Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kritika sílí. Změní Pardubice majitele?

Ostuda. Hanba. Propadák. Fiasko. Debakl. Pohroma. Jak kdo chce, v každém případě o letošní sezoně pardubických hokejistů se toho mnoho hezkého říci nedá. Kvůli tomu, že si úřadující vicemistr s největší pravděpodobností nezahraje v play-off, se na vedení klubu sypou stížnosti od fanoušků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gropius

Já teda nevím,
ale věčné půtky Hradec x Pardubice mi přijdou k ničemu. Navíc u velké většiny z nich postrádám alespoň stopy vtipu. Odjakživa fandím mančaftům z obou měst, ač jsem kovanej Hradečák. Rozladění v Pardubicích z letošních výkonů chápu, ale volat po odvolání Kusého už méně. Stojí přece za řadou úspěšných výsledků. Ano, chyby určitě má - u hráčů často hledí víc na jméno než na jeho motivaci, jeho projekty jsou často až příliš maximalistické, ale na druhou stranu zajistil finanční stabilitu klubu, což rozhodně není k zahození. U nás v HK se to silně nedaří aní ve fotbalu, natož v hokeji, kde se sotva dají dohromady peníze na výplaty a zdá se, že to vedení klubu ani moc nevadí. Ze zpackané sezóny v Pce je třeba se poučit a řešit to, ale s určitým nadhledem.
0/0
5.2.2008 23:46

Jetojedno

Milane neboj
Klub je na prodej,já ho v létě koupím.A zase se stav,něco ti řeknu , něco napíšeš,aby jsi zaplnil ta prázdná místa sportovní rubriky. Ono to půjde.
0/0
5.2.2008 20:04

Usmolená štětina

Vraťte nám český hokej
Samý nabob a zazobanec! To perou špinavé peníze, nebo co? Hokej je ale pořád jenom sport. Někdo hraje play-off, jiný baráž. Tak to měly loni Vítkovice a Ostrava kvůli tomu nespadla. Od září se  hraje zase nová liga. Vraťte nám český hokej: bez komerčních přestávek, polonahých roztleskávaček, počmáraného ledu, dresů na nichž nejsou vidět čísla, jména hráčů ani znaky klubů. Pryč s Mountfildy, Okny, Moelery, Tygry a starými zimáky z nichž někdo mávnutím kouzelného proutku vyčaroval arény !
0/0
5.2.2008 18:57

Dalibor_S.

Re: Vraťte nám československý hokej
Jinak podtrhávám: bez komerčních přestávek, polonahých roztleskávaček, počmáraného ledu, dresů na nichž nejsou vidět čísla, jména hráčů ani znaky klubů!!!
0/0
5.2.2008 19:08

Jetojedno

Re: Vraťte nám český hokej
Správně to říkáš-Vraťte nám starou dobrou Duklu Jihlava v krásných fialovožlutých dresech.To bude paráda a jak jsou vkusné a módní co?. A chceme taky Milouše Jakeše a bojlery s brojlery. Bez toho to není ono.
0/0
5.2.2008 20:19

aidy

Re: Re: Vraťte nám český hokej
     a chceme taky pívo za 2.50, oborářskou kolekci na mikuláše a poukázky do esa před oslavou MDŽ    
btw. jinak ale ty dresy zase tak špatný nebyly... jako sorry, ale ty šaškovský úbory v kterých dneska některý kluby hrajou, to je fakt trága... jasně, že bez reklam to u nás nejde, ale některý věci jsou taky otázkou vkusu ...
0/0
5.2.2008 20:26

Chargy

Re: Re: Re: Vraťte nám český hokej
a taky chceme výplatu 2000 Kčs!!!
0/0
7.2.2008 6:46

luka_luka

mechov mechov mechov
tahle díra ještě existuje?
už jsem o nich dlouho nic neslyšel ....
0/0
5.2.2008 16:30

