Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Karlovy Vary slaví. Jsou v semifinále

Hokejisté Karlových Varů ukončili čtvrtfinálovou sérii s Litvínovem, který vyřadili 4:1 na zápasy. Severočeši opět nezvládli začátek pátého utkání a už po 56 vteřinách prohrávali brankou Kumstáta z trestného střílení. Vítězný gól vstřelil v 53. minutě Košťál. Litvínov odehrál dobrou partii, přesto padl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

clarac

hnus
Tragedie pro celý náš hokej je,že se do SF dostanou takový doudové jako jsou kávéčka. Simulantská banda zoufalců.Ale je fakt,že Litvínov hrál taky kulový.Takže vlastně mezi slepými jednooký králem to je o té letošní lize.Nad takovou úrovní zápasů můžou jásat jenom zblbla z varů nebo liberce.
0/0
12.3.2008 13:39

selyn

Re: hnus
Nejsi ty náhodou sparťan?
0/0
12.3.2008 14:43

nasranej zcenzurovanej Kei

Pech - "ozdoba"
Položte si otázku, varští, kolikrát za sérii umíral Pech na ledě... ten má životů, co?
0/0
12.3.2008 13:32

selyn

Uplakánci Litvínovský
Přijmě tu prohru jako chlapi. Ze čtvrtfinálových zápasů se hrál mezi Varama a Litvínovem nejhezčí hokej, to je fakt, ať si tady o Varský bořící hře spekuluje, kdo chce.
Šlégr je výbornej obránce, ale pěkný prase, páč mu toho rozhodčí dost tolerujou, když můžou, na tom se asi všichni shodneme. Trávníčka potrestat museli, páč při tomhle přístupu by za chvíli někdo někomu hlavu urazil. Sklenička snad čistej zákrok nikdy nepředvedl a všichni jenom čekali, koho tam loktem zprasí. Pech sice dokáže provokovat a při jeho vzrůstu to každýho štvalo o to víc, ale fauly Litvínova plynuly prostě z toho, že už nestíhali.
0/0
12.3.2008 11:52

nasranej zcenzurovanej Kei

Re: Uplakánci Litvínovský
Ukaž mi litvínováka, kterej tu bulí... A navíc s tebou nesouhlasím. Sklenička to provedl čistě.
0/0
12.3.2008 11:58

selyn

Re: Re: Uplakánci Litvínovský
Tak třeba Hübl. Jinak, co se týče Skleničky, pravidla mluví o úderu do hlavy. Procházka si měl dávata větší pozor, ale dřív nebo pozdějc by stejně Sklenička někoho trefil loktem.
0/0
12.3.2008 13:13

nasranej zcenzurovanej Kei

Re: Re: Re: Uplakánci Litvínovský
Takže když do souboje někdo nastrčí hlavu, zapříčiní tím vyloučení protihráče? Jakou to má logiku? Sklenička šel s rukama dole, čistě do Procházky, kterej blbě stál a byl přikrčenej a nedával pozor. To by mohl být úder do hlavy za chvíli i bodyček, když se hokejista praští o led...
0/0
12.3.2008 13:30

selyn

Re: Re: Uplakánci Litvínovský
Jinak přeju samozřejmě Litvínovu, ať se jim v příští sezoně daří. Jenom toho Hübla se zbavte.
0/0
12.3.2008 13:15

Sheatfish

Re: Re: Re: Uplakánci Litvínovský
Souhlas, hlavní důvod vyřazení litvínova vidím v osobě pana Hübla a jeho nezvládnutí taktiky a emocí hráčů v zápasech s K.Vary.
0/0
12.3.2008 13:22

nasranej zcenzurovanej Kei

Re: Re: Re: Re: Uplakánci Litvínovský
Taky ho nemám rád, ale to je asi všechno, co se s tím dá dělat...
0/0
12.3.2008 13:30

sisihul

Naprosto nesoudný coyotte
tu dnes zase exceluje  
0/0
12.3.2008 10:35

nasranej zcenzurovanej Kei

Žvásty
Pozoruhodné, že se tu hádají nezaujatí fanoušci a fanoušci KV. Já jako fanda Litvínova musím uznat, že jsme na ně neměli. Chyběl pohyb, přesnost a včera i dost štěstí. K Pechovi - hráč, který se každý zápas povaluje po brankáři si zaslouží snad obdiv? Nedivím se, že po něm šli. Trávníček to udělal dost zoufale, ale těžko Pecha mlátit, když se válí po zemi. Když šel tuším Polák na férovku se Švarným, tak ZDRHNUL! To se pak nedivte, že se to tak hrotí, když hráči soupeře utíkají ze soubojů. Potom nezbývá nic jiného, než je sundat za hry, ale jelikož naši beci jsou dost lemry, tak se většinou netrefí... Sklenička třeba sundal Procházku naprosto čistě a co dostal? 5+DKU. O tom mluvil Hubl především, pro ty, co nepochopili jeho slova po zápase. To samé se simulováním. To bylo až nechutné. Dodneška nechápu ten kompenzační postup: vyloučení na obou stranách - za faul a za simulování. Tak buď jedno nebo druhé, ne? Jinak můj tip na mistra: ČB nebo Liberec.
0/0
12.3.2008 10:19

sisihul

Re: Žvásty
0/0
12.3.2008 10:33

digitalboy

Re: Žvásty
Naprostej souhlas
0/0
12.3.2008 11:24

Sheatfish

Re: Žvásty
Pokusím se zareagovat jako fanda Varů, který nemá před očima zelené, popř. černo-žluté zatmění jako někteří na této diskuzi. Postup byl zasloužený zdůvodů, které zmiňuješ, ale tím to asi tak končí.
Pech byl jedním z nejlepších hráčů Varů v tom smyslu, že lítal na ledě jak ďábel, a ty vaše neohrabaný gorilky v obraně s ním měly problém. Nelíbilo se mi, jak na konci včerejšího zápasu běžel brečet k hlavním kvůli navýšení trestu, už stejně bylo víceméně rozhodnuto. A to jeho lítání po hřišti, když před 5 minutami byl málem na umření, je také zvláštní.
Trávníček - to je kapitola sama pro sebe, ten kluk v hlavě snad nic nemá.
Co se Poláka týče, proč by šel na férovku? Věděl, že by dostal 5+DKU a tím by týmu vůbec nepomohl. Takhle se nabídla přesilovka nám.
Skleničky zákrok byl asi čistý, Procházka byl s pukem, a uvolnil se a sklonil hlavu u manťáku, což je svým způsobem jeho chyba.
Pan Hübl je kapitola sama pro sebe....
0/0
12.3.2008 13:17

Sheatfish

Re: Žvásty
Co jsem já pochopil z jeho promluvy po zápase, stěžoval si hlavně na Trávníčkův distanc. Trávníčkův krosček komentoval v tom smyslu, že se o nic vážného nejednalo a že se nic nestalo. To je prostě neuvěřitelné!
0/0
12.3.2008 13:20

nasranej zcenzurovanej Kei

Re: Re: Žvásty
Trávníčkův zákrok nebyl v pořádku stejně jako nebyl v pořádku úmyslný pád Pecha na Fraňka. Ale krosčekem bych to nenazýval. Maximálně nesportovní chování, ale to bylo v obou případech...
0/0
12.3.2008 13:31

Buster

Jak vidíte postupy ze SF
Zahradní technika Č. Budějovice vs. CSKA K.Vary
Červenobělásci Praha vs. ZOO Liberec ?
0/0
12.3.2008 9:43

spartaman

Re: Jak vidíte postupy ze SF
A finále Zahradní technika vs. ZOO!
Ideální scénář
0/0
12.3.2008 10:26

MrViki

Shrnutí
Jako zcela nezávislý divák nefandící ani Varům ani Litvínovu musím uznat, že Litvínov hrál pěkný hokej, který bohužel narazil na Karlovarskou destrukci, která bohužel nejen v hokeji často vede k cíli spíš, než hezká hra pro diváky. Hra KV se může líbit jen fanouškům z Varů, nezávislý divák prostě musí spíše obdivovat hezký hokej Litvínova.
0/0
12.3.2008 9:35

digitalboy

Re: Shrnutí
zajímavé, já také jako nezávislý divák to vidím zcela opačně (co se týče pěkného hokeje a destrukce). Ale co člověk, to názor a to je v poho.
0/0
12.3.2008 11:21

MrViki

Re: Re: Shrnutí
Neprovokuj
0/0
12.3.2008 11:45

bechr

Re: Shrnutí
Destrukce ? Neaktraktivní hokej ? Možná. Vary daly v sezoně 162 branek - 4.nejvyšší počet v lize. Vary obdržely v sezoně 141 branek - 4.nejnižší počet. Vary daly v přesilovkách 67 branek - 1.v lize. V 52 zápasech destruktivního  - tedy netvořícího mužstva padlo průměrně 6 branek dohdromady na obou stanách s průměrem 3:2. a jak dopadly 4 zápasy z 5 v sérii s Litvínovem ? No přeci 3:2. Podtrženo a sečteno - Vary jedou, hrají co pořebují a co jim trenér nařídí. Většinou to dodrží a hlavně - nejsou to prasata, která se nechají vylučovat na 5 +DKU jen proto, že jejich trenéři maj krvavý voči už když ráno vylezou z pelechu :-)))
0/0
12.3.2008 12:39

so01

Gratulace
Blahopřeji hokejistům z ruského města KV k postupu. Ale stejně jsem raději, že od nás v semi nikdo nebude, ale žiju v českém městě a ne vRUSÁCKÝCH KV.
0/0
12.3.2008 8:46

FrantaDrs

Re: Gratulace
no vidíš... a já myslel, že ty v Bukurešti
0/0
12.3.2008 9:01

so01

Re: Re: Gratulace
Jsi poněkud pomatený, já žiju v Čechách v českám městě. Karlovy Varlata jsou městem ruským, tudíž by se zde měla hrát ruská liga.
0/0
12.3.2008 9:21

pink.panther

Re: Gratulace
přijde mi dost divný, jak se tu všichni navážej do toho, že Vary jsou ruskej tým ....Rusové to neplatí, nehrajou tam a že by jich tam byl plnej stadion, to se fakt říct nedá.......tak co máte furt za problém?????
0/0
12.3.2008 10:27

MrViki

Re: Re: Gratulace
No nicméně Vary jako město jsou téměř čistě ruské, to je zkrátka fakt.
0/0
12.3.2008 10:32

hasicKV

Re: Re: Re: Gratulace
CHlapci, co si myslíte, že Vary jsou čistě ruské město, nejdřív přijeďte. Výplatu dostávám v Kč, piju české pivo - podle vás z dovozu ... Máme se tu dobře. Jak řekl jeden můj litvínovský kolega, pan Hlinka se musel při pohledu na tým R. Reichela v hrobě obracet. Takže já klidně budu tím vaším rusákem, budu žít v krásném městě, opraveném a o mnoho lákavějším k návštěvě, než je litvínov. Mimochodem, podívejte se na sponzory našeho a vašeho hokeje....... Ropáci..
0/0
13.3.2008 8:20

Wes Parmalee

KV
Pravda a láska zvítězila nad lží a nenávistí!!!
0/0
12.3.2008 8:44

sisihul

Re: KV
blijící smajlík
0/0
12.3.2008 10:34

coyotte

Litvínov pláče
protože zaslouženě vypadl s lepším týmem, KV vyhrály v zákl.hrací době 4x, Lit jen jednou na nájezdy. To jsou fakta.
A my ten titul stejně vyhrajem
0/0
12.3.2008 8:40

so01

Re: Litvínov pláče
Ty jo, a neštve Tě, že žiješ v Rusku???
0/0
12.3.2008 8:47

FrantaDrs

Re: Re: Litvínov pláče
žiju v Praze, hlavním městě České republiky..... co děláš na českým webu, rumune?
0/0
12.3.2008 8:58

MrViki

Re: Litvínov pláče
Zaprvé Litvínov nepláče. Zadruhé, kdyby Vary vyhráli v této sezóně jen 4x a Litvínov jen jednou a ještě na nájezdy, těžko by tyto týmy hrály play-off, ale spíše by se topily na dně tabulky. Toliko k faktům, ty kecale.
0/0
12.3.2008 9:23

Sheatfish

Re: Re: Litvínov pláče
Nedošlo ti, že hodnotí výhry této série play-off a ne základní část?
0/0
12.3.2008 10:05

MrViki

Re: Re: Re: Litvínov pláče
Ne
0/0
12.3.2008 10:31

Loša

Nestranej názor
Co se týče Trávníčka, tak naprosto správná stopka. Byla to prasárna a klidně mohlo dojít k vážnýmu zranění hráče................. Na druhou stranu včerejší 5 + KO pro chemiky  bylo absolutně směšný - normální čistej zákrok. Je to hokej a ne basket. Suma sumárum rozhodčí letos pískají obzvlášť na vagínu .
0/0
12.3.2008 7:58

IGY

Pech a Leška
Pech a Leška = stejná verbež, inu stejný trenér pan Venera. Nejsem fanoušek Litvínova, ale ten herec mě fakt rozčiloval. Proč takoví simulanti kazí jinak velice pěkný hokej. Měl ho Šlégr pořádně máznout po tom mantinelu a byl klid.
0/0
12.3.2008 7:55

coyotte

Re: Pech a Leška
Nevim proč rozčiloval tebe, možná kvůli ne nestrannému komentování, ale když kluk, co měří 170 cm a má formu, dráždí litv. gorily, který nemůžou jinak než faulovat, a Pech je holt malej, ale je pravdou, že to párkrát přihrál, ale to v playoff kdekdo. Co však předvedl ke konci Šlégr, to byla frustrace a surovost
0/0
12.3.2008 8:27

19871

Re: Re: Pech a Leška
Počkej, do té doby, než s ním spadl na led a držel ho přitom pod sebou to nebyl ani faul, potom to bylo na dvě minuty, nebo na 4 kvůli rozseklému rtu, ale zas tak hrozná surovost to nebyla, chytil ho a stáhnul na zem, surovost vidím při krosčeku,píchnutí, faulu na kolena,ale tohle jsou běžné zákroky,kterých je v každým kole dost..
0/0
12.3.2008 8:57

sisihul

Re: Re: Pech a Leška
" ale je pravdou, že to párkrát přihrál, ale to v playoff kdekdo " to je hodně alibistický přístup, zajímalo by mě co bys říkal kdyby takhle hrát někdo z litvínova, to bys tu blil jak hovado. A když je Pech malej tak ať hraje slušně a neprovokuje odvety
0/0
12.3.2008 10:47

IGY

Re: Re: Pech a Leška
Mě prostě vadí jeho fotbalový přístup. 5 minut se tam válí jako by měl umřít a pak hop, další střídání už rejdí vesele po ledě. To není hokejista, to je s*r*á*č*. Takovým jsme vždycky na ledě dávali co proto.
0/0
12.3.2008 10:49

Totti F.

Re: Pech a Leška
Litvinov a Plzen hraji nejbrutalnejsi hokej v extralize..  Slegr je uplne vymazany to co predvadi nema s hokejem nic.. 
Ze Sparty odchazi nejvetsi prase v extralize Nedved predpokladam ze zamiri do Plzne nebo do Litvinova .. tam se jim bude hodit do koncepce..
0/0
12.3.2008 8:45

MrViki

Re: Re: Pech a Leška
Máš tam překlep. Místo "Litvínov" jsi chtěl zřejmě napsat "Vary".
0/0
12.3.2008 9:24

sisihul

Re: Re: Re: Pech a Leška
0/0
12.3.2008 10:40

Crackman99

..
Lítvínov bohužel neumí přijmout pořážku, pamutuji minulou sezónu jak se vztekali. Hübl to včera nemohl rozdejchat po každý prohře cejtí křivdu. Pech si někde přifilmoval, ale jinak po něm šli pomalu celej zápas.
0/0
12.3.2008 7:38

sisihul

Re: ..
Hráč který prakticky v každém zápase jde do golmana, takřka posvátné osoby na ledě, musí s odvetou počítat. Pokud hraje takovým stylem, soupeř si to nesmí nechat líbit, a daný hráč to má přijmout a ne brečet a chodit žalovat rozhodčímu. V jakékoliv jiné lize na světě by byl Pech přizabit v prvním zápase serie. Nebo bys chtěl aby aby se soupeř snížil ke stejné zbabělosti jako Vary a atakoval Mensatora ?  
0/0
12.3.2008 10:32

digitalboy

Re: Re: ..
Samozřejmě souhlas s první částí, pokud jde hráč do gólmana, tak s odvetou prostě počítat musí. A Pech je opravdu simulant a stěžovatel.
Ale co se týče druhé část, tak tady bych si dovolil trochu nesouhlasit. Atakovat gólmana (kór když vyjíždí tak daleko z branky jako Franěk) je naprosto normální taktika jak rozhodit brankáře. A je jen na obráncích aby si to pohlídali. Toto ovšem litvínovští nezvládli a zbytečně se nechali vyprovokovat (viz první 2 zápasy)
0/0
12.3.2008 11:15

mpes

viděl jsem ...
viděl jsem kousek třetí třetiny včetně posledního gólu Varů a myslím že Vary dostaly Litvínov při tom golu pod takovej tlak, že kluci litvínovští vůbec nevěděli, která bije. Nádhera, tomu já říkám hokej.
0/0
11.3.2008 22:19





Najdete na iDNES.cz