Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nic jsem nepřihrál, zuřil Vampola

Do konce zápasu zbývala minuta a půl, když se plzeňský Vampola probil až před kladenskou branku. K zakončení se ale nedostal, zastavil ho faul obránce Nádašdiho. Přesilovka Plzně? Omyl. Nakonec hrálo ve výhodě Kladno. Vampola totiž dostal trest spolu s Nádašdim, další pak vyfasovala hráčská lavice Plzně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

frisik

Vampola
Vampola je hroznej herec. Kdyby spadnul normalne tak by mu to rozhodci sezral, ale tohle filmovani se fakt nedalo prehlidnout. Faul tam sice byl, ale urcite ne na tenhle let...
0/0
26.2.2008 9:04

spartaman

Minář
I když je bezesporu nejlepším rozhodčím v extralize, tohle se mu moc nepovedlo. Byl to jednoznačný faul. Z úhlu, kde stál, mu ve výhledu překážela branka Kladna s Kopřivou, možná, že to neviděl jasně, ale tak to měl nechat na toho druhého hlavního kašpárka.
P.S.: Nefandil jsem v tom zápase nikomu a hokejová pravidla znám dobře, čili se domnívám, že se jedná o objektivní názor.
0/0
26.2.2008 9:01

tom206

hustý
vampola vypadá jako vanilla ice!!!  Možná proto tak brejkuje na ledě....   :-)
0/0
26.2.2008 8:05

kafka

KLADENÁK MINÁŘ
Dnes zvýší stav série na 2 : 0. Včera to byl výsměch,kdo to viděl názor si udělal.
0/0
25.2.2008 17:10

samr

Měl to být nájezd
Todel byla hodně hrubá chyba která ovlivnila utkání, tak jsem zvědavej jestli bude našemu mezinárodnímu rozhodčímu pozastavena činnost do konce playoff, jak avizoval předseda svazu  jestlis e bude držet svého výroku, tak semifinále bude muset pískat Smeták
0/0
25.2.2008 16:35

netopyja

Zasloužená výhra Kladna
Myslím, že Kladno včera vyhrálo naprosto zaslouženě. Sice ten zákrok na konci zápasu rozhodčí posoudil absolutně nesmyslně, ale prostě Kladno bylo po většinu zápasu lepší. A navíc Plzeňáci si za to tak trochu můžou sami, protože jakýkoli verdikt hned řešili s rozhodčím, Divíšek se kvůli všemu vztekal jak čertík, i když nebylo proč a tragéd Adamský, kterej má sebevědomí jak kdyby to byla nějaká hvězda od začátku posunkama neustále provokoval fanoušky. A mimochodem Patýs je bůh.
0/0
25.2.2008 16:27

tappat

podle me je uplnej nonsens situace
kdy hrac jde sedet za faul a faulovanej za filmovani. Bud je faul nebo je filmovani. Nic mezi tim. Tohle je jen naprostej alibismus. To by za chvili mohlo treba ve fotbale dojit k tomu, ze to bude jeden mic rozhodciho za druhym, protoze rozhodci odpiska jak faul, tak filmovani. Proste samotna podstata toho posouzeni hovadina - ted vubec nemluvim o konkretni situaci. Mluvim obecne o to, jak nelogicka je to situace.
0/0
25.2.2008 16:15

Vasilanek

Re: podle me je uplnej nonsens situace
právě že je ve spoustě případů situace, že hráč je faulován, ale navíc to přihraje, tudíž je správné vyloučit faulujícího hráče (faul byl) i hráče, který to přifilmoval (nesportovní chování to je)...
0/0
25.2.2008 16:22

tappat

Re: Re: podle me je uplnej nonsens situace
to je proste pitomost. A co kdyz to nekdy jen vypada ze to hrac prihral? Co kdyz ho nekdo zfauloval ve sprintu? A to mi pak ukaz jak padas ladne a "neteatrealne", rad bych to videl. Vidi rozhodci hraci do hlavy? nevidi. Nema cenu zavadet takovou kravinu jako je vylouceni faulovanyho hrace, protoze prece mohl spadnout jinak....
0/0
25.2.2008 17:02

KOMON

ROZHODČÍ TO PO****
To filmování nebylo,hráč naopak chtěl hrát co to šlo snažil se jít do střely a proto se tak roztočil,rozhodčího to naprosto neomlouvá,ale chápu že mu připadalo že to skočil....škoda pro hokej,ale jako kladeňáka mě to skoro potěšilo.Plzeň se právem vztekala..........ale musím ocenit férovost na obou stranách,dou do sebe ,ale nic zákeřnýho ani moc oplácení-mooc pěknej hokej,toho závěru je škoda,ale rozhodčí je taky jen člověk......i když u tohohle možná sou určité pochybnosti
0/0
25.2.2008 15:43

Gott Karel

Ubrečená Plzeň
Loni při Play-Off dostal hráč Kladna krosček do držky, přišel o zuby a velkej drsňák Dopita dal góla do prázdný brány, když ostatní kladenský přestali hrát. Samozřejmě to byl rozhodující gól zápasu. A nepamatuju si, že by kladenskej trenér při tom házel něco na led. Ubračená Plzeň!!! 
0/0
25.2.2008 15:10

clarac

Re: Ubrečená Plzeň
Karle jdi už do důchodu kecáš kraviny.
0/0
25.2.2008 15:20

Gott Karel

Re: Re: Ubrečená Plzeň
Nebreč
0/0
25.2.2008 15:23

markusthefighter

Re: Re: Re: Ubrečená Plzeň
Karle, to stačí :-)
0/0
25.2.2008 17:10

juventus

asi takhle
kladensky smejdi snad vypadnou a jak jsem jim spis nepral pred vcerejsim zapasem, ted je doslova nesnasim, i kdyz uznavam, ze za to muze rozhodci, ktery jim cely zapas pripiskaval. Pokud Minar bude nadale piskat a nebude alespon penezne potrestan, je to saskarna. Jinak bydlim 180 kms od Plzne a pouhych 80 od Kladna, nicmene zadny tym neni muj extra oblibeny, ale po vcerejsku- Plzen dotoho!
0/0
25.2.2008 15:02

Zdendy37

Re: asi takhle
Tudíž já doslova nesnášim tebe, i když tě vlastně vůbec neznám a ani nechci. bydlim osmdesát kilomentrů od tebe a říkám, blbci od toho!
0/0
25.2.2008 15:21

juventus

Re: Re: asi takhle
jenze ty jsi zaslepeny kladenak, ja objektivni pozorovatel. Kladnu jsem nikdy nefandil a ani nebudu- kdyz nepocitam jejich boje se Vsetinem. Navic fandim spise klubum, ktere maji vetsi navstevy nez 2500 na zapas ve stare stodole. Ale k veci, pokud jsou Kladenaci objektivni, musi uznat, ze jim rozhodci pripiskaval a Vampola by musel byt snad Verner, aby udelal dvojity axel a neupadl po tom faulu...
0/0
25.2.2008 15:27

Zdendy37

Re: Re: Re: asi takhle
neva, já si dneska zajdu na hokej, předpokládám, že ty ne...škoda pro tebe. a nějaký návštěvy s tebou vůbec nebudu řešit. za klub mluví hlavně tradice, to si uvědom!
0/0
25.2.2008 15:36

koceqi

Re: Re: Re: Re: asi takhle
Tradice - to znamená, že play off bude zase bez Kladna?
0/0
25.2.2008 15:43

samr

Re: Re: Re: Re: asi takhle
Tredice???  No jo, to už jsem tady párkrát četl...
Tradice ne e - chlapče prober se, vždycky to byli, jsou a budou - peníze!!! Kladno v nejlepších letech - POLDI - tkaže jo tradice hutnictví a tunelářství. Vsetín - taky vyloženě tradiční klub, založený na tradicy LTP
0/0
25.2.2008 16:42

Zdendy37

Re: Re: Re: Re: Re: asi takhle
tredice opravdu ne -  to máš pravdu. na zbytek nemá cenu reagovat...
0/0
26.2.2008 1:21

jindra77

Tentokrát byl nevinný
Televizní přenos jsem sledoval jako nestranný divák. Tým mého srdce se totiž nachází ve spodních patrech 1.ligy. To, co jsem viděl v režii rozhodčího Mináře, byl naprostý hnus, protože Vampola zákrok nepřifilmoval ani náhodou. A kdo seděl u TV jako já a tvrdí opak, tak ať se zamyslí proč. Je jenom několik možností:
 a) nemá rád Vampolu 
b) fandí Kladnu 
c) je rodinným příslušníkem pana Mináře 
d) je slepý.
0/0
25.2.2008 14:27

Bedas

Re: Tentokrát byl nevinný
e) nemá rád Plzeň, ale Budvar
0/0
25.2.2008 14:40

kris8

Re: Re: Tentokrát byl nevinný
fuj, no to musí být kanál..
0/0
25.2.2008 14:50

Marek _Mental

Re: Re: Tentokrát byl nevinný
Budvaru by před Plzní dal přednost jenom pivní analfabet..  A to říkám jako hrdý jihočech..
0/0
25.2.2008 17:03

Bedas

Re: Re: Re: Tentokrát byl nevinný
A já to jako hrdý Jihočech také potvrzuji.
0/0
25.2.2008 18:41

fchrz

Re: Re: Re: Tentokrát byl nevinný
a pod to se podepisu....Budvar ostuda CB
0/0
25.2.2008 23:53

Bedas

To jsem zvědavej
Před PO vyhlásili nějací týpci z vedení svazu, že za hrubou chybu v PO si rozhodčí už dále v PO nezapíská. Můj názor je, že jak se Minář upísk´, že to byla hodně hrubá chyba.
Takže jsem zvědavej, jestli jeden z mála profi-rozhodčích skončí pro letošní PO.
 
0/0
25.2.2008 14:08

gavial

Re: To jsem zvědavej
dneska píská znova
0/0
25.2.2008 14:10

5@5

....
tenhle frajirek uz za svych mladych let kdyz hraval ve Zdare, byl primadonka a simuloval kde se dalo....
0/0
25.2.2008 13:58

Englaw

Vampolo, ty tak kecáš :-)
Je mi jasný, že mě tu fanatický plzeňácí umlátěj, ale kdo má trocha soudnosti, musí uznat že Vampola to evidentně přihrál. Neměl rozhodně takovou rychlost, aby po tom faulu dokázal dostat tělo do takový rotace, a ta odhozená hůl byl absolutní vrchol.
 
A bejt já prezident klubu, tak za tu hozenou flašku by dostal Hořava finanční flastr až by zmodral !!!
0/0
25.2.2008 13:58

Pycan_10

Re: Vampolo, ty tak kecáš :-)
Já jsem teda Kladeňák, ale myslim si, že ho vyndavat neměl... Druhá věc je to, že tam reklamovali nájezd, což bylo naprosto směšný... No a hozenám flaška pak, tim se sami připravilo o možnost hrát powerplay 5/4 :)
0/0
25.2.2008 14:04

sisihul

Re: Vampolo, ty tak kecáš :-)
Jsem rád že to alespoň někdo viděl stejně jako já. Péťa tomu prostě trochu přidal, Dusík s Hostákem by se měli omluvit za trochu unáhlený komentář...
0/0
25.2.2008 14:12

Yenin

Re: Vampolo, ty tak kecáš :-)
Nemam s Plzni spolecneho skoro nic, ale kdo nekdy stal na bruslich aspon na brusleni verejnosti musi  uznat, ze Vampola pad neprihral. Pravou brusli hranil patou (nevim jak lip to popsat), aby se dostal vic pred branu a z toho vyplyvala rotace jeho tela po te co ho hakoval obrance. Na nekolikerych zpomalenych zaberech je videt, ze skoro ani neni fyzikalne mozne, aby nespadl tak, jak spadl. Kdyby prihraval, tak cely pad vypada jinak.
0/0
25.2.2008 14:25

Bedas

Re: Vampolo, ty tak kecáš :-)
Že by něco přihrál je blbost, snad se jen aktivně nebránil pádu . Snad jen upadl trochu příliš snadno. Přihrát to totiž z takovéto pozice nelze.
A pokud by hůl udržel (o zahození nemůže být ani řeč), tak by jen víc přetáhl Orcta- přes ruce a asi i přes masku.
0/0
25.2.2008 14:26

Honza_Kladno

Re: Re: Vampolo, ty tak kecáš :-)
sorry, ale chytal Kopřiva...Ne?
0/0
25.2.2008 15:20

Honza_Kladno

Re: Re: Re: Vampolo, ty tak kecáš :-)
nebo ta hokejka "hozená Vampolou" málem přizabila Oriho na střídačce?
0/0
25.2.2008 15:21

Englaw

Re: Re: Vampolo, ty tak kecáš :-)
Tak takový mám nejradši. Budeš se hádát o hokeji, o tom jak se padá a přihrává a přitom ani nevíš kdo včera stál v bráně Kladna.
0/0
25.2.2008 16:10

Bedas

Re: Re: Re: Vampolo, ty tak kecáš :-)
Kladno-Plzeň mě vůbec nezajímá, vyjadřuji se k zákroku, který je dostatečně k vidění na netu.
0/0
25.2.2008 18:44

Yenin

Re: Vampolo, ty tak kecáš :-)
Souhlas s tou hozenou flaskou. At uz rozhodci piska jakkoli, trener by mel mit jisty odstup a dustojnost. Ale o faulu nemuze byt sporu a jestli Minar videl filmovani, tak je bud slepy nebo byl spatne postaveny a situaci videl spatne. Oba dva duvody jsou ovsem k zamysleni a ne k vyrvavani, ze uz by nemel piskat.
0/0
25.2.2008 14:29

Bedas

Re: Re: Vampolo, ty tak kecáš :-)
Tak pozor, rozhodně nejsem plzeňák a rozhodně nic nevyřvávám, ale pokud se před PO vyhlásí, že za hrubou chybu, která ovlivní zápas, rozhodčí skončí, tak by to mělo platit, padni komu padni, pravidla platí pro všechny rozhodčí stejně.
A jestli je to kvůli tomu, že byl špatně postavený nebo je slepý, je úplně jedno.
0/0
25.2.2008 14:38

sasky04

Re: Re: Re: Vampolo, ty tak kecáš :-)
To je sice zase silné prohlášení pana Halase (mimochodem po kolikáté už??? ), ale když skončí všichni rozhodčí už v předkole PO, kdo bude pískat zbytek? Můj osobní názor na PO je: "Sehnat co nejvíc zahraničních, doufejme nezaujatých a kvalitních, rozhodčí" Bohužel to vidím tak, že naše rozhodčí na výměnu asi nikdo nechce :-(
0/0
25.2.2008 15:17

sasky04

Re: Re: Vampolo, ty tak kecáš :-)
No nevim kolik je tady profi sportovců(já mezi ně taky nepatřím, jenom amatérský sport), ale když se prohrává o gól v PO, tak ani snad není možný zachovat si v atakovéhle situaci chladnou hlavu. Neviděl jsem ten zákrok, ale podle článku a komentářů soudím, že to je sporný. Takže se Hořavovi nedivím, že mu ruply nervy.
0/0
25.2.2008 15:15

gavial

chce se mi blejt
velebnosti, to byl zářez!
0/0
25.2.2008 13:55

Zdendy37

kdo to je?
Ten člověk na té fotce, to je Dolph Lundgren za mlada nebo Vanilla Ice?
0/0
25.2.2008 13:55

kris8

Re: kdo to je?
Vampola Ice
0/0
25.2.2008 14:51

spartaman

Re: Re: kdo to je?
0/0
26.2.2008 8:56





Najdete na iDNES.cz