Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vykoukal napadl sudí: Musel jsem filmovat!

Rozhořčení z výkonů rozhodčích převážilo nad zklamáním z vyřazení. Sparťanský obránce Jiří Vykoukal se po posledním utkání s Libercem pustil do tvrdé kritiky sudích. A nijak ho netrápilo, že mu hrozí pokuta padesát tisíc. "Pan Šulc ať se staví na hlavu, jestli se mu nelíbí, co jsem řekl," řekl nasupeně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

clarac

rozhodčí raději z ciziny
Rozhodčí v ELH jsou výborní. Líbí se mi jejich nekompromisní postoje, cit pro hru, trestání filmování,to že jsou neomylní ,neskáčou hráčům na lep,To byl fór oni ale bohužel nerozhodují ale doslova ovlivňují zápasy.Obraz naší ligy tomu také odpovídá. Vesměs ve ČF vidíme ubohé zápasy viz včerejší holomajzna v Třinci.Snad jenom Budějice snesou přísnější hledisko.Jen tak dál za čas už nebude na co koukat a kdysi mužná hra se stane komorní bezkontaktní podívanou.
0/0
11.3.2008 14:49

Hoaker

Jirka Vykoukal je klasik
a pan hrac a pan obrance. Je smutne, ze ho trpane vykony rozhodcich donuti delat takove veci. Osobne ho ale velmi chapu. Sam bych asi reagoval podobne. Je to trapne, ze vlastne hraci nebo kluby nemaji zadneho dovolani.
0/0
9.3.2008 22:13

Fíkus1

Vážený VYKOUKALE
že jsi takto proti rozhodčím nevystoupil loni po druhém zápase v Liberci, když vám Husička vyhrál zápas, což potvrdil i Halas a Husička si již do konce PO nepísknul. Nemluvě o dalších zápasech v letošní sezoně, např. ve Varech. Jsi jen takovej ubohej frajer, raději se nauč rychleji bruslit, aby jsi stíhal a nepadaly goly po tvé nestíhačce, když tě na 10 metrech kdokoliv o 5 metrů předjede.
0/0
9.3.2008 21:28

m...a-medialni

Šindler je hvězda
Když si přečtu tohle http://www.rozhodci.org/view.php?id=06030801, tak nechápu, proč zrovna jeho nechali pískat dál. Zdůvodnění, že je profesionální rozhodčí mě nebere. Když nezná pravidla a navíc se je po průseru v Boleslavi ani znovu nepročte, tak nevím proč ho v tý lize drží. Jeho včerejší odpískání přihrávky rukou v obranným pásmu je vypovídající o tom, kolik toho umí.
0/0
9.3.2008 18:31

harry_s

hehe-hokej
J8 myslel že je to hra tvrdejch chlapů kteří narozdíl od fotbalu nikdy nesimulují
Myslim že český ledový baletky si s fotbalistama absolutně v ničem nezadaj.A pak budem na mistrovství "světa" zas brečet že je nějaké jiné posuzovaní zákroků:-))))
0/0
9.3.2008 17:24

socna

Re: hehe-hokej
simulování je nešvar, ale dělá to tak trochu každý tým
0/0
10.3.2008 11:10

marte

rumuni měli díry golmany...
s tím se nepostupuje, ale jezdí na dovolenou...
0/0
9.3.2008 17:19

marte

voe nebreč!
seš přece rumun...
0/0
9.3.2008 17:18

Kocek

Jiříku
Ty by ses hlavně, jako starej mazák, neměl nechat vobrat vo puk a nechat ve druhym zápase dát, do tý doby jen bránící Liberec, gol na 2:0, kterej v podstatě rozhodl celou sérii
0/0
9.3.2008 16:25

Matus11

Synku!
Vždyť ten váš Bruk tvrdil, že Pinc nic nechytil. To je dobré. Pinc nic nechytil a vámi protěžovaní gólmani pustili co na ně šlo! Trochu sebekritiky by určitě neškodilo. Buď v klidu! Rozhodčí dostanou padáka z ligy a příští rok vám jiní zajistí s přehledem vítězství! Přeji hezkou dovolenou.
0/0
9.3.2008 14:59

pako_z_letne

za vsechno muze
tzv. zprisneny vyklad - tj. piskat pokud mozno vse. z toho se narodily ty tzv osklive pady proti mantinelu, z 95% odsimulovane, protoze po staru by k nium vubec nedoslo, piruety, drzeny hole v podpazi a pad jakoze hakovani. skok pres lezici hokejku s naslednym padem, pad po dotyku hokejky do ruky, pak pri ddotyku hokejky o plexi apod. ja bych to nechal bezet, voni by si pastikari, polaci a jim podobny brzy zvykli, ze jim to nikdo nepiska  a vsem by to prospelo.
0/0
9.3.2008 14:21

pako_z_letne

rozhodci jsou ostuda ligy
neumi pravidla, piskaji JEN pady a narizuji nesmylsna trestna strileni nebo je vubec nenaridí. je to fakt bida.  
0/0
9.3.2008 14:18

pako_z_letne

vykoukal a ton
2 hraci, za ktere se nemusi stydet ani srarta. ton za vykony, vykoukal za uprimnost.  vival la slavia, ale v tomhle srarta zabodovala. 
0/0
9.3.2008 14:16

Tomasesecek

Souhlas
Musim jenom souhlasit,to co předvádějí rozhodčí je na blití.Můžeš hráče sekat,hákovat třeba půl minuty,ale když neudělá hop a kotrmelec,tak se nic neděje a naopak,kdzž kolem tebe projede hráč a seš dobrej skokan jako třeba Leška nebo Barinka,tak de ven.Rozhodčí sou prostě zaplacenej alibistickej dobytek.
0/0
9.3.2008 13:46

palič anton

Re: Souhlas
a hráči jsou hvězdy, které zato nemohou, neomlouvám rozhodčí, ale všichni tu kritizujete že rozhodčí nerozezná simulování, ruku na srdce, většina čeká na několik zpomalených záběrů aby mohla začít kritizovat rozhodčí, jak je špatný, zkorumpovaný atd.
0/0
9.3.2008 14:16

Matus11

Re: Souhlas
Chlapče, viděl jsem tolik zápasů připískaných Spartě a Slavii, že se divím, že jste ještě nespokojeni! Jasně rozhodčí za to, že nepomáhali dostatečně Spartě půjdou z jigy, příště Vám to vypískají!
0/0
9.3.2008 15:01

mikinos

Re: Re: Souhlas
Tož milý chalane,
já jakožto fanoušek Olomouce, musím souhlasit se dvěma tvrzeníma pana Vykoukala. Kvalita našich rozhodčích neodpovídá této soutěži. Jsou tam všeho všudy 3 jakž takž kvalitní rozhodčí a zbytek je do počtu. Bohužel, ale za to může současný systém tejžto inštituce... Není důležité jak jsi dobrý, ale koho jsi kamarád nebo kdo za tebou stojí. Že rozhodčí očividně nadržovali v této sérii Liberci je zřejmé, ale je pravda, že někteří hráči Sparty jim to také dost ulehčovali, jako například Nedvěd a bohužel i Vykoukal.
0/0
9.3.2008 15:41

Rajot

Re: Re: Re: Souhlas
No jestli v Olomouci rozumi hokeji kazdej jako ty, tak radsi zustante kde jste. By ses pak po postupu hodne divil, az byste hrali proti Sparte :))
0/0
9.3.2008 17:40

palič anton

A co začít u sebe
Tak pan Vykoukal se pokusil rozčeřit vody okolo rozhodčích. Řekl to šikovně, aby nebyl obviněn z brečení. Takto se s tím dá souhlasit, ale...!!! Pokud chce někdo chtít začít něco změnit, musí sám u sebe. Takže na konci rozhovoru bych očekával prohlášení že Sparťanští hráči nebudou v příštím ročníku simulovat a žádají ostatní kluby (jejich hráče) o totéž. ˇPokud chci něco řešit cíleně, tak musím začít u příčiny, nikoli důsledku!!!
0/0
9.3.2008 13:20

tolsimir

I jako ortodoxní slávista, který cokoliv sparťanského k smrti nesnáší
říkám - Vykoukale, si borec a jestli dostaneš pokutu, tak jsou to fakt hovada
0/0
9.3.2008 12:40

Brcjko Notorovicj

LOL
bééé bééé, uplakánci ze Spartičky, hrát neumíte, tak hned rozhodčí :-DDD
0/0
9.3.2008 12:24

Rajot

part II.
a a pak byl lepsi Liberec, treti zapas jsme meli fakt kliku, Sparta jasne lepsi a posledni mac byl no dejmu tomu jaks taks vyrovnanej. Proste jsme byli stastnejsi a to je vsechno. A libilo se mi jak spartani fandili az do konce, kratce pred koncem a vlastne i po tom, to si zaslouzi uznani, protoze po vyrazeni 0-4 by todle asi jen tak nekde k videni nebylo...
0/0
9.3.2008 11:54

artaxerxes

Re: part II.
Musím uznat, že Liberec byl lepší a postoupit dál si zasloužil. Zápasy doma zvádl výtečně a Spartička neměla šanci. 3. zápas jsme si sice asi zasloužili vyhrát, ale tentokrát měl Pinc docela dost štěstí (My jsme ho zas měli kupu v posledních dvou sezónách). Takže zasloužený postup Liberce a přeji jim ať to dotáhnou co nejdál. Btw. Co se týče rozhodčích si myslím že Vykoukal má naprostou pravdu - viz 3. zápas a komentátoři, kteří se schodli, že většina těch vyloučení neměla být. Potěšitelné je alespoň to, že ty chyby dělají na obě strany a nestraní jednomu či druhému týmu.
0/0
9.3.2008 13:56

Jay--

Dobře to řekl
Jirka to řekl moc dobře a líbí se mi že se konečně někdo pořádně ozval.Nefandím ani Spartě ani Liberci,ale hráče jako je Vykoukal mám rád.Je to veterán kterej má toho hodně za sebou a to i v jiných soutěžích,takže má co srovnávat.Nechtěl bych se vyjadřovat konkrétně k sérii Sparty s Libercem,ten problém s rozhodčími je tady všeobecně už dlouho,takže mi jde o princip.Moc se nedivím hráčům,že odsud utíkají do zahraničí,kromě lepších finančních podmínek totiž jdou i za lepší profesionalitou soutěže a zpět se vracejí v podstatě až když jim nic jinýho nezbývá.Myslím že při výluce se někteří hráči nestačili divit co se tady děje a byli rádi že jdou zase pryč.Jeden příklad za všechny byla třeba aféra Pavla Kubiny.
0/0
9.3.2008 11:47

Rajot

jdksd
1) Jakozto fanda Liberce si narozdil od ostatnich myslim, ze to Vykoukal rekl dobre a ani to neberu jako breceni, protoze to by podal teda hodne originalnim a rozhodne ne dobrym zpusobem. Ale kdybych byl Spartan, tak by me to jeho prohlaseni asi pekne nastvalo. 2) Nicmene co to bylo od novinaru za otazku, na nedisciplinovanost hracu? To byl jasnej pokus o nahrani na smec, todle ma bejt profesionalni prace? Tou otazkou jasne chteli nahrat a cekali na jasnou odpoved, todle je hnus :-/ Myslim, ze to nebylo moc pekny ani vuci Vykoukalovi... 3) Jedno z nejvetsich negativ pro spartany je v tomdle rozhovoru v tom, ze ono jejich tradicni "Cermakova skola baletu", "liberecky letci" a podobne, ted vyzniva jako vysmech sama sobe. A to Vykoukal nesimuluje zdaleka tak jako hvezda v oboru Sivek. Jinak souhlas s tim, ze 4-0 bylo pro Spartu kruty, prubehy utkani tomu urcite nenasvedcovaly. Prvni zapas totalni prevaha Liberce, druhej zapas prvni pulku lepsi Sparta, pak po tech golech odpadl
0/0
9.3.2008 11:46

Rajot

Re: jdksd
a a pak byl lepsi Liberec, treti zapas jsme meli fakt kliku, Sparta jasne lepsi a posledni mac byl no dejmu tomu jaks taks vyrovnanej. Proste jsme byli stastnejsi a to je vsechno. A libilo se mi jak spartani fandili az do konce, kratce pred koncem a vlastne i po tom, to si zaslouzi uznani, protoze po vyrazeni 0-4 by todle asi jen tak nekde k videni nebylo... (omlouvam se ze je to tu dvakrat ta druha pulka)
0/0
9.3.2008 11:54

m...a-medialni

to se zase d_mentní Šulc pos_re
Šindler opět pískal naprostý h_vno a poměrně slušně to k_rvil. Kromě několika nesmyslných faulů na obou stanách mě dostal, když zapískal přihrávku rukou v obranným pásmu. Asi je na něj casebook moc tlustej, to co by ho čel. Ale nedá se čekat, že Šulc se k tomu postaví čelem. Bude se tvářit jako vždycky jako naprostá dementní buzn@. Nevím jak chce zjednat respekt pro sebe a rozhodčí, když se tváří, že nejdůležitější není dělat dobrou práci, ale držet hubu.
0/0
9.3.2008 11:40

Trent-R

...
Možná že se leckdo bude divit, ale Vykoukalův postup je naprosto správný. V demokratické společnosti existují vlastně pouze dva způsoby jak upozornit na nějakou "vadu", je buď neustále o ní mluvit, což nepochybně asi nemá takový efekt, jako možnost druhá, stát se přímo jejím aktérem, samozřejmě i za cenu potrestání a pak se hájit a poukázat na to. Možná že se to někomu bude zdát jen jako ublíženecké kecy, ale podle mě to chtělo docela odvahu toto přiznat. Každý rok je to stejné, tak snad možná pro příště se s tím něco udělá. Sparta pochopitelně neprohrála díky rozhodčím, ale kvůli slabému výkonu (možná trochu i smůle), nicméně mám pocit, že již dlouhou dobu nejvyšší soutěž pomalu upadá, a tohle akce s rozhodčími je jen třešnička na dortu....
0/0
9.3.2008 10:35

Mandibulus

Re: ...
Upadá. Stačí si vzít zda v sérii Sparta - Liberec se ukázal hráš s potenciálem reprezentanta... Nějaká nová hvězda nic, ve střední generaci průměr, co jinde nechtějí a na vrch veteráni typu Nedvěd.
0/0
9.3.2008 10:57

Ukulele2

JO, a to ještě zapomněl Vykoukal dodat,
že je nejlepším žákem nejlepšího herce a simulanta J.Hlinky zvaného "letec - kosmonaut" a z celého srdce mu děkuje za všechno, co ho v tomto směru naučil. Děkuje také celé akademii, mamince, tatínkovi a vůbec všem, kteří jej v této činnosti podporovali . P.S.: Jak psal někdo níže - hrdinou by pro mne byl, kdyby se přiznal při zápasem, ale ne po utkání. Dělá z rozhodčích totální blbce. Pokaždé nemusí stát rozhodčí na takovém místě, aby poznal, že se jedná, či nejedná o faul. Doporučuji každému chytrákovi, který zde kritizuje rozhodčí, ať si udělá papíry a jde jim VŠEM ukázat, jak se pískat má. Dívám se často na házenou a tam je problém podobný - je to prostě rychlá hra a rozhodčí nemá v hlavě přehrávací zařízení možné snímání z několika míst najednou.
0/0
9.3.2008 10:31

Loša

Re: JO, a to ještě zapomněl Vykoukal dodat,
no ty jsi mi ale rozumbrada. Já kdybych ve své práci předváděl takovej výkon jako sudí v naší extralize, tak letím do týdne na hodinu - tak si to přeber jestli to zvládneš. PS: a z našich rozhodčích nikdo blbce dělat nemusí, dělají je ze sebe sami
0/0
9.3.2008 10:38

Ukulele2

Re: Re: JO, a to ještě zapomněl Vykoukal dodat,
Co to plácáš ? Já mám dojem, že našim pánům hokejistům by se nelíbil v konečném důsledků vůbec žádný rozhodčí. A kdo by tak asi pískal, kdyby se na to všichni vykašlali ? Už teď není odkud brát nové rozhodčí, takže tento problém asi tady nevyřešíme.
0/0
9.3.2008 10:50

Spike86

Re: Re: Re: JO, a to ještě zapomněl Vykoukal dodat,
jedinej kdo tu nesmyslne placa ses tady ty...
0/0
9.3.2008 12:48

wertex

Re: Re: Re: JO, a to ještě zapomněl Vykoukal dodat,
pokud to neumi at to nedelaj :) kazdej ma nakej joba jejich je piskat a pokud piskaj spatne tak kritika je opravnena stejne jako kdyz hraci hrajou cocku.
0/0
9.3.2008 12:50

Jay--

Re: JO, a to ještě zapomněl Vykoukal dodat,
Jak může být žákem Hlinky když je o dost starší,to nemá za potřebí.
0/0
9.3.2008 11:53

Loša

Výborně
Jirka  svatá pravda a řekl to absolutně slušně a bez přehnaných emocí !!!!
0/0
9.3.2008 10:26

wertex

hmmm
Tak sem prolit diskusi a za 1) nevsim sem si ze by jirka svaloval vinu za prohru a vyrazeni na rozhodci 2) jen rek ze piskaj na ... coz je teda bohuzel pravda, letos se mi to zda mnohem horsi nez loni. omlouvam se ze si nepamatuju ktere to bylo utkani ale jak rozhodci za filmovani vyloucil nejakeho hrace tesne na konci po jasnem faulu jen protoze se otocil podel sve vlastni osy protoze podklouzl bylo fakt k smichu a bohuzel i hodne vylouceni mezi libercem a spartou na obe strany. JInak liberec byl lepsi a stesti preje pripravenym to ze hlinka 3x nedokaze dat do prazdne a cermak projede mezi 3 obranci je proste jen vysledek pohody. Ja jsem spokojen s tim ze sparta bojovala co to slo a letos jsme na to proste nemeli. Uvidime pristi rok a ted jen uz fandit trinci :)
0/0
9.3.2008 10:12

bedbobb

blabla
Jsem antisparťan, tzn. že vždy v českých soutěžích fandím protihráčům Sparty, ale pan Vykoukal má můj obdiv. Výkony rozhodčích opravdu nejsou takové jaké by měli být a jsem rád, že na to pan Vykoukal poukázal. Doufám, že za tento výrok pokutován nebude a když tak by se měl pan Šulc pokutovat taky za výrok k rozhodčím v zápase Slavia - Třinec kdy sám řekl, že uznáním Plekancova góóóólu z nájezdu rozhodčí pochybyli. Zdravím Olomóóóčáky - doufám že dáme Chomutov jako Liberec Spartu.
0/0
9.3.2008 10:11

Loša

Re: blabla
jsi jeden z mála rozumných antisparťanů
0/0
9.3.2008 10:27

Ukulele2

Re: Re: blabla
To zcela určitě - hlavně když si plete Plekance s Polanským. A ty , jak vidím, taky.
0/0
9.3.2008 10:51

samr

Ještě bude dohra
Tak já si myslim, že tenle Vykoukalův výrok bude mít ještě nějakou dohru, protože podel pana šulce se v extralize nesimuluje a rozhodčí pískají spravedlivě a nedokáže pochopit, proč snad v každém pozápasovém rozhovoru všichni řikaj: "K výkonu rozhodčích se nubudu vyjadřovat protože bych dostal pokutu" tipuju že Vykoukal dostane 50k za kritiku a dalších 250K za to že se přiznal k simulování...
0/0
9.3.2008 9:27

Ondruc

ad filmování...
je neskutečné, jak se dokáží lišit názory na tu samou věc (mnohdy u stejných přispěvovatelů) v závislosti na to, ke kterému klubu patří filmující hokejista! Když stejná slova pronesl Veselý, tak byl on i Zlín banda simulantů a podvodníci... pronese-li ale tatáž slova Vykoukal, tak je hrdina! Nu což, lidé jsou různí...
Ad Vykoukal - po zápase a vyřazení si hraje na hrdinu a čestného člověka... jenže tím není a nebude! Kdyby se však přiznal během utkání, požádal o zrušení trestu pro hráče Liberce abyl ochoten si odsedět svůj trest, tak bych před ním smeknul a pěl na něj ódy! Takhle se jen snažil využít každý prostředek, i ten nečestný! 
0/0
9.3.2008 9:07

Ukulele2

Přesně tak, také si to vzpomínám.
To bylo keců o létajících ševcích a podobně, přitom takových "borců" je všude jak naděláno. Vykoukal teď ze sebe dělá hrdinu, když už není co pokazit. Pozdě, Jiříku, pozdě. Teď už jsi jenom smutný hrdina a přeji ti, ať ti na dovolené vyjde hezké počasí.
0/0
9.3.2008 10:35

griswald

Pan Šulc a Halas
Nechápu výroky v diskuzi, které pana Vykoukala odsuzují. Když se kácí les, létají třísky. Rozhodčí jsou paraziti českého hokeje, a pokud pan Vykoukal filmoval, měl být vyloučen za filmování, ale odsuzovat ho pak za to, že se snaží upozornit na směšné výkony sudích, budiž mu požehnáno. Například ve druhém utkání série Kladno-Plzeň, byla, po zápase plném nepotrestaných kriminálních zákroků plzeňského klubu, bilance vyloučení 12:12...prostě typický alibismus českých sudí, v konkrétním případě asi nejhoršího českého sudího, pana Turčana, který byl jedním z dvojice. Ale nejen on,ale i ti nejlepší sudí (Minář, Šindler), mají katastrofální momenty, což z nich dělá jen jednooké mezi slepci. Rozhodčí absolutně nedosahují úrovně soutěže, kterou pískají. Pískají nekonzistentně, mají nestejný metr, špatně kvalifikují fauly, každý z nich píská jinak, čároví mají katastrofální cit pro posuzování ofsajdů a zakázaných uvolnění, atd.
0/0
9.3.2008 8:54

griswald

Re: Pan Šulc a Halas
...dokud hráč teatrálně nepadne a za letu udělá trojného Rittbergera, často nevylučují vůbec..Je radost dívat se na sudí v NHL, jsou konzistentní, pískají všichni stejně, mají skvělý cit pro hru, nepoškozují ten či který tým. Ptám se tedy, pane Šulci a Halasi, jsou snad ti kanadští sudí inteligentnější než ti naši????
0/0
9.3.2008 8:55

harlejicek

Re: Re: Pan Šulc a Halas
 Já odpovídám - ANO JSOU !!!!
Jen v naší extralize může pískat hlavní rozhodčí který má problémy zvládnout zápas 1. ligy ...
0/0
9.3.2008 10:13

muf18

Vykoukal
 Pokud bude sbírka na pokutu rád přidám.Jinak Pardubky
0/0
9.3.2008 8:35

BedlamW

hmm
Nejvetsi zazitek je sledovat, kdyz nejaky extraligovy hokejista prijde do NHL a zkousi tam ty nase hacky, prifilmovane pady,sekery......I vlastni spoluhraci se na neho divaji co to hraje, ale vetsinou po 3 zapasech se prizpusobi a zacne hrat hokej s nasazenim a bez zbytecnych Vykoukalovin!!
0/0
9.3.2008 8:23

RodneyXV

Re: hmm
jj, taky mám ten pocit, takhle by se měla vést i extraliga  Pravděpodobně chtěli podobnej metr jako v NHL, ale tohle je šaškárna co dělaj
0/0
9.3.2008 8:28

BedlamW

UAA
Vykoukal, nemas ty nahodou taky to jejich srdicko?!.....jsi se posr...l v kine??? Filmujes a pak tu brecis ze to piskaji!
0/0
9.3.2008 8:19





Najdete na iDNES.cz