Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ton: Urazili jsme hokejového boha

Když Petr Ton v základní části extraligy uháněl sám na branku soupeře, mohli jste si skoro vsadit, že jeho nájezd skončí gólem. Ve čtvrtfinále play-off s Libercem ale jakoby se forma sparťanského útočníka někam vypařila. „Beru to na sebe. Mám za úkol dávat góly. A ty jsem nedával,“ litoval forvard.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

primorsko-fans

jako liberečák
...uznávám hokejové kvality a především charakter toňáka, dle mě je to jeden z nejsympatičtějších a nejrozumnějších hráčů naší ligy (škoda, že je takových v české EHL tak málo...)
...a jako liberečák jsem nadšenej, že se libereckej rodák petr nedvěd rozhodl jít za pachem prachů, místo aby dodržel slib, kterej před cca 10 lety opakovaně řekl do českých médií - až se vrátím do ČR, a liberec bude hrát extraligu, půjdu hrát "domů". ještě že si to tenhle namyšlenej tragéd rozmyslel, resp.díky břízovi, že mu nabídl balík ve spartě. takovýhohle wocasa mít v týmu, to je na pořádnej rozkol manšaftu
0/0
10.3.2008 1:17

Rajot

Re: jako liberečák
Vono to ma i druhou stranku a to tu, ze v Liberci ho nechteli uz pred sezonou. A MOC DOBRE vedeli proc.
0/0
10.3.2008 9:18

primorsko-fans

Re: Re: jako liberečák
když si vezmeš, že za jeho plat hraje v liberci třeba celá lajna "odchovanců" klimenta-plodek-víšek (nemyslím, že by brali tak málo, ale nedvěd bude pekelně drahej) tak je to šílenej nepoměr a je jenom dobře, že syrovátko s jechem nepodlehli. za to palec nahoru :)
0/0
10.3.2008 10:55

Rendík

Re: Re: Re: jako liberečák
A proto by měl předsedou svazu být Král,který jednoznačně prohlásil,že bude za to,aby byly platy hráčů veřejné.V NHL je to běžné.Ne proto,aby jim někdo výši platu záviděl,ale aby věděl,jestli jeho plat je adekvátní jeho výkonu na ledě.
0/0
11.3.2008 10:48

filc

Dotaz na Petra Tona
OTÁZKA: ( filc ) Jake to je hrat za tym, ktery vypadne hned v prnim kole Playoff? :P ODPOVĚĎ: ( 11.02.2008 13:23 ) Tak takový tým neznám a já jsem za něj poslední dva roky nehrál. A kvůli týhle otázce udělám letos vše pro to, aby to tak nebylo. Tak ted se muzu zeptat znovu. Jake to je hrat za tym, ktery vypadl v prvnik kole PO pane Tone? :D
0/0
9.3.2008 23:00

KOMON

VELKEJ ROZDÍL PROTI NEDVĚDOVI
Ten si do televize dovolí říct,že SE Z TOHO NEPO......!
Nic proti tomu heslu,je výborný a hlavně platný,ale po výsledku 0:4 si ho dovolit říkat novinářům?Inu ukázka IQ a úcty k fanouškům,zasloužil by vypískat
0/0
9.3.2008 22:42

siven

Re: VELKEJ ROZDÍL PROTI NEDVĚDOVI
no nerikal to ale taky Ivan Hlinka - a narod ho miloval? JAsne, vetsinou to rekl po vyhranem zapase, ale i kdyz se prohralo. Rekl bych, ze Nedved toho rekl v tom rozhovoru mnohem vic, ale v TV to pekne strihli ;)
0/0
9.3.2008 23:16