Caretaker

Re: mechov mechov mechov
Asi budeš z daleka, když vlastně nevíš, které město má přezdívku mechov. Než se začneš ztrapňovat na netu, tak si to dvakrát rozmysli.
0/0
5.2.2008 16:44

luka_luka

Re: Re: mechov mechov mechov
.. asi to nevyznělo, ale já mluvím o těch zoufalcích na sever od perníkova...
0/0
5.2.2008 16:53

Caretaker

Re: Re: Re: mechov mechov mechov
aha, něco jako zmínka o ledních medvědech na diskuzi o tučňácích ...
0/0
5.2.2008 17:03

bofmi

Re: mechov mechov mechov
No seš klasickej vtipnej pardubak. Už jste si na jižním předměstí opravili tu rozkopanou křížovatku? Předloni jsem si tam odřel podvozek. Přijeďte se někdy podívat do města, jak se to dělá. HRADEC HRADEC HRADEC!!!!!!
0/0
5.2.2008 17:28

MassaBob

Re: Re: mechov mechov mechov
Jak se dela co...Jak radni rozkradaji mesto to vam jde naramne ... vzdyt si ani nejste schopni opravit pivovar o sportu ani nemluve.. mechov je kumunisticka basta a ostudne mesto
0/0
5.2.2008 23:17

karibik

Pardubice
Nědělejte stoho pohromu že se nedaři přiští rok zas budete hrat finele vždyt vy ma te rok na .... a pak super.  
0/0
5.2.2008 15:19

sparťanská šlechta

Re: Pardubice
Jasně! Rok na ho*no a pak super rok v 1.lize, při zápasech s Chomutovem a Kometou o účast v playoff.
0/0
5.2.2008 16:18

luka_luka

Re: Re: Pardubice
vždyť by se ti po nás stýskalo ....
0/0
5.2.2008 16:22

Votrc

PAR-PAR-PARDUBICE!
Pardubice OLÉ!   užijme si reprezentační pauzu, pak doma dvě vítězství, vítězný duel "o naději" v Ústí a souboj s Kladnem bude tou pravou bitvou o účast v předkole play-off    Neměli bysme řešit nesmysly jako redaktoři iDnes. Já prostě vím, že naděje umírá poslední - mezi letošními výkony bylo i několik super zápas§ a na ty budu vzpomínat! Ať už je play-off bez úřadujícího vícemistra nebo s ním! PAR-PAR-PARDUBICE!
0/0
5.2.2008 14:45

hanibal_lecter

Re: PAR-PAR-PARDUBICE!
nevěřil jsem svým očím, ale potom jsem si všiml, že jsi senegalec. a to vše vysvětluje.
0/0
5.2.2008 15:13

oprudil

Kusý si z Pardubic udělal
soukromou firmu !!
 
0/0
5.2.2008 14:16

Mangart

Vidím to takto2
a Tichý z Měst. rozvoj. fondu. Apeluji na pana primátora, aby celá záležitost byla řádně přešetřena neboť se jedná o záležitost hokejově nehokejovou, která se dotýká všech obyvatel města neboť hokej u nás ve správě města!
0/0
5.2.2008 14:06

Mangart

Vidím to takto:
Celá záležitost má mnohem hlubší kořeny, dokud družstvo mělo výsledky nikomu nic nevadilo tak už v té době nešlo vůbec o hokej, ale o požitky pánů kolem hokeje, kteří chtěli profitovat na přístavbě haly a to bylo evidentní a už tenkrát se hovořilo o případném prodeji klubu neboť někteří páni stále chtějí peníze a klub měl výsledky. Proto p.Heřman nyní říká, že se to mělo udělat dávno! Nezasvěcený fanda nechápal, když např. nová přístavba respetive její financování mělo být konsolidací dluhů z přístavby minulé a zároveň se do ní vnořily pohledávky jiné a nám fandům či obyvatelům Pardubic bylo předkládáno, jak je nutné zvětšit kapacitu sotva zrekonstruované haly. Nakonec přibylo pár sedadel, ale nových VIP skyboxů za peníze města přibylo úplně nejvíce!!! Důležitou roli zde hraje Městský rozvojový fond. Z hokejového pohledu má p.Kusý určitě velkou zodpovědnost za vzniklou situaci, ale přístavba haly s tím úzce souvisí a tady dle mého názoru nese plnou zodpovědnost p.Heřman, Klňava, Razska
0/0
5.2.2008 14:04

Kardinál Joe Vlk

Když
poslouchám lidi kolem sebe nebo čtu diskuze, je znát, že pardubický fanoušek je namlsanej výsledkama a teď se může po*rat, jak to. Prostě jste rozmazlený!
Už z vyjádření Mira Hlinky je patrné, že v Pce je obrovský tlak na hráče mj. od fanoušků(když to jde, jste borec, když ne, tak bídák).
Tudíž je otázkou času(možná že už nastal), že hráči nebudou chtít chodit hrát hokej do pce, protože budou mít prostě strach,(viz. kanadský celky v NHL, tam se také hráči moc nehrnou, když vás má soused po každým prohraným zápase buzerovat, jak je možný, že prohráváš).
Jinak co  se týče platů, myslím, že Pce rozhodně nikoho nepřeplácí, jsou tady kluby, který umí krajíc posolit rozhodně víc!
0/0
5.2.2008 13:45

Komanchg

Re: Když
Jsem sice fanoušek Sparty, ale pardubické fanoušky chápu. To střídání úspěchů a neúspěchů musí být úmorné a zvlaště, když se klub ve třech letech po sobě podruhé nedostane do play-off, tak to musí být, a je k vzteku. Ten tlak od fanoušků spíš vychází z té zaplněné haly. Hráči jsou z předchozích angažmá zvyklí hrát před poloprázdnou halou a někteří se prostě z těch 9000 fanoušků podělají.
A jinak v platech s tebou souhlasim, že tam nikoho nepřeplácí.
0/0
5.2.2008 14:04

files

Re: Když
Nesouhlasím - jasně, že je na hráče vvíjen tlak, ale neřekl bych že o nic větší, než kdekoli jinde. Po takovýhle sezóně nebude nikomu do skoku. 9000 lidí na zimáku se jenom těší na pěknej hokej a když to nevyšlo, tak to zkusímem zase za rok - nezaznamenal jsem, že by se tu někdo po*sral a vola Kusýmu, že ho zastřelí....Po tolika prohrách se s tím už člověk docela smíří a doufá v lepší časy.
0/0
5.2.2008 14:15

Viper1

Hm
Hlavní problém Pardubic je kromě klasického brečení především díra v bráně. Prostě bez kvalitního gólmana není kvalitní tým a tady to platí dvojnásob.
0/0
5.2.2008 13:36

vinnie22

Re: Hm
Nevim jestli tomu rozumíš nebo jenom provokuješ, ale bez Lašáka by Pardubice neměli o co hrát už v půlce prosince...
0/0
5.2.2008 13:44

Viper1

Re: Re: Hm
To ne, páč by byly jasně v playoff... Máš recht...
0/0
5.2.2008 13:47

vinnie22

Re: Re: Re: Hm
Lašák patří mezi tři nejlepší golmany extraligy. Nejlepší posila jakou kdy Pardubice získali. A za tím si stojím!
0/0
5.2.2008 13:56

Mržba

Re: Hm
Ja zadne breceni nevidim.
Jenom co jsem postrehl, tak to byla predevsim spatne rozjeta sezona.
Smrt hokejisty, prestavba areny, chybejici jednicka na postu brankare.
Potom nastala doba, kdy se vymenil trener, ale to tymu moc nepomohlo. Asi se melo za to, ze vysledky prijdou samy, coz se nestalo. Takze ted to vypada, tak jak to vypada.
0/0
5.2.2008 13:56

Aragorn

Re: Re: Hm
Ted nevim, jestli je to ironie, nebo to myslis vazne...  Jestli je to ironie, tak si trefil hrebicek na hlavicku...  a jestli to myslis vazne, tak by ses mel jit lecit, protoze ses pekne rozestkal...
0/0
5.2.2008 15:50

Caretaker

Re: Hm
Tvoje matka brečela, když Tě porodila.
0/0
5.2.2008 15:42

Der Vater

my z hor
hůř než, v jiných příspěvcích zmiňovaní, pracující hráči Chrudimi c) proč se hráčům typu Hylák, Koutský apod. daří v HK a v PCE jsou na lavičce, nebo dostanou šanci, až když na to všechny hvězdy z vysoka d) kdy,se už konečně začne realizační tým připravovat na baráž?, protože ta bude, ať se nám to líbí nebo ne, s tím, že si pamatujeme tu s myslím dnes slovenským ligovým celkem (taky to bylo po úspěších), protože ti dnešní hráči ji nikdy nehráli a psychicky na tom taky nejsou nejlíp...No, a to by snad stačilo, omlouvám se za délku příspěvku a jdu se hádat a udobřovat s kámošem, jsem rád, že on je z PCE a já z HK (dnes oba drnohryzové z vesnice), protože těch témat je!
0/0
5.2.2008 13:36

vinnie22

Re: my z hor
A) protože Kusý moc dobře ví, že i za takovou cenu bude mít pořád nejvyšší návštěvnost v lize. Proto se tady na fanoušky z vysoka kašle, stejně přijdou zase, tak proč bysme pro ně něco dělali...
B) to bych taky rád věděl
C) protože extraliga je něco jinýho než první liga
D) na baráž se nikdo připravovat nemusí, baráž bude hrát ústí, nás čekaj jen bezvýznamný zápasy o nic. Moc bych se divil, kdyby tyto zápasy měla v nabídce některá naše sázkovka....
0/0
5.2.2008 13:54

Der Vater

my z hor
já a můj kámoš bydlíme už pár let v Orlických horách, já pocházím z Hradce, on z Pardubic. Nechci tady vířit debatu na téma Co bylo dřív, jestli slepice nebo vejce (tzn. jestli je lepší Hradec nebo Pardubice), ale díky tomu, že do HK to máme cca 50 km a do PCE 60 km, tak jsme nějak přehodnotili, tyhle žabomyší války. V čem se shodneme: a) PCE ztratili srdcaře a nabírají směr Sparty za Lojzy Hadamczika b) nejlíp hrajou ti, kteří jsou podle všech ukazatelů nejmíň placeni c) prachy a výkonnost jsou hlavní příčinnou poklesu hry PCE = velký rozdíly nedělaj dobrej tým d) Kusej trpí megalomanstvím, tzn. repre+PCE+MS juniorů+přestavba stadionu (nějak to v těch příspěvcích vypadlo, že se sezóna rozjela jen venku a hráči to nezvládli) f) diváci jsou výborní (pozn. hodně lidí jezdí z obou krajů a nebydlí v Pardubkách).Teď otázky, který nikdo nevysvětluje: a) proč je vstupný tak drahý, PCE není Praha a platy v okolí taky nejsou nejvyšší b) proč se kupujou hráči, kteří berou miliony, a pak hrajou
0/0
5.2.2008 13:33

Felix DeSouza

Re: my z hor
Vířit debatu "co bylo dřív" v případě Hradec vs perníkov opravdu nemá cenu :-D
0/0
5.2.2008 13:51

1899

Re: my z hor
ad a) vstupny je urceno na zaklade poptavky, kdyz je vysoka, tak si muzou dovolit vysoke vstupne. Nezapominej, ze penize jsou az na prvnim miste. ad b) ta otazka je asi spatne polozena ne?
0/0
5.2.2008 14:07

Der Vater

Re: Re: my z hor
otázka b) není špatně, jen je to její první část, dokončení je v druhé části
0/0
5.2.2008 18:43

Delirium Tremens

A pardubický stadión ?
Byla by z něj bezva vietnamská tržnice.
0/0
5.2.2008 13:29

Kardinál Joe Vlk

Myslím,
že Kusý je vynikající manažer, do první trojky v extralize. Spousta klubů se netají tím, že vzorem právě u nich jsou právě Pce.(třebá Látal v Budějovicích). S těmi posilami jsem až na Posmyka také souhlasil, příchod Čaloun mě tenkrát také potěšil, resp. vynikající výměna Tvrdíka za Puchera, kdy Tvrdík se na konci vrátil z hostování. To, že se to letos nepovedlo, je prostě průšvih, kterej se musí nějak řešit(já osobně nevim, jak to udělat).
P. Kusýmu v letošní sezóně vyčítám pouze to, že se nerozhodl pro nějaký trade, prostě měl plácnu vyměnit Richtera třeba za Hlavačku nebo třeba Puchera za Divíška. Tohle mě trochu mrzí. Trochu risknout.
Ale zase v titulový sezóně díky jeho trpělivosti nevyhodil po katastrofálním vstupu do soutěže Hejduka, Bulise aspol. a jak ta sezóna dopadla.
 
Doufám, že Kusý povede jako manažer Pce i příští rok, vím, že bude úspěšný. Prostě mu věřím!!!
0/0
5.2.2008 13:21

Mikrovlnnavysilacka

Pardubice u Hradce
Tak konečně se Hradec dočká extraligovýho hokeje :-)
0/0
5.2.2008 12:57

boskooov

A co to prodat do Hradce?
Vzdyt Pardubky jsou takove predmesti Hradce...  Konecne by byl hokej v centru
0/0
5.2.2008 12:27

MassaBob

Re: A co to prodat do Hradce?
A za co by jste to koupili ... Koukni se na fotbal a ani pivovar nejste schopni opravit
0/0
5.2.2008 12:27

zostrelenyanjel2

Re: A co to prodat do Hradce?
další
0/0
5.2.2008 12:29

cyco

Re: A co to prodat do Hradce?
moje rec
0/0
5.2.2008 12:32

nibor

Re: A co to prodat do Hradce?
Bylo takový neoficielní východočeský  rozdělení, Pardubky hokej, Hradec fotbal. A jakpak dopad mechov s fotbalem ? hokej by tam skončil podobně
0/0
5.2.2008 12:39

Mržba

Re: A co to prodat do Hradce?
Hmm, az na to, ze v PCE a HK je stejne obyvatel, ty chytraku. Akorat jde o to, ze v PCE je to vice u sebe (panelaky), kdyz to HK je vice rozplaclej po okoli.
A uz vubec nechapu, kde by se tam dalo hrat, jestli myslis tu stodolu co je v HK?:-))))))
0/0
5.2.2008 13:40

Felix DeSouza

Re: A co to prodat do Hradce?
Zas ale pustit si do Královnina Hradce ty podivný existence z jihu... Byls někdy na tom předměstí? To máš pocit, že to ani nejsou lidi, v restauraci se bojíš dát si jakýkoliv maso, na nádraží můžeš jen se samopalem, po setmění bych tam radši nechodil... A taky by se musely měnit klubový barvy, Bůh ví, jak by se k tomu ty půlkoňové stavěli.
0/0
5.2.2008 13:44

Milan1

JEŠTĚ K TĚM ODCHOVANCŮM...
.. debata se slušně rozjela
Chci ještě dodat, že kvalitní odchovanci berou tak maximálně 20-30% (vyjímečně 50%) toho, co naverbované "hvězdy" a výsledek je nakonec často lepší... viz.Liberec nebo Budějovice i když jim zatím chybějí tituly
0/0
5.2.2008 12:23

zostrelenyanjel2

Re: JEŠTĚ K TĚM ODCHOVANCŮM...
a co sejk  ???
(chtěl jsem dodat ještě aleše, ale když tam máš podtrženo to slovo kvalitní, tak jsem si to nedovolil)
0/0
5.2.2008 12:25

Jetojedno

ODCHOVANCI
Problém PA je hlavně obrana. Proto doporučuji obranu složit jen z odchovanců včetně brankářů: Hylák Landsman 1.Linhart,Šeda 2.Nakládal,Kučera 3.Zdráhal,Krejnus 4. Blažek,Popler Zatím jsem dostali 149 golů,odchovanci zajistí,že jich bude příští sezonu jen 81. Tak ještě vymyslet útočníky a titul je jistý
0/0
5.2.2008 12:15





Najdete na iDNES.cz