Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hokejista Crosby: U vás se neschovám

(Od zvláštního zpravodaje MF DNES) - NHL léta úpěnlivě vyhlížela nástupce hokejového krále Wayna Gretzkého. Mylně ho viděla třeba v Lindrosovi nebo Daiglovi, kteří se mu však ani nepřiblížili… Teprve Sidney Crosby je nejspíš ten pravý. Dvacetiletý mladík z městečka Cole Harbour na východním pobřeží Kanady dělá kapitána v Pittsburghu, sbírá trofeje a útočí na Gretzkého rekordy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ched ynmet

Sid
Radši bych v Praze viděl Penguins než Rangers. Sid je klasa, jsem zvědav jak dlouho u Pens vydrží, já doufám že co nejdéle :)
0/0
21.11.2007 14:38

Flap

Dotaz
Vidím, že se tady sešlo pár lidí, co rozumí tématu (na idnes.cz docela vzácný jev), tak se rovnou zeptám: nepamatujete si, jak hrály v Pittsburghu lajny, když tam byl Jágr i s Mariem ? Myslim, že ze začátku hrál Jágr s Francisem a Lemieux s Tocchetem a Stevensem (jeden gambler, druhý alkoholik ;-) ), ale jak potom dál ? Když hrál Mario s Jardou, kdo jim dělal levé křídlo ? Francis ? Robitaille ?
0/0
20.11.2007 13:56

spartaman

Re: Dotaz
Asi Ron Francis, ale dost možná, že s nimi hrál i Mark Recchi. A chvíli myslím dokonce i Martin Straka.
0/0
20.11.2007 15:20

Sheatfish

Re: Re: Dotaz
S Recchim máš recht, úplně jsem na něj zapomněl:)
0/0
20.11.2007 15:31

Sheatfish

Re: Dotaz
Těch se tam točilo dost - Sandstöm, Straka, možná McEachern, Nedvěd?, Robitaille během té jedné sezony asi taky...
0/0
20.11.2007 15:30

Alex_18

Re: Dotaz
Francis, Lemieux, Jagr - Murray, Samuelson. To byla asi nejlepší lajna ktera kdy NHL hrala. Ale meli to dost těžke hralo proti nim to nej defenzivni co soupeř mel. Ale i tak dělali drtivou většinu golu tučnaku.
0/0
20.11.2007 16:13

vyhulena_kobylka

Re: Re: Dotaz
Murray? to mi nejak nesedi, spis Larry Murphy ne? :X
0/0
20.11.2007 17:04

metanfouna

Re: Re: Re: Dotaz
jj, #55 Larry Murphy :)
0/0
20.11.2007 17:13

Alex_18

Re: Re: Re: Dotaz
jasne..sekl jsem se
0/0
20.11.2007 18:50

Barra(uda

Re: Dotaz
hrali nejvic s Ronem Francisem
0/0
20.11.2007 18:11

ched ynmet

Re: Dotaz
jj pamatuju jak tenkrát hráli v allstar game, celá pětka i s Barrasem ... tuším :)
0/0
21.11.2007 14:40

spartaman

Rekordy
Velmi by mě Crosby překvapil, kdyby překonal některý z Gretzkyho zásadních rekordů (počet bodů, gólů a asistencí, bodů či gólů za sezónu atd). Obávám se, že se to už nepovede nikomu. Hokej se dneska už prostě hraje trochu jinak. Pánové žurnalisté, nefanděte si tolik, Gretzkyho hlavní rekordy už nepadnou.
0/0
20.11.2007 13:23

Felix DeSouza

Re: Rekordy
Skoro jsem měl dojem, že pánové žurnalisti nefanděj ani tolik sobě, jako spíš Crosbymu...
0/0
20.11.2007 13:28

spartaman

Re: Re: Rekordy
No dobře, ty jeden puntíčkáři
 
Pánové žurnalisté, nefanděte mu tolik..... OK?
0/0
20.11.2007 13:45

pipator

ani Ovečkin...
Nejlepší je pořád ještě Jaromír Jágr!!!
0/0
20.11.2007 11:49

Flap

Re: ani Ovečkin...
To už asi úplně ne, řekl bych to spíš tak, že Crosby, Ovečkin nebo Malkin se mají hodně co snažit, aby se o nich jednou dalo říct, že to byli hráči jako Jágr. Promarněnýma talentama a "kometama" (zejména s ruským pasem) se v NHL dláždí chodníky ...
0/0
20.11.2007 12:32

spartaman

Re: Re: ani Ovečkin...
Třeba Alexej Yashin nebo Sergej Fedorov.
0/0
20.11.2007 13:15

Flap

Re: Re: Re: ani Ovečkin...
Nebo Kovaljov ... jakej to mohl být hráč.
0/0
20.11.2007 13:32

Felix DeSouza

Re: Re: Re: Re: ani Ovečkin...
Ale s tim Fjodorovem bych tak úplně nesouhlasil. Ten podle mě dokázal docela dost ze svýho talentu vytěžit. Hart Trophy, dvakrát třikrát Selke, Stanley Cupy... Spíš škoda, že mu to tak vlezlo do hlavy a trval na osmimístným platu. A když už se vzpomíná na ruský talenty - co teprve Voloďa Hamburgrovič Krutov?! :-))) A Serjoža Makarov taky dvakrát neválel...
0/0
20.11.2007 14:03

spartaman

Re: Re: Re: Re: Re: ani Ovečkin...
Ale Krutov a Makarov odcházeli do NHL až když už byli skoro za zenitem.Rozhodně tam nešli jako mladí talenti.
0/0
20.11.2007 15:30

Felix DeSouza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ani Ovečkin...
Samozřejmě, že nebyli nejmladší, ale tak snad si všichni pamatujeme, jak (a jak dlouho) váleli jejich kolegové Larionov a Fetisov. Kdyby Krutov trénoval jen z půlky tak, jako za Tichonova, mohl bejt v NHL klidně sedm osm sezon za hvězdu. Ale dril chybí momentálně ruskýmu hokeji obecně.
0/0
20.11.2007 16:16

uroboros

Ale Ovečkin je stejně lepší
Není-liž pravda?
0/0
20.11.2007 11:32

vinnie22

Re: Ale Ovečkin je stejně lepší
není
0/0
20.11.2007 11:40

bugr

mluví jako kniha
až je to podezřelé, to mi nepřipadá jako rozhovor za 5 minut bez toho aby to někdo hodně korigoval
je to spíš pr článek
ale hokej umí, to je jasný
0/0
20.11.2007 9:29

Andee

Re: mluví jako kniha
Najdi si, co znamená "PR"... a pak třeba pochopíš, že rozhovor s hokejistou rozhodně nemůže být PR ;-)))
0/0
20.11.2007 12:44

spartaman

Re: Re: mluví jako kniha
0/0
20.11.2007 13:15

lukhov

Vzory
Jj, kam se hrabe Jagr na Yzermana, Sakica nebo Gretzkyho. Tihle 3 jsou i mymi vzory. Vidim, ze mam s Crosbym stejny vkus.
0/0
20.11.2007 9:02

sCZECH

Re: Vzory
hrabat se na ne rozhodne hrabe..to ze jsou tvi oblibenci a vzory jini hraci je tva vec, nemuzes tim ale snizovat kvality Jarina
0/0
20.11.2007 9:12

Felix DeSouza

Re: Re: Vzory
Nikdo nesnižuje kvality Džegra. Ale ty zas nesnižuj kvality Yzermana a Sakica a přiznej, že Jarouš na ně nemá. To je prostě jiná liga, tyhle pánové.
0/0
20.11.2007 10:16

John.Abruzzi

Re: Re: Re: Vzory
Asi tak nejak
0/0
20.11.2007 10:54

Gustavo_Kuerten

Re: Re: Re: Re: Vzory
V čem vám přijdou o tolik lepší než Jágr? Nechci se nijak dohadovat bo vám názor vyvracet, jenom mě to zajímá, v čem konkrétně vám přijdou o tolik lepší, resp. co oni dokázali a on ne...dík
0/0
20.11.2007 11:37

Felix DeSouza

Re: Re: Re: Re: Re: Vzory
Nechci mluvit za kolegu, ale já to vidím asi takhle: produktivita zhruba srovnatelná, nesčetněkrát lepší bránění (každej z nich je/byl sám o sobě schopnej zabránit třiceti čtyřiceti gólům za sezonu), vysoké vůdcovské kvality (v čemž je ovšem Džegr v posledních letech taky extratřída).
0/0
20.11.2007 11:43

stranis1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzory
taky nechci mluvit za kolegu, ale +/- body jsou celkem jasná věc a 34. je Jágr v hisorii NHL, pak je Yzerman 70., a pak Sakic 442., takže to si myslím, že nebude úplně pravda  
0/0
20.11.2007 11:53

Flap

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzory
Nechci mluvit za nikoho, ale nezaměňujme schopnost bránit s tím, v jakém týmu kdo hraje. Yzermanovy Red Wings byly vždycky silný tým s výbornou obranou ... to se plus body sbírají samy. A druhá věc, Jágr byl od svých začátků v NHL vychováván ne jako vůdce, ale jako střelec k Lemieuxovi - měl být tím, čím Mogilnyj (když hrál v Buffalu s LaFontainem), Bure nebo třeba Peter Bondra. A on tuhle roli překonal, to je důležité. Yzerman a Sakic byli vůdci od začátku - oni, stejně jako třeba dneska Crosby, byli zase ti "Lemieuxové" k Jágrovi. (napsal jsem to pochopitelně ???)
0/0
20.11.2007 12:29

Gustavo_Kuerten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzory
well done, respect .)
0/0
20.11.2007 13:02

stranis1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzory
Druhá část je jasná, i když o Sakicovi bych pochyboval. Také jde o to, že jágr by byl vnímán stejně pokud by nehrál s Lemieuxem ve stejném čase. Jinak první část moc nechápu Jágr ze statistiky vychází zdaleka nejlépe a jak jste psal třeba v Red Wings se sbírají +/- samy - proto jsem to použil na argument, který říkal, že oba brání daleko lépe atd.. Myslím, že jiná statistika se schopnosti bránění více nepřiblíží
0/0
20.11.2007 13:10

Flap

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzory
Vážně vychází Jágr nejlépe ? To mě překvapuje ... můžeš postnout link na tu statistiku ?
0/0
20.11.2007 13:13

stranis1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzory
http://194.228.3.83/stats/scr2/   v pravo v šedém poli nahoře dát Hledej a pak si vybrat statistiku jakou chcete. Jinak stránky jsou www.nhl.cz a jsou celkem fajn
0/0
20.11.2007 13:19

Flap

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzory
Díkec.
0/0
20.11.2007 13:30

Felix DeSouza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzory
To já právě nevim, jestli to bodování plus minus vyřeší úplně samo. Za ubráněnou přesilovku ten plusovej bod nedostaneš, že jo, a přitom kolikrát rozhodujou zápas. Zrovna Yzermana jsem měl vždycky rád právě za to, že když se mělo ubránit vedení, byl na ledě a rval se jak kůň. A taky třeba za to, že když se prohrávalo o dva góly, většinou to byl on, kdo bojoval jako blázen a zařizoval kontaktní góly. U toho Jágra mi vždycky chyběla tahle zarputilost a schopnost strhnout celý družstvo k lepšímu výkonu.
0/0
20.11.2007 13:19

Felix DeSouza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzory
Určitě to je pochopitelný :-) Jen dvě věci - když hraješ v týmu se skvělou obranou, počítá se samozřejmě s horší produktivitou (jsou to spojité nádoby, o co méně energie vložíš do útočení, o to více bráníš), takže nevim, jestli se plusový body sbíraj samy. No a to překonávání role, kterou ti dají, to si myslím, že právě Stevie Y, Sakic a třeba i Modano dokázali přesně taky: posledních pět šest sezon kariery rozhodně nevěnovali sbírání bodů, ale spíš černý práci. Nemůžu si pomoct, furt mi z toho vychází líp Yzerman a Sakic - kolem nich můžeš vybudovat i mužstvo se skvělou obranou, i se ksvělým útokem (a bylo to v obou případech přesně tak), za to Jágr bývá platný jen v útočném mužstvu (proto ta mizérie v Capitals)
0/0
20.11.2007 13:26

stranis1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzory
nevim nevim, máme na to oba trochu jiný názor, i když Yzerman je fak borec, ale Sakic se mi tolik nezdá. Ono je to s těmi posledními roky spíš tak, že už neměli na to, aby sbírali body, tak se spíše věnovali ostatním věcem v teamu. U Jágra pomalu nastává ten čas taky, je u něj vidět velký posun za posladní roky právě k přesunu k teamu oproti mládí, kdy spíš více útočil a obrana ho tolik nezajímala. No každopádně jsou to všichni tři borci, kterých moc na ledě nejezdilo
0/0
20.11.2007 13:34

