švédsku nebo finsku jsou ještě děsivější než u nás. mě to prostě vadí a basta...
0/0
19.10.2007 10:45

l-u-k-a-s-j

Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
Abych řek pravdu, tak moc lidí, co by chodili do kina víckrát, než pětkrát ročně neznám. U nás na malém městě se bude kino zavírat.
0/0
19.10.2007 10:51

neooone

Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
jo a zajímali by mně příjmy z prodeje "reklamních předmětů", podle mě ve státech mega vývar, u nás, když si koupíš dres, tak tak jsi jak chodící reklamní panel, loga klubů se kvůli sponzorům mění každý rok, takže nějaké větší fanouškovství tady prostě uskutečnitelné není
0/0
19.10.2007 10:49

l-u-k-a-s-j

Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
Nevím, jak to funguje v ostatních oddílech, ale v Pardubkách je to tak, že oddíl prodal práva na suvenýry firmě Střída sport a ta suvenýry prodává dál. Ale i kdyby je prodával oddíl, moc by nevydělal. Drez stojí 1200, šála 300, pokud by se za sezónu prodalo 1000 drezů a 1000 šál, byl by zisk oddílu asi jeden mega (nevím, kolik jsou výrobní náklady), což není ani procento rozpočtu.
0/0
19.10.2007 10:55

neooone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
jojo, máš pravdu, už jsem si to našel : http://www.euroekonom.cz/analyzy-clanky.php?type=jl-nhl
0/0
19.10.2007 10:57

QT1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
Mimochodem, dresy v NHL stojí přes 100 dolarů, což někde znamená totéž co lístek, jinde to jsou dva až tři lístky, lidi si tam kupují domácí tmavý dres nebo když jedou na hokej ven (i takoví tam jsou, co lítají s klubem jako u nás se jezdí na zápasy ven), tak mají venkovní světlý. Dresy si kupují vždycky před sezónou nový, kupují si speciální dresy (každý tým odehraje jeden až dva exhibiční zápasy v přípravě nebo k nějaké charitativní příležitosti), takže merchandising je tam taky velmi výraznou položkou. U nás ale nikdo historický dres třeba z mistrovské sezóny před X lety nebo s hráčem, který se nějak zapsal ten rok, nepověsí do stříně, ale chodí v něm několik let, protože prostě spousta lidí nemá na to, aby si každý rok koupili za litr nový dres.
0/0
19.10.2007 14:31

Kardinál Joe Vlk

Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
Chytráku, řeknu-li, že si koupíš dres za 1000,-Kč tak klub z toho má tak 150,-Kč. Kupoval sis někdy normální tréninkový dres bez nějakých obrázků? TAk ten tě stojí 400 kila, a to je obyčejný!
A kolik myslíš, že se nových dresů prodá? V populárnějších klubech jako PCE, Sparta bych to viděl max. tak na 1500 ks, tzn. 225 000,- pro klub+ čepice, upomínkový předměty, top klub má z prodeje předmětů se svým logem tak 350 000,- za ROK. Právě si zaplatil jednoho hráče z první lajny( MĚSÍČNÍ výplata)
 
Byl bych rád, kdyby si se stal manažerem, určitě by jsi byl úspěšný i bez reklam.
0/0
19.10.2007 11:00

neooone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
Pozor, zatímco pro tuzemské sportovní organizace je příjem z reklamy naprosto klíčovou položkou a cuknutí letitého sponzora může nechat leckterý klub zmizet v propadlišti dějin, v NHL stojí spíš v pozadí. Reklama má svoje místo při komerčních přestávkách během utkání a na mantinelech. Dresy a ledové plochy jsou za mořem posvátné, jejich prostor je věnován pouze propagaci klubu. Ve srovnání s českou Extraligou, kde pro reklamu často není vidět puk a hráčské dresy připomínají spíš odění klaunů než sportovců, jde o nepochybně chvályhodný trend.
0/0
19.10.2007 11:03

neooone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
Další příjmy tvoří prodej televizních práv, které činí letos 60 miliónů pro celou NHL (tj. 2 mil. na klub), prodej suvenýrů (dresy, čepice, bundy s logem klubu), jež mohou jít v tradičních hokejových baštách, jako je New York nebo Toronto, do desítek miliónů dolarů. Stále lukrativnější položkou se jeví být pronájem názvu haly, pohybující se od stovek tisíc po několik miliónů ročně na klub, a samozřejmě výnos z reklamy.
0/0
19.10.2007 11:03

neooone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
já jen chci prostě vědět, proč to v tenise, fotbale a jinde jde a v tom hokeji to prostě nejde? barcelona tuším hraje od začátku sezony s logem unicef na hrudi, toť vše. pokud hokej není tak populární, tak ho prostě zrušte. hokej mám moc rád, ale vzhledem k té komedii a hnusu, prostě 25 počmáraných kašparů, kdy ani nevíš, jaké barvy ten dres vlastně mají, už na něj prostě nechodím, a tohle je opravdu ten jediný důvod. už na ty hochy nejsem pyšný a na barvy klubu vůbec ne.
0/0
19.10.2007 11:12

QT1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedna událost je znatelná všude a to,
Barcelona má zhruba 90 tisíc míst na stadionu a z toho je drtivá většina prodaná jako celoroční permice (jejich část je pro "členy" klubu, ty se prodávají velmi draze a často se i dědí), ve volném prodeji nejsou lístky skoro žádný a rozhodně ne na atraktivní zápasy a klubový sedadla jsou neskutečně drahý. Takže to samo o sobě je schopno zabezpečit chod klubu a péči o mládež.
Pak k tomu započítej příjmy z TV práv, kde jednak španělská liga je velmi sledovaná doma a Barcelona je atraktivní po celé Evropě, účast v pohárech, reklamy na stadionu a široko daleko v okolí, a máš prachy na zaplacení hráčů. Prodej dresů a suvenýrů (Barca patří zase k nejúspěšnějším v Evropě), to je zisk.
Takže potom si pak můžeš dovolit mít na dresu logo Unicef. Ale spíš si tipnu, že to zaplatil někdo ze sponzorů, kdo dává po půlce Španělska najevo, že na dresu je logo Unicefu, protože si to místo koupili a dali ho tam radši místo svýho (protože moc dobře vědí, jak to působí).
Al
0/0
19.10.2007 14:27

Stojan Jakotič

*
Tak tohle mě fakt dostalo.
"Pochybili zlínští fanoušci, kteří nenahlásili, že do Kladna přijedou."
0/0
19.10.2007 10:15

Georgik-I

Jude Slavie...
... mohl by mi někdo vysvětlit, v čem je tento pokřik tak vulgární a rasistický? Nemám nic proti Židům, ale beru to spíš jako hloupost těch co to křičí. Ovšem mám pochopení pro davovou psychozu a sám vím, co jsem kdysi vyřvával na stadionech já...  koho všechno jsme hubou chtěli zabít, co zapálit atd.  prostě mi bylo 16 a hlavně to nikdo nemyslel vážně
0/0
19.10.2007 10:12

Korek

Re: Jude Slavie...
ty můžeš mluvit jen za sebe, jak víš, že to nikdo nemyslel vážně?
0/0
19.10.2007 10:17

Georgik-I

Re: Re: Jude Slavie...
asi proto, že jsem nezaznamenal, že by někdo z fanoušků město soupeře opravdu zapálil, či zabil hráče soupeřova týmu...  proto to mohu tvrdit!!! A znovu se ptám: co je sprostého a rasistického na slově JUDE. Co je rasistického na hu hu hu hu hu při kontaktu nějakého fotbalisty s míčem! A mohl bych pokračovat. Já tvrdím, že všechny tyto pokřiky jsou jen projevem určité hlouposti a to většinou jen momentálně způsobené onou davovou psychozou.
0/0
19.10.2007 10:50

SeZu

Re: Re: Re: Jude Slavie...
"Užití německého označení pro Židy ,Jude‘ nenechává na pochybách, že je to míněno hanlivě jako nadávka, jako tomu bylo v období masové perzekuce Židů v období druhé světové války," citovala agentura ČTK z dopisu, který s Bányaiem podepsal i Leo Pavlát, ředitel Židovského muzea v Praze. "Část příznivců klubu se otevřeně hlásí k nacistickému antisemitismu, aniž by proti tomu klub rozhodně vystoupil."
0/0
19.10.2007 13:03

Georgik-I

Re: Re: Re: Re: Jude Slavie...
Znovu opakuji, rasismus v jakékoliv podobě mi je odporný!!! Slovo JUDE samo o sobě není nadávkou! A ubožák, který ho tak používá by neměl stát nikomu za to ,aby na jeho hloupé výlevy reagoval. Co se týká druhé části tvého příspěvku. Ona se část celé naší populace otevřeně hlásí k nacismu a nikdo s tím nic nedělá. A tím se vracím k podstatě: celý humbuk kolem části fanoušků (všech klubů) je z tohoto pohledu hloupé divadlo. Dokud bude neonacistům dělat policie ochranné kordony při jejich manifestacích, je debata o náctiletých výrostcích jednajících pod vlivem davu a vyhecované atmosféry úplně lichá.
0/0
19.10.2007 15:27

pujcovnaprivesu

Re: Jude Slavie...
sešívkám to vadí,tak se to nesmí ,tak to je. 
A dokonce jim vadí i pokřik JUGO SLÁVIE,proto se vypíná i zvuk v TV.
0/0
19.10.2007 10:18

QT1

Re: Re: Jude Slavie...
Na Spartě se na ně zase skanduje Anti Slavie, stejně jako oni křičí Smrk Spartě a nikdo z toho aféru nedělá.
To mně mnohem víc vadí, když třeba loni ve čtvrtfinále křičel celý stadion Hamé, Hamé, ku..y zajebané a z druhé strany se ozývalo Pražské ku..y nebo klasická buzerantů parta. U nás i u nich na sebe takto řve celý stadion a je to slyšet i v TV. Zvuk z ruchových mikrofonů nikdo nevypínal. Přitom na stadionu i u TV jsou děti, které ty výrazy samozřejmě znají, ale má to ně větší vliv než Jugo Slávie nebo jiné rasistické pokřiky, kterým sami ještě nerozumí a které tam mládež a dospělí vyřvávají ne proto, že by byli rasisté a antisemité, ale aby protože ví, že to soupeře štve. Ale v médiích se z toho dělají aféry, jak kdyby před šatnami stál Kuklluxklan a zapaloval soupeři dresy. A přitom hokej má jiné problémy s fanoušky, tam kam chodí i ti z fotbalu bývá občas husto za dohlížení pořadatelů v důchodovém věku...
0/0
19.10.2007 10:37

pujcovnaprivesu

Re: Re: Re: Jude Slavie...
Jugo slávie je rasistický pokřik ? ,tak to jó
0/0
19.10.2007 10:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze