Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Liberec použil fintu, která budí emoce

Po tomto hokejovém triku vám může připadat, jako by vaším soupeřem na ledě byl iluzionista David Copperfield. "Když letěla přihrávka, byli všichni liberečtí hráči přede mnou, jenže najednou jsem se otočil a osm metrů za mnou stál další," divil se slávistický obránce Petr Kadlec. Ne, není to zázrak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Muf007

A co ty Růžičkovy hody flašek?
Kde je o tom článek, kde je video a hlavně kde je předvolán před disciplinárku? Nadával rozhodčímu jak malýmu jardovi...
0/0
24.11.2007 16:52

VláďaK

Liberec nedaroval body
sešívaným šmejdům a ti se můžou p o s r a t.
0/0
23.11.2007 20:06

tappat

jakapak liberecka finta???
stejnou vec delali hraci budejek nekdy pred sedmi lety, jenze tehdy za to dvakrat dostali dve minuty, tak toho nechali, ackoliv to bylo provedeny naprosto ciste, narozdil od libereckyho pokusu o fintu. Proste tehdy jim to odpiskali, ted neodpiskali naprosto jasnej trest. Nechapu...
0/0
23.11.2007 20:02

el_moscardon

Co to furt řešíte?
Slávisti byli nasraní akorát po zápase, v zápalu boje, v emocích. Od tý doby je klid, slávisti to nikdy neřešili, jenom zase zbytečný články jitřící atmosféru a poňoukající všechny mektat o brečení
0/0
23.11.2007 16:36

ce4you

Re: Co to furt řešíte?
Amen:) Rozhodci to nepiskl, gol plati, tak nechapu uz druhej nebo treti clanek o teto, byt trochu neobvykle situaci. Jeste bych to tak bral pokud by se jednalo o sedmy finale, ale tohle byl jen jeden zapas z peti desitek a slo de fakto o jedinej bod, takze uz to nechte bejt:)
0/0
23.11.2007 16:44

pujcovnaprivesu

Re: Re: Co to furt řešíte?
To je jedno,jestli finále,nebo zápas v základní části.Vše bylo podle pravidel,akorát sešívaným se to nelíbí,protože to neudělali oni.
0/0
23.11.2007 20:51

files

33
Dneska mi je 33, a hokej jsem hrál od mala....tuhle fintu jsme zkoušeli někdy v "mladším dorostu" v roce tak 1990....prostě to není žádná novinka a najednou se dělá z komára velbloud. Vždyť tuhle kulišárnu občas vyzloušel snad každý mančaft....
0/0
23.11.2007 15:53

Rajot

Re: 33
Jo jenze jste ji urcite nezkouseli proti Slavii, to se totiz nesmi :)) Ja nevim, tak at Ruzicka a spol podaj oficialni stiznost na rozhodciho, kdyz to bylo prekroceni pravidel. Moznosti jsou dve: bud na videu zjistili, ze vse bylo podle pravidel a oni proste nestihli zareagovat a nebo vcera u sledovani Zlaty helmy dostali infarkt. Nic proti objektivnim fanouskum Slavie (uz se tady takovy taky objevili, pred nima smekam).
0/0
23.11.2007 16:24

carmelo_anthony

youtube
ma to nekdo na videu? nebo na youtube jestli to neni...
0/0
23.11.2007 15:23

Rajot

Re: youtube
je to na hokejzive.cz
0/0
23.11.2007 15:39

carmelo_anthony

Re: Re: youtube
diky
0/0
24.11.2007 13:02

Coldstone

Profiplačky
slávisti zase bulí. Bů, bů, bů - regulérní gól to byl a za šašky byli slávisti. Vlastně oni šašci jsou už přes sto let, co převzali kašpárkoský sešívaný dres
0/0
23.11.2007 14:44

petr-pavel

slavíci :-)
nefňukejte!
0/0
23.11.2007 14:38

Milan1

BYLO TO CHYTRÉ
a podle pravidel! Kdyby to ale vymyslel Růžička, tak by slávisti říkali, jaká skvělá finta to je. Když na tu kulišárnu doplatila Slávia, tak je to podle nich prasárna...... Tygři holt používejí při hokeji i mozek, na rozdíl od jiných........
0/0
23.11.2007 13:46

Gott Karel

Re: BYLO TO CHYTRÉ
Jestli se tohle někomu líbí, tak ať místo hokeje radši kouká na Rodinný Pouta. Mimochodem to posunutí branky od Murína byla taky príma kulišárna, co?
0/0
23.11.2007 14:01

Milan1

Re: Re: BYLO TO CHYTRÉ
Murín ale porušil pravidla. Liberečáci využili své chytrosti a momentální situace. Vše bylo v rámci pravidel. Chápu ale, že "postižený" může mít jiný názor... To máš jako ve fotbale s penaltou. Ten proti komu se pískla taky zpravidla tvrdí, že neměla být...
0/0
23.11.2007 14:04

Vanous1

Re: Re: Re: BYLO TO CHYTRÉ
Kalous netvrdi, ze ten princip je proti pravidlum, ale ze to provedni ano. Ja to nevidel, takze nemuzu soudit a je mi to celkem jedno. Meli jsme dat golu vic, s jednim muzeme bejt radi za bod. Akorat s tebou nesouhlasim v tom, ze to bylo chytry. Podle me to bylo hloupy. Chytrej tym to udela v zapase, kdy o neco jde (play-off). Ne v lize v souboji o "prvni misto"...
0/0
23.11.2007 14:13

trbnjy

Re: Re: Re: Re: BYLO TO CHYTRÉ
No jo, ale od toho, aby posoudili zda to bylo nebo nebylo podle pravidel, tam jsou právě rozhodčí...
0/0
23.11.2007 14:15

l-u-k-a-s-j

Re: Re: Re: Re: BYLO TO CHYTRÉ
Se koukni na hokejzive.cz. Tam je průkazný, že v momentě přihrávky byli na ledě čtyři tygři.
0/0
23.11.2007 14:17

habs

Re: Re: Re: Re: Re: BYLO TO CHYTRÉ
a neni to málo?
0/0
23.11.2007 14:29

l-u-k-a-s-j

Re: Re: Re: Re: Re: Re: BYLO TO CHYTRÉ
Na negování Kalousova výroku to stačí. Co se týče třímetrového pásma to je neprůkazný, ale Kočí si s tím pukem hrál dost dlouho na to, aby se to dalo v pohodě provézt.
0/0
23.11.2007 14:33

aljav

Re: Re: Re: Re: Re: BYLO TO CHYTRÉ
 ale střídající hráči mají být od sebe do 3 metrů. Pokud ale jeden naskočil na jednom konci střídačky a druhý na druhém konci vyskočil, tak je tam drobátko rozdíl ve vzdálenosti !
ale neviděl jsem to, tak jen teoretizuji !
A nechápu proč se Slávie vzteká, o co jí jde ? To fakt nemůže říci:"ano finta se nám moc nezdá, ale rozhodčí ji uznal, měli jsme dát gól dříve my a bylo po problémech" ?
0/0
23.11.2007 14:39

Zip78

Re: Re: Re: Re: Re: Re: BYLO TO CHYTRÉ
Myslim ze tam neni, ze musi byt 3 m od sebe, ale ze musi dodrzet zonu 3 m od stridacky, a je jedno v jakym miste
0/0
23.11.2007 14:42

l-u-k-a-s-j

Re: Re: Re: Re: Re: Re: BYLO TO CHYTRÉ
jak píše zip. Když je Plodek v obráným pásmu tři metry od střídačky, může naskočit Klimenta na led a je jedno, kde. Myslím, že možná může naskočit i dřív, ale nemůže být dál, než tři metry od střídačky.
0/0
23.11.2007 14:44

Gott Karel

Re: Re: Re: BYLO TO CHYTRÉ
Tak mi řekni, jaký pravidlo porušil Murín??? A proč teda za to nebyl vyloučenej?
0/0
23.11.2007 14:35

Garion.

Re: Re: Re: Re: BYLO TO CHYTRÉ
Určitě porušil pravidlo - úmyslné posunutí branky, zdržování hry. To je rovina pravidel. Pak je tu rovina fair-play a ta je bohužel diskutabilní, protože Ičovi a Bokrošovi se to zdálo v pořádku jako taktika, že jejich tým hraje v oslabení, vteřiny běží a protihráč nemůže vstřelit platný gól. Když se na to nepřijde, zase Ičo branku nasadí a nikdo si toho nevšimne. Holt na Slávii narazil a doma s Plzní se to provalilo. Ale případ Liberce se s tím nedá srovnávat! Liberec neporušil žádné pavidlo, ani fairplay.
0/0
23.11.2007 18:42

trbnjy

Re: Re: BYLO TO CHYTRÉ
Souhlasím s Milanem, s Murínem se to srovnávat nedá. Tady ještě nikdo nezpochybnil, že by to pravidla při správném provedení této akce neumožňovala a žádný záběr nedokazuje, že by to bylo uděláno podle pravidel.
0/0
23.11.2007 14:12

trbnjy

Re: Re: Re: BYLO TO CHYTRÉ
...že by to nebylo uděláno podle pravidel, samozřejmě
0/0
23.11.2007 14:13

Clifford

jak se říká
co není zakázáno je dovoleno. chytrá akce, jen mi přijde hloupé, že si to tygříci nenechali na play-off. tak třeba už si příště Slavie dá lepší pozor a zabrání tomu.
0/0
23.11.2007 13:45

aljav

Re: jak se říká
 to s ebrání blbě, když jsi v tlaku v jejich obraném pásmu a oni získají nečekaně puk a provedou to. Ten obránce má najednou útočníka 3-4 metry za sebou a nazdar !
0/0
23.11.2007 14:41

Lippy

Adam SVoboda
Taky za to může Adam Svoboda, kdyby byl gólman co proto tak Klimouše vychytá a třeba by Slávka pak stihla dát gól nebo by byly nájezdy, takhle se můžou vzteky zblánit. Házej flašky na led, lámou hokejky o manťák a Růža ten musel zadkem vzteky cvakat pětku drát :-)))
0/0
23.11.2007 13:43

RCG

je to proti duchu pravidel
trimetrova zona neslouzi k tomuhle triku... V ceskem systemu nesmyslnych doslovnych interpretaci to mozna projde, ale je evidentne pitomost aby hokej rozhodovali takovyhle umely manevry misto vlastni hry.
0/0
23.11.2007 13:41

Buster

Re: je to proti duchu pravidel
Interpretace je jednoznačná - k výměně hráčů musí dojít v této zóně - když ne je příliš hráčů na ledě a vyloučení - když ano může si nový hráč dělat své manévry.
0/0
23.11.2007 13:54

habs

Re: je to proti duchu pravidel
jaký manévry, rozhodlo to, že vymíchal Svobodu
0/0
23.11.2007 14:31

pan Kotrč

muhehe
Sem slávista a nevidím na tom nic špatnýho. Spíš mě se*re brečení typu, to jsem nečekal, začali hrát a my jsme ještě nebyli připravení atd. odpověď :Váš problém. To je to samý jak naše celky ve fotbale půl hodinyčekaj než hodí aut a rozehrajou standartku!pak přijede cizí klub a je to šup hop, hráč při souboji pošle míč do autu a protihráč hned běží a hodí to na nabíhajícího spoluhráče než se obrana stačí vrátit a tak to má být a ne že si 3 hráči postupně předaj balón a poslední to hodí golmanovi. Hehe asi to sem moc nepatřilo, ale v tom co udělal Libe fakt nevidím problém, my to mohli udělat taky kdyby nás to napadlo!Howgh.
0/0
23.11.2007 13:35

King_Feanor

Re: muhehe
kdyb takovýhle fanoušky, jako vy pane, bylo víc...
0/0
23.11.2007 14:36

vrchni

je to prasarna
podobne jako ve fotbale se muzes slozit na travnik ke konci zapasu a zabranit nebezpecne akci soupere. Teto "finty" jsou spise "prasarny", rikejme tomu pravym jmenem, finta je totiz neco docela jineho, napr. kdyz Ronaldinho naznaci ze pobezi doleva ale kouzelnicky to otoci i s micem doprava.
0/0
23.11.2007 13:20

xxx!

Re: je to prasarna
pokud bylo hrano v 3m pasmu a ve chvili kdy dostal hrač co vystřídal puk už střídaný nebyl na ledě, je to geniální využití střídaní, stejně jak dobrá standartka ve fotbale.
0/0
23.11.2007 13:24

Rajot

Re: je to prasarna
Vis jakej je rozdil mezi hokejem a fotbalem?
0/0
23.11.2007 13:26

cyco

Re: Re: je to prasarna
v hokeji se nepiskaj kroky?
0/0
23.11.2007 13:27

dok73

Re: Re: Re: je to prasarna
kroky frantiska janecka
0/0
23.11.2007 13:29

cyco

Re: Re: Re: Re: je to prasarna
ja radsi pana Haniga, nebo jak se jmenoval
0/0
23.11.2007 13:36

Rajot

Re: Re: Re: je to prasarna
tebe jsem se na nic neptal, ty jsi svoji inteligenci projevil uz o par radku niz a vsem nam to stacilo :)
0/0
23.11.2007 13:32

cyco

Re: Re: Re: Re: je to prasarna
tak ja nevim, jak to berete vy vsichni, ale ja dle tvoji reakce usoudil, ze mas problem rozlist hokej a fotbal, proto jsem ti chtel trochu pomoct
0/0
23.11.2007 13:35

Rajot

Re: Re: Re: Re: Re: je to prasarna
a podle ceho jsi tak usoudil, Sherlocku?
0/0
23.11.2007 13:36

cyco

Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to prasarna
 takze to vis? sis delal jenom srandu..........?
0/0
23.11.2007 13:38

Rajot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to prasarna
cekal jsem inteligentnejsi reakci, holt vas porad precenuju :(
0/0
23.11.2007 13:39

cyco

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to prasarna
nas?  to ja jsem s tvejma reakcema spokojenej....
0/0
23.11.2007 13:41

farous

Včera jsem zaslech nějakýho Slávistu...
...a ten tvrdil, že je to v pořádku, akorát to nečekal od Liberce, spíš cituju " by to čekal třeba od Mountfieldu", takže Budějky to asi někdy zkoušely.
0/0
23.11.2007 13:08

x_pavel

Re: Včera jsem zaslech nějakýho Slávistu...
ty wole mas to primo v tom clanku:-))
 
0/0
23.11.2007 13:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze