Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Za národní tým hrát nebudu, potvrdil Jágr

Jaromír Jágr měl zlatou medaili z olympijského turnaje století v Naganu 1998 naposledy v ruce snad druhý den po finálovém vítězství nad Ruskem. "Ani nevím, kde teď je. Určitě je někde schovaná." V šatně tréninkové haly v Tarrytownu pár mil za New Yorkem vzpomíná ochotně, ale deset let starý triumf je pro něj dávnou historií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petross35

Přeju mu
aby ještě dokázal vyhrát Stanley Cup a dokázal všem kecalům, že je pořád skvělej hokejista. Škoda, že dnes v noci nedotáhly Jezdci zápas v Montrealu do vítězného konce. Mimochodem Jágr asistoval u čtyř z pěti gólů New Yorku....
0/0
20.2.2008 11:34

porubak

JARDO NAS RECHT
36 let mas Stanly ,zlato z OH ,MS, vydelanych $ 130-140 melounu at se honi mladi .Jardo ty uz nemusis nikomu nic dokazovat
0/0
20.2.2008 8:21

barnabas_666

ještě nepatří do starého železa
Jarda se před chvílí dostal na 10. místo historické tabulky v kanadském bodování. Dnes má po 1. třetině v Montrealu na kontě 3 asistence
0/0
20.2.2008 2:18

sdv

...
To, že nemáme už takový top stars jako JJ, bych neviděl jako největší problém. Naše úspěchy v poslední době nebyly nikdy výsledkem individuálních výkonů jednotlivců. "Držáci" zlatý generace nebyli Jágr ani Hašek, ale hráči co v NHL skoro vůbec nebyli anebo tam byli jenom průměrní - Reichel, Dopita, P+P, Čajánek, Špaček, Výbornej... Výsledek se pak dostavil díky správně zvolené taktice, dobré odolnosti mužstva, kolektivnímu výkonu. Pod dobrým trenérem může mužstvo udělat úspěch jako ve Vídni 2005, načež za rok individuálně mnohem lepší sbor pod špatným trenérem hraje jak hubkaři a jen díky nehorázné klice přivezl nakonec placku. Proto si myslím, že pod Hadem to bude pořád děs běs i když bude hrát deset Jágrů, až to vezme Růžička, tak to bude lepší. Ostatní trenéři co by připadali v úvahu mě v tomhle srovnání zapadají tak nějak mezi ně - tzn. lepší než Had, nicméně horší než Růža.
0/0
19.2.2008 23:54

chassis hunter

Re: ...
jedna pripominka - na OH mela kazda zeme to nejlepsi co se dalo posbirat...Ve Vidni jsme v nejsilnejsi sestave hrali akorat my,takze ten titul je trosku zkreslujici...Spousta hracu v te sezone nehrala,zejmena Kanade a Svedsku chybelo spousta hracu oznacenych "top of the line"...
Jenom skoda,ze jsi nezminil,ze taky nasi ziskali  stribro na MS 2006 s vyberem skoro bezejmenych hracu...
BTW:napsat o Reichlovi,ze byl prumerny hrac v NHL jenom dokazuje,ze jsi "v obraze"...
0/0
20.2.2008 0:29

Rendík

Asi někumu tady uniká podstata
a hovoří tu o vychovávání sportovců a talentů u nás.Ještě chybí dodat že to bylo pod vedením KŠČ.A bude vykydáno.Pokud vím,tak chybí prachy ve sportu všeobecně a co nysypou sponzoři jde hlavně na reprezentaci a ligová mužstva.Na mládež bohužel moc nezbyde a tak to musí dotovat rodiče,jak penězmi,materálem,tak třeba vozením dětí na zápas svým autemJá tohle zažil,tak vím o čem mluvím.Každý sport vyžaduje různé náklady a tak není divu,že třeba Vajdišová trénovala pod vedením otce v USA.To jen na okraj.Žijeme přeci ve svobodné zemi a tak každý sportovec má právo se rozhodnout sám,kam odejde,kdy odjde a zda bude representovat či nikoliv.Přitom jak Jágr,tak i Nedvěd o které se tu někdy hanlivě vyjadřujete udělali pro českou zemi dost,jak v repre tak i v propagaci.Jardovi Jágrovi se nedivím,možná jej čeká PO,jedno dvě či více kol,letošní sezónu se trápí a sám je z toho špatný.V takové situaci se nedívím že si přeje aby sezóna skončila a nechce se trápit dál na MS.kde by třeba týmu nepomohl..
0/0
19.2.2008 19:51

sergio

Re: Asi někumu tady uniká podstata
souhlas od a do z. Bude se nám šťukat. Jako kluk jsem zažil Panenku v Bělehradě ,20let trvalo,než přišla doba Poborských,Nedvědů ap.Jen tak pro info.zalistujte si v knize od E.Macha "Století fotbalu".Éra takových jmen jako ˇKáďa,Puč,Plánička . Kučera,Popluhár ap.dalších 50let zpět.Jsme malý národ,na úspěchy se musí čekat. Mám 2 kluky ,19 a 13 let.Více než cokoliv jiného je zajímá PC, sračky v TV.i když jsem je od mala honil po hřišti za mičudou,v zimě je nepřitáhnu ani na lyže.je holt jiná doba.
0/0
19.2.2008 21:20

halkis

Re: Asi někumu tady uniká podstata
Taky je problem ten, ze jelikoz se do mladeznickeho sportu necpou prasule a rodice to musi platit sami, mnoho potencialnich talentu nikdy nedostane sanci se ukazat, protoze na to proste nemaji penize ;-)
0/0
19.2.2008 21:46

pecuchet

Své si odvedl,
ale určitě byli v jeho generaci hráči, kteří pro reprezentaci znamenali víc.
0/0
19.2.2008 17:30

Fanatic.Dz

Ani se nedivim
Když si uvědomím kdo by ho tam koučoval, taky bych radši zůstal doma a vymlouval se na šířku kluziště a únavu. Je hodnej a je to od něj hezký, že toho vola nepojmenuje jako hlavní důvod.
0/0
19.2.2008 15:52

Frank Lampard

Re: Ani se nedivim
bože bože, další blbeček, který nechápe, že tohle je problém, za který lojza nemůže.on růžička věděl, proč už nechce trénovat nároďák.protože ta špína by se teď házela na něho (ačkoliv už s nároďákem taky něco dokázal, stejně jako lojza - ale to už je ta naše česka povaha)
0/0
19.2.2008 17:02

Sylvester Srallone

Ty woe,
Jardo já už taky nebudu reprezentovat. Necháme to mlíčňákům, ne?
0/0
19.2.2008 15:42

clickman

Nebojte se Jaegermaister to jeste rozpali
0/0
19.2.2008 15:24

multikulturista

Nevim, jak vy, ja nemam nejlepsi pocit,
kdyz vidim reakce nektery nasich spickovych (byvalych ci soucasnych) sportovcu : fotbalista Nedved, Jagr, Hasek, Vaidisova...k reprezentaci zeme, ktera jim dala zaklady jejich budoucich uspechu a kteri by meli byt hrdi bojovat v jejich dresech. Bohuzel, dnes maji misto mozku tucna bankovni konta a vse podrizuji této "mozkové" cinnosti. "Kde domov muj" byl nahrazen principem "Kde moje financni zajmy jsou". Ale maji samozrejme pravo odpovedet : "It's my business !"
0/0
19.2.2008 15:22

wyatt

Re: Nevim, jak vy, ja nemam nejlepsi pocit,
tak srovnávat hokejistu hrajícího v NHL s tenistkou a fotbalistou mi připadá dost ujetý. Pokud vím, tak Jágr reprezentoval vždycky, když nebyl v Playoff  NHL anebo nebyl zraněnej. Hašek to samý.  Nedvěd s jeho reprezentuju nereprezentuju je jiná kapitola, celkem trapná a o inteligenci tohohle fotbalisty si každej myslí svý - na druhou stranu reprezentoval taky dlouho a skvěle. A Vaidišová?? Je to 18 letá holka, která se zřejmě teprv teď dostala do puberty , ale mluvit o tom, že jí ČR dala základy k úspěchu, to je trošku dost přehnaný..Základy k úspěchu jí dali rodiče a jejich finance, v tenise tě totiž stát nedotuje...
0/0
19.2.2008 15:40

stepecm

Re: Re: Nevim, jak vy, ja nemam nejlepsi pocit,
pozor,nemas pravdu,stat dotuje mladeznickej tenis v Tenisovych strediscich mladeze nemalejma castkama. jak je to efektivni,to je jina kapitola. a jestli z toho nicol tezila,taky pochybuju. ale ty dotace tam jsou 
0/0
19.2.2008 16:23

wyatt

Re: Re: Re: Nevim, jak vy, ja nemam nejlepsi pocit,
nj jestli tomu říkáš dotace?? Stejně musíš dokupovat hodiny na kurtech, kupovat míče, rakety, boty, hadry atd...
0/0
19.2.2008 16:58

pecuchet

Re: Re: Nevim, jak vy, ja nemam nejlepsi pocit,
Nedvěd odevzdal fotbalové repre víc než Jágr té hokejové.
0/0
19.2.2008 16:39

pecuchet

Re: Re: Re: Nevim, jak vy, ja nemam nejlepsi pocit,
Jinak, kdyby nikdy nereprezentoval - jeho věc.
0/0
19.2.2008 16:41

pawn

Re: Nevim, jak vy, ja nemam nejlepsi pocit,
Pane jo, teď jsi jim to konečně spočítal. Až na to, že vzdání se reprezentace je v Jágrově a Nedvědově věku normální i v zahraničí. Jágr toho v repre vrátil dost a dost a to už od nepodařeného MS v roce 1994, vyhrál OH i MS, nevykašlal se na to ani se zlomeným prstem. Pokud se už cítí zejména psychicky opotřebovaný, ať si odpočine. Pokud se NYR dostanou do play-off, což se jeví reálně, čeká ho nejméně jedna těžká série. pokud by v ní neuspěl jako kapitán NYR, zcela lze chápat, že nebude mít už chuť jet na MS, které vyhrál v roce 2005. To, co chce nejvíce je SC a dostat se ve statistikách co nejvýše, ostatní už pro něho nemá cenu. Pro mě si své už "odpracoval" a je na co vzpomínat!!
0/0
19.2.2008 15:40

Fanatic.Dz

Re: Nevim, jak vy, ja nemam nejlepsi pocit,
OMG dluží vlasti  nechce reprezentovat? Já bych ho minimálně upálil.  Co si to představuje? Nechali jsme ho tu narodit a žít, dokonce jsme mu i dovolili hrát hokej a on se na nás takhle vyprdne? Tak to ne, zavřeme mu tatínka do krymu, mamku opakovaně necháme na náměstí znásilnit bezdomovcema ... však ho to naučí a ještě bude škemrat o repre dres. Takhle nějak jsi to myslel?
0/0
19.2.2008 15:56

Marek _Mental

Re: Re: Nevim, jak vy, ja nemam nejlepsi pocit,
Hezky řečeno.. Už mě nebaví číst příspěvky trotlů, kteří si myslí, že reprezentovat je povinnost a když někdo odmítne, tak dokonce mají tu drzost brát si to osobně..
0/0
19.2.2008 16:09

moog

Problém...
je v tom, že tu skutečně není žádný Jardův následník ... hráči typu Eliáš, Havlát...  je jim o pět a víc let mín než Jardovi a jsou ještě za větším zenitem, než Jarda..
Další... Erat, Plekanec atd.. jsou průměrní či lehce nadprůměrní kolem kterých se tým jaký byl v Naganu postavit nedá. A opěvovaný Hemáček??  nejšijovnější ruce v NHL?  podívejte se, kolikátý je v bodování..  prostě není na čem stavět:(
0/0
19.2.2008 13:53

Jay--

Re: Problém...
S tím bohužel musím trochu souhlasit
0/0
19.2.2008 21:32

t0taldave

Re: Problém...
Hemsky je v bodovani stejne jako Jagr (v teto sezone) a na to ze hraje v Edmontonu, kde v soucasne chvili nehraje zadna vetsi hvezda - 3 hlavni opory jsou navic zraneny do konce sezony, je velmi dobry vykon.
0/0
20.2.2008 1:20

Darth Maul

nula Jager
Abyste s z toho Dzegra nepotento. Je videt, ze uz je vyrazne za zenitem, kdyz se uz nepripominaji jeho soucasne "vykony", ale jeho minulost. Fakt uz je odvarenej. V pristi sezone se vyda do Ruska a skonci ...
0/0
19.2.2008 13:45

slavek133

Re: nula Jager
škoda,že jsi něco i menšího nedokázal,co?jak si můžeš vůbec dovolit napsat o někom,že je odvařenej,když jsi obyčejný lejno.
0/0
19.2.2008 13:48

Darth Maul

Re: Re: nula Jager
A ty jsi neco dokazal, krome plivani na podlahu ve 4-te cenove?
0/0
19.2.2008 13:51

Jay--

Re: Re: Re: nula Jager
Co to je za argument vole?
0/0
19.2.2008 21:30

moog

Re: nula Jager
v jeho věku ani Gretzky už nebyl co býval za mlada
0/0
19.2.2008 13:49

Darth Maul

Re: Re: nula Jager
Gretzky byl vzdy jen nafouknuta bublina - Lemieux byl lepsi. Edmonton hral vse pres neho tak, aby mel Wayne nejlepsi statistiky ...
0/0
19.2.2008 13:53

Chargy

Re: Re: Re: nula Jager
jestli je 215 bodů za sezónu jen nafoklá bublina nevim no
0/0
19.2.2008 13:56

jiriiik

Re: Re: Re: Re: nula Jager
Mário 199 bodů, ale měl o 4 zápasy odehraných méně než tehdy WG = skoro plichta. Celkem bych řekl, že byl stejně excelentní hráč, ale problém u ML byl, že tělo mu nedovolilo odehrát více zápasů. Na jejich úrovneň do top top 3 hráčů bych ještě zařadil Gordie H. - protože hrát hokej na nejvyšší úrovni přes 30 let je neuvěřitelná výdrž a hlavně protože byl takový držák dal celkem přes tisíc gólů.
0/0
19.2.2008 14:31

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Re: Re: nula Jager
A jak myslíš, že se hráli přesilovky v Pittsburghu? Dokud se Mario nedotkl puku tak se nestřílelo.
0/0
19.2.2008 14:21

jiriiik

Re: Re: nula Jager
Akorát jsem mrknul na data a WG dal v 36 letech 25 gólů. Což je na jeho poměry slabota, ale JJ jich letos pořád 10 chybí aby srovnal krok
0/0
19.2.2008 14:03

Marek _Mental

Re: nula Jager
Teď jsi mu to fakt nandal.. Škoda, že si to na 99,9% nepřečte, určitě by radši zfleku ukončil kariéru...
0/0
19.2.2008 16:11

matej666

nagano nebylo jen o jagrovi
delate jak kdyby v naganu byl jen jagr . samozrejme o nem je clanek a byl jedna z nasich hvezd , ale ja bych nezapominal ani na rucinskeho , reichela , dopitu , slegra , spacka a podobne ti vsichni se tam sesli v super forme a proste jim to tenkrat sedlo . videt v primem prenosu jak velky sedi Gretzky a skoro breci protoze olympiadu nevyhraje a za jejich tymem ty obrovske prostredky to byla proste parada.
0/0
19.2.2008 13:14

Blondyna z Londina

Re: nagano nebylo jen o jagrovi
No, tak v tom Naganu to byl hlavne perfektni kolektivni vykon!! Nikdo nehral na sebe, kazdej hral pro tym!! A kdyz se tymu nedarilo, tak se mohli spolehnout na Hasana v brane, ze on je nepotopi!!! A tudiz se mohli soustredit a i s nepriznive se vyvijejicim zapasem neco udelat:-))) Proste tam byl perfektni tym, na jaky asi budeme vzpominat jeste hodne dlouho:-(
0/0
19.2.2008 13:39

Heralik3

Re: Re: nagano nebylo jen o jagrovi
Jojo, tam i Jarda branil co to šlo a s tou Amerikou, to se malem zbořily paneláky, když se to lámalo... :-)
0/0
19.2.2008 13:45

Blondyna z Londina

Re: Re: Re: nagano nebylo jen o jagrovi
Jojo, to sem byla jeste na zakladce, ale pamatuju si to porad, jak sme to prozivali:-)))))
0/0
19.2.2008 13:47

matej666

Re: Re: Re: Re: nagano nebylo jen o jagrovi
to budes tedkon hezka kundicka nechces zasunout do brany a zavzpominat na stare dobre casy ? :)
0/0
19.2.2008 13:55

Blondyna z Londina

Re: Re: Re: Re: Re: nagano nebylo jen o jagrovi
Diky, ja uz jednoho strelce mam:-P
0/0
19.2.2008 14:01

pepe83

Re: Re: Re: Re: Re: nagano nebylo jen o jagrovi
:-D Tak takova nabidka se asi neodmita...ale rekl bych, chlape, ze asi utres hubu. Lepsi je najit si "kundicku" (kdyz uz to tak nazyvas) nekde venku nez pres net :-) No, kazdopadne good luck - snad si i pockam na odpoved. Jo a bacha, aby nahodou vyse zminena nebyl nejakej nadrzenej typek :-)
0/0
19.2.2008 14:01

pepe83

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nagano nebylo jen o jagrovi
Ha, tak aspon nemusim cekat...no,ale su zklamany - cekal jsem ostrejsi odpoved :-)
0/0
19.2.2008 14:03

Blondyna z Londina

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nagano nebylo jen o jagrovi
Nene, ja sem slusna:-)))) Ja ostre reagovat umim jenom kdyz me nekdo nastve:-))))
0/0
19.2.2008 14:05

pepe83

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nagano nebylo jen o jagrovi
No, ono je fakt, ze i psana nastvana reakce neni uplne ono...lepsi je, kdyz me nekdo nastve a muzu ho z*ebat nazivo :-) Ale abych se vratil k puvodnimu tematu...taky si pamatuju, jak jsme to prozivali ve skole na zakladce - meli sme tehdy matematiku, ktera probihala tak, ze ucitel chodil nervozne po tride, furt neco mrmlal, zatimo jsme poslouchali male radio - primy prenos Radiozurnalu :-) Jooo, kdeze lonske snehy jsou... :-)
0/0
19.2.2008 14:11

matej666

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nagano nebylo jen o jagrovi
promin nudim se v praci asi se budes divit ale ja jsem uz i zenaty a ceka na me male decko doma :) ale proc bych si srandu neudelal taky jsem cekal nejakou zajimavou reakci . tak si prekvapila nejlepe jak si mohla cest tvemu strelci a hodne branek ! :)
0/0
19.2.2008 14:17

pepe83

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nagano nebylo jen o jagrovi
No ale napsals to hezky - to se musi nechat :-D A ja uz bych mel s tim psanim prestat....po dvoulete pauze jsem zplodil vcera dva prispevky a dneska uz tri tusim :-) ...Aby to se mnu nesvihlo.
0/0
19.2.2008 14:25

Omt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nagano nebylo jen o jagrovi
Což není nic těžkýho, že jo Kocková?!?
0/0
19.2.2008 14:22

Rendík

Re: Re: Re: Re: Re: nagano nebylo jen o jagrovi
Sněhuláčku nespletl sis webovou adresu???Tady mluvíme o hokeji a sportu.Porno je někde jinde,na jiný adrese,tak přepni a už se nevracej.
0/0
19.2.2008 19:37





Najdete na iDNES.cz