KOMON

Re: Re: VELKEJ ROZDÍL PROTI NEDVĚDOVI
Jistěže ano,ale po prohraným zápase maximálně v soukromí.
Od Nedvěda je to podle mě drzost a arogantní přístup k fanouškům,mohl toho říct daleko víc,ale v souvislostech nebo bez nich-tohle si nemůže dovolit "hvězda" poraženýho týmu,ale jen potvrdil to co si o něm myslím.
0/0
10.3.2008 9:23

zeho

peníze nejsou vše
No, tak jako ve fotbale Sparta dlouhodobě pouze kupuje hráče a myslí, si , že peníze udělají vše. Ovšem pokud hráč hraje skutečným srdcem  za mančaft, ke kterému má dlouhodobý vztah. a mnohdy až nostalgický, a pokud panuje v týmu skutečné kamarádství a pochopení jeden druhého, a nepřevažuje jen honba za penězi, pak i zázraky se dějí a relativně slabší tým bez hvězd dokáže potupit tým plný hvězd, bohužel však takový, kde každému záleží jen na vlastním image. Kolikrát již ČR porazila nepřemožitelnou a nabubřelou, sebevědomou Kanadu. Pro úspěch je třeba budovat, ne jen dávat peníze!!!
0/0
9.3.2008 20:10

6tero

Sparta vyřazena
Já myslím, že to snad není taková senzace, jak z toho někteří děláte. Extraliga je v současnosti dost vyrovnaná soutěž a už jedno obhájení titulu je myslím ohromný úspěch. Samo, že vynechávám "umělý"  Vsetín bez tradic, kde bylo zřejmě potřeba ulejt přebytečný peníze (a už to není současnost). Třeba je ta liga jak má bejt.  A nikdo to nemá předplacený. Navíc, že HCS není v optimu ukázala už základní část. Pasivní skóre je taky ukazatel. Hezký play-off všem normálním fans....
0/0
9.3.2008 19:19

xaeris

Re: Sparta vyřazena
No,j estli ti přijde výsledek v play-off 4:0 jako normální a vyrovnaný,  tak mně tedy ne.Podívej se, jak se to dneska řeže třeba na Kladně, tomu říkám zase já říkám play -off vyrovnanost.
0/0
9.3.2008 20:01

forhend

Kdysi, kdosi
tady psal, že Vítkovice s Pincem v bráně nikam nepostoupí...jak je vidět, tak v Pincovi to nebylo a Vítkovice opět nepostoupily...experti...:-))))
0/0
9.3.2008 18:50

hedlik

vvv
aby ses nepos2al ...hanba je kritizovat někoho z křesla u televize, potažmo schovanej za monitorem, ty k.k.te...sám umíš h.vn. , akorát škemráš o pozornost na jednom pokleslém diskuzním fóru...
0/0
9.3.2008 18:16

xaeris

Re: vvv
Asi tě zklamu, ale já jsem tam byl, lístky na play off si v pohodě sám zaplatil, takže žádný křeslo u TV.Ale po té hanbě jsem sparťanské hráče spíš litoval, protože bez brankáře se nedá hrát normálně, natož v play off.To už tam měl vlézt Bříza sám, když nebyl co by manažer schopen někoho sehnat, jako si Libe sehnalo na poslední chvíli Pince.A že kritizuji, no to je ale snad mám za 4:0, a ještě ke všemu z Libe, ještě chválit?
0/0
9.3.2008 18:28

Rajot

Ton
Ac z Liberce, musim rict, ze Ton je jednim z nejsympatictejsich hracu ELH. Dobrej rozhovor, zadny ubulenecky, deb*lni a ukrivdeny kecy jako nektery jeho spoluhraci, proste mluvi rovne a stavi se k tomu jako chlap.
0/0
9.3.2008 17:50

xaeris

Re: Ton
Nic než kecy.Ještě mi tam chybělo, aby prohlásil, že bude brát od Čermáka lekce v produktivtě útočníka v play off.Místo rozhovorů by měl raději někam zalézt a trénovat, jak se má hrát v play off, aby to příště nebyla zase taková ostuda.Jinak jsou to všechno nic než PR kecy, play off hanbu 4:0 už ze Sparťanské historie nikdy nikdo nevymaže. 
0/0
9.3.2008 17:58

DDT123

Re: Re: Ton
suma sumárum - Ton řekl: Liberec byl lepší, proměňoval, hodně vyzdvihl Pince, zhodnotil vlastní (sparťanské) chyby. Podtrženo sečteno - na nic se nevymlouvá,  ocenil kvality soupeře.  Zajímalo by mě, co by sportovec měl říct, aby i takovej ko...t jako ty byl spokojenej?
0/0
10.3.2008 12:16

RodneyXV

Re: Ton
Plně s tebou souhlasim, přestože fandim Varům, tak Petr Ton je opravdu sympaťák
0/0
9.3.2008 19:15

Sting1

Sparta,Sparta.....
bu..... parta..........
0/0
9.3.2008 17:27

djc

nejpozitivnější výsledek play-off
díky a gratulace Liberci !!!
0/0
9.3.2008 16:58

špilák

sparta je venku
Sparta je vhokeji venku skoro všechna média jsou soho baf. Sparta neurazila boha zkrátka byl někdo lepší než Sparta. V tomto státě jsou lidé kteří si myslí že jen mužstva s Prahy jsou nejlepší.To asi není náhoda že to bylo  4-0 a ty řeči že má Pinc štěstí.!! Za tyto řeči  schovávali svoji špatnou formu - sparta neumí prohrávat!!!  Sparto pěknou dovolnou !!!!!!
0/0
9.3.2008 16:52

The Emperor

Re: sparta je venku
Stane se, nemuze se porad vyhravat a v tyhle sezone se to tak trochu cekalo, ale tebe to muselo hodne srat, ze v minulych dvou rocnicich Sparta vyhrala titul vid? Jinak vysledky a prubehy zapasu nebyly v tyhle serii vubec totozny, takze furt nemel o nejakych 4:0, tohle byla jenom pro Spartu serie, kde se ji nic nevydarilo a Liberci naopak vsechno, jinak by to bylo daleko vyrovnanejsi, ale na to se vysledky neptaj a proto 4:0, ne proto, ze byl Liberec nejak vyrazne lepsi
0/0
9.3.2008 17:01

netbooster

Re: Re: sparta je venku
Co je tohle pořád za řeči "Spartě se nic nevydařilo a Liberci všechno"??? Co to je za nesmysl? V Liberci si Sparta ani "nevrzla", skóre 9:1 pod dvou zápasech je dostatečně výmluvné, a mohlo být i o dost horší právě v případě, že by se LIBERCI všechno vydařilo. Dát za 6 třetin zápasů playoff pouhopouhý jediný gól, to prostě nemá se štěstím nic společného, to je katastrofální nemohoucnost. Třetí zápas série na Spartě byl lekcí účelnosti a taktiky ze strany Liberce, kdy se liberečtí nikam nehnali a jen čekali, až bezzubá Sparta udělá chybu - v tomto zápase se nejvíce ukázala naprostá zoufalost sparťanské ofenzivy. A čtvrtý zápas je čtvrtý zápas - ono za stavu 3:0 v sérii se už přece jen na jedné i na druhé straně hraje trochu jinak. Ale ani tam si Sparta nedokázala vynutit souvislejší tlak, ten včerejší zápas vůbec vypadal, jakoby si už Sparta řekla "... tak zase za rok". Takže kamaráde, ta série byla všechno možné jen ne "vyrovnaná" nebo dokonce "smolná pro Spartu".
0/0
9.3.2008 17:34

DDT123

Re: Re: Re: sparta je venku
záleží, jestli koukáš na hokej, nebo na výsledkovou listinu - Liberec vyhrál, Sparta se dřela, ale hokej to byl hodně vyrovnanej. Spartě chyběla koncovka, ale bylo se na co dívat, výsledky opravdu neodpovídají dění na hřišti. O tom je tato diskuze. Liberec jí vyhrál a dobře mu tak, protože Sparta nedala víc gólů než soupeř. A to ti píšu jako fanoušek sparty. A že se hodně píše o vyřazení loňského mistra? Tak to je celkem normální. Kdyby pukl 4-0 Libverec, rozebíralo by se do nekonečna, proč jasný favorit podlehl tápající spartě.... blá blá blá. Tak neblbni sklidni se, a mazej fandit na hokej do Libe, páč to je lepší, než někde kňourat.
0/0
10.3.2008 12:23

xaeris

Re: sparta je venku
Prober se, nejde o to že vypadla nějaká Sparta z Prahy, ale poslední dvojnásobný Mistr a navíc dost hanebně.Tak o čem jiném by se snad se mělo psát?A k Petru Tonovi jen tolik, nekdy před čtrnácti dny řekl myslím ve Sportu, že nemůže hrát v jedné lajně s Petrem Nedvědem.Profík by si takové řeči nechal tak maximálně pro trenéra, protože takhle se nenahrává soupeři už před zápasem, a před play off už vůbec ne.
0/0
9.3.2008 17:09

netbooster

Re: Re: sparta je venku
Nijak se Petru Tonovi nedivím, že si veřejně postěžoval na Nedvěda - ten "chodec" byl pro Spartu za trest, o jeho způsobu hry dostatečně vypovídá složení jeho bodového účtu ze sezóny, a v playoff totálně vyhořel. Pokud mají ve Spartě rozum, tak byla tato sezóna pro Nedvěda ve sparťanském dresu poslední.
0/0
9.3.2008 17:38

xaeris

Re: Re: Re: sparta je venku
No jasně, předhodit Petra Nedvěda jako oběť a jede se dál, bez pořádného brankáře, se zoufalými beky, s góly nestřílejicím útočníky a trapným řešením problémů v týmu přes média, k velkému potěšení soupeřů, vysmátých tak už před prvním play off bully.A lidi jako ty se tomu nebudou divit, no pozdrav pán Bůh se Spartou a takovými fanoušky.
0/0
9.3.2008 17:49

netbooster

Re: Re: Re: Re: sparta je venku
Pleteš se příteli, jednak nejsem fanouškem Sparty, a pak také jsem reagoval na příspěvek týkající se právě Petra Nedvěda, takže nevím, kde jsi vzal tu konstrukci o "předhazování oběti". Není sporu o tom, že Nedvěd není jediným problémem Sparty, ale zase na druhou stranu - kolem Nedvěda bylo velké haló, byl představen jako velká posila a ve výsledku prakticky nic nepředvedl. Nabízí se srovnání s dalšími slavnými veterány typu P+P nebo Roberta Reichela, a jejich přínos pro tým je úplně někde jinde. A spolu s tím, že bude mít nejspíš více než "velmi nadstandardní" smlouvu, tak je prostě "první na ráně". Sám jsem zvědavý, jaké důsledky z letošního (ne)výsledku management Sparty vyvodí...
0/0
9.3.2008 18:40

xaeris

Re: Re: Re: Re: Re: sparta je venku
K Nedvědovi  jsem odpovídal tomu nade mnou, Tobě ne, takže klídek.Já bych k tomu řekla jen asi tolik, že uměním manažerů a trenérů špičkových mužstev je to, aby všechny hvězdy hrály především pro tým, o tom to je.A pokud to s těmi hvězdami nedokáží nedokáží, je mi líto, není vždy chyba u hráčů.Vždyť  i na Kladně začali P+P šlapat až po výměně trenéra.Tak trochu mi to přijde jako s Poborskýn ve fotbale, kdy namachrovaný Křetínský místo aby ho do mužstva chytře včlenil, tak ho vyrazil, a od té doby si Sparta také nezahrála Ligu Mistrů, pokud se nepletu.
0/0
9.3.2008 19:17

slavek133

,,
Na Boha se vybodni,toho nezajímáte,ale naštvali jste nás sparťanské fanoušky,tím svým přístupem.Dostat 4:0 od těch chcípáku je dost silný kafe.
0/0
9.3.2008 16:29

The Emperor

Re: ,,
A co bys chtel s Hlinkou, Vaicem, Cookem, Podlesakem a Jerofjejevsem?
0/0
9.3.2008 17:02

Pavel.M.

Re: Re: ,,
My nic,ale ostatní to nějak nemůžou pochopit :-))
0/0
9.3.2008 17:35

mendrx

Re: ,,
A to je právě to, "chcípáku", co měl na mysli Ton tím, že jste urazili hokejového boha. Nabubřelost a neskromnost a hloupá víra v to, že i když v základní části jste nic moc nehráli, že se to v play off opět obrátí. Ale dvakrát do stejné řeky nevstoupíš a měli by to pochopit i někteří fanoušci Sparty. jejich nejlepší hráč, který má evidentně všech pět pohromadě a je to sympaťák, už to pochopil.
0/0
11.3.2008 9:00





Najdete na iDNES.cz