Felix DeSouza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzory
Tak že je Sakic o chloupek horší, než Yzerman, o tom by se asi někteří hádali, ale já s tím souhlasím do puntíku (ovšem jak ty dva hráli spolu v Salt Lake City, třetí do party Kariya, to bylo teprv něco). O tom posunu viz níže. Ale že by zas ty frajeři neměli na to, nasbírat body, to nevim nevim. Prostě je fajn, když máš v mužstvu borce, kterej souhlasí s tím, že oželí třeba boda na zápas v přesilovce a bude Ti za to chodit na každý buly do obrannýho pásma a na každý oslabení. a takovýhle obětavci už jsou většinou chlapi v letech, třiadvacetiletej fracek, kterej ví, že zvládne třicet gólů za sezonu, ten by tohle asi tak snadno nepřijal.
0/0
20.11.2007 14:00

Flap

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzory
No, to se v podstatě shodneme ... chtěl jsem říct, že Jágr nikdy vlastně komplexním hráčem být neměl, že se ani nepočítalo, že by se naučil bránit. To, že ještě v 34 (?) letech pořád hraje a snaží se i o něco jiného, než že by stál na červené a čekal, až mu to nahrajou, to myslím tím překonáním role - a to mě u Jágra překvapuje víc, než třeba u Sakica a spol. Ale co se týče hodnocení, tak, ač nerad, musím uznat, že Jágr (ale ani Sakic nebo Modano) nikdy nebyli pro mužstvo tak cenní, jako Stevie. To je Pan Hráč.
0/0
20.11.2007 13:39

Felix DeSouza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzory
Je fakt, že Džegr by to mohl dohrát a nejezdit ani na vlastní půlku (však takhle zkoušel posledních pár sezon dohrát Bondra, ne?), a to on zase zvládá - takže souhlas, že se dokázal někam posunout, aniž by mu někdo věšel nad hlavu Damoklův meč, u pravýho křídla věc málo vídaná. No a že byl z těch všech nejplatnější Stevie, to je samozřejmě neoodiskutovatelné ;-) a jsem rád, že se shodneme. Nejradši bych ho viděl na ledě ještě dneska (ve dvaačtyřiceti nebo tak nějak?).
0/0
20.11.2007 13:55

stranis1

Re: Re: Re: Vzory
v čem je jiná liga Sakic nebo Y.?
0/0
20.11.2007 11:37

djc

1
:)
0/0
20.11.2007 6:32

Don_Alex

Re: 1
no zajimavym kontrastem mi prijde fakt, ze nekteri se makaji, aby byli lepsi, davaji si vysoke cile, at uz ve sportu, nebo v praci nebo v zivote, a pak jsou i taci jednodussi jedinci, kterym staci napsat "1" do diskuze, pro ne to je patrne zivotni uspech....
0/0
20.11.2007 9:07

Felix DeSouza

Re: Re: 1
Chlape, ty vůbec nevíš jak von si tu každej den přidává po tréninku, jak dře na to, aby tu byl první, věnuje tomu dvaadvacet hodin denně, aby mu neutekl jedinej článek, piluje psaní "1." až do úmoru, i když už jsou jiný dávno v posteli, v hospodě, on si nanečisto na diskusních fórech o japonskejch lovcích velryb zkouší bleskový přihlášení... Když za tim nevidíš tu spoustu dřiny, tak snad buď radši zticha.
0/0
20.11.2007 10:14

uroboros

Re: Re: Re: 1
Tak tomu se říká briskní analýza, ty ses člověče minul povoláním. :-)
0/0
20.11.2007 11:